Albo masz nawiewy ustawione na "twarz" i wszystkie kratki pozamykane, ewentualnie kompletnie zapchany filtr, albo silnik ma opory na łożyskach pobiera zbyt duży prąd.
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Zwykły potencjometr nie wytrzyma spali się Jedynie opornice szukać one są na większe prądy
Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Jażeli sporadycznie działa to mogą być styki nadpalone pod sterownikiem świec żarowych (duże prądy)
PSID 42 (czyli przerwa w dozowaniu) jest wynikiem pierwszego błędu. FMI 5 w przypadku pierwszego błędu oznacza "otwarty obwód lub niski prąd".
Rozumiem że na bezpiecznikach koło akumulatora już nie ma prądu?
Niestety dużo jest przypadków (wypytuje użytkowników o tryb korzystania z auta)w tym sezonie chodzi o to że auta są odpalane troszkę w gorszych warunkach więc pobór na rozruchu jest troszke większy dalej natychmiastowe włączenia świateł ,nawiewu,radio,ogrzewanie tylniej szyby to wszystko z krótkim dojazdem do celu i oczywiście przy słabszej kondycji...
Miernik do reki i zacznij od sprawdzenia prądu ładowania
jaki pobór prądu w mA?
Odłącz na jakiś czas sprzęt- wtedy potwierdzisz lub wykluczysz. Poza tym można zmierzyć prąd ładowania.
A jakiego prądu się spodziewałeś?
Zmierzyłem pobór prądu na postój wszystko w aucie wyłączone drzwi zamknięte na centralny zamek. Miernik wpięty na klenie (-) pobór początkowo 0.27 potem spada do 0.10 ale pod spodem na mierniku wyświeta się 20 czy to jakiś mnożnik? Na kolejnych miernikach wyniki były 0.08 i 0.01 wszystkie na pozycji 20m. Akumulator wymieniony na nowy bo poprzedni był...
Nad nogami kierowcy jest moduł od centralnego zamka, odłącz i zmierz prąd
Zobacz czy się załącza przekaźnik k09 i czy pojawia się prąd na bezpieczniku f13
Jeśli ma ADR to wyłącz i włącz główny wyłącznik prądu powinno pomóc
Od razu zaznaczam, że to co napiszę jest tematem pobocznym, ale dla kogoś kto chciałby samemu zestawiać takie baterie superkondensatorów niezbędne w świetle tego co już napisano wcześniej. cytaty : 1. Zbychul napisał: a czy tych kondensatorów nie należy rozpatrywać jako źródła energii ??? ( czyli tak jakbyśmy łączyli ogniwa baterii, aku itp ) ... 2....
Witam Sprawdz instalacje, potem sygały na zaworach, napiecie i prąd. Schemat poniżej
To teraz sprawdź czy masz na nim prąd.
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
Podłącz jak powinno być; http://webserver.flak.no/vbilder/Airtop%... AT2000S różni się od 2000ST. wymrugala mi 6 wolnych 5 szybkich Problem z zewnętrznym czujnikiem temperatury, możliwe zwarcie do masy/plusa.
To w alternatorze nie ma więcej rzeczy ,sprawdź jeszcze jaki pobór prądu ma wirnik.P
No ale czytałem, że moduł komfortu może mieć wpływ na radio, więc bazuję na wskazówkach, które gdzieś z pewnego źródła wyczytałem. Już sam nie wiem, gdzie szukać. Radio grało i przestało, i na czerwonym kablu zginął prąd.
Może problem jest z akumulatorem. Może dzieje się to samo co w nissanach qashqai, że po 1-2 latach akumulator przez źle zaprogramowane ładowanie poprostu się zasiarcza i w ogóle się nie ładuje. Może 15,2V jest skutkiem tego, że sterownik chce ładować maksymalnym prądem, ale akumulator już nie jest w stanie tego prądu przyjąć.
A to napięcie to gdzie mierzone i czym? Masz cęgi DC?
Pomocy. Renault Megane kombi 1.6 16v 2000r nie mogę odpalić. Sprawdziłem rozrząd - działa, wlewałem benzynę bezpośrednio - nie działa, odpiąłem cewkę, sprawdziłem iskrę - brak. To gdzie teraz szukać prądu.
Cewka na drugim tłoku nie daje prądu Renault Megane Grand Scenic 2 generacji. Gdzie jest tłok numer 2 w Renault Megane Grand Scenic 2?
Witam. Mam identyczny problem. Moja Renata to 2.0 16v Czy udało się koledze dojść do tego co kradnie prąd ?
1. Sprawdź dokładnie przewody. 2. Nie sprawdzaj voltomierzem cyfrowym tylko kontrolką (żaróweczką) a odrazu zauważysz różnicę. (rzadki prąd) jest napięcie a prądu niema.:D
Gdy montowałem Alternator zapomniałem odpiąć klemy i kabel czerwony który idzie do alternatora zaiskrzył i gdy podłączam klemy nie ma w ogóle w aucie prądu.
Na nich jest prąd jak silnik pracuje.
Odłącz klemę wstaw amperomiesz zamknij zamki i wyciągaj bezpieczniki, dowiesz się co pobiera prąd.
Czy ciśnienie oleju może być sterowane przez prąd elektromagnetyczny?
Sprawdź czy masz zasilanie na tym czujniku... Niestety nie ma nic ma tych 2 kablach . O prądu
Skoro nie masz gdzie podłączyć to nie podłączaj. Będzie działać jeśli dasz prąd na cewkę wielozaworu.
I nie używaj prostownika tylko inny akumulator.
Komputer pokazał że do wymiany sterownik ale gdyby był sterownik to nie dochodziłby prąd
Chyba jednak bedzie jakiś kabel bo z tyłu w żarówkach nie dochodzi prąd
A co z podświetleniem bagażnika ?
Dobra, przepraszam, pomyliłem numerki. To bezpiecznik F21 - zasilanie deski rozdzielczej. Także włóż go z powrotem i sprawdź bezpieczniki w kabinie.
Napięcie w kostce ktorą wpina się w cały ten mechanizm w aucie to 12,8v Zmierz to napięcie na podłaczonym silniczku. Podejrzewam, że będzie marnych parę woltów. Dodano po 1 Na silniczku!
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
DC to prąd stały.
(at)ppwielki ; myślę, że ZOE to auto dla osób o wzroście do około 190cm. Ja przy 183cm mam jeszcze odrobinę powietrza nad głową ale niewiele. Wszystko zależy też od tego jak kto siedzi na fotelu. Ja nie znoszę pozycji półleżącej, Mam 196 cm wzrostu więc kolejne auto nie dla mnie. Inne mają tak rozbudowane konsole, że .... a zresztą szkoda gadać. Myślisz,...
wszystko rozumiem tylko w bezpieczniku f19 nie ma prądu.
Sprawdź też alternator,bo uszkodzony też pobiera prąd.
A jaki prąd pobiera ci auto z akumulatora?? Ile prądu bierze sam komputer w samochodzie?? Bo jęsli tego prądu nie ma to może nie masz auta z komputerem?? U mnie prąd wynosi 80mA dla samego komputera i koło 150-200mA z włączonym alarmem. Pytanie ile wychodzi u ciebie?? Bo nie wierze że auto nie bierze prądu z akumulatora!
A wyjmij żaróweczki i zobacz co się dzieje z prądem
Witam kolego jokerrr3 zmień tytuł zapytania ,, brak napięcia prądu ,,
Nie zapłaciłem rachunku za prąd, i odcięli również w samochodzie....
Witam. Dziękuję za podpowiedź. A mógłbyś podpowiedzieć gdzie szukać tego prądu ?
Sprawdź świece i sterownik od świec żarowych czy daje prąd.
Tak dość dokładnie. 4Volty.... Bez komentarza. Nie zastanowiły cię pobory prądu?
Zapinasz amperomierz do klem, zamykasz auto pilotem i czekasz przynajmniej 20minut(mniej/więcej po takim czasie UCBIC wygasi lampkę podsufitki na otwartych drzwiach i pójdzie w kimę). 120mA to o dużo za dużo na radio, co to za sprzęt?
Diesel potrzebuje więcej prądu do rozruchu niż benzyna. Szukaj co pobiera prąd.
No to Twoje możliwości już się chyba wykończyły. Zrób diagnostykę z podglądem parametrów.
N początek wepnij miernik i sprawdź jaki jest pobór prądu .
Wylutuj mikroswitch i sprawdź wtedy czy pobiera prąd.
https://obrazki.elektroda.pl/5132668300_... . Wracając z pracy samochód mi zgasł i nie odpala. Po badaniu komputerem samochodu wyskoczył błąd niskie ciśnienie paliwa, przy pompie nie ma prądu.
No nie chciałbym sytuacji że padnie mi akumulator bo będzie większe zapotrzebowanie na prąd niz dostarczenie tego prądu
a mierzyłem to miernikiem prądu.
wszystkie światła są na kierunku brak prądu
w zasadzie wszystko przejrzałem, próbowałem odpalić z dwóch baterii napięcie spada poniżej 9V kiedy pyka rozrusznik , zdjołem wtyki świec żarowych, myslałem że może to one, ale nic to nie dało, co jeszcze może pobierać tyle prądu ?
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Dzięki za pomoc. Czy może to być spowodowane tym ,że auto było odpalone za pomocą wózka rozruchowego, tzn. z dużego prądu ?
Witam mam taki sam przypadek carprog tego nie ogarnia ma ktoś jakiś pomysł? Na który przekaźnik trzeba podać prąd?
Masy pomierzone i wszystkie występują nie ma przerwanego obiegu nigdzie a pozostałe zasilania o których napisałeś jutro rano po mierzę mam nadzieję że któregoś nie będzie i jego dostarczenie usunie sprawę, chodzi z modułu kostki i kable które idą do sterownika sprawdziłem podczas przelutowywania kostek sterownika silnika. I wstępnie stwierdziłem że...
Kontrolka od świec żarowych zapala się i po chwili gaśnie... Wychodzi na to że do przekaźnika prąd dochodzi
Któryś przekaźnik w module pewnie sie wypalił nie robiłem w takim aucie czegoś takiego ale proponuje modół rozebrać i posprawdzać prądy.
Jest to bardzo proste, bo wszystko analog. Wymontuj przełącznik i probnikiem wszystko pomierzysz. Czerwony to stały prąd.
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Byłem sprawdzić miernikiem prądy i na pinie nr 1 jest cały czas prąd 0.8 V, niezależnie czy nadmuch chodzi czy nie. Panelu na podmianę nie mam, więc na razie stoję w miejscu. Pytanie czy tam powinien być cały czas prąd?
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
może czasami robić ten zapach alternator jak jest duży pobór prądu
jak widać miernik za 10zł jest do niczego To teraz napisz w jaki sposób dokonałeś pomiaru prądu.
Jeśli masz pozycję auto to masz światła do jazdy dziennej. Samochód przełącza na mijania jak się zrobi ciemno. Włączy prąd do żarówki przy 14,5V albo i więcej (renault mają jakiś dziwny algorytm że czasem napięcie może być ponad 15V) i wtedy żarówka na starcie pobierze większy prąd niż zwykle, zadziała jak bezpiecznik i się spali. Jeździj na mijania...
Może być i ecu, może być przekaźnik główny, przekaźnik pompy i wiele innych. Trzeba probówke w garść i szukać prądu.
Rozrusznik do regeneracji zużyte tulejki, szczotki i totalny brud. Słabo kręci, pobiera dużo prądu.
Jak wszystko gaśnie to akumulator padł innej opcji chyba nie ma , wymień go . Przy zapaleniu jest duży pobór prądu .
Najlepiej byloby miec schemat jak i z kad dochodzi zasilanie na te wentylatory i przez jaki przekaznik przeszukalem neta i nic nie znalazlem niestety na ten temat. Jeśli nie dochodzi plus po zapłonie i sprawdziłeś obydwa bezpieczniki to sprawdź przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod maską. Jeśli jest tam 9 gniazd na przekaźniki to powinien być to...
mam jeszcze renault clio z radiem bez nawigacji. Jutro wezmę je wyciągnę i podmienię do scenica. Dziś już jest za ciemno. I sprawdzę czy tak samo pobiera tyle prądu.
Moim zdaniem szukasz w prawidłowy sposób - znalazłeś gałąź instalacji odpowiedzialną za duży pobór prądu i szukasz dalej "po nitce do kłębka".
Nie miałem takiego przypadku ale wszystko jest możliwe, trzeba zmierzyć pobór prądu.
byłem właśnie w garażu upewnić się, masz racje ten bezpiecznik zasila też inne rzeczy np tablice rozdzielczą, ale na 100% na pedale nie ma bo rozpinałem ta kostke przy pedale i nie ma tam prądu
Ja miałem do czynienia z układem PWM na 10A. KTO DA WIĘCEJ ? Ja dam, regulatory nawiewu w Renault, silnik prądu stałego z magnesami, prąd w obwodzie silnika ponad 30A. Elektrowentylator chłodnicy w mercedesach, wentylator o regulowanej wydajności, prąd nie wiem jaki, bezpiecznik 80A Tak samo BMW, bezpiecznik 110A
Prosiliśmy byś nie odłączał bezpieczników. Zmierzył pobór prądu w stanie uśpienia czyli zamykasz pojazd jest tylko przednia klapa otwarta i wciśnięty czujnik zamknięcia klapy. podaj wtedy pomiar poboru prądu
Prąd do reflektorów dochodzi? Światła postojowe i drogowe działają? Może wypiąłeś przez przypadek wtyk z reflektora... Jeśli nie to do sprawdzenia manetka. Zobacz czy po włączeniu świateł na bezpiecznikach pojawia się prąd.
Pierwszy wchodzący do UPC ( ten przykręcony) to główny plus z akumulatora . Ten następny grubością na wsuwkę to też plus . A że iskrzyło przy ruszaniu, bo był duży pobór prądu.
Panowie, skończcie pisać bzdury, auto ma pół roku, alternator ma nieco bardziej złożone sterowanie niż Polonez. Polecam wizytę w innym serwisie, gdzie zechce się panom ogarnąć problem. Pierwsza sprawa, to jaki pobór prądu ma Webasto?
Jakie ten moduł ma zabezpieczenie, skoro pali się tranzystor i pracuje tylko na max obrotach. Bezpiecznik powinien być między sterownikiem, a silniczkiem. Dodano po 1 Naprawa - silnika dmuchawy - pobierał zbyt dużo prądu.
Brak prądu - padnięty akumulator albo uszkodzona instalacja główna od akumulatora
Po mojemu to przypalona wtyczka w skrzynce pod maską jest problemem, od tego bym zaczął a później sprawdził czy manetka prąd przełącza.
Koło pasowe na wale jest dwumasowe i było ok.przy wynianie, koło pasowe alternatora jest zwykłe, a napinacz robi w czasie pracy silnika gwałtowne ruchy góra-dół gdy układ dostanie nagłe obciazenie np: skręt kół, włączenie klimy, wzrost poboru prądu.
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID79 Elektrozawór zabezpieczenia linii zmiany biegów FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód
Aleksander , nie dawało mi spokoju, ze nie możesz poradzić sobie z kierunkowskazami. Odpowiedz palnąłem z pamięci. Dzisiaj popatrzyłem do Worshopu i co... nie znalazłem drugiego bezpiecznika. Jest tylko nr.6 i przerywacz R 8. Pozostaje Ci sprawdzić jeszcze raz przejscie prądu przez przełącznik kierunkowskazów. Pozdrawiam.
żeby zastosować jakieś zaciskane połączenie, przykładowo kawałek rurki miedzianej rozciąć wzdłuż i zagnieść obie linki. Ale i tak to musisz polutować !! I tu nie chodzi i ilość rozruchów ale o natężenie prądu.
Światła bez kluczka, pozycyjne działają?
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Stachu jeśli wiesz to tam jest zintegrowana podstawa kilku bezpieczników. Przeróbka bardziej czasochłonna niż jazda na szrot i wyciągnięcie odpowiedniego przekaźnika. Podpowiem że pasuje od laguny 2. A jak nie znajdzie dalej to mu podeśle.
Dzięki za wyjaśnienie sprawy. W dowodzie rejestracyjnym w punkcie P2 jest wpisana wartość 43 kW. Skąd ta liczba? CCS2 nie ma, tylko zwykłe gniazdo 3 fazowe + N + PE i dwa styki regulacyjno sterujące. Czy pod słupkiem publicznym automat pokaże maksymalną wartość prądu ładowania?
renault prądu renault pobór prądu zanik prądu renault
motorola wymiana taśma uszkodzić wzmacniacz antenowy wyłączenie renault
siemens sid803a ładowarka action
Wieloczynnościowa maszyna stolarska - problem z zasilaniem 3x400V Migający wyświetlacz i brak działania pieca gazowego