Nie szukaj zbyt głęboko-zajrzyj a zobaczysz krótki płomyk zapalajacy, czekajacy na większą ilość mieszanki do spowodowania wybuchowgo zapalenia- po prostu oczyść z nagromadzonego kurzu "kominek" albo świeczkę bo jej płomień jest zbyt krótki- a moze przytkana dysza świeczki?? Weź i oczyść te elementy.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Rozumiem z opisu że przyspieszony został zapłon a kąt statyczny jest ustawiony na 2 stopnie ?
U mnie na 2 pompie to samo jest ale silnik w każdym zakresie działa jak zegarek nie kłóci ani nic. To jak założę tą zębatek od c385 czy 902 to przyspieszy zapłon?
A możesz bardziej precyzyjnie opisać problem? Co to znaczy że "staje" podczas rozruchu? Kiedy go kręcisz przestaje sie obracać?
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
sprawdz elektrozawór dyszy wolnych obrotów.jeśli to nie pomoże to zpewne masz uszkodzony (poluzowany?)czujnik wysyłajacy impulsy do modułu zapłonowego(na kole pasowym napędu alternatora) refil15(at)o2.pl
Witam! Mam pytanie odnośnie zapłonu.Mam Renault Lagune 1.8 RT i chciałem troche przyspieszyć jej zapłon(tak z czystej ciekawości) by zobaczyć jaki da to efekt no i może ktoś mi powie gdzie szukać tej regulacji bo nie wiem czy przestawia się to w sposób mechaniczny (typu 3 śrubki) czy z elektronoką trzeba się pobawić.No niby proste jest cewka kopułka...
Jeżeli z zapłonem odbija to prawdopodobną przyczyną zbyt przyspieszony zapłon. Dotyczy to wszystkich silników spalinowych benzynowych.
(at)popromienny A powiększałeś otwory? Bo u mnie maksymalnie da się przyspieszyć zapłon do 4 mm przed gmp.
Witam Sprawdź jeszcze raz zapłon, jest przyspieszony dlatego wali w gazinik.
Ustaw dobrze zapłon.Strzela w gażnik czy w tłumik?To ci powiem czy trzeba opóźnić czy przyspieszyć zapłon.
Próbowałeś przyspieszyć zapłon aparatem?
Tak tylko stosując moduł z Kolegi schematu trzeba minimalnie o stopień albo i poł stopnia przyspieszyć zapłon. Ma to znaczenie szczególnie w górnym zakresie obrotów.
Czy poziom oleju powinien być poniżej dyszy, czy może być ponad nią i czy w ogóle ma to znaczenie? Poziom oleju musi być poniżej dyszy, bo po zatrzymaniu palnika olej będzie Ci grawitacyjnie wypływał i zalewał piec. Wysokość ma zasadnicze znaczenie bo tym regulujesz skład mieszanki. Im olej niżej mieszanka uboższa i odwrotnie. Jaka jest optymalna różnica...
Jak byś mógł oryginalny czujnik cofnąć o te 10°, to wtedy wymagane było by tylko przyspieszanie. i Można by wtedy myśleć o rozwiązaniu elektronicznym. Czyli rozumiem że należało by mechanicznie przyspieszyć zapłon a potem go elektronicznie opóźniać? Bo naszym celem jest przyspieszyć zapłon względem ori na lpg o te 10stopni Czy mam zamontować czujnik...
Ogi 12 jesteś w błędzie.przy uszkodzonym czujniku wału silnik odpala z trudem z efektem cofania do tyłu (bardzo przyspieszony zapłon).Padanie czujnika wału i wałka bardzo częste!
jak mozesz to napisz mi jak odpowiednio wyregulowac ( przyspieszyc) zapłon
Zrobię tak jak mówisz, przyspieszę ten zapłon i dam znać tylko przyspiesza się prawo co nie?
Spróbuj przyspieszyć zapłon
Witam,nie jestem pewien ale może być przyspieszony zapłon,najczęściej zdarzało się tak w MZ-etkach,pozdrawiam
a jak wyglądają wtryski nie leją i może masz przyspieszony zapłon
witam! przyspiesz zapłon, powinno pomóc
Witam . Spróbuj wyregulować dawkę powietrza w gaźniku, tylko nie reguluj przepustnicy bo na gazie zwiększą ci się także obroty. Możesz także minimalnie przyspieszyć zapłon to obroty powinny wzrosnąć. powodzenia.
Witam cię!spróbuj najpierw z zapłonem prawdopodobnie masz przyspieszony zapłon i przez to będzie kopcił na biało.pozdro
Właśnie nie, przyspieszony zapłon plus niewłaściwa świeca może dawać takie objawy przy gorącym silniku.
Masz za pózny zapłon. Przyspiesz.
Poprawcie mnie jak się mylę: Przyspieszyć zapłon o 10 stopni to to samo, co opóźnić o 350 stopni.
Witam, mam problem z c 360 a mianowicie ciężko pali a do pierwszej kreski zapłonu brakuje 1 cm, pompa jest dosunięta do końca do bloku i nic, słyszałem że są jakieś sprzęgiełka które lekko przyspieszą zapłon. Czy wiece od jakich ciągników są te sprzęgiełka? Liczę na pomoc i szybką odpowiedź.
ustaw dobrze zapłon jak mówisz fabrycznie na znakach ja miałem najprędzej przyspieszony zapłon i też nie mogłem odpalić przy dodatnich temperaturach
Widocznie stary kondensator był zwarty. Trzeba nieco przyspieszyć zapłon bo objawy które opisujesz wskazują na zbyt opóźniony
oczywiście też teoretycznie wiem, że tak jest z lpg że trzeba przyspieszyć zapłon. Ale interesują mnie dwie rzeczy - czy komputer ECU w aucie sam sprawdza jak bardzo może przyspieszyć zapłon przy danym paliwie - np. benzyna 95 i 98oct. Jeśli tak jest, to oczywiście wariator nie jest potrzebny, bo ECU sam przyspieszy zapłon. Nigdzie nie mogłem sie tego...
A termofor pod tylną kanapę, coby paliwo cieplutkie było i to przyspieszy zapłon paliwa? Przemo, jak mogłeś zapomnieć?!
EEtam kolego, z ta lampą stroboskopową to gruba przesada. Łady, fiaciory, poldoloty i innne tego typu sprzęty lepiej się ustawia "na ucho" niż na lampę" Przyspieszyć zapłon -> jazda próbna. Jak nie ma stuków to jeszcze przyspieszyć, aż wystąpia stuki. Jak wystąpią to cofnąć z powrotem i git.
Jak pisałe wczesniej moze byc problem z tym, że jest iskra w poblizu gmp i jak łok jest na dole i strzał moze sie brac stad, ze jak zapłon jest przyspieszony po podczas suwu ssania nastepuje strzał Bez urazy ale Twoja teoria kupy się nie trzyma, zapłon w GMP to 0° wyprzedzenia zapłonu, im większy kąt wyprzedzenia tym zapłon następuje wcześniej ale...
możesz troszkę przyspieszyć zapłon i zobaczyć co będzie a jeśli nic to nie da to chyba pompa do wymiany/naprawy
Pomyślałem, że jeżeli cewka i tak jest uszkodzona to mogę powiększyć otwór w rdzeniu i spróbować przyspieszyć zapłon. Poprawa była znaczna, ale to jeszcze nie było to. Kupiłem więc nową cewkę i po problemie.
zapłon mozna przyspieszyc za pomoca zmiany programu komputera
ja w moim aucie przyspieszyłem zapłon na granice spalania stukowego t to daje duży efekt ale można sobie w silniku zawory albo tłoki wypalić jak sie przesadzi z tak przyspieszonym zapłonem unikałem gwałtownego przyspieszana z bardzo wolnych obrotów bo zaworki grały
Nie rowno chodzil i cos tam jeszcze wypatrzyli i dlatego cala głowiczke wymienili w tej pompie. Dodam jeszcze ze wtryski byly rok temu regenerowane. I probowalem przyspieszyc zapłon ale to dalej tak samo pali..
Witam! Mam problem z Astrą 1.6i z 94r., posiadam ją od niedawna i od początku była jakaś mułowata ma przejechane 170 tys. W sumie jak sie rozbuja to jedzie ale ma bardzo słabe przyśpieszenie nie wiem co jest przyczyną. Ja szukałabym w zapłonie tyle że tu sie nie da ustawić, sprawdzałem lampą to na wolnych obrotach ustawia sie na znaku a jak przyspieszam...
Witam. Owszem ma on powiązanie ale czujnik został zmieniony i nadal wygląda na to że jakby za mały prąd dopływa i nie otwiera elektrozaworu na zimnym silniku podciśnienia aby przyspieszyć zapłon
Im wyższa liczba oktanowa, tym zapłon może (albo wręcz musi) być wcześniejszy. Dlatego nie ma sensu lanie do starego auta (rozdzielacz zapłonu), benzyny 98 jeśli nie przyspieszy się zapłonu! Auto będzie chodziło ciszej, ale będzie więcej paliło i będzie mułowate. Na gazie polecam przyspieszyć zapłon. Odsyłam do obojętnie jakiej książki o silnikach z...
No wreszcie się udało odpalił tak jak mówiłem użytkownik irekw odkręciłem te cztery śruby od korpusu pompy nie te to mocują pompę tylko te drugie było ciężko przekręcić pompę ale przekręciłem parę milimetrów w prawo tak aby przyspieszyć zapłon bo jednak okazało się że biały dymek szedł kręcił rozrusznik a nie chciał zapalić na początku jeszcze wymieniłem...
Wydaje mi się, że stym opóźnieniem zapłonu poprzez jakiś układ między przerywaczem a cewką to niezła idea. A przyspieszyć również można przecież wystarczy tylko przestawić (przyspieszyć) zapłon aparatem zapłonowym i regulować opóźnienie.
Jeśli można to bardzo proszę o interfejs + soft do SKoda Felicja 1,3 MPI (wielopunkt siemens) . Potrzebuje pokasować błędy i ew. troszkę przyspieszyć zapłon do gazu. Pozdrawiam i dziękuję grzest(at)interia.pl
zmienie jeszcze filtr paliwa przestawiłem pompe przyspieszyłem zapłon dalej nic ale jak się nagrzeje to pali od razu przedtem dłużej kręcił czyli zostaje czujnik w pompe i zobaczyć ktoś wie ile trzeba ustawić
Zrobiłem loga dziś na wolnych obrotach na kanale 1, jest w załączniku. Może ktoś mądry potrafi coś z tego odczytać. Ktoś juz mi zsugerował na podstawie tego pliku ze jest zła dawka paliwa lub trzeba przyspieszyc zapłon.
silnik powinien być rozgrzany.obroty ok 900 .przewód od regulatora zdjęty.gdy przyspieszysz zapłon to silnik będzie miał podniesione obroty, będzie ładniej chodził.nawet bedzie żwawszy ale to mu na zdrowie nie idzie. na ustawieniu mechanika powinien też ładnie chodzić chyba że coś tam mu brakuje w ukł.zapł.
zwieranie lini nic nie daje.... a interfejs dobry bo z Polo , Borą i nowszym Golfem łaczę sie bez problemu... zapłon był ruszany przez poprzedniego wlasciciela bo zamontował LPG i chciał jeszcze przyspieszyć zapłon lecz dla mnie wolne obroty ok ~1000 a ~1100 to chyba za dużo...
witam,mam problem z mercedesem vito 2,3 d nie chce palic na zimnie : - nowy akumlator -świelce palą -rozrusznik działa -został przyspieszony zapłon - paliwo dochodzi. Z rana na zimy silnik rozpała za jak traktor, jak sie zagrzeje to pali jak złoto jak ostygnie przez noc to znowu problem.
okazało się że poluzowała mi się śruba od aparatu zapłonowego i mi się opóźnił zapłon..przez co dopóki samochód się nie rozgrzał to było dobrze a później tracił moc i temp. nawet po 5km podskakiwała mocno aż do załączenia wentylatora. teraz już poprawiłem zaplon i jest ok. tylko mam jeszcze pytanie, ile można przyspieszyć zapłon na LPG, ażeby nie powypalać...
Witam. Czy ktoś wytłumaczy mi pewna rzecz a mianowicie mam 360. 2 lata temu był robiony kapitalny remont. Zostały wymienione: wał korbowy, tuleje i tłoki, nowe 4 głowice, końcówki wtrysków oraz założona pompa wtryskowa po regeneracji. No i po złożeniu wszystkiego, ustawienia rozrządu, oczywiście według znaków, silnik nie chce odpalić. Okazało się, że...
Problem jest tego typu,że przy gwałtownym dodaniu gazu zamiast przyspieszyć zapłon on go opóźnia... Coś mi się wydaje, że błędnie to zdiagnozowałeś. Poza tym nie piszesz jak zachowuje się samochód podczas jazdy. Jeśli wstawisz tam aparat z podciśnieniem to zarówno samo podciśnienie będzie regulowało kąt zapłonu jak i komputer więc chyba sam widzisz,...
Ustaw na te 3-4mm. Jak się będzie kolanko za mocno nagrzewało i będzie słaba to cofniesz zapłon, aż zacznie dzwonić, a przy odpalaniu odbijać. Wtedy będzie trzeba troszeczkę wrócić (przyspieszyć). Ale podobnie będzie się zachowywał jak mieszanka będzie zbyt uboga. Kolanko nabierze koloru fioletowego i będzie słaba. Dodano po 5 benzyna 95 jest ok. 20...
Nie znam się na nowych chińskich skuterach ale coś mi się wydaje, że to problem złego zapłonu. Nowe magneto może mieć krzywkę w innym miejscu niż stare czego skutkiem będzie przesunięty zapłon. Gdy silnik nie wchodzi na obroty to zapłon jest za późny. Spróbuj delikatnie przyspieszyć zapłon i zobacz co się stanie ( nie powiem Ci jak bo nie znam konstrukcji...
W końcu wiem co mu było:-D wystarczyło przyspieszyć zapłon i pali od pierwszego na zimnym bez ssania a ustawiłem go na 3mm a nie tak jak powinno być 1,5 mm-1,8mm teraz juz będę wiedział co zrobić jak znów tak się będzie działo... problem rozwiązany wiec zamykam temat dzięki za pomoc pozdrawiam :-)
kiedy był zmieniany olej w silniku i filtry ? nie lej pół syntetyka tylko jaki jest zalecany do tego silnika możliwe że masz przyspieszony zapłon na kopułce wyczyść styki w kopułce i palec rozdzielacza książkowo to 9,5 ale to tylko książka Nie wiem czy to do mnie, ale jeżeli tak to olej i filtr oleju zmieniam regularnie. Używam 10W40 zwykle GM.
W ten sposób, to można dojść do wniosku, że do wykrywania wszystkiego jest wyłącznie ECU. Bo tak jest. To programowanie w nim zaszyte udostępnia taką czy inną funkcjonalność. Nie zacietrzewiaj się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy. Na razie to widzę to u ciebie. Czujnik spalania stukowego generuje impulsy (jak one wygladają, to nie jest istotne) o różnej...
Nie będę się rozpisywał co do budowy gaźnika - nie to forum i nie interesuje mnie to, problem zasilania gaźnika pompką od abimexa jest do rozwiązania, trzeba rozwiercić kruciec powrotny i po zabiegu, ale jeśli podepniesz gruszkę aparatu w abimexie to : - silnik na biegu jałowym ---> gruszka zassana czyli przyspieszony zapłon - gwałtownie dajesz "buta"...
na razie jest załadowany program na którym iskra powinna być w dobrym momencie przy ok. 10 000 obr/min. I tu może być ból. Dla 10000 /min potrzebne jest b. duże przyspieszenie zapłonu. Mogę powiedzieć, że w samochodzie, jak przyspieszę zapłon statycznie o 15 stopni, to już nie odpali. Przy ręcznym wyzwoleniu zapłonu masz wybuch mieszanki, tzn. że iskra...
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Czyżby mój R-type przyspieszył sobie zapłon bo wyczuł paliwo bardziej odporniejsze na na detonacje? To się stało na pewno, bo na pewno silnik przystosowany jest do paliwa 98 więc je wykorzystał.
poszukuje schematu podłączenia gaźnika pierburg 2e2 adokładnie elektryki jasno rozpisane co gdzie podłączyć. gdyż wymieniałem silnik na większy z 1,3 na 1,8 iwszystko pasowało oprócz podłaczenia gaznika całej instałacji elektrycznej jak i podciśnienia. podłączyłem go tak na chłopski rozum i jest prawie ok tylko trudno mu odpalać zachowuje się tak jak...
Przepłukaj cały układ chłodzenia bierzącą wodą.Szlauf ogrodowy spisuje się tu znakomicie :D 1.uszkodzony korek na zbiorniczku wyrównawczym. 2.uszczelka pod głowicą 3.pęknięcie głowicy 4.nie pali na "wszystkie gary" 5.uszkodzony termostat(proponuje go całkiem wyrzucić,a jeszcze lepiej wywiercić w nim ze 2 otwory "fi 6 " 6.trzymające hamulce 7.żle ustawiony...
W jakim stanie jest cylinder, takie nagrzewanie, na pewno pozostawiło jakiś ślad, tak samo uszczelka głowicy. Spróbuj dokręcić śruby głowicy. Magnesy koła zamachowego nie są popękane, czasami zmieniają polaryzację. Moduł zamontowany prawidłowo? Jeżeli dodasz gwałtownie gazu, to silnik dymi na czarno? Klin koła zamachowego w jakim stanie? Przy jego lekkim...
jak to jest seryjny silnik to zapłon ustaw na zero a jak umnie silnik jest to maxymalnym tuningu to ustaw na przyspieszony zapłon w granicach od-2,7mm do-3.2mm musisz potestowac bo kazdy silnik jest inny a do mojego pytania dalej szukam odpowiedzi muwie raz jeszcze niechcem zadnego motoplatu ani jakis zaplon turystyczny ja scigam sie na zawodach niechcen...
Skoro się szybko grzeje i ma mała moc to możliwe, że się zapłon przyspieszył. Ale jest to też objaw ubogiej mieszanki. Czyli dwa miejsca do sprawdzenia.
no jutro jak bede miał troszke luzu na warsztacie to wjade i sprobuje przyspieszyc ten zapłon wkrece zegar i zobaczymy.. co bedzie sie dzialo..
Siema wszystkim Zaczęło się od zmiany wału na wzmacniany firmy MZA. Po złożeniu silnika spędziłem cały dzień na ustawianiu zapłonu i w końcu go ustawiłem, odpalił i pojeździłem z pół godziny ale coś nierówno chodził i pokręciłem śrubką od powietrza i mieszanki i przyspieszyłem zapłon i niestety znikła iskra. Dzisiaj ustawiłem go tak, że ma piękną iskrę...
Zbytnio opóźniony zapłon. Przyspiesz go
a jak ustawić zapłon przyspieszyć czy opóżnić
Opóżniłem lekko kąt wtrysku i okazało się że auto nie ma takiego ducha jak przed regulacją praca silnika wydaje mi sie że pracuje ciszej ,ale nadal czuć ten zapach spalin.Więc ustawiłem jako pszyspieszony czujnikiem zegarowym na wartość 0,85mm skok tłoko rozdzielacza pompy w położeniu wału korbowego silnika GMP na znaku i jakby emisja tych spalin zmniejszyła...
Witam trzeba ustawić zapłon,a szklanki dzwonią jak są puste.
Poprawnie Błażej rozrząd wszystko idealnie pokrywa się ze znakami , po złożeniu silnika przez 300km było idealnie silniczek chodził jak zegarek żadnych szarpnięć . Teraz mu lekko przyspieszyłem zapłon chodzi równo ( na obrotach 2500 ) po chwili coś mu się dzieje i zaczyna silnikiem rzucać na lewo i prawo . Dodam że podczas równej pracy i w momencie...
Witam mam problem ze swoją audi 80 b3 z silnikiem 1.6 gaźnik. A dokładnie z obrotami na biegu jałowym. Poprzedni właściciel wymienił przewody WN świece, kopułkę i filtr powietrza ale wolne obroty nadal są nierówne. Gdy kupiłem samochód był bardzo słaby. Wolne obroty miał nierówne i na zimnym silniku często gasł zaraz po odpaleniu. Przyspieszyłem zapłon...
Kolego na początek podaj jaki masz zapłon w motocyklu. Jeśli masz na tzw. tradycyjny, to ustal w silniku GMP (najwyższe położenie tłoka) i wstępnie sprawdź szczelinomierzem luz na przerywaczu (ok. 0,35 mm). Dysponując suwmiarką możesz doświadczalnie przyspieszyć zapłon, obniżając tłok w cylindrze o ok. 2 mm, kręcąc kołem magnesowym "pod obroty". Czy...
Sprawdzę rozrząd. Zapłon przyspieszyłem kiedyś, tak jak zalecił mi gazownik.
zapłon jest rozdzielany przez aparat zapłonowy, który posiada czujnik stuku. Możesz coś więcej na ten temat.:D
wystarczy żę tylko założysz sprawny przyśpieszacz i dobrze ustawisz zapłon to bryka odrazu zacznie się słuchać . pozdrawiam .
Panowie drodzy jeżeli w całej okolicy takie są ceny napraw to nie rozumiem czemu się nie da za 300 .Rozumiem że w niektórych rejonach kraju mogą być ceny takie czy takie , ale klient nie zapłaci 500 skoro chcą 300 . Natomiast w tym przypadku może by tak spróbować opóźnić lub przyspieszyć zapłon . Skoro odkręcana była pompa to może jest przestawiony...
Zapewne chodzi tobie o model S 51. Z tego co wiem to silniki są takie same.Różnica jest w ilości biegów. Przerwa na maksymalnie rozwartych stykach przerywacza to 0.3mm . Początek rozwarcia styków przerywacza to 3.0 mm przed górnym martwym punktem ( ZZ).Jeżeli w trakcie jazdy stwierdzisz że coś nie tak to delikatnie na ,,oko" przyspiesz zapłon , tzn....
Jak przestawię kable według twojej podpowiedzi to i tak nic nie da bo wtedy palec przypadnie daleko przed pierwszym garem i trzeba by było aparat przestawić w drugą stronę do oporu i zapłon wyszedłby sporo przyspieszony. Zresztą na kopułce jest oznaczenie pierwszego cylindra.
Witam mogę ci doradzić żebyś sprawdził czy masz sprawne urządzenie które przyspiesza zapłon zimnego silnika. Znajduje się z boku pompy wtryskowej, są dwa typy w pompach bosch są montowane ciśnieniowe sterowane zaworkiem elektromagnetycznym [ wygląda jak zaworek start/stop ] w pompach lucas urządzenie wygląda jak mały silniczek elektryczny .To urządzenie...
Witam Otóż ktoś przedemną przyspieszył zapłon ( aż momemntami dzwoniły zawory ), ustawiłem więc aparat na fabryczne ustawienie (na szczęście ktoś wcześnieł oznaczył kreskami pierwotne połozenie ) no i wtedy pojawił się problem, głownie przy porannym rozruchu zanim silnik osiągnie normalną temperaturę pracy to - dusi się, gaśnie , nie ma mocy, słabo...
Auto nie ma mocy na benzynie jak i na gazie ,sprawdziłem przepływkę,TPS, .,sondę,podmieniałem sterownik , ,błędów brak,sprawdzałem parametry euroscanem ,trochę mnie zastanawia przyśpieszenie zapłonu ,na jałowym jest 17 stopni ,podczas podwyrzszania obrotów przyśpiesza zapłon tylko do 2500-2600 obr.min ,do 45-46stopni póżniej razem z wyrzszymi obrotami...
Troche niepokoji mnie ze masz nowy gaznik,zobacz czy bedzie róznica jak mu załączysz ssanie jak gasnie,moze brakuje mu paliwa(była seria takich gazników) no i przyspiesz mu zapłon troche(nic sie nie stanie a pokaże czy własnie tu nie lezy przyczyna)cześć.
Witam wszystkich chcących pomóc w tym temacie. Niestety nie mogę poradzić sobie w powyższym problemem. Usterka dotyczy bardzo słabego zapalania auta po wystygnięciu silnika (po nocy). Co robiłem: 1.sprawdzona i uszczelniona pompa wtryskowa-końcówki wtryskiwaczy nowe. 2.założyłem zawór zwrotny paliwa na zasilaniu-paliwo się nie cofa. 3.przyspieszyłem...
Spróbowałbym przyspieszyć lekko zapłon zapłonu za bardzo tam się nie zmieni :P jeśli już to początek wtrysku :) też nad tym myślałem, jednak sprawa nie jest taka prosta bo i za bardzo nie ma tam dostępu... oraz w nieogrzewanym garażu za ciepło teraz nie jest, więc trzeba będzie to odłożyć na później... :)
Witam Szanowne Grono :] Mój problem polega na tym, że auto po nocy muszę chechłać i chechłać aż zapali. Jak już się to uda, z tyłu z rury wydobywa się dość pokaźna chmura czarnego dymu (aż czujniki parkowania pokazują przeszkodę :D). Przy drugim odpaleniu , nawet po 1 minucie, auto zaskakuje od strzału. Dodam, że świece są sprawne, podobnie ich przekaźnik...
Witaj! Lewe powietrze to na pewno nie będzie, bo by też na luzie źle pracował. Chyba że możesz zobaczyć gumową rurę- doprowadzenie z filtra powietrza do przepustnicy, czy nie spękana. Nie znam dokładnie tego auta, to jest wielowtrysk z komputerem i z rozdzielaczem zapłonu w aparacie? Ja myślę, że to będzie coś z tego: a) albo źle wyregulowany aparat...
Jest procedura napewno! Osobiście kasowałem inspekcje, nie pamiętam jak to dokładnie było, hamulec>zapłon>7x nacisnąć gaz>przytrzymać gaz i hamulec jednocześnie>puścić wszystko>zgasić zapłon. Być może coś pokręciłem, odpowiedź znajdziesz na anglojęzycznych forach na 100% Dodano po 4 Znalazłem! „Włącz zapłon, naciśnij pedał przyspieszenia i trzymaj ciągle,...
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
Można,ale po co?Sterownik i tak zaraz zarejestruje to jako błąd.
Witam, mam Simsona Enduro z cylindrem 60ccm i gaźnikiem 16n1-11, 4 biegowego. Ostatnio zauważyłem coś dziwnego. Jechałem pod górę, jak zawsze go przypilnowałem i szedł na 2 tak jak zwykle aż nagle w połowie góry zaczął słabnąć. Nie żeby coś odcięło tylko łagodnie i musiałem zejść do 1. Nigdy nie było czegoś takiego a w ostatnim czasie parę razy mi się...
Przy turbo nie ma co zakładać BLOSa. W przypadku doladowanego silnika daje sie za turbiną mikser bez zwężki. Zresztą reduktor do turbo kosztuje 3/4 ceny blosa. Jakby sie uparł to dało by rade zrobić na MS sekwencję - Bowling & Grippo już nad tym pracują. Wracając do LPG - w takim przypadku zbędny byłby "komputer" do gazu co znacznie zmniejszyło by koszty....
Jutro jeszcze raz sprawdzę czy nie ma przebicia cewka n108, wydaje mi się że sprawdzałem ,ale zrobię to jeszcze raz. Ale czy ktoś może mi jednoznacznie powiedzieć czy po podaniu napięcia na n108 zapłon powinien się opóźnić czy przyspieszyć. Ale przecież nie możliwe żeby zawór się uszkodził i działał odwrotnie, mianowicie po podaniu napięcia przyspieszał...
masz prawdopodobnie zepsuty odsodkowe przyspieszenie zapłonu przy rozruchu silnika ale moze byc to równiez wałek( zapłon) zmiana połozenia wzgledem przerywacza impulsowego(iskry) Bez przyządów bedzie ci ciezko to ustalic.
Bardzo możliwe że źle,znak na kole zamachowym ma być na być na wycięcie( ^ pierwszy tłok w górze)nie na kreskę(_),wałek rozrządu na blokadę.Ja tak ustawiłeś a dalej nie paki to źle ustawiona pompa wtryskowa.Na znak ,tam na pompie nie zawsze ci zapali,przyspiesz trochę zapłon.
1......+ pierdy z wydechu .... - to by sugerowało że problem leży raczej w ukl. zapłonowym. Na początek jeżeli jest możliwość spróbuj odrobinę przyspieszyć zapłon 2. Sprawdź czy w momencie nieprawidłowej pracy pracują nieprawidłowo 4 cylindry czy np jeden z nich przestaje pracować. 3.Zmierz ciśnienie sprężania na zimnym silniku oraz nagrzanym do temp....
czujnik przyspieszony przyspieszony nagrać zapłon punkt zapłon
amplituner pioneer kolumna częstotliwość światła volvo silnika
schemat podłączyć radio kenwood odkurzacz rowenta bully
Przeróbka zasilacza ATX (np. Chieftec, Delta) na ładowarkę akumulatorów samochodowych – zmiana dławika, napięcia i CC/CV Jak zbudować wiatę z dachem jednospadowym?