Wylutuj cewkę i zobacz czy pady/ścieżki pod nią nie zerwane. Pcf widac już był lutowaniu, sprawdzić pod mikroskopem lub poprawić dla pewności. Dodatkowo uzkodzony przycisk i element SMD obok... Jeżeli nie czujesz się na siłach to zanieś klucz do punktu gdzie dorabiają klucze, ewentualnie nowy klucz i przelutuj pcfa
Idziesz do punktu dorabiania kluczy i zlecasz ,jeśli masz jeden działający klucz to nie ma problemu,schody robią się i cena rośnie jak brak klucza,bo trzeba nową puszkę immo lub zresetować ,a aby sie do niej dostac trzeba zdjąć kokpit .W tej chwili można nawet po prostu sklonować.
Nie ta Thalia może miec PH33 w kluczu (choć katalogowo nic na to nie wskazuje) w emulacji oczywiście :). Już pisałem podjechać do jakiegokolwiek punktu z dorabianiem kluczy wsadzić działajacy klucz skopiować tzw ID stały na T5 wyjsć i sprawdzić czy zapala. Zimne luty owszem ale to 20 procent usterek reszta to DRIVER sterujacy cewką w UM......... . Przynajmniej...
Chyba najlepiej udać się do punktu dorabiania kluczy. Najtańsza opcja to dorobić klucz z immobilajzerem aby było jak autem jeździć jak zgubi się ostatni oryginał. Swego czasu jak pracowałem na punkcie dorabiania kluczy to było 250zł klucz i dopłata 250zł za wersje z pilotem. Używanego pilota nie doprogramujesz.
taki klucz w punktach dorabiania kosztuje przewaznie 200 zlotych - w tej cenie masz surowke z transporderem- gosc docina klucz , koduje transporder i dziala jedyny warunek: dany punkt musi miec sprzet do kodowania :) do serwisu nie idz , bo zaplacisz jak za zboze :/
Weż skrzynkę do punktu dorabiania kluczy i jeżeli to jest typowa skrzynka z tego rejonu energetyki to może Ci dopasuje klucz. Albo musisz opanować zdolności jak na filmie : [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
... hmmm gdzie i jak to zrobić, klucz ma tylko oznaczenie 3 litery, żadnego numeru a dorobienie w punkcie dorabiania kluczy chyba nic nie da, natomiast nie wiem absolutnie jak przeprogramować klucz , może dysponujesz jakąś instrukcją na ten temat no i cały czas męczy mnie skąd podłączyć masę do centralki by po odblokowaniu drzwi i ich otwarciu rozbroić...
A pin znasz W punkcie dorabiania kluczy z klonują Ci klucz
Ja mierzyłem suwmiarką są takie same w takim razie Gerda robi je pod mikroskopem ? i punkty co dorabiają klucze też ? Dodano po 6 acha wczoraj byłem w punkcie Castoramy gdzie dorabiają klucze i opisałem jaki mam przypadek dorobią taki klucz ale nie ma pewności czy zadziała.Pytam jaki koszt, jedyne 40zł . To mija się z celem.
Cytat z innego forum: "...przekrecasz stacyjke kluczem matka dioda od immo sie zapala natychmiast wyjmujesz klucz i wkladasz nowy dioda gasnie..." czyli potrzebny tylko do zaprogramowania nowego klucza jak to napisał janek1815. Klucz taki zachowuje się jak klucz bez transpondera ale tylko pozornie. Nic dziwnego że odcina zapłon gdyż nie służy do codziennego...
W serwisie taki klucz z pilotem kosztuje ok 600. W punktach dorabiania kluczy pewnie taniej. Auto to pewnie kangoo albo master?
Tak jak pisałem popytaj w punktach dorabiania kluczy:) w punktach takich przy duzych sklepach handlowych:) Tam powinni dorabiać takie klucze z immo. Pozdrawiam
Nie jestem pewien czy to ten sam problem. Wczoraj padło mi otwieranie/zamykanie drzwi z kluczyka w moim j10. Warsztat stwierdził, że rozprogramował się klucz. Poszukałem magika od zamków, stacyjek w punkcie dorabiania kluczy. Rozkręcił obudowę pod kierownicą, odpiął jeden przewód- czujnik kluczyka w stacyjce. Odpowiada za to, że gdy wykrywa kluczyk...
Trzeba wyciąć grot + wymienić transponder, chyba że trafisz na zakład który ma oryginalnego mvp... Generalnie koszta zbliżone do tego gdybyś po prostu zamówił nowy klucz w odpowiednim punkcie dorabiania.
Pilot i immo to dwa różne systemy.Obydwa można dokodować drzwiami i stacyjką-procedury nie są takie same. Jeżeli został Ci klucz szary (slave) wtedy imma nie dokodujesz w ten sposób. W takim wypadku trzeba przeprogramować zawartość pamięci w centralce immobilizera.Prościej iść do punktu gdzie dorabiają klucze i tam skopiują ten który masz.Jeżeli został...
Pytałem kiedyś w punkcie dorabiania kluczy, koleś stwierdził że dorobi klucz z immobilizerem za 120zł w ciągu 1 dnia.Nie wiem ile w tym prawdy ale możesz też tam sprubować.
Witam. Mam podobny problem. Samochód Scenic 2001r 1,6 16V. Pilot radiowy. Samochód posiadał 1 kluczyk, chciałem mieć kpl. Posiadałem z innego samochodu elektronikę z takiego samego modelu. Dokupiłem klucz surówkę, pojechałem do punktu gdzie dorabiają klucze, surówkę dofrezowali wymienili immo. i sprogramowali z oryginałem. Wszystko działa, oprócz otwierania...
W serwisie bedzie drogo, musisz miec komplet dokumentow samochodu i dwa dowody tozsamosci. Sprobuj poszukac punktu dorabiania kluczy, zdarzaja sie takie ktore robia takie rzeczy. Zazwyczaj sa to punkty z patentowymi zamkami. Pozdrawiam
(at)karolark ustawienie kopii tylko dokumentow i juz by to szlo szybko ;-) Oczywiście ale nie popodajmy w paranoja Ostatnio dorabiano mi zgubiony klucz z immobiliser do samochodu i teraz nie okrecam go prewencyjne łańcuchami 😆😎
Taniej wyjdzie sklonować kluczyk. W punktach dorabiania coponiektórych mają taką usługę. Wtedy dorbiony kluczyk ma taki sam kod transpondera jak ten pierwszy. Nic nie trzeba doprogramowywać. Jest jeszcze drugie rozwiązanie: Jeżeli ci nie zależy na immobiliserze fabrycznym (niewiele wartym, jak to z fabrycznymi zabezpieczeniami bywa) to wydłub transponder...
Witam! Mam podobny problem z corolla z 2000r w dieslu. Posiadam tylko jeden czarny, 2-przyciskowy klucz. W salonie dowiedziałem się, że dorobienie takiego kluczyka to koszt ok 500zl, jeśli posiadam kod klucza, jeśli nie mam kodu to kwota wzrasta do ponad 1000zl. Niestety grozi mi ta większa i chciałbym się dowiedzieć czy znacie jakieś tańsze rozwiązanie....
Kupujesz obudowę z surowym grotem. Bierzesz tą obudowę i ten nowy kluczyk i idziesz do punktu dorabiania kluczy. Tam Pan Ci docina surowy grot na wzór tego nowego. Nigdzie go nie montujesz bo jest zamontowany przy obudowie. Do nowej obudowy wkładasz elektronikę ze starego pilota i ewentualnie transponder jeśli występuje oddzielnie.
Idź do punktu dorabiania kluczy tam mają czytnik, ale on mały raczej się tam nie zmieścił układ immo.
jeżeli miałeś jeden klucz do auta to wymontuj zamek z drzwi i jedź do punktu dorabiania luczy dorobią ci za około 80-100 zł innego wyjścia nie ma ! połamanie stacyjki nic ci nie da nie odpalisz auta
Witam. Piszę do Was z zapytaniem czy da się używany pilot/kluczyk do Seat Leon 3 2014 1.2 TSI 105KM przeprogramować? W necie znalazłem że transponder trzeba nowy, a samą elektronikę MOŻE się da. Jednak minęło kilka lat od tamtych wpisów i może coś się zmieniło w tym temacie (na + bądź -). Pytałem w punkcie gdzie dorabiają klucze i kompletny 590zł, obsługujący...
jeśli nie masz pojęcia o immobilizerze to lepiej jedz tak jak ci wyżej pisalem.... do jakiegoś punktu dorabiania kluczy :) za sprzęt dasz np. 5x więcej niż za kluczyk.... a potem problemy z kodem pin... musisz załatwić sobie odpowiedni transponder... Philips ID33, szkoda nerwów :)
Nie zmieni to faktu ze go otworzy,przekręci w pozycje zapłon i np.odholuje.😞 Będzie chciał go ktoś ukraść, to ukradnie i bez kluczyka. Podjechać wpierw do jakiegoś zegarmistrza/innego punktu dorabiania kluczy samochodowych, skopiować grot i transponder, potem podjechać do pierwszego lepszego warsztatu żeby usunęli zagubiony kluczyk z systemu...
kiedyś chciałem dorobić dodatkowy kluczyk, w kluczykach radiowych jest jakiś układ kryptograficzny i żaden punkt dorabiania kluczy nie chciał mi tego zrobić. Powiedzieli mi, że na podstawie numeru VIN Francuzi dorobią klucz i przyślą do wskazanego serwisu Renault.
Tak czy inaczej kolego gmerając w zamku kluczykiem klucza nie zakodujesz do immo . Do tego potrzebna jest wiedza i sprzęt . Możesz pójść do punktu gdzie dorabiają klucze i zapytać czy skopiują klucz i jakie ma ID będziesz wiedział weź ze sobą ten dodatkowy klucz i spytaj czy będzie pasował to człowiek sprawdzi jaki jest transponder i co się z nim uda...
Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem forum elektroda. Dwa miesiące temu kupiłem samochód citroen xsara II HDi, który ma sterownik BSI. Samochód ten posiadał jeden kluczyk. W punkcie dorabiania kluczy zamówiłem drugi klucz który miał być z pilotem. niestety pilota nie da sie zaprogramować próbowałem chyba wszystkie możliwości opisywane na forum. Za...
Witam Sprawa rozwiązana, klucz docięty immobilizer zakodowany. Niestety, że jako mój transponder w nowym kluczyku okazał się niereprogramowalny tzn. nie jest typu (ECH2) musiałem za usługę zamontowania nowego i zakodowania zapłacić 80zł, czyli z kosztami szlifowania grota wyszło mnie 110zł, czyli razem wszystko za 240zł, czyli w stosunku do wycen w...
....Powiem szczerze ze kazdy mówi co innego i trochę się w tym pogubiłem. Nie podajesz co to za autko i dlatego każdy tylko teoretyzuje :D Jeśli to np. klucz "rybka" z Mercedesa, to faktycznie możesz zapomnieć o typowym dorabianiu klucza, surówkę dorobią, a i tak na niewiele się to zda bo autkiem nie odjedziesz... Jeśli to jakiś typowy pojazd to niepowinno...
W schowku nie masz wszystkich zapadek. W grę wchodzi stacyjka, zamek drzwi lub bagażnika - z tego da się zrobić klucz. A co do immo to nie musisz pędzić aż do Barlinka, wydaję mi się że ktoś w Zielonej powinien Ci pomóc, tylko popytaj się w punktach dorabiania kluczy.
Jezeli chcesz wiedziec czy immo sprawne to dorób zwykly klucz i zobaczysz czy odpali Jak sprawne to udać się do punktu gdzie dorabiają i programują klucze Chyba że ci nie zależy na immo to pisz
Miałem to samo, autoryzowany serwis życzył sobie kosmiczne pieniądze więc podjechałem do punktu gdzie dorabiają kluczyki samochodowe i zaczytanie kodu 100zł, a wczytanie pilota 150zł w tym dostaje się kod. Żeby wczytać pilota prócz kodu potrzebujesz interfejs i program multiecuscan w pełnej wersji.
Często tak jest w autach z Francji (z ubezp), że jest tylko jeden klucz. Który bardzo często ginie "w transporcie" więc na miejscu jest dorabiany komplet dwóch :) I jesteśmy w punkcie wyjścia.
Więc musisz kupić programator do TMS, lutownice na gorące powietrze, wylutować odczytać i tam będzie pin PIN. Do tego laptop lub inny komputer kabel do opla lub inne urządzenie kodujące klucze. Kupujesz transponder pod opla ID33 lub ID40 w zależności jaki idzie. Wkładasz w kluczyk transponder i programujesz. Jeżeli nie masz klucza mechanicznego w immo...
U nas w centrum Gliwic sa przynajmniej 2 punkty dorabiania kluczy ktore chwala sie mozliwoscia dorobienia kluczy kodowanych... za pewne koszt samego kluczyka i dorobienia wraz z programowaniem bedzie duzo nizszy od kosztow podanych w serwisie... poszukaj u siebie w centrum podobnego punktu... Przykladowo mozesz poszukac w internecie np na allegro (choc...
Wymontuj zamek i idź z nim do punktu dorabiania kluczy, na pewno Tobie dorobią.
Prosze o szybką pomoc! Przez internet chcesz to zrobić? Zadzwoń do najbliższego punktu z dorabianiem kluczy,naprawą stacyjek to dowiesz się ile zapłacisz.Wymieniać nie trzeba stacyjek i zamków ale kod należy zmienić.
Witam.Kupiłem seata Ibize 2000 r i dostałem tylko jeden kluczyk.Chcialem dorobic drugi ale okazało sie ,ze klucz ma immobilaiser i pan w punkcie dorabiania powiedzial ze to koszt ok 400 zl w serwisie i on mi tego nie dorobi.Może jest jakis tańszy sposób aby miec drugi kluczyk.Czy jest mozliwosc aby mi jakis elektryk ominąl immobilaiser lub jest jakis...
Jak handlarz ci sprowadzal i dal tylko jeden kluczyk, to zeby nie okazalo sie ze ci auto zniknie z przed domu. Kluczyka bez komputera raczej nie zaprogramujesz, a od innego auta nie moze pasowac, bo drzwi w kazdy takim modelu bys mogl otworzyc :) Idz do punktu gdzie dorabiaja klucze i ci zrobia na miejscu, a jak dobrze trafisz, to dobiora identyczny...
Kluczyk do Renówki zamawiasz w ASO po numerze VIN, jak pytałem kilka miesięcy temu to kosztował on 560 zł z wkodowaniem w ASO (chyba że co serwis to inna cena ?), a do awaryjnego odpalenia kod powinieneś wziąć z ASO, a opis jak to zrobić znajdziesz na elce. wymiana zamków ? Po co ? taniej przekodować - dobry punkt z naprawą i dorabianiem kluczy do samochodów...
no wlasnie w dobrym punkcie dorabiania kluczy nie umia ;p o ile ten byl dobry w ktorym sie pytalem, chodzi o to ze honda daje dwa rodzaje kluczykow jeden ponoc czerwony kluczyk matka ( z ktorego mozna skopiowac klucz) a drugi czarny bez takiej mozliwosci, to samo mi powiedzieli w punkcie dorabiania kluczy... nie wierze ze tego nie da sie skopiowac !!!!!!...
Szukaj w okolicy punktu dorabiania kluczy, naprawią lub zrobią nowy.
dorobię grot i zaprogramuję ten kluczyk i po sprawie. I tak musisz skorzystać z punktu dorabiania kluczy. Jeżeli już, to poproś o dalszą procedurę.
Zapomniałem zamknąć temat. Kupiłem druga wkładkę i renomowanym punkcie dorabianie kluczy dorobili mi całkiem nowy wkład bebenkiwy z zapadkami pod kluczyk 😁koszt usługi 80 zł, czas wykonania 1,5h, Dzięki wszystkim za podpowiedzi
Jeżeli nie odpala ten bez pilota to podjedz do punktu dorabiania kluczy to Ci go zakoduje koszt plus minus 100-150zł Odnośnie tego z pilotem jeżeli przekręca zapłon i odpala to wystarczy wybić stary grot i założyć nowy plus frezowanie koszt około 30zł
Witam. Dysponuję kwotą 2000pln i zastanawiam się nad wyborem skanera, do punktu dorabiania kluczy samochodowych. Prosiłbym znawców tematu o podpowiedź
Pierwszy lepszy punkt dorabiania kluczy, chyba że samochodowych nie robią, i ogarną.
Dla pewności sprawdź co jest nie tak z oryginalnym pilotem, czy może z modułem. Podjedź sobie do punktu dorabiania kluczy i poproś o sprawdzenie częstotliwości nadawania pilota. Jak okaże się sprawny to problemu trzeba będzie szukać w aucie. A jak pilot nie sprawny, to na próbę można nawet pożyczyć od kogoś pilot z powyższych numerów i spróbować dopisać...
czy robią to w punktach dorabiana kluczy np w hipermarketach czy trzeba szukać jakiś specjalistycznych firm ??? interesuje mnie ksero klucza mam jeden i chce drugi taki sam na podstawie obecnego zrobić woj śląskie najlepiej (dawne katowickie jeszcze lepiej)
Ok dzięki za podpowiedź. Tylko jednej rzeczy nie rozumiem. Kiedyś kupowałem używany klucz. Dorobiłem do niego grot pod swój samochód, i nie dało się w żadem sposób zaprogramować go do samochodu. W punkcie dorabiania usłyszałem, że musi być nowa elektronika w kluczyku, bo się programuje tylko raz pod dany samochód. Kupiłem nową elektronikę/klucz i udało...
Dzięki za radę. Z administracją raczej będzie ciężko. Byłem w paru punktach dorabiania kluczy, tez nie byli w stanie pomóc. Zostaje mi jeszcze serwis Cyfrala. A czy w miejsce zamka można włożyć taką specjalną śrubę z łbem profilowanym w kształcie krzyża? Widziałem takie w kasetach Cyfrala z podobnego okresu. Może to będzie najtańsze rozwiązanie? Pozdrawiam
Tak, a bateria lewituje w kluczu, czy jest w koszyku? Jak nagrzałeś, to co się stało? Ciepły metal się rozpręża, zimny się kurczy, tak? Podgrzałeś - poprawił się punkt styku - działało. Albo szukasz miejsca gdzie jest problem ze stykiem - w moim wypadku to był koszyk baterii, też wymieniałem 3 razy baterię, co z tego? - albo jak kolega Adam sugerował...
Nie wiem co Ci napisać , bo trochę odbiegamy od tematu a ja nie prowadzę szkoleń szczególnie za darmo. Rada ode mnie - podpowiadaj jak masz jakąkolwiek wiedze praktyczna a nie czerpaną z przypadkowych stron internetowych (na których jest całkowita bzdura lub pewne nadużycie w nazewnictwie). Tzw. ID33 nie oznacza że mamy do czynienia z chipem megamos,...
Jak działa i był wyczyszczony, to lepiej go nie ruszać, jeśli masz tylko jeden, to udaj się do punktu dorabiania kluczy lub ASO (może nie być tanio) by dorobić i adaptować nowy.
Przyznam, że kompletnie nie mam pojęcia w tym temacie Zapytaj w punkcie dorabiania kluczy.[ quote="Andrzej Ch.,post=21237768"]Oba klucze mają transponder ID CHIP[/quote] Sprawa polega na zakupie klucza surowego z obudową z przyciskami do otwierania i zamykania, nacięciu grota, przełożeniu transpondera i "dopisaniu" go do centralki . Decyzję jak to...
Podejdź do najbliższego punktu który zajmuje się dorabianiem kluczyków do aut i poproś gościa o sprawdzenie (zaczytanie) imo. jak będzie ok, to wychodzi na to, że kluczyk się wyrejestrował z kompa w aucie.
Niektóre punkty które dorabiają klucze, również samochodowe mogą Ci pomóc Ja miałem podobny problem, i pomogli mi w takim małym warsztaciku. Niestety to było dosyć daleko od Ciebie, bo w Tychach.
Jeżeli masz oryginalny drugi kluczyk to w nim również jest czip immo możesz go skopiować w niektórych punktach dorabiania kluczy.
Może były wymieniane i nie dostałeś kluczyków do zamków drzwiowych. Słyszałem że jest możliwość dorobienia klucza na podstawie zamka (bez klucza orginalnego) ale czy toprawda to musisz popytać w punktach gdzie dorabiają klucze albo u fachowców z branrzy pozycz a nie oddaj.
Kluczyk (część mechaniczną) dorobisz w każdym punkcie dorabiania kluczy. Jak znasz pin do immo a gość od kluczy ma odpowiedni sprzęt to wprogramuje klucz do immo (transponder). Pilota z tego klucza wprogramujesz w większości firm zajmujących się elektroniką. Problemy zaczną się jak nie będziesz miał pinu bo klucznik nie wprogramuje Ci klucza, a koszt...
Punkt z dorabianiem kluczy może założyć praktycznie każdy. Nie potrzeba żadnych dodatkowych umów, koncesji itd. Chcesz instalować systemy alarmowe do ochrony ludzi i rzeczy albo opracowywać plany ochrony dotyczące zabezpieczeń technicznych? Jeśli tak, musisz uzyskać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-proce...
Mało informacji. Podaj numery pilota jak i komfortu. Czy pilot działał wcześniej z tym autem? Czy jest jakakolwiek reakcja na naciskanie przycisków pilota tzn. czerwona dioda mruga w pilocie, jest jakaś reakcja centralnego zamka? Była ostatnio wymieniana bateria w pilocie, i czy na pewno jest sprawna? Jak pilot mruga diodą, to najlepiej podjechać do...
Pozatym jest inny patent na kluczyki w tym ustrojstwie Jak chcesz to da się jeszce taniej i jeszcze prościej. Ale taką wiedzą już nikt się nie podzieli na forum. Na pewno niektóre punkty dorabiania kluczy mają urządzenia do klonowania transponderów. Tutaj jest lista "surówek" kluczy wraz z opisem, jakim urządzeniem klonować transponder. http://www.immobilizer.pl/download/klucz...
ID 13 to rurka. Czystego to nie dokodujesz bo one są do kopiowania w punktach gdzie dorabiają klucze. A ty musisz mieć zakodowany i auto się go nauczy, czystego się nie nauczy. Chyba że się mylę wiec niech ktoś mnie poprawi.
Prawdopodobnie wypracowały się ząbki kluczyka lub same zapadki. Z drugim zapasowym kluczykiem to samo dzieje się? Udaj się do osób zajmujących się dorabianiem kluczy samochodowych i otwieraniem samochodów (z reguły takie punkty są przy większych marketach). Dorobią kluczyk lub wymienią szyldy w zamku.
Dzień dobry, Cena dorobienia kluczyka w serwisie sprawia, że szare komórki chcą pracować i znaleźć sposób, aby samemu dorobić kluczyk do Citroena. Ale muszę prosić Was o pomoc. Mianowicie kupiłem nowy czysty kluczyk (scyzoryk). Rozmawiałem w punkcie dorabiania kluczy i tam Pan powiedział, że jest możliwość skopiowania wzoru kluczyka ze starego na nowy....
Witam, miałem podobny problem,lecz w moim przypadku nie dało się włożyć klucza do końca,a co za tym idzie brak możliwości zdjęcia blokady.(renault Master 2.2 dci 2002) Próba ściągnięcia jakiegoś mechanika na miejsce awarii to dla mnie wielkie rozczarowanie ponieważ oni wszyscy mają tyle pracy.Przepraszam,jeden nawet chciał przyjechać ale gdy się dowiedział...
Jedź punktu dorabiania kluczy, jak są dobrzy zrobią na miejscu.
Idziesz do punktu dorabiania kluczy i Ci to załatwią.
Jeśli nowy kluczyk kupiłeś z pestką immo to najlepiej jak podjedziesz do punktu gdzie dorabiają kluczyki samochodowe i oni zakodują ci go do auta , będzie można go odpalać. Sam bez sprzętu i wiedzy tego nie zrobisz , o pin-e do zegarów nie wspomnę. Nie prawdą jest że po zakodowaniu nowego klucza - stary wygasa . Będziesz miał 2 aktywne kluczyki. I ostatnie...
Kup nowy bębenek i już. Kosztuje pare zł. A jeżeli za wszelką cene chcesz go wskrzesić to zanieś go do punktu dorabiania kluczy. Już w takim zakładzie wiedzą jak sie za to zabrać.
koszt w serwisie około 500zł, popytaj w punktach dorabiania kluczy, ktoś kto ma dobry sprzęt ci to zrobi jeśli posaidasz kod pin.... czyli kod wejścia do immobilizera, jest na karcie kodowej.... inaczej tylko serwis
Magic Dash CAN Ha... to też "troszki" dużo.... trzeba wrócić do punktu wyjścia, znaczy sie do punktu dorabiania kluczy... :D
Jeśli masz immobilizer a tego to ja nie wiem tylko ty, to raczej ze stałym kodem. To oznacza, żę można w punkcie dorabiania kluczy skopiować kluczyk i nie trzeba nic dopisywać wtedy. Koszt w granicach 100-180 zł. Ja ostatnio dorabiałem do mojej A4 '95 i mam teraz 3 a nie 2 kluczyki i nic nie musiałem dopisywać do immo bo mi klucz skopiowali razem z...
Witam ponownie, Po długich "wojach" z szukaniem odpowiedniego grotu, odpuściłem sobie i wykonałem kluczyk samodzielnie - jak proponował kolega T5: Dorób z blachy, swój własny kluczyk. Chciałem uniknąć tego, ale nie da się - punkty dorabiania kluczy nie podejmowały się dorobienia, na Allegro nie da się znaleźć grotu gładkiego o średnicy większej, niż...
Najlpeiej będzie osobno zakupić nowy kluczyk i osobno zaprogramować. Wyjdzie taniej, bo w punktach dorabiania klucyzki/piloty mają piekielnie drogie i zazwyczaj nieoryginalne.
Czasami myślę że sami sobie lubicie sprawiać problemy idż do punktu dorabiania kluczy i zrób clona ten sam cod i ten sam wzór . Centralka odczyta taki sam kluczyk i nie ma problemu,cena około 120 pln pozdrawiam.:D
Zawieź kluczyk do punktu gdzie dorabiają kluczyki z immo. Poproś aby spróbowali dorobić sam transponder. Umieść dorobiony transponder w kluczyku, jest tam specjalne miejsce, odetnij lub rozlutuj cewkę na płytce w kluczyku, zmontuj kluczyk i gotowe. zrobiłem tak kilka razy.
jeszcze jedna dobra rada. Jedź do jakiegoś punktu dorabiania kluczy niech Ci skopiują transponder w kluczu. Zawsze jak pada central w kluczyku za jakiś czas siada immo, a wtedy już jest problem.
Witam podejdź do punktu dorabia kluczy i zapytaj o nowy kluczyk z programowaniem, a ile za wyciągnięcie pinu i zadzwoń do ASO ile tam kosztuje pin
Podjedź do punktu dorabiającego kluczyki samochodowe to ci na urządzeniu sprawdzi czy ma immo, a jak ma to od razu CI zakoduje.
WV Polo z 1997 roku wystepowal w dwoch wersjach immobilizera, zwyklej i crypto. Jezeli masz szczescie i masz starszy typ immo, zwykle, to wiekszosc punktow dorabiania kluczyc samochodowych powinna zrobic Ci to za okolo 150 pln (Szczecin) - docięcie klucza i sklonowanie immobilizera. Jezeli masz juz crypto to tak jak koledzy powyzej pisza- pin do immo...
Oprócz fizycznego dorobienia kluczyka trzeba go jeszcze zakodować ( immo ). Tak jak pisali wyżej , zadzwoń do punktu gdzie dorabiają i kodują kluczyki samochodowe w twojej okolicy , jeśli to profesjonaliści nie będą z tym mieli problemu.
Najpopularniejsze karty w takich systemach są standardu Unique lub Mifare. Może być jeszcze Desfore, ale rzadko spotykane. Smartfony mają czytniki NFC, które są w stanie odczytać Mifare. Są aplikacje, które pozwalają emulować Mifare na telefonie, ale wymagają roota. W punktach dorabiania kluczy często kopiują karty Unique i Mifare.
Takie klucze sa dorabiane na poczekaniu i serwis nie zawsze jest potrzebny (w tym przypadku nie powinno byc problemu). Musisz po prostu poszukac. W moim przypadku byl to po prostu wiekszy punkt dorabiania kluczy w hipermarkecie ktory po prostu skopiowal informacje z jednego klucza na drugi plus wyrzezbienie wzoru. Przyjemnosc ta kosztowala jakies 100zl.
dopiszesz nastepny kluczyk bez problemu. Udaj sie do dobrego punktu dorabiania kluczy
Lub wpisać transponder do wsadu ręcznie. Tak czy tak, potrzebny odpowiedni sprzęt i myślę że klient sobie nie poradzi samym interfejsem. Proponuję odkręcić sterownik silnika i zanieść do jakiegoś lepszego punktu dorabiania kluczy samochodowych. Kilka minut roboty i auto zapali.
witam mam problem z uruchomieniem renault kangoo 2000r mianowicie rozkodował się transponder oczym dowiedziałem się w punkcie dorabiania kluczy,gość wetknoł kłuczyk do jakiegoś czytnika i wyskoczyły same zera(niemam zapasowego) mój jedyny kluczyk niedaje oznak życia (nie mruga dioda) ps.mam 4-ro cyfrowy kod. Czy w tym przypadku jest inne rozwiązanie...
Z całą pewnością uniwersalne - produkują je włosi hiszpanie i to po kilka modeli z przeznaczeniem dla punktów dorabiania kluczy ale ta cena ... A w środku prawie nic , więc jest dość wkurzające. Może kiedyś :?: Pozdrawiam Andrzej
Trzeba sprawdzić czy pilot wysyla sygnal. Podjedz do punktu gdzie dorabiają klucze to Ci sprawdzą.
Takie gadżety lepszej jakości można spotakć w punktach dorabiania kluczy w galeriach handlowych. Warto się przejść i zobaczyć.
Najprościej to udać się do punktu gdzie dorabiają klucze, naprawia to - obędzie się bez wymiany stacyjki i dopisywanie kluczy. Jak kupisz używana wkładkę to trzeba dopisać klucze do immo. Kluczykarz może też używana wkładkę dopasować do oryginalnego klucza.
Historycznie można podzielić zasadę działania na 3 rodzaje grup: 1. Kluczyk zawiera układ wysyłający unikalny kod (podobnie jak karty uniq). Nadajnik w kluczyku jest zasilany pasożytniczo polem generowanym przez odbiornik w stacyjce. Odbiornik/ECU weryfikuje ten kod, jeśli jest poprawny (zgodny z zapisanym wzorcem) następuje uruchomienie zapłonu. Jest...
Miałem podobny problem, tylko tyle że kluczyk mi nie upadł, tylko przestał działać sam z siebie. Pomogła wizyta w punkcie dorabiania kluczyków, gościu wymienił w kluczyku te przyciski, bo były rozsypane, i teraz wszystko działa jak należy. Pytałem wcześniej w Oplu, co to może być, ale oni zaczęli wymyślać różne cuda, i jak mi rzucili cenę to zwaliło...
Witam Ostatnio byłem w punkcie dorabiania kluczy( kodowania) chciałem aby gość dorobił pilota do auta z kluczykami, niestety pan nie potrafił tego raczej nie dało się tego zrobić powiedział mi że wszystko ładnie wyszukuje ale nie zapisuje pilota , niestety mam tylko jedne kluczyki bez zapasowych gdy brał miernikiem sygnał pilota nic mu nie wykrywało...
Zalany immobilizer ...? Dodatkowy autoalarm.. ?? Pod lupą - styki i płytka z obwodem.. Osuszałbym... Domowy sposób ( nieprofesjonalny) to pozostawienie w zwykłym ryżu.., W ostateczności punkt dorabiania kluczy/serwis - dopisanie programem nowego kluczyka pilota...
To idź do punktu gdzie dorabiają klucze. Powinni dociąć nowy grot bez problemu. Chyba, że złamałeś w nietypowym miejscu i będzie problem ze skopiowaniem.
dorabia klucz punkt dorabiać klucz dorabia kluczyk
robot kuchenny szczotki układ scalić zegarowy wentylator klimatyzatora
podłączenie korektora graficznego uzwojenie silnika
Czy silnik Briggs & Stratton 286707 ma filtr oleju? Lokalizacja czujników cofania w Peugeot 307 1.6 HDI