Do sprawdzenia ciśnienie w cylindrze i punkt zapłonu.
Twoje działania z zapłonem tylko pogorszyły sprawę, jak widać. Teraz wygląda na to, że punkt zapłonu jest całkiem źle, skoro się nie odzywa. Próbowałeś na pych? Klin do sprawdzenia, bo jeśli nie spasowałeś dobrze na stożku i nie dokręciłeś mocno śrubą to będzie zerwany. Przerwa na przerywaczu ma mieć 0,3 mm, punkt zapłonu 2,8-3 mm przed ZZ. Nie wiem...
Należy prawidłowo ustawić punkt zapłonu. Przynajmniej od tego zacząć.
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
Dokładnie tak jak kolega pisze, każda zmiana przerwy na stykach powoduje zmianę punktu zapłonu. A jak sprawdzasz punkt zapłonu, jakiego sposobu używasz, bo są różne. Gaźnika nie ruszaj jak było dobrze, podpowiem tylko, że ja do takich testów używam wiertarki i klucza nasadowego jako rozrusznika, nasadka na magneto i kręcę, szkoda się wysilać i kopać...
Luz zaworów, regulacja gaźnika, moduł zapłonowy. Punkty zapłonu.
Klin, wygląda na uszkodzony, więc punkt zapłonu jest przestawiony..
Oczywiście, że istnieje możliwość przesunięcia punktu zapłonu, spowodowane wewnętrznym uszkodzeniem modułu zapłonowego, jednak musisz wykluczyć wszystkie inne przyczyny. Rozumiem, że pilarka była sprawdzana w dobrym serwisie?
Tylko że na Twoim module punkt zapłonu będzie przesunięty o 90°, ponieważ moduł jest wyzwalany dodatnim a nie ujemnym napięciem zasilającym.
Proponował bym sprawdzic czy nie scieło wpustu na wale korbowym ustalającym koło magnesowe iskrownika. Byc moze tez sama cewka jest lużna i przestawia się punkt zapłonu. Czy świeca ma prawidłową wartośc cieplna , nie jest za gorąca?
Platynki się nie przestawią, tylko pewnie stopka przerywacza się ściera i zmniejsza się przerwa na przerywaczu, a co za tym idzie zmienia się punkt zapłonu. Tam ma być kawałek filcu nasączony olejem do smarowania krzywki. Jeśli zamontowałeś nowe platynki, to zapewne chińskie z plasteliny i nie dojdziesz do ładu, bo ciągle będzie się ścierać. Druga sprawa...
Niezły Fake ten moduł. Nic dziwnego że kopniak obijał, bo punkt zapłonu występował przy maksymalnym wyprzedzeniu. Nie ma co kombinować z modułami tuningowymi, do silników dwusuwowych, ponieważ one mają stały punkt zapłonu. Szukaj modułu do Baotiana 4T z taką samą wtyczką 6-pinową. W żadnym wypadku moduły z kostką 5-pinową, które są przeznaczone do dwusuwów....
Kolego masz silnik 2T, więc sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze, bo może np. uszkodzono pierścienie tłokowe (popękały przy składaniu). Sprawdź, czy podczas składania silnika założono klin dla koła magnesowego, bo ma to wpływ na ustawienie punktu zapłonu.
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Napięcie jest ok Tzn jakie? Ustawiłem wyprzedzenie zapłonu wkręcając w miejsce świecy czujnik zegarowy i cofając od punktu Gmp o 3mm. Ale ską wiesz w jakim położeniu wału/koła magnesowego w stosunku do położenia statora nastąpi iskra? Kontrola punktu zapłonu wyzwalanego bezstykowo, z takim masz do czynienia jest tylko możliwa dzięki lampie stroboskopowej....
Nie powinno nigdzie. Już szczególnie miedzy kowadełkiem a sprężyną. po prostu od czasu do czasu ci tam zwiera i wypadają ci zapłony. Wymień przerywacz - komplet: młoteczek i kowadełko i kondensator, wyreguluj przerwę i punkt zapłonu i będzie dobrze.
ale w kturym momęcie ma iskra być o to chodzi Oddalając lub zbliżając moduł od/do koła magnesowego to opóźniasz lub przyspieszasz punkt zapłonu. Więc ustawiając właściwą odległość, zdefiniowaną w instrukcji obsługi/serwisowej instrukcji, masz ten właściwy "momęt". :D :D :D
W aparacie zapłonowym masz odśrodkowy i podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu, jak zrobisz zęby na kole wału i podłączysz moduł z poloneza, to będziesz miał stały, niezależny od obrotów punkt zapłonu. Można by spróbować odwzorować koło foniczne z malucha/ cinuecento (3 zęby) i podłączyć nanoplexa, który ma w sobie mapę wyprzedzenia zapłonu
Pewnie zmniejszyła ci się przerwa na przerywaczu, przez wytarcie stopki. Sprawdź to i ustaw prawidłową i skoryguj ponownie punkt zapłonu.
W roku 85 nie było jeszcze cewek dwubiegunowych tylko rozdzielacz zapłonu. A najprawdopodobniej cewka dwubiegunowa potrzebowała kabla oporowego (do łatwiejszego rozruchu). Czy przerywacz iskrzy podczas pracy? Na wysokich obrotach może powstawać łuk na przerywaczu, który będzie bardzo brużdzil w punkcie zapłonu. Powiedziałeś, źe masz dwa aparaty zapłonowe....
Witam Kolega jarecki04 słusznie przedstawił sposób kontroli punktu ustawienia zapłonu Jest to bardzo istotne do prawidłowej diagnozy usterki w Twoim aucie, niemniej jednak przed sprawdzeniem punktu ustawienia zapłonu proponuję sprawdzić całą instalację WN. Szczególną uwagę zwróc na cewkę zapłonową,ggyż często jest ona przyczyną ,,strzałów,,w tłumik,jak...
Wykręć zaślepkę ze skrzyni biegów i pokręć wałem tak, aby widzieć 0 w okienku, palec rozdzielacza powinien wtedy być skierowany na kreskę na obudowie aparatu, jest to punkt zapłonu 1 lub 4 cylindra i kable powinny być stosownie podpięte do kopułki (w kolejności 1342 zgodnie z ruchem wskazówek zegara)
Może zerwało klin na kole zamachowym - iskra będzie, ale nie w punkcie zapłonu silnika.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Wszystko rozumujesz poprawnie. Cewka z reguły pasowana indywidualnie do danego modelu (co za tym idzie punkt zapłonu może się nie zgadzać). Wszystko jest do sprawdzenia ale wymaga minimum lampy stroboskopowej. Choć ciekawe jest to odpalenie na chwilę ale to jest tylko gdybanie. Na kole magnesowym masz wtopione magnesy stąd cewka "wie" kiedy zaiskrzyć....
To kręć aparatem zapłonowym aż będzie pracował równo do tego możesz podłączyć stroboskop i sprawdzić punkt zapłonu.
Zasadniczo jest tak: częśc pojazdów ma znacznik punktu zapłonu lub inna podziałkę stopniową; na obudowie rozrządu lub kole zamachowym, zaś część ma tylko znacznik GMP. Jeżeli mamy podziałkę, więc lampe ustawiamy na błyski synchroniczne z iskrą i zapłon ustawiamy do podziałki. Jeżeli jest tylko znacznik GMP to na lampie ustawiamy takie opóźnienie błysku,...
Sprawdź punkt zapłonu. Możesz nie mieć szczelności w komorze wału. Skąd wiesz że paliwo dostaje? Z tego co kojarzę sprężanie wstępne jest w komorze wału a później pod świecą. Sprawdź ciśnienie jak kolega radzi. Wykręć świecę i przyłóż palec do wylotu. Po kilku kopnięciach powinien być wilgotny od benzyny i powinieneś poczuć wydmuchiwane ciśnienie. Kobóz,...
Ten iskrownik posiada cewkę zapłonową o trzech uzwojeniach na wspólnym rdzeniu. Przesuwajacy się magnes nad cewką indukuje w uzwojeniach SEM. By jednak wytworzyć iskre na świecy w dokładnie określonym momencie, uzwojenie pierwotne jest zwierane przez tranzystor wyzwalany trzecią cewką z wycięciem osłabiającym punktowo pole magnetyczne i określajacym...
Oj ciężko, ciężko. Nie odrobiłeś lekcji z teorii. Poruszasz się po omacku. Moje rady zakładają pewien poziom wiedzy i doświadczenia potrzebny w tej prostej, a jednak nietypowej sytuacji. Jak nie przekroczysz "bariery dźwięku", to nie ma możliwości ci pomóc. Nie mogę pisać elaboratów o każdym najbardziej oczywistym kroku! Robisz wszystko źle. Nie czytasz...
Trzeba by ustawić punkt zapłonu triaka w okolicach 90° lub nieco więcej. Kondensator ładuje się w punkcie szczytowym sinusoidy. Problemem mogą okazać się zakłócenia generowane przez triaka. Do tego lepiej będzie nie dawać tego do sterowania po stronie pierwotnej transformatora. One tego bardzo nie lubią. Lepiej zastosować triaka po stronie wtórnej,...
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
Krótko-chcesz zrobić tak, aby zapalona dioda ( czyli zmieniony stan na odpowiednim pinie IC1 i IC2) powodowal przesunięcie bazowego punktu wyprzedzenia zapłonu?
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
najpierw ustaw przerwę na przerywaczu w tym celu pokręcaj wałem i szukaj największego rozwarcia przerywacza i w położeniu największego rozwarcia styków wyreguluj przerwę na 0,35-0,45mm i dopiero potem ustaw wyprzedzenie zapłonu można to zrobić na żarówkę podłączasz ją równolegle do styków ustawianego przerywacza i kręcisz wolno wałem jak się zaświeci(punkt...
A odległością nabiegunników cewki od koła zamachowego zainteresowałeś się? To jedyna dostępna dla użytkownika możliwość regulacji punktu zapłonu. Jak strzela w wydech, masz prawdopodobnie zbyt dużą szczelinę ustawioną.
Zobacz na tą stronkę [url=https://www.sportdevices.com/igniti...
Sprawdź zasilanie na. cewce probówka. podczas kręcenia rozrusznika. Styk +B. .Odstęp czystych styków przerywacza na 0,45mm. Jeśli nie będzie iskry to może być cewka zapłonowa uszkodzona. Ustawienia punktu zapłonu to krok drugi.
Na to wygląda, że uszkodzony cewkomoduł lub przestawione koło magnesowe, nieprawidłowy punkt zapłonu. Prócz tego może to być świeca, która po zalaniu dostaje przebicia, oraz gaźnik który przygotowuje mieszankę o skrajnie nieodpowiednim składzie. Idąc dalej, przyczyną problemów z odpalaniem mogą być także zużyte uszczelniacze wału korbowego. Też podejrzewam...
Na podstawie pomiaru prędkości obrotowej silnika(szybkości zmian tej prędkości) oraz obciążenia z potencjometru przepustnicy. Tak jak pisałeś dla pewnego położenia kątowego rozdzielacza zapłonu sterownik nie jest w stanie skorygować KWZ i następuje spalanie detonacyjne.
Tak chodzi o ten zawór. druga sprawa to przedmuchy silnika jeśli są za duże to będzie problem ale do obejścia (VW trochę zepsuł sprawę odmy) W ostateczności można zrobić przeróbkę i podłączyć odmę przed przepływomierzem, ale ja nigdy tego nie robiłem bo z odma nie miałem problemów. Macosmail nie ma trochę racji ze stabilizacją jałowego bo (wprawdzie...
Obciążenie silnika nie wpływa w żaden sposób na napięcie łańcucha.Nie wpływa też na jego obciążenie. Obciążenie ma za to wpływ na punkt zapłonu i przestawienie fazy wariatora. Czyli? Moze słychać spalanie stukowe? Moze przy wymianie rozrządu powinny być wymienione KZFR?
Podejrzewam problemy z układem zapłonowym. Sprawdź max długość iskry jaką możesz uzyskać gdy skacze z samego kabla WN do głowicy. Zacznij od 2-3 mm i odsuwaj kabel co 1 mm aż iskra przestanie przebijać powietrze. Potrzebna druga osoba do pomocy aby zapewnić prędkość rozruchową silnika. Iskra musi przebijać ponad 10 mm ! Jak nie to znaczy że WN jest...
A te 2-3 stopnie to od stałego punktu zapłonu ? A czasami tam nie ma pomyłki i nie ma być przy 1000 rpm. Moja jawka to 10000 rpm nigdy nie poczuła (max 6000 rpm). Czy to opóźnienie jest wartością wprost proporcjonalną (czyli przy 2000 rpm 4- 5 stopni ) ? [/tex]
Witam, dostarczamy płomieniowi dodatkowy tlen Od kiedy to z płuc wydzielasz na wydechu tlen? Od zawsze, człowiek nie zużywa całego zawartego tlenu w powietrzu podczas wdechu, to co wydycha nadal zawiera tlen w nieco mniejszym stężeniu procentowym, ale nadal. Wracając do problemu, aby zaistniał płomień mus być paliwo, temperatura i utleniacz. Dmuchniecie...
A jeszcze jedno kąt może też być 70, 72 68.. itd. tego nie da rady wyłapać takimi pomiarami czy jest taka możliwość Jest. Załóż to koło ,ustaw wał na OT kontrolując tłok a nie patrząc na koło.Potem dasz radę zmierzyć odchyłkę. Możesz też posłużyć się lampą stroboskopową i sprawdzić dokładnie gdzie jest punkt zapłonu.
Gratuluję ,punkt zapłonu się przestawił z powodu długości korby A pomyśl troche, co ? gdzie znajdzie się denko tłoka w momencie podania iskry.
W CZ350 krzywka ma jeden garb dla obu przerywaczy, Masz rację. Moja pomyłka. Post poprawiłem. Ale maksimum rozwarcia styków praktycznie nigdy nie występuje w GMP Jak najbardziej i nie jest istotne gdzie ono jest. Trzeba go po prostu "przejechać" przy okazji sprawdzając czy odległość się nie zmienia. Reszta jest tak jak piszesz. Przy czym nie ma co...
Czekaj, chwilunia, bo tu wszystko jest pokręcone. Bez iskrownika, ale z kołem magnesowym ustawisz luz zaworowy. Jednak bez iskrownika go nie odpalisz. MUSI być założony. No i jeśli przerzucasz o jakiś "ząbek" to ty przypadkiem rozrządu nie przestawiasz? Czy koło na wałku rozrządu jest prawidłowo założone? Pod kołem magnesowym na wale, powinien być klin....
3 mm przed GMP mają zaczynać się otwierać. Przerwa na platynkach 0,3 (0,25 trochę mało). Najpierw ustaw przerwę, a potem punkt zapłonu. Jeśli po ustawieniu punktu zapłonu stwierdzisz że zmieniła się przerwa to cała procedura od nowa, aż do skutku. Chyba że pogodzisz się ze zmienioną przerwą i tak zostawisz. To cofanie mieszanki może być spowodowane...
Chyba odpowiedz sama się nasuwa?? Przecież koło magnesowa ustala punkt zapłonu we właściwym miejscu...
Na maksymalnym wznosie krzywki ustawiasz przerywacz na 0,4mm, drugi tak samo. Dopiero potem ustawiasz zapłon na 3mm przed gmp. Najpierw przerwy na przerywaczach, potem punkt zapłonu.
Przecież napisałem, że wueska ma zamontowany zapłon CDI No to w czym problem? Jak ustawiłeś punkt zapłonu?
Precyzyjnie ustawić punkt zapłonu.
Cewka nie powinna dotykać koła zamachowego ani magnesów. Powinna być w minimalnej odległości od nich aby nie "obcierała". W takich silnikach odległością od magnesów regulowany był punkt zapłonu (przyśpieszanie, opóźnianie punktu zapłonu), tak że to powinno być określone w instrukcji w jakiej odległości cewka powinna być umieszczona (najlepiej mierzyć...
Punkt zapłonu (iskry) ustawiony prawidłowo W tych silnikach nie ma regulacji punktu zapłonu, jedynie regulacja odległości twornika od koła zamzchowego.
Kompresję manometrem. Punkt zapłonu ma być przed GMP. Patrzysz kiedy magnes mija cewkę. I masz już informacje czy klin jest cały.
Po co sprawdzać punkt zapłonu. Silnik 2T (nie napisałeś) powinien mieć stały punkt zapłonu. Niestety, ale silnik Morini stosowany w tym skuterze wcale nie ma stałego punktu zapłonu. Zapłon "bezimpulsatorowy".
Punkt zapłonu ustawiasz na początek czy koniec magnesu? Jak jest napisane w instrukcji? Posiadasz może stroboskop zapłonowy?
Ja własnie przrerobiłem na cdi 125. Niesety bez lampy led do ustawienia zapłonu ktora pokazuje realny punkt zapłonu byłem bez szans.
O - górny martwy punkt Z - punkt zapłonu Nic nie zmieniaj
Jestem ciekaw kto dysponuje taką lampą stroboskopową do diesla i jej używa. W silnikach diesla łatwo ustalić punkt zapłonu poprzez oparcie zaworu o tłok i pomiar przesunięcia (kąt wyrażany w mm przed GMP). Ustawić pompę wtryskową można na kilka sposobów. Takie stare silniki diesla tolerują zmianę kąta w zakresie ±2°.
Lewe powietrze powoduje wzrost obrotów i przymknięcie regulatora ,wtedy ciśnienie zaczyna być znów poprawne. To fałszywy trop. Jeśli już chcemy poszukać czy faktycznie występuje nieszczelność w kolektorze,to sa inne sposoby. Najlepiej jest znać uchylenie przepustnicy czy ilość kroków regulatora w silniku sprawnym i porownać. Silnik z nieszczelnościami...
Tak wiercił koleś co zapitala ponad 80km/h swoim rowerem ;) Z tego co mi wiadomo to jej nie wyważał :lol: Usprawniłem sobie dziś świece: z NGK B6HS zrobiłem BP6L :P (wysunięty punkt zapłonu) Normalna świeca B6HS ma gwint dłuższy o jakieś 2mm od świecy oryginalnej z zestawu co powoduje osadzanie się wokół niej nagaru: http://obrazki.elektroda.pl/7101492000_1...
Warto sprawdzić punkt zapłonu. Mógł wał przesunąć się.
Nastaw punkt zapłonu,przestrzegając procedur.
Z napięciem - nie; ale ocieraniem o nabiegunniki (było omawiane) czy punktem zapłonu tak (to jeszcze nie było). Lecz nawet przy nieprawidłowym punkcie zapłonu - iskra MUSI BYĆ, nie da się odpalać, ale iskra wtedy jest.
Jak wnioskuję ze zdjęcia, to magneto było zakładane 'na siłę'. Niestety młoteczek do wymiany. Założywszy nowy rób to delikatniej. Wymień śrubkę. Na kole magnesowym - magnecie - pośrodku jest jajowata, nazwijmy to - oś. Po niej ślizga się młoteczek przerywacza (platynek). Gdy zakładasz magneto na ośkę wału - utrafiasz na klin i w okienku magneta musisz...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Brak wszystkiego to znaczy? Wszystkiego znaczy wszystkiego; Jak sam pisałeś, kompresji, regulacja zaworów (pytałem skąd pewność, że dobrze ustawione - zero odpowiedzi), punkt zapłonu... No właśnie (inne pytanie o wiarygodność diagnozy); skąd pewność że brak kompresji? Mierzyłeś? Jak i czym? Ponawiam pytanie o PEWNOŚĆ prawidłowego ustawienia rozrządu....
Podobnie jak stały punkt zapłonu , nie ma co regulować Punkt zapłonu w pewnym zakresie można regulować zmniejszając lub zwiększając szczelinę pomiędzy cewką zapłonową a kołem magnesowym.
Już nie pamiętam, jak to jest akurat w 102.982 Generalnie jest tak: wcześniejsze silniki typu 102 z zapłonem o nazwie TSZ miał "pełny aparat zapłonowy" czyli cewkę generującą impuls zapłonu i rozdzielacz iskier z kopułką. Miał on w związku z tym kabelek wyprowadzony z dolnej części aparatu. Model późniejszy EZL ma już czujnik na obudowie koła zamachowego...
Tu nie ma żadnego problemu bo to jest cały oryginalny układ lewoobrotowy. Na razie nie chcę go zmieniać (choć jest taka opcja) bop mam niemal nową skrzynię biegów i pompę wody właśnie. Skrzynka nie wyje, chodzi ładnie, nic się nie grzeje więc wykombinowałem że zamiast gaźnika zrobię monowtrysk co wyeliminuje mi awaryjny aparat zapłonu oraz jeszcze bardziej...
Możliwe że kupiłeś impulsator o przeciwnej polaryzacji, dlatego teraz zapłon występuje w innym położeniu lub moduł zapłonowy (zmiennokątowy) teraz głupieje. Wszystko zależy od sposobu wykonania alternatora, typu modułu zapłonowego. Żeby postawić precyzyjną diagnozę, trzeba dokonać pewnych pomiarów i sprawdzić punkt zapłonu lampą stroboskopową. Warto...
Sądzę, że wystarczy zmierzyć napięcie zapłonu. Równolegle do lampki włączyć woltomierz. Szeregowo z lampką opornik ok 100kΩ. Zasilić napięciem stałym zwiększanym od 50V do coraz większych wartości, Napięcie wskazywane przez woltomierz także będzie wzrastało aż do zapłonu. W tym punkcie powinno się cofnąc. Będzie to napięcie zapłonu - najważniejszy...
Iskra jest jak najbardziej. Fajnie, a punkt zapłonu jest ustawiony prawidłowo? Paliwo i powietrze dochodzą, a jeśli tak, to czy skład jest prawidłowy? Kompresja jest odpowiednia?...
Podmień wtrysk.
Możesz, ale ja bym zaczął od kontroli strony mechanicznej silnika, ciśnienie sprężania, stan rozrządu i stan wałka. Podciśnienie ssania i punkt zapłonu.
Właściwie odpowiedzi na twoje pytanie są w nocie katalogowej. C3 wraz z elementami R3, P1, R5 stanowi klasyczny obwód RC, o regulowanej stałej czasowej. Obwód ten (właściwie czas ładowania C3 wyznaczony przez oporności) decyduje o punkcie zapłonu trystora, czyli współczynniku wypełnienia sonisuidy na wyjściu układu. C1, wygładza napięcie z prostownika...
za wczesny punkt zapłonu
Proponuję sprawdzić położenie punktu zapłonu lampą stroboskopową. To, że wycięcie na wpust czółenkowy (nazywany klinem) w kole magnesowym jest w podobnym (!) miejscu nic nie znaczy. A co z ilością i rozłożeniem magnesów? Ich nie widać bo są zalane. A co z gniazdem na "klin" w wale? Przecież też może być w innym miejscu. Bez kontroli rzeczywistego punktu...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Jak najbardziej, czasami ulega uszkodzeniu elektroniczny przerywacz, przesuwa się wtedy punkt zapłonu. Te moduły, rzadko się psuja.
dobrze byłoby podłączyć ten czerwony przewód przez przekaźnik (dobrze też zabezpieczyć to bezpiecznikiem - nie większym niż 5A) do punktu w którym pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu a cewkę sterującą przekaźnika podłączyć do punktu zasilania świateł mijania co spowoduje rozłączenie LED w momencie włączenia się świateł mijania.
Witam! Miałem podobny problem z piłą.Okazało się,że chyba w jakiś sposób przestawił się punkt zapłonu-pewnie na wale. Nikt sobie z tym nie potrafił poradzić-poszła na części.
Jak ustawiłeś punkt zapłonu? Iskra jest, ale pewnie nie w tym momencie, w którym powinna.
witam ponawiam temat bo mam ten sam problem to same auto i silnik, brak iskry hall nowy położenia wału nowy punktu zapłonu nowy cewka nowa moduł mocy nowy zasilanie na cewki jest rozrząd sprawdzony pompa paliwa chodzi immo brak błędów i lampka gaśnie vag pokazuje (nie zawsze) błąd halla i punktu zapłonu, mimo że czujniki są nowe to zostały sprawdzone...
witam, kolego posłuchałem i tak zawory ładnie cykają wyraznie słychać na wolnych, te dzwieki to albo wypadanie zapłonów (jak wyglada stabilność na obrotach 3000rpm, nie falują?) lub spalanie stukowe, spowodowane chyba jednak niesprawną sondą, te )0,35V to na jakich obrotach miałeś? istnieje jeszcze mozliwość złego wysterowania przez przemienniki na...
Bez lampy nie ustawisz dobrze zapłonu. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla 60 cm³ to 20,5 stopnia (zapłon następuje 1,8 mm przed GMP). Do ustawienia takiego kąta musisz mieć stroboskop ponieważ tylko lampą możesz ,,zobaczyć" rzeczywisty punkt zapłonu.
Dziękuję za oprogramowanie! Flashuję mały przekaźnik WIFI oparty na BL602(SM-028_V1.3 BL602L20) (trzeba wylutować przekaźnik, aby mieć dostęp do punktów zapłonu). Spotykam się z problemem, że z jakichś powodów BL602 nie chce współpracować z Xiaomi Mi Router 4A w wersji Giga (z OpenWrt 23.05): w logach routera jest dużo linii typu „Czw. 30 listopada...
To raczej normalne, na wszelki wypadek skontroluj punkt zapłonu i wyreguluj gaźnik. Ale raczej nie ma się czym przejmować.
Moduły są ze stałym punktem zapłonu (tanie) i takie co przyspieszają zapłon z obrotami. Czy w tym silniku cewki są sztywno przykręcone czy są na tarczy, która się obraca o kilka stopni przy dodawaniu gazu ?
Robokopu! Z iskrownika bym zrezygnował. Sam wiesz, że to najbardziej kretyńskie miejsce w motocyklu na umieszczenie tego podzespołu. Cała woda rozbryzgana przez przednie koło leci właśnie na niego (a został dodany w ostatniej chwili, bo armia zażyczyła sobie zapłonu bezobsługowego, konstrukcja była już skończona i niezbyt było miejsce na kloca, więc...
Ustawić dokładnie punkt zapłonu, w małym fiacie zębatka aparatu zapłonowego jest na skośnych zębach.
Ssanie działa, punkt zapłonu ok, silnik to 2T, świeca mokra gdy jest próba odpalenia. Znalazłem problem, przewód olejowy zaraz przy kolanku do cylindra jest urwany. Teraz mam pytanie, czy silnik się zatarł::
na podstawie sygnału z czujnika nad kołem pasowym okreslał punkt zapłonu Ale ja nie chce okreslac punktu zaplonu a jedynie przesunac sygnal w czasie
Da się ale to trochę zabawy bo trzeba przełożyć cały zapłon, cewka i koło magnesowe. Potem ustawianie punktu zapłonu.
Ten motor ma zapłon przyśpieszany w dwóch krokach,a moduł jest ten sam co do GN 125,Marouder itp. Dzisiejsze CDI mają trzy punkty zmiany zapłonu. Proponuję zakupić pierwszy lepszy na 12DC (istotne). https://allegro.pl/listing?str...a%C5%82... https://allegro.pl/oferta/modu...9c6e616... https://allegro.pl/oferta/modu...24ef086...
Witam! Sprawdź punkt zapłonu. Zobacz czy nie przestawiło się kółko zębate na wale od zapłonu. Pozdrawiam
Króćce najlepiej pasują oryginalne. Co do AFR spodziewam się bardzo niskiego, w końcu zasilanie przystosowane jest do większej pojemności i dwóch zaworów ssących zamiast jednego. Czas pokaże, póki co muszę uzbroić się w cierpliwość przy szukaniu punktu zapłonu. https://images92.fotosik.pl/597/08b58ab2...
punkt zapłonu punkt zaplonu zapłon punkt zapłonu lutować punkt punkt
zrobić ładowarkę słoneczną ibiza uszczelniacz kalibrować laser
termostat czajnika termostat czajnika
Jak wyprostować długi kabel na desce? Błąd A83 w kotle Beretta Ciao AT 25 C - przyczyny