OK, widzisz tu w Hameryce te dane nie sa podawane. Widzisz, taka defincja mocy jest jednak wadliwa. Brakuje czasu, jak dlugo w takim samym te miniaturowa maszyna moze pracowac, to napewno nie w sposob ciagly! Ile razy po ile sekund? Jezeli chcesz miec cos special to musisz powodowac sie momentem obrotowym. Im wiekszy tym lepiej, ale nie przesadzaj....
Po prostu nie zmierzy - będzie przekroczenie zakresu, nie uszkodzi się.
Jak już bardzo chcesz zmierzyć, to jako bocznik amperomierza możesz użyć kabla, co idzie od akumulatora do rozrusznika. Najpierw trzeba zmierzyć opór tego kabla, puszczając przez niego prąd około 5A (trzeba znać dokładną wartość tego prądu) np swiatła i zmierzyć napięcie na końcach kabla. Gdy mamy zmierzone napiecie i natężenie, obliczamy opór kabla...
mozna tez stosunkowo juz wiekowym voltomierzem widelkowym.
Popraw skan z obliczeniami bo nic nie widać. Powinno wyjść ok 250,53 A w zależności od przyjętych zaokrągleń.
https://as-pl.com/p/A3007 L to kontrolka + to prąd po zapłonie (stacyjka) lub do prądu rozrusznika (jeśli masz hebel). Masę i prąd stały już masz.
Witam MAm małe pytanko. Spalił mi sie automat od rozrusznika. Wymieniłem go i na krótko rozrusznik działa . W samochodzie po przekręceniu stacyjki na rozruch nie ma reakcji . Nie dochodzi wogóle prąd do tego kabelka co daje (impuls) sygnał na rozruch. I tu moje pytanie czy kabelek który idzie od stacyjki do rozrusznika to czy on jest gdzieś łazony...
Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
To nie akumulator "daje" prąd tylko rozrusznik "pobiera" - nic się nie uszkodzi.
Sprawdź stan akumulatora , ładowanie w aucie na początek i pobór prądu rozrusznika.
Nie no Panowie, ja rozumie, ale tam jest rozrusznik Valeo D6RA o mocy 0,7 kW. Chyba jednak nie rozumiesz. Moc rozrusznika jest określana w oparciu o średni prąd rozruchu, prąd maksymalny może być kilkakrotnie wyższy od średniego. Wartość prądu maksymalnego jaki pokaże miernik zależy od długości jego cyklu pomiarowego. Mierniki o różnych cyklach, mogą...
Problem rozwiązany, uszkodzony przekaźnik
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Do rozrusznika w zależności od mocy to prąd do 300A, na kabelku nie radzę tego robić. Jak masz miernik sprawdź cewkę przekaźnika czy zamyka obwód, cewka będzie połączona ze stacyjką, styki przekaźnika (stycznika) są połączone między akumulatorem (gruby przewód) a rozrusznikiem. Prąd nie dochodzi do rozrusznika, pierwszy element to stycznik.
Zregeneruj rozrusznik. To on może być przyczyną opisanych objawów.
To zobacz zasilanie z kostki stacyjki czy nie ginie. Żarówką nie miernikiem. Pewnie kierunkowskazy też giną a działają jedynie awaryjne.
Sprawdzić pobór prądu przez rozrusznik. Rozrusznik raczej do regeneracji.
Tak.
Dokładnie, elektromagnes nie puści i EZS nie pozwoli przekręcić nieautoryzowanego klucza. Miałem ostatnio podobny przypadek, klient po wymianie akumulatora nie mógł zapalić, nie działał rozrusznik. Rozleciał się przekaźnik przytwierdzony do klemy +, który odcina prąd do rozrusznika
Skoro słychać cykanie to automat coś tam działa, ale czy przekazuje plusa i czy w ogóle dociera tam plus zasilający rozrusznik... Zapodaj prądu na rozrusznik jak Kolega wyżej napisał i zobaczysz. Jeśli masz z tym problemy to jedź do byle mechanika i postawi diagnozę w mig.
Człowieku przewód zasilający stacyjkę ma być podpięty pod gruby przewód prądowy od akku do rozrusznika.Odkręć nakrętkę (klucz 17mm) na elektromagnesie zdejmij kabel prądowy i załóż kabel od stacyjki i z powrotem podepnij gruby prądowy zakręć nakrętkę dokręć i ma działać.Co to za bzdurny pomysł by podpinać zasilanie stacyjki pod masę jak to niby ma działać???
Witam, jeżeli jest taka możliwość to przy mrozie wtedy kiedy rozrusznik nie kręci proszę sprawdzić czy jest prąd na kablach od rozrusznika. Prawdopodobnie jeżeli prąd będzie to rozrusznik domaga się regeneracji lub wymiany. Pozdrawiam.
Jeżeli jest tak jak piszesz , to miernikiem pomierzyć napięcia pod kątem jego spadku , najpierw na akumulatorze , póżniej na rozruszniku , pomocne by było jeszcze zmierzenie amperomierzem cęgowym poboru prądu przez rozrusznik w czasie jego pracy.
20A to juz wystarczy przekrój 2.5mm2 / żyłę, pytanie ile ich musisz mieć, w jakiej izolacji i jakie warunki. To, że akumulator ma 50Ah nie znaczy że nie poleci z niego 150-200A - patrz prąd rozrusznika samochodowego i pojemność akumulatora. Prąd kabla ograniczysz sobie bezpiecznikiem przy akumulatorze dobranym do urządzenia znajdującego się po drugiej...
Peugeot 3008 1.6hdi 2010r problem jest taki, że samochód nie odpala, rozrusznik jest dobry, nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu.
Zależność rozruchu od prądu została przeze mnie stwierdzona poprzez to, że nawet na nowym akumulatorze nie odpalał, ale po podłączeniu mocnego urządzenia rozruchowego odpalił dość szybko. Był to już drugi raz skutecznego użycia tego sposobu na drugim z kolei akumulatorze. Przy wyższym napięciu ,elektromagnes mocniej trzyma widełki i wytarty zazębnik...
Daj sobie spokój z tymi stabilizatorami, czy wiesz jaki prąd pobiera rozrusznik? Naładowany akumulator kwasowy, żelowy ma 12.3-12.6 V a nie 14. Podłącz żelówkę i sprawdź.
na której zmierzysz spadek napięcia woltomierzem - łączę obwód przez znany opornik i mierzę woltomierzem co dzieje się na zaciskach akumulatora? Nie. Rezystor wpinasz szeregowo w obwód rozrusznika i mierzysz spadek napięcia na tym rezystorze. Najbezpieczniej jest tak jak ci napisali koledzy - przyrząd z kleszczami prądowymi tzw. kleszcze Dietza . Czy...
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
Gruby różowy to 50 czyli prąd na rozrusznik. Często zdarza się uszkodzenie przekaźników w bsm a są raczej nie rozbieralne. Czy jeśli podasz prąd na krótko to odpala?
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Pod przednią maską odszukaj wiązkę stacyjki i podaj na krótko prąd na rozrusznik,często kostka stacyjki padała :)
(at)kris8888 Niekoniecznie bo miałem już takie sytuacje że styk był częściowo wypalony i jego powierzchnia styku buła za mała aby był w stanie przepuścić odpowiednio duży prąd i rozrusznik kręcił tak jakby chciał a nie mógł. Po wymianie elektromagnesy problem znikał. (at)wezuwiusz3 Patrz wyżej to nie cewka pobiera duży prąd tylko styk nie jest w stanie...
Słuchaj napięcie może i jest ale prądu nie ma,a to prąd kręci.A to co ci cyka to elektromagnes z rozrusznika-on pobiera mało prądu i mu starcza,ale rozrusznik potrzebuje dużo prądu,a twój akumulator go nie ma.Pożycz od sąsiada na chwile i spróbuj z dobrym akumulatorem.
Ja ostatnio walczyłem z Dokładnie takimi samymi objawami. W końcu okazało się, że padł IBS. Po odłączeniu niebieskiej dwu pinowej wtyczki auto odpaliło.
Prawdopodobnie przekaźnik jest uszkodzony. Spróbuj zastosować nowy egzemplarz lub sprawną oryginalną używkę.
Rozrusznik jest zasilany poprzez przekażnik który masę dostaje z komputera sterującego silnikiem .Podobnie świece są zasilane poprzez komputer.
Podstawa jedna osoba załącza kluczyk w pozycje rozrusznika druga pod autem sprawdza czy dochodzi + do automatu rozrusznika (cienki kabel), jeśli prąd jest to pozostaje jeszcze sprawdzić czy jest + na grubym i czy jest dobrze dokręcony jeśli to jest wszystko to rozrusznik do regeneracji, jeśli prądu nie ma to trzeba szukać.
Przekaźnikiem nie można odłączyć zasilania głównego, ponieważ pobór prądu przez rozrusznik to grubo ponad 100 A
Czyli jednym słowem potwierdzasz to, że z rozrusznika może nie zapalić bo pobiera sporo prądu (200A spokojnie i więcej) ale na pych tak bo te ampery które by zabrał rozrusznik zostają.
Masa do przekaźnika idzie ze sterownika silnika. Możesz sprawdzić wtyczki do sterownika czy nie ma śniedzi. Nie napisałeś czy podłączyłeś razem z przekaźnikiem jakąś żarówkę i sprawdziłeś czy to na pewno sterowanie czy przekaźnik szwankuje.
Dla potomnych. Pobór prądu w czasie uruchamiania silnika Tohatsu 20KM z rozrusznika = +/- 60A . Zmierzone . Do zmkniecia, dziękuję.
A wymieniałeś sterownik poduszek? Moim zdaniem jeśli nie, to pomimo wymiany poduszek w sterowniku nadal siedzi informacja o wystrzale. Ale czy to ma związek z brakiem prądu na rozruszniku to nie wiem.
Częste usterki : 1. Kostka stacyjki ( sprawdź czy w pozycji rozrusznika dochodzi prąd do niego ) 2. Rozrusznik do regeneracji ( krótkie szczotki, elektromagnes lub inne usterki )
Czy wie ktoś może ile powinien czerpać prądu rozrusznik podczas kręcenia zimnym silnikiem 1.9TDI (temperatura otoczenia 0 stopni), bez grzania świec żarowych ?
słychać tylko takie charakterystyczne pstryknięcie Przekaźnik podający prąd na rozrusznik do sprawdzenia. Ewentualnie poprawienie kontaktu wtyczek na przekaźniku.
Sprawdzić akumulator, oczyścić klemy, sprawdzić połączenia masowe. Ewidentnie jest problem ze "zbyt małą ilością prądu potrzebnego do uruchomienia rozrusznika".
Powinieneś mieć jakąś skrzynkę z bezpiecznikami. Sprawdź czy któryś nie jest przepalony.
Tutaj najlepiej sprawdzi się miernik cęgowy. Wtedy nawet prąd rozrusznika zmierzysz.
Robokop, elktromagnes złapie nawet na 7V (inna konstrukcja niż w samochodzie) Może być akumulator miałem taki przypadek - grzał przewody jak cholera Jeżeli problem w rozruszniku pomiar prądu wyjaśni sprawę
Sondy hallotronowe nadają się raczej do pomiarów dużych prądów, ale niezbyt szybkozmiennych (20 - 100 kHz). Nadają się np. do pomiaru prądu rozrusznika - można oszacować różnice w stopniu sprężania cylindrów. Łatwo się je podłącza i są bezpieczne dla sprzętu pomiarowego. Sondy bocznikowe (boczniki pomiarowe) mają szersze pasmo pomiarowe, zwykle są przeznaczone...
Moim zdaniem to jest kwestia przekroczenia prądu BMSa. Przy uruchamianiu rozrusznika, pojawia się prąd udarowy, który może być wyższy. Proszę analizę: https://jackiewiczowie.blogspot.com/2016... Widać że prąd udarowy utrzymuje się jakiś 0,4s. Badany jest rozrusznik 1kW (max 1,2kW) w aucie. Prąd udarowy sięga 270A.
na wyłaczonym kluczyku moga pobierać prąd: alternator, rozrusznik, światła awaryjne, postojowe, radio, alarm, światła oświetlenia wnetrza. sposób sprawdzania rozrusznika i alternatora - odkręcić głowne przewody zasilające. pozostałe jak ci kolega powyżej poradził
Jest to amperomierz,którym mierzymy duże prądy. Dodano po 2 Można zmierzyć jaki prąd pobiera rozrusznik.
Luzny kabel od włącznika maski dla alarmu.Zobacz co się dzieje z prądami przy samym rozruszniku....
Kabel czujnika temperatury rozłączasz i podłaczasz jeden końców z jego przewódu do 30, drugi do 87a, 85 do masy, 86 do prądu na elektromagnes rozrusznika (styk50) - w momencie gdy rozrusznik kręci czujnik jest rozwarty, bez rozrusznika działa normalnie
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
Stacyjka załącza rozrusznik. Prąd nie przekracza 30A. Właściwy stycznik, potocznie nazywany automatem, masz wbudowany w rozrusznik. Dobrej jakości przekaźnik samochodowy załatwi sprawę.
Połączenie na krótko.
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Na początek ile volt jest na akumulatorze w momencie kręcenia,następnie posprawdzaj przewody,na akumulatorze,rozruszniku. Masy na karoserii i silniku. Świece trochę biorą prądu i dla rozrusznika mało zostaje.
Posiadam koparkę cat 428D. Problem polega na tym, że po uruchomieniu silnika do rozrusznika cały czas jest podawany prąd. Rozrusznik pracuje wraz z silnikiem. Stacyjkę wymieniałem oraz przekaźnik rozrusznika. To nic nie dało.
Witam Spróbuj włączyć elektromagnes przez podanie prądu bezpośrednio z grubego kabla [ z akumulatora + ] na ten cienki przy elektromagnesie , pomijając stacyjkę . A piszę to ponieważ przydarzyło mi się że przycisk rozrusznika zbyt mało podawał prąd [ zgorzelina na stykach ] i rozrusznik nie działał , a przy sprawdzaniu kontrolką wszystko niby było OK...
W 15 minut akumulator sprawny może się rozładowac jak ma duży pobór prądu np.kręcąc rozrusznikiem .Sprawdź akumulator pod obciążeniem ,może problem tkwi w środku akumulatora .
To nie jest za dużo.
Uzwojenie wciągające w bendiksie może pobierać 40 lub nawet trochę więcej amper. Podobne wartości prądu pobierają/ły/ rozruszniki od Ursusa,Stara i innych podobnych pojazdów. W Twoim rozruszniku po prostu wypaliły się styki główne i dlatego nie podają prądu na rozruch.Naprawiałem to uszkodzenie w ten sposób,że przy pomocy tokarki odcinałem tył elektromagnesu...
jaka skrzynia biegów?
1. Rozrusznik na krótko sprawdzony? 2. Instalacja stacyjka - rozrusznik przedzwoniona? 3. kostka stacyjki sprawdzona pod obciążeniem? 4. Mechanizm stacyjki zweryfikowany?
Przeglądając artykuły na ten temat odniosłem wrażenie że jest wiele domysłów i teorii. Natomiast za mało standardowych pomiarów za pomocą zwykłego miernika. Większość artykułów poświęcona jest problemom podczas braku właściwego ładowania akumulatora. Więc postanowiłem przewrotnie dokonać pomiarów jak autko -citroen berlingo 1,6 16v -jest jeszcze sprawne...
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
miernik pokazywał że prąd jest? Miernik p[okazywał, że jest napięcie, a nie prąd. Rozrusznik jak dostanie odpowiednią ilość prądu to i na 10V kręci. Jeśli akumulator jest zużyty, to ładunek w nim zgromadzony jest niski i taki akumulator nie jest w stanie dać odpowiedniego prądu.
Chodziło mi o pomiar podczas kręcenia, to go na pewno obciąży. Możesz też cęgą zmierzyć prąd rozrusznika.
Witam klubowiczow :) mam problem czy ktos moze mi powiedziec jak mozna sprawdzic pobor pradu przez rozrusznik prosze o pomoc, bo moj golfik 1.9 tdi asz siezko pali i ponos moze to byc wina rozrusznika :(:( Pilne !!!
Od dawna twierdzę że mechanik mający do czynienia z samochodem zwłaszcza dieslem powinien posiadać oczywiście dla wygody i szybkiej oceny -miernik cęgowy DC z zakresem min 600A a najlepiej 1000A w zależności z jakim samochodem ma do czynienia. Jaki prąd pobiera rozrusznik?
Nie będzie. Ten ma właśnie magnesy trwałe. Nie wiesz ani co to jest silnik szeregowy, ani nie wiesz jak działa silnik prądu stałego.
Sprawdź akumulator. Po odpaleniu z kopnika masz juz ładowanie akumulatora i wszystko działa. Bez ładowania prawdopodobnie aku jest padniety i nie ma prądu. Może też bezpiecznik z aku na instalacje. Zacznij od sprawdzenia akumulatora. Naładuj go.
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Kolego jak w przedszkolu: 1. Nie ma różnicy w ładowaniu akumulatora gdyż tym zajmuje się regulator napięcia znajdujący się w alternatorze. 2. Przy ubytku napięcia przy rozruch względem ładowania jest duży pobór prądu do rozrusznika. 3. W przypadku zastosowania grubszego przewodu od alternatora do akumulatora nic się nie zmieni, poza średnicą przewodu....
Jak ich nie przeciążysz... przy dużym prądzie akumulator szybko się nagrzewa i trzeba pilnować, by nie nagrzał się nadmiernie. Krótkie spawanie, długa przerwa. Prąd spawania (może by go zmierzyć?) pewnie jest porównywalny z prądem rozrusznika traktora - w traktorach stosuje się tylko trochę większe akumulatory.
nie odpala czasami nie ma reakcji na rozrusznik czasami puści prąd na rozrusznik bardzo krótko alternator i rozrusznik sprawdzony błędów nie ma poprostu czasami odpali czasami nie
Odczyt synchro oscyloskopem , pomiar ciśnienia na pompie tandem ,spadek napięcia podczas kręcenia i prąd "zjadany" przez rozrusznik to by była diagnoza. A tak to sobie możecie wymieniać z mechanikiem aż traficie. W sumie jak się na to godzisz to nie miej potem do niego pretensji.
Świecę nawet wszystkie pobierają mniej prądu niż rozrusznik.
Ja bym zaczął od zbadania prądu pobieranego przez rozrusznik w trakcie zapalania i przy okazji do jakiej wartości spada napięcia na aku podczas tego pomiaru.
Jak mierzyć prąd poboru w spoczynku to wiem,ale mam mały problem.Mam właśnie w dłoni miernik cęgowy DT-266 i nie bardzo kumam gdzie mam ustawić na pomiar prądu pobranego,bo widzę na nim że ma 200 i 1000A ale zmiennego prądu.Podpowie ktoś na jaki zakres ustawić, czy to tylko pomiar zmiennego może byc na tym mierniku. https://obrazki.elektroda.pl/2427258400_...
I tu pytanie: czy jest ryzyko za dużego prądu rozruchowego i spalenia rozrusznika ? Odbiornik elektryczny bierze tyle prądu ile potrzebuje.Np.żarówka 5 W nie ulegnie spaleniu bez względu do jak dużego akumultora ją podłączysz /Ah/.
Sprawdziłeś czy działa elektro włącznik czy tylko że kręci? Czy w pozycji stacyjki na rozruchu jest prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku?
Wypalenie styków... Czego? Obecnie masz monitory poboru prądu wzbudzenia rozrusznika. Nie tylko realizowane poprzez bezpiecznik. Prąd wzbudzenia rośnie, gdy rozrusznik kończy żywot, więc do wyjęcia i naprawy. A cała reszta to...
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Zacząłbym od stacyjki (bezpieczniki pewnie sprawdziłeś), czy przepuszcza sterujący prąd na cewkę rozrusznika, później sprawdź sam kabel, bo z Twojego opisu wynika, że rozrusznik jest sprawny
Przekaźniki posprawdzane bezpieczniki ? Masz to napięcie na cewce czy nie jeśli nie to uszkodzenie w linii 15 możliwości to przerwany przewód uszkodzony jakiś bezpiecznik uszkodzona kostka stacyjki. Bez pomiarów nie znajdziesz uszkodzenia, miernik w rękę i do dzieła.
Kolega był uprzejmy zmierzyć spadek napięcia przy obciążeniu. Wynik tych pomiarów sugeruje dwie możliwe rzeczy. 1. nie wydolne prądowo ogniwa, zużyte. Mogą służyć co najwyżej do latarki. 2. zbyt duży pobór prądu przez uszkodzony rozrusznik. To można zmierzyć amperomierzem wyposażonym w bocznik lub amperomierzem cęgowym do pomiaru prądu stałego. Dodano...
Bardzo dobrze że podałeś VIN - to ja nie sprawdziłem konfiguracji auta. Układ jest dosyć głupi, bo sygnał immo jest posyłany tym samym kablem który uruchamia rozrusznik. „50” to właśnie cienki kabel idący do rozrusznika. Dlatego trzeba najpierw załączyć zapłon, wtedy po tym drucie przelatuje sygnał immobilizera, odblokowuje sterownik FR...
Max prądu rozrusznika nie znam, w necie też nie mogę takich informacji znaleźć.
Jeszcze nie robiłem pomiarów prądu rozrusznika klient wymieniał rozrusznik miesiąc temu ale problem nie zniknął.
Gdy jest niski stan oleju to czy czujnik poziomu oleju w IVECO może odciąć prąd rozrusznikowi?
Tak jak kolega wyżej napisał. Ze stacyjki idzie sygnał/prąd prosto na rozrusznik. Rozrusznik nie jest nawet zabezpieczony, bezpiecznikiem. Można "stuknąć" czymś w rozrusznik, kilka razy, żeby zobaczyć czy Bendiks się nie zaciął. Jeśli nadal nie będzie kręcił, to rozrusznik trzeba będzie wyciągnąć i podać mu "na krótko" zasilanie, aby sprawdzić czy działa....
Jaki konkretnie masz ten nowy akumulator? Być może winny jest rozrusznik ale równie dobrze akumulator nie posiada wystarczającej pojemności i pomiar tylko jego napięcia, bez obciążenia tego nie wykaże. Jaki jest typowy prąd tego rozrusznika to nie wiem - może ktoś takie pomiary robił i podpowie. Osobiście przy pomocy jakiejś 25W żarówki sprawdził bym...
Czy to cykanie moze byc powodem braku prądu? Nie tak dosadnie. Po przekręceniu stacyjki uruchamia się elektro magnes (i to jest to "cyknięcie") Elektro magnes załącza styki zasilania rozrusznika (on potrzebuje dużo prądu). Fakt to może być również wina akumulatora, który ma już małą wydajność.
Witam! To może być problem związany z akumulatorem, jest już słaby i przy rozruchu napięcie spada do niskiej wartości, bo potrzeba dużo prądu do kręcenia rozrusznika. Pozdrawiam.
Jaki rozrusznik, jaki akumulator (napięcia, moc, pojemność)? Odpowiedź: Taki rozrusznik 12 V, akumulator 12 V/5 A, a pojemność 125 Ah. niejasna i nie zawiera istotnych informacji, jak prąd/moc rozrusznika, pojemność akumulatora, marka i model rozrusznika, jaki zastosowany przycisk, itp. Domyślam się, że jeśli to jest podłączone szeregowo (jak wynika...
prądu pobiera rozrusznik rozrusznik pobór prądu rozrusznik dostaje prądu
radio toyota komputer bezpieczniki octavia radio alpine schemat
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Resetowanie licznika zużycia paliwa w Fiacie Ducato Oznaczenie niebieskiego potencjometru Alps Alpine z blokadą środka