zaowrek ma bardzo małą tolerancję rezystancji. Tzn przedni SAM ;) podłącz zamiast zaworka żarówkę 21W i zobacz czy SD poprawnie pokaże prąd.
Witam dzisiaj przy podłączeniu radia w mercedesie W220 z 2001r 3.2 benzyna przez przypadek zrobiło się zwarcie i teraz niema prądu na kablach +ych i przestał działać centralny z kluczyka, od środka przycisk działa zamyka i otwiera drzwi bezpieczniki sprawdzone i sprawne natomiast w skrzynce pod kanapą napięcie na wszystkich bezpiecznikach dochodzi tylko...
Nie było zasilania przy panelu. Trzeba było dołożyć prąd
Najłatwiej byłoby podpiąć komputer i sczytać błędy to najlepsza i najszybsza opcja Jak na razie Dodano po 7 Ale raczej możliwe że do rozrusznika nie dociera prąd
Witam, taka moja mała teoria: opady deszczu lub bardzo wilgotne powietrze, do tego zasniedziałe wtyczki lub czujnik drzwi albo zamka, np. we wnętrzu drzwi, co powoduje rezystancję, dlatego objawy są nieregularne.
No to pytanie numer dwa: sprawdziłeś fizycznie że prąd nie dochodzi do pompki? Sprawdziłeś samą pompkę przez podanie prądu?
Tak alternator daje stałą moc niezależnie od obrotów ,wynika to z jego zasady działania. Jednak by działał prawidłowo niezbedny jest akumulator.Moc to iloraz wartości napięcia i natężnia prądu.
Wywala błąd pompy paliwa i dlatego pytam czy musi być z oryginału bo może więcej lub mniej poboru prądu,
Jeśli aku ok to na drugim miejscu sprawdził bym bezpieczniki.Są w trzech miejscach tu masz opis https://www.autogenius.info/pl/mercedes-...
Sprawdź to.
mercedes dostawczy 2009 A jakiego koloru jest to auto? Podałeś tak dużo informacji na temat auta, ale tej jednej nie :-/ Bo czerwone mają zabezpieczenie, ale białe i zielone już nie. Dlatego pytam.
Od kiedy tak ma? Ze pobiera prąd?
Audio gateway to w uproszczeniu szyna audio. Nie gra, bo skoro przerwałeś obwód to nie gra. Najczęściej samo radio kradnie prąd. Zweryfikuj.
Witam forumowiczów Jest to mój pierwszy post na tym forum i dotyczy on potencjalnego problemu z złodziejem prądu. Po naładowaniu mojego akumulatora do 12V samochód odpala na strzała, jednak po około 4h napięcie spada do 9.5V, no i ledwo kręci i nie odpala (oczywiście). Jednak po naładowaniu akumulatora do 12.3V i odłączeniu klem oraz pozostawieniu go...
Świecę nawet wszystkie pobierają mniej prądu niż rozrusznik.
Wyciągaj akumulator i daj do sprawdzenie lub załóż inny. Nie odpalaj na kable bo to nic nie da. Masz podstawić inny akumulator. To że niby nie było z nim problemu ale jednak był bo samo auto to sygnalizowało.
Nic dodatkowego nie jest podłączone. Na próbę odłączyłem cienki czarny kabelek, który idzie do minusa, bo on podobno odpowiada za wyświetlanie komunikatu, że mało jest prądu. No i jak na razie to pomogło, bo po zgaszeniu nie rozłącza w ogóle prądu, Webasto chodzi, a i po długiej pauzie auto odpala od strzała. Czyli prawdopodobnie gdzie tu tkwi problem?...
Moge przytoczyc jedynie z pamieci W-124: Tam jest ten sam uklad, i ten sam kolor kabelka. Na stacyjce jest to styk P30, i prad na nim pojawia sie jedynie w pozycji "zero" kluczyka. Ma to wykluczyc mozliwosc poruszania sie pojazdem z zalaczonymi swiatlami pozycyjnymi tylko po jednej stronie pojazdu.
Sprawdzić sterownik świec żarowych. Sprawdzić dokładnie czy do wszystkich świec dochodzi prąd.
Może problem by rozwiązało bezpośrednie zasilenie silnika odpowiedzialnego za ruch tył - przód (oczywiście po odłączeniu kostki sterowania tym silnikiem)
Kable już wcześniej robiłem we wszystkich drzwiach. Napewno nie kable. Z każdego przewodu idzie prąd
Dżizus... Jakby temat był bardziej skomplikowany, to byś walnął pewnie jedno zdanie na trzy strony ;) Przekaźniki pompy paliwa w Mercedesach z tych lat mają taką przypadłość, że pękają wewnątrz luty - robi się coś takiego jak "zimny lut" (z wyglądu) A jak chcesz sprawdzić sygnał ze stacyjki to sprawdź styk "15" na podstawce przekaźnika.
Nie wydaje mi się żeby szukanie „na piechotę” było w tym przypadku najlepszym wyjściem. Podłącz komputer - będziesz miał podgląd danych z czujników, sprawdzisz czy da się wysterować kompresor. Tak przy okazji kompresora: dosyć często dochodziło w tym modelu do urwania kabelka doprowadzającego prąd do cewki kompresora.
Przeczyść dokładnie blaszki i wsadz bezpiecznik ceramiczny zamiast plastikowego. Można zmierzyć amperomierzem ile leci tam prądu.
Przekażnik pompy paliwa wymieniłem na nowy pompę też niedawno wymieniałem i filtr ale zasilania dalej brak Dochodzi na przekaznik prąd?Cyka?
Znalazłeś przyczynę problemu? Mam taką samą sytuację. Sprawdziłem chyba wszystkie bezpieczniki i żaden nie powoduje spadku pobieranego prądu. Pobór 0.26A
Nie spotkałem się żeby padły wszystkie ścieżki na raz . Sprawdź jeszcze raz zasilanie. Oraz czy szyba pobiera prąd
Nie ma stukać tylko stanąć i sterownik go wtedy wyłączy mierząc pobór prądu.
Pisze tak dla tego że miałem kiedyś przypadek zawieszenia się przekaźnika i mimo braku bezpiecznika odbiornik nadal czerpał prąd
Witamy Kolegę na forum.Paliwo dobrej jakości?Podgrzewacz paliwa występuje?Jeśli tak to dochodzi do niego prąd?
Walczyłem z tym kiedyś u siebie w wersji e320 cdi kombi.Auto było u 3 magików. Na serwisie przeleżał może łącznie 1.5 miesiąca. Każdy ostatecznie rozłożył ręce. Auto raz pobierało prąd innego dnia nie a jak znamy życie kiedy było u mechanika to jak na złość wszystko działało prawidłowo. Usterka znaleziona poprzez kilkukrotne skojarzenie faktów tj. deszczyk...
kolego przekażnik gdzie jest to ja wiem ,tylko ten przekażnik nie dostaje prądu
Najpierw usuń trochę żarówek w tym obwodzie żeby pozostałe odpowiadały diodom led. Jak komputer nie wysypie błędów dopiero szukaj led. Jaki sens ma założenie oszczędnych ledów a obciążyć opornikiem żeby zachować prąd.
Ja miałem do czynienia z układem PWM na 10A. KTO DA WIĘCEJ ? Ja dam, regulatory nawiewu w Renault, silnik prądu stałego z magnesami, prąd w obwodzie silnika ponad 30A. Elektrowentylator chłodnicy w mercedesach, wentylator o regulowanej wydajności, prąd nie wiem jaki, bezpiecznik 80A Tak samo BMW, bezpiecznik 110A
Auto zagazowane?
Czyli świece zwarte.
czarny i niebieski jak nie ma sterowania z wkładki to "szkoda prądu"
Ładowanie dobre? Bądź słabe zasilanie pompy. Zgnita wiązka lub coś innego. Miałem przypadek ale w innym aucie że tak był pęknięty bezpiecznik 80A że gdy potrzebne było większe zasilanie to wspomaganie się wyłączało a normalnie wszystko działało. Tylko w chwili większego obciążenia brakowało mu prądu.
Tak wiem dlatego mówię że ta przetwornica 700W pociągnie mi może 450W Na kompie pisze INPUT: 19,5 Vdc 6.9A czyli że co nie pociągnie więcej niż 6.9 ampera? Trochę mało 165Watt a przetwornica 350Watt szlak trafił bo lapek za dużo chciał prądu
Witam serdecznie Jak sprawdzić Mercedesie W203 czy prąd idzie na świece żarowe bez odkręcania AI: Jakie objawy lub problemy zauważyłeś w związku ze świecami żarowymi? Kopci na czarno AI: Czy próbowałeś już jakichś metod lub narzędzi do sprawdzenia przepływu prądu na świece żarowe? Nie
dzięki... hmm, tylko pytanie o jakiej długości fali ten nadajnik ma być i jakim prądzie :/
Dzis rano wszystko sprawdzilem ze swiecami przekaznik palil bezpiecznik zostalo to wymienione ale problem nie znikną mechanik twoerdzi ze to wtryski tylko ze smierci przy chechlaniu ropa nie spalana zauwazylem ze jak stal cala noc pod prostownikiem to zapalil czy jest mozliwosc ze nie odpala bo rozrusznik ma za maly prąd
Witam. Coś rozładowuje akumulator w Mercedesie Citan. Pomiar prądu po odpięciu wtyczki zasilania kabiny wynosi 0,00. Jednak co jakiś czas zauważyłem, że pobór skacze nawet do 8 A i powoli spada. Po kilku sekundach przy poborze około 5 A w okolicach filtru paliwa słychać cyknięcie i pobór znów spada do 0.
Proponuję blokadę Multiblok - tania i prosta
Witam, Posiadam w 221 S400 w hybrydzie 2009 rok Pewnego ranka wsiadam a tu nic nie ma prądu wiec zadzwoniłem po siły typu ADAC Odpalił z kabli ale stwierdził ze akumulator jest do wymiany Auto pochodziło z 15 min i po kilku godzinach normalnie odpala nie wiem czy mam się udać na serwis czy poczekać aż znowu padnie ? ponadto jeżeli jest akumulator uszkodzony...
Prosze: http://www.sf.nexedge.com.my/ Dodano po 4 Dodam,że działa tylko na Internet Explorer Win xp.
Co może być przyczyną problemy poza alternatorem ? A czemu poza nim? Masz tam jakieś ładowanie? Czu ładujesz akku i jedziesz puki starczy prądu?
A te prądy wzbudzenia? ;)
Tylko ty widzisz uszkodzenia i tylko ty możesz coś poradzić ale jest prosty sposób. Podłącz amperomierz, ustaw na 200mA i po kolei wyciągaj bezpieczniki aż trafisz na taki co po wyjęciu spowoduje spadek poboru prądu.
Na pinie 1 powinien być chyba prąd po zapłonie
To sonda szerokopasmowa i parametrem informującym o składzie mieszanki jest prąd pompy sondy.
Jest to niemożliwe. Bateria w mierniku nowa? Raz miałem podobny przypadek to okazało się że główny prąd na rozrusznik ocierał bardzo delikatnie o masę robiło się zwarcie i dziwny pobór prądu był.
Po pierwsze to nie krzycz, bo to i tak nie rozwiąrze twoich problemów. Po drugie to ten samochód naszprycowany nie jest elektronika, wiec jesli akku masz dobre, w co watpie, bo o tym nie napisałes, to radze Ci po kolei odłączac co mozliwe i sprawdzac pobór prądu.
Nie cyka nawet rozrusznik, mi się wydaje, że gdzieś zgubił prąd przez wilgoć...
Witam. Nie znam tego silnika. Prawdopodobnie nawet nie widziałem jeszcze w życiu go. Ale pytanie tam jest aparat zapłonowy z rozdzielaczem typu "palec" Jeżeli tak to jest szansa że uszkodzony,wypalony. Odpal go oo ciemku i zobacz czy gdzieś nie ucieka fizycznie iskra. To że przewody będą pokryte jakby łuną światła to normalne byle nie iskry. Ręką raczej...
Zastanawia mnie tylko czy w wersji SLA40 maksymalny prąd ładowania może wynosić 40A czy będzie przekonwertowany na 40A... I skąd mam wiedzieć jaki jest prąd ładowania z alternatowa w moim vicie. Na alledrogo kilka alternatorów jest, ale co jeden to inny prąd...
Zmierzyłeś napięcie ładowania? Pobór prądu na wyłączonym silniku?
zgasly mi zegary (cisnienie oleju, temp, obrotka) ZGASŁY czy PRZESTAŁY DZIAŁAĆ? Brak jest napięcia na zacisku "15" ze stacyjki. SRS i dmuchawa maja inne styki - dlatego świecą (działają) Te diesle nie potrzebują prądu do pracy - tak więc jak rozrusznik zakręci, to silnik podejmie pracę, pomimo że styk w stacyjce określany "po zapłonie" będzie bez prądu
Jeżeli zależy ci na stałym i intensywnym używaniu tej lodówki to wybierz model z normalnym agregatem tą zabawkę sobie podaruj, bo nie będziesz zadowolony. Co do poboru prądu musisz mieć odpowiednio duży i sprawny akumulator? Standartowo to montowali tam chyba 160Ah i alternator 80A. Chyba, że będziesz to używać tylko w czasie jazdy wtedy poborem prądu...
Nie ma w ogóle w tym kablu prądu migającego jak z drugiej strony
Jakie nadwozie? Uszkodzona wiązka w przelotce w kombi, może szyba uszkodzona? Trzeba zmierzyć opór, czy przychodzi napięcie na szybę, ewentualnie pobór prądu przez szybę.
Dla mnie to taki typowy objawy uszkodzonego wirnika alternatora. Wiem że wymieniłeś już ten alternator ale może czas się temu wirnikowy przyjrzeć. Próbowałeś dać wzbudzenia do D+ żeby sztucznie wymusi ładowanie, sprawdziłeś pobór prądu przez wirnik wtedy. Jakie jest napięcie na D+.
Akumulator, ładowanie, pobór prądu na postoju do sprawdzenia.Lub masz zwarcie w lewych drzwiach.Pobór prądu pokaże.
Standardowe rozwiązanie, wyłącz włącz będzie działać w tym przypadku trzeba było pójść o krok dalej i wypiąć radio z kabli
Na jednym z forum doczytałem żeby tak zmierzyć pobór prądu to zmierzyłem
Dokładnie, elektromagnes nie puści i EZS nie pozwoli przekręcić nieautoryzowanego klucza. Miałem ostatnio podobny przypadek, klient po wymianie akumulatora nie mógł zapalić, nie działał rozrusznik. Rozleciał się przekaźnik przytwierdzony do klemy +, który odcina prąd do rozrusznika
Mercedes w 204 2.2 cdi c250 AMG automat brak prądu na 12 sterownikach w tym od skrzyni biegów co może być przyczyną
Problem może być w niedoładowanym akumulatorze. Poniewarz podczas uruchamiania ciepłego silnika sterownik silnika wymaga wyższych obrotów wału korbowego niż na silniku zimnym. ma to na celu eliminacje powstania lewych obrotów przez silnik. Proponuje naładować akumulator na maxa, lub na ciepłym silniku odłączyć czujnik temperatury na czas rozruchu. Mozna...
prąd zmienny o amplitudzie 5V wystarczy najlepiej z generatora sinusoidy
Wszystko działa tylko nie pali się jedna żarówka świateł pozycyjnych z przodu (oczywiście żarówka dobra). W poniedziałek sprawdzę zamek centralny i jego pobór prądu. Pozdrawiam.
Ciężki temat, na początek proponuję sprawdzić czy stacyjka przełącza prąd, nie wiadomo jaki to mercedes w211 to e-klasa a w c klasie może być 202 203 204 nie wiadomo opisz dokładniej temat.
panowie, przeliczcie ten prąd, i wyjdzie, ze w stosunku do tych sześciu dni o których pisze, to miał pobór prądu około 20Ah. To dużo dla setki? To tylko 1\5 jej pojemności.
Zacznij od sprawdzenia miernikiem ile "złodziej" pobiera energii z akumulatora. Od wyłączenia wszystkich odbiorników odczekaj np. kwadrans, aby "uśpić" elektronikę w aucie, odłącz jedną z klem akumulatora i zmierz amperomierzem pobór prądu. Następnie kolejno wypinaj bezpieczniki i obserwuj amperomierz tj. do momentu aż przyrząd wskaże minimalne zużycie...
Sprawdź czy żarówka nie ma zbyt dużego poboru prądu (np. zwarcie na żarniku) - wtedy obwód się wyłączy. Wymień żarówkę dla pewności.
Odłącz licznik i zobacz czy nie chodzi wiatraczek szyberdachu .
gdzieś się gubi prąd. A gdzie ? może w okolicy tego do czego się wkłada kluczyk ?
Po włożeniu kluczyka i przekreceniu na kontrolki i pierwszej próbie podpalenia samochodu widze jak na liczniku spada gwałtownie prąd aż na wyświetlaczu znika wszystko.
Kolego, cudów nie ma. 10mA nie rozładuje Ci akumulatora w 3 dni. Albo źle mierzysz, albo jakieś dokładane alarmy włączają się później i pobór prądu wzrasta.
Hahaha taaaak. 5-ty garnek nie wyrabia i psuje alternator. Nie no, pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora. Poprzez nie i szczotki regulator daje prąd do wytworzenia magnesu za pomocą uzwojenia wirnika jego rdzenia.
W takim razie nie jest to najlepsze rozwiązanie co zastosowalem.Trzeba napewno co jakis czas zamieniac akumulatory miejscami.Skoro ladowanie idzie na oba akumulatory to dlaczego ten bardziej obciązony nie jest tesz doladowany tak jak byc powinien.Czyżby gdy ten mniej obciązony osiagnie pelnie doladowania automatycznie ten drugi mimo ze bardziej obciązony...
Po pierwsze pomiar napięcia ładowania i prądu rozładowania jałowego.
Zmierzyć zasilania rozrusznika a jeśli ok to pobór prądu przez rozrusznik... pozdr
Panowie mam jeszcze jedno pytanie. Czy ta dioda czerwona zawsze świeci po wciśnięciu ? Czy możecie mi napisać jak powinna dokładnie przechodzić ta blaszka od baterii ? Bo wygląda to tak jak by kluczyk prądu nie dostawał
Ewentualnie daj przekaźniki do lamp i wtedy przez przełącznik będzie szedł tylko prąd sterujący przekaźnikami.
Potrzebuje wiedzieć gdzie są wszystkie ponieważ ucieka mi prąd z akumulatora a dowiedziałem się że bardzo możliwe że ucieka mi przez któraś masę która jest zasniedziała Oj! - bardzo słabo u ciebie z tą elektryką. Ludzie piszą głupoty a ty to łykasz. Przecież śniedź pogarsza przepływ prądu. Ten prąd który ci ucieka z akumulatora prawie na pewno ucieka...
Mam wyjęte reflektory, kostki zbadane miernikiem, miernik pokazuje tak, jakby prąd dochodził, ale w tych kostkach, co wpina się żarówki, brak prądu. Czy to będą winne przetwornice?
Cześć Najprościej podpiąć pod komputer w momencie jak nie ma prądu. Prawie na pewno pokaże, gdzie prąd się traci. Bo jak chcesz sprawdzać bez komputera to nie jest żadna wiedza tajemna czy specjalistyczna. Trzeba sobie po kolei sprawdzić, do którego z głównych modułów nie dochodzi prąd. Najbardziej podejrzany jest przedni moduł SAM i tu również przyczyn...
Odkurzacz piorący VS ładowarka baterii od wkrętarek to przepaść patrząc na moc tych urządzeń. Jakiej mocy masz odkurzacz? Potrzebujesz przetwornicy przynajmniej modyfikowany sinus o mocy najlepiej 2x większej niż będzie Ci potrzebna. Brałbym 3kW ciągła / 6kW chwilowa jeśli odkurzacz ma około 1500W. GreenCell ma taki model za około 1000zł. Pamiętaj że...
Problem rozwiązany. Po wymianie wyżej wymienionego tranzystora, grzanie sondy wróciło. Dzięki za pomoc i za zainteresowanie...
Tak jest szyba i central do tablicy idzie prąd na drugich drzwiach
witam troche to trwało praca mnie zarzuciła robota bylem u elektryka na kompie i stwierdził błędy nastepujace - czujnik swiateł hamowani - sterowanie cisnieniem doładowania - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze - obwód czujnika temperatury powietrza wlotowego - synchronizacja pozycji wału korbowodu i wału rozrzadu - sygnał CAN z...
Sprawdziłeś pobór prądu w stanie spoczynku?
Silnik wycieraczek jest podłączony do grundmodułu. Wtyczka X14 piny dodatnie 3 i 6 oraz ujemny 12 i załączany do masy przez silnik 5.
Ostatnio rozbieralem ten typ sterownika jakieś ćwierć wieku temu. Kontaktron był dobrze widoczny po zdjęciu obudowy. Chyba że masz inny typ sterownika- późniejsza wersja miala swiece rozdzielone i pomiar prądu na każdej z nich. Chyba ten kontaktron odpowiadał za lampkę. Możesz sprawdzić.
Na manetce wszytko dział wycieraczki czasem działają jak sprawdzałem wtyczkę od wycieraczek co wchodzi w mechanizm pod maska to tam nie dochodzi prąd sprawdzałem probówka
Witam. Mercedes w202 95 rok, brak oświetlenia podsufitki, prąd jest, nowe żarówki ale nie świeci moż ktoś pomoże co jeszcze sprawdzić?
Zastąpiłem sterownik wspomagania przekaźnikiem 60a/12v więc mam zapas wszystko działa jak należy więc zamykam temat dziękuje za odpowiedzi.
Hej kolego, jeżeli wstaje deska to kluczyk jest ok, jeżeli stacyjka po przekręceniu na zapłon zaświeca się kontrolkami to na 99 % jest ok (wątpię że poszło tylko położenie 3 do uruchamiania zapłonu) może być dużo przyczyn, na początek, aby wyeliminować stacyjkę to --> zapłon --> dwójeczka --> sprzęgło --> 2-3 silnych chłopa i odpalać go na tzw. "pycha",...
Przerywacz sprawdż.
Raczej jaja usmażyło. Może jeszcze ktoś spróbuje, podpowiedź dałem. Proszę skojarzyć - zgniły mercedes (a powinno być zgniła Mercedes, w końcu to imię kobiece), zmienny upływ prądu na postoju, zmienne ładowanie (czasami stabilne). Nie bać się, dziś dwójek nie stawiam.
mercedes prądu mercedes pobór prądu pobór prądu mercedes
akumulator izolować esp8266 flashowanie dobre przewód pomiarowy
Błąd 061 w centrali kondensacyjnej Wolf CGS-24: przyczyny i diagnostyka Zalecane ustawienia parametrów HG w Wolf CGS-24