Sprawdzić czy rozrusznik dostaje prąd na rozruch jak nie to szukać przyczyny. Nie musi ale może być winna kostka stacyjki.
No i co myślisz że kupi ktoś akumulator? jakie masz napięcie akumulatora? diasel troszkę potrzebuje prądu nawet ciepły.
Najbardziej podejrzane jest sprzęgło jednokierunkowe przy zębniku. Mała szansa, żeby zębnik się w ogóle nie zazębiał z wieńcem na kole zamachowym, a sam silnik rozrusznika dostawał prąd. Prawdopodobnie zębnik się poprawnie zazębia, tylko sprzęgło jednokierunkowe się ślizga.
Po wymianę stacyjki oraz dorzucenia emulatora do rygla nastąpił problem - przy przekręceniu kluczyka w pozycję 3 rozrusznik nie dostaje prądu. Sprawdzone bezpieczniki, przekaźnik, bateria. Co może powodować ten problem i jak go zdiagnozować.
Niekoniecznie, był też czujnik termiczno-czasowy, wtryskiwacz szedł z 50 rozrusznika i zamykał się przez ten czujnik.
Nie zwróciłem na to uwagi. Będę po południu przy aucie, to sprawdzę. To wszystko wygląda tak, jakby rozrusznik nie dostawał prądu. Jak był wyładowany aku, to kontrolki przygasały. Teraz nie dzieje się nic. No i ten brak podświetlenia zegarów, czy wskazówka poziomu paliwa, która ani drgnie ( opadła poniżej zera )
W moim przypadku samochód miał prąd media działały ale rozrusznik nie dostawał prądu problemem był przepalony bezpiecznik pirotechniczny w klamrze od akumulatora. Wymieniłem go na nowy i wszystko działa.
Wygląda na to,że rozrusznik nie dostaje prądu. Sprawdź kabel idący od stacyjki do elektrowłącznika rozrusznika, ewentualnie samą stacyjkę.
Myślałem żeby założyć np. na el. magnes rozrusznika - na kabel od stacyjki, lub na zasilanie pompy paliwa(wtedy muszę dłużej trzymać przy rozruchu - lub założyć dwie sztuki). Problemów z wyłączeniem tyrystora by nie było - bo po wyłączeniu stacyjki prąd do pompy nie płynie/ rozrusznik dostaje prąd tylko na chwilę i tyrystor sam się "wyłącza". Bardzo...
Przy podpięciu "na krótko" plusa na zacisk 50 elektrowłącznik zasprzęgla jedynie bendix, ale rozrusznik "nie kręci", tzn. zębnik się nie obraca, tak jakby rozrusznik nie dostawał prądu z elektrowłącznika.
Zdecydowanie problemu musisz szukać w rozruszniku. Automat rozrusznika z jakiś przyczyn nie ma siły go zapiąć. Więc albo "dostaje za mało prądu" (mało prawdopodobne), albo problem w samym rozruszniku.
Rozrusznik kręci bez obciążenia, możliwe, że jest uszkodzony. Pod obciążeniem nie będzie działał. Druga sprawa to prawidłowe zasilanie tym grubym przewodem z akumulatora i masa na silniku. Ponieważ kontrolki nie przygasają, rozrusznik albo nie dostaje prądu albo nie jest w stanie z niego skorzystać bo zepsuty. Cała filozofia!
Robo, a jak sobie radziłeś w wojsku przy starze 660 jak dostałes aku z nadlanymi słupkami i nie wiadome było gdzie plus i minus? Sam je nadlewałem, z prawem wyłączności - były 2 różne foremki w zestawie na PSŁ. Właśnie nie chce podłączać "dowolnie", bo tak zrobił znajomy w cadillacu '49 (podłączył przez przypadek odwrotnie) i dym poszedł z rozrusznika...
Posiadam traktorek STIGA Estate 2084H. Od jakiegoś czasu po zgaszeniu silnika nie chce się ponownie zapalić. Rozrusznik nie kręci. W instrukcji pisze że może to być jakieś zebranie się gazów w gaźniku i należy odczekać. Kiedy używam traktorka do pracy z ciągnięciem przyczepki jest to bardzo uciążliwe. Kiedyś tak nie było z tym sprzętem. Ma ktoś na to...
Masz uszkodzoną kostkę stacyjki, poruszyłeś, zadziałało ale usterki nie usunąłeś. Nie ma ona nic wspólnego z immo. Immo i reszta po prostu nie dostaje zasilania.
Sprawdź czy przewody zasilające rozrusznik są całe,nie uszkodzone. Może za malło prądu dostaje i nie da rady.
Odpowiedziałeś sobie sam - sarna prawdopodobnie uszkodziła instalację lub jakiś element elektryczny, co spowodowało zwarcie i stopienie bezpieczników. Podejrzewam, że gdzieś instalacja po prostu przebija na karoserię. Rozrusznik się grzeje, bo prąd gdzieś ucieka na masę a nie zapala, bo wtrysk z tego samego powodu dostaje za mały prąd... Jeśli się nie...
Teraz to mi się zrobiło że tyka ale rozrusznik. Tak jak by dostawał na ułamek sekundy prąd i rozłącza go. Co to może być. Nie mam już siły do niego.
Witam. Mam następujący problem ze swoim toledo 1.9 tdi 95 r. Po nagrzaniu świec i przekręceniu kluczyka auto nie odpala, tzn nie kręci rozrusznikiem, tak jak by nie dostawał prądu. Aku jest naładowane. Chociaż wczoraj wieczorem odpalił, ale po powrocie i ponownym odpaleniu auta nic, cisza. I nie wiem czy to jest przyczyna nie dostawania prądu do rozrusznika...
Posiadam yamahe tzr50 akumualtor naladowalem przekrece kluczyk wszystko fajnie się włącza ale jak chce odpalić to zero reakcji :/ co może być? Po odlaczeniu stacyjki i zrobieniu na krótko guziki na kierowcy reagują rozrusznikiem kręci ale nie dostaje prądu na zegary i nie ma.iskry pomóżcie
Układ podobny do tego z malucha, gdzie też był przewód oporowy zasilający cewkę zapłonową. Cewka podczas pracy rozrusznika dostaje zasilanie wraz z rozrusznikiem, po odpaleniu przez drut oporowy ze stacyjki ograniczający prąd cewce, celem oszczędzania cewki. Cewka dostaje pełne zasilanie tylko podczas odpalenia, później do dalszej pracy starcza już...
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
Ja bym zmierzył prąd oraz napięcie bezpośrednio na rozruszniku podczas kręcenia ' z oporem'. Bo albo rozrusznik nie dostaje wystarczającej ilości prądu albo coś stawia nadmierny opór. W jakim stanie jest silnik? Zwróć uwagę na ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów (uszczelka pod głowicą) - miałem przypadek dziwnego zachowania rozrusznika przy...
Oddaj tego Autocoma i nie dotykaj go więcej. Albo zgniła instalacja i w trakcie kręcenia rozrusznikiem pompka dostaje za mało prądu do nabicia ciśnienia, albo masz zużytą stacyjkę i rozłącza zasilanie elektryki silnika w trakcie kręcenia.
Rozrusznik sterowany jest przekaźnikiem/stycznikiem, sprawdź stycznik może mieć wypaloną zworę i rozrusznik nie dostaje wystarczającego prądu. Pomiń stycznik i podłącz plus z akumulatora bezpośrednio na zasilanie rozrusznika. Wykręć świecę pokręć wałem ręcznie w celu sprawdzenia czy silnik nie blokuje się a potem pokręć rozrusznikiem bez świecy a później...
Rozrusznik właśnie nie kręci szybko tak jakby dostawał mało prądu dławi go na początku a potem normalnie odpala tak na zwykłej pompie filtry i olej wymieniałem miesiąc temu. Dodano po 8 Rozrusznik właśnie nie kręci szybko tak jakby dostawał mało prądu dławi go na początku a potem normalnie odpala tak na zwykłej pompie filtry i olej wymieniałem miesiąc...
Witam , auto jak w temacie rok 99 2,0 t , czasami nie kręci rozrusznik , dzieje się tak zawsze na gorącym silniku , po dłuższym postoju kręci a po nocy zawsze , nie jest to na 100% wina rozrusznika , bo nie dostaje prądu na automat , komputer nie zgłasza żadnych błędów i w momencie kiedy nie kręci kontrolka od immo gaśnie , może ktoś z kolegów miał...
Może mieć wypalone styczniki na automacie i po przykręceniu nie zwierają, miałem tak w aucie. Albo szczotki się kończą i bez obciążenia kręci, a z obciążeniem silnik dostaje zbyt mało prądu na rotor i nie zakręci.
Cześć twój problem tkwi prawdopodobnie w prądzie jaki dostaje rozrusznik podłącz sam rozrusznik do akumulatora ,automatu (na zdjęciu) raczej nie rodbieraj on ma za zadnie wypchnąć bendiks i podać prąd na rozrusznik.Możesz sprawdzić jedno i drugie z osobna.Sprawdz również baterie pod obciążeniem jaki ma spadek napięcia.
Sprawdź cewkę elektromagnesu na rozruszniku. W tych autach dostają często zwarcia miedzyzwojowego, wtedy pobór prądu rośnie i wali bezpiecznik.
Rozrusznik jest zasilany poprzez przekażnik który masę dostaje z komputera sterującego silnikiem .Podobnie świece są zasilane poprzez komputer.
Witam, Nagle padł elektromagnes, następnego dnia było OK, - objaw był taki,że płynął nieduży prąd i nie wyskakiwała zębatka i rozrusznik nie dostawał napięcia. Następnego dnia było OK ale i tak wymieniłem na nowy elektromagnes. zakręcił 2 razy i objaw się powtórzył. Dlaczego tak jest ? Elektromagnes na 2 sruby , ładnie chodzi jak sprawdza się palcem....
Elektromagnes ma 2 uzwojenia, do zadziałania (wciągnięcia rdzenia) potrzebuje masy, którą dostaje przez silnik rozrusznika
Rozrusznik nie kręci. Kontrolki palą sie normalnie wszystkie ,centralny zamek z kluczyka normalnie działa . Gaz z STAKO. Jak mam sprawdzic iskre skoro nie kręci rozrusznik ? . Tak jakby wogóle nie dostawał prądu . Pompa benzyny chodzi . Jak awaryjnie sprawdzic uruchamianie na LPG?
Cewka przekaźnika dostaje stały +12V, wyzwalany przekaźnik dostaje "-" z ecu podczas kręcenia rozrusznikiem (informacja z czujnika położenia wału). Styk przekaźnika jest przez bezpiecznik.
Witam. Pacjent Peugeot Partner 1.9D 99r. Problem z rozrusznikiem raz kręci raz słychać tylko lekkie cyknięcie. Rozrusznik wyciągnięty wymieniony elektromagnes i szczotki, pociągnięta dodatkowa masa z akumulatora do śruby od rozrusznika - dalej to samo. Elektromagnes dostaje prąd z akumulatora, po przekręceniu stacyjki dostaje również z niej prąd ale...
Druga moja diagnoza: Rozrusznik a więc wyjąłem, podłączyłem " na krótko" pod aku i działa bez zarzutów. Najprawdopodobniej Bendiks się zawiesza, albo może rozrusznik nie dostaje sygnału, lub rozrusznik nie ma już siły zakręcić silnikiem. Zobacz czy na wtyczce pojawia się prąd przy próbie odpalenia, następnie spróbuj podczas próby odpalenia postukać...
Cześć. Od jakiegoś czasu nie chce mi odpalić, chcę go wziąć odpalić przez kable i nic się nie zmienia, tak jakby nie dostawał żadnego prądu. Słychać jak rozrusznik się powoli kręci ale nie ma dosyć prądu, żeby odpalił. Odpali tylko na zapych. Czego może być powodem że nie odpala??
(at)domin192 Gdzieś brak masy. Instalacja dostaje prąd przemienny z alternatora. Wstaw rozrusznik na miejsce, by był obciążony i on i akumulator i wtedy sprawdź na wyłączonym silniku.
Witam Właśnie wróciłem od elektryka...pomierzył mi no i mam słabe ładowanie akumulatora..Po sprawdzeniu znowu nie chciał odpalić.Elektryk kazał mi właczyć na bieg autko i wzieliśmy je próbowali pchać tak żeby koło zamachowe choć troszke się obróciło.Powiedział mi że rozrusznik nie dostaje tyle prądu ile ma i przez to może bendix nie umie się zazębić...
jaclac26- Mam pytanie, bo trochę słabo się znam, napisałeś że zbyt wczesny zapłon powoduje że silnik nie chce zapalić, i to rozumiem, ale nie rozumiem jak to się dzieję że rozrusznik nie ma siły przekręcić silnikiem i zatrzymuję się (czyli działa tak jakby za mało prądu dostawał), czy zbyt wczesny zapłon może spowodować że rozrusznik nie będzie kręcił,...
Nie jestem ekspertem od rozruszników, to pierwszy w którym grzebałem. Pół roku temu kupiony, wymienione szczotki i tulejki, wyczyszczona obudowa. Założyłem mu elektromagnes od starego rozrusznika dla świętego spokoju i te pół roku działał. Zdarza mu się jednak ze raz na jakiś czas słabiej zakręci, tak jakby akumulator był rozładowany choć nie jest....
Witam Mercedes w203 2005 rok 1.8 kompressor wsiadam odpalam bez problemu lecz wszystko co jest związane z prądem w aucie nie działa znaczy się światła migacze radio dmuchawa szyby lusterka nic kąpletnie nic nie działa, gaszę auto odpalam ponownie wszystko wraca do normy i tak od trzech dni. Co może mu dolegać dodam tylko że skoro odpala no to pompka...
Witam, mam problem ze startem. 1995 jaguar xj6 3.2 benzyna 6 cylindrów. Auto odpalało bez problemu, ostatni raz kiedy nie chciało odpalic poruszałem lewarkiem od zmiany biegów i załapał, teraz jest kompletnie martwy. jak przekręce kluczyk to wszystko jest ok, wszystkie kontrolki sie zapalaja ale nie kręci, na woltomierzy napięcie nie spada, czyli wygląda...
Witam. Mam taki problem ponieważ kiedyś jak dokręcałem kabel od rozrusznika do elektromagnesu urwałem śrubę przy nim to znaczy ułamał się kawałem plastiku.. Pomyślałem więc że to skleję za 3 razem mi się udało;) Sprawdzam na akumulatorze za pomocą kabla i żarówki czy przewodzi prąd jak wcisnę i przewodzi wszystko ok Podpiąłem do ciapka akumulatora i...
W pierwszej kolejności wymieniłbym olej. Może zastosowałeś jakiś nowy wynalazek z dodatkami uszlachetniającymi. Kiedyś zastosowałem olej który powodował bardzo duże opory. W następnej kolejności należy sprawdzić akumulator. Za mała pojemność lub zasiarczona któraś z cel powoduje nadmierny spadek napięcia przy rozruchu, więc świece żarowe nie osiągają...
Witam Posiadam wladimirca t25 A2. Mam problem odnośnie odpalania. Założony jest nowy rozrusznik szybkoobrotowy akumulatory 2x6V- mają około 2 lata. Problem polega na tym że po przekręceniu kluczyka rozrusznik bardzo słabo kręci, jakby dostawał za mało prądu. Sprawdzałem ładowanie i stan akumulatorów i jest wszystko ok. Klemy wyczyszczone. Zastanawiam...
Cześć, mam problem z Citroenem C3 mk2 z 2008 roku który jest mocno uderzony w tył, od tamtej pory rozrusznik kręci, a samochód nie odpala - pompa paliwa nie dostaje prądu, gdy dostaje z zewnątrz samochód odpala. Czujników uderzeniowych nie znalazłem, wyczytałem, że ich w tym modelu nie ma. Sprawdziłem bezpiecznik i przekaźnik i są OK. Po podłączeniu...
rozrusznik przy odpalaniu pobiera najwięcej prądu i to normalka że radio sie wyłącza ponieważ nie dostaje odpowiedniej ilosci prądu ,a to w dodatku diesel .pozdro .
Jeśli klemy + i - są po tej samej stronie to spróbuj, dobrze kombinujesz. Ja w Lagunie 1.9dCi mam akumulator Centra Futura 72Ah 720A. Rozrusznik to zwykły silnik elektryczny potrzebujący dużo prądu, musiał byś mieć prostownik z opcją rozruchową. Wbrew pozorom w upalne lato akumulator też dostaje po d...e Pozdrowienia S.
a pompka wstępna kiedy dostaje prąd?, odrazu po włączeniu zapłonu(tak jak w wielu samochodach) czy dopiero jak kręci się rozrusznikiem?
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
jeżeli odpala wtedy, kiedy dostaje więcej prądu (drugi akumulator) to jest sprawa prądu przy rozruchu. rozrusznik pobiera bardzo dużo prądu. Jeżeli wymiana przewodów nic nie pomoże to wykręć rozrusznik i zobacz czy na tulejach nie ma luzów. koszt naprawy (we własnym zakresie) to do ok. 50 pln zależy ile ma tulei.
45Ah jest w sam raz dla poloneza. Ja przez tydzień jeździłem mondeo na 35Ah kilku letnim więc z tym nie było by problemu. Stukanie przy odpalaniu to po prostu elektromagnes w rozruszniku. Coś stawia opór ale bardziej możliwe, że nie dostaje odpowiedniego prądu z akumulatora.
Sprawdź czy wolgule włączniki zwierają, potem kable. Przekaźnik najpierw na słuch (ma kliknąć), jak nie klika, to sprawdzamy czy dostaje prąd. Jeśli tak to wymiana.
sprawdź "KONTROLER ŚWIATEŁ" (biały i zielony) w nowszych :p poldkach jest tak ze są dwa ładnie nazwane "kontrolery" odpowiedzialne za sprawdzanie żarówek (kontrolka na desce o przepaleniu) oraz wyłączenie świateł gdy pracuje rozrusznik tam w środku jest normalnie zwarty przekaźnik, który dostaje + z rozrusznika często się to jara, słabe połączenie konektora...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam taki problem od kiedy zrobiło się zimno nie mogę odpalić mascott zauważyłem, że świece dostają prąd dopiero kiedy kręcę rozrusznikiem nie wiem ale chyba powinno być inaczej i tu moje pytanie: gdzie mam szukać przyczyny i nawiasem gdzie mogę znaleźć przekaźnik do grzania świec? Jest to renault mascott 3.0 l 160 koni...
Mam problem przy tych mrozach z odpalaniem swojego KIA clarus, wygląda to tak jak by rozrusznik dostawał za mało prądu i nie chce za bardzo kręcić, W tym modelu to podobno standardowo ze sie wieszaja(chwilowo) rozruszniki, w lato mi to nie przeszkada ale w zime spróbuje tak kilka razy i juz aku siada. Sprawdzałem aku miernikiem wieczorem i było 12,5...
Skoro coś "buczy" to zlokalizuj co dokładnie i skąd dostaje prąd-pewnie jakieś zwarcie, przekaźnik, albo stacyjka.
Witam. Mój samochód ma immobiliser działający w ten sposób, że prąd do rozrusznika pójdzie po kluczyku tylko jeśli otworzę auto używając pilota centralnego zamka. Jeśli otworzę go kluczykiem lub używając przycisku w środku rozrusznik nie do dostanie prądu. Jakiś czas temu piloty (mam 3) przestały działać, ale auto odpalało. Nawet mnie to ucieszyło,...
Było lekko brązowawe, Pierwsza oznaka nieszczelności pytanie pompa Vacum czy uszczelnienia wtrysków. Paliwo musi być czyściutkie w filtrze paliwa brązowe dostaje się olej z silnika -na razie drobiny potem będą kropki brązowe. Sprawdzałeś czy nie ma wycieków z pompy przy silniku tam gdzie podawane paliwo? ale podczas rozruchu pompa zaciągła paliwo do...
Plus dostaje stojan,dalej-prąd upływa jedną ze szczotek na uzwojenie wirnika i zamyka się do masy drugą szczotka.To schematycznie na przykładzie rozrusznika dwuszczotkowego.
Świece żarowe pomierzyłem już wcześniej, bo też myślałem że prądu nie dostają, ale dostają :) Ustawię jeszcze kąt synchronizacji i sprawdzę VCDS'em pompowtryski może akurat. Sprawdzę też połączenia elektryczne i rozrusznik. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
Witam wszystkich użytkowników tego działu, pisze tu pierwszy raz. Auto na luzie po wciśnięciu sprzęgła lub hamulca i START rozrusznik nie startuje. Podczas pierwszego uruchomienia po włożeniu karty słychać kliknięcie odblokowania kierownicy, przy kolejnych cisza a wnętrza samochodu nie słychać czy bendiks rozrusznika działa. Wszystkie inne elementy...
Witam. Kilka dni temu skończyłem malować swoja pumcie. Każdego dnia była ona odpalana na krótki okres czasu żeby np wyjechać z warsztatu. Po złożeniu auta (założeniu maski , przedniego zderzaka oraz drzwi) puma nie chciała odpalić. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie kreci ( brak prądu ) Odpalanie auta na zapych też nic nie daje. Prąd...
Witam mam problem z moim Seat Toledo 1.9TDI z 2002 r. i nie znalazłem pomocy w sieci. Auto przy przekręceniu kluczyka na 1 stopień tj. włączenie zapłonu (zapalają się kontrolki) rozrusznik zaczyna "kręcić" przez ok. sekundę po czym można normalnie odpalić samochód. Przy gaszeniu samochodu w momencie przekręcenia kluczyka auto gaśnie a rozrusznik znów...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Mianowicie , po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu nie zapalają się żadne kontrolki , jest cisza jak by prądu nie było jednak kiedy obrócę kluczyk do pozycji zapłonu to rozrusznik działa, jednak silnik nie odpala bo nie dostaje paliwa. Co za cholera bezpieczniki pod siedzeniem i pod kierownicą OK...
Z nagrzaniem samochodu będzie problem bo nie mam garażu. Chyba musze poczekać aż mróz odpuści. Podączyłem aku do prostownika może dostaje za mało prądu. Spróbuje jeszcze wymienić filtr paliwa. Z dostępem do pompy faktycznie może być problem bo trzeba wycinać dziure w podlodze.
Rozrusznik że starterem wymieniony, bo i tak nadawał się do wymiany (korozją, szczotki, kiedyś naprawiałem w nim już sam starter) a to tanie rzeczy są to wydałem te 130 zł na nowy org (po pełnej regeneracji z 2 let gwarancja). Kostka w stacyjce za 30 zł też nie zaszkodziła, więcej roboty miałem już niż to kosztuje. Pomiary robiłem, spadków jak pisałem...
W mojej c 360 gdy wciskałem start było pyknięcie tak jak mały młotkiem w jakieś drewienko puknął ktoś, bendix nie dostawał do styków i nie podawał dalej prądu odkręć go a najlepiej cały rozrusznik i przy pomocy akumulatora zrób jakąś instalacje tak na szybko i sprawdź czy wtedy ruszy rozrusznikiem jeśli nie to winny będzie bendix,
Dekompresator za wyczaj jest w głowicy obok świecy i uruchomiany ręcznie manetką.Służył przeważnie do gaszenia silnika. Stosował go SACHS w silnikach 125 cm. przed 1939 r. Był to wspaniały odgłos takie psikanie. Był stosowany w dyzlach przy ręcznym zapalaniu. Rozpędzano silnik kręcąc ręcznie i po osiągnięciu obrotów zamykano dekompresator Silnik odpalił....
Witam, Pojawił się u mnie następujący problem. Skoda Felicia 1.3 95r nie odpala. Zacznę od początku. Chciałem odpalić samochód ale nic z tego. Akumulator padł więc spróbowaliśmy na kable ale też się nie udało. Dzisiaj posprawdzałem co mi przyszło do głowy: - Dostaje paliwo - Iskra na świecach jest - Przewody podają prąd - Rozrusznik obraca - Pompa podaje...
Witam - mam pytanie i proszę o poradę - wchodzę dziś do kangura, przekręcam kluczyk, diody się zapalają, ale rozrusznik ani zipnie, tak jakby nie dostawał prądu. Inna elektryka działa - światła, radio itp. Dlaczego myślę że to może być immobiliser - bo po wyjściu i zamknięciu centralnego zamka auto miga kilka razy migaczami i pika sygnał jakby ktoś...
Witam. Od dwóch dni walczę z autem. Auto odpala tylko chwilę po naładowaniu akumulatora ( po odłączeniu od prostownika, lub po jeździe gdy alternator podładuje baterie). Ładowanie jest , na klemach po odpaleniu 14.20 V. Ogólnie jak odpalić to jeździ. Skupmy się na rozruszniku i Aku. Przy pełnej bateri odpali. Zgaszę auto i wrócę za godzinę, już nie...
Baterie podmieniałem ładowałem podpinałem drugą na kablach-nie odpala Przekaźniki oba sprawdzałem przeróżnie zamieniałem miejscami odpałałem ze zdjętymi obudowami nawet wkładałem do zamrażarki na parę godzin gdy auto stało w garażu więc wydaje się że są ok jedynie prądu nie dostaje ten od pompy ale tylko podczas kręcenia rozrusznikiem bo po włączeniu...
Auto na 2-3 sekundy odpala wiec a wtryski paliwo dostaje. Filtr paliwa nowy, napewno się nie zapowietrza. Na włączonym zaplonie prądu nie ma na zaworek, jest tylko podczas kręcenia rozrusznikiem. W immo błędów brak Teraz jest jeden w sterowniku slinika 00-Wewnętrzny błąd ECU
Sprawa jest nieco skomplikowana bo auto jest u mechanika wiec nie naprawiasz sam, i z tego co piszesz mechanik ma clipa ale swoje wymiany części opiera na kodach błędów a nie na diagnostyce. Najważniejsze jest sprawdzić parametry bieżące podczas próby rozruchu, bo napisałeś ze po włożeniu karty zawór od pompy dostaje prąd ale czy ma go również podczas...
paliwo dochodzi i iskra jest, rozrząd tez ok zasilania jeszcze nie sprawdziłem wiec pójdę tą drogą Dodano po 2 wo gule rozrusznik nie ma siły nawet silnikiem przekręcić wiec tak jak by dostawał za słaby prąd z regulatora napiecia ale regulator napięcia jest w alternatorze a alternator jest zupełnie nowiutki W trybie natychmiastowym proszę oprawić wszystkie...
(at)Łukasz19981208 Z tym napięciem ładowania akumulatorów ołowiowych są dwa obozy i każdy trzyma się swoich racji. Tu by trzeba było do tablicy przywołać konstruktorów współczesnych akumulatorów i zapytać kto ma rację i dlaczego. Albo by trzeba było zrobić test 5 letni, aby akumulator zaliczył z 1000 cykli ładowanie/rozładowanie. Dwa stanowiska jednym...
Jeżeli jest komunikacja z ECU to przekaźnik powinien dostawać masę ale tylko podczas kręcenia rozrusznikiem lub przez jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu. Właśnie. Mierzyłeś podczas kręcenia rozrusznikiem ??
Cześć Mam zapytanie, czy ktoś może mi podpowiedzieć jaki jest najprostszy sposób żeby dostać się do rozrusznika w peugeocie 207 1,4 vti. Pytam ponieważ wczoraj nie chciał zaskoczyć rozrusznik, dostawał prąd i klekotał jak by zębatka rozrusznika nie mogła wejść na koło zębate na wale. Nie mając wyjścia odpaliłem auto na popych i teraz znowu rozrusznik...
Awaria została wreszcie usunięta, dziękuję za wszystkie sugestie. Prozaiczną przyczyną był przekręcony odpowietrznik filtra paliwa. Po dłuższym postoju paliwo kapało minimalnie, a na jego miejsce dostawało się powietrze. Po okręceniu rozrusznikiem automatycznie następowało zapowietrzanie pompy wtryskowej, co skutkowało odcięcie prądu do EHAP i listwy...
Wzmacniacz 950W pobiera z 12V prąd co najmniej 950/12 = 80A (tyle, co rozrusznik), a może więcej, bo trzeba uwzględnić sprawność. Jeśli chcesz wyrównać taki pobór w czasie 1 sekundy, aby napięcie nie siadło o więcej, niż 1V, to potrzebujesz kondensatora o pojemności 80F. Kondensator 3F zapewni Ci podtrzymanie przez 0,037 sekundy. Na "siadanie" napięcia...
Witam, po złym podłączeniu kabli akumulatora rozrusznik kręci bez kluczyków w stacyjce i do tego palą się światła postojowe. Po odłączeniu stacyjki na kostce dzieje się to samo. Bendix dostaję prąd w każdym przypadku. Proszę o szybką pomoc. Co może być zepsute?
Witam. Mam problem z odpaleniem auta. Po 1s. po rozruchu auto traci prąd i gaśnie.Wygląda to tak: klucz w pozycji1 włącza kontrolki,2 odcina prąd,3 kreci rozrusznikiem pali i gaśnie. Dokopałem się do centralki IMO, zrobiłem zworki na 3 przekaźnikach: 1połączonej ze stacyjka i 2 z IMO, auto teraz dostaje prąd bez pestki w czytniku IMO ale problem jest...
To prawdopodobnie masz tak jak ja w wersji 2006 czyli: - nawigacja po fotelem pasażera - ekran wyświetlający i sterujący nawigacja, radiomagnetofonem, CD i klimatyzacją - radiomagnetofon pod ekranem - wzmacniacz pod siedzeniem kierowcy Chyba, że w 2007 wprowadzili jakieś zmiany w audio/nawigacji. Cały system ma kilka linii zasilania zabezpieczone następującymi...
Nie odpala czyli co robi? Wolno kręci, nie kręci wcale, automat chociaż bendix wciąga? Może w ogóle nie dostaje napięcia na automat rozrusznika (wsuwka 50)? Albo automat nie załącza napięcia na rozrusznik? Sprawdź czy po zastartowaniu masz napięcie na złączu 50 rozrusznika, a jeśli tak to czy na dolnej śrubie automatu masz wtedy +12V. Ja bym obstawiał...
Kopci przy odpalaniu, jeżeli tak to dostaje paliwo. Przy kręceniu rozrusznikiem poluzuj jeden wtrysk, sprawdzisz czy pompa podaje paliwo. Jeżeli nie sprubuj odpalic na krótko z bańki. Sprawdz jeszcze elektrozawór na pompie, czy jest na nim prąd. W momecie przekręcenia kluczyka powinno byc słuchac cykniecie.
Niestety nie znam schematu instalacji elektrycznej Twojego samochodu ale jeśli przekaźnik nie rozłącza styków po przekręceniu (puszczeniu) kluczyka w stacyjce to być może jego styki ulegają "sklejeniu" z powodu zbyt dużego prądu płynącego w obwodzie. Pomijam taką możliwość, że źle podłączyłeś przekaźnik i dostaje on zasilanie już w chwili przekręcenia...
Transit mk7 2013r . Na jednej baterii 10.95v a na 2 ok 13v. Bezpieczniki ok ale rozrusznik nawet nie zakreci. Deska sie pali jakby bylo wszystko ok. Ma immobiliser .czy to może byc jego wina bo słychać że wszystko 'cyka' i dostaje prad ale rozrusznik martwy. Prosze bardzo o jakąś podpowiedz jak to sprawdzić
W tym wyłączniku/elektromagnesie są pewnie 2 cewki tak jak we wrzutce w rozruszniku. Popraw mnie jeśli się mylę. Być może obydwie dostają zasilanie na stałe co powoduje przepływ zbyt dużego prądu i przepalenie uzwojenia wciągającego. Jeśli jest jedno uzwojenie to cofam powyższe. Druga rzecz: jeśli elektromagnes nie wciąga kotwicy do samego końca, to...
U mnie problem się nasila zima. Wymieniłem alternator już 3 razy albo 4. Rozrusznik jest po regeneracji no i nowy akumulator. Dzis auto mi nie odpaliło po 10 minutach postoju. Podładowałem akumulator i odpalił i później było ok. Odpaliłem na postoju go kilka razy podrząd. U mnie jeszce zamek bagażnika strzela przy otwieraniu bo wydaje się że dostaje...
Padnie prędzej (bez doładowania) lub później (przy okresowym doładowaniu). No właśnie ale jakie ramy czasowe? bo jak 4 lata 1 przypadek do 8 lat drugi to wolę drugą opcję :) Bardziej chodzi mi o to czy bez doładowywania np przed zimą bo wtedy temperatura niska i akumulator pracuje w gorszych warunkach, oleje gęste - silnik mega wyziębiony czy po takich...
witam prąd na świecach jest ,reszty pomiaru nie robiłem,ale być może jest problem z prądem,ponieważ aby go zapalić podczas kręcenia zaczyna już brać i po 5 sek,tak jakby wogóle nie dostawał paliwa,wtedy przerywam i zaczynam ponownie kręcić rozrusznikiem i aby go zapalić co najmniej 4 do 6 takich po 6sek kręceń rozrusznikiem,kręcenie bez przerwy nie...
nie wypowiadam się często ale .... no musze .... jezeli wdług Was będiks nie ma wpływu na włączenie rozrusznika to jaka jest według Was zasada działania rozrusznika ?? .... 1 start kluczyka 2 cewka dostaje napięcie wytwarza się pole magnetyczne które ciągnię w tył (rozrusznika) czpień trzymający będiks 3 będiks zazębia się z kołem zamachowym 4 czpień...
Podejrzewam że masz problem z samym rozrusznikiem lub z bardzo słabym akumulatorem. Możesz spróbować odpalić dziada na pych albo jeszcze lepiej na zaciąg innym autem PO naładowaniu akumulatora. Możliwe że jeśli jest już bardzo stary to prąd który daje wystarcza do kręcenia przez chwilę ale iskra jest zbyt słaba żeby odpalił. Pisałaś że odpalił na chwilkę...
Witam, z pedałami kombinowałem już wcześniej i są sprawne. Jak już napisałem - na tech-u wyświetla się tylko bład przekaźnika podgrzewaczy 1 - sprawdziłem wszystkie 3 czujniki podgrzewaczy i wszystkie są sprawne. Przekaźnik rozrusznika też jest sprawny - więc co może być przyczyną tego że nie pali ? - dodam że przed wyjęciem silnika odpalał. Na krótko...
Witam wszystkich serdecznie. Problem jest w tym że została zrobiona przekładka silników przez "janusza garaży" który złożył wszystko lecz jest problem, brak napięcia na pompie podczas odpalania. Jeżeli sam zewre przekaźnik pompy paliwa faktycznie ona działa, po kreceniu rozrusznikiem nie zwiera przekaźnika. Próbowałem zawrzeć ją sam i zakręcić rozrusznikiem...
Witam. Kupiłem sobie wyżej wymienionego Mercedesa. Mam problem może ktoś się z nim spotkał, mianowicie przy mrozach powyżej -5 stopni nie odpala tzn. słychać cyknięcie pod maską ale rozrusznik nie kręci. Jak wstawiam go do garażu na noc rano nie ma żadnego problemu, natomiast jak tylko stoi na zewnątrz to na mrozie nie można go odpalić. Jak weźmie się...
Jak pokręcisz trochę na rozruszniku to odkręć świecę i zobacz jaka jest jak będzie sucha to dostaje mało paliwa lub czujnik ssania jest uszkodzony, jeżeli będzie mokra to prawdopodobnie nie ma odpowiedniej iskry, problem może być w module zapłonowym który to dostaje za mało prądu aby wytworzyć iskrę zdolną do zapalenia mieszanki paliwowo-powietrznej.
prądu rozrusznik dostaje punkty dostaje czkawki
wariuje klawiatura wymiana silnika nawiewu naprawa matrycy samsung niebieski ekran
Ferroli Zefiro Eco 11 E3 Error: Combustion Start-Up Failure, Ignition & Ionisation Faults SOFAR 3.3-12KTLX-G3 Logger – fabryczne hasło WiFi i panelu WWW admin/admin, 12345678