Jak mniemam, to będzie przyczyną Niestety tak. Niestety jest uszkodzony - przytarty albo zmyty czymś zbyt agresywnym. Cały wałek do wymiany? Niekoniecznie. Wystarczy wymienić krążek n-kodera. Raczej trzeba będzie szukać drukarki jako dawcę narządów.
Witam. Przyjechała do mnie znajoma z dziwnie pracującym silnikiem (coś tam się trze i piszczy). Po zdjęciu pokrywy okazało się że wałek jest przytarty,brak smarowania. Zdejmujemy głowice i szok uszczelka pod głowicą założona odwrotnie. Niestety głowice trzeba wymienić jest na niej numer 46770033 i tu pytanie, czy kupując nową głowice ten numer musi...
Kolego a nie jest czasami wałek przytarty trochę ?? Sprawdzałeś ??
Witam Zgodnie z tym co napisałem wcześniej, po obejrzeniu Twojego filmu na "YT" a bardziej po wysłuchaniu dźwięków w tym filmie, dochodzących z tego silnika stwierdzam że, trzeba otworzyć pokrywę zaworów i zobaczyć czy wałek rozrządu nie pracuje aby przypadkiem bez smarowania. W tym przypadku trzeba zweryfikować panewki i krzywki wałka rozrządowego,bo...
Jak odpinasz MAP czy MAF to samochód zaczyna pracowac w trybie awaryjnym na przepustnicy, natomiast jak wszystko jest podłączone to powinien działać system VVT. Widac u Ciebie coś z nim jest nie tak skoro po podpięciu od razu wypadają zapłony. Przyczyn może być wiele nie da się jednoznacznie określić co padło. Może być lewe powietrze z pękniętego węża...
Witam Czy przyczyną blokujących się kartek w układzie grzewczym może być przytarty wałek grzewczy - jest on pokryty teflonem i wydaje mi się, żę to może być powodem przyklejania się toneru do niego. Jeżeli tak to potrzebował bym jakichśwskazówek jak go wymienić pozdrawiam i dzięki za ewentualną pomoc
ciahciah ilości na 100 ci nie podam bo nie prowdzę ststystyki, ale przytarty dekiel górny przez wałek widzę bardzo często. Przy podciśnieniu 0,8 to pompa wcale nie jest zła tylko pytanie jak długo robi to podciśnienie.
Witam jak w temacie szarpie przy gwałtowny przyspieszeniu od 3 biegu do 5 na 2 i 1 jest okej do tego samochód nie ma mocy słabo przyśpiesza zero błędu . Przy samochodzie została zrobiona pełna głowica uszczelka siadła został wymieniony tez wałek rozrządu szklanki i wgl . Został także wymieniony wałek od popychania pompowtrysku ponieważ był przytarty...
Witam Moim problemem jest zanik mocy w Golfie III z silnikiem 1.6 ABU 75 koni. Auto ma przejechane 250 000 km, ja jestem jego właścicielem od 180 000. Wszystkie wymiany płynów, pasków itp zawsze robione na czas. Od pewnego czasu mam problem którego nie mogę rozwiązać autko straciło moc nie przyspiesza tak jak dawniej (stało się to nagle) jego prędkość...
Niestety temat nr 1 to osady rozległe i odrywające się w silniku, za rzadko lub słabe jakości olej, serwis Audi w Szwajcarii nie popisał się. Wpisy w książce identyczne z tymi w serwisie. Nawet płukanie nie przyniosło by pewnie od razu poprawy. Trzeba by było kilka razy co 1000-2000 i spokojnie jeździć. Temat nr 2 zupełnie nie powiązany i do końca nie...
Sprawa trochę się wyjaśniła. Kontrolka oleju zapaliła się podczas jazdy. Sprawdzałem ustawienie rozrządu na znakach ale nie pasowało mi położenie zębatki w otworze na czujnik wałka rozrządu. Rozebrałem , ustawiłem wałek na mijance czwartego cylindra i http://obrazki.elektroda.pl/6305269000_1... Klin na kole nienaruszony jednakże wałek...
Tak jak napisali koledzy plus obejzeć wałek magnetyczny czy nie jest przytarty na dystansach i duct fan, plastyk trzymający wentylatory i bęben od lewej strony. Jęsli te elementy są w złym stanie to może się okazać że koszty remontu zbliżą się nawet do 1000 zł.
Dopiero dziś znalazłem czas, żeby to poskładać. Wymieniłem te panewki i przełożyłem wałek dociskowy z innej drukarki, bo w tej był coś podejrzanie przytarty od jednej strony, w miejscu gdzie opiera się na panewce. Ta drukarka trochę wydrukowała na specjalnych drukach z jakiegoś badziewnego papieru, z którego tworzył się biały proszek, którego małe hałdy...
Witam jest kilka powodów z kturych mogą się pojawiac takie objawy ale ja bym na pana miejscu oddał pompę do sprawdzenia jeśli silnik kuleje biały dym może swiadczyc o tym ze paliwo niejest spalane odpowiednio lub wcale jesli to nie pompa to mozebyc brak kompresji na jednym z cylindrów a jesli silnik poprostu wpada w wibracje to może być to koło dwumasowe...
Pewnie ktoś coś kiedyś grzebał i nie dokręcił. Podejrzewam, że dokręcenie z jednej z śrub dało radę na tyle docisnąć, że silnik normalnie pracował. Dziwne tylko, że łożyska wałka nie pękły ale cuda się zdarzają :) Co do tarcia jeśli wcześniej tego nie było a po dokręceniu usłyszałeś, mógł byś ustawić wałek tak, żeby nie napierał na dany mostek, odkręcić...
To już rozebrałeś silnik. Twierdzisz, że pierścienie dobre, a czy przynajmniej sprawdziłeś, czy cylinder nie jest przytarty i jakie mają luzy pierścienie, co dałoby Ci podgląd na kondycję silnika. Pewnie nie sprawdziłeś też jakie ma ciśnienie silnik w cylindrze. Może poprzedni właściciel źle złożył rozrząd, a może uszkodzony jest wałek rozrządu. Zapytam...
Najprawdopodobniej szwankuje siłownik ścieżki. Może być przytarty tłok w cylindrze albo niesprawne elektrozawory jak po wyłączeniu prądu działa przez jakiś czas. Któraś cewka stygnie i zaczyna działać. Siłownik wymontuj, sprawdź i nasmaruj tłoczek, wyczyść elektrozawory, zmierz oporność cewek. Sprawdź też ciśnienie powietrza. Nie powinno spadać poniżej...
Z wykręconymi świecami zapłonowymi też tak ciężko się kręci? Widzę, że to jakaś "samoróbka". Nie stało to czasem na dworze i nie zamokło? Może woda deszczowa jakoś dostała się na cylindry? Bez świec lepiej, stał na dworze jak mówię rok czasu Dodano po 1 Doprowadź rozrząd do kultury i ustal czy pompa oleju w ogóle daje jakieś ciśnienie. Silnik jak ma...
Jeżeli to nie IMMO, to ukręcony wałek w pompie wtryskowej. U mnie przytarło pompę i urwało wałek.
Liznąć nie liznąć, nie jestem niedzielnym gościem ze śrubokrętem! Mnie doświadczenia brakuje w takim kierunku jak wygląda panewka bez oleju, przytarty wałek, przytarty cylinder. Nie jeden silnik rozebrałem w życiu. Zresztą przy okazji pytań mogę się czegoś dowiedzieć co mi się na później przyda. Nieśmiało ponowię pytanie, czy wskazane jest wymieniać...
Ten, co masz nie ma regulacji. Wałek nieprzytarty?? Wyjmij przewód ze zbiornika oleju i go wyczyść tak jak i całą pompkę.
Jak chcesz ten silnik reanimować to musisz wszystko z niego wyciągnąć chodzi o kanały olejowe i opiłki musisz je bardzo dobrze wypłukać w przeciwnym razie przytrze ci się wałek rozrządu.
Rozepnij wydech przed katem. A wałek się wytarł że robiłeś? Jeśli tak to może być przytarta pompa tandemowa i nie wytwarza podcienienia przy wyższych obrotach.
Wałek cały ale przytarty. Zastanawiam się czy może źle ustawili kąt położenia wałka i to spowodowało ucięcie śrubki mocującej stopę. Ale nie jestem mechanikiem a chciałbym usłyszeć opinię kogoś kto już zęby zjadł na tym silniku. W serwisie mi powiedzieli że nie spotkali się z przypadkiem aby ścięło śrubę mocująca stopę.
3 tygodnie temu usłyszałem dziwne dźwięki po odpaleniu silnika, werdykt -przeskoczył rozrząd (pasek luźny jakby napinacz sie poluzował na rozrządzie, przejechane 60 tys 4 lata). Ale tylko o 1 ząb i nic poważnego się nie stało. Założony nowy i wszystko grało. Wczoraj podczas jazdy zaświeciła się na chwilę kontrolka cisnienia oleju i silnik zgasł. Po...
te silniki to lipa.zanim zaczniesz szukać dziury w całym co zajzyj przez wlew oleju czy krzywki walka nie są przytarte lub już zjechane.a dalej to dla wmiarę wprę wprawione go diagnosty to 30min dla znalezienia mocy.
Płyn do naczyń, ciepła woda i dobrze wypłukać. Praktykowałem jest ok. Natomiast inne środki ... - mówiąc krótko na kilku się zawiodłem i wałki zaczęły się kleić. Dobrze jest sprawdzić wszystkie łożyska ślizgowe itp. Może któreś ma luzy bo się przytarło. I któryś wałek lekko ściąga kartkę w bok. Wystarczy drobiazg i kartka skręca.
NIe wiem czy to pomoże, ale mam Golfa III 1,8 CL , Jak migą kontrolka to masz problem z cieśnieniem oleju, u mnie były to przytarte panewki wąłka rozrządu. Lampka też migała i paliła sie 2 inspekcja. Kumpel mi powiedział że to może być albo lużny pasek rozrządu albo paneki na wąłku rozrządu albo czujnik coś broi. Metodą eliminacji doszedłem po naciągnięciu...
Może być przytarte łożysko w kole zamachowym to co popiera końcówkę walka sprzęgłowego.
W takich okolicznościach to bardziej bym się obawiał, że wałek turbiny się przytarł od przypalonego na nim oleju ze smarowania turbo. Chyba zbyt szybko wyłączałeś zapłon po dość forsownej jeździe.
Panowie, dziś miałem trochę czasu i zdemontowalem wtryskiwacze i pokrywę zaworów... moim oczom ukazał się taki widok:/ https://obrazki.elektroda.pl/2513672300_... https://obrazki.elektroda.pl/9334637100_... Rozumiem, ze to jest przyczyna nierównej pracy? :) walki są tez przytarte na lożach... trochę dziwne, ze silnik...
Śmierdzi mi to brakiem ciśnienia oleju, ewentualnie luźna srubą koła pośredniego pompy oleju, wiec miska w dół, poza tym warto spojrzeć na wałek i szklanki, czy nie przytarte.
Albo się poluzowała śruba i luz na kole w końcu doprowadził do ścięcia klina, alebo sie wałek rozrządu nagle zatrzymał -> przytarł się albo kolizja tloka z zaworem..
Który rocznik? Z tego co pamiętam ssanie i wydech miały 0.1mm Profilaktyka czy coś się oddzywa?. Jeżeli luzy dobre a coś klepie to sprawdź wałek rozrządu. To były pancerne silniki ale potrafiły się przytrzec na głowicy, nie trzeba do tego głębiej rozbierać, ustawiasz normalnie luz a potem przestawiasz wałek tak by krzywka od sąsiedniego zaworu nie naciskała...
też mam taki problem - mianowicie wałek jest identyczny jak stary i nie chiński tylko "camshaft" brytyjski. Po wymianie pali tylko jak się wyciśnie popychacze. A chwilę później już znowu są pełne i traci kompresję - problem w tym że na aż trzech cylindrach. Bo tam gdzie wymieniłem dźwigienki bo były zorane w miejscu gdzie wałek się przytarł. Śmieszne...
albo po prostu przytarł się bednix ( a konkretniej wałek po którym się on porusza ) można to łatwo zresztą sprawdzić co jest przyczyną , musisz odkręcić i na "sucho" włączyć i zobaczysz co jest grane,,, ... według mnie wystarczy rozkręcić przeczyścić i można przy okazji tulejki ślizgowe posmarować towotem ( lub jak kto woli wazelina techniczna )
Witam ponownie. Odkręcałem pokrywę i niestety wałek wygląda tak jakby był przytarty. Podczas kręcenia rozrusznikiem olej lał sie tylko na zawory trzeciego tłoka licząc od przodu samochodu. Odkręciłem ta rurke i przedmuchałem. Rano podczas odpalania udeży coś mocniej kilka razy potem tylko stuki a co do odcięcia to nie wiem bo boję się że przy wysokich...
Swiece tez nowe. Problem był od kiedy kupiłem auto. Rozrzad sprawdzony, klin nie przytarty, znaki ok, nowy. Wałek zdrowy. Wtryski ok, żadnych błędów silnika komp nie pokazuje. Podciśnienia szczelne, zaworki działają. Filtry obligatoryjnie nowe... W innych postach wyrywkowo był podobny objaw że auto gdy się toczy nawet 5km/h to obroty na przyspieszonym...
Nie ma tam jakiegoś termistora albo bezpiecznika termicznego? Tak by pasowało, że chodzi pod obciążeniem z jakiegoś powodu (może przytarte, "przeskoczone" lub zabrudzone zębatki) i wyrzuca jakieś zabezpieczenie? U mnie takie cuda robiła maszynka do mięsa tej samej firmy i okazało się, że przeskoczyła plastikowa zębatka i mechanizm ślimakowy pracował...
Witam serdecznie. Pacjent to vw caddy 1.6tdi 2012 z przebiegiem 300.000km Problem niskiego cisnienia oleju na rozgrzanym silniku. Pomiar na zimym wynosi 1.5 - 2bar Na cieplym ledwie 0.5bar. temperatura oleju ok 90°c. Problem poczatkowo wydawal sie pasek napedzajacy pompe oleju ktory sie luszczyl i zatkal smoka. Zostaly przytarte panewki na korbowodach...
Witam też kiedyś miałem taki przypadek w GSI że był bardzo słaby z miejsca ile było teori, że to, że tamto a ja poprostu stawiałem na zajechany wałek coś tak czułem, nie jestem mechanikiem zle co nieco wiem o autach i zacząłem od tego że zdjąłem sobie ten "cudowny" kolektor ssący, potem pokrywę od klawiatury i załeżyłem klucz na koło pasowe i powoli...
Albo masz uszkodzone łożysko wyciskowe (piszesz że nowe), albo jest przesunięcie w osi pomiędzy silnikiem a skrzynią (ruch mimośrodowy pomiędzy łożyskiem a łapkami, może doprowadzić do szybkiego zużywania łapek sprzęgła). Kolego łożysko jest nowe, ale to że nowe wcale nie świadczy o tym, że jest dobre. A w jaki sposób może powstać takie przesunięcie?...
chłodnica oleju była zamieniana z drugiego egzemplarza, ale troche pozniej, bo myslalem ze jakis zaworek czy coś ale nic sie nie zmieniło. kłopot zaczął się zaraz po pierwszym remoncie, była naprawiana głowica (gniazda zaworowe zawory) wyienione pierścienie i panewki korbowodowe (wymiar nominalny, kolbenschmidt) zaraz po tym zaczęło ginąć ciśnienie...
Wałek wygląda jak by był lekko przytarty, ale wysokość krzywek jest ok. Załączam logi na zimny statyczne. [URL=http://vaglog.rtnet.pl/domex32_6452... (2 - 001,003,004) [URL=http://vaglog.rtnet.pl/domex32_6452... (3 - 013) Ciepły dynamiczne. [URL=http://vaglog.rtnet.pl/domex32_6451... (0 - 010,008,004) [URL=http://vaglog.rtnet.pl/domex32_6452...
Co się do cholery dzieje!Naprawdę zaczyna brakować mechaników z powołania!Mieli rozebrany silnik i nie sprawdzili podstawowych rzeczy,szlifowali wał korbowy a nie sprawdzili wałka rozrządu przecież dokonywali naprawy przytartego silnika!!!No chyba że mechanik wyszedł z założenia,że wałek obraca się dwa razy wolniej od wału i mu w ten sposób nic nie...
Silnik rozebrany przez firme rege, przy rozbiórce pompa olejowa była CZARNA w oleju, jak to możliwe? Nowy olej nie ma takiego koloru, a pompa olejowa była w srodku dosłownie cała czarna, wszystkie podzespoły były normalne tylko pompa cała czarna w jakimś starym oleju, wg firmy rege mechanik musiał założyć nieumytą stara chłodniczke oleju bo to z niej...
Widzę że jest nas więcej borykających się silnikiem 1.9 tdi brb niestety.. Mam nadzieję że autor wątku nie ma nic przeciwko temu że się podepnę. Objawy u mnie to: głośna praca coś ala "pukanie w filtr powietrza", brak mocy, czasem puszczała siwą chmurę za sobą (ale to już chyba wyeliminowane poprzez nowe uszczelki na pompowtryskach, po wymianie nie...
Temat długi jak rzeka .Rano zamarzł mi smok od pompy oleju zaświeciła się kontrolka oleju (i tu głupota nie miała końca)pojechałem dalej ze 3 km stojąc w korku silnik się zatrzymał (szczęście w nieszczęściu ,że nie jechałem tylko stałem) Miał problemy z zakręceniem rozrusznikiem aż przygasały kontrolki .Postałem z godzinkę czasem próbując go uruchomić...
Śmiem twierdzić że w tym przypadku prapszyczyna było zatrzymanie się jednego wałka rozrządu. Widziałem parę razy w tych motorach. Niezakoniecznie, wałek ot tak sobie nie staje, musi się zatrzeć w łożysku. Prędzej źle napięty, albo pasek do d..., tudzież pompa wody się przytarła.
No niestety ale tez uważam że bez głębszego rozkręcenia nie uda mi się oczyścić tej nalepionej mazi z przepalonego oleju silnikowego. Dziś zdjąłem miskę olejową i w skrzyni korbowej jest ten sam przepał co na głowicy.Dołączam fotki.Nafta podobno super rozpuszcza taka maź ale trzeba z grubsza oczyścić co się da nawet jakąś szpachelką a potem pędzelkiem...
przytarty skuter skuter przytarty przytarty wirnik
drzwi zmywarka whirpool spadek napięcia oporniku butli propan butan
energy saver oszczędzanie energii energy saver oszczędzanie energii
Czujnik ciśnienia paliwa w VW Passat B6: lokalizacja i objawy awarii HAMM HD 120i – błąd 1118: niskie ciśnienie hydrauliki wibracji, diagnostyka i przyczyny