Wylutuj cewkę i zobacz czy pady/ścieżki pod nią nie zerwane. Pcf widac już był lutowaniu, sprawdzić pod mikroskopem lub poprawić dla pewności. Dodatkowo uzkodzony przycisk i element SMD obok... Jeżeli nie czujesz się na siłach to zanieś klucz do punktu gdzie dorabiają klucze, ewentualnie nowy klucz i przelutuj pcfa
Idziesz do punktu dorabiania kluczy i zlecasz ,jeśli masz jeden działający klucz to nie ma problemu,schody robią się i cena rośnie jak brak klucza,bo trzeba nową puszkę immo lub zresetować ,a aby sie do niej dostac trzeba zdjąć kokpit .W tej chwili można nawet po prostu sklonować.
Nie ta Thalia może miec PH33 w kluczu (choć katalogowo nic na to nie wskazuje) w emulacji oczywiście :). Już pisałem podjechać do jakiegokolwiek punktu z dorabianiem kluczy wsadzić działajacy klucz skopiować tzw ID stały na T5 wyjsć i sprawdzić czy zapala. Zimne luty owszem ale to 20 procent usterek reszta to DRIVER sterujacy cewką w UM......... . Przynajmniej...
Chyba najlepiej udać się do punktu dorabiania kluczy. Najtańsza opcja to dorobić klucz z immobilajzerem aby było jak autem jeździć jak zgubi się ostatni oryginał. Swego czasu jak pracowałem na punkcie dorabiania kluczy to było 250zł klucz i dopłata 250zł za wersje z pilotem. Używanego pilota nie doprogramujesz.
Cytat z innego forum: "...przekrecasz stacyjke kluczem matka dioda od immo sie zapala natychmiast wyjmujesz klucz i wkladasz nowy dioda gasnie..." czyli potrzebny tylko do zaprogramowania nowego klucza jak to napisał janek1815. Klucz taki zachowuje się jak klucz bez transpondera ale tylko pozornie. Nic dziwnego że odcina zapłon gdyż nie służy do codziennego...
Weż skrzynkę do punktu dorabiania kluczy i jeżeli to jest typowa skrzynka z tego rejonu energetyki to może Ci dopasuje klucz. Albo musisz opanować zdolności jak na filmie : [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
... hmmm gdzie i jak to zrobić, klucz ma tylko oznaczenie 3 litery, żadnego numeru a dorobienie w punkcie dorabiania kluczy chyba nic nie da, natomiast nie wiem absolutnie jak przeprogramować klucz , może dysponujesz jakąś instrukcją na ten temat no i cały czas męczy mnie skąd podłączyć masę do centralki by po odblokowaniu drzwi i ich otwarciu rozbroić...
Ja mierzyłem suwmiarką są takie same w takim razie Gerda robi je pod mikroskopem ? i punkty co dorabiają klucze też ? Dodano po 6 acha wczoraj byłem w punkcie Castoramy gdzie dorabiają klucze i opisałem jaki mam przypadek dorobią taki klucz ale nie ma pewności czy zadziała.Pytam jaki koszt, jedyne 40zł . To mija się z celem.
Taniej wyjdzie sklonować kluczyk. W punktach dorabiania coponiektórych mają taką usługę. Wtedy dorbiony kluczyk ma taki sam kod transpondera jak ten pierwszy. Nic nie trzeba doprogramowywać. Jest jeszcze drugie rozwiązanie: Jeżeli ci nie zależy na immobiliserze fabrycznym (niewiele wartym, jak to z fabrycznymi zabezpieczeniami bywa) to wydłub transponder...
taki klucz w punktach dorabiania kosztuje przewaznie 200 zlotych - w tej cenie masz surowke z transporderem- gosc docina klucz , koduje transporder i dziala jedyny warunek: dany punkt musi miec sprzet do kodowania :) do serwisu nie idz , bo zaplacisz jak za zboze :/
A pin znasz W punkcie dorabiania kluczy z klonują Ci klucz
W serwisie bedzie drogo, musisz miec komplet dokumentow samochodu i dwa dowody tozsamosci. Sprobuj poszukac punktu dorabiania kluczy, zdarzaja sie takie ktore robia takie rzeczy. Zazwyczaj sa to punkty z patentowymi zamkami. Pozdrawiam
(at)karolark ustawienie kopii tylko dokumentow i juz by to szlo szybko ;-) Oczywiście ale nie popodajmy w paranoja Ostatnio dorabiano mi zgubiony klucz z immobiliser do samochodu i teraz nie okrecam go prewencyjne łańcuchami 😆😎
jeśli nie masz pojęcia o immobilizerze to lepiej jedz tak jak ci wyżej pisalem.... do jakiegoś punktu dorabiania kluczy :) za sprzęt dasz np. 5x więcej niż za kluczyk.... a potem problemy z kodem pin... musisz załatwić sobie odpowiedni transponder... Philips ID33, szkoda nerwów :)
Nie zmieni to faktu ze go otworzy,przekręci w pozycje zapłon i np.odholuje.😞 Będzie chciał go ktoś ukraść, to ukradnie i bez kluczyka. Podjechać wpierw do jakiegoś zegarmistrza/innego punktu dorabiania kluczy samochodowych, skopiować grot i transponder, potem podjechać do pierwszego lepszego warsztatu żeby usunęli zagubiony kluczyk z systemu...
Nie jestem pewien czy to ten sam problem. Wczoraj padło mi otwieranie/zamykanie drzwi z kluczyka w moim j10. Warsztat stwierdził, że rozprogramował się klucz. Poszukałem magika od zamków, stacyjek w punkcie dorabiania kluczy. Rozkręcił obudowę pod kierownicą, odpiął jeden przewód- czujnik kluczyka w stacyjce. Odpowiada za to, że gdy wykrywa kluczyk...
Witam. Mam podobny problem. Samochód Scenic 2001r 1,6 16V. Pilot radiowy. Samochód posiadał 1 kluczyk, chciałem mieć kpl. Posiadałem z innego samochodu elektronikę z takiego samego modelu. Dokupiłem klucz surówkę, pojechałem do punktu gdzie dorabiają klucze, surówkę dofrezowali wymienili immo. i sprogramowali z oryginałem. Wszystko działa, oprócz otwierania...
....Powiem szczerze ze kazdy mówi co innego i trochę się w tym pogubiłem. Nie podajesz co to za autko i dlatego każdy tylko teoretyzuje :D Jeśli to np. klucz "rybka" z Mercedesa, to faktycznie możesz zapomnieć o typowym dorabianiu klucza, surówkę dorobią, a i tak na niewiele się to zda bo autkiem nie odjedziesz... Jeśli to jakiś typowy pojazd to niepowinno...
Witam! Mam podobny problem z corolla z 2000r w dieslu. Posiadam tylko jeden czarny, 2-przyciskowy klucz. W salonie dowiedziałem się, że dorobienie takiego kluczyka to koszt ok 500zl, jeśli posiadam kod klucza, jeśli nie mam kodu to kwota wzrasta do ponad 1000zl. Niestety grozi mi ta większa i chciałbym się dowiedzieć czy znacie jakieś tańsze rozwiązanie....
W serwisie taki klucz z pilotem kosztuje ok 600. W punktach dorabiania kluczy pewnie taniej. Auto to pewnie kangoo albo master?
Idź do punktu dorabiania kluczy tam mają czytnik, ale on mały raczej się tam nie zmieścił układ immo.
W schowku nie masz wszystkich zapadek. W grę wchodzi stacyjka, zamek drzwi lub bagażnika - z tego da się zrobić klucz. A co do immo to nie musisz pędzić aż do Barlinka, wydaję mi się że ktoś w Zielonej powinien Ci pomóc, tylko popytaj się w punktach dorabiania kluczy.
Trzeba wyciąć grot + wymienić transponder, chyba że trafisz na zakład który ma oryginalnego mvp... Generalnie koszta zbliżone do tego gdybyś po prostu zamówił nowy klucz w odpowiednim punkcie dorabiania.
Pilot i immo to dwa różne systemy.Obydwa można dokodować drzwiami i stacyjką-procedury nie są takie same. Jeżeli został Ci klucz szary (slave) wtedy imma nie dokodujesz w ten sposób. W takim wypadku trzeba przeprogramować zawartość pamięci w centralce immobilizera.Prościej iść do punktu gdzie dorabiają klucze i tam skopiują ten który masz.Jeżeli został...
Witam. Piszę do Was z zapytaniem czy da się używany pilot/kluczyk do Seat Leon 3 2014 1.2 TSI 105KM przeprogramować? W necie znalazłem że transponder trzeba nowy, a samą elektronikę MOŻE się da. Jednak minęło kilka lat od tamtych wpisów i może coś się zmieniło w tym temacie (na + bądź -). Pytałem w punkcie gdzie dorabiają klucze i kompletny 590zł, obsługujący...
Pytałem kiedyś w punkcie dorabiania kluczy, koleś stwierdził że dorobi klucz z immobilizerem za 120zł w ciągu 1 dnia.Nie wiem ile w tym prawdy ale możesz też tam sprubować.
jeżeli miałeś jeden klucz do auta to wymontuj zamek z drzwi i jedź do punktu dorabiania luczy dorobią ci za około 80-100 zł innego wyjścia nie ma ! połamanie stacyjki nic ci nie da nie odpalisz auta
Tak czy inaczej kolego gmerając w zamku kluczykiem klucza nie zakodujesz do immo . Do tego potrzebna jest wiedza i sprzęt . Możesz pójść do punktu gdzie dorabiają klucze i zapytać czy skopiują klucz i jakie ma ID będziesz wiedział weź ze sobą ten dodatkowy klucz i spytaj czy będzie pasował to człowiek sprawdzi jaki jest transponder i co się z nim uda...
Jak handlarz ci sprowadzal i dal tylko jeden kluczyk, to zeby nie okazalo sie ze ci auto zniknie z przed domu. Kluczyka bez komputera raczej nie zaprogramujesz, a od innego auta nie moze pasowac, bo drzwi w kazdy takim modelu bys mogl otworzyc :) Idz do punktu gdzie dorabiaja klucze i ci zrobia na miejscu, a jak dobrze trafisz, to dobiora identyczny...
Prosze o szybką pomoc! Przez internet chcesz to zrobić? Zadzwoń do najbliższego punktu z dorabianiem kluczy,naprawą stacyjek to dowiesz się ile zapłacisz.Wymieniać nie trzeba stacyjek i zamków ale kod należy zmienić.
Jezeli chcesz wiedziec czy immo sprawne to dorób zwykly klucz i zobaczysz czy odpali Jak sprawne to udać się do punktu gdzie dorabiają i programują klucze Chyba że ci nie zależy na immo to pisz
Wymontuj zamek i idź z nim do punktu dorabiania kluczy, na pewno Tobie dorobią.
Często tak jest w autach z Francji (z ubezp), że jest tylko jeden klucz. Który bardzo często ginie "w transporcie" więc na miejscu jest dorabiany komplet dwóch :) I jesteśmy w punkcie wyjścia.
kiedyś chciałem dorobić dodatkowy kluczyk, w kluczykach radiowych jest jakiś układ kryptograficzny i żaden punkt dorabiania kluczy nie chciał mi tego zrobić. Powiedzieli mi, że na podstawie numeru VIN Francuzi dorobią klucz i przyślą do wskazanego serwisu Renault.
A udaj się do dobrego pkt. dorabiania kluczy, dadzą rade! Genialnie proste! Że też na to nie wpadłem... To może zadziałać, jeśli autor tematu ma oryginalny klucz...
Dzięki już wiem o co chodzi dam znać jak poszło. Takie dorabianie z surowego grota kluczyka to w normalnym punkcie dorobienia kluczy załatwie czy to jakieś specjalistyczne samochodowe punkty dorabiania kluczy?
Zapomniałem zamknąć temat. Kupiłem druga wkładkę i renomowanym punkcie dorabianie kluczy dorobili mi całkiem nowy wkład bebenkiwy z zapadkami pod kluczyk 😁koszt usługi 80 zł, czas wykonania 1,5h, Dzięki wszystkim za podpowiedzi
Kluczyk do Renówki zamawiasz w ASO po numerze VIN, jak pytałem kilka miesięcy temu to kosztował on 560 zł z wkodowaniem w ASO (chyba że co serwis to inna cena ?), a do awaryjnego odpalenia kod powinieneś wziąć z ASO, a opis jak to zrobić znajdziesz na elce. wymiana zamków ? Po co ? taniej przekodować - dobry punkt z naprawą i dorabianiem kluczy do samochodów...
Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem forum elektroda. Dwa miesiące temu kupiłem samochód citroen xsara II HDi, który ma sterownik BSI. Samochód ten posiadał jeden kluczyk. W punkcie dorabiania kluczy zamówiłem drugi klucz który miał być z pilotem. niestety pilota nie da sie zaprogramować próbowałem chyba wszystkie możliwości opisywane na forum. Za...
O ile wiem to stacji serwisowej koszt rzędu 500-550 PLN. Jakoś nie wierzę w dorobienie za 150 PLN. Chyba, że bez strowania centralnym zamkiem przez pilota. Też złości mnie spora cena ale stwierdzam, że w ramach konkurencji można wystartować i zbijać te wielkości. urządzenie do tej pracy kosztuje coś ze dwadzieścia tysięcy a do tego jeszcze trochę doświadczenia...
Też miałem podobny problem, kupiłem Grande Punto z jednym kluczykiem, więc przezornie poszedłem to punktu dorabiania kluczy z tą myślą że to tani fiat i dorobienie kluczyka nie będzie szczególnie kosztowne. No dość mocno się zdziwiłem, cena była zbliżona do dorobienia kluczyka od mercedesa. Koszt to 450zł i to po znajomości, normalnie 500zł. Na pocieszenie...
czy da się to jakoś naprawić Tak. Skontaktuj się z punktem dorabiania kluczyków.
Podejdź do najbliższego punktu który zajmuje się dorabianiem kluczyków do aut i poproś gościa o sprawdzenie (zaczytanie) imo. jak będzie ok, to wychodzi na to, że kluczyk się wyrejestrował z kompa w aucie.
Podjedź do punktu dorabiającego kluczyki samochodowe to ci na urządzeniu sprawdzi czy ma immo, a jak ma to od razu CI zakoduje.
no wlasnie w dobrym punkcie dorabiania kluczy nie umia ;p o ile ten byl dobry w ktorym sie pytalem, chodzi o to ze honda daje dwa rodzaje kluczykow jeden ponoc czerwony kluczyk matka ( z ktorego mozna skopiowac klucz) a drugi czarny bez takiej mozliwosci, to samo mi powiedzieli w punkcie dorabiania kluczy... nie wierze ze tego nie da sie skopiowac !!!!!!...
Więc musisz kupić programator do TMS, lutownice na gorące powietrze, wylutować odczytać i tam będzie pin PIN. Do tego laptop lub inny komputer kabel do opla lub inne urządzenie kodujące klucze. Kupujesz transponder pod opla ID33 lub ID40 w zależności jaki idzie. Wkładasz w kluczyk transponder i programujesz. Jeżeli nie masz klucza mechanicznego w immo...
Witam.Kupiłem seata Ibize 2000 r i dostałem tylko jeden kluczyk.Chcialem dorobic drugi ale okazało sie ,ze klucz ma immobilaiser i pan w punkcie dorabiania powiedzial ze to koszt ok 400 zl w serwisie i on mi tego nie dorobi.Może jest jakis tańszy sposób aby miec drugi kluczyk.Czy jest mozliwosc aby mi jakis elektryk ominąl immobilaiser lub jest jakis...
Witam Sprawa rozwiązana, klucz docięty immobilizer zakodowany. Niestety, że jako mój transponder w nowym kluczyku okazał się niereprogramowalny tzn. nie jest typu (ECH2) musiałem za usługę zamontowania nowego i zakodowania zapłacić 80zł, czyli z kosztami szlifowania grota wyszło mnie 110zł, czyli razem wszystko za 240zł, czyli w stosunku do wycen w...
Jak działa i był wyczyszczony, to lepiej go nie ruszać, jeśli masz tylko jeden, to udaj się do punktu dorabiania kluczy lub ASO (może nie być tanio) by dorobić i adaptować nowy.
Jeżeli masz oryginalny drugi kluczyk to w nim również jest czip immo możesz go skopiować w niektórych punktach dorabiania kluczy.
dorabia klucz punkt dorabiać klucz dorabia kluczyk
liczyć pakiet układ grzewczy wywołać positiv
siemens andromeda suszarka elektrolux
Varstroj S-MIG 210 – schemat elektryczny, zamienniki, dostępność dokumentacji Jungheinrich TFG 435s – kody błędów E0809.3, E0805.11: znaczenie i kasowanie