Rozumiem z opisu że przyspieszony został zapłon a kąt statyczny jest ustawiony na 2 stopnie ?
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Jak pisałe wczesniej moze byc problem z tym, że jest iskra w poblizu gmp i jak łok jest na dole i strzał moze sie brac stad, ze jak zapłon jest przyspieszony po podczas suwu ssania nastepuje strzał Bez urazy ale Twoja teoria kupy się nie trzyma, zapłon w GMP to 0° wyprzedzenia zapłonu, im większy kąt wyprzedzenia tym zapłon następuje wcześniej ale...
A możesz bardziej precyzyjnie opisać problem? Co to znaczy że "staje" podczas rozruchu? Kiedy go kręcisz przestaje sie obracać?
Sprawdź styk czujnika podciśnienia.
Witam. Czy ktoś wytłumaczy mi pewna rzecz a mianowicie mam 360. 2 lata temu był robiony kapitalny remont. Zostały wymienione: wał korbowy, tuleje i tłoki, nowe 4 głowice, końcówki wtrysków oraz założona pompa wtryskowa po regeneracji. No i po złożeniu wszystkiego, ustawienia rozrządu, oczywiście według znaków, silnik nie chce odpalić. Okazało się, że...
Nie szukaj zbyt głęboko-zajrzyj a zobaczysz krótki płomyk zapalajacy, czekajacy na większą ilość mieszanki do spowodowania wybuchowgo zapalenia- po prostu oczyść z nagromadzonego kurzu "kominek" albo świeczkę bo jej płomień jest zbyt krótki- a moze przytkana dysza świeczki?? Weź i oczyść te elementy.
a jak wyglądają wtryski nie leją i może masz przyspieszony zapłon
W silnikach łodziowych 2T tak waśnie jest, że na małych obrotach obroty reguluje się przestawioaneim zapłonu. Dopiero gdzieś od 1/3 gazu przepustnica zaczyna sie otwierać. To ma na celu zapewnienie stabilnej pracy i oddawanie sensownego momentu przy małych obrotach. Z cala pewnoscia jest jak piszesz. Tylko jak ustawic aparat. Gdy ustawilem na maksymalnie...
3000 aż? O kurde to faktycznie się nie opłaca... No nic dzięki Ci za podpowiedź :) Dodano po 8 A jeżeli zapłon jest przyspieszony to czy wtedy zużycie paliwa będzie wyższe?
Witam cię!spróbuj najpierw z zapłonem prawdopodobnie masz przyspieszony zapłon i przez to będzie kopcił na biało.pozdro
ustaw dobrze zapłon jak mówisz fabrycznie na znakach ja miałem najprędzej przyspieszony zapłon i też nie mogłem odpalić przy dodatnich temperaturach
Właśnie nie, przyspieszony zapłon plus niewłaściwa świeca może dawać takie objawy przy gorącym silniku.
Nie będę się rozpisywał co do budowy gaźnika - nie to forum i nie interesuje mnie to, problem zasilania gaźnika pompką od abimexa jest do rozwiązania, trzeba rozwiercić kruciec powrotny i po zabiegu, ale jeśli podepniesz gruszkę aparatu w abimexie to : - silnik na biegu jałowym ---> gruszka zassana czyli przyspieszony zapłon - gwałtownie dajesz "buta"...
Witam mam przyspieszony zaplon kupilem auto lekko stuningowane peugeot 306 1.6 benzyna 97 rok, w ksiazce serwisowej nieznalazlem nic do opoznienia zaplonu a dziwnie mi zawory chodza przy obciazeniu, mechanicy stwierdzili ze musze opoznic zaplon, ale jak ? czy urzadzenia diagnostyczne takie jak k-line z programem autodiag sluzylo by mi do zmiany obrotow...
witam,mam problem z mercedesem vito 2,3 d nie chce palic na zimnie : - nowy akumlator -świelce palą -rozrusznik działa -został przyspieszony zapłon - paliwo dochodzi. Z rana na zimy silnik rozpała za jak traktor, jak sie zagrzeje to pali jak złoto jak ostygnie przez noc to znowu problem.
Na znaki - nie swoje mazakiem malowane (nie jestem artystą). Rozrząd jest ustawiony wg książki serwisowej, nie ma możliwości żeby było źle. Zawory ustawione. Zapłon opóźniony wg możliwej odchyłki. Georges jak sprawdzić pod obciążeniem? Rozumiem, że powinien wtedy się zmieniać ale o jakie wartości? Wloz kolki, bedziesz pewny. U PSA w zasadzie nie ma...
kiedy był zmieniany olej w silniku i filtry ? nie lej pół syntetyka tylko jaki jest zalecany do tego silnika możliwe że masz przyspieszony zapłon na kopułce wyczyść styki w kopułce i palec rozdzielacza książkowo to 9,5 ale to tylko książka Nie wiem czy to do mnie, ale jeżeli tak to olej i filtr oleju zmieniam regularnie. Używam 10W40 zwykle GM.
Im wyższe obroty tym zapłon powinien być przyspieszony do pewnej granicy, gdyż dalsze zwiększanie KWZ spowoduje pogorszenie pracy silnika. W nowszych konstrukcjach stosuje się to ze względu na lepsze spalanie m.p.p. i łatwiejszy rozruch silnika. Skutki działania są takie same jak w regulatorach (podciśnieniowym, odśrodkowym) KWZ w samochodach. W "tuningowych"...
jak to jest seryjny silnik to zapłon ustaw na zero a jak umnie silnik jest to maxymalnym tuningu to ustaw na przyspieszony zapłon w granicach od-2,7mm do-3.2mm musisz potestowac bo kazdy silnik jest inny a do mojego pytania dalej szukam odpowiedzi muwie raz jeszcze niechcem zadnego motoplatu ani jakis zaplon turystyczny ja scigam sie na zawodach niechcen...
Przecież chyba tłumaczył, jak działa zapłon w silniku diesla? Chodzi o doprowadzenie paliwa w momencie najwyżej temperatury w cylindrze, związanej z przemianą adiabatyczną.
Witam ! Zacznę od razu od swojego problemu bo ręce mi opadły, Pacjent Polówka 96r 1.4 60km model silnika AKV. Silnik był u mechanika, uszczelka pod głowicą powiedziała amen. Powymieniane w tym nowy rozrząd, z głowicy została tylko głowica, reszta wymieniona. Po docieraniu silnika i normalnej jeździe zauważyłem dość spore spalanie 10l/100km Na pełnym...
Witam. Tez przestawiłem zapłon... Szczerze to za dużo nie dało a ścislej pisząc nic... Wczesniej miałem opóźniony i sugerując sie podpowiedzią z innego forum, przestawiłem go. Co mi to dało. Kąt został przyśpieszony i kręcąć auto od 1000obr/min jest tak, ze albo opóźniamy albopo przyspieszanmuy mooment obrotowy wg skali obrotomierza. Na początku miałem...
Witam, mam Simsona Enduro z cylindrem 60ccm i gaźnikiem 16n1-11, 4 biegowego. Ostatnio zauważyłem coś dziwnego. Jechałem pod górę, jak zawsze go przypilnowałem i szedł na 2 tak jak zwykle aż nagle w połowie góry zaczął słabnąć. Nie żeby coś odcięło tylko łagodnie i musiałem zejść do 1. Nigdy nie było czegoś takiego a w ostatnim czasie parę razy mi się...
ogólnie to luzy zaworowe nie były regulowane bo nie umiałem (mam 13 lat ) ale ostatnio ustawiałem w ciapku zawory i wtrysk i naszła mnie ochota żeby zrobić to w c-360 😁 wiadomo że to nie mercedes ale w miarę zadbany 😉 Dodano po 3 a i z tego co się orientuję to zapłon już jest ciut przyspieszony ale sprawdzę z tą siłą to nie ma tragedii...
wymieniłem właśnie i nic Dodano po 37 podejżewam że to może być zapłon przyspieszony Dodano po 58 i nie ma takiej równej pracy silnika a powinien zdrowo chodzić i jeszcze jak dam mu po gazie przy 4000 obrotach kopci mi
mój na trasie palił 5,4 (a cisnąłem ostro). Ale naprawdę ostro to cisnąłem na autostradzie, gdzie w porywach licznik pokazywał 135 (pewnie było z góry). Nikt by nie zgadł ile wtedy spalił: "tylko" 11 l na 100 km. Ale 8 litrów na sto pzry normalnej trasie to przesada - dobrze wyregulowany i nastawiony powinien palić 5-6. Ja miałem poprawiony dolot -...
podpinałem pod komp i w pierwszym przypadku gdy głośno chodził i nie miał mocy komputer pokazał ze zapłon jest przyspieszony cofnalem pompe i juz bylo ok tylko ze dalej nie pali po dłuższym postoju. przed chwila założylem zawór zwrotny na dojsciu do pompy ale to prawdopodobnie nie pomoze gdyz na przyspieszonym zaplonie pali jak trzeba.
problem juz rozwiazany, a tkwił w zapłonie przyspieszony a co ciekawe juz nie raz tak miał i nikt przy tym nic nie ruszał, tak sam z siebie czym moze byc to spowodowane? Dodano po 8 I akumulator miałem kupowac a rozrusznik to wykrecałem moze z 10 razy i rozbierałem go, a tu zapłon zaskoczyło mnie to bo raczej sam co jakis czas nie powinien sie rozregulowywac..
Problem z odpaleniem silnika Tecumseh ohv 13,5 od TRAKTORKA AL-KO T-800 Witam serdecznie CO SPRAWDZONE 1 sprawdzałem już klin kola zamachowego, dobry 2 ustawienie rozrządu, w porządku 3 gaźnik sprawny, dysze czyste (grawitacyjny) 4 kolo zamachowe brak małego kawałka magnesu ale to nie szkodzi bo już odpalał 5 zawory ustawiłem za pierwszym razem pierwszy...
po pierwsze 1. dokładna diagnostyka instalacji WN 2.sprawdzić mase 3.moze maja przebicie świece 4.punkt godny uwagi to zapłon , czy niejest zbytnio przyspieszony 5. cewka WN 6. komputer , ale raczej mało prawdopodobne wesołych :)
Auto sciagnełem z niemiec w niemczech był wymieniany pasek rozrzadu niedawno.Sprawdzałem zapłon jest przyspieszony ale nie idzie jego przestawić nie reaguje a podcisnienia nie zdejnowałem Dodano po 2 Sprezanie w cylindrach 1,2,4-12 a 3-11,5
U mnie tak było jak zapłon przyspieszony był ale to nie TD a D więc moze coś z turbiną i momentem załączania. Jak masz pompe lukasa to życze powodzenia bo nikt chyba większego szajsu nie wymyślił. Tam mogło tez się coś poprzestawiać ale - nie grzeb sam i poszukaj dobrego fachowca ja takiego nie znalazłem i z kolegą robimy na tej pompie "doktorat". A...
Więc napisz o czym teraz chcesz dyskutować. Chcesz jeszcze dyskutować o sposobach rozwiązaniu problemu czy już nie. O rozwiązaniu problemu, a nie o cenie. Będzie rozwiązanie, wtedy można rozmawiać o cenie. atom1477 napisał: napisał: Ale liczysz się z wielkością tej kwoty? Bo to może być ponad 2000zł. Spodziewałem się że pisząc coś takiego, zabijesz...
Witam. Auto to Nissan primera p11.144 (polift) 2000r, 1.6 73 KW (99KM) benzyna + gaz BRC seq24 Co może być przyczyną następujących objawów: 1) na biegu jałowym na gazie gdy wcisnę energicznie pedał gazu silnik się delikatnie zakrztusi i wkręci na obroty. Gdy wciskam gaz powoli silnik normalnie (bez zakrztuszenia) wkręca się na obroty? Na benzynie problem...
Tak wtrącę na marginesie - dla posiadaczy Vitków2,3 td zamieszczony powyżej schemat jest niedokładny, gdyż z niego wynika, że zapłon jest opóźniony o 15 st a powinien być przyspieszony w rzeczywistości nawet o 30 st i ręcznie doregulowany na pompie sam to przerabiam i jest OK
Witam! Mam taki problem jaki już był poruszony na tym forum :) : WSK 175 po szlifie nowy tłok pierścienie tulejka niestety nie chce odpalić Instalacja kompletna 6V wszystko podłączone wg schematów Zapłon ustawiony na 4 mm poniżej górnego martwego punktu Iskra jest fioletowa, platynki wyczyszczone, nowy akumulator, 2 gaźniki PEGAZ zmieniane raz jeden...
kolego był tak ,że był prawie do końca przyspieszony i chodził tak twardo, podobno jak tak jest ustawiony to jest najżywszy ale czy to prawda to nie wiem ,ja go opożniłem chyba w takim razie i jest lepiej wiec sam nie wiem jak to jest już w końcu .a chciałbym żeby było najlepiej. a nie mam takiej osoby która by mi to pomogła zrobić więc muszę jakoś...
no właśnie zapomniałem dopisać jak już wspominałem bylem u kilku komputerowców i według nich jest okej. jeden nawet zwiększył dawkę paliwa z 3,6 na 2,7 z tego co dobrze pamiętam. zapłon mi pokazywał na laptopie no i był ze jest przyspieszony mówił że ok a kat wtrysku to nie wiem.. A właśnie te logi to jak mam zrobić? na którym biegu? Dodano po 2 Może...
Podbijanie obrotów biegu jałowego jest realizowane przy rozruchu na zimno( no i nie tylko np przy włączonej klimie też) po to aby nie rzucało na zimnym za bardzo ale oprócz tego ważniejszą rzeczą jest aby przyspieszony został wtrysk. Nie jestem pewien jak jest w Boschu ale np w Lucasie jest specjalny elektromagnetyczny zawór przyspieszający zapłon na...
Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
zapłon jest rozdzielany przez aparat zapłonowy, który posiada czujnik stuku. Możesz coś więcej na ten temat.:D
Witam Sprawdź jeszcze raz zapłon, jest przyspieszony dlatego wali w gazinik.
Auto nie ma mocy na benzynie jak i na gazie ,sprawdziłem przepływkę,TPS, .,sondę,podmieniałem sterownik , ,błędów brak,sprawdzałem parametry euroscanem ,trochę mnie zastanawia przyśpieszenie zapłonu ,na jałowym jest 17 stopni ,podczas podwyrzszania obrotów przyśpiesza zapłon tylko do 2500-2600 obr.min ,do 45-46stopni póżniej razem z wyrzszymi obrotami...
Według czego sprawdzacie zapłon?
Jeżeli z zapłonem odbija to prawdopodobną przyczyną zbyt przyspieszony zapłon. Dotyczy to wszystkich silników spalinowych benzynowych.
Można,ale po co?Sterownik i tak zaraz zarejestruje to jako błąd.
A na czym tam jest zrealizowane to elektroniczne przyspieszenie zapłonu? coś programowalnego, czy jakiś układ liniowy?
Ustaw dobrze zapłon.Strzela w gażnik czy w tłumik?To ci powiem czy trzeba opóźnić czy przyspieszyć zapłon.
czujnik przyspieszony przyspieszony nagrać lampa ustawiać zapłon zapłon
emulacja sterownika dmuchawa bezpiecznik napiecie karoserii
aktualizacja canbus aktualizacja canbus
Zmywarka Siemens - ciemny wyświetlacz mimo zasilania Podtrzymanie pamięci w Kenwood KMM-102GY - jak to zrobić?