Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Skoro ten sam mechanik składał i orzekał o przegrzaniu to masz winowajce. O zgrzytach nie wspomne.
Żeby rozhartować pierścienie musiał byś je zagrzać do przynajmniej 400-500 stopni a to jest niemożliwe. Zagrzał silnik, spuchnięte od ciepła tłoki przytarły się i zablokowały pierścienie w rowkach. To najczęstsza przyczyna spadku mocy po przegrzaniu silnika. Pomijając uszczelkę głowicy.
Jakie były objawy przed zablokowaniem silnika. Może złapało go na panewkach lub na tłokach. Nie przegrzałeś go przypadkiem.
Panowie sprawa z termostatem nie jest taka prosta jak sie kazdemu wydaje. Napewno nie wyrzuca wody z winy termostatu. Woda ubywa bo wyrzucają ja pęcherzyki gazu. Teraz pytanie skąd się biora pęcherzyki powietrza w chłodnicy. Odpowiedz jest prosta z któregoś cylindra. Ponieważ piszesz że wstawileś nowe tuleje to podejrzewam ze nie sprawdzilesz ile one...
nie odbija gdy nie odpali Trochę pokrętne. Przecież rozrusznik ma "odpalić". Kolega zupełnie przemilcza sprawność silnika i układu paliwowego. Aż się boję, że stosuje metodę piłowania do skutku. Efekt, ogromne prądy na stykach, przegrzania z racji długotrwałych prób. I wszystko możliwe. Nic nie czytamy o konserwacji/naprawie rozrusznika.
A ja proponuje przestańcie tworzyć trzecią część dziadów . Kupić chłodnice nową nowy termostat pompę i przewody . I na kilka lat spokoju i mniej nerwów że chłodnica rozszczelni się po odkamienianiu . Po remoncie zaoszczędzić 400 zł i przegrzać silnik to na prawdę szukanie oszczędności nie w tym kierunku.
Zamrożenie silnika spowodowało pęknięcie bloku . nie wiadomo jakie spustoszenie spowodowało w środku , -- W środku przeważnie nic się nie dzieje. Uszczelki na tulejach są dobre. Dobrze, że dodałeś przeważnie, bo to można sprawdzić w 100% dopiero w zakładzie specjalistycznym, ale nawet jeżeli uda się zaspawać i obrobić prawidłowo nikt ci nie da gwarancji,...
Każdy przypadek jest inny, nie ma jednej rady na rozwiązanie wszystkich problemów. Najlepiej by było zakołkować albo wymienić blok silnika, ale to trochę kłopotliwe. Jeżeli chodzi o klejenie z zastosowaniem kleju za 20 zł to na zasadzie "albo się uda albo nie" mała strata jak nie wyjdzie. Trzeba eksperymentować, zawsze to taniej niż kapitalka silnika,...
Skoro zapala bez problemu to pewno kompresja jest ok. Ale może wtryskiwacze Ci leją - jak wtrysk nie pracuje jak należy to ciągnik jest słabszy i kopci.. A nie przeciążyłeś go za bardzo, nie przegrzałeś, albo nie jeździłeś bez/niedoborem oleju? Jak silnik jest przytarty to trachtor będzie słabszy.. A i czy nie gotował Ci wody przy dłuższej pracy?
Witam To aż tak przegrzałeś silnik, że głowicę trzeba było planować. Nic dziwnego, ze sie grzeje. Pierścienie na tłokach do wymiany (popękane). Pozdrawiam. Wlepić ostrzeżenie za pisanie bredni ? Brak podstaw wiedzy o działaniu silnika spalinowego
Witam. Ładowanie wynosi ok. 14,5 V, czyli OK. O przewodach pisałem, że zrobione w zasadzie na nowo: obcięte końcówki, zaprasowane nowe tulejki i skręcone porządnie w wyczyszczonych zaciskach. Nic się już nie grzeje. Puściłem jeszcze dodatkową masę między budą a blokiem silnika. Bez efektu. Spróbuję jeszcze pominąć włącznik masy oraz pomierzyć akumulatory...
Jeśli silnik był zagotowany to prócz wymiany uszczelki uszkodzeniu na 100% uległy pierścienie, bowiem na skutek przegrzania utraciły swe właściwości sprężyste przez co nie spełniają już swojej roli. Jeśli brak dymu szukać przyczyny tak jak wyżej podpowiadają koledzy w układzie zasilania, jeśli dym jest to brak kompresji, pod warunkiem, że nic kolega...
Co masz na myśli mówiąc wszystkie? Wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą - ta jedna jest do wymiany. Jednak dużo zależy czy pozostałe czy będziesz planował głowicę - tzn odkręcając pompę wody uszczelka pod pompa do wymiany itp. Przyczyn może być mnóstwo. Zaczynając od kiepskiej jakości uszczelki, przegrzanie kiedyś tam silnika naprawdę wiele może być...
Sory może źle to ująłem... wiadomo jak każdy oszczędza i przeważnie jeździ na wodzie, a wiadomo jak później wyglądają kanały... u gościa był taki problem że ścianka w głowicy była już tak cienka(skorodowana) że jak go przegrzał to poprostu zrobiła się nie wielka dziura. No ale swoje już robiła. Wiem że 3p a zwykła 60- tka to róźnica, ale lepiej odkrecić...
To może być też pompa wodna. Nie ma obiegu, silnik się grzeje. Gdyby nie było obiegu wody w silniku to by się przegrzał albo nawet zatarł. Co do niedrożności chłodnicy to jest to możliwe jest że to jest powodem szybkiego nagrzewania się..... podczas jazdy pustym ciągnikiem jak piszesz silnik pracuje na wolnych czasami średnich obrotach więc przepływ...
tylko nie THM Czemu? Zestawy wyglądają na dobrej jakości, oferują więcej niż konkurencja. Sam tłok wygląda bardzo podobnie, jakby był produkowany w tej samej fabryce co tłok do jednej ze znanych marek. Tyle że ma zalaną podkładkę nad pierwszy pierścień, taka namiastka wkładki stalowej z silnika turbo. A co oferują najzwyklejsze tłoki z AK-12? Jak się...
Witam. Jakieś trzy miesiące temu przeprowadzony został remont generalny C330. Jednak niepokoi mnie fakt, że spod korka wlewu oleju wydostaje się powietrze pod ciśnieniem. Gołym okiem nie da się tego dostrzec, nie wygląda to na spaliny, lecz ma zapach troszeczkę zbliżony do spalin, jednak owe powietrze jest zimne. Wydostaje się ono zaraz po odpaleniu...
Co może być przyczyną takiej pracy rozrusznika?Czy jest to usterka mechaniczna czy elektryczna? Generalnie rozrusznik jest do wymiany ,dlaczego ,bo pewnie został przegrzany mogło to nastąpić przy rozruchu ..długie kręcenie ..,ale i często bywa że bendix nie odbije i rozrusznik kręci się razem z odpalonym silnikiem , taki stan powoduje termiczne uszkodzenie...
Witam. Te zdjęcia opisują taki stan: Na płaszczu tłoka widać ślady zatarcia wraz z rysami Miejsca zatarcia są równoległe i świecące, jak wypolerowane Zatarcia skoncentrowane są w obszarze płaszcza tłoka. Pierścienie tłokowe i obszar pierścieni tłokowych, są w dobrym stanie. PRZYCZYNY Przyczyną takich uszkodzeń jest miejscowe przegrzanie. Ponieważ korona...
Witam. Kolego za 1500 + części to kupisz drugi silnik w stanie używanym lub używanym po remoncie(ciężko taki znaleźć ale możliwe) więc niech mechanicy przestaną gadać głupoty. Kolego szukaj, zobacz co tam trze przy tej pompie wtryskowej. Niewykluczone, że jest coś nie tak w okolicach wału napędowego pompy, rozrządzie, pompie wodnej lub na jakiś trybach....
Nie wiem ile uciągnie 5211 bo nim nigdy nie pracowałem. Mogę zrobić porównanie C360 (3 i 4 cylindrówka, jeździłem obydwoma, ponieważ porównuję obsługę i komfort, a pod tym względem są podobne, nie będę tutaj ich rozróżniał) z 7211. Jeśli chodzi o wygodę Zetor bije na głowę tego Ursusa. Nawiewy i ogrzewanie jak w samochodzie, wspomaganie kierownicy (naprawdę...
Sylwek blok kupiłem bo miałem składać silnik na podmiane ale nic nie wyszło z tych planów i dlatego sprzedaje i nie powiedziałem że sie nie znasz tylko użyłem zwrotu w znaczeniu bardziej ogólnym(skrótu myślowego). Kolega może spróbować jeszcze poszukać w AMW bo czasem sprzedają jako zestawy z agregatem z zapasów wojskowych. Taki silnik wydaje się być...
racja lepiej próbować uszczelnić Ale za pomocą lutowania, a nie przez dodawanie "cudownych" środków, które tylko pogarszają oddawanie ciepła podobnie jak kamień kotłowy. tak Grzegorz tyle że te silniki mają tendencje do niedogrzewania więc o przegrzanie się niema sie co martwić. Mój c 4011 zalany jest wodą więc napewno ma kamień kotłowy i w orce pługiem...
Ty, a olej w skrzyni to ktoś sprawdził? Może jest na dnie? Może przegrzał silnik na polu i pali i ropę i płyn chłodniczy. A skrzynie mógł zamęczyć w inny sposób albo zmęczona jest jakaś uszczelka i jak pisałem, może nie być w niej oleju. A skoro auto stało 8-9 miesięcy to i woda w wydechu mogła się usadzić. Po trzecie auto mogło stać dłużej, nawet i...
Witam, Myśli technicznej wykorzystanej w T25, bym się nie czepiał. Zwłaszcza w porównaniu do ursusów C330 i C360. Nie mam wielkiego doświadczenia z C330, ale mam z C360. Za zastosowaną tam "myśl techniczną" sterowania pompą podnośnika dałbym osobiście w mordę temu który to wymyślił [musi obracać się wom by działał podnośnik]. Generalnie podnośnik w...
Czyli są 2 akumelatory 6V (tak właściwie to dwie baterie szeregowe trzech akumulatorów kwasowo ołowiowych, ale to dużo pisania i dużo do zapamiętania, to nazwijmy to prosto - dwa akumulatory 6V). Grzeje się połączenie pomiędzy akumulatorami. NIe wiadomo czy grzeją się inne kable. Grzanie przewodu jest spowodowane wydzielaniem się w nim dużej mocy. Moc...
To może tak pokrótce wytłumaczę Koledze żeby wyprowadzić z błędnego myślenia tym bardziej, że w specjalizacji kolega ma napisane mechanika samochodowa. Wstyd takich rzeczy nie wiedzieć. Otóż w silnikach ZI mieszanka paliwowo powietrzna zasysana jest do cylindra (oprócz nowoczesnych układów np. TSI., FSI) a następnie sprężana, w chwili wyładowania elektrycznego...
Szukałem czegoś, a widzę że temat jeszcze wisi na forum. W międzyczasie dowiedziałem się to i owo. Fabrycznie w Ursusach stosowano zwykłe pierścienie olejowe, tzn. bez powłoki chromowej. Takie pierścienie mają dość ograniczoną żywotność, dlatego potrzebne były dwa pierścienie na tłoku. Stosowanie nadmiarowej pierścieni celem ograniczenia spalania oleju...
Zmierz sobie pobór prądu przez rozrusznik elektryczny. Natężenie prądu może sięgnąć prawie 1000A. Z tego powodu były montowane fabrycznie akumulatory o bardzo dużej pojemności. Teraz jest moda na rozruszniki szybkoobrotowe, ale nie jest prawdą że dzięki temu można montować akumulatory o dwa razy mniejszej pojemności. Rozrusznik dysponuje zbliżoną mocą...
Mogły zostać źle założone tuleje, jej uszczelnienia, uszczelka pod głowicą może być przycięta, sama głowica może być zła. Sprawdź czy masz olej w wodzie i czy olej nie jest rozrzedzony wodą. Ale najpierw sprawdź termostat wody, jeśli był zamontowany, być może to jego wina, bo się nie otwiera i nie puszcza wody na chłodnicę. Pozdrawiam
Maniek tłoki wystają ponad głowicę, a Ty składasz licząc, że nie będzie stukał? Ślad jest na głowicy więc cudów nie ma tłok w nią wali cóż innego. Wiesz ile wystają ponad tuleję wiec je wyjmuj i staczaj.
Uwikłany. https://obrazki.elektroda.pl/9392045100_... Zaczęło się od telefonu. Nic w tym dziwnego, dziś większość złych wieści i zdarzeń w naszym życiu, zaczyna się od odebrania telefonu. Ciocia Grażynka nie żyje, Wujek Kazik przyjeżdża na święta z całą rodziną. Szef ma pomysł jak możemy produktywnie spędzić czas wolny… Czasem...
Po dwuletniej eksploatacji ciągnika wystąpiły utrudnienia w załączeniu świateł drogowych. Okazało się, że zaczął ulegać przegrzaniu przełącznik świateł przy kierownicy (zapożyczony z fiata 126p, cinquecento) przez nadmierny pobór prądu prądożernych żarówek H4 reflektorów głównych. Usunięcie usterki polegało na wpięciu w powyższy obwód 2szt. przekaźników...
przyczyny przegrzania silnika kontrolka przegrzania silnika seicento kontrolka przegrzania silnika
zablokowany telefon samsung espace prędkości przewód wtrysku urwany
moduł bluetooth moduł bluetooth
Problemy hydrauliczne w systemach domowych i przemysłowych Palfinger Konfiguracja dodatkowych przycisków myszy w Solaar na Linuxie