zaslep zawór egr moze on jest cały czas otwarty i dlatego nie puchnie wąż od turbo.
Ok, więc przyjmujemy iż tak po winno być. Niestety mam jeszcze jeden dylemat związany z chłodzeniem tegoż silnika. Mianowicie, przy zbiorniczku wyrównawczym jest dodatkowy wężyk (foto) który zwisa sobie swobodnie i służy on niby do odprowadzania nadmiaru płynu ze zbiorniczka. Niestety u mnie jeżeli on wisi swobodnie to już po 50 - 100 kilometrach potrafi...
witam, wąż który idzie od turbiny ten u góry silnika gumowy do intercoolera pod wpływem obrotów silnika robi się twardy i dostaje dużego ciśnienia? sprawdzałem u kolegi tego węża z tym silnikiem to czuć pod ręką że turbina pcha powietrze ale nie tak bardzo jak u mnie? objawy tego są, na 5 biegu przy około 2500obr/min odcina turbine i przechodzi w tryb...
wąż puchnie, głowica zdjęta a o dużym obiegu ani słowa
pompka przy tym piecu może sie uszkodzić w ten sposób,że sterownik będzie ją widział a sama pompka nie ruszy ale niema co gdybać skoro kolega w pierwszym poście napisał że pompka wody pracuje...
To jak jest? Ściska wąż czy puchnie?
kolego zanim weżmiesz sie za turbine sprawdzałeś czy puchnie wąż doprowadzający powietrze do kolektora , ewintualnie go ściągnij i w tedy przygazuj
Odpal go na zimnym silniku i sprawdź czy puchną węże. może uszczelka.
ale wtedy by chociarz wąż puchł, a tu nic, nie wiem już co za czary :|
A drewno namoknie i będzie puchło...
Nie puchną węże tylko sie podnosi stan chlodziwa w zbiorniku wyrownawczym , czyli uszczelka pod glowica jest trafiona :/ ale teraz pytanie dolna czy gorna :/ Dla jasności ta górna tp pokrywa zaworów,a padła Ci uszczelka pomiędzy blokiem a głowicą.
A ja myśle że skoro wąż "wywala"to moze być problem z conajmniej uszczelka pod glowica skoro raz Ci go "wywalilo to silnik już mogł sie przegrzać.Sprawdz czy jak samochod zalpie troche temperatury to czy węże "puchną".
wąż od kompresora puchnie Nie najlepiej świadczy to o wężu gdy puchnie. Dyskusja trwa a dalej nie wiemy do czego będziesz używał sprężonego powietrza?
Dalej walczę z problemem doładowania, Na postoju jak gazuje to czuć, że wąż od doładowania puchnie ale w czasie jazdy muł. Wydech rozkręcany czysto, klapka od westgate turbo pracuje jak zapodam ciśnienie z zewnątrz
Wymień cały wąż dopływowy do pralki bo zaczyna już puchnąć a przynajmniej takie wrażenie przedstawia Twoje zdjęcie. Tu masz taki solidny: https://north.pl/promo/waz-doplywowy-3-4...
Nie wiem co za mania jest z podpinaniem sprężarki i zbiornika poprzez zwykły wąż, temperatura takie węże rozpuszcza i puchną aż miło, to koło pasowe też by wartało zmienić, w sklepach z częściami do ciągników kupisz bez problemu tyle ze mniejsze do ciągnika. Tłok był porysowany że wymieniłeś go na chińczyka?
W pierwszej fazie przygazowania ten wąż ma prawo być miękki. Dopiero trzymając go lekko ściśnięty i przygazowując mocniej powinien znacząco puchnąć. Zdejmij ten wąż, przyłóż rękę do wylotu i przygazuj. Zobaczysz czy faktycznie aż tak mocno turbina zarzuca olejem.
Jak sztanga zaciągnięta ,turbo zmienione (załóżmy że sprawne ) i wszystkie węże w dolocie szczelne to musi dmuchać i koniec. Po złapaniu za węża i przygazowaniu wąż musi "puchnąć". Albo są problemy z dawkowaniem paliwa albo EGR jest otwarty itp. Wcale bym się nie zdziwił jak by to turbo zmienione było uszkodzone albo ktoś majstrował przy sofcie.
Witam. Mam problem z Touranem 1.9 BLS. W samochodzie turbina pracuje, ale ma bardo mało mocy. Na wolnych obrotach przy dodaniu gazu wąż puchnie. Komputer nie rejestruje żadnych błędów ani w parametrach nie widać nic podejrzanego. Panowie stawiam logi do oceny oraz pytam co może być przyczyną. http://vaglogi.pl/log-003_008...
Zestaw, jaki mam, składa się tak: adapter pod świecę żarową, szybko złącze, za którym od razu jest zawór zwrotny, wąż gumowy i manometr. Wąż delikatnie puchnie podczas pomiaru, ale po 5 zakręceniach ciśnienie dobija do 20 bar, więcej nie kręciłem, bo rozrusznik i tak ma ciężko. Po nabiciu ciśnienie się utrzymuje w manometrze i nie spada. Mam też redukcję,...
Kolego chyba nie czytałeś wszystkiego na temat Prins'a, co było napisane na tym forum i kombinujesz jak koń pod górę. Inna sprawa, że problem przedstawiasz trochę chaotycznie. Cały problem jest w reduktorze i tylko w nim. Po prostu nie trzyma stabilnego ciśnienia, a to dlatego, że iglica w tulei prowadzącej i zawór gazowy (grzybek) w gnieździe nie mają...
Witam wszystkich, pacjent to Opel Zafira OPC 2.0, mam problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia. Ciśnienie robi się tak duże, że puchną węże. Głowica została zrobiona, zastosowana nowa uszczelka głowicy oczywiście. Wykonałem test uszczelki na wszelki wypadek. Korek wymieniałem dwa razy, nawet wymontowałem termostat, i dalej to samo. Może ktoś pomoże?
To ja Wam teraz podam przykład nie-elektryczny. Pompa odśrodkowa spalinowa, zwykły silnik dwusuwowy jak do kosy, tylko dość duży, spięty 1:1 z wirnikiem. Bez regulatora, obroty ustawiane ręcznie wajchą. Przy zatkanym odpływie daje bardzo duże ciśnienie (wąż jak słabszy to puchnie), ale w momencie puszczenia odpływu obroty silnika przysiadają.
Matiz. Wąż gumowy zbrojony włóknem.
Tak wąż puchnie,auto jeżdzi tylko ewidentnie brak mu doładowania,jak zchodzi z obrotów to słychać takie wycie podczas jazdy.Nie ma takiego przyspiesenia jakie miał dotychczas. Dodano po 2 A moge mu wlać wd40 do zaworu egr przez wężyk do zaworu sterowania?patrzyłem w egr jest coś jak smoła.
Jak kopci na czarno,wąż ic nie puchnie to turbo nie wstaje pomimo dawki.Sprawdz siłownik i cięgna na suszarce.I boki ic jak są plastikowe ,może być pęknięcie i ucieka powietrze.
Teraz silniki pracują w temperaturze powyżej 100 stopni. Jak używasz wodę a nie płyn to para powoduje puchnięcie węży.
https://obrazki.elektroda.pl/4891461200_... https://obrazki.elektroda.pl/6491461000_... Tak to wygląda. Drugie turbo założone ale jeszcze zbrakło czasu na jazdę próbną. Odpalilem pochodził az sie rozgrzeje i zrobiłem przegazowke ze 2 razy to widać że praca silnika jest inna i wąż przed korektorem widać że puchnie,ale...
To wymień korek,w nim jest zaworek i on puszcza. Sprawdź jeszcze czy nie robi się za duże ciśnienie w układzie(puchnięcie węży).
Przy wkładaniu termostatu odpowietrzalem i kontrolka juz się nie pokazuje auto nie znacznie się grzeje bo jechaliśmy 70 km z klimatyzacją i do pierwszej kreski za 90 dochodziło a jak stanalem na chwile i wylaczylem auto to po 5 min na czerwone pole weszło górny wąż trochę puchnie i jest gorący a dolny jest średni i dlatego się nie włącza wentylator...
Witam. Mam taki problem mianowicie zniknęło mi ogrzewanie w samochodzie renault Thalia 1.4 75km. Zauważyłem że węże do nagrzewnicy są po prostu puste, zdjąłem je i są puste,nie ma w nich płynu. Czy to normalne? Samochód wyposażony jest w instalację LPG. płyn w zbiorniku wyrównawczym jest między max a min ale gdy odkręce korek na gorącym silniku to płyn...
Witam wszystkich, postanowiłem się zapytać tutaj bo widzę ze dużo można się dowiedzieć:) Mam taki problem że po nagrzaniu się samochodu puchną węże płynu chłodniczego i robią się twarde. Co to może być?
wcześniej trzymało stałą temp około 45 stopni i było git Silnik ma mieć 90 stopni, 45 stopni to grubo za mało. Rano jak wszystko wystygnie włącz silnik, niech się grzeje, a Ty podnieś maskę i sprawdzaj czy wąż idący do chłodnicy robi się ciepły. Jeśli waż zrobi się ciepły przed osiągnięciem temperatury pracy ok 90C to termostat nie trzyma. Jeśli pomimo...
No i się cieszyć ze masz precyzyjny wskaźnik, za dużo się przejmujesz, wszystko jest jak najbardziej w porządku, nie kombinuj bo przekombinujesz. Nie gubisz płynu? nie puchną węże wodne?
spusc cisnienie z ukł chlodniczego (popusc korek wlewu) na zimnym silniku, zakreć korek spowrotem, odpal samochod i zobacz czy ci "puchną" węże od ukł chłodzenia (po prostu czy zbiera sie w nich ciśnienie). jeśli tak to niestety uszczelka albo głowica. pozdr
jesli puchną węże, to trzeba już głębiej grzebać, ale jeśli nie to często w tych silnikach poza pompą wody wystarczyło przeczyszczenie z zewnątrz chłodnicy i wymycie z zanieczyszczeń zwiększając w ten sposób skuteczność chłodzenia - sprawdzone w paru przypadkach przy tych objawach
Zaczęło się od przecieków na wężach przy opaskach zaciskowych powymieniałem i ustało ale tylko na jakiś czas A nie puchły ci węże po zakończonej jeździe a te wycieki to tylko efekt wtórny tego wzrostu ciśnienia ?
Zobacz czy nie puchną węże od chłodnicy (tylko zanim się zagotuje), jak są ok to raczej pompa. Proponuje unikać takiej jazdy bo za chwilę ten silnik nie będzie nic wart. Można sprawdzić ciśnienie na tłokach lub zbadać płyn na zawartość spalin wtedy będzie pewność.
jeżeli puchnie,,może być do wymiany uszczelka pod głowicą
Witam serdecznie. Dostałem dziś takie Volvo do zerknięcia, padła turbina, zregenerowali w serwisie, mocy nadal brak. Filtr DPF rzekomo wyczyszczony przez serwis, komputer nie wykazuje błędów, w serwisie położyli na to kij. Wąż od turbo puchnie, lecz słabiutko. Oleju nie bierze, nie dymi. Przy zwiększaniu obrotów (pedał na maxa w podłodze) przy ok. 3...
Kupiłem samochód KIA Sportage i okazało się, że właściciel ukrył wadę - uszczelka pod głowicą jest uszkodzona. Czy mogę zwrócić ten samochód jeżeli minęły dwa tygodnie? Autor tematu nie podaje ile kkm w tym czasie przejechał. Mógł się nie przyznać, gdyż w sumie takiego obowiązku nie ma. Sprzedawca prywatny nie musi się znać na samochodzie (w przeciwieństwie...
Mechanik też tak mówił, ale stwierdził: 1) że zaślepka jest oryginalna ( logo Audi Volkswagen ) 2) środek plastiku też jest oryginalnie odlewany ( brak jakiś szlifowań złamań plastiku ) 3) Auto sprawdziliśmy, brak "puchnięcia" węży, 4) płyn nie ubywał i nie ubywa, 5) wentylator też się włącza, 6) 3 miesiące temu wymieniał świece i stwierdził że było...
Model jak w temacie 2006r.Silnik robiony jakieś 6000km temu.Poleciała turbina i narozrabiała.Po remoncie,turbina po regeneracji,auto latało aż miło do teraz.Do 100km/h-zapierd....i tryb awaryjny.Błąd czujnika G31-słaby sygnał.Czujnik drugi,wiązka przedzwoniona-na podszybiu wysuszona.W sterowniku sucho.Jak się jeżdzi do 2000obr/min wszystko ok.Jak mu...
Sprawdź czy nie przybywa Ci oleju, lub nadmiernie nie puchną węże instalacji chłodzenia. Może być jeszcze nieszczelność na pompie wody, w celu diagnozy należy stanąć na jakimś suchym podłożu i pozwolić pracować silnikowi przez kilka minut po czym sprawdzić czy nie ma pod nim mokrej plamy z okolic rozrządu.
w czasie diagnostyki nie znalezinono żadnych błędów w pamięci kompa zwiazanych z zaworem egr oraz turbiną.W czsie gdy silnik niema efektu muła wyraznie czuć jak przy obrotach ok 2000tyś wyrażnie dostaje kopa oraz na postoju przy przygazowaniu wyczuwalne jest wyrażne puchnięcie węża prowadzącego do ic
Witam Mam problem z moim Rovrem 220 Coupe Turbo, mianowicie chodzi o, dziwne - nie wiem jak to inaczej określić, zachowanie układu chłodzenia. Od początku, w lipcu zeszłego roku zakupiłem Roverka 620 Ti jako dawce silnika do mojego Rovera Coupe, wtedy jeszcze 1.6 K series, dawcą jeździłem ok 3 tygodni, akurat trafiły się bardzo upalne dni, wszystko...
( choć chyba nie jeżdżono autem, a jedynie sprawdzano czy wąż gumowy od turbo do dolotu puchnie bardziej i czy przy przegazowaniu rusza się cięgno od zaworu upustowego. Paaaaanie, idź pan w ...uj z taką diagnostyką...
To by sie zgadzało bo nie równo pacuje i kopcenie bardzo mocne na biało To sugerujesz ze woda dostaje sie do kolektora ssacego przez ...??? w tym silniku to chyba jedynie z uszczelki pod głowicą, te silniki nie posiadają chłodnicy spalin ani innych rzeczy które mogły by za to odpowiadać. czasami jeszcze czuć spaliny w zbiorniczku albo puchną węże,...
Akurat tutaj posiadanie ciągnika można liczyć w dniach gdyż poprzedni właściciel zmarł i nie wiem co i jak była z tą maszyną. to raczej istotne info bo znaczy tyle, że trzeba zaczynać poszukiwania od zera. Zastosuj się do wszystkiego póki co wymienionego w temacie. Postaraj się określić czy ciągnik ma mniej więcej swoją moc, czy się nie dusi, czy nie...
Witam złożyłem w majówkę silnik G9u 2.5dci od Masters. Silnik był składany na Bloku 2.2 szlifnietym do 2.5. Auto pali trzyma obroty nie kopci. Jednak od 800 do 2000/2500 tys ma brak mocy, na biegu jałowym normalnie się wkręci na obroty ale podczas jazdy. Gdy np przy 50km/h na czwórce depne do dechy to dopiero auto idzie jak będzie miało około 3000obr....
Od 3000 pracuje tak jak powinna i wtedy węże "puchną". Do 3000 węże pozostaja miękkie... Po zdjęciu węża z ECU do 2000 widać jak dostaje cofke
Pomyśl ..... masz ciśnienie w układzie,wąż pęknięty który sie otwiera na zewnątrz jak puchnie od ciśnienia , gdzie plak????? Wystarczy chwile analitycznie pomyśleć jak to działa. 2 zaślepki ,2 opaski , 1 wentyl i kompresorek do 2 bar. Nawet taki do opon. No i papierosek co by zadymić otoczenie :)
Najpierw musisz doprowadzić do tego aby węże chłodnicy były gorące i obieg płynu chłodniczego odbywał się "pełną gębą" , wtedy jest możliwość odpowietrzenia całego układu. Po skończonym odpowietrzaniu poziom płynu musi być pomiędzy MIN a MAX. Rano możesz sprawdzić poziom płynu na zimnym silniku odkręcając korek i uzupełnisz ew braki do w/w poziomu....
Witam opel signum 1.9 CDTI 120 km od pewnego czasu stracił moc na początku myślałem że to może coś z DPF bo się błąd wyświetlił DPF wyczyszczony wypalony błędy znikły a mocy dalej brak więc po kolejnych oględzinach zdiagnozowałem że wąż który idzie do przepustnicy gdy da się obroty na ok 3000 to z okrągłego robi się płaski normalnie go wciąga-zasysa...
Dzięki za radę, za chwilę dojdę do zegarów, bez termostatu ok 60-70st na trasie, założyłem termostat o mniejszej temp otwarcia tj. 74 st. i dzieje się to samo temperatura jaką wskazuje komputer wynosi ok 102-107st,. na trasie wentylatory kręcą jak głupie, a węże ledwo letnie każdy ze "speców" stawia na uszczelkę pod głową, ale dla mnie dziwne że nie...
Dymienie i spadek mocy to wina wyłącznie ciśnienia tyrbo, wystarczy ścisnąć gumowy wąż wchodzący na wlot i dać w podłogę jak puchnie ci pod ręką to masz problem tyrbo z głowy, bo to nie to chyba że nie puchnie znaczy że nie ładuje wtedy sprawdzić szczelność kanałów dolotowych
Termostat se wymień, węże puchną?
właśnie nie wiem co jest grane auto dobrze ciągnie i nie wyskakuje check engine wchodzi na pełny zakres obrotów po przejrzeniu wszystkiego okazało się powodem świstu był dziurawy wąż intercoolera
Termostat też był wymieniany, nie kopcił na siwo, nie było sera na korku oleju mimo to węże puchły a płyn wylewało przez przelew bez pienienia więc i u Ciebie na bank musi być gdzieś dziura przez którą pompuje ciśnienie do układu chłodzenia. Cudów nie ma.
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
Można wymienić również uszczelki bez wyciągania pompy poszukaj są instrukcje na YT osobiście sam wymieniałem w TDI 1,9 AFN,1Z potrzebny jest VAG aby ustawić dawkę oraz klucze nasadki (można przerobić ze zwykłych kluczy). Zwróć uwagę na wąż idący z pompy wodnej, kapiące paliwo powoduje puchnięcie go a w konsekwencji pęknięcie i wyciek płynu chłodniczego....
Zagrzej go do 90 stopni i sprawdź czy węże puchną z układu chłodzenia.
Witam serdecznie. Mam następujący problem woda nie wylatuje wylewka tylko jest wyciek na górze zaparzacza dziurka nad tłokiem z sitkiem takim przelewowym. W środku jest zawór crema że sprężynka. Nie ma pęknięć oring w tym elemencie wymieniłem na nowy aledslej tak jak by wąż puchnął i nie mógł przepchnąć tego zaworku i odblokować przepływu kawy. Zawór...
Więc pojeździj trochę tym autem. Na zimnym silnik sprawdź poziom płynu, i zobacz czy jak się auto zagrzeje do tego stopnia że obydwa węże od chłodnicy są ciepłe, sprawdź czy węże nie puchną tzn. czy nie są twarde. Mają być trochę twardsze niż na zimnym silniku.
Silnik na jałowym chodzi równiutenko (obroty na poziomie 800 i nie falują w żadną strone). Dziś go jeszcze raz oglądałem i zauważyłem, że wąż wychodzący od turbiny do intercoolera zamiast puchnąć, to jest miękii a nawet go zasysa. Co dziwne pod vagiem i pod obciążeniem vag pokazuje poprawne doładowanie. Ogólnie sytuacja patowa. A jeszcze jedno, przy...
Koledzy więc tak . Auto już bez DPF. Nowy zaworek sterujący podciśnieniami Sztanga pracuje węże puchną . Moc dopiero od ok 2800-3000 rpm. Co można sprawdzić jeszcze ?
rura od egru do intercoolera. było pisane kilka razy.
Węże puchną, to normalne, ale na logach wyraźnie widać, iż turbo przeładowuje, powodem może być zapieczona geometria, lub sterowanie podciśnieniowe. Dodatkowo masz źle ustawiony kąt synchronizacji (rozrząd) masz 4 stopnie na plus, powinno być 0. A i do tego auta musisz mieć co najmniej siódemkę albo wyżej, tym archaizmem 3.11 dużo nie podziałasz.
Na kompie brak błędów, Pomóżcie co można sprawdzić w aucie? Parametry życiowe podczas jazdy. Ciśnienie turbodoładowania np. Turbina ładuje bo węże "puchną". Nie jest to żadnym kryterium diagnostycznym.
Chyba jest jednostronnego działania i nic nie przecieka aczkolwiek wydaje mi się, że on może być w 2 strony działający. Myślę tak, bo u góry tłoka jest przewód olejowy który idzie do zbiornika z olejem. Po prostu gumowy, nie ciśnieniowy ! Więc gdyby tam dać ciśnieniowy to by szedł w obie. Ale teraz zrobiłem tak, że podniosłem do góry całkiem i zagiąłem...
miałem podobną sytuację w golfie II ! wywalało wodę węże puchły i temperatura skakała. wymieniłem dwie głowice trzy uszczelki, termostat,czujnik temperatury i chłodnicę!!! i nic!!!!! a co się okazało USZKODZONY KOREK WLEWU PŁYNU!!! za 5zł
Wydaje mi się że to pompa wody . Ten cienki wężyk od zbiorniczka nie jest zapchany ( niestety). A czy jak pompa nawaliła to puchły by też węże?
Panowie jak mam podłączoną pompę elektryczną na zasilaniu to po podaniu jej napięcia robi ciśnienie węże puchną i staje pompa a powrotem prawie nic nie leci, czy tak powinno być?
Oliwka? Masz na myśli baryłkę chyba? To co niektóry piszą o tych połączeniach to są tacy, co wiedzą jak dużą wagę trzeba przykładać do bezpieczeństwa, albo tacy, co nigdy od komputerów nie odeszli i lubią sobie popisać w internecie, bo w życiu jeszcze nic nie robili. Tak czy inaczej, połączenie wytrzymało, ale wąż do 6 barów, (bo one chyba na takie...
no ale skoro nie ma przepływu to płyn by wracał i węże by puchły
Dobry mechanik wywnioskuje z uszczelki dość dużo ona nie musi być przepalona. Korek w zbiorniczku jest ok trzyma ciśnienie takie jakie ma być? Węże wystarczy dotknąć i od razu wiadomo czy puchną czy nie.
Sprawdź też czy węże elastyczne nie puchną przy wduszaniu pedału.
Dolot jest szczelny na 100% świece nowe irydy, cewka w sumie to wiem że jak się kończy to puchnie na żywicy a wygląda dobrze, przepustnica jak zdjąłem wąż to wygląda na czystą, przepływa umyta zmywaczem do hamulcy i zero poprawy, a na filtrze powietrza było tak samo przed wymianą, chyba że tamten był zasyfiony i miał już mniejszą przepustowość co ten...
Węże od chłodnicy puchną? Gdy osiągnie 90'C powinny być troszkę twardsze niż na zimnym silniku.
Prostym testem jest zakręcenie gazu na butli i pojeździć na benzynie. Jak węże nie puchną - to wniosek jest chyba oczywisty - reduktor do regeneracji.
Ostatnio kupowałem węże właśnie dedykowane na fiacie , uszczelki wtrysków i pare innych gumowych rzeczy m in do stilo i cc Ja coś powiedziałem że 5 lat wytrzymie. A on zażartował że za dwa lata wróci Pan po nowe. Koleś mówił że nawet płyny do spryskiwaczy degradują gumowe uszczelki czy wężyki .Dzisiejsza chemia nie lubi gumy. I w ogóle niby się kupuje...
Najprościej złap za wąż i dodaj gazu powinien puchnąc.
a węże Ci nie puchną? bo może ktoś wyją termostat bo uszczelka pod głowicą krychnięta
Miałem kiedyś podobnie z Meganką 1. Padła pompa, wywaliło płyn. Założyłem nową, zalałem, odpowietrzyłem. Nie grzeje. Wąż do nagrzewnicy pusty. Po ściskaniu napełnia się, grzeje z 5 min i pusty. Płynu nie ubywa, oleju nie przybywa, brak śladu oleju w płynie. Test prawie niczego nie wykazał, po pół godzinie delikatne zabarwienie. Zrzuciłem głowicę, uszkodzona...
Problem jak w temacie , zamieniałem już korki w chłodnicy dalej to samo , z odkręconym korkiem chodzi super , ale gdy zakręcę korek robi się wysokie ciśnienie i węże puchną , temperatura nie przekracza 90 stopni , pompa wody sprawna ,wszelkie zaworki które sterują nagrzewnicą są ok węże wszystkie ciepłe generalnie wszystko ok a jednak coś jest nie tak...
Podobno jak piszesz autko miało więcej mocy u dołu. Podobno. :o Weź VAG i zrób LOGI, inaczej trudno powiedzieć co i jak. Po trzecie jak węże nie puchną to turbo nie dmucha.
Jak węże układu chłodzenia? nie puchną? nie nabija ciśnienia?
Albo wymień korek. Powinien sam upuszczać ciśnienie z układu. Jeśli tego nie robi to węże będą puchły a że układ chłodzenia jest zamknięty musi być szczelny i utrzymywać wyższe ciśnienie żeby płyn się nie gotował.
Temat dość długi wiem mi się samemu nie che własnych postów czytać bo są przydługawe, hehe.? No ,nawet za długi ,czytając takie coś trzeba podkręcić mózg. Nie wiem o jakie węże ci chodzi bo jeden pokazujesz wodny a drugi od turbo. Jeszcze raz, jak gruszka zaciągnie do końca, to po dodaniu gazu węże od dolotu mają "puchnąć " i będzie to wyraźnie czuć...
Sprężarka przy większych obrotach charakterystycznie podwizduje, a jak masz inetrcoler to możesz sprzawdzić jak puchną z powodu ciśnienia węże. Tak duże spalanie możesz mieć, przy 'ciężkiej nodze' lub awari przepływomierza, lub zaworka recykulacji spalin ERG. Pozdr.
za 3 razem miałem założoną metalową uszczelkę.Nie wiem czy w tym wszystkim na te problemy z uszczelką nie miał wpływ problem z układem chłodzenia(dwukrotna wymiana czujnika temp. przy chłodnicy,trzykrotna wymiana termostatu obecny puszcza na ok.92st.c a wiatrak włącza się przy 95-99)i odwieczny problem z puchnięciem węży.przez te problemy samochód dwa...
Sprawdź czy wentylator chłodnicy się załącza po rozgrzaniu silnika. Ponadto czy czasami nie był wymieniany zbiorniczek płynu chłodniczego wraz z korkiem, albo sam korek na jakiś zamiennik? W korku jest specjalny zaworek ciśnieniowy. Jego zadaniem jest utrzymać stałe ciśnienie w instalacji chłodzenia na określonym poziomie. Np. 1,4 bara, 2 bary (trzeba...
Zapomnij, że na wężach zrobisz dokładną dozę, one puchną.
A wiesz że w niektórych wozach np ze stajni vw temperatura na zegarach jest wskazywana z tolerancją nawet + - 20 stopni.? Wskaźnik stoi sztywno 90, a temperatura sobie szaleje w układzie? Jest to zrobione chyba po to by kierowca w z adhd skupił się na jeździe. W takich kosiarkach nie raz went włączał się blisko 100 stopni . Widzisz jaki to zakres ruchu...
1. Akumulator. Musisz wiedzieć że akumulator im mniejszy tym mniej trwały i nie bardzo jest jak to przeskoczyć. Na starym akumulatorze powinieneś mieć symbol. Kup po prostu taki sam. Dziś nawet kwasowe akumulatory są szczelnie zamknięte. Nie polecam akumulatorów marki WM - potrafią paść same z siebie. I najważniejsze - na zimę nie zostaw akumulatora...
No tak, turbo jest podejrzane ale na wolnych obrotach tak fuka, a wtedy turbo nie dmucha wirnik ma luzy poprzeczne i wzdłużne ale wszystko się kręci, sztanga podnosi się po odpaleniu węże puchną chociaż faktyczne wydaje mi się że powinny bardziej, tylko co z tą mocą że on wcale nie jedzie. Czy uszkodzone turbo powodowałoby to fukanie na wolnych obrotach?...
Odpowietrzyłem hamulce tak jak napisałeś. Lecz dalej to nic nie dało, nawet sprawdzałem węże czy nie puchną jak sie naciska pedał. Nic takiego się nie dzieje, płynu nie ubywa.
Witam. Posiadam Fiata Punto 1.2 8V 2000 rok. Na początku stycznia wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Objawy były takie, że puchły węże gumowe i wywalało płyn chłodniczy spod korka zbiorniczka wyrównawczego. Przy okazji wymiany UPG, głowica była oddana do gruntownego remontu (zawory, docieranie, frezowanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych,...
Witam! Mam problem z Fiatem Marea Weekend 1.9Jtd 2001r auto wkręca się tylko do 3,5 tys obrotów, nie załącza turbo, diagnoza wykazała za niskie ciśnienie doładowania. Po pchnięciu cięgna turbiny węże puchną i robią się twarde, bez tego prawie w ogóle nie czuć ciśnienia, Przy gaszeniu gruszka zaciąga cięgno. Podmieniałem przepływkę bez efektu, wyczyściłem...
Tylko ciśnienie w zbiorniczku i twarde węże do chłodnicy. Węże są tylko twarde czy puchną?
wąż puchnąć puchnąć przewód bateria puchnąć
sterowanie deskorolka świecą diody laptopie zasilacz anteny televes
zrobić rower elektryczny zrobić rower elektryczny
KUKA MFC – brak widoczności wejść DI, diagnostyka KRC2/KRC4, iosys.ini, zasilanie 24V Peugeot 508 – awarie i naprawa lampy LED, typowe usterki, diagnostyka, wymiana