No to puchnie przewód elastyczny?
Witam.Przeładowuje Ci turbinka.To że przewód najpierw puchnie a potem robi się miękki to jest dobrze bo w momencie gdy prędkość obrotowa wzrasta wtedy turbo pompuje gdy obroty pozostają stałe nawet na 4000obr.turbina jest wyłączana ponieważ silnik nie potrzebuje więcej mocy.Sprawdź parametry w czasie rzeczywistym doładowanie wyliczone i aktualne oraz...
Jakie ciśnienie występuje w przewodzie paliwowym Scion xB 2006? Standardowe ciśnienie wynosi 43-47 PSI. Dowiedz się, jak diagnozować problemy z układem paliwowym.
Pompa i wysprzęglik - jaki producent? Przewód sprzęgła - może puchnie
U nas na forum Chevrolet-a nie jest to aż tak nietypowy samochód. ? A temat puchnących przewodów hamulcowych jest dość powszechny i czarne drobinki w płynie mogą być tego objawem. Jak będę miał chwilę to postaram się poszukać po numerach, może od czegoś innego będą pasować. Na pewno jest to LTZ? Bo w katalogach jakoś nie mogę znaleźć takiego modelu. Jak...
Chodzi o to czy przewód hamulcowy nie puchnie pod ciesnienie, nie robi się na nim "balonik" Pod dużym ciśnieniem płyn zamiast isc do cylinderka idzie w puchnący przewód.
Sprawdzali Ci czy przypadkiem nie masz spalin w płynie? Może któryś przewód puchnie. Ogrzewanie działa w porządku?
W taki sam jak na hamulce. Przewody puchną wewnątrz i płyn się nie cofa, hamulce zaczynają blokować koło. Wciśnij sprzęgło w sprawnym Qashqaiu i zaciśnij przewód, zobaczysz gdzie zostanie pedał po puszczeniu sprzęgła. ;)
Przewód może puchnąć od środka.
A nie puchną Ci przewody gumowe przy kołach?
Wcześniej na tym starym servie z pompą było ok. Albo podmienię pompę hamulcową i zobaczę. Albo jest zapowietrzony jeszcze. Albo któryś przewód, może z tych elastycznych, puchnie. Muszę jutro popatrzeć.
podpowiedz jak według ciebie prawidłowo odpowietrzyc pompe Dodano po 2 sprawdzam własnie przewody gumowe-kolega pompował a ja sprawdzałem czy nie puchnie któryś przewód i nic nie zauwazyłem i nie czułem nic pod reką , tylko było czuć jak sie napreza podczas pompowania
Może przewód giętki puchnie i nie pozwala na swobodne powracanie płynu hamulcowego.
Witam. Przewód paliwowy aż puchnie a regulatory nic na to nie reagują, nawet jak wytworze podcienienie. Tak się zastanawiam jaki to przewód paliwowy, że puchnie w którym miejscu? O jakich regulatorach piszesz? Jeśli wiesz który z przewodów jest zasilającym listwę wtryskową, to zdejmij i zobacz czy jest paliwo jak nie ma to się cofnij do filtra lub...
Uszczelka głowicy po zagrzaniu tworzy się poduszka powietrzna w układzie chłodzenia i automatycznie zapowietrza układ wtedy puchną przewody i nie włącza się elektrowentylator chłodnicy .
Może któryś przewód elastyczny po wymianie płynu puchnie.
No to ściśnij ręką przewód dolotu i niech ktoś przygazuje.Przewód ma "puchnąć".Jak nie to turbo leży.
Sprawdź czy wogóle turbo pompuje, niech ktoś przygazuje a ty trzymaj przewód od turbo, powinien puchnąć już przed 5 tys. obrotów
Czasami taki przewód hamulcowy giętki ,,puchnie" od wewnątrz i zachowuje się jak jednokierunkowy zawór zwrotny. Ale co dokładnie tam się grzeje ? Tarcza i zaciski, felga, opona ?
Nie latem było ok. Od tygodnia się zaczęło coś dziać. Teraz tak patrzę że i przewód od chłodnicy ten gruby jakos puchnie jak do odpalam
1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
możliwe że uszkodził się przewód hamulcowy ten giętki i puchnie
Witaj. Zanim stwierdzisz musisz zdiagnozować. Ile km przejechane na sprzęgle, czy nie masz wycieków płynu, czy przewód gumowy nie puchnie w czasie wciskania sprzęgła? Czy pod pompowanie kilkakrotne zmienia wysokość wysprzęglania?
Z tego co piszesz to wynika, że układ hamulcowy (najważniejszy układ w aucie; od niego zależy bezpieczeństwo Twoje i innych uczestników ruchu) masz totalnie zaniedbany. 7 lat bez wymiany płynu to ZGROZA!!! Nic więc dziwnego, że wkońcu padł. Mogę Cie jedynie pocieszyć, że kompletny remont układu hamulcowego w tym aucie to niewielki wydatek, ale wracając...
Wypłukaj ten syf wlej nowy płyn i jeździj. Czy tylko maź jest z objawów czy puchną przewody chłodnicy, wyrzuca płyn nadmiarem albo korkiem. Płyn może mieć prawie tyle lat co auto. Jest też ryzyko że nalał badziewia do uszczelnienia i stąd ten syf. Niemcy też potrafią kombinować.
Sprawdź czy nie puchną przewody hamulcowe przy mocnym wciśnięciu pedału.
problem z układem chłodzeni i ogrzewaniem, płynu nie ubywa nie ma go też w oleju. po rozgrzaniu "puchną" przewody od płynu
MImo wszystko stawiam na pompę - profilaktycznie wykonać regenerację połączona z dokładnym myciem pompy, Przelać układ spirytusem denaturowanym, później przelać płynem, napełnić odpowietrzyć. Jeśli usterka się powtórzy - nie wiem, wróż jakiś pomoże. Druga możliwośc to te nieszczęsne przewody elastyczne - oraz niedobrany układ tarcze/klocki. Stary przewód...
OOO super wywody :) .. Na sto procent puchną przewody podłączenia ogrzewania reduktora i sa przecieki na opaskach zaciskowych .. To normalka ... Podociągajcie te opaski i będzie na jakiś czas oki... Pozdrawiam MikeC ..
Zakładając, że odpowietrzone prawidłowo, zobacz, czy przy mocnym wciśnięciu hamulca nie puchną przewody gumowe przy kołach.
Puchną przewody w środku. Pytałeś co masz zrobić to Ci odpisuje najczęstszą przyczynę tej usterki. Miałem napisać jedź do mechanika??
Jeśli termostat otwiera a otwiera sprawdzałeś temperaturę węży, wentylator załącza, nie puchną przewody nie wyrzuca płynu przez korek zbiorniczka to napewno nie uszczelka głowicy myślę że ewidentna wina elektryki , czujnik lub wskażnik. Czasem piny nie łączą .
przewód pewnie spuchł bo wcześniej mógl być przegrzany,,,silnik,wymień na nowy i sprawdż czy dalej puchnie,ja u siebie wymieniłem i nie puchnie
Tak przy niesprawnych natryskach albo nadpalonych potrafię puchnąć tłoki. Silnik pracuje ale jak zejdzie na bieg jałowy to potrafi się zatrzymać. I w zasadzie odpala bez żadnych problemów za chwilę. Czy ma silnik paliwa można sprawdzić bardzo prosty sposób. Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika paliwa i zobacz czy leci paliwo powinno dość intensywnie...
Witaj kol. Skoro płynu nie ubywa to mam wrażenie że pompa hamulcowa nie wytrzymała testu, kol wyżej pisze o puchnięciu przewodu, Ok lecz gdyby tak się stało co jest możliwe to raczej nie nagle 3 koła jedno tak. Ps. w pompie prawdopodobnie padł któryś z uszczelniaczy
Sprawdź wiązkę pod akumulatorem przy ścianie grodziowej przed zagięciem. Pęka przewód od sprysku i kable puchną. 1-masa 2-masa 3- +12V ACC II 2- podłączany 2- odłączany 21- Can L 20-Can H 17- diagnoza 62- +12V ACC I 1- podłączany -1 odłączany
Ja nic nie gwintowałem. Napisałem, że użyłem cały wentyl (z zaworkiem) z dętki samochodu ciężarowego. Rurkę wentyla wyprostowałem. Na końcu rurki z zaworkiem przylutowałem lutem twardym metalową końcówkę świecy wkręcana do głowicy, a na drugim końcu przylutowałem, też lutem twardym, końcówkę z gwintem na manometr. W obecnych silnikach, rozwiązanie z...
Przede wszystkim musisz odkręcić gaźnik i zdjąć cięgno gazu, to po pierwsze. Po drugie ściągnij wszystkie korki z amortyzatorów za pomocą śrubokręta lub płaskich szczypców. Po trzecie - musisz po wyciskać amortyzatory z kabłąka (nie z karteru :) ) i zdjąć go z karteru, no i masz od spodu przewód na wierzchu :) Usterkę naprawisz albo szybko bez rezultatu...
Wymiana przewodów elastycznych może rozwiązać problem, gdyż one potrafią puchnąć w środku od niewymienianego okresowo płynu hamulcowego. Taki spuchnięty przewód się zaciska samoczynnie i płyn nie może się cofać przy ruchu powrotnym pompy i w zacisku nadal jest ciśnienie mimo iż na pedał nikt nie naciska, to powoduje stałe ocieranie klocków. W każdym...
świece ci zalewa bo masz "taką sobie iskrę" Sprawdź przewód fajkę świecę i cewki
Od tego trzeba by zacząć. Jechać od samej góry. Pompa hamulcowa, pompa ABS, przewody . A właśnie. Coś ni przyszło do głowy a z takim uszkodzeniem się też spotkalem. Ale do tego potrzeba 2 osób. Kiedyś spotkałem się z sytuacją gdu przewód giętki(gumowy) "puchł". Pękło wewnętrzne zbrojenie i przy naciskaniu pedału robił się bąbel na przewodzie. Nie było...
Puchnący gumowy przewód hamulcowy?
Poza tym sprawdź jeszcze czy nie puchną gumowe przewody.
nagrzewnica może być zapchana w 90% i nie będzie ogrzewania, a przewody będą oba ciepłe bo to nie jest wężownica, a co do wydmuchanej uszczelki, hmm trzeba sprawdzić czy nie puchną przewody podczas pracy silnika sam wyciek oleju nie oznacza wydmuchanej uszczelki i zapowietrzania układu chłodzenia. Płynu chłodniczego ubywa?
On juz to ma naprawione ,więc po co temat ciągniecie.Przy zapowietrzonym układzie będą puchły przewody,bo powietrze ma większą rozszeżalność niż ciecz.Większość samochodów ma zamknietu układ chłodzenia(nadciśnieniowy),nie odpowietrzą się przez korek.Dlatego jako czynnik nie może być stosowana woda ze wzgledu na niższą temp.wrzenia.
A przewody elastyczne nie puchną .
Być morze gdy silnik się nagrzewa to tłok puchnie (teraz chińczycy wykorzystują bardzo złe materiały dzięki nim produkty są bardzo tanie) A i spróbuj w ciemności popryskać wodą przewód wysokiego napięcia. Gdy będzie świecił to jest do wymiany Pozdrawiam!!
Kolego Waluszx9R U mnie ewidentnie był problem z samoregulatorem - po kilku użyciach hamulca samoregulator klinował się w dolnej pozycji i powodował dociskanie szczęk - każde naciśnięcie pedału "wykorzystywał" do zjechania po kilka ząbków w dół, tak jakby kasował luz (którego nie było). Mechanik zdiagnozował zły wymiar któregoś z elementów, doszlifował...
Puchnie silnik? Nie przegrzewa się? Płynu w chłodnicy dosyć i nie ubywa?
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Nasze super paliwo, skład którego jest niezbadany, powoduje rozpuszczanie lub puchnięcie przewodów paliwowych. Czasami potrafi tak spuchnąć od środka, że staje się niedrożny. Najczęściej w miejscu przechodzenia wężyka przez ściankę zbiornika. Niby można przecisnąć przez niego jakiś drut lub pręt ale po ich wyjęciu znowu się zatyka. Tam chyba jest zaworek...
Parę już takich przypadków miałem w warsztacie gdzie sobie dorabiam że przewody elastyczne zwiększają swój wymiar poprzeczny (puchną) i czasami po skręceniu maksymalnym kół zaczyna blokować hamulec. Co jak co ale guma się starzeje i po pewnym okresie eksploatacji należy wymienić taki przewód elastyczny.
Czołem, cześć. Tak, janstop84 ma rację - trzeci przewód to kanał GasGauge - jednoprzewodowy interface komunikacyjny dla elektroniki sterującej pracą baterii. Bez tego sygnału tablet nie dogada się z baterią. W efekcie doświadczysz ciągłych restartów, nagłych rozładowań i puchnięcia baterii. Musisz znaleźć baterię ze zgodnym driverem płyty głównej tabletu.
Zaciśnij przewód elastyczny przy któtymś kole za trójnikiem i zobacz co się dzieje. Spotkałem się z takim przypadkiem że nowy wężyk i puchnie (rozwarstwia się w środku}
wciąga mi pompke od paliwa (cały czas wciśnięta) Nie masz dodatkowego filtra ? Wciąganie wygląda na zatkany przewód lub filtr, dopływ paliwa. Możesz w prosty sposób podłączyć zasilanie w paliwo z np 5L bańki ? Nie masz w instalacji przewodów gumowych udających paliwowe ? Takie puchną w środku ograniczając przepływ.
Zamontowalem webasto w tym silniku B5 jest po lifcie. Climatronik nie jest jeszcze podlaczaony. Pod maska jest wszystko zamontowane tak jak powinno i jestem na 100% pewny, gdyz sprawdzalem juz X razy. Wpiecie: silnik->webasto->nagrzewnica->silnik Gdy odpale webasto, zaczyna hajcowac pompka wody pracuje. Jednak po chwili zaczynaja puchnac przewody i...
Masz powietrze w w korektorze, układ trochę dziwny. Z tyłu bębny czy tarcze? Czyżby guru, który zarzuca innym czy widzieli ten układ na oczy sam go nie widział? I nie wie jak wygląda ten układ? Na razie zauważyłem u siebie literówkę o zamiast a ( Padła zamiast Podła pisałem z telefonu). Takim samochodem jeździłem przez 1,5 roku kupiłem z podobnym objawem....
Jak w tytule, modulator tegoż rodzaju: http://obrazki.elektroda.pl/1107458000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8912235100_1... Gdzieś coś w środku się zepsuło - brak właściwego ciśnienia na wylotach, na skutek czego hamulców praktycznie brak - lekko tylko tył hamuje. Wykluczony puchnący przewód elastyczny czy nieszczelność...
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
Linki hamulcowe, wraz z mechanizmem ręcznego. Używasz? Ręczny mógłby nie odpuszczać do końca szczęk, które zostawałyby bardzo blisko bębnów. Mały ruch hamulcem, i hamują. Ten ręczny w nodze, ma tam jakąś autoregulację? Mam z tym jakieś złe skojarzenia... Sorry ale już spotkałem kilku mechaników i każdy wypytuje o wszystko jakby miał bazę danych w głowie...
Czy przy odpowietrzaniu w układzie było powietrze? Jeśli tak, to w którym obwodzie. Jeśli nie, to może problem jest w pompie hamulcowej? Ewentualnie "puchnie" któryś z przewodów elastycznych.
Głowicy nie wymieniałem zrobiłem prześwietlenie aby upewnić się ze głowica nie jest pęknięta. Także zrobiona płaszczyzna i wymienione gumki na zaworach. Sprawdzona szczelność zaworów. A dzieje się tak ze raz wywaliło mi cały zbiorniczek płynu nawet nie wiem gdzie i w jaki sposób. No i są twarde przewody gumowe podkreślam raz na jakiś czas wszystko jest...
Pan "posiadacz xsary HDI" wdać że ma trochę pojęcie o swoim aucie. Nie potrzebnie się "przepychacie" Turbinę można sprawdzić, nie będzie to dokładny test ale będzie wiadomo czy ładuje. Trzeba dobrze przygazować na maksa i jak silnik będzie się wkręcał w szczytowe obroty to powinno być " dobrze wyczuwalne - puchnięcie" przewodu dolotowego pomiędzy turbiną...
Nie sprawdzałem, przewody nie puchną. Przeciez wymieniłem uszczelkę, nic nie pomogło...
Nie widzę ani niesłyszę tych bulgotów ale objawy troche jak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Przewody nie puchną podczas dodawania gazu ??
Nie. Sprawdź drożność układu hamulcowego, zwłaszcza przewody gumowe, łączące przewody z zaciskami. Często mocowanie metalowe do amortyzatora koroduje, puchnie i zacieśnia światło przewodu. Rozumiem ze zaciski sprawdzone i przesmarowane, łącznie z tłoczkami?
Przewody nie puchną, jutro zrobię test. Dodano po 30 Sprawdzałem teraz dymi też z wlewu oleju.
Tarcza zużyta równo na obu stronach? Sprawdź czy przewody elastycznie nie puchną.
Moim zdaniem 99,9% rzeczy z BGA na śmietnik . Wyswietlacze matryce , monitory , telewizory laptopy , PC . Wszędzie gdzie są taśmy połaczeniowe , szczególnie te płaskie . W laptopach akumulatory puchną na banie rozładowuja się poniżej progu minimalnego i są nie do odzyskania może 10% pojemności . Jak się da nawey coś odpalić to backup danych , bo może...
Tak jak pisał kolega kacper082sprawdź jeszcze raz czy przewody gumowe nie puchną.
Witam. Mam kłopot z VW Borą z silnikiem 1.9 TDI symbol AJM. Samochód jedzie jakby zupełnie jakby bez turbiny. Gruszka sterowania turbiny nowa, wężyki szczelne. Turbo rozebrane i wyczyszczone, kierowniczki chodzą delikatnie bez zacięć. Test w nastawach podstawowych w grupie 011 powoduje wyraźne otwieranie zaworu N75 i ruch sztangi w pełnym zakresie....
A jakie przewody hamulcowe są obecnie na aucie? Może już są na tyle zużyte że puchną, jak się je mocniej traktuje? Warto zainwestować w przewody w stalowym oplocie... Według mnie znacznie poprawiają efektywność hamulców.
witam... niestety 1=4 chodzą przeważnie ciężko(mam na mysli kiedy olej zimy, kiedy wszystko jest nowe) w starszych skrzniach tj. 890/900...tak mają i koniec jezeli wszystko dobrze było poskładane (synchronizatory nie składane na sucho,prawidłowo zamontowane przesówki,sprawdzone i ewentualnie ustawione luzy na wałku głównym i itp. pierdoły) to przypuszczam,...
Turbo działa, przewody szczelne,bałwanki puchną, brak momentu objawia się przy ruszaniu z miejsca z wolnych obrotów.
Ale nie pchnie też pełnego obiegu na chłodnice, i będzie łapał wyższa temperaturę. W którymś volkswagenie miałem zapchane odpowietrzenie układu ten cienki wężyk co idzie od góry zbiorniczka. Też nie było ogrzewania ale nie pamiętam czy przewody puchły.
... tylko że z czujnika temperatury silnika (nie tego w chłodnicy) idzie sygnał do ECU "jestem gorący - SSANIE OFF" więc sonda może sobie chcieć a czy dostanie to zależy od ECU i zaszytej w nim mapie. Prędzej zadławi się i zgaśnie niż dostanie więcej paliwa .... a sama sonda będzie krzyczeć mieszanka za bogata w O2 Jeszcze jedną rzecz, którą możesz...
Płyn nie wycieka, ale elastyczne przewody hamulcowe mogą "puchnąć" przy hamowaniu, płyn dostaje się pomiędzy warstwy oplotu i gumy, objaw identyczny jak zapowietrzenie.
Po pierwsze witam całą Społeczność elektrody, na różne tematy wiele się tu już dowiedziałem. Wreszcie dokonałem też rejestracji, bo nie mogłem odszukać rozwiązania. Poza tym może przyszłości uda mi się podzielić pewnymi swoimi doświadczeniami. Mam Opla Fronterę B 2.2 z instalacją VSI Prins. Od ponad roku zwalczam różne usterki, bo okoliczni gazownicy...
uwierz mi ja też komp nic poza egr nie wywalił ale został pierw zaślepiony i nic, ale silniczek stał na teście więc wymieniłem i dalej d...pa 450pln valeo, przpływka przełożona ze sprawnego. Sztanga pracuje w pełnym zakresie znaczy po odpaleniu idzie do końca i trzyma po przegazowaniu widać że przewody puchną, turo widać że się kończy ale nie do tego...
Jeśli nie stosujesz oryginalnych części, musisz zwracać uwagę na uszczelnienia, jakie w nich są stosowane. W układach sprzęgła stosuje się różne płyny. Jeśli nie stosujesz odpowiedniego płynu, to uszczelnienia pompy, wyprzęgnika, a nawet przewody, "puchną" i możesz wtedy mieć podobne problemy. Sprzedawcy często to bagatelizują, bo nie mają o tym pojęcia,...
jesli po wlączeniu ogrzewania w kabinie dmucha gorące powietrze a przewody wodne puchną to wyjmij całkowicie termostat.jesli to nic nie pomoże to sprawdz pompe wodną i jesli nadal bedzie to samo to zdejmij glowice i wymien uszczelke
Objawem zapowietrzenia jest wpadający pedał hamulca przy pierwszym naciśnięciu i rosnący po każdym następnym naciśnięciu. Wpływ na układ hamulcowy mają również przewody gumowe (mogą puchnąć do wewnątrz) oraz stan klocków ,tarcz .
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
W jakim stanie masz tarcze hamulcowe i klocki. Sprawdź też przewody gumowe czy nie puchną.
Chyba jest jednostronnego działania i nic nie przecieka aczkolwiek wydaje mi się, że on może być w 2 strony działający. Myślę tak, bo u góry tłoka jest przewód olejowy który idzie do zbiornika z olejem. Po prostu gumowy, nie ciśnieniowy ! Więc gdyby tam dać ciśnieniowy to by szedł w obie. Ale teraz zrobiłem tak, że podniosłem do góry całkiem i zagiąłem...
Masz przewody hamulcowe gumowe? Może któryś puchnie przy wciśnięciu pedału i objaw będzie jakby był zapowietrzony.
Witam , rozrusznik sprawdziłem , wszystko wygląda ok . Dla pewności zrobiłem test , odpaliłem silnik i odkręciłem przewód zasilajacy rozrusznik.Silnik pracował tak kilka minut , po zgaszeniu przykręciłem zasilanie i niestety bez zmian , nie jest w stanie przełamać kompresji . Sprawdziłem i wyczyscilem w szystkie połączenia od akumulatora i soneloidu...
Witam Pacjent Focus tdci z 2005 r Kompletny brak mocy nie załącza turbo przewody wogule nie puchną. Turbo ze sterownikiem elektrycznym Błędów brak i brak mocy :)
To sprawdź wymień przewody elastyczne. Niech ktoś naciska hamulec a ty patrz czy nie puchną.
Przewody od turba przy gazowanu twardnieją i delikatnie puchną oba
Hamulce w aucie to rzecz niesłychanie ważna. Na ich działanie ma wpływ wiele czynników. Od poprawnego montażu, przez jakość użytych części, po ogólny stan układu hamulcowego na aucie. Nawet taka pozornie mało istotna rzecz jak puchnące pod ciśnieniem przewody elastyczne mogą wprowadzić zakłucenia w jego poprawnej pracy. Nie tylko tarcze i klocki. Zasada...
Witam. Problem dotyczy Fiata Ducato 2010 rok 3.0 JTD. W aucie ciężko wchodziły biegi głównie wsteczny, 1 i 2. Na zimnym przy ruszaniu potrafił szarpać. Po sprawdzeniu i odpowietrzeniu wysprzęglika objawy nie ustąpiły. Po wyjęciu skrzyni 6 biegowej okazało się że tłumiki drgań na tarczy sprzęgłowej szlag trafił i docisk jest cały fioletowy a na stronie...
Bledy na komputerze jakieś są ? Trzeba sprawdzić w parametrach wartość doladowania a wartosc zadana doladowania. Oprócz ww rzeczy jak kolega pisał do sprawdzenia czujnik cisnienia doladowania, zawór sterujacy turbiną, podcisnienia. Moim zdaniem ewidentny brak doladowania, kopci na czarno to turbo nie wstaje. A przewody od coolera puchną po dodaniu gazu...
Jeśli płynu w zbiorniczku nie ubywa i nie ma wycieków na przewodach i zaciskach kół, sprawdź czy przypadkiem któryś z przewodów elastycznych nie puchnie podczas naciskania pedału hamulca. Niestety do tej operacji potrzeba dwóch osób. Czasami potrafi strzelić wzmocnienie i po naciśnięciu pedału z przewodu robi się balonik. Pozdrawiam
Jak mogą działać prawidłowo skoro z przewodu nie leci płyn? :?: . W fiatach przewody miały tą wadę, że puchły od środka aż do zamknięcia światła . Efektem było grzanie się tarcz bo klocki "nie odbijały".
No to nie wiem. Może tak jak mówię pompa. Przewody gumowe/elastyczne dobre nie puchną?? Jak to diesel to może coś z vaku pompą.
LUdzie jaki wężyk od gruchy ja miałem na mysli przewód hamulcowy giętki, pisałem na początku o siłowniku kopiycie i węzyku nic ani słowa o serwo, nie ma juz siły, nie jest oryginalny z lucasa jak siłownik, ale jest nowy i nie puchnie !!!! Pozatym jak sie juz czepiacie wspomagania hamulców to mam standart w 2,4 d czyli klapiącą - mlaskającą pompke Vacum,...
Vito 110D 98r efekt zapowietrzonego hamulca. nic nie daje odpowietrzanie. Pedał ciągle miękki. Pompa hamulcowa dobra na 100%. Zaciski dobre. podczas odpowietrzania nie ma śladu powietrza. przewody gumowe nie puchną. Może ma ktoś jakieś pomysły. Tarcze i klocki nowe. pedał 1,3 wysokości i nawet podczas pompowania nie rośnie.
Tył, tylko jedna strona, lewa. Zacisk tarczowy z mechanizmem samonastawnym recznego w tłoczku. I takie cos: pedał wpada w podłoge przy pierwszym nacisnieciu . Dopiero przy drugim szybkim nacisnieciu jest opór. Okazuje się ze tłoczek cofa się po zwolnieniu pedłu hamulca o 4mm od klocka i potrzeba drugiego szybkiego wcisniecia pedału aby zniwelowac ten...
Chłodnice wymieniłem, bo ciekła na dwóch rurkach, dostała chyba kamieniem, taką kupiłem. Odpowietrzniki wszystkie znalazłem, leci płyn bez powietrza, przewody podczas pracy silnika nie puchną i są miękkie. W warsztacie też się dziwili, że nie można odpowietrzyć, przeprosili za niewykonanie usługi i nic nie płaciłem. Kupie nowy termostat z obudową, to...
Witam. Używam "eskorta" już 9 lat na prostej instalacji gazowej minusy to wymiana co trzy lata przewodów wysokiego napięcia (strzały w rurę ssącą), wymiana przepony w parowniku, wymiana filtra gazu i sprawdzanie przewodów grzewczych bo puchną, czyszczenie silniczka krokowego. Więc chyba się opłaca. Pozdrawiam.
bateria puchnąć puchnąć wąż kondensator puchnąć
pomiar prądu pomiar pradu gniazdo ładowania tomtom rejestrator trasy
zależne obwody elektryczne poczta polska opinie
Pralka buczy po podłączeniu do zasilania - co robić? Piekarniki z rynienkami na parę: Miele, Neff, Bosch