Wylutuj cewkę i zobacz czy pady/ścieżki pod nią nie zerwane. Pcf widac już był lutowaniu, sprawdzić pod mikroskopem lub poprawić dla pewności. Dodatkowo uzkodzony przycisk i element SMD obok... Jeżeli nie czujesz się na siłach to zanieś klucz do punktu gdzie dorabiają klucze, ewentualnie nowy klucz i przelutuj pcfa
Idziesz do punktu dorabiania kluczy i zlecasz ,jeśli masz jeden działający klucz to nie ma problemu,schody robią się i cena rośnie jak brak klucza,bo trzeba nową puszkę immo lub zresetować ,a aby sie do niej dostac trzeba zdjąć kokpit .W tej chwili można nawet po prostu sklonować.
Nie ta Thalia może miec PH33 w kluczu (choć katalogowo nic na to nie wskazuje) w emulacji oczywiście :). Już pisałem podjechać do jakiegokolwiek punktu z dorabianiem kluczy wsadzić działajacy klucz skopiować tzw ID stały na T5 wyjsć i sprawdzić czy zapala. Zimne luty owszem ale to 20 procent usterek reszta to DRIVER sterujacy cewką w UM......... . Przynajmniej...
Chyba najlepiej udać się do punktu dorabiania kluczy. Najtańsza opcja to dorobić klucz z immobilajzerem aby było jak autem jeździć jak zgubi się ostatni oryginał. Swego czasu jak pracowałem na punkcie dorabiania kluczy to było 250zł klucz i dopłata 250zł za wersje z pilotem. Używanego pilota nie doprogramujesz.
... hmmm gdzie i jak to zrobić, klucz ma tylko oznaczenie 3 litery, żadnego numeru a dorobienie w punkcie dorabiania kluczy chyba nic nie da, natomiast nie wiem absolutnie jak przeprogramować klucz , może dysponujesz jakąś instrukcją na ten temat no i cały czas męczy mnie skąd podłączyć masę do centralki by po odblokowaniu drzwi i ich otwarciu rozbroić...
A pin znasz W punkcie dorabiania kluczy z klonują Ci klucz
taki klucz w punktach dorabiania kosztuje przewaznie 200 zlotych - w tej cenie masz surowke z transporderem- gosc docina klucz , koduje transporder i dziala jedyny warunek: dany punkt musi miec sprzet do kodowania :) do serwisu nie idz , bo zaplacisz jak za zboze :/
Weż skrzynkę do punktu dorabiania kluczy i jeżeli to jest typowa skrzynka z tego rejonu energetyki to może Ci dopasuje klucz. Albo musisz opanować zdolności jak na filmie : [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Ja mierzyłem suwmiarką są takie same w takim razie Gerda robi je pod mikroskopem ? i punkty co dorabiają klucze też ? Dodano po 6 acha wczoraj byłem w punkcie Castoramy gdzie dorabiają klucze i opisałem jaki mam przypadek dorobią taki klucz ale nie ma pewności czy zadziała.Pytam jaki koszt, jedyne 40zł . To mija się z celem.
Nie jestem pewien czy to ten sam problem. Wczoraj padło mi otwieranie/zamykanie drzwi z kluczyka w moim j10. Warsztat stwierdził, że rozprogramował się klucz. Poszukałem magika od zamków, stacyjek w punkcie dorabiania kluczy. Rozkręcił obudowę pod kierownicą, odpiął jeden przewód- czujnik kluczyka w stacyjce. Odpowiada za to, że gdy wykrywa kluczyk...
Trzeba wyciąć grot + wymienić transponder, chyba że trafisz na zakład który ma oryginalnego mvp... Generalnie koszta zbliżone do tego gdybyś po prostu zamówił nowy klucz w odpowiednim punkcie dorabiania.
Pytałem kiedyś w punkcie dorabiania kluczy, koleś stwierdził że dorobi klucz z immobilizerem za 120zł w ciągu 1 dnia.Nie wiem ile w tym prawdy ale możesz też tam sprubować.
Cytat z innego forum: "...przekrecasz stacyjke kluczem matka dioda od immo sie zapala natychmiast wyjmujesz klucz i wkladasz nowy dioda gasnie..." czyli potrzebny tylko do zaprogramowania nowego klucza jak to napisał janek1815. Klucz taki zachowuje się jak klucz bez transpondera ale tylko pozornie. Nic dziwnego że odcina zapłon gdyż nie służy do codziennego...
Tak jak pisałem popytaj w punktach dorabiania kluczy:) w punktach takich przy duzych sklepach handlowych:) Tam powinni dorabiać takie klucze z immo. Pozdrawiam
W serwisie taki klucz z pilotem kosztuje ok 600. W punktach dorabiania kluczy pewnie taniej. Auto to pewnie kangoo albo master?
Witam. Mam podobny problem. Samochód Scenic 2001r 1,6 16V. Pilot radiowy. Samochód posiadał 1 kluczyk, chciałem mieć kpl. Posiadałem z innego samochodu elektronikę z takiego samego modelu. Dokupiłem klucz surówkę, pojechałem do punktu gdzie dorabiają klucze, surówkę dofrezowali wymienili immo. i sprogramowali z oryginałem. Wszystko działa, oprócz otwierania...
Witam. Od niedawna jestem użytkownikiem forum elektroda. Dwa miesiące temu kupiłem samochód citroen xsara II HDi, który ma sterownik BSI. Samochód ten posiadał jeden kluczyk. W punkcie dorabiania kluczy zamówiłem drugi klucz który miał być z pilotem. niestety pilota nie da sie zaprogramować próbowałem chyba wszystkie możliwości opisywane na forum. Za...
Pilot i immo to dwa różne systemy.Obydwa można dokodować drzwiami i stacyjką-procedury nie są takie same. Jeżeli został Ci klucz szary (slave) wtedy imma nie dokodujesz w ten sposób. W takim wypadku trzeba przeprogramować zawartość pamięci w centralce immobilizera.Prościej iść do punktu gdzie dorabiają klucze i tam skopiują ten który masz.Jeżeli został...
Idź do punktu dorabiania kluczy tam mają czytnik, ale on mały raczej się tam nie zmieścił układ immo.
Często tak jest w autach z Francji (z ubezp), że jest tylko jeden klucz. Który bardzo często ginie "w transporcie" więc na miejscu jest dorabiany komplet dwóch :) I jesteśmy w punkcie wyjścia.
W serwisie bedzie drogo, musisz miec komplet dokumentow samochodu i dwa dowody tozsamosci. Sprobuj poszukac punktu dorabiania kluczy, zdarzaja sie takie ktore robia takie rzeczy. Zazwyczaj sa to punkty z patentowymi zamkami. Pozdrawiam
jeżeli miałeś jeden klucz do auta to wymontuj zamek z drzwi i jedź do punktu dorabiania luczy dorobią ci za około 80-100 zł innego wyjścia nie ma ! połamanie stacyjki nic ci nie da nie odpalisz auta
Witam.Kupiłem seata Ibize 2000 r i dostałem tylko jeden kluczyk.Chcialem dorobic drugi ale okazało sie ,ze klucz ma immobilaiser i pan w punkcie dorabiania powiedzial ze to koszt ok 400 zl w serwisie i on mi tego nie dorobi.Może jest jakis tańszy sposób aby miec drugi kluczyk.Czy jest mozliwosc aby mi jakis elektryk ominąl immobilaiser lub jest jakis...
Jezeli chcesz wiedziec czy immo sprawne to dorób zwykly klucz i zobaczysz czy odpali Jak sprawne to udać się do punktu gdzie dorabiają i programują klucze Chyba że ci nie zależy na immo to pisz
Witam. Piszę do Was z zapytaniem czy da się używany pilot/kluczyk do Seat Leon 3 2014 1.2 TSI 105KM przeprogramować? W necie znalazłem że transponder trzeba nowy, a samą elektronikę MOŻE się da. Jednak minęło kilka lat od tamtych wpisów i może coś się zmieniło w tym temacie (na + bądź -). Pytałem w punkcie gdzie dorabiają klucze i kompletny 590zł, obsługujący...
kiedyś chciałem dorobić dodatkowy kluczyk, w kluczykach radiowych jest jakiś układ kryptograficzny i żaden punkt dorabiania kluczy nie chciał mi tego zrobić. Powiedzieli mi, że na podstawie numeru VIN Francuzi dorobią klucz i przyślą do wskazanego serwisu Renault.
no wlasnie w dobrym punkcie dorabiania kluczy nie umia ;p o ile ten byl dobry w ktorym sie pytalem, chodzi o to ze honda daje dwa rodzaje kluczykow jeden ponoc czerwony kluczyk matka ( z ktorego mozna skopiowac klucz) a drugi czarny bez takiej mozliwosci, to samo mi powiedzieli w punkcie dorabiania kluczy... nie wierze ze tego nie da sie skopiowac !!!!!!...
(at)karolark ustawienie kopii tylko dokumentow i juz by to szlo szybko ;-) Oczywiście ale nie popodajmy w paranoja Ostatnio dorabiano mi zgubiony klucz z immobiliser do samochodu i teraz nie okrecam go prewencyjne łańcuchami 😆😎
Więc musisz kupić programator do TMS, lutownice na gorące powietrze, wylutować odczytać i tam będzie pin PIN. Do tego laptop lub inny komputer kabel do opla lub inne urządzenie kodujące klucze. Kupujesz transponder pod opla ID33 lub ID40 w zależności jaki idzie. Wkładasz w kluczyk transponder i programujesz. Jeżeli nie masz klucza mechanicznego w immo...
Zapomniałem zamknąć temat. Kupiłem druga wkładkę i renomowanym punkcie dorabianie kluczy dorobili mi całkiem nowy wkład bebenkiwy z zapadkami pod kluczyk 😁koszt usługi 80 zł, czas wykonania 1,5h, Dzięki wszystkim za podpowiedzi
Tak czy inaczej kolego gmerając w zamku kluczykiem klucza nie zakodujesz do immo . Do tego potrzebna jest wiedza i sprzęt . Możesz pójść do punktu gdzie dorabiają klucze i zapytać czy skopiują klucz i jakie ma ID będziesz wiedział weź ze sobą ten dodatkowy klucz i spytaj czy będzie pasował to człowiek sprawdzi jaki jest transponder i co się z nim uda...
Ok dzięki za podpowiedź. Tylko jednej rzeczy nie rozumiem. Kiedyś kupowałem używany klucz. Dorobiłem do niego grot pod swój samochód, i nie dało się w żadem sposób zaprogramować go do samochodu. W punkcie dorabiania usłyszałem, że musi być nowa elektronika w kluczyku, bo się programuje tylko raz pod dany samochód. Kupiłem nową elektronikę/klucz i udało...
Prosze o szybką pomoc! Przez internet chcesz to zrobić? Zadzwoń do najbliższego punktu z dorabianiem kluczy,naprawą stacyjek to dowiesz się ile zapłacisz.Wymieniać nie trzeba stacyjek i zamków ale kod należy zmienić.
Przyznam, że kompletnie nie mam pojęcia w tym temacie Zapytaj w punkcie dorabiania kluczy.[ quote="Andrzej Ch.,post=21237768"]Oba klucze mają transponder ID CHIP[/quote] Sprawa polega na zakupie klucza surowego z obudową z przyciskami do otwierania i zamykania, nacięciu grota, przełożeniu transpondera i "dopisaniu" go do centralki . Decyzję jak to...
W schowku nie masz wszystkich zapadek. W grę wchodzi stacyjka, zamek drzwi lub bagażnika - z tego da się zrobić klucz. A co do immo to nie musisz pędzić aż do Barlinka, wydaję mi się że ktoś w Zielonej powinien Ci pomóc, tylko popytaj się w punktach dorabiania kluczy.
....Powiem szczerze ze kazdy mówi co innego i trochę się w tym pogubiłem. Nie podajesz co to za autko i dlatego każdy tylko teoretyzuje :D Jeśli to np. klucz "rybka" z Mercedesa, to faktycznie możesz zapomnieć o typowym dorabianiu klucza, surówkę dorobią, a i tak na niewiele się to zda bo autkiem nie odjedziesz... Jeśli to jakiś typowy pojazd to niepowinno...
Kluczyk do Renówki zamawiasz w ASO po numerze VIN, jak pytałem kilka miesięcy temu to kosztował on 560 zł z wkodowaniem w ASO (chyba że co serwis to inna cena ?), a do awaryjnego odpalenia kod powinieneś wziąć z ASO, a opis jak to zrobić znajdziesz na elce. wymiana zamków ? Po co ? taniej przekodować - dobry punkt z naprawą i dorabianiem kluczy do samochodów...
Kluczyk (część mechaniczną) dorobisz w każdym punkcie dorabiania kluczy. Jak znasz pin do immo a gość od kluczy ma odpowiedni sprzęt to wprogramuje klucz do immo (transponder). Pilota z tego klucza wprogramujesz w większości firm zajmujących się elektroniką. Problemy zaczną się jak nie będziesz miał pinu bo klucznik nie wprogramuje Ci klucza, a koszt...
Witam! Mam podobny problem z corolla z 2000r w dieslu. Posiadam tylko jeden czarny, 2-przyciskowy klucz. W salonie dowiedziałem się, że dorobienie takiego kluczyka to koszt ok 500zl, jeśli posiadam kod klucza, jeśli nie mam kodu to kwota wzrasta do ponad 1000zl. Niestety grozi mi ta większa i chciałbym się dowiedzieć czy znacie jakieś tańsze rozwiązanie....
Dzień dobry, Cena dorobienia kluczyka w serwisie sprawia, że szare komórki chcą pracować i znaleźć sposób, aby samemu dorobić kluczyk do Citroena. Ale muszę prosić Was o pomoc. Mianowicie kupiłem nowy czysty kluczyk (scyzoryk). Rozmawiałem w punkcie dorabiania kluczy i tam Pan powiedział, że jest możliwość skopiowania wzoru kluczyka ze starego na nowy....
Witam, miałem podobny problem,lecz w moim przypadku nie dało się włożyć klucza do końca,a co za tym idzie brak możliwości zdjęcia blokady.(renault Master 2.2 dci 2002) Próba ściągnięcia jakiegoś mechanika na miejsce awarii to dla mnie wielkie rozczarowanie ponieważ oni wszyscy mają tyle pracy.Przepraszam,jeden nawet chciał przyjechać ale gdy się dowiedział...
Witam Sprawa rozwiązana, klucz docięty immobilizer zakodowany. Niestety, że jako mój transponder w nowym kluczyku okazał się niereprogramowalny tzn. nie jest typu (ECH2) musiałem za usługę zamontowania nowego i zakodowania zapłacić 80zł, czyli z kosztami szlifowania grota wyszło mnie 110zł, czyli razem wszystko za 240zł, czyli w stosunku do wycen w...
Jeśli masz immobilizer a tego to ja nie wiem tylko ty, to raczej ze stałym kodem. To oznacza, żę można w punkcie dorabiania kluczy skopiować kluczyk i nie trzeba nic dopisywać wtedy. Koszt w granicach 100-180 zł. Ja ostatnio dorabiałem do mojej A4 '95 i mam teraz 3 a nie 2 kluczyki i nic nie musiałem dopisywać do immo bo mi klucz skopiowali razem z...
czy robią to w punktach dorabiana kluczy np w hipermarketach czy trzeba szukać jakiś specjalistycznych firm ??? interesuje mnie ksero klucza mam jeden i chce drugi taki sam na podstawie obecnego zrobić woj śląskie najlepiej (dawne katowickie jeszcze lepiej)
Taniej wyjdzie sklonować kluczyk. W punktach dorabiania coponiektórych mają taką usługę. Wtedy dorbiony kluczyk ma taki sam kod transpondera jak ten pierwszy. Nic nie trzeba doprogramowywać. Jest jeszcze drugie rozwiązanie: Jeżeli ci nie zależy na immobiliserze fabrycznym (niewiele wartym, jak to z fabrycznymi zabezpieczeniami bywa) to wydłub transponder...
Dzięki za radę. Z administracją raczej będzie ciężko. Byłem w paru punktach dorabiania kluczy, tez nie byli w stanie pomóc. Zostaje mi jeszcze serwis Cyfrala. A czy w miejsce zamka można włożyć taką specjalną śrubę z łbem profilowanym w kształcie krzyża? Widziałem takie w kasetach Cyfrala z podobnego okresu. Może to będzie najtańsze rozwiązanie? Pozdrawiam
witam mam problem z uruchomieniem renault kangoo 2000r mianowicie rozkodował się transponder oczym dowiedziałem się w punkcie dorabiania kluczy,gość wetknoł kłuczyk do jakiegoś czytnika i wyskoczyły same zera(niemam zapasowego) mój jedyny kluczyk niedaje oznak życia (nie mruga dioda) ps.mam 4-ro cyfrowy kod. Czy w tym przypadku jest inne rozwiązanie...
Witam Ostatnio byłem w punkcie dorabiania kluczy( kodowania) chciałem aby gość dorobił pilota do auta z kluczykami, niestety pan nie potrafił tego raczej nie dało się tego zrobić powiedział mi że wszystko ładnie wyszukuje ale nie zapisuje pilota , niestety mam tylko jedne kluczyki bez zapasowych gdy brał miernikiem sygnał pilota nic mu nie wykrywało...
Witam. Co do kluczyka to mozna zaadoptowac nowy klucz ktory posiada im.. Za pomoca VAGa mozna zwiekszyc liczbe kluczykow do adaptacji. A do samej adaptacji juz VAG jest nie potrzebny(czyt. procedura adaptacji). Ostatnio kupilem dziewczynie alarm do VW GolfaIV 2002 z kluczykiem scyzoryk. Sam grot dorobilem w zwylkym punkcie dorabiania kluczy a immo......
Witam ! Chciałem skopiować kluczyk z transponderem w punkcie dorabiania kluczy, gość wziął kluczyk włożył go do urządzenia i powiadział że tylko serwis mi dorobi bo jest to transponder crypto które były zakładane po 2000 r i do dorobienia potrzebny będzie kod PIN . Zdziwiło mnie to bardzo bo mam samochód z 95 rocznika, a kodu PIN niestety nie posiadam....
Witam. Tematów dotyczących immo jest bardzo dużo, ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie z tematu. Może wyjaśnie o co chodzi: Szwagier ma Audi A4 1.9 Tdi Afn 1998r. (już na nowszym kluczyku). Ma jeden kluczyk. Dorobił sobie drugi w punkcie dorabiania kluczy. Ten Nowy oczywiście nie ma transpondera- silnik zapali i zgaśnie. Żeby nie robić...
Użytkownik wyraźnie pyta o dorobienie kluczyka i dogranie mu, bo co po kluczyku którym nie może odpalić. Jak nie masz karty kodowej to warto udać się do Ko-Car Tychy. Taaaa, i będzie leciał punciakiem ponad 600km w jedną stronę żeby klucz dorobić.... Można do mnie podesłać Body, na podstawie którego można wygenerować transponder, który wsadzisz sobie...
Nad pedałem gazu lub jak kto woli pod licznikiem. Przy posiadaniu przynajmniej jednego zaprogramowanego klucza, dostęp do PIN przez złącze - nawet najprostszymi zabawkami... No właśnie mam jeden kluczyk zakodowany, a mam jeszcze 2 które kiedyś były normalnie zakodowane, miałem jakieś 2 lata temu problem z immo że auto paliło i gasło, było u jakiegoś...
choć przez to będę musiał dorabiać jakąś małą PCB (a słabo mi to wychodzi). Zawsze można użyć kawałka płytki uniwersalnej z samymi punktami. Obudowy tych mosfetów są z nimi, powiedzmy :wink: , kompatybilne: https://obrazki.elektroda.pl/5604024200_... Przydałby się jeszcze taki podobny p-mosfet do wyłączania odbiorników energii do max...
Witajcie, Mam do Was pytanie - trochę nietypowe, ale spróbuję tu zapytać. Sprawa wygląda tak, że poszukuję "surówki" klucza (samochód, motocykl, itp), co do której miałbym tylko dwa wymagania: - szerokość grotu: większa lub równa 8,8 mm - grot możliwie jak najmniej wyżłobiony fabrycznie. Tu mam problem, bo sprzedawcy nie podają szerokości klucza, a...
Nie wiem co Ci napisać , bo trochę odbiegamy od tematu a ja nie prowadzę szkoleń szczególnie za darmo. Rada ode mnie - podpowiadaj jak masz jakąkolwiek wiedze praktyczna a nie czerpaną z przypadkowych stron internetowych (na których jest całkowita bzdura lub pewne nadużycie w nazewnictwie). Tzw. ID33 nie oznacza że mamy do czynienia z chipem megamos,...
Witam. Ostatnio poszerzyłem działalność o punkt dorabiania kluczy. Kupiłem maszynę do kluczy typu Yale, oraz do nawiercanych i samochodowych. Teraz jestem przed wyborem kupna maszyny do kodowania kluczy samochodowych i po kilku dniach czytania na ten temat mam mętlik w głowie. Proszę o pomoc w wyborze maszyny do kodowania kluczy. Nie jest moją ambicją...
Pilota możesz przetestować np. w punkcie dorabiania kluczy samochodowych, czasami u zegarmistrza lub naprawie RTV.
Kupujesz obudowę z surowym grotem. Bierzesz tą obudowę i ten nowy kluczyk i idziesz do punktu dorabiania kluczy. Tam Pan Ci docina surowy grot na wzór tego nowego. Nigdzie go nie montujesz bo jest zamontowany przy obudowie. Do nowej obudowy wkładasz elektronikę ze starego pilota i ewentualnie transponder jeśli występuje oddzielnie.
Witam podejdź do punktu dorabia kluczy i zapytaj o nowy kluczyk z programowaniem, a ile za wyciągnięcie pinu i zadzwoń do ASO ile tam kosztuje pin
A udaj się do dobrego pkt. dorabiania kluczy, dadzą rade! Genialnie proste! Że też na to nie wpadłem... To może zadziałać, jeśli autor tematu ma oryginalny klucz...
Ewentualnie w punkcie dorabiania kluczy dorób sobie "klona" z pilotem i tylko pilota możesz spróbować zaprogramować. Z tym że jeżeli był już wcześniej programowany pilot bodajże powyżej 3 nieudanych razy to będzie Ci niestety potrzebny i tak PIN do immo. Poza tym i tak pasowałoby wtedy wylogować wszystkie kluczyki poza tym który posiadasz żeby Ci auto...
jeśli nie masz pojęcia o immobilizerze to lepiej jedz tak jak ci wyżej pisalem.... do jakiegoś punktu dorabiania kluczy :) za sprzęt dasz np. 5x więcej niż za kluczyk.... a potem problemy z kodem pin... musisz załatwić sobie odpowiedni transponder... Philips ID33, szkoda nerwów :)
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
Witam kolegów. Wszystko zależy ile kluczy chcesz dorabiać tą frezarką bo jak ma pracować w punkcie to lepiej coś innego. Miałem taką frezarkę i na 10 kluczy dorobionych 5 do kosza.
Mało informacji. Podaj numery pilota jak i komfortu. Czy pilot działał wcześniej z tym autem? Czy jest jakakolwiek reakcja na naciskanie przycisków pilota tzn. czerwona dioda mruga w pilocie, jest jakaś reakcja centralnego zamka? Była ostatnio wymieniana bateria w pilocie, i czy na pewno jest sprawna? Jak pilot mruga diodą, to najlepiej podjechać do...
Najwłaściwiej postąpisz, jak dasz stacyjkę dp przeglądu w punkcie dorabiania kluczy. Tam specjaliści podejmą optymalną strategię!
Trzeba sprawdzić czy pilot wysyla sygnal. Podjedz do punktu gdzie dorabiają klucze to Ci sprawdzą.
Nie zmieni to faktu ze go otworzy,przekręci w pozycje zapłon i np.odholuje.😞 Będzie chciał go ktoś ukraść, to ukradnie i bez kluczyka. Podjechać wpierw do jakiegoś zegarmistrza/innego punktu dorabiania kluczy samochodowych, skopiować grot i transponder, potem podjechać do pierwszego lepszego warsztatu żeby usunęli zagubiony kluczyk z systemu...
rozkodował się, Zapytaj w punkcie dorabiania kluczy, czy mają możliwość naprawy pilota?
dorobię grot i zaprogramuję ten kluczyk i po sprawie. I tak musisz skorzystać z punktu dorabiania kluczy. Jeżeli już, to poproś o dalszą procedurę.
Z otwieraniem bagaznika na linke bedzie problem, musiałbys pociagnąc linkę do zamka w klapie, czyli przez dach, po wiązce i dalej wokół szyby do zamka, nie wiem czy to wypali. Jesli juz to siłownik elektryczny. Nie kupuj starych klamek, Febi robi przyzwoite zamienniki, również zamki, koszt to około 20zł/szt, w komplecie jest kluczyk i nowa wkładka,...
Piloty sprawdzone w punkcie dorabiania kluczy - okazały się sprawne i poprawnie zakodowane. Polecony w punkcie dorabiania mobilny serwis wkodował komputerem nie działające klucze i wszystko wróciło do normy.
U nas w centrum Gliwic sa przynajmniej 2 punkty dorabiania kluczy ktore chwala sie mozliwoscia dorobienia kluczy kodowanych... za pewne koszt samego kluczyka i dorobienia wraz z programowaniem bedzie duzo nizszy od kosztow podanych w serwisie... poszukaj u siebie w centrum podobnego punktu... Przykladowo mozesz poszukac w internecie np na allegro (choc...
Szukaj w okolicy punktu dorabiania kluczy, naprawią lub zrobią nowy.
Wymontuj zamek i idź z nim do punktu dorabiania kluczy, na pewno Tobie dorobią.
Pierwszy lepszy punkt dorabiania kluczy, chyba że samochodowych nie robią, i ogarną.
W każdym punkcie dorabiania kluczy nie powinni mieć z tym problemu.
muszę udać się do punktu dorabiania kluczy aut
Czy da rade założyć transponder do innego klucza np scyzoryk i zaprogramować ? Oczywiście. Pilotów jest do wyboru i do koloru. Nawet różowe są .😁 Dobry punkt dorabiania kluczy to i starego naprawi i nowego zaprogramuje.
Witaj przydało by się żebyś używał znaków interpunkcyjnych bo ciężko czyta się takie wpisy. To że pilot jest nowy nie znaczy że nie jest uszkodzony. Musisz sprawdzić pilota np. w punkcie dorabiania kluczy bo nie wiadomo gdzie szukać usterki.
Wymienić tarcze do licznka co przekłamuje ...... nie żartuj. Vag Tacho wyciągnie pin z licznika , potem przy kodowaniu podajesz pin. Inaczej się nie da. Albo pojedź do kogoś kto ma taki sprzęt i ci pin odczyta , z reguły mają punkty które dorabiają klucze samochodowe wraz z zakodowaniem do auta. Wsad też musisz mieć czym wgrać , wydaje mi się że drugi...
Punkt z dorabianiem kluczy może założyć praktycznie każdy. Nie potrzeba żadnych dodatkowych umów, koncesji itd. Chcesz instalować systemy alarmowe do ochrony ludzi i rzeczy albo opracowywać plany ochrony dotyczące zabezpieczeń technicznych? Jeśli tak, musisz uzyskać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. https://www.biznes.gov.pl/pl/opisy-proce...
Tak, a bateria lewituje w kluczu, czy jest w koszyku? Jak nagrzałeś, to co się stało? Ciepły metal się rozpręża, zimny się kurczy, tak? Podgrzałeś - poprawił się punkt styku - działało. Albo szukasz miejsca gdzie jest problem ze stykiem - w moim wypadku to był koszyk baterii, też wymieniałem 3 razy baterię, co z tego? - albo jak kolega Adam sugerował...
Jak działa i był wyczyszczony, to lepiej go nie ruszać, jeśli masz tylko jeden, to udaj się do punktu dorabiania kluczy lub ASO (może nie być tanio) by dorobić i adaptować nowy.
Najpopularniejsze karty w takich systemach są standardu Unique lub Mifare. Może być jeszcze Desfore, ale rzadko spotykane. Smartfony mają czytniki NFC, które są w stanie odczytać Mifare. Są aplikacje, które pozwalają emulować Mifare na telefonie, ale wymagają roota. W punktach dorabiania kluczy często kopiują karty Unique i Mifare.
To jest problem zapewne z zapadkami bębenka. Spróbuj popytać się w punkcie dorabiania kluczy czy mogą dopasować nową wkładkę do starego klucza i w jakim koszcie. Ewentualnie, 2 kluczyki.
W punkcie dorabiania kluczy bym pytał. Który to Megane ? 1, 2 , 3 ?
Niektóre punkty które dorabiają klucze, również samochodowe mogą Ci pomóc Ja miałem podobny problem, i pomogli mi w takim małym warsztaciku. Niestety to było dosyć daleko od Ciebie, bo w Tychach.
Jeżeli nie odpala ten bez pilota to podjedz do punktu dorabiania kluczy to Ci go zakoduje koszt plus minus 100-150zł Odnośnie tego z pilotem jeżeli przekręca zapłon i odpala to wystarczy wybić stary grot i założyć nowy plus frezowanie koszt około 30zł
lampa e pilocie mruga Sprawdź pilota w punkcie dorabiania kluczy czy wysyła impulsy radiowe czy też działa tylko "jako latarka" ?
Witam proponuje sprawdzic immobiliser w jakims punkcie dorabiania kluczy czy nie zostal on uszkodzony w momencie wyjmowania.Mamy taki punkt w Piasecznie a dorabianie kluczy typy BMW i MERCEDES pozostaw serwisom.
Akurat Unique to można skopiować w najbliższym punkcie dorabiania kluczy. Chyba do Mifare i HID facet jeszcze nie ma kopiarki.
Witam. Dysponuję kwotą 2000pln i zastanawiam się nad wyborem skanera, do punktu dorabiania kluczy samochodowych. Prosiłbym znawców tematu o podpowiedź
Dokładnie podjedz do punktu dorabiania kluczy i spytaj ile kosztuje dopisanie pilota
Kupujesz licznik i musisz pojechać do kogoś kto oprócz przełożenia zakoduje ci nowy licznik. Czyli wyciągnięcie pinu z nowego licznika , zakodowanie immo i dopisanie kluczy. Mając odpowiedni sprzęt i wiedzę można samemu. Z reguły w punktach gdzie dorabiają klucze samochodowe i kodują immo są w stanie wykonać taką usługę.
Kup nowy bębenek i już. Kosztuje pare zł. A jeżeli za wszelką cene chcesz go wskrzesić to zanieś go do punktu dorabiania kluczy. Już w takim zakładzie wiedzą jak sie za to zabrać.
Dla pewności sprawdź co jest nie tak z oryginalnym pilotem, czy może z modułem. Podjedź sobie do punktu dorabiania kluczy i poproś o sprawdzenie częstotliwości nadawania pilota. Jak okaże się sprawny to problemu trzeba będzie szukać w aucie. A jak pilot nie sprawny, to na próbę można nawet pożyczyć od kogoś pilot z powyższych numerów i spróbować dopisać...
Powinno to działać w oryginale. Komfort jak najbardziej obsługuje piloty, jak i pilot jest kompatybilny. Pytanie tylko czy to i to jest sprawne? Pilot można sprawdzić na testerze częstotliwości np. w punkcie dorabiania kluczy. No a co do modulu to wypadało by podstawić jakiś wiadomo sprawny, i wyjdzie czy komunikacja wróci czy nie. Jak nie, to będzie...
Jeżeli masz oryginalny drugi kluczyk to w nim również jest czip immo możesz go skopiować w niektórych punktach dorabiania kluczy.
dorabiać klucz dorabiać klucz samochodowy punkt dorabia klucz
bosch błąd drzwi zasilanie cursor licznik honda
transformator 2x12v czarnej listy
Peugeot 206 CC 1.6 benzyna – lokalizacja czujników klimatyzacji, presostat, parownik Naprawa elektroniki w wyrzynarce Metabo – diagnostyka, triak, kondensatory, szczotki