Wygotuj tłok w oleju powinno pomóc na puchnięcie.
Jak puchnie tłok,to nie da rady kręcić bo blokuje. Sprawdż czy po takim nieodpalaniu świeca jest mokra czy sucha.
Możliwe również że tłok puchnie
Zrobiłem test podgrzewaną tłoka do 100s nie da się go do cylindra wsadzić. Czyli firma power force to szajs przynajmniej te tłoki strasznie puchną.
Być może puchnie tłok. Tuningowy wariator lub rolki także będą winowajcą gdyż silnik na dotarciu ma znacznie mniej mocy. Bez obciążenia z podniesionym tylnym kołem silnik wchodzi na wyższe obroty czy także jest zdławiony?
Przegrany tłok, w wyniku temperatury puchnie,a gdy ostygnie zaczyna normalnie działać Dodano po 48 Tłok do wymiany, pod wpływem temperatury puchnie
Tak Davvvi świadomie wybrałem inny sposób docierania dla dwusuwa więc nie ten z instrukcji. Ale czy pęknięty pierścionek dzwoni?-nic takiego nie słyszałem ani nie słyszę. Pospaceruje trochę ze świecą przy głowicy to faktycznie jak iskra będzie zanikać to trzeba się będzie wziąść za cdi, świecę,kabel z fajką. Tak sobie myślę,że gdyby puchł tłok to by...
Po wystygnięciu na drugi dzień normalnie odpala. Zastanawiam się, czy nie puchnie tłok, albo pierścienie nie są pęknięte.
rafik dzięki, czyli jednak puchnie tłok ...
No to właśnie czasem motor może być bardziej nagrzany, czasem mniej. Tak może puchnąć tłok, co zwiastuje lekkie zacieranie się silnika. A on chłodzony powietrzem, no crossik czyli pewnie w palnik dostaje równo :P . Jest jeszcze taka szansa, że może impulsator w silniku świruje pod temperaturą. Jednak to jest dość mocno naciągana hipoteza :/ .
Kolego a może jeszcze słabo dotarty i pod względem temperatury puchnie tłok i dlatego ciężko ci go odpalić.
Możliwe że puchnie tłok, ale na pewno ten mechanik trochę przegiął z ceną. Poszukaj lepszego fachowca, albo reklamuj.
Może pompa wodna sie zaciera Dodano po 1 a może tłok puchnie jaką ma temperaturę silnik Dodano po 2 lub też pompa olejowa
Przy docieraniu silnika nie powinno być więcej oleju w benzynie? Np. 1:20? Przecież napisano, że stosuje 1:25. Uważam, że jeśli silnik nie traci mocy to należy po prosu użytkować z umiarkowanym obciążeniem. Być może tłok puchnie, ale jeśli nie blokuje ruchu to jest szansa że dopasuje się do warunków cylindra. A jeśli spuchnie nadmiernie to nie pomoże...
A jak się rozgrzeje odpala normalnie, kopniak chodzi tak samo jak i na zimnym silniku? Może Ci puchnąć tłok jednocześnie się nie zacierając.
Zapewne puchnie tłok bo wykonano go z kiepskiego materiału. Albo zbyt ciasne pierścienie. Spróbuj zwiększyć dawkę paliwa przedstawiając na iglicy zawleczkę na sam dół. Oleju 250 daj na 5l.
witam!!! Obecnie w simsonie mam rozwiercony cylinder na 60ccm z wypolerowanymi kanałami. Ogólnie rzecz biorąc ten cylinder jest do kitu. Jest to chyba lipny zamiennik, na pewno nie orginalny niemiecki. Gdy miał 50ccm to tłok mi puchł i silnik stawał, więc postanowiłem oddać cylinder do specialisty który wykonuje szlify. Rozwiercił mi ten cylinder pod...
Ciężko powiedzieć osobiście rozkopał bym silnik i szukał śladów coś musi być. Kiedyś stanie całkiem i dobrze jak nic nie urwie. A czego tam szukać jak tam już nie ma nic. Zapewne silnik to już padło które ledwo co chodzi, a tymi blokowaniami błaga o litość. Nie ważne czy to puchnie tłok, panewka się zaciera czy inne cuda, i tak trzeba remontować więc...
Sprawdź uszczelkę pod głowicą,może też puchnąć tłok w cylindrze.Piszesz że jak silnik ostygnie to znowu jedzie normalnie aż znowu się nagrzeje i traci moc, typowe objawy początków zatarcia.
A może po prostu ci puchnie tłok dzisiejsze tłoki z aluminium są słabej jakości więc może to jest przyczyną lub cewka zapłonowa ma jakieś przebicie spróbuj zrobić zapłon bateryjny chyba że taki masz i akumulator jest słabo ładowany.
Może łapać sworzeń tłoka, jeśli tak jak w jawce, że nie jest na łożysku. Wtedy nawierca się otworek na korbowodzie dla lepszego smarowania. Najpewniej może puchnąć tłok, po rozebraniu będziesz widział ślady zacierania, jeśli są to w tych miejscach drobnym papierem ściernym trochę zebrać.
Pewnie tłok puchnie, lub przyciera się na jakimś elemencie. Tutaj pomoże jedynie rozbiórka silnika i oględziny.
Niewłaściwie docierany, a co za tym idzie tłok puchnie.
Olej pompa podaje A luzów nie było na korbowodzie więc wymieniłem.cylinder tłok głowice. Brat i kolega mówi że tłok puchnie bo badziewny materiał. Dodano po 16 A nie wiecie gdzie można kupić jakieś lepsze części? Może i racja że tłok puchnie A droższych lepszych części nie mogę znaleźć
Myślę że pilarka nie była całkowicie sprawna, gdy ja wypożyczałeś. Trudno będzie teraz coś udowodnić. Pamiętam podobny przypadek, wtedy do cylindra wpadła śrubka mocująca przepustnicę do osi. Ten "serwisant" nawet nie zadał sobie trudu aby wydmuchać ten cały syf. Jeżeli remont tego gaźnika był też tak robiony, to na skutki nie trzeba było długo czekać....
Sprawdź ciśnienie w cylindrze, bo coś mi się wydaje, że jeżdżąc ciągle na maxa mogłeś silnik "przytrzeć". Czy dozownik oleju jest sprawny i podaje właściwą dozę oleju ?. Może sam przyrządzaj mieszankę. Z opisu można wywnioskować, iż podczas jazdy na pełnym gazie "puchnie" tłok w cylindrze i zakleszczają się pierścienie tłoka. Dobrze byłoby sprawdzić...
To ci właśnie wg mnie tłok puchnie.
Sprawdzałeś jeszcze raz klin? Może znowu ścięty. Jak z kompresją? Może jakieś lekkie zatarcie, wtedy też nie odpali. Odkręć chociaż kolanko od cylindra i zajrzyj na tłok, oraz opuść tłok na sam dół i obejrzyj ile się da ścianki cylindra, może problem tkwi w kiepskim sprężaniu, a nie w zapłonie. Często w wsk ścinało klina jak puchł tłok i stawał w cylindrze....
Okopcona świeca jest oznaką złej mieszanki. Skoro filtr wymieniony to oznacza to zbyt duża ilość paliwa, bądź problem z braniem oleju skoro słabnie po 15 minutach. Może tłok puchnie? Sprawdziłbym co widać na tłoku przez otwór świecy. Jeśli jest bardzo mokro to zdjąłbym głowice i sprawdził jak wygląda cylinder. I na sam koniec tłok i pierścienie jeśli...
Chyba tak- po zagrzaniu tłok "puchnie". Lub za długie pierścienie, małe szczeliny na zamkach ale to zbyt oczywiste dla mechanika żeby ktoś zrobił taki błąd.
Witam. Skuterek pali bez problemu, jest to dwusów , ma ładne przyspieszenie ale jak silnik się rozgrzeje to gdy jadę na max obrotach zaczyna jechać ciężko i spada z obrotów, prawie że gaśnie, ale po chwili wszystko wraca do normy choć już po tym jest słabszy, słabiej się rozpędza. Gaźnik wymieniłem bo stary się rozleciał, jest wyregulowany :) filtr...
Tłoki almotu do WSK 125 zacierają się tak samo jak ten wyżej na foto. Na forum WSK możesz kupić tłok ze stopu AK20 robiony na zamówienie z odpowiednimi wymiarami który nie "puchnie" bądź na skuter dębica masz tłoki z Tajwanu które są wymiarową kopią oryginalnych gorzyckich. (te zestawy po 60zł). Przerywacz szukaj na allegro firmy Elprom.
Tego Ci nie powiemy. Wyjmij silnik, zdejmij głowicę i zobacz. Z opisu może wynikać że tłok puchnie i po prostu tak reaguje po zagrzaniu,
Witam mam Benelli pepe 2t 2007 rok i mam pytanie odnośnie jego silnika. A więc co w nim tak naprawde siedzi. Minarelli? Morini? czy wkońcu chinskie 2t? Szukałem już o tym informacji ale nic nie znalazłem ;/ Wiem że Benelli sprzedało sie chińczykom (keeway) Dziękuje za pomoc i pozdrawiam ;) Dodano po 1 A zapomniałem dodać czy po 3000 km możliwe aby w...
Daj piłę do regulacji. Przyciera się ewidentnie tłok puchnie. Może jeszcze nie jest za późno. Ewentualnie wymiana tłoka. Bo zatrzesz cylinder.
Tłok puchnie ? Gaźnik prawidłowo ustawiony ?
A mi to wygląda na zacierający się/puchnący tłok.
puchnący tłok. Głowa puchnie od czytania takich rzeczy. Ad meritum - wykręć świecę, jak wygląda? Mokra i czarna?
W przeszłości miałem podobne przypadki z WSK-125. Po dłuższej jeździe na maksa (tj. 82 km/h) po pewnym czasie " nagle gasła. Z mojego doświadczenia wynikało, że WSK "zacierała się" tj. "puchł tłok" w cylindrze (wada materiału) i dopiero po ostygnięciu można było uruchomić silnik. Wg mnie to po takiej jeździe zapiekały się pierścionki na tłoku i dlatego...
Układ paliwowy jest drozny tak jak układ odpowietrzania zbiornika. Moduł jest zabezpieczony. Możliwe że tłok "puchnie"?
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
Może tłok puchnie, źle dotarty albo słaby stop. Jaki to zestaw, china czy nie ?
Po pierwsze przeczyść dokładnie gaźnik. Po nagrzaniu gdy szarpie i traci moc może być że tłok puchnie. Jaki przebieg ?
Tak jak kolega wyżej napisał może być coś że ssaniem lub do regulacji skład mieszanki. Od niczego możesz sprawdzić proste rzeczy jak gaźnik, filtr paliwa. Napisz czy jak straci moc to na wolnych pracuje normalnie. Może tłok puchnie. Chociaż to już chyba najgorsza opcja.
sprawdz czy objaw występuje jeśli odpalisz go na postoju lub jedz po prostej ale na wyższych obrotach, jeśli obiaw wystąpi to może być żle dobrana średnica tłoka i się przyciera(puchnie tłok).W ukł. chodzonych powietrzem pasowanie robi się dosyć lużne.Z tego co pamiętam (z dawnych lat )jeśli tak się zdarzyło to docieraliśmy go przez parę dni na średnich...
Być morze gdy silnik się nagrzewa to tłok puchnie (teraz chińczycy wykorzystują bardzo złe materiały dzięki nim produkty są bardzo tanie) A i spróbuj w ciemności popryskać wodą przewód wysokiego napięcia. Gdy będzie świecił to jest do wymiany Pozdrawiam!!
Po przebiegu 12000 km w silniku nie ma prawa już "puchnąć tłok", tym bardziej że to silnik dobrze zaprojektowany by do tego nie dopuścić. Może silnik się zacierał, ale to nigdy nie następuje bez powodu. Radziłbym zmienić serwis. Kombinatorzy jacyś, bez powodu nie wstawia się jakiegoś chińskiego modułu zapłonowego. Proponuję jeszcze sprawdzić czy nie...
Ja nadal twierdze ze topuchnacy tłok może masz za mała dawke i przy wiekszych predkosciach mieszanka jest zbyt uboga i chwilowo tłok puchnie
Odpowietrzenie baku to raz. Dwa przegrzewająca się cewka lub jakiś element układu zapłonowego. Jaka jest historia silnika może tłok puchnie.
Do sprawdzenia jeszcze odpowietrzenie baku. Może tez być tak że po nagrzaniu w układzie zapłonowym przebicie się pojawia. Zakładam że tłok nie puchnie.
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Witam Moim zdaniem jak zimny to jest git bo jeszcze wszytko nie nie nagrzało sie ale jak sie nagrzeje to prawdopodobnie tłok puchnie i wiesz już jest spadek na mocy....lub to tylko sprawa pierścieni ale chyba tłok do wymiany a nie wiadomo jeszcze jak z cylindrem.....:arrow:
Termostat do sprawdzenia, masz typowy przykład "puchnięcia" tłoków od za wysokiej temperatury. Impulsator wału nie ma nic wspólnego z gaśnięciem na rozgrzanym-gdyby był uszkodzony w jakiś sposób to byś nie miał iskry.
Wymień kondensator, on najczęściej pada i daje takie objawy. Proponuje kondensator od malucha. Jaka przerwa na świecy? Może obroty jałowe za niskie? A może, to tłok puchnie?
jeśli to było po remoncie to może tłok puchnie. spróbuj odpalić pogazować mu trochę niech się nagrzeje zobaczysz co się stanie -Byle nie za długo bp przegrzejesz go!
Witam może Ci tłok puchnie sprawdź przerwę na świecy na platynach tak jak kolega wyżej mówił cewkę zobacz lub kable na iskrowniku. :) Pozdrawiam. PS wstaw fote świecy :)
Olej w niej zmieniasz? Może gaźnik jest brudny/uszkodzony/brudny filtr oleju i uboga mieszanka. W każdym razie coś się przegrzewa, puchnie i blokuje. Strzelam ze tłok.
Mam cylinder 60cmm bez przerubek i tłok powera ten tłok tak puchł ze po odcinku 4 km silnik miał bardzo cieżko i nie była to wina cylindra bo wczesnjej miałem tłok nie wiem jakiej firmy i silnik chodził pięknie. Chciałbym teraz kupić taki tłoczek i zobaczyc ale najpierw chciałbym sie kogoś poradzic. Mam jeszcze jedno pytanie bo mam cylinder ddr i za...
Tłok może puchnąć podczas pracy - jak wygląda temperatura na wskaźniku i w jakim stanie przy jakiej temperaturze włącza się wentylator?
Tłok od Rometa to zły pomysł, w szczególności pod względem jakości i podatności na puchnięcie. Nie wiem jak wygląda tam układ kanałów, dla których ma znaczenie położenie zamków pierścieni w tłoku oraz szerokość nóżki tłoka od strony dolotu, jak również całkowita wysokość tłoka aby zapewnić kąt otwarcia dolotu. Większość dobrych tłoków od skuterów zaczynają...
Możliwe, że nawet i tylu nie zrobisz. Bolączką tych tanich zestawów nie jest może sam cylinder ale głównie tłok , często puchnie bo jest zrobiony ze słabych materiałów.
Tłok puchnie i się zaciera, pompa olejowa nie pompuje dostatecznej ilości oleju gdyż olej jest rozcieńczony paliwem. Możesz spróbować dolać trochę oleju (1:50) bezpośrednio do zbiornika paliwa. Jeśli to nie pomoże to sprawdź stan tłoka i cylindra.
Chodził na obrotach 2600-2700 rpm 3h? Coś ty nim robił? Micha w dół i panewki do oglądnięcia. Z 60 jest taki problem że tłok jest słabo chłodzony (nie ma porządnego natrysku oleju na denko tłoka) główka korbowodu z tuleją smarowana tylko rozbryzgowo. Przy takich obrotach tłok puchnie (zaciera się w cylindrze czasem pęknie pierścień) oraz cierpi smarowanie...
Każda świeca ma swój modół zapłonowy. Dlaczego pęką tłok i elektroda w parze? Wyprzedzenie zapłonu i czas jego trwania do sprawdzenia. Cylinder po honowaniu utrzymuje "pewniejszy " film olejowy. Jednak gdyby tłok puchł to by się zacierał, a śladów takich nie widać. Pęknięcie tłoka powstaje ,wtedy kiedy dostanie strzała. Obstawiam paliwo, zapłon oraz...
Nie już nie jest. Dużo przejechane km jest na nim. Teraz nie pamiętam dokładnie ale gdy zamawialem tłok i cylinder z allegro to któraś z tych 2 rzeczy była peknieta. Kawałek był odlamany. Myślałem nad tym że może tłok puchnie bądź silnik się przegrzewa ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić. Jakieś pomysły? Dodano po 10 Macie jeszcze jakieś pomysły?
Kolego sprawdź, czy masz czysty filtr paliwa. Może silnik był remontowany i trzeba go stopniowo docierać. Znam takie przypadki, że podczas "ostrej" jazdy (na maxa) zawsze silnik gasł, gdyż się zacierał tj. "puchł" w nim tłok, prawdopodobnie wykonany z niewłaściwego materiału. Po ostygnięciu silnik jednak zapalał i można było kontynuować jazdę, z tym...
Witam. Mam problem z moim skuterem. Na wstępie dodam, że jest to typowy skuter chiński 50 4T. Otóż skuter chodził bez zarzutów, do czasu, gdy podjeżdżając pod krawężnik zawadziłem wydechem i na skutek tego pękła mi pokrywa, tam gdzie np. wlewa się olej. To chyba fachowo nazywa się prawa pokrywa silnika czy coś takiego. Zamówiłem nową pokrywę, nową uszczelkę....
N ajpierw wykręć świece i zobacz na jaki kolor wypala świece. Dopiero będziemy rozmawiać o składzie mieszanki paliwowo powietrznej. Chłodzenie ? Masz chłodnice ? :D Cylinder jest chłodzony powietrzem więc za wiele nie ma co sprawdzać, jedyne co możesz sprawdzić to czy nie jest cały w błocie i tyle. A powietrza jak będzie miał za dużo w skladzie mieszanki...
Tam ktoś nie głupio napisał że przyczyną może być puchnięcie tłoka np. silnik ma za ubogą mieszankę przez co się grzeje tłok puchnie i efektem tego zjawiska staje się twój problem, jednak mowisz ze gaźnik czyściłeś i regulowałeś, nwm jak jest w aeroxach 100ccm ale powinno być coś takiego jak króciec (kolanko łączące gaźnik z silnikiem) i jeżeli ono...
Tłok jest sprawny, nie puchnie, zastanawia mnie czy może być zapchany filtr paliwa, albo wyślizgane rolki?
Ta chłodnica oleju to oryginalna czy z Biedronki?? Nie składaliście silnika na silikon?? Co z pompowtryskami?? Nie leją?? Tłok nie puchnie w tulei?? To co kolega wyżej wspomniał - natrysk oleju na denko tłoka - co z dyszami?? Poprawnie zamontowane?? Dysze drożne??
Złe spasowanie tłoka/cylindra albo wykonane z gównianych materiałów. Tłok puchnie po rozgrzaniu i najprawdopodbniej pierścienie się zacierają. Chłodzenie nic tu nie da. Po prostu nie każdy jest mechanikiem. PS. Podręcznikowe objawy. Spróbuj starym sposobem do dwusuwów tzn. dolej nieco oleju 2T do paliwa (1:25) i zobaczymy może się dotrze po jakimś czasie,...
Ja bym obstawił 2 przyczyny, jw puchniecie tłoka to jedna a druga, to masz walniętą cewkę zapłonowa w iskrowniku. Miałem tak samo w swoim ogarze silnik składałem od gołych karterów cyl,tłok ,wal, lozyska wszystko robilem na perfekt jak dalo sie najlepiej. Silnik dzwonek odpalał z dotyku, lecz po chwili gasl i nie dało sie go za nic odpalić , nie wiedziałem...
Po uszkodzeniu tłoka bałbym się kupować i zakładać nowego do tego cylindra. Najlepiej kupić oryginał i mieć święty spokój raz że będzie to chodzić bez awaryjnie i na lata a dwa na pewno różnice w mocy są odczuwalne lecz wiadome cena jest bardzo duża za taki zestaw. Moim zdaniem wina leży po stronie zamiennika, przegrzewa się i puchnie.
Jeśli jesteś pewien, że zbiornik ma poprawnie działające odpowietrzenie i sama prądnica nie powoduje zatrzymania silnika, to może tłok puchnie? Jak rozumiem, silnik jest dwusuw, poprawna proporcja paliwa/oleju została wlana? Dodano po 33 (...) mieszanka ma właściwy skład. Skończyły mi się pomysły. Ostatnie pytanie wycofuje.
Pozostaje jeszcze sprawdzenie świecy zapłonowej i cewki ,ustawienie rozrządu i jak to nic nie zmieni to sprawdzenie czy tłok nie puchnie i się nie zaciera. Dodano po 1 I jeszcze jedno jak wygląda świeca ? Chodzi o kolor czy nie jest okopcona ,powinna mieć taki kawowy kolor.
W skrócie przejechałeś 1500 kilometrów, silnik jest dotarty. Jeżeli tłok miałby "puchnąć" to wtedy nie miałby siły. Moim podejrzeniem jest ten kondensator z MZA. Proponuję Tobie założyć kondensator z Fiata 126p firmy Magneti Marelli (przetestowany sposób) i wtedy zobaczyć efekty. Koszt takiego elementu wynosi około 10 złotych.
Wymieniałem świece jest koloru brązowo i jest sucha odpala od razu tłok na bank nie puchnie próbowałem na 2 cylindrach i tłokach i nie było różnicy.
Do sprawdzenia zapłon i przerwa na przerywaczu nie może być zbyt mała. Tłok nie puchnie? Ustaw zawleczkę na iglicy na sam dół aby miał większą dawkę paliwa. W tym silniku można założyć odwrotnie jeden tryb i wówczas skrzynia będzie ciężko działać i nie chodzi tutaj o zmianę biegów tylko opory na wałku zdawczym szczególnie gdy się silnik nagrzeje. Mam...
Jawka 50, takie coś to norma, możesz próbować perfekcjnie zgrać zapłon z gaźnikiem ale to skrajnie trudne. A co się takiego dzieje po prostu tłok ci puchnie (minimalnie zwiększa swoją średnice) przez co zwiększa się tarcie. Spróbuj dać bogatszą mieszanke. Cewka na bank nie jak już to zapłon za wczesny.
Dlaczego głowica była wymieniana ? Zapewne silnik się przegrzał i teraz tłok puchnie. Ciasno chodzi w cylindrze. Przy rozruchu potrzebna jest większa siła, więc rozrusznik pobiera większy prąd z akumulatora, a ten oryginalny obliczony do normalnych warunków pracy w tych okolicznościach ma za małą wydolność prądową.. Spotkałem się z takimi objawami po...
Witam, potrzebuję pomocy, zakupiłem Suzuki Dr 125 1986r, wszystko przeczyszczone luzy zaworowe ustawione, świeca wymieniona, problem nadal jest a wygląda tak, na zimnym silniku moto się wkręca do końca ciągnie na każdym biegu a tylko jak się rozgrzeje bo przejechaniu 2-3 km nie chcę się wkręcić do końca na obroty, przerywa traci moc, nie ma problemu...
Puchnący tłok to znaczy ,że tłok pod wpływem temperatury rozszerza się co powoduje w najgorszym wypadku zatarcie silnika a w najlepszym tylko jego zwolnienie, zatrzymanie.
Co do zwalniania obrotów to trudno powiedzieć . Przyczyna może być po stronie mechanicznej , jak objawy zacierania się lub puchnięcia tłoków w wyniku nagrzania . Tak samo może być problem elektryczny . Co do utrudnionego startu gdy jest ciśnienie w zbiorniku to może być wina zaworka zwrotnego który blokuje cofanie się ciśnienia ze zbiornika do cylindrów...
Aprilia rs 125 06r, ale na tłoku tym drugim tłoku 53,97 było luzu 0,35 więc dobre dali pierścienie, docieranie nic nie da bo luz się nie zmniejszy. Nie jestem pewien ale gdzieś słyszałem że jak cylinder ma nadwymiar tak jak tu 54,01 to luz montażowy daje się mniejszy tylko kwestia tego czy się nie zatrze bo wiadomo tłok lubi puchnąć. A Pan który mi...
Wydaje mi się, że szlif jest po prostu wykonany nie prawidłowo ponieważ jest to już 3 tłok. Na pierwszym, również z Almotu objawy były identyczne. Na drugim co najśmieszniejsze chińskim nie puchł, ale też nie miał mocy. Wynikało to z jego wielkości, był delikatnie mniejszy niż te z Almotu. I teraz mam już trzeci tłok, kolejny z Almotu i puchnie tak...
Usterka jest od dłuszego czasu płynu nie ubywa , a takze brak jakiego kolwiek zapachu płynu po odpaleniu pary itp . Silnik kreci sie spobodnie takze tłok nie puchnie alternator tez swobodnie krece wałem . Jeszcze zauwarzyłem ze jak zgasze i odpale odrazu odpali normalnie a po odczekaniu kilku min. juz brak mocy .
Są dwie opcje. Albo masz źle wyregulowany układ paliwowy i po prostu cały czas musiałby pracować "na ssaniu". Możesz spróbować to zdiagnozować w "chałupniczy sposób" po przez przysłonięcie lekko wlotu powietrza. Najpierw tylko nieco, potem bardziej i jeszcze bardziej. Powinien tylko słabnąć, jeśli w jakimś ustawieniu odczujesz jednak wzrost mocy, choćby...
Na której części tłoka widać ślady po spuchnięciu? Jakie pasowanie tłok-cylinder? Daj foto tłoka jak możesz.
Witam. Witam, posiadam kosiarkę spalinową, która bardzo dziwnie się zachowuje. Na zimnym silniku chodzi normalnie. Silnik czterosuwowy. Jak się rozgrzeje to gaśnie i nie chce zapalić aż ostygnie. Tłok nie puchnie bo lekko się kręci na ciepło. Nie wina gaźnika bo był wymieniony. Cewka też nowa. Iskra na ciepło jest. Co ciekawe jak na ciepło zgaśnie...
Nie wiem co za mania jest z podpinaniem sprężarki i zbiornika poprzez zwykły wąż, temperatura takie węże rozpuszcza i puchną aż miło, to koło pasowe też by wartało zmienić, w sklepach z częściami do ciągników kupisz bez problemu tyle ze mniejsze do ciągnika. Tłok był porysowany że wymieniłeś go na chińczyka?
Pojazd: Yamaha Aerox 70 LC Cylinder: Malossi Sport 70 LC Gaźnik: Motoforce 17,5mm Wydech: Gianelli Extra V2 Skuter 75km temu miał wymieniany tłok wraz z pierścieniami i pompą wody, ponieważ wcześniej pierścienie nie wytrzymały. Aktualnie nadal "docieram?" na mieszance 1:40. Problem: Skuter się grzeje. Pokrywa pompy wody, węże i chłodnica po 3 minutowym...
Przyczyną jest niedotarty i puchnący tłok - proponuję po prostu odpowiednio dotrzeć tłok i spasowanie pierścieni jeżdżąc trochę wolniej na niższych obrotach. Docieranie silnika jest w takim wypadku niezbędne.Oczywiście można założyć troszkę większy wentylator i będzie chodził i jeździł dłużej - ale i tak istnieje możliwość zatarcia.
a wartość cieplna świec ? - może zastosowałeś tak samo złe jak były ? Teraz takie pytanie - jak ci osłabnie czy potem normalnie kręci rozrusznikiem ? - pytam bo spotkałem się z przypadkiem "puchnięcia" nieorginalnych tłoków - efekt właśnie taki jak opisujesz. Jeszcze czy wyczówasz "wypadanie" zapłonów czy tylko słabnięcie ? - Kolejna sprawa - zawory...
Witam Mam problem ze skuterem gdy sie rozgrzeje czyli już po 2-3min jazdy traci on moc, nie może się zebrać i przerywa. Czytałem że może to być przegrzany tłok i gdy nagrzewa to zaczyna puchnąć. Co o tym myślicie, mieliście takie problemy ze skuterem? Jakbym miał go remontować to myśle na włożeniu do niego tłoka 70ccm. Jakiej firmy mam kupić tłok i...
Witam. Posiadam Yamaha TZR na silniku am6, oczywiście 2t. Motorek jest na dotarciu. Posiada świeżo założony cylinder 70cc po szlifie oraz tłoczek. Mam problem ponieważ przy jeździe na wysokich obrotach Yamaha gaśnie, lecz gdy się zatrzymam i chce ją odpalić to odpala bez problemu, nie muszę czekać by ostygła. Temperatury również nie łapie(czujnik nie...
Cylinder alu + nicasil, tłok bez różnicy czy 2 czy 1 pierścień w takim przypadku. p.s. coś innego było chyba powodem kolejnego uszkodzenia, tłoki puchną na początku eksploatacji a nie po 1000km.
kolego spr czy pekniecie wału było momentalne czy stopniowe i bedziesz wiedział wszystko . jak szlifowany był to szliferz mogł go uszkodzić przez zły montarz w kłach .i dlatego mógł peknąć oraz przy dużych obciążeniach silnika przy niskich obrotach .sposób montażu już ci opisali ma to duże znaczenie w dizlu gdy są tłoki z wkładkami metalowymi kture...
Tłok wytoczony z aluminium pasowanie na 3 setne nie wiem czy nie za mało ale docelowo będzie chłodzony cieczą więc może nie będzie puchł.
Kup cylinder s60 z tłokiem MZA, tanio i dobrze. Tłok MZA jest zrobiony z lepszego stopu aluminium i nie puchnie jak to bywa przy polskich częściach. Tu możesz zamówić te części: www.Simson.strona.pl Nie planuj głowicy, bo łożyska raz dwa polecą!
silnik puchnie puchnie bateria puchnie wtrysk
robot kuchenny zelmera dobór parownika interfejs różnicowy
transformator potrzeb własnych wymiana stopy tefal
Termet Silver Pro 20 kW: Parametry P10 i P11 Kod błędu C2205 w Chrysler, Dodge, Jeep - czujnik kąta skrętu