Nie, silnik powinien przyjąć napięcie, oprócz uzwojeń i sprawności elektrycznej do oceny stanu potrzeba jeszcze znać stronę mechaniczną, dlatego próba biegu jałowego.
Oczywiście, że się da. Wysłałem Ci pdfa na prywatną wiadomość jak to się robi.
Witam, mam kilka pytań odnośnie transformatorów, na które odpowiedzi nie mogę znaleźć ani w internecie ani w "Maszynach elektrycznych" Plamitzera. Mianowicie: 1. W czasie próby biegu jałowego transformatora wyznacza się parametry schematu zastępczego: a) podłużne b) Poprzeczne c) podłużne i poprzeczne d) próba służy tylko do sprawdzenia wytrzymałości...
Na początek świece i dolot (czyli podciśnienia łącznie ze sprawdzeniem zaworków zwrotnych) i na końcu do podmiany na próbę kaseta zapłonowa.
DJ5, jesli nie ma transpondera (zawor STOP widoczny na pompie), powinien miec pompe Bosch 0 460 494 459 lub 460 na koncu, jesli ma transponder. Dodano po 8 termoregulator linki biegu jałowego, jeśli działa to ma sens próba wyregulowania zakręconych na max zderzaków dźwigni biegu jałowego. Jesli nie dziala, to tez ma sens. Problem bedzie z prawidlowym...
Należy przeprowadzić: 1 - oględziny zewnętrzne - zwracając uwagę na obudowę elektronarzędzi, kompletność oraz stan uchwytów itp. 2 - sprawdzić stan komutatora, szczotek, łożysk i połączeń wewnątrz elektronarzędzi przy częściowym zdemontowaniu osłon, 3 - dokonać pomiaru rezystancji izolacji, a gdy urządzenie posiada przewód ochronny należy przeprowadzić...
Z tego co pamiętam to tam jest przepływomierz nie ma map sensora.Poszukaj na szrotach i zapytaj czy możesz podłożyć na próbę, jak pomoże to kupisz.
Na próbę odłącz regulator biegu jałowego i zobacz reakcji.Zrób zdjęcie wtrysku j podeślij
Zrobiłem próbę pracy transformatora na biegu jałowym z odłączonym mostkiem. Próba trwała łącznie 15 min na wszystkich stopniach regulacji. Uzwojenie wtórne pozostawało cały czas zimne (do pierwotnego nie ma dostępu, jest pod wtórnym).
Zrób duże nauczanie skrzyni biegów.Po nauczaniu zrób próbę i odczytaj błędy. A jeszcze jedno sprawdź stan akumulatorów.
Zaślep na próbę rurkę do serwa hamulców, to samo zrób z wężykiem do elektrozaworu evap. Popryskaj po kolektorze dolotowym brake cleanerem
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Witam. Próbowałem poszukać jakichs informacji na google a takze na elektrodzie ale niestety nic:( Zwracam sie z wielką prośbą o wyjaśnienie następującego problemu: Badam silnik indukcyjny liniowy (INDUKTA Bielsko-Biała Linear Motor SL-3-270) tak jak na rysunku: Silnik połączony równolegle zgodnie, gwiazda http://www.republika.pl/lets_go/images/S...
Miałem podobny problem ale w 1.9 na pompkach i uszkodzony był przepływomierz. Odłącz na próbę.
Doradzę ci tak - tutaj pomimo szczerych chęci nikt nie jest w stanie podpowiedzieć w czym problem. Moja rada - jedź do serwisu i niech ci dadzą identyczny samochód na próbę, będziesz miał najlepsze porównanie. Może ty za dużo wymagasz, a może rzeczywiście jest coś nie tak. Tylko serwis.
O to też wypróbuję. Wiem na pewno, że dość mocno silnik pracuje na poduszkach, gdy wykonaliśmy taką próbę. Natomiast nie zwróciłem uwagi, czy wibracje zanikają.
witam. po przeczytaniu całego tematu trudno powiedzieć o moim przypadku. mam cordobę z 99r silnik 1.6 101KM AFT objawy są dziwne bo gdy jest zimny silnik, auto dosyć się zbiera i wkręca na obroty ale i tak powyżej 5 nie chce iść nawet na biegu jałowym. gdy się nagrzeje jest trochę słabszy. natomiast na LPG nie odcina wcale [próba na biegu jałowym 7...
Problem z moją Zafirą A 1.8 jest taki, że obroty falują bez względu na to, czy jadę na benzynie, czy na gazie, oraz bez względu na to, czy silnik jest ciepły, czy zimny. Wymieniona została cewka, świece, przepustnica oraz sonda lambda - niestety problem nie zniknął, nadal samochód szarpie. Kiedy samochód osiągnie ponad 2500 obrotów, czuć mniej szarpania...
Odepnij na próbę i zobacz czy szarpie.
no to próbę zrobiłem i wygląda to tak, mieszanka ustawiona tak jak pisałeś, odpalił zimny z pierwszego i bez ssania, ładnie wkręca się w obroty, nic nie przerywa, tylko że na biegu jałowym. Po każdej próbie ruszania traci siłę i się dusi, jak wrzucę na luz no to wraca do normalnej pracy:// Nie mam już do niego siły, w zeszłym tygodniu jeszcze jeździłem...
Nieszczelność w dolocie lub źle pracujący silnik krokowy biegu jałowego może być przyczyną (próba odłączenia go ). Często łamią się końcówki plastikowych wężyków i powodują nieszczelności. Przy niskich temperaturach tak samo jest ważna czy działa system podawania powietrza ciepłego (ogrzanego przez kolektor wydechowy). Wtrysk ładnie rozpyla?
Nieszczelność w układzie EGR,nieszczelność dolotu,EVAP,padająca cewka zapłonowa. Wszystko to może powodować wypadanie zapłonu na wolnych. Jak lepiej chodzi z odłączonym EVAP to go zaślep na próbę i jak pomoże to wymień i tyle.
Wykonałem niedawno praktyczną próbę przy połączeniu prądnicy w trójkąt i w połączeniu z hybrydą.Napięcia i prądy są identyczne.Ale najważniejsze jest to, że nie wyczuwa się oporów na biegu jałowym prądnicy, jak to ma miejsce przy połączeniu w trójkąt.
Czyli wracając do podstaw zapowietrzyłem układ bo nie zaślepiłem powrotu - ok, jutro zrobię jeszcze raz próbę przelewową i odczytam korekty wtryskiwaczy i napiszę. Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? jakie powinno być ciśnienie paliwa na biegu jałowym a jakie pod obciążeniem ?
Próba przelewowa była robiona w dwojaki sposób. Pierwsza tzw. próba przelewowa na rozruszniku - krecenie 2 razy po 5 s. i ilość paliwa w rurkach pomiarowych ok. 0,8 cm ( srednica rurki -4 mm) - ilość równa we wszystkich rurkach. Druga próba robiona podczas pracy na biegu jałowym ( chyba ok. 3 min) i ilości nastepujące : w trzech ok. 8,7 ml ; w jednej...
Sprawdź czy nie uszkodziłeś kabli wysokiego napięcia a jak nie kable to wkręć na próbę inne świece.
Witam serdecznie Mam do przeprowadzenia symulację pracy trójfazowego silnika indukcyjnego SZJe44a. Do jej przeprowadzenia potrzebne mi są parametry schematu zastępczego. Niestety nie mam dostępu do laboratorium w którym mógłbym przeprowadzić próbę biegu jałowego i zwarcie by je wyznaczyć. Jeżeli ktoś badał ten dość już stary silnik na uczelni, czy posiada...
Witam. Proszę o odpowiedź na pytanie. Silnik wielobiegowy asynchroniczny podczas próby biegu jałowego ma znacznie większą wartość prądów na biegu pierwszym i drugim, niż jest to wypisane na tabliczce znamionowej silnika. Z czego wynika takie zachowanie silników? Jaki ma to związek z liczbą par biegunów na danych biegach? Pozdrawiam
Witam, potrzebuje pomocy przy robieniu sprawozdania z badań silnika 3-fazowego asynchronicznego, a konkretnie z przebiegu próby biegu jałowego. 1. W obwód badanego silnika włączone są różne mierniki (amperomierze i woltomierze) oraz 2 watomierze pracujące w układzie Arona. Jak zatem policzyć całkowitą moc pobieraną przez silnik w danej chwili, gdy jeden...
Podaje korekty z wtryskiwaczy na biegu jałowym. Ostatni ma najwyższą odchyłkę prawie 2. Następnie próba przelewowa wchodzi zobaczymy co się pokaże... Widzę że na forum aż huczy od zainteresowania tematem ... https://obrazki.elektroda.pl/6472697600_...
Postojówki są zasilane z akumulatora (pisali o tym koledzy!) więc ich brak nie nie powinien mieć związku z miganiem świateł głównych. Akumulator i instalacja do sprawdzenia. Stabilne obroty biegu jałowego to podstawa braku "dyskoteki" świateł. Ostatnią możliwością jest uszkodzenie regulatora napięcia lub tylko jego połączeń z instalacją. Było to opisywane...
możesz spróbować zmniejszyć przerwę na świecach Na 2-elektrodowych nie zmniejszę, a te z Seja są tylko na próbę...chyba do 7mm można zejść z przerwą.
Witam. Od kilku dni mam problem z klimatyzacją. W trakcie jazdy nie ma problemu, jednak kiedy stoi na biegu jałowym, ledwo chłodzi. Klima jest szczelna, wykonano próbę azotem. Jedynie ciśnienie LP pokazuje 3,3 bary, a HP dochodzi do 21 barów, a wentylator zbija do 17. Czy sprężarka straciła wydajność i powoduje, że na biegu jałowym nie bardzo schładza...
Robokop mnie interesuje napięcie spawania a nie na biegu jałowym. Chcę dowiedzieć się jakie są spadki w migu, wykonać próbę z moim trafo i ocenić czy warto.
Pomóżcie!!! ita ZEanty licze na wasze wskazowki i pomoc!! historia jakich tu wiele ! zglosznie do ZE ze cos za wysokie rachunki a pózniej nagle przyszli panowi wymienic stary licznik! W swoim protokole kontrolujacym napisali: Po przyłożeniu wskażnika obecności pola magnetycznego do obudowy licznika wskażnik wykazywał obecnośc pola w przedniej częsci...
Silnik krokowy jakiego producenta, czy nie ma to większego znaczenia? Na próbę kup nawet używkę ze szrotu.
Cześć, od kilku dni czytam forum, ale jakoś rozwiązania nie znalazłem. Mam problem ze skrzynią w MB Unimogu 2005r, ( jednak jest to typowa skrzynia montowana w Actrosie, lub raczej Atego - 8 biegów bez połówek). Auto świeżo kupione,( teoretycznie miało być uszkodzone sprzęgło), jak się okazało przy diagnostyce komputerem, cała masa błędów zupełnie niespólnych...
Dzień dobry ponownie :)). Podpiąłem dziś na próbę kondensator 16uF (w orginale 12uF) i działa, 220V na biegu jałowym, i utrzymuje to napięcie pod obciążeniem. No i jeszcze mam pytanie (ostatnie już, mam nadzieję). Co teraz. Czy mogę zastąpić fabryczny kondensator, kondensatorem o 4uF większej pojemności? (Czy może się przez to stać coś prądnicy?) Czy...
Ściągnij delikatnie wężyk przy elektrozaworze od EVAPA zrób próbę taką jakbyś delikatnie puścił troszkę lewego powietrza do kolektora. Napisz czy się uspokoił
Zawór miałem wyjęty, nie było widać żadnych uszkodzeń na o-ringach, ani na teflonie. Chyba, że już za mocno odgnieciony (ten zielony) od upływu lat i popuszcza. Na części metalowej tego zaworu były widoczne ślady korozji, jak od wody. Trochę mi on podpada. Manometru niestety nie mam na warsztacie. Podczas próby patrzyłem na ciśnienie paliwa w momencie...
Witam. Drgania, nawet lekkie poszarpywania, występują podczas jazdy przy utrzymywaniu stałej prędkości oraz podczas próby utrzymania obrotów na stałym poziomie na biegu jałowym. Gdy puszczam pedał gazu czy też przyspieszam drgania nie występują oraz silnik podczas przyspieszania nie traci mocy. Poszarpywania są najbardziej odczuwalne w zakresie 2.000...
Stawiałbym na: 1) uszkodzony akumulator (zwarcie wewnętrzne pojawiające się nieregularnie na skutek wstrząsów). Sprawdź, czy nie jest gorący, ewentualnie podepnij na próbę inny. 2) słabe ładowanie na biegu jałowym. Aby się upewnić - sprawdź czy tak samo się dzieje na trasie. 3) Uszkodzone, lub słabo połączone elementy takie jak: stacyjka, przekaźniki....
Zmierz napięcie na krórejś z żarówek. Niemożliwe jest, aby żarówki przygasały bez zmiany napięcia. Falowanie obrotów biegu jałowego jest albo skutkiem , albo przyczyną takiego stanu. Podmień akumulator na próbę.
"patrzac przez pryzmat prostej matematyki, większe prawdopodobieństwo rozpędzenia generatora do..." Co z tego, bieg jałowy może mieć i 200 rpm, ale jakakolwiek próba obciążenia skończy się zatrzymaniem turbiny. Zrozum... ona nie ma szans nawet dla sporych wiatrów. Podejrzenie moje już napisałem, kształt łopat jest obliczony na chinskie oko. Ten typ...
Nie wiem na oko :), najlepiej spróbuj np. 1 bar , na wolnych obrotach czas lpg powinien być o ok. 1 ms dłuższy niż gazu. Masz jednak bardzo długie czasy na biegu jałowym , jakie są na samej benzynie ? Robiłeś próbę z przełączaniem raz na gazie raz benzyna ? Jakie są wtedy czasy benzyny ?
Witam, próba wężykowa (5 sek. kręcenia rozrusznikiem przy odłączonych elektrycznie wtryskach i pompie) wykonana u mnie (wtryskiwacze EJDR00504Z - model 2003 po liftingu): 1 - 5cm 2 - 8cm 3 - 10cm 4 - 6cm Maksymalne ciśnienie podczas tej próby po 5sek.: 112600kPa (1126bar). Podczas normalnej pracy: - luz - bieg jałowy ok. 800obr/min - 280bar - luz -...
Wymieniłem czujnik temperatury dający sygnał do komputera, czujnik położenia przepustnicy. Odczytałem błędy wkładając zworę wyświetla się tylko kod 12. Sprawdziłem czujnik map, napięcie zasilające 5V. Napięcie mierzone na styku C11 komputera zmienia się przeprowadzając próbę podciśnieniową. Jednakże mam pytanie czy na biegu jałowym napięcie, które odczytałem...
Świszczenie najbardziej słyszalne jest na jałowym biegu Pasek, osprzęt paska, sprawdź. Odpal na próbę bez paska i nasłuchuj czy ustanie.
Tak, odseparować instalację gazową . Zrobić 200-300 kilometrów na benzynie ( może się okazać że wystarczy kilkadziesiąt). Próba rozpoznania problemu w aucie ,tak jak stworzył go producent.
Kto i po co kiedyś miał przezwajać silnik na 3-fazowy 230V? Warsztat przezwajania silników, celem pozbycia sie najbardziej zawodnego elementu - wyłącznika odśrodkowego. Poza tym zbyt wysoka rezystancja uzwojeń dla napięcia 230V. Możesz mieć rację. Dla potwierdzenia tej teorii trzeba silnik na krótką próbę podłaczyć do sieci 400V i zmierzyć prąd biegu...
Cylinder 2 jest rozpoznany jako słabszy i jest zwiększona dawka by wyrównać obroty biegu jałowego twz,regulacja spoczynkowa.Sterownik próbuje regulować ale jak widzisz mu się nie udaje,czyli coś nie tak z tym garem.Zajrzyj jeszcze w grupę 18 i zobacz co tam słychać.Jak sam grzebiesz to zamień pompki miejscami np.2 na 1 i zobacz czy dolegliwości przeniosą...
Jest to tzw szybki bieg jałowy, ale nie 1600 obr/min, poprawnie ma być 1200ob/min. Odepnij na próbę linkę szykościomierza i zobacz czy dalej będzie tak wysoko.
Witam .Połącz dwa transformatory ,nastepnie podłązcje do sieci i sprawdz prad jałowy po pierwotnej stronie bez obciazania wtórnej.Jak bedzie kilka miliamperów to nie ma problemu zostaw je włączone na godzine /bez obciażenia/ i sprawdz czy sie nie grzeja .Ta próba sprawdzisz czy niema dużej róznicy napiec biegu jałowego .Pozostaje jeszcze sprawdzenie...
Silnika krokowego nie ma. Ale to też nie lewe powietrze. Panie :figa, kłania się czytanie ze zrozumieniem: usterka występuje raz na jakiś czas. :mobiletomek - spróbuj na próbę odłączyć VSS i pojeździj.
Rzeczywiście jest otwór w pokrywie, ale nie wiedziałem że stamtąd ma wychodzić wężyk (nie mam go w ogóle). W dziurze jest jakieś siteczko, sądziłem więc że to samodzielny wylot. Czy można przeprowadzić próbę uruchomienia i ewentualnie krótkotrwałą pracę na biegu jałowym (mam nową świecę i w instrukcji pisze, żeby po pierwszym uruchomieniu poczekać na...
Ciężko zgadnąć po opisie. Może być coś z układem elektrycznym/zapłonem, zasilaniem paliwem lub ewentualnie sterowanie dopływem powietrza. Kolejność od najbardziej prawdopodobnej przyczyny, moim zdaniem. Dwa pytania: Jak samochód zachowuje się na biegu jałowym (zimny, rozgrzany)? Czy masz jakieś drobne zaplecze warsztatowe, żeby podjąć próbę diagnostyki?
EGR jeszcze nie rozbierałem, odpiąłem go na próbę i bez zmian. Tak wyglądają bieg jałowy: 1. Obroty: https://obrazki.elektroda.pl/7484101900_... 2. Dawka paliwa: https://obrazki.elektroda.pl/8317082400_... 3. Regulacja paliwa: https://obrazki.elektroda.pl/5020078600_... Ciśnienie paliwa przy...
podnosisz obroty do 2500 i zaczynasz wkrecac do momentu az zaczne niestabilnie pracowac i wtedy odkrec o polowe obrotu i zobacz jak się wkręca na wysokie po raptownym przyspieszeniu,jeżeli kiepsko to jeszcze leciutko odkręć i próba
Obd się napewno nie połączysz, tylko jak wcześniej pisałem DRB3 (sprzętowy). Czyli po włączeniu klimy falowanie ustępuje ? jeśli tak to zrób próbę przelewową wtrysków (na Youtube jest pełno filmików). Nie chcę krakać, ale duże prawdopodobieństwo padniętych wtrysków (z autopsji).
trochę za mało szczegółów,ale jeżeli gaśnie tylko przy całkowicie nagrzanym silniku to podejrzewałbym nieszczelność zaworu EGR.Trzeba na próbę odłączyć układ recyrkulacji spalin i sprawdzić czy nadal gaśnie przy przechodzeniu z wyższych obrotów na bieg jałowy
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
Na próbę przełożyłem z innego golfa cały kompletny kolektor dolotowy i nic się kompletnie nie zmieniło... Chyba już tylko sterownik został do sprawdzenia
Nie, pewnie nie będzie to wina kabli, może być sam sterownik. Trzeba na próbę zamienić sterowania miejscami i przewody zapłonowe na cewce.
Witam wszystkich! Tak jak w temacie... W moim Fiaciku dziwnie przerywa silnik. Na wolnych obrotach pracuje świetnie, bardzo płynnie i kulturalnie. Z mocą silnika jest tez dobrze. Silnik wchodzi na obroty tak jak trzeba i nawet przy 110km/h nie odmawia posłuszeństwa. Problem leży w tym że podczas ujmowania "gazu", gdy silnik ma lekko zaczyna nim szarpać,...
Witam kolegów. W Oplu Astra G 1,7 dti padł mi regulator napięcia oraz diody . Zostało to wszystko w expresowym tempie wymienione. Alternator wrócił na swoje miejsce, próba odpalenia autka i się zaczęło: 1.Stacyjka przekręcona w pozycję 1- silnik nie pracuje- załącza się pompka wspomagania 2. Po odpaleniu silnika obroty na biegu jałowym osiągają około...
Chodzi mi bardziej o to czy spadek 1,5 bara może mieć faktycznie tak duży wpływ na zanik momentu i mocy na niskich obrotach. W serwisie stwierdzili że zawór nadaje się do wymiany i po założeniu przez nich na próbę nowego ciśnienie ustabilizowało się, zaś na biegu jałowym praca silnika była kulturalna. Stąd moje pytanie. Odnośnie niedziałającego panelu...
Co sądzicie o przedstawionym niżej rozwiązaniu? Problem: Na biegu jałowym, albo podwyższonym jałowym wtryski chodzą blisko swego minimalnego czasu. Ogólnie problem jest z precyzyjnym dawkowaniem ilości LPG przy małych obciążeniach silnika. Zazwyczaj jeździmy spokojnie samochodem. Wykorzystujemy średni zakres prędkości obrotowych i obciążeń. Używamy...
Witam wyczyściłem gaźnik wymieniłem wszystkie membramy oraz uszczelki, a także sitko Sytłacja trochę się poprawiła mianowicie na wysokich obrotach już nie gaśnie odpala bez problemu, natomiast przy próbie regulacji biegu jałowego łańcuch cały czas się kręci. czasami z odpowietrznika wypływa benzyna czy jest możliwe że jest zapchany przewód paliwowy...
Dzisiaj udało się wywołać to zachowanie silnika na postoju. Silnik lekko ciepły <50'C. Pierwsza próba: Odpalam i pedał w podłogę. Idzie pięknie w górę aż do 3000obr i nagle stop - trzyma na 3000obr, dymi na czarno i szarpie po czym obroty spadają i gaśnie z wciśniętym pedałem przyspieszenia!!! Druga próba: Gdy zatrzyma się na 3000obr i szarpie puszczam...
Dodam, że wtryski miałem robione na 100% w Niemczech przd zakupem samochodu, mają max 70tys. przejechane, nie wiecej.. To nie jest mały przebieg, mógł któryś paść. Zrób próbę przelewową - nie kosztuje dużo, a powie ci prawie wszystko o wtryskiwaczach.
Witam koledzy, potrzebuję pomocy z autem bo już mi się skończyły pomysły. Pacjent to Opel Zafira A z silnikiem x16xel. Auto jeździło prawidłowo, bez żadnych zarzutów, jednak przedwczoraj w korku zaczęło gasnąć przy wysprzęglaniu. Takie zachowanie było losowe ale udało się powrócić do domu już w miarę spokojnie. Następnego dnia już nie chciało zapalić,...
Nie mam radiatorów:-/ Panowie bardzo wam dziękuje za kierowanie moimi poczynaniami bez was nawet bym tego nie ruszyl... Bez radiatorów to możesz zrobić próby na biegu jałowym - albo przy b. małym obciążeniu do ok. 1A i to tylko na chwilę, by nie przegrzać tych diod - ale jaki to jest sens takiego 'próbowania'?
W oryginalnym ECU ktoś już wymienił pamięć 29f400 na jakąś inną z dodatkowym adapterem. Odczytałem to to programatorem ale wsad wygląda na niepoprawny. Do tego z tego co się dowiedziałem potrzeba też skopiować micro a próba odczytu motoroli po BDM galletto nie poszła w obydwu sterownikach, nie wiem czy coś robię nie tak czy moje galletto tego nie ruszy....
Mierzysz napięcie na zgaszonym silniku, na biegu jałowym i podczas jak silnik schodzi z obrotów. A i tak szybciej wychodzi podłożenie na próbę sprawnego czujnika. Można tez obserwować KWZ, jego przebieg ma ścisły związek z działaniem czujnika MAP.
Chyba trochę się pośpieszyłem z poprzednią wypowiedzią, zasugerowany jednym typem przerywacza. Zlokalizuj przerywacz kierunkowskazów u siebie. Mogą być dwie wersje. Przerywacz w typowej obudowie ale ze specjalnym złączem, albo przerywacz umieszczony w module przekaźników itp (swego czasu Yamaha często takie rozwiązanie stosowała). Druga sprawa, podładowany...
Szukaj danych na www.motelek.net. Są tam rzetelne pomiary dla różnych prądnic. Choć raczej tych mniejszych mocy. Może znajdziesz "swoją" pradnicę. Jak nie to szukaj takiej o podobnej mocy i układzie połączeń. Wg. mnie napięcie AC bez obciążenia będzie sie bardzo wahać w zależności od RPM. Od ok 10-15VAC dla biegu jałowego do nawet 100VAC dla ok 5-6k...
Z zasady powinno się robić wszystkie wtryski - ale wiadomo - kasa... Jeżeli próba przelewowa wykazała na jednym bardzo dużą wartość, to można zmienić zaworek tylko na tym jednym. Ale jeżeli robić jak sztuka nakazuje - to wtryski na stół pomiarowy z przystawką elektroniczną i wtedy wiadomo, czy przelewają i czy leją (to dwie różne sprawy). Co do nadawania...
Czy objaw występuje na zimnym i ciepłym silniku?Możesz na próbę odpiąć sondę zobaczysz,czy coś się zmieni.Kiedyś kolega miał podobne problemy i sprawcą tego okazał się potencjometr na przepustnicy.
Witam podłączę się do tematu. Posłuchaj kolegi gelo 555 AEE tak maja 650 plus minus 50 na jałowym. To silnik z plastikowym kolektorem( próba przystosowania silnika VW przez MagnetiMarelli do spalania ubogich mieszanek. Auto z wtryskiem nie lubi luzu przy 140km/h! Piszę bo kiedyś o mało nie przełorzyłem wskazówki obrotomierza kumplowi aby wskazywał 800obr/min....
Mam dziwnym problem z seatem ibizą II 1,4 8V. Otóż w deszczowe jesienne dni po prostu potrafi zgasnąć a po scholowaniu z reguły odpali i nic niepokojącego się nie dzieje. Sprawa jest o tyle dziwna że problem pojawia się raz na kilka kilkanaście miesięcy z reguły częściej jeśli się go użytkuje na krótkich dystansach, no i oczywiście w deszczowy dzień....
Odepnij sondę na próbę, pójdzie wtedy w pętli otwartej, zobaczysz, czy problem ustąpi. Oczywiście będzie się świecił check. Zawór powietrza biegu jałowego zostaw na koniec, bo nie widzę związku między obciążeniem termicznym silnika a jego pracą. Co do "kręcenia śrubkami przy reduktorze" to doczytaj najpierw za co one odpowiadają :D
A po paru latach wyszło jeszcze jedna awaria która powodowała uszkadzanie wtryskiwaczy a mianowicie przewód paliwa. Otóż od zbiornika paliwa idzie przewód plastkiowy a tuż przed komorą silnika zaczyna się przewód metalowy i ten gnił w środku bardzo powoli aż do momentu wycieku paliwa próba wymiany pokazała jaki jest jego stan w środku.
Zbierzmy wszystko jeszcze raz do kupy. Robiłeś test kompresji i jakie masz wyniki ? kompresje mierzysz na zimnym silniku. Jeśli wykonasz test i będziesz miał znaczną różnice to wtedy idziesz tropem gdzie szukać problemu. A problem niekoniecznie musi być w samym kasowaniu luzu ale np z kiepskim osadzeniem zaworu w gnieździe. Ponadto sprawdzałeś jakie...
Dalszy ciąg.Metodą prób i błędów udało się uruchomić klekota.Trzyma obroty biegu jałowego ,nie dymi ,wchodzi na obroty i jeździ bez problemów .Lecz pozostał problem sprzed wymiany świec.Trzeba nim trochę pokręcić ,żeby zaskoczył.Jak już zaskoczy to chodzi równiutko jak w zegarku i każda następna próba uruchomienia jest od strzała, mimo zimnego silnika...
Do autora postu ,jeżeli chcesz możesz tanim kosztem zrobic próbę . Nie wiem jaki masz zalany olej ,ale zmień na klase gęściejszy ,co prawda nie jest to dobre rozwiązanie ,ale będziesz mniał odpowiedż na nurtujące cie pytania.
Nie trzeba nic demontować - tylko trzeba dostać się do obudowy przepustnicy . Musi być czysta i krańcowka biegu jałowego musi działać . A przepustnicę myjemy od środka .. można używać czystej szmatki nasączonej dobrym środkiem do czyszczenia przepustnic . Po wyczyszczeniu przepustnicy - zakladamy dolot i przeprowadzamy próbę szczelności na pracującym...
Witam. Odkopałem właśnie na strychu starą spawarkę produkcji radzieckiej. Jest to spawarka jakich wiele było dostępnych na rynku w latach 70-tych, akurat tą wyprodukowano w 1974 roku i można z niej też naładować akumulatory 6 i 12 V. Z ciekawości poddałem próbom biegu jałowego i zwarcia transformator spawalniczy pochodzący z tej spawarki. O to co zaobserwowałem:...
Moj klient kupił auto z wymienionym silnikiem był VR6 chyba 2.8 a jest 1.8 jednopunktowy.W aucie nie pracował obrotomierz prawdopodobnie przy wymianie instalacji silnika gdzieś zawieruszył się sygnał.Podłączyłem na próbę bezpośrednio licznik (wejście sygnału obrotów pin 10)z cewką zapłonową.Licznik zaczął pracować lecz zamiast na biegu jałowym mieć...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Takie rzeczy to tylko w Erze. Może chciałbyś żeby tego gazu jeszcze przybywało? Poczytaj troszkę i na temat instalacji gazowych i samych elektronicznych systemach wtrysku paliwa. - obniżenie prędkości biegu jałowego - niemożliwe, wartość nie podlegająca regulacji, wymuszana poprzez sterownik silnika, próba wymuszenia obniżenia obrotów poprzez nadmierne...
Doprecyzuj tylko, bo nie jestem pewien. Chcesz uzyskać mniejsze spalanie (jakie masz teraz?), czy zamontować EGR i DPF? Nie zrozumiałem co chcesz uzyskać po prostu. Próba przelewowa wyszła żle, czyli za spalanie raczej wtrysk odpowiada moim zdaniem. Pozbycie się EGRa powoduje wprawdzie lekko wyższe spalanie, ale jest to może 0,5l, moim zdaniem to niewielki...
Czy oznacza nieprawidłową kolejność podłączenia faz do licznika energii elektrycznej? To oznacza kolejność przeciwną do L1,L2,L3 (L3,L1,L2 lub L2,L3,L1). Czyli napięcie maksymalne na zaciskach licznika pojawia się od prawej do lewej. Nie jest to nieprawidłowe, niepożądane ani szkodliwe w przypadku współczesnych liczników elektronicznych. To naleciałość...
Samochód pracuje poprawnie, z jednym wyjątkiem. W czasie jazdy po wyłączeniu na luz obroty biegu jałowego utrzymują się w granicach 1500 obr/min. Pierwsza próba – w czasie toczenia się samochodu naciskam hamulec zasadniczy, bez zmian obroty 1500. W momencie zatrzymania obroty spadają na 1000 obr/min (hamulec wciśnięty). Próba druga – wrzucam...
Tak, dziękuję marcos5. Widziałem już wcześniej ten wątek, zanim podjąłem pierwszą próbę z tym Dafem. Napiszę chyba wiadomość prywatną, może będzie miał czas zerknąć na ten temat. Rzeczywiście z odpowiedzi kolegi krisbrumm można wnioskować, że jest super specjalistą w temacie i tak jak mówisz, ma to w małym palcu.
3A na jednej fazie to daje 690W x 3 to daje 2070W na biegu jałowym to nawet wydawało mi się dużo na biegu jałowym? Elektryk niby twierdzi że ok. A na jednym mówi że jest zwarcie między fazowe na uzwojeniu. I dlatego się spalił. A pełną moc 7500W ma osiągnąć pod pełnym obciążeniem silnika.
Tylko dlaczego kiedy wypne czujnik na listwie CR wkręca się dość mozolnie do 2800 , a w momencie wpięcia obroty spadają do biegu jałowego ?? Też tak miałeś ??
Odświeżamy. Przewody wymienione, n75 po czyszczeniu, turbo czyszczone, auto znowu się zacina i przechodzi w awaryjny, czasem normalnie jedzie, czasem normalnie się rozpędzę do np 100 jadę jadę daje gazu oo już w awaryjnym, czasem czuć od samego ruszenia ze jest słabszy. Na razie nie mam jak zrobić logów dynamicznych(rozwalona bateria w laptopie) mogę...
Próbę olejową robiłem i sprawdzałem szczelność zaworów wydechowych. Do sących niechciało mi się demontować kolektora. Po zalaniu olejem było ok 20/skala się skończyła i dlatego skłaniałem się na wytartą krzywkę zaworową (zbyt małe otwarcie zaworu)
No i wszystko jasne - servo jest nieszczelne. Witaj, jeszcze bym tak z tym serwem nie szalał, tam jest mało wydajne podciśnienie, to reakcja normalna na wolnych obrotach. Dodano po 2 Niemniej pozostałe objawy wskazują na nieszczelność serwa. Podmieniłbym na próbę, zwłaszcza, że używki łatwo dostępne i tanie jak barszcz.
Nie, EVO 150 ma potencjometr, Tigi mają impulsator. Niestety ja mam panel na podmianę, więc zawsze od tego zaczynam naprawę... A zapomniałem zapytać,czy ten prąd skacze przy próbie obciążenia, czy na biegu jałowym.
próba biegu jałowego transformatora biegu jałowego renault sterownik biegu jałowego
bateria aliexpress hyundai wentylator chłodnicy roboty zelmer
uruchamianie przez żarówkę jakie kolumny aktywne
Brak oświetlenia kabiny w Iveco Daily 2018 – diagnostyka Jak sprawdzić sterownik hulajnogi elektrycznej miernikiem