Auto odstało noc i już jest wszystko wporządku. Na kompie żadnych błędów. Naprawde nie mam pojęcia co to może być. Jakby zawór sie kończył to problem zdarzał by się częściej-mam rację? Dodano po 2 Psooya dzięki za podpowiedź. Tak właśnie chciałem zrobic ale jak na złość wszystko teraz działa ok. Najgorsze są takie sporadyczne usterki.
psooya co masz na myśli.. w sumie to ufam temu mechanikowi.. nie utwardził zaworów? gaz był zalożony przez niemca, instalacja prins co prawda na niebieskich wtryskach gazu keihin..
Sprawdź oporność każdego wtrysku, błąd jednego i nawet nie drgnie. Dobra a ile ma mieć ?
Wg mnie nie ma co kasować tylko porządnie ustawić i najlepiej skontrolować afr bo niektóre auta przenoszą ltft w ol i mogą się wtedy cuda dziać. Co do mojej roboty to pisałem, że nie znam prinsa, jak poznam to ustawie, ale jeszcze nikogo nie było na doktorat wiec tylko mogę poszczycić się sonda afr. Tak z ciekawosci, gdzie ta sonde afr wsadzasz na...
Niestety nie masz, jeśli masz tam LPG zrobione klasycznie a nie jak prins to narażasz się na kilka problemów więcej niż w prinsie. Przyznam, że nie bardzo to rozumiem. Mam Prinsa montowanego przez ASO Toyoty w nowym samochodzie, więc nie przypuszczam, aby ASO samo wsadzało się na minę. Zauważyłeś coś ciekawego w luzach podanych przeze mnie ? Potrafi...
Nie zgodzę się tylko że temperatura niema wpływu. Owszem ma i jest spowodowana zbyt ubogim składem mieszanki. Im skład uboższy tym temperatura wyższa. Wskazane byłoby jeździć na bardziej bogatej (coś w okolicy 0,50 V lambda) niż normalnej (0,45V lambda). Nie znam od podszewki innych instalacji IV generacji poza Prinsem, ale interesuje mnie to, jak...
A jak powiem, że ssace chroni to obalisz to? Nie ośmieszaj się, lubryfikacja to "dupochron" dla monterów najczęściej BRC. Lepsze efekty uzyskasz przez dotrysk PB i nie masz brudnego kolektora ssącego, zalepionego jakimś "ulepszaczem". Dla mnie to możesz montować instalację VSI prins + lubryfikacja + dotrysk PB tylko po co?
No dobra czyli jak nie uszkodzenie pompy to może wymiana zaworu FSU by pomogła? Zaworowi FSU nic nie jest, nie ma powodu by go wymieniać. On działa jak ma działać. Pomogłaby wymiana regulatora ciśnienia benzyny w pompie benzyny (w zbiorniku). Jednak w/g mnie lepszym rozwiązaniem jest dołożenie zaworu jednokierunkowego lub elektrozaworu na linii benzyny...
Z własnych doświadczeń również polecałbym Ci kompletny zestaw jak np w BRC. Ceny tych instalacji wcale nie są dużo droższe od np wspomnianego staga. Ale najważniejsze będzie jednak znalezienie odpowiedniego gazownika. I jak się zepsuje po gwarancji to stag będzie dużo tańszy w serwisie i będzie serwisowalny wszedzie a BRC nie dość, że 90% warsztatów...
Ja to dementuję i wszyscy są szczęśliwi. polemika z panem nie wydaje mi się zasadna. Podam przykłady samochodów z fabrycznie zamontowaną instalacją LPG, które serwisuję: - Saab 900 przebieg 670 tyś km od pierwszego dnia w gazie Necam. Do dnia dzisiejszego bez remontu silnika, silnik trzyma kompresję, nie słychać zaworów - Subaru Forester instalacja...
Z toyotami są inne problemy z LPG, ze względu na komplikację sterowania wtryskiem PB po prostu sterownik LPG sobie nie radzi w pewnych momentach. Otóż mam corollę z silnikiem 4ZZ zagazowaną Prins'em od nowości (10 lat temu i 132 kkm na gazie) i sterownik gazowy doskonale współpracuje z kompem benzynowym i nie wymaga jakiejś finezyjnej regulacji. Przy...
prins przełącza prins wtryskiwacze reduktor prins
kontrolka przepali bezpiecznik głowica tosca kontrolka stanu oleju
Triumph-Adler Gabriele 110 DS: Data produkcji i funkcje Triumph-Adler Gabriele 110 DS - lata produkcji