Posiadam dużą betoniarkę ( ile litrów nie wiem przesyłam zdjęcia głębokości betoniarki może ktoś będzie wiedział ile to litrów). Podczas mieszania spaliło mi się jedno uzwojenie. Teraz nie wiem czy silnik jest za słaby do takiej betoniarki czy podłączenie było źle. Przez dłuższy czas betoniarka mieszała, później silnik zaczął się grzać. Przesyłam zdjęcia...
Może też jest poszło któreś z łożysk. To także częsta przyczyna przegrzania silnika.
Po wymianie pierścieni.Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy, olej jest w porządku nie kopci
Agregat uciągnie, jednak nie powinno się przekraczać 80% mocy agregatu. Masz napisane w DTR agregatu, chyba że pisze inaczej. Przy korzystaniu ze szczotki drucianej zwykle wiertarka jest najbardziej obciążona i częstą przyczyną przegrzania silnika przy nieumiejętnym posługiwaniu się.
Jaka może być przyczyna przegrzania się silnika podczas pracy Mało oleju, termostat, brudna chłodnica. Skąd pewnośc że się przegrzał.
Częstą przyczyną przegrzania silnika jest zbyt uboga mieszanka (częste przy "budżetowych" instalacjach LPG przy większym obciążeniu silnika) lub utrata cieczy chłodzącej/zapowietrzenie układu chłodzenia (tu również instalacja LPG często się do tego przyczynia). Gęstszy olej tu nic nie pomoże, zwłaszcza że jak twierdzisz przy delikatnej jeździe silnik...
Witam chciałam zapytać co może być przyczyną przegrzania się silnika w krótkim czasie nagrzewa się i szybko wzrasta temperatura co może być tego przyczyną nie znam się na tym ale znajomy mówił że trzeba przeczyścic jakieś kabelki jaki może być koszt takiej naprawy
mozesz sprobowac zastosowac preparat do oleju o nazwie "ceramizer" koszt to 73 pln jezeli pierscienie tlokowe nie sa zapieczone i nie sa przegrzane to napewno pomoze, jezeli silnik byl kiedys przegrzany to przyczyna brania oleju moga byc uszczelniacze na zaworach i w tym przypadku to tylko wymiana uszczelniaczy.
Często zapala sie kontrolka przegrzania, nawet jak jest zimny. Gdzie szukac przyczyny :?:
Bez termostatu płyn krąży po dużym obiegu więc silnik nie ma prawa się przegrzać zakładając, że reszta układu jest sprawna.
Pompa zaczyna się kończyć
To o czym piszesz, to albo następstwa wypalenia oringów zbyt wysoką temperaturą (jazda bez wody), albo obluzowaną tuleją - na dobrą sprawę powinno być to spasowane tak, że goła tuleja, bez uszczelnień wciśnięta w gniazdo, nie powinna przepuścić wody na dół. Nie zgodzę się ponownie z tobą tylko dlatego że swego czasu tłukłem te wstawki na potęgę. Goła...
Za optymalną temperaturę silnika przyjmuje się właśnie zakres 90°C do 95°C. Jak tyle jest na wskaźniku to znaczy, że jest dobrze. Dopuszczalny zakres (czyli nieoptymalny, ale niegroźny dla silnika) to temperatury od 85°C do 105°C. Natomiast niebezpiecznie jest (można uszkodzić silnik), gdy temperatura osiągnie 120°C i więcej (czerwone pole na wskaźniku)...
no tak, a wiesz może jaka to może być przyczyna? czy to przegrzany silnik?- za ciężko pracował?
Jak żyje spalone stojany w silnikach gdzie wirnik ocalał mogę policzyć na palcach. Więc zacznij od sprawdzenia wirnika. Przyczyny to przegrzanie, zwarcie między zwojowe, przetarcie uzwojen, przebicie do karkasu, uszkodzenie łożysk i uzwojen uzwojen przez wirnik, Hamulec też się do tego przyczynia, ale najczęściej to zwarty wirnik.
Żeby rozhartować pierścienie musiał byś je zagrzać do przynajmniej 400-500 stopni a to jest niemożliwe. Zagrzał silnik, spuchnięte od ciepła tłoki przytarły się i zablokowały pierścienie w rowkach. To najczęstsza przyczyna spadku mocy po przegrzaniu silnika. Pomijając uszczelkę głowicy.
Przyczyn może być kilka ale najprawdopodobnie woda dostała się gzieś ze zbiornika i spowodowała takie uszkodzenie lub niekontakty na stykach w złączce silnika co prowadzi do przegrzania i w efekcie do zwarć miedzy konektorami( uzwojeniami).Pozdrawiam.
przegrzanie 10..12K wysokie przegrzanie przekłada się wprost na wysokie ciśnienie ( i temepratrurę) końca sprężania. Prawidłowa wartość przegrzania dla czynnika R407C to 6-8*C. Im wyższe przegrzanie , tym niższa temperatura parowania , a więc i większe obciążenie silnika. Ustal przyczynę i zmniejsz przegrzanie do wartości prawidłowych i będzie OK....
przegrzac się, zobacz ile masz wody w zboirniczu i czy niema tam oleju przyczyna tego co sie stalo jest uszkodzony obwód wentylatora, mogła paśc uszczelka lub głowica
Co do oleju...winne są wadliwe trzyczęściowe pierścienie(zapiekają się) Zawsze gdzie robiłem silnik z takimi pierścieniami to przyczyna było przegrzanie silnika. Żaden wyczyn przegrzać pierścień grubości 1,5mm który później przestaje spełniać swoje zadanie. Później wychodzą takie teorie że to wada fabryczna.
Wg mnie stacyjka nie ma tutaj nic do powiedzenia, bo wszystko łączone jest przez przekaźniki pewno więc, ja bym szukał przyczyny w braku masy albo któryś przekaźnik jest przegrzany.
To w takim razie wygląda na jakąś wadę fabryczną, aczkolwiek nigdy wcześniej się nie spotkałem aby korbowody się rwały bez przyczyny. Często przyczyną było przegrzanie silnika, albo brak smarowania.... Hmmm no nie pomogę Ci przyjacielu, może inni koledzy coś podpowiedzą???
Uzwojenie zostalo przegrzane a pozniej to juz tylko byl finisz i koniec piesni wymien silnik i problem bedzie rozwiazany.
Sprawdź płaszczyznę bloku czy jest płaska. Te silniki potrafią mieć odkształcony blok po przegrzaniu, więc liniał niezbędny. Jeżeli była to woda to obstawiam kondensat z wilgoci z powietrza.
Przyczyną prawdopodobnie jest zadziałanie wyłącznika termicznego. Ma on za zadanie ochronę silnika przed przegrzaniem. W instrukcji powinny być dane dotyczące czasu pracy i wielkości ciętego materiału.
Słabe zdjęcie tłoka, nie widzę kołka ustalającego, czy nie doszło do obrócenia się pierścienia? Widać że ewidentnie pękł pierścień w miejscu okna wydechowego, przez co pęknięta końcówka pierścienia rozbiła rowek w tłoku, a następnie krawędź okna wydechowego. W ogóle pierścienie wyglądają jak grube na 2 mm, a cylinder nie posiada fazek na krawędziach...
Z tym kręceniem to nie tak szybko panowie.... przyczyną tego zjawiska jest przegrzany sterownik (falownik) silnika krokowego, częsta zmora napędów CD-ROM. W tych układach padnięcie jedej sekcji sterującej cewką silnika daje takie rezultaty... czyli wkładamy cd płytka stoi może zadrżeć itp, a po ruszeniu trafia na jedno z napędzanych uzwojeń i zaczyna...
Termostat nie ma nic do rzeczy.To co skrobałeś pod pierścieniami nie powstało z tego powodu.Naprawa głowicy o której pisałem nie kosztuje wiele i można zrobić to samemu bez specjalnego warsztatu ,poza tym można zweryfikować co zrobiłeś źle. No jasne, że termostat nie ma nic wspólnego z nagarem. Zamknięty termostat był przyczyną przegrzania silnika...
Witam. Pisiadam silnik 1,1kW 230V , prąd 4.6A, 2800obr/min, z pompy hydroforowej JET100A Obraca się bez wysilku, ale po podlaczeniu do sieci startuje natychmiast, po okolo 5 minutach pracy bez obciazenia robi się goracy a po 10 min naprawdę mocno się nagrzewa mimo chlodzenia. Jaka może być tego przyczyna...: Przytarte lożyska Przegrzany silnik Utrata...
Jak się spytałem mechanika co mogło być przyczyną przegrzania to powiedział ze blok może być zamulony. Więc proszę jeszcze o jakieś pomysły i odniesienie się do mojej wypowiedzi.
" Dodam jeszcze, że kilka miesięcy wcześniej silnik ten drgał przy 5Hz (gdy był sterowany przez falownik) i w NORDZIE wymienili stojan (był spalony - ale działał)." Pomimo zewnętrznego chłodzenia silnik uległ przegrzaniu nie tylko stojan ,ale i wirnik stracił swoje właściwości.
Ciekawe dlaczego wirnik się uszkodził ? To tak jakby zapytać, zadać pytanie. Dlaczego kiedyś wszyscy umrzemy :?: :D :cry: Jak w przyszłości zapobiegać podobnym awariom ? To prawdo podobnie tak samo jak z żyjącymi istotami. Przepracowywują się zbytnio, ponad miarę są obciążane, nie dbają o siebie. I takie oto istoty (w tym przypadku sprzęty) ulegają...
Witam. Od pół roku posiadam Astre J1.4 turbo. Od pewnego czasu mam problem, a mianowicie po przejechaniu ok 100-200 km podczas jazdy jest wszystko ok, natomiast jak się zatrzymam to wąż poniżej na zdjęciu sie rozłącza i cały płyn ze zbiorniczka wycieka, zapalają się kontroli silnik przegrzany. Jaka jest tego przyczyna?
Przyszedł mi tester kompresji sprawdzam kompresję a tam tylko 5bar.. Sprawdzam też kompresję w chińskim Baotianie 4t co jest dużo słabszy a tam 8 bar. Wszystkie te "kompresjomierze" nadają się co najwyżej do mierzenia ciśnienia powietrza w kołach ciężarówki, albo jako zabawka dla dziecka. Konstrukcja nie umożliwia prawidłowego zmierzenia ciśnienia...
Przy tak małym ubytku trudno stwierdzić co jest przyczyną. Czasami jest to przegrzanie silnika, inaczej uszczelka - wstępny etap?!
Jak dla mnie, to na max obrotach zapłon nie następował od iskry, tylko od rozrzażonego nagaru - stąd i spalanie stukowe, przegrzewanie się maszyny i efekt finalny. Możliwe przyczyny? Zbyt uboga regulacja gaźnika chociażby, ew. wina użytkownika - przegrzanie, bez wystudzania w okresie docierania. Zawsze warto dawać nieco więcej oleju, niż instrukcja...
Silnik po awarii ukladu chłodniczego (prawdopodobnie przegrzany, gdyż temperatura skoczyla na tyle, że poprostu zgasł na drodze) nie pracuje jak dawniej. Nie napisałeś ani słowa o przyczynie tego przegrzania a to może być decydujące.
Ciekawy temat i ciekawa dyskusja. Pojawiło się kilka hipotez, które kolega Syzyf123 powinien sprawdzać (zaczynając od najprostszych do obalenia lub potwierdzenia) a nie prowadzić dziwnych dyskusji mając mała wiedzę teoretyczną i prawie zerową praktykę. Od przerzucania się argumentami Simson się nie naprawi! Silnik jest ewidentnie przegrzany. Trzeba...
Przegrzanie silnika i błąd czujnika temperatury w komorze. Mam instrukcję do podobnego modelu, ale błędy na 99% są identyczne. Do tych piecy jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby na stronie producenta go nie było, więc polecam poszukać tam. Pod końcem instrukcji do każdego modelu jest rozpiska błędów. Serwisówki pełnej raczej nie znajdziesz.
Przekaźnik nr 26 był przyczyną odcinania napięcia do sterownika silnika i LPG. Po jego "sekcji" okazało się ,że cewka był przegrzana i nie trzymał stabilnie. Problem rozwiązany. Koszt 30 PLN !!!
Witam. czujniki przed sprężarką i za, bym ich wymienił tylko nie wiem jakie to są potencjometry a nigdzie nie ma napisane czy to nie jest czasem termistor NTC110 10k i czy oba są takie same Czujniki T3, T4, T5U, T5L, Th, to czujniki NTC 10kΩ. Czujnik Tp (na wyjściu ze sprężarki) jest nietypowy, i jest to NTC 54,89kΩ. łapie błąd P2 podejrzewam że czasem...
W miejscu gdzie dostał zwarcia, krzyżują się cewki uzwojenia, tam powinny być dodatkowo przekładki. Ich brak, to większe ryzyko uszkodzenia. Dawne silniki, które miały tą izolację, pracowały po kilkadziesiąt lat, oczywiście jeśli na zasilaniu były odpowiednie zabezpieczenia. Jeśli ich nie było to najczęstszą przyczyną uszkodzeń było brak fazy lub przegrzanie...
Pytanie czy masz jakiś ruch płynu? W sensie jak odkrecisz wężyk powrotny to czy płyn będzie nim leciał? Bo jeżeli nie to przegrzejesz silnik i po pancernym silniku będzie.
Witam ponownie byłem dzić w warsztacie elektroniki pojazdowej. Gość ma bardzo dobry sprzęt diagnostyczny . Okazało się ,że usterką było zacięcie przepustnicy na układzie dolotu powietrza. Sam bym tego nie zrobił. Przyczyną mogło być przegrzanie silnika . Pozdrawiam i zamykam temat.
Czy przyczyną przegrzania modułu może być zbyt duże obciążenie spowodowane przez silnik dmuchawy np. na skutek wytartego komutatora lub szczotek? Może.
Tutaj raczej szukał bym przyczyny wcześniejszego uszkodzenia płyty i akumulatorów. Prawdopodobnie masz uszkodzony lub przegrzany silnik i dlatego szarpie duży prąd, więc automatycznie rozładowuje akumulatory. Najpierw trzeba by było pomierzyć prądy bez i z obciążeniem.
U kumpla po 600km zatarł się tłok i cylinder (już czwarty komplet). Silnik się nie przegrzał, żadnej kałuży, mieszanka 1:18. Tłok zablokował się w cylindrze kawalek przed/po górnym martwym położeniu. Co może być przyczyną takiego czegoś? Czy są inne tłoki/cylindry pasujące do tego silnika (chińczyk)? Chiński komplet to koszt około 180zł!
W uzwojeniu stojana wciśnięty jest bezpiecznik termiczny (ok.120 st C). Jak się przegrzeje to silnik nie ruszy. Trzeba go wymienić (1,50PLN). Przyczyną przegrzewania mogą być zapieczone łożyska.
Nie widziałem urządzenia więc podaję możliwą przyczynę awarii owych silników. Wirnik też nie wiadomo czy jest przegrzany bez zrobienia pomiarów. Przyczyna może być inna.
Jeżeli pękają wewnątrz komory spalania to mogą być winne wtryski, technika jazdy, czujnik temperatury, złe paliwo, filtr powietrza. Jeżeli pękają przegrody między pierścieniami to od palenia samostartem, złe paliwo, wtryskiwacze, zła technika jazdy i hamowanie silnikiem. Jak obrywa dół tłoka to od przegrzania silnika.
Szlifierka do betonu Festool Renofix RG 130 - nie chce wchodzić na obroty, choć się włącza. Przy tym mocno iskrzą szczotki. Sądziłem, że uszkodzeniu uległ regulator obrotów (nr katalogowy 768754), ale niepokoją mnie te szczotki. Co może być przyczyną? |Dobrze wskazuję na regulator obrotów, czy może być problem z wirnikiem, np. przegrzany i silnik to...
Witajcie forumowicze! Wczoraj wracajac z pracy moj silnik osiągał ponad 100°. Okazało się, że nie było płynu w chłodnicy i pęknięty zbiorniczek wyrównawczy. Ten problem już został pożegnany. Jednak teraz, bezpośrednio po tym przegrzaniu/zagotowaniu pojawił się inny problem- nierówne wysokie obroty, dławienie, szarpanie. Świece były osmolone, więc juz...
Imho są dość mocne, pytanie o przyczynę. I tak: Liche sterowanie - Jeżeli przełączanie trwa długo - mogą się przegrzać. Jeżeli złe zabezpieczenia - mogą polec przez szpilki wysokiego napięcia samoindukcji silnika. Jeżeli złe chłodzenie - też przegrzanie. Jeżeli zbyt niskie napięcie sterujące - też przegrzanie, bo duża rezystancja kanału... Tu masz jeszcze...
Temat poruszany dziesiątki razy. Takie przeróbki nie nadają się do pracy silnika przy obciążeniach zmiennych. Temat zamykam. Jeśli ktoś chce znać przyczynę, to wiele razy o tym pisano na forum.
Przyczyną zatarcia mogło być przegrzanie silnika w wyniku złej jakości oleju albo jego braku albo zbyt długiego czasu pracy niedotartego silnika na wysokich obrotach w dodatku w upalny dzień. Albo wszystkie te czynniki jednocześnie z tym że ja bym stawiał na zbyt wysoką temperaturę pracy czyli niedotarty silnik + zbyt długi czas pracy w upalny dzień....
Witam. Sprawdź kondensator bo może on być przyczyną, albo przegrzałeś kosiarkę zbyt długą pracą i może zadziałał wyłącznik termiczny w silniku.
Ani pojemność i wydajność prądowa w tym przypadku, nie są przyczyną zwarcia, jeśli to silniki szczotkowe to szybko popalisz z przegrzania szczotkowe wymagają dla przykładu przy intensywnej eksploatacji dłuższej max 10 minut pracy i zwolnienie szybkości w celu zbicia temperatury.
Moje pytanie jest proste: - zmatowić powierzchnię cylindra czy nie? - da to coś czy nie? - przedłuży żywotność pierścieni czy nie? Pierścienie muszę wymienić czy mi się to podoba czy nie dlatego że parę dni temu wywaliło mi uszczelkę pod głowicą i przegrzałem silnik także pierścienie na pewno poleciały a poza tym podejrzewam że mógł być wcześniej przegrzany...
Opiszę szcześliwe zakończenie po czterech latach :D W SILNIKU ZNAJDUJE SIĘ BEZPIECZNIK ODCIANJĄCY ZASILANIE W PRZYPADKU PRZEGRZANIA ! Cztery lata temu go zwarłem i działa do dzisiaj...
Witaj! Sprzęt badziewny to i usterka pewnie nietypowa. Przyczepiłbym się tego drivera ( i jego zasilania), bo był przegrzany. CD i DIVX powinny kręcić się wolniej i może ten driver tego nie lubi (ma uszkodzenie). Wyczyść też wszelkie ślady kalafonii, bo to nie rzadko jest przyczyna niedomagania sprzętu. Pozdrawiam.
Witam. Przegrzałem silnik w moim bmw (prawdopodobnie układ chłodzenia był zapowietrzony). Samochód jak wystygł pracował normalnie. Na następny dzień odłączyłem przewody od charcaol canister (zbiornik węgla) wyczyściłem go i odpaliłem samochód na rozłączonych przewodach. Samochód pracuje niestabilnie na wolnych obrotach w granicach (750-1500), natomiast...
Witam. Mam audi A4 1.9 tdi AFN 110km na zwykłej pompie, i od jakiegoś czasu dymi mi na czarno i ostatnio zauważyłem, że bierze olej. Na rozgrzanym silniku nie ma mocy. Kilka miesięcy temu wyciekł mi płyn z chłodnicy ponieważ układ był nie szczelny. Co może być przyczyną myślałem że jak przegrzałem silnik to pierścienie do wymiany, lecz nie jestem pewien.
Jak późno włącza się wentylator to wina jest włącznika wentylatora.ktory jest w chłodnicy.Poza tym samochód mógł być uprzednio przegrzany przez słabego kierowcę z powodu uszkodzonego omawianego włącznika.Po wymianie wstawiono niewłściwy włącznik.Właczniki sa w sprzedaży o różnych temperaturach włanczania.To jest cała przyczyna nadmiernego grzania silnika.Reszta...
Dzieki za odpowiedz. Myslisz ,ze mogla byc jakas przyczyna ze byl 60 uF oryginalny? Jesli bedzie np. 100 to kondensator bedzie sie grzac? To mozliwe ,ze chcieli np. uniknac przegrzania silnika dajac mniejszy kondensator? Dziwi mnie ,ze producent dal 60. Dzieki
Tak pompka nie chodzi przy wyłączonym silniku ale jak jest tego przyczyna, wina sterownika czy jakaś inna ????
Pomiar rezystancji nie zawsze ujawni usterkę, zwłaszcza gdy dodać rezystancję szczotek. Lepiej mierzyć indukcyjność obracając b. powoli wirnikiem, aby sprawdzić, czy nie ma zwartych lub przerwanych uzwojeń i działek komutatora. Jeszcze łatwiej wykorzystać transformator o kilku woltach napięcia na uzwojeniu wtórnym, diodę i amperomierz analogowy. Obracać...
Z instrukcji: A511 - przegrzanie silnika I2t, przyczyna: przeciążenie silnika, zbyt duże obciążenie lub skok obciążenia, Rozwiązanie: Niezależnie od sprawdzenia temperatury należy sprawdzić parametry: • P0604 – poziom temperatury silnika wyzwalający ostrzeżenie, • P0625 – temperatura otoczenia silnika. • Sprawdzić, czy...
Nooo ! to jesteśmy dokładnie w domu ! Przyczyną takiego zachowania się mierzonego napięcia była składowa zmienna z powodu diody która miała zwarcie. Przyczyn powstania takiego uszkodzenia może być wiele np. zalanie wodą (kałuża) lub obluzowanie się na obudowie radiatora i po przegrzaniu uszkodzenie. Wynika z tego że pojawiające się napięcie przemienne...
Witaj. Jaki przebieg ma twój silnik? Czy bierze olej/ napewno spala ale ile na 1000 km Zobacz jak wygląda końcówka tłumika rury wydechowej, jesli jest szara bez nalotu czarnej sadzy... i sucha to OK jesli czarna wilgotna zaolejona... to niezbyt dobrze świadczyć to bedzie o stanie silnika... Radziłbym przecyścić świece... a jesli jeździśz już ponad 40tkm...
Pracuje przy ciągnikach rolniczych ale w samochodzie będzie podobnie, pęknięty wał trafia z kilku przyczyn, zmęczenie materiału, zwichrowany blok ( może mocno przegrzany), katowanie silnika na wysokim biegu i niskich obrotach ( drgania ) i właśnie takich przyczyn u mnie trafia najwięcej, niby oszczędność bo mniej spali, a jednak. Osobiście wymienił...
Więc przełącznik mógł się zepsuć od temperatury? Tak. Przy wzroście temperatury uzwojenia, wzrasta prąd pobierany przez silnik szlifierki, a tym samym płynący przez styki wyłącznika. W takiej sytuacji nawet najmniejsze iskrzenie na stykach bywa przyczyną ich przegrzania. W jaki sposób można zmienić tą prędkość na korzyść momentu? Oddając silnik do...
witam no niestety to jest właśnie urok fiata p. II , nie pozostaje ci nic innego jak wymienić silnik od wspomagania , padają one często bo przyczyną jest najczęściej przegrzanie , to kolejny nieudolny projekt fiata:( pozdrawiam
Pierwotna przyczyna to zapewne zwarcie wyłącznika odśrodkowego, dalej skutek w postaci przegrzania i zwarć międzyzwojowych.
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Witam Zasadniczo podanie w przypadku falownika układu nim sterującego nie mówi za dużo o samym falowniku. Natomiast jerzeli twierdzisz że falownik jest z trójfazowym wyjściem i był przeznaczony do sterowania silnikiem lodówki zapewne też trójfazowym to całkiem możliwe że taka reakcja jest przyczyną zainstalowanego zabezpieczenia przed niesymetrią na...
Uszczelka pod głowicą wymieniana a przyczyna?Czy silnik był przegrzany itp?Jeżeli obroty falują na jałowym biegu to powinna pomóc regulacja tychże obrotów. Gaźnik to nie wtrysk (nawet jednopunktowy) i pokręcenie zderzakiem przepustnicy jak i wkrętem dyszy jałowych obrotów powinno unormować tą sprawę. Nic nie piszesz o regulacji zaworów o hałasie z napędu...
Witam... Mam problem. Nigdy nie zapala mi się kontrolka przegrzania silnika w Cinquecento 700. Nie włącza się również wentylator chłodnicy. Wentylator sprawdziłem jest oki, prawdopodobnie do wymiany czujnik w chłodnicy gdyż po zwarciu kabli wentylator kręci się. Czujnik temperatury ma taką reakcję: Gdy silnik jest całkowicie zimny jest ciągły (miernik...
Wydaje się, że spadek rzeczywiście jest zbyt duży. Możliwe przyczyny: - zbyt duża impedancja linii zasilającej falownik (np. cienki długi przewód) - krótkotrwałe znaczne przeciążenie (nie powodujące jeszcze alarmu przegrzania silnika) - utrata pojemności kondensatorów. Jeśli wyprowadzone są plus i minus linii DC, to ostatnią hipotetyczną przyczynę możemy...
Zabezpieczenie termiczne odcina napięcie na sprężarkę.Jedyne co można sprawdzić w warunkach domowych, to pozystor lub cewka rozruchowa (w zależności od modelu).Sprężarka jednak w tym przypadku nie uruchamia się tylko chwilę buczy,a potem zostaje rozłączona przez termik.Jeśli sprężarka się włącza i po chwili zostaje wyłączona to przyczyną może być :przegrzanie...
Popekane tloki miedzy pierwszym a drugim pierscieniem od gory patrzac. Traktor c330 Dziwna sprawa. Czym moglo to byc spowodowane? Czy ten problem wystąpił na jednym tylko tłoku czy więcej? Niezależnie od tego, przyczyn może być wiele! Oto one; - niektóre z nich mogły wystąpić w twojej maszynie: Pęknięte tłoki w silnikach wysokoprężnych są często spowodowane...
Witam szanownych forumowiczow. Centrala działała pół roku i chyba nastąpił problem z transformatorem. Dwa razy uszkodzilo bezpiecznik f2 i teraz wogole przestała działać. Trafo wygląda na przegrzane. Centrala jest na gwarancji i nie będę jej ruszał ale zastanawia mnie co mogło obciążać tak transformator? Ten transformator raczej dostarcza zasilania...
Witam. Problem polega na tym, że podkaszarka nie odpala na starym i nowym gaźniku. Kupiłem nowy gaźnik, świecę oraz przewody z filtrem paliwa. Po wstrzyknięciu paliwa do głowicy i przez przepustnicę odpala na chwilę i jest ok. Pompowałem paliwo pompką i przelewa się z powrotem do baku, ale nie wychodzi paliwo przez dziurkę, od strony cylindra jest sucho....
Oglądałem rozwalone triaki -bez zwarcia wielokrotnie, czasem przyczyna jest zwykła wada materiału (triak)a czasem przegrzanie, rozumiem jednakże wątpliwości...miałem przypadek pracy takiej pralki przy 380 (!!) voltach-wszystko wytrzymało -oprócz pompy, wytrzymuja zablokowanie na 24 h a nie znoszą wyższego napiecia. Osobiscie wymieniłbym silnik pompy...
Dzięki to może być to bo faktycznie sprawdzam teraz i płyn chłodniczy jest delikatnie poniżej minimum. Zobaczę czy pomoże :) A mogą być ewentualnie inne przyczyny?? Silnik był rozgrzany, ale nie przegrzany na pewno, tak 3,4 skali około.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Czasem przyczyną może być wadliwa (przegrzana) cewka zapłonowa.
Jest dobrze odpala bez problemu :D ale wiatraki chłodzenia chodzą bez przerwy przy odpalonym silniku jak jest odłączony czujnik i nie mam teraz wglądu na temperaturę cieczy chłodzącej na zegarach jaka jest tego przyczyna że tak jest Proszę o wskazówki i z góry dziękuje za pomoc ! Wypięcie czujnik powoduje, że sterownik nie wie jaka jest temp. silnika,...
Witam. Na wstępie proszę moderatora o przeniesienie tematu do odpowiedniego wątku, jeżeli jest nie w tym temacie (nie wiedziałem gdzie umieścić) Mam do naprawy rower elektryczny, a dokładnie silnik jest do przewinięcia został przegrzany. Przyczyną przegrzania było to że poprzedniemu właścicielowi odleciały magnesy i sam je przyklejał na nowo, lecz nie...
Już pewnie po fakcie, ale nadmienię, że termistor w tej maszynce nie pełni zabezpieczenia przed przegrzaniem, a ogranicza prąd rozruchu silnika. Ze zworką maszynka będzie działać, natomiast istnieje możliwość uszkodzenia silnika, ewent. elektroniki.
Tak czy inaczej nie ma dramatu do puki nie dostaniesz sie do wewnatrz przyczyna moze byc zanieczyszczenie turbiny ktora wstrzymuje przeplyw powietrza do chlodzenia silnika.
Co masz na myśli mówiąc wszystkie? Wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą - ta jedna jest do wymiany. Jednak dużo zależy czy pozostałe czy będziesz planował głowicę - tzn odkręcając pompę wody uszczelka pod pompa do wymiany itp. Przyczyn może być mnóstwo. Zaczynając od kiepskiej jakości uszczelki, przegrzanie kiedyś tam silnika naprawdę wiele może być...
Olej się spala gdzieś, uszczelniacze zaworów wydechowych, pierścienie. Nie przegrzałeś silnika??
Jeśli robiłeś krótkie kilkusekundowe próby to uzwojenie nie powinno się przegrzać, trudno mówić na odległość o przyczynie spalenia możliwe że silnik był połączony w trójkąt zamiast w gwiazdę ale to tylko przypuszczenia.
Może być tak , że brak płynu chłodzącego , awaria termostatu , awaria pompy wodnej , awaria wentylatora chłodnicy lub czujnika , w normalnych warunkach eksploatacji silnik nie powinien się przegrzać a jeśli pracuje w zbyt wysokiej temperaturze to spada ciśnienie oleju ( o braku oleju nie wspominam bo to by była przyczyna wszystkich objawów )
W VW jest układ samo odpowietrzający się. Skoro na trasie łapie temperaturę to możliwe przyczyny : -czujnik temp źle wskazuje -niewydajna pompa wody -uszczelka pod głowicą
A jak to sprawdzić? Ten silnik ma 2 rodzaje uzwojeń - główne i rozruchowe, opisane objawy wskazują na brak działania uzwojenia rozruchowego. Najczęściej spotykaną przyczyną jest przegrzanie/spalenie uzwojenia rozruchowego. Najlepiej i najpewniej można to sprawdzić rozbierając silnik. Uzwojenie rozruchowe jest nawinięte cieńszym drutem, jeśli jest przebarwione...
nadmiarowy przekaźnik termiczny, a przyczyną jego zadziałania jest uszkodzone uzwojenie silnika sprężarki najprawdopodobniej Rozszczelnienie układu chłodzenia i wyciek gaz sprężarka padła ty masz pewnie układ z przekaźnikiem rozruchowym to sprawdź czy przekaźnik puszcza zaraz po rozruchu Kolego Marcinoik - zdecyduj się. Raz piszesz że sprężarka, za...
kolego jeżeli dolny zimny a góra gorąca to nie przepływa woda przez chlodnicę jeżeli wyciągłeś termostat i tak się dzieje to albo zakamienona chłodnica albo pompa wody w silniku innej mozliwości nie ma
tak rozrusznik był przyczyną ale ze sreberkiem nie testowałem. Kręcił w miarę dobrze, przyczyną był przegrzany wirnik były na nim ślady przegrzania Bąble z lakieru na uzwojeniu wymieniłem wirnik na inny i nowe tulejki jest ok. Wydaje mi się ze przyczyną też może być przewód główny + idący przy samym czujniku pod obciążeniem przegrzanego rozrusznika,...
zdarzył się raz dziwny efekt - silnik pracował mimo zdjęcia kabla ze świecy, zgasł dopiero po odcięciu dopływu paliwa. Było to na zasadzie samozapłonu, czyli świeca (najprawdopodobniej o niewłaściwych parametrach do typu silnika) tak się zagrzała (no i przy okazji cały silnik), że "zapalała" mieszankę paliwową "bez iskry", no i silnik niby pracował....
przegrzania silnika ursus kontrolka przegrzania silnika przyczyny drgań silnika
wymian zarówki wyrzuca internet volvo silnika
Protokoły komunikacyjne w kamerach Keeyo Wyświetlacz do Peugeot 307CC - rodzaje, problemy, wymiana