Możliwe również że tłok puchnie
Odpal go na zimnym silniku i sprawdź czy puchną węże. może uszczelka.
Brak ogrzewania to silnik zapowietrzony,albo wydmuchuje płyn bo ciśnienie się dostaje do układu chłodzenia.Wtedy silnik puchnie od gorączki i staje.
Co oznacza stwierdzenie "silnik puchnie". Możesz zamieścić zdjęcie, tego gaźnika.
Przyczyną spadku mocy może być przegrzewnie sie nadmierne silnika, puchnięcie tłoka, słabe smarowanie. Często olej z komory dozujacej nie jest dostarczany do smarowania silnika i silnik sie przegrzewa. Można dla próby zadozować do etyliny bezpośrednio olej i zobaczyć czy jest poprawa. Należy sprawdzać czy podczas jazdy ubywa oleju ze zbiornika dozującego.
Zobacz jak u Ciebie jest wykonany spływ wody z podszybia. W niektórych Fiatach ten gumowy element kieruje wodę bezpośrednio na alternator co powoduje korozję stojana, jego "puchnięcie" i w efekcie pękanie obudowy
5k kaw - to wystarczająco, aby pojawiły się jakieś problemy. Owszem, w tej konstrukcji problem z zatartym napędem zgłaszany jest co jakiś czas, ale IMHO to nie jest wada konstrukcyjna, tylko wykonania jakichś serii. Czy tak jest w tym przypadku, to nie jestem w stanie określić na odległość - mogą być także inne przyczyny. I to nie jest kwestia dostawania...
Pompki wtryskowe tu nie mają znaczenia one się psują w ten sposób że nie dają ciśnienia więc nie chcę palić lub nie ma pełnej mocy ale nigdy nie gaśnie przez pompki w tym silniku. Zrób jeszcze pomiar temperatury oleju bo być może nie ma dobrego obiegu, termostat nie działa prawidłowo i silnik się przegrzewa zaczyna puchnąć lekko na tłokach przyciera...
Czy robiono remont silnika, może zmieniano na kiepskie tłoki i dlatego po zagrzaniu silnika "puchną" i silnik się zaciera. Oprócz otrzymanych już wskazówek - porad sprawdziłbym jeszcze cylindry, tłoki oraz tłumiki. Do paliwa należy dodawać dobry olej, we właściwej proporcji.
Dokładnie, w benzyniaku sterownik nie zwiększa dawki tylko wydłuża czas otwarcia wtryskiwacza (np gdy silnik jest pod obciążeniem). Wszystkie silniki "puchną" gdy robi się gorąco, ale może kolega zrobić pomiar kompresji.
A ja myśle że skoro wąż "wywala"to moze być problem z conajmniej uszczelka pod glowica skoro raz Ci go "wywalilo to silnik już mogł sie przegrzać.Sprawdz czy jak samochod zalpie troche temperatury to czy węże "puchną".
Dla niektórych osób "zero" oznacza przerwę/brak połączenia. W sprostowaniu tego nie napisał. Nie odłączona faza rozruchowa może powodować nieznaczne hamowanie silnika i puchnięcie kondensatora rozruchowego.
Odpowietrzenie baku to raz. Dwa przegrzewająca się cewka lub jakiś element układu zapłonowego. Jaka jest historia silnika może tłok puchnie.
a prawie 90 kilo waze. Ojej jaka chudzinka :) ja ponad 110 :) Sprawdź masę na silnik, możesz dać jakiś kabel na próbę na masę. Mogą też puchnąć tulejki w rozruszniku.
Chłodnice wymieniłem, bo ciekła na dwóch rurkach, dostała chyba kamieniem, taką kupiłem. Odpowietrzniki wszystkie znalazłem, leci płyn bez powietrza, przewody podczas pracy silnika nie puchną i są miękkie. W warsztacie też się dziwili, że nie można odpowietrzyć, przeprosili za niewykonanie usługi i nic nie płaciłem. Kupie nowy termostat z obudową, to...
Kiedy wy zrozumiecie ze olej jest do smarowania ukladu lozysk walu korbowego. Tak, smaruje tez tloka ale nie po to on tam jest. Silnik jest zle spasowany. Tlok puchnie i sie zaciera. Rozbierz to sam, kup narzedzia do pomiaru i poskladamy to wspolnymi silam.
Może pompa wodna sie zaciera Dodano po 1 a może tłok puchnie jaką ma temperaturę silnik Dodano po 2 lub też pompa olejowa
Musisz wymontować EGR. Nie wiem jak w LT ale w niektórych autach można testować EGR z pod programu diagnostycznego. Ja zwykle sprawdzam z zasilacza/akumulatora. A wąż między turbo a silnikiem puchnie jak dodasz gazu. Może zmierzyć ciśnienie doładowania. Wtedy będzie wiedział czy wszystko jest ok.
Do smarowania silnika.
Pompa wody, termostat, uszczelka pod głowicą, czujnik temperatury. Podaj więcej informacji - jaki silnik, czy zbiorniczek płynu puchnie i co obserwujesz pod maską.
Gdzie Ty te węże trzymasz , że puchną , kolego - na silniku ? Poważnie , to nic dziwnego w tym nie ma , że szlauchy puchną .W układzie chłodzenia silnika występuje " zjawisko " nadciśnienia . Jeśli silnik się nie przegrzewa i nie wycieka płyn , to spokojna Twoja głowa niech pozostanie.
Może poczytaj "Lato leśnych ludzi" i zwróć uwagę na to, jak gałązka lipy puchnie po ukąszeniu przez żmiję... ;)
Faac d600 odradzam, często siada elektronika, puchną kondensatory. Do tego plastikowe koło zębate w silniku lubi się uszkodzić kiedy brama ciężko chodzi. Ze swojej strony poleciłbym beninca JIM, prosty, solidny napęd.
Mianowicie mam wężyk doprowadzający paliwo do wtrysków i strasznie puchnie od ciśnienia 3,5Bar. Jest na to rada. Raz pękł = pożar silnika.
Fajna konstrukcja. Jednak zastanawia mnie sposób odbioru ciepła. Radiatory na głowicach się pewnie sprawdzają ale co z pustym płaszczem wodnym? Czy tłoki nie puchną?
Puchnie silnik? Nie przegrzewa się? Płynu w chłodnicy dosyć i nie ubywa?
Tylko co te dodatki mają smarować, łopaty wirnika? Przecież woda nie ma prawa mieć kontaktu z łożyskami pompy, które wymagają smarowania. Kolejna rzecz, tj. temperatura wrzenia. Generalnie, uczono mnie, że jeśli temperatura cieczy chłodzącej przekracza 100 stopni, nie ważne, czy jest to woda, czy Borygo to w silniku puchną tłoki i dochodzi do przycierania;...
czy podczas pracy w miarę rozgrzewania silnika nie słabnie? jeżeli tak to puchną tłoki i po zgaszeniu nie obróci rozrusznik-tłoki rzemiosło lub brak prawidłowego smarowania od spodu (dysze olejowe jeżeli takowe posiada) czy ma przedmuch z odmy?
zobacz czy weże łaczace chłodnice i silnik mocno puchną ...jak puchna to uszczelke masz dmuchnieta jak siema ...wydmuchiwanie uszczelek jest przypadłoscia silników vectrach A ... u mnie taki podmuch kosztował 600 pln ( szlif głowicy , docieranie gniazd zaworów ...ustawienie kompa który wskoczył sobie w tryb servisowy) ....
Co to znaczy puchnie? Gaśniecie silnika po rogrzaniu może świadczyć o braku przerwy na zaworach.
A nie puchną Ci przewody gumowe przy kołach?
Oj, może tłoki "puchną"?.Samochód bez gaszenia na ciepłym pracuje normalnie?
Węże od chłodnicy nie są twarde na gorącym silniku, nie puchną. Ale sprawdzę jeszcze czy nie puchną przy utrzymywaniu wyższych obrotów ( 2-3 tys ). Jakie ciśnienie powinno być w układzie ciśnienia na gorącym silniku? Zastanawia mnie jeszcze czy sam zbiornik wyrównawczy może być w jakiś sposób uszkodzony i powodować takie objawy? Bo to, że korek może...
A jak się rozgrzeje odpala normalnie, kopniak chodzi tak samo jak i na zimnym silniku? Może Ci puchnąć tłok jednocześnie się nie zacierając.
Tłok wytoczony z aluminium pasowanie na 3 setne nie wiem czy nie za mało ale docelowo będzie chłodzony cieczą więc może nie będzie puchł.
I co z tymi sprawdzeniami. Nie podajesz, czy w chwili, gdy silnik zgaśnie jest iskra, świeca sucha, czy mokra, czy można obrócić wałem i czy silnik ma kompresję po "zgaśnięciu". Może założono tłoki podróby i puchną. Czy silnik ma właściwe chłodzenie. Sprawdzałeś luzy zaworowe, może trzeba je skorygować. Podmień na próbę (moduł) cewkę WN.
Przy docieraniu silnika nie powinno być więcej oleju w benzynie? Np. 1:20? Przecież napisano, że stosuje 1:25. Uważam, że jeśli silnik nie traci mocy to należy po prosu użytkować z umiarkowanym obciążeniem. Być może tłok puchnie, ale jeśli nie blokuje ruchu to jest szansa że dopasuje się do warunków cylindra. A jeśli spuchnie nadmiernie to nie pomoże...
Jeśli jesteś pewien, że zbiornik ma poprawnie działające odpowietrzenie i sama prądnica nie powoduje zatrzymania silnika, to może tłok puchnie? Jak rozumiem, silnik jest dwusuw, poprawna proporcja paliwa/oleju została wlana? Dodano po 33 (...) mieszanka ma właściwy skład. Skończyły mi się pomysły. Ostatnie pytanie wycofuje.
Wiec po co fanzolić jakieś bzdury o "jednorodnym spoiwie" (spawaczem jestem ale takiego określenia w życiu nie słyszałem) cokolwiek to oznacza szczególnie na bloku silnika który jest zrobiony z śmieci. Jednorodność – wykazywanie jednakowych właściwości (rozszerzalność termiczna, przewodnictwo elektryczne) etc. Wiem że są osoby, które wszystko...
jest jakis wzor aby obliczyc obroty silnika
Bąble nie koniecznie muszą być widoczne, powrót płynu jest z boku zbiornika a tamtędy mogą dostawać się spaliny, żeby było zabawniej mogą się dostawać tylko na zimnym silniku, na ciepłym wszystko puchnie i się samo uszczelnia. Zestawy kosztują, płukanie wodą destylowaną na pewno tańsze ;)
wcześniej trzymało stałą temp około 45 stopni i było git Silnik ma mieć 90 stopni, 45 stopni to grubo za mało. Rano jak wszystko wystygnie włącz silnik, niech się grzeje, a Ty podnieś maskę i sprawdzaj czy wąż idący do chłodnicy robi się ciepły. Jeśli waż zrobi się ciepły przed osiągnięciem temperatury pracy ok 90C to termostat nie trzyma. Jeśli pomimo...
Nie, nic by nie puchło, tylko silnik będzie się przegrzewał. To tak jak byś oddychał przez rurkę? Nie spuchniesz tylko się udusisz, a silnik się przegrzeje, rozumiesz?
Być morze gdy silnik się nagrzewa to tłok puchnie (teraz chińczycy wykorzystują bardzo złe materiały dzięki nim produkty są bardzo tanie) A i spróbuj w ciemności popryskać wodą przewód wysokiego napięcia. Gdy będzie świecił to jest do wymiany Pozdrawiam!!
Witajcie na tablicy Mercedes sprinter 2012 rok 2,2 cdi ambulans . Powstaje problem z ciśnieniem doładowania przy wysokiej temperaturze powietrza na zewnątrz zostało wymienione turbo wyczyszczony i sprawdzony przepływomierz. Podciśnienia w silniku wszystko jest ok wiem że przy tych silnikach lubiły puchnąć Intercoolery , Ale niestety u mnie tego nie...
Witaj kolego, jak na moje oko to masz uszkodzony tłok - pewnie był wymieniany i ktoś zbyt szybko wykorzystywał moc, tłok został przegrzany i teraz pod wpływem temperatury puchnie, co powoduje zacieranie się tłoka o ścianki cylindra, objawem tego jest trudne odpalanie oraz osłabienie silnika. Jeśli potrafisz ściągnąć cylinder, to sprawdź tą teorię.
Być może puchnie tłok. Tuningowy wariator lub rolki także będą winowajcą gdyż silnik na dotarciu ma znacznie mniej mocy. Bez obciążenia z podniesionym tylnym kołem silnik wchodzi na wyższe obroty czy także jest zdławiony?
Więc pojeździj trochę tym autem. Na zimnym silnik sprawdź poziom płynu, i zobacz czy jak się auto zagrzeje do tego stopnia że obydwa węże od chłodnicy są ciepłe, sprawdź czy węże nie puchną tzn. czy nie są twarde. Mają być trochę twardsze niż na zimnym silniku.
Pomiar kompresji może wyjść prawidłowo nawet podczas gdy pierścienie będą popękane lub gładź cylindra będzie porysowana. Mam podejrzenia że w tych nowszych silnikach Piaggio (HiPer) zaczęli wkładać tłoki gorszej jakości, gorszy stop aluminium przez co puchną gorzej niż Almoty do Rometów. W bardziej skomplikowanych kwestiach wtrysku Purejet raczej na...
Witam , rozrusznik sprawdziłem , wszystko wygląda ok . Dla pewności zrobiłem test , odpaliłem silnik i odkręciłem przewód zasilajacy rozrusznik.Silnik pracował tak kilka minut , po zgaszeniu przykręciłem zasilanie i niestety bez zmian , nie jest w stanie przełamać kompresji . Sprawdziłem i wyczyscilem w szystkie połączenia od akumulatora i soneloidu...
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie , na początek weż ją przegoń trochę ,jak nie ustąpi może być głowica do roboty częsty przypadek.Sprawdz przewody od wody czy nie puchną jak silnik osiągnie właściwą temperatórę.
Kolego, tak jak napisałem matiza znam tylko z zewnątrz. Nie wiem jaki jest układ przestrzenny układu chłodzenia i czy sam się odpowietrza. Tego czy wody nie wyrzuci tego też nie wiem, bo nie wiem co jest przyczyną, ale nie powinno do tego dojść na wolnych przy próbie o której pisałem. Możesz te próbę (a nawet radzę)wykonać przy zdjętych korkach na zbiorniku...
1. A czy nie masz problemu z rozrusznikiem, bo jak siadły tulejki, to bywa tak, ze lepiej kręci zimny, a jak jest ciepły to ociera wirnik o stojan i wolniej kręci. 2. Motor po remoncie: jak za bardzo spasowane pierscienie i tłoki, to jak jest gorący silnik, to trochę 'puchną' tłoki jest za ciasno i ciężko kręci. 3. Tak jak napisano wyżej, może być woda...
Jeśli miał byś problem z układem smarowania to silnik nie odpalił by po pięciominutowym odpoczynku. Skupił bym się na układzie chłodzenia - pompa wody, kolektor wodny.Na moje to puchną ci tłoki w tulejach.
Dobry pany. Uno problema mam ze swoim sprzętem . Mam 50CC problemy zaczęły się od zjaranego układu zapłonu (spalił się po 2 miechach jazdy). Wymieniłem go więc na zamiennik. Konkret to na ten http://obrazki.elektroda.pl/1356538200_1... Niby wszystko O.K. Iskra jak się patrzy , nawet delikatny ruch kołem i iskra perfekcyjna nawet lepsza...
No właśnie! Nareszcie jesteśmy tego samego zdania. (Zawsze byliśmy) Dlatego moim spiskowym wymysłem, było, iść na Strażacką (Schrott) i kupić używany rozrusznik i dokonać na nim, aktu gwałtu. A to wszystko, dla przekonania pewnego inż. , który nijak nie może zrozumieć, że era wolnych, (no, może jeszcze satelitarnych), rozruszników, minęła. Dla tego...
To ja Wam teraz podam przykład nie-elektryczny. Pompa odśrodkowa spalinowa, zwykły silnik dwusuwowy jak do kosy, tylko dość duży, spięty 1:1 z wirnikiem. Bez regulatora, obroty ustawiane ręcznie wajchą. Przy zatkanym odpływie daje bardzo duże ciśnienie (wąż jak słabszy to puchnie), ale w momencie puszczenia odpływu obroty silnika przysiadają.
Panowie odpalam samochód 2 razy dziennie ( do pracy i do domu) rano i po południu. odcinek drogi wynosi 10 km. Płynu jak napisałem wcześniej nie ubywa i przewody od chłodzenia silnika nie puchną a na bagnecie olej jest OK ( nie ma śmietany, jest czysty i ma odpowiedni kolor) Zaniepokoił mnie fakt iż ostatnio zrobiłem 200 km i masło nie zniknęło. Mechanicy...
No to patrz na gumowe przewody łączące koła z rurką a ktoś niech gniecie hamulec do oporu na włączonym silniku,sprawdzisz czy przypadkiem nie puchną.
Pewnie tłok puchnie, lub przyciera się na jakimś elemencie. Tutaj pomoże jedynie rozbiórka silnika i oględziny.
Tam ktoś nie głupio napisał że przyczyną może być puchnięcie tłoka np. silnik ma za ubogą mieszankę przez co się grzeje tłok puchnie i efektem tego zjawiska staje się twój problem, jednak mowisz ze gaźnik czyściłeś i regulowałeś, nwm jak jest w aeroxach 100ccm ale powinno być coś takiego jak króciec (kolanko łączące gaźnik z silnikiem) i jeżeli ono...
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
Kolego sprawdź, czy masz czysty filtr paliwa. Może silnik był remontowany i trzeba go stopniowo docierać. Znam takie przypadki, że podczas "ostrej" jazdy (na maxa) zawsze silnik gasł, gdyż się zacierał tj. "puchł" w nim tłok, prawdopodobnie wykonany z niewłaściwego materiału. Po ostygnięciu silnik jednak zapalał i można było kontynuować jazdę, z tym...
Do sprawdzenia jeszcze odpowietrzenie baku. Może tez być tak że po nagrzaniu w układzie zapłonowym przebicie się pojawia. Zakładam że tłok nie puchnie.
Jeśli z silniczka świergocze to pewnie łożyska, na próbę można naoliwić. Zdarza się że na osiach są przeciwpyłowe gumki osłaniające łożyska przed kurzem (zależy od jakości czy przeznaczenia silnika), wtedy oliwić się nie zaleca (puchnie ta uszczelka), te gumki też czasami piszczą.
Silnik sprawny pobiera ok. 3A Tak silnik sprawny. A może jest zablokowana przesuwka? To typowa awaria, aluminium puchnie i wałek przesuwki się klinuje.
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
Witam, potrzebuję pomocy, zakupiłem Suzuki Dr 125 1986r, wszystko przeczyszczone luzy zaworowe ustawione, świeca wymieniona, problem nadal jest a wygląda tak, na zimnym silniku moto się wkręca do końca ciągnie na każdym biegu a tylko jak się rozgrzeje bo przejechaniu 2-3 km nie chcę się wkręcić do końca na obroty, przerywa traci moc, nie ma problemu...
Czy silnik gdy się zagrzeje to ciężej chodzi wał? Tu masz wytłumaczone puchnięcie tłoka i jak to sprawdzić. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Tłoki puchną od temperatury i staje dęba. Opiłki w oleju tylko to potwierdzają.
Kolego zobacz po odpaleniu jeszcze jak jest zimny czy pompuje przewody gumowe z chodzenia jeśli tak to raczej uszczelka głowicy lub sama głowica. Jeśli przy zimnym jest ok dopiero puchną jak jest rozgrzany silnik to raczej pompa wody.
Ja bym obstawił 2 przyczyny, jw puchniecie tłoka to jedna a druga, to masz walniętą cewkę zapłonowa w iskrowniku. Miałem tak samo w swoim ogarze silnik składałem od gołych karterów cyl,tłok ,wal, lozyska wszystko robilem na perfekt jak dalo sie najlepiej. Silnik dzwonek odpalał z dotyku, lecz po chwili gasl i nie dało sie go za nic odpalić , nie wiedziałem...
Nie już nie jest. Dużo przejechane km jest na nim. Teraz nie pamiętam dokładnie ale gdy zamawialem tłok i cylinder z allegro to któraś z tych 2 rzeczy była peknieta. Kawałek był odlamany. Myślałem nad tym że może tłok puchnie bądź silnik się przegrzewa ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić. Jakieś pomysły? Dodano po 10 Macie jeszcze jakieś pomysły?
Jak na razie wał jest ok nie ma luzów... tylko że jak wał się urwie to nie uszkodzi to większości silnika???
Jeśli używka się kręci ok, to można brać. Można je nawet poprawić by wady już nie miały ;) Oczyścić stojan wewnątrz z korozji, uważając by nie uszkodzić uzwojenia. I przetoczyć wirnik, zebrać z niego tak z 0.5-1mm. Nie zaszkodzi mu to na ładowanie, a zwiększony luz już raczej nigdy ci go nie uszkodzi. Bo faktycznie ten stojan puchnie, ale nie samo puchnięcie...
Myślę że pilarka nie była całkowicie sprawna, gdy ja wypożyczałeś. Trudno będzie teraz coś udowodnić. Pamiętam podobny przypadek, wtedy do cylindra wpadła śrubka mocująca przepustnicę do osi. Ten "serwisant" nawet nie zadał sobie trudu aby wydmuchać ten cały syf. Jeżeli remont tego gaźnika był też tak robiony, to na skutki nie trzeba było długo czekać....
Odkręć korek od zbiornika z płynem i sprawdź czy czuć spaliny w zbiorniku, a przy pracującym nagrzanym silniku sprawdź węże czy puchną i twardnieją. Zacznij od sprawdzenia termostatu jak koledzy podpowiadali. Układ mógł być zapowietrzony i bulgotał, silnik się grzał, jak termostat puścił i odpowietrzyło się wszystko, to przestało bulgotać, a że może...
Obejrzyj dokładnie kondensator. W 80% wypadków puchnie pęka przy uszkodzeniu.
przewód pewnie spuchł bo wcześniej mógl być przegrzany,,,silnik,wymień na nowy i sprawdż czy dalej puchnie,ja u siebie wymieniłem i nie puchnie
Ale ja serio tak zrobię a do środka napsikam piankę co się okna uszczelnia. Ona fajnie puchnie i wypełni cały środek butelki.
Po wystygnięciu na drugi dzień normalnie odpala. Zastanawiam się, czy nie puchnie tłok, albo pierścienie nie są pęknięte.
Witam. Puchną kondensatory c29 , c30. (W obwodzie zasilania silnika N,M). Po wymianie na nowe. Centrala popracowała kilka tygodni i znowu pojawił się problem z elektrolitami. Wydaje mi się ze jest to problem przekaźników tylko nie wiem których. Podając impuls na MOT-M lub MOT-N jest odwracany bieg silnika? Jaką role pełni obwód c29, c30, r67,r68. W...
Tego Ci nie powiemy. Wyjmij silnik, zdejmij głowicę i zobacz. Z opisu może wynikać że tłok puchnie i po prostu tak reaguje po zagrzaniu,
Maź w zbiorniku wyrównawczym to nic innego jak olej dostał się układu chłodzenia. Jeśli się nagrzeje i gaśnie, to może być przegrzany(tłoki puchną i silnik staje), czy stan oleju był sprawdzany ? Uszkodzona uszczelka pod głowicą też da takie objawy. Ciśnienie oleju jest większe i dlatego przedostaje się do układu chłodzenia. Co dokładnie się stopiło?
Czytam i czytam. Nie znam się na elektryce, bardziej mechanika jest moją mocną stroną. Prosiłbym chociaż o taki podstawowy schemat jak z prądnicy zrobić silnik bo czytam i mi głowa puchnie; cytaty: należy przewinąć uzwojenia wzbudzenia, uzwojenie bocznikowe itd. jak podłączyć to ustrojstwo aby działało. A jeżeli więcej tłumaczenia niż to warte to jaki...
No właśnie olej jest Oki,ani nie zmienił koloru ani nie zauważyłem jego ubytku lub nadmiaru , ani mazi nie ma na korku od oleju ani na bagnecie ani w zbiorniczku , ale ciśnienie jest wysokie tak mi się wydaję bo syczy , gdzieś pisali też że może być walniety korek od zbiorniczka,gdzieś również wyczytałem że z tyłu jest chłodnica EGR i z tamtąd lubią...
Witam.Przeładowuje Ci turbinka.To że przewód najpierw puchnie a potem robi się miękki to jest dobrze bo w momencie gdy prędkość obrotowa wzrasta wtedy turbo pompuje gdy obroty pozostają stałe nawet na 4000obr.turbina jest wyłączana ponieważ silnik nie potrzebuje więcej mocy.Sprawdź parametry w czasie rzeczywistym doładowanie wyliczone i aktualne oraz...
Sugeruję sprawdzić (a nawet bez sprawdzania wymienić) wszystkie duże (filtracyjne) kondensatory elektrolityczne w centrali (czyli te powyżej 10 miF). Puchnięcie ,a czasem utrata pojemności bez widocznych objawów to standardowa usterka powodująca głupienie napędów Nice.
Ciekawe po co Ci to wiedzieć. Zimna puchnie i ją rozsadza proste. Co Ci leży podmienić od sąsiada. Tych silników jest miliony.
jeżeli puchnie,,może być do wymiany uszczelka pod głowicą
Najlepiej zdejmij cylinder i wtedy zobaczysz , czy tłok spuchł czy nie , ocenisz stan gładzi cylindra i pierścieni. Dobrze byłoby również zmierzyć sprężanie manometrem np. u mechanika. Przyszła mi do głowy jeszcze pewna sprawa , puchnąć może przez słabą mieszankę tzn. jest zbyt sucha , za mało paliwa za dużo powietrza. W skrajnych przypadkach robi się...
No to właśnie czasem motor może być bardziej nagrzany, czasem mniej. Tak może puchnąć tłok, co zwiastuje lekkie zacieranie się silnika. A on chłodzony powietrzem, no crossik czyli pewnie w palnik dostaje równo :P . Jest jeszcze taka szansa, że może impulsator w silniku świruje pod temperaturą. Jednak to jest dość mocno naciągana hipoteza :/ .
Stalowy stojan koroduje i "puchnie", co powoduje rozerwanie aluminiowej obudowy alternatora. W ogóle badziew -widziałem i nie skorodowane, a popękane w tylnej części.
Po przebiegu 12000 km w silniku nie ma prawa już "puchnąć tłok", tym bardziej że to silnik dobrze zaprojektowany by do tego nie dopuścić. Może silnik się zacierał, ale to nigdy nie następuje bez powodu. Radziłbym zmienić serwis. Kombinatorzy jacyś, bez powodu nie wstawia się jakiegoś chińskiego modułu zapłonowego. Proponuję jeszcze sprawdzić czy nie...
Kolego a może jeszcze słabo dotarty i pod względem temperatury puchnie tłok i dlatego ciężko ci go odpalić.
W skrócie przejechałeś 1500 kilometrów, silnik jest dotarty. Jeżeli tłok miałby "puchnąć" to wtedy nie miałby siły. Moim podejrzeniem jest ten kondensator z MZA. Proponuję Tobie założyć kondensator z Fiata 126p firmy Magneti Marelli (przetestowany sposób) i wtedy zobaczyć efekty. Koszt takiego elementu wynosi około 10 złotych.
Nie latem było ok. Od tygodnia się zaczęło coś dziać. Teraz tak patrzę że i przewód od chłodnicy ten gruby jakos puchnie jak do odpalam
Dlaczego głowica była wymieniana ? Zapewne silnik się przegrzał i teraz tłok puchnie. Ciasno chodzi w cylindrze. Przy rozruchu potrzebna jest większa siła, więc rozrusznik pobiera większy prąd z akumulatora, a ten oryginalny obliczony do normalnych warunków pracy w tych okolicznościach ma za małą wydolność prądową.. Spotkałem się z takimi objawami po...
No dobra, ale zalozmy ze odlaczony wezyk od podcisnienia i przegazujemy autem to pytanie ? czy na wraz ze wzrostem obrotow silnika maja puchnac weze mimo braku sterowania turbina ?
Wymiana czujnika nic nie daje bo "puchnie" (korozja) ten wspornik do którego jest przykręcony
puchnie tłok puchnie bateria puchnie wtrysk
instalacja win10 oświetlenie kurnika obliczyć punkt praca tranzystor
moduł komfort termet banggood opinie
Jak przerobić klawiaturę przewodową na bezprzewodową Immergas CAR V2 - Sterowanie Kotłem Gazowym