Kontrolka sygnalizuje usterkę i tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów. W ciagu tygodnia zrobiliśmy nim z 1500km ciągle na trasach To raczej nie jest jakiś straszny przebieg...
Mam nadzieję, ze mój post pomoże następnym. Miałem identyczny problem w Grande Punto 1,4 8V, falujące obroty, zapalająca się kontrolka silnika błąd P0101 i wtedy brak reakcji pedału gazu. Podmieniłem z innego auta przepustnice, oba czujniki ciśnienia i oczywiście bez zmian. Okazało się że w problem jest w sterowniku. Sterowniki od 1,6 i 1,4 lubią się...
Jakie błędy zarejestrował sterownik?
Był wymieniany silnik a sterownik został stary? Masz możliwość podmiany na inny? Ten efekt gaśnięcia po odpięciu wtyczki evapu jest dziwny.Aż tak by dbali o ekologię? ;) Czytałem że masz bez immo Fiata Code i na taki sam podmień Nie chcę się wymądrzać ale kiedyś robiłem skrzynię automatyczną na sterowniku .Po odpaleniu na zimno działała jakieś 5minut...
I rozwiązania brak ?
To, że miernik pokazuje przejście, to nie znaczy że instalacja jest ok. Punto nie ma zbyt szczęśliwych złączek na przewodach. Często wystarczy trochę wilgocie i zaczynają się problemy. Warto by było przeczyścić i zakonserwować złączki, zaczynając od tej przy pedale.
Od kiedy Scenic 1 nie rdzewieje? To, że Twój nie zgnił, nie znaczy że inne mają tak samo. Widziałem już wystarczająco dużo egzemplarzy, które nie miały progów lub przednich mocowań sanek. To samo tyczy się starych Megane czy Laguny jedynki. Co do tematu - jakiś tani Fiat Grande Punto albo Corsa. Tanie w naprawach, proste, znane przez mechaników, nie...
Umyć pompę czy ona ma wycieki i sprawdzić najlepiej na odpalonym ten przewód gumowy poruszając nim czy się sączy z niego. Możesz na odpalonym poruszać wtyczka od regulatora czy coś się zmieni czy nie zgaśnie lub przejdzie w tryb awaryjny Dodano po 1 Jeśli pompa cieknie to polecał bym oddać do zakładu
Do 20 tysięcy można poszukać Fiata Grande Punto np. z silnikiem 1.4 77 km z małym przebiegiem. Fiesta Mk6 też dobry samochód za rozsądną cenę, tylko przy tym modelu omijałbym silniki benzynowe 1.3.;)
Mam takie stare już auto jak Fiat Idea 2005r., 1.4 16V (technicznie bliźniak Punto), w sumie już u mnie na dożywocie jako awaryjny samochód jak główne auto zawiedzie. Od zawsze zapalała się okresowo kontrolka silnika + brzęczyk + komunikat na komputerze związana z sondami lambda, w sumie mocno wkurzające. Kiedyś nawet próbowałem coś z tym zrobić, sondy...
Prosze bardzo: Odbierając nowy samochód ma on już zaprogramowany, przez sieć obsługi FIATa, system alarmowy. W razie ewentualnej potrzeby ponownego zaprogramowania systemu zaleca się skontakowanie z przedstawicielem sieci obsługi klienta Fiat. Warunki przeprowadzenia programowania są następujące: - alarm musi być wyłączony z pilota - kluczyk awaryjny...
Ford jest ok ,miałem. Pali 4-5 ON , tylko układ paliwowy jest awaryjny i tylne zawieszenie pada. Jak trafisz ładnego to spoko. Prowadzenie i komfort jest fakt.
Zmiana na sekwencję lub emulacja na mase. Na rozjazd mapy pomoże najlepiej sekwencja. Emulacja roznie dziala lecz na mase jak zglosi blad i przejdzie w tryb awaryjny nie bedzie modzil w mapach
Tu masz jak to trzeba zrobić we wtrysku bezpośrednim. Tu nie ma czujnika ciśnienia! Zdaje mi się, że rozmawialiśmy o Punto II i STAG QBOX... na filmie mówią o możliwości strojenia po korektach krótkoterminowych, czytanych z OBD. Ale nie jest to rozwiązanie z wyboru, tylko z konieczności. Trzeba też pamiętać, że w tych samochodach (GDI/FSI) silniki...
Jeśli to druga od góry w drugiej kolumnie na pierwszym obrazku to wychodzi na to że jest problem z wtryskiwaczem, bądź elektroniką sterowania wtrysków. Sterownik ustawia wtedy stan awaryjny i dlatego obroty falują.
jak pisałem wczesniej: były 2 silniki mpi (wtrysk pośredni wielopunktowy): silnik 1397ccm (60lub 68km) pochodzący ze starych skod - jeszcze pamiętający model 105- napęd rozrządu za pomocą łańcuszka itp oraz silnik Vw 1390ccm - moc 75, 80 i 101km- pasek rozrządu. bardziej awaryjny jest silnik skodowski- 1397ccm
Taj jak koledzy radzą, trzeba się poświęcić i podłączyć autko pod kompa. Mogą wyjść różne rzeczy, np. sonda lambda. Silnik przechodzi w tym przypadku na tryb awaryjny i to może być jedną z przyczyn.
peugeot 206, punto, toyota starlet, yaris hyundai getz suzuki alto punto panda citroen C3, C2 C1 wiem jaki jest temat ale jest cała masa fajnych aut, więc sam zdecyduj co chcesz.
Cześć, Załóżmy taką sytuację: w aucie jest akumulator który nie pali, wyjmuję, podłączam awaryjny sprawny naładowany, odpalam z niego samochód, po czym wyciągam awaryjny i wkładam ten stary aby się ładował w samochodzie podczas jazdy. Czy jest to możliwe bez uszkodzenia komputera samochodu?
prawdopodobnie jest problem z emulacja sondy lambda.komp PB łapie błędy czego efektem jest zawieszanie się obrotów.problem z przełączaniem jest najprawdopodobniej efektem nieprawidłowych ustawień lub błędów montażowych. Podpiszę się pod tymi słowami... Fiaty muszą mieć ustawioną stalą emulację sondy lambda bo inaczej "leci mapa"benzynowa a w konsekwencji...
z tych co podałeś to wybór jest oczywisty: samochód w najlepszym stanie. fiaty- stilo i punto z tych najlepszym wyborem jest ... punto 1,2 60km lub lepiej 80km. silnik dość trwały i tani w naprawach (najczesciej trapią go wycieki). stilo- jest wiekszy ale z doborem dobrego silnika jest ciezko- 1,4 "lubi olej" zas 1,6 ma awaryjny pasek rozrzadu. renault...
Nie wiem co masz zrobić by usunąć usterkę, bo jak na razie to nie wiadomo gdzie ona tkwi... choć nie, wiem jak ją usunąć - zmień samochód to na pewno usunie usterkę. Ja Ci próbuję pomóc a Ty jeszcze z pretensjami... co za człowiek :/ Przeczytaj swoją pierwszą wersje to zauważysz że ty o tym regulatorze wspomniałeś. Ja pisałem o regulator wolnych obrotów...
Serdecznie witam kolegę polecał bym ci prędzej Fita bravo lub bravę nie forda ani opla za bardzo gnija mam warsztat blacharski i wiem o co chodzi osobiście jeżdzę fiatem Tipo z 91r blacharka orginalna nic nie ruszane zero rdzy w tym roczniku fiat robił już blachę ocynk, silnik dynamiczny mało awaryjny mój fiacik ma przejechane 190tyś i nie bierze oleju...
Kolego - annibis - piszemy tu o aucie w cenie średniej klasy roweru. Czego Ty oczekujesz? W przypadku pojazdów starszych niż 6 - 8 lat minimum wyposażenia jest plusem. Ja tylko Ci napiszę, że jeździłem kilkoma Oplami i kosztowały duuuuużo więcej niż wymieniona tu kwota i niestety stwierdzam, że ich nawet nie wolno stawiać obok VW. Po ok 2005 roku niestety...
Pompa była ok tylko filterek na pompie był czarny od brudu(teraz pompa jest cichutka) a czyszczony był w wakacje. Teraz jest problem bo auto nie dławi się a raczej przerywa gaśnie i jest problem z odpaleniem, euroscan wykrył błędy: RPM/TDC signal MAP (kostka była niedopięta jakiś czas temu ) O2 Signal (lambda tu się zastanawiam nad wymianą) i jeszcze...
Kurtka, może to jakaś ukryta funkcja... Jutro zadzwonię i zapytam, bo pamiętam, że była kiedyś taka nieoficjalna instrukcja którą kazali mi wywalić. No i wywaliłem... Co do punto to nie wiem, ale w Palio zapaliłem poduszkę, a naprawdę jeszcze nic nie zrobiłem. Sprawdzałem czy wszystko działa, zawsze tak robię, żeby potem na mnie nie było, szyby itp....
Sprawdź połączenia instalacji, AL700 jest kiepski, awaryjny (przekaźnik elektrozaworów) ale jak działa to już niezawodnie. Podłącz pod kompa by widzieć jaki parametr mu ucieka ? Może np. gubi impulsy obrotów albo traci zasilanie po stacyjce bo np oprawka bezpiecznika "trzeszczy"? To jest do naprawienia i będzie jeszcze długo działało. Sam mam używanego...
Ja bym jeszcze dodał jako plus dla FIATa prostszy ale mniej awaryjny i zapewniający lepsze osiągi (mimo mniejszej pojemności) silnik. Niby silnik 1.4 z Polo to "cud techniki" hydrauliczne popychacze zaworów, komora spalania w tłoku (vs. regulacja luzów przy pomocy płytek i płaskie tłoki), ale z drugiej strony ma słabe osiągi (60KM z 1.4 vs. 73KM z 1.2),...
Jakie auto bym nie wpisał na forum: Punto II, 206, Corsa C, Golf IV, Astra U wszystkich na pierwszej stroine jest po kilka watków, na temat: Gaśnie po odpaleniu, szarpie, nie odpala, za niskie obroty na biegu jałowym. Jedynie przy samochodach mniej popularnych, takich których jest mniej na rynku tych wątków jest mniej. Ale to już chyba tak z każdym...
Najpierw doładuj akumulator za pomocą prostownika. Jest możliwe, że po doładowaniu akumulatora i ociepleniu na dworze wszystko wróci do normy. Jeżeli samochód to stare Punto 75 EXL jest możliwe, że na mrozie zamki stawiają duży opór siłownikom a w niskiej temperaturze rozładowany akumulator może być głównym winowajcą całego zamieszania. Jeżeli to nie...
Napisz na czym polega uszkodzenie sterownika. Jeżeli jest również zasilanie gazem i ma sterownik trysku benzyny firmy Magnetti-Marelli to podczas pracy na gazie sterownik ten musi być wprowadzony w tryb awaryjny poprzez odcięcie sygnału z sondy lambda . Emulowanie tego sygnału, jak to ma miejsce w przypadku innych samochodów, nie wchodzi w grę, ponieważ...
Witam Mam problem i liczę na pomoc. Otóż przestał mi działać pilot centralnego zamka- po prostu nie reaguje. Nie jest to wina baterii, bo te są nowe. Z tego, co wyczytałam na forum nie jest to też wina rozkodowania, bo Seo jako alarm sam nie wypada z kodu. Druga możliwość to uszkodzony odbiornik radiowy w centralce alarmu. Rozumiem, że z tym muszę się...
A próbowałeś ? Odbierając nowy samochód ma on już zaprogramowany, przez sieć obsługi FIATa, system alarmowy. W razie ewentualnej potrzeby ponownego zaprogramowania systemu zaleca się skontakowanie z przedstawicielem sieci obsługi klienta Fiat. Warunki przeprowadzenia programowania są następujące: - alarm musi być wyłączony z pilota - kluczyk awaryjny...
Programowanie przeprowadzasz zgodnie z tym opisem: Odbierając nowy samochód ma on już zaprogramowany, przez sieć obsługi FIATa, system alarmowy. W razie ewentualnej potrzeby ponownego zaprogramowania systemu zaleca się skontakowanie z przedstawicielem sieci obsługi klienta Fiat. Warunki przeprowadzenia programowania są następujące: - alarm musi być...
Dzięki za ostrzeżenie, u mnie w wielorybku miałem straszne kłopoty okazało się że pacjent ustawił dawkę gazu na 140% powyżej 3000 RPM niby autko miało kopa ale po 5tys km zdechła sonda, wymieniali mi 3x wielozawór i nigdy nie potrafili ustawić instalacji jak należy zawsze była jakaś "przyczyna", aha mam sekwencje z centralka z serii 500. Jak już się...
Witam Dorzucę życzliwe swój "grosik" doświadczenia Generalnie im auto jest prostsze i ma mniej bajerów tym mniej się psuje, mniej spala paliwa, bardziej stabilne i niemęczące. Z pośród samochodów po 2002/2003 r tzw.marka chyba już nie ma znaczenia. Na Francuskie nie mogę od dłuższego czasu już patrzeć. Dały mi popalić nieźle ;) Dla Amerykańskich wyrobów...
Witam Chciałbym się dowiedzieć, od Was drodzy koledzy(bardziej obeznanych w temacie lpg), czy następujące ustawienia są dobre dla mojego silnika-1108ccm spi. http://images48.fotosik.pl/142/c39934c05... http://images49.fotosik.pl/142/429635326... Chciałbym zaznaczyć, że te wartości ustawiłem metodą prób i błędów(oraz lektury dostępnej...
Witam. Zastanawiam się nad sprzedażą obecnego samochodu jakim jest VW Golf II 1.3 1990r. W ostatnim roku na części i naprawy wydałam ok. 1600zł Mój średni przebieg km w ciągu roku wynosi ok. 10 000 km. Moja jazda wygląda najczęściej tak, że jeżdżę na odcinkach ok. 10km. Ogólnie przyznam, że jestem raczej osobą niezbyt zamożną i ciężko mi się podjeżdża...
po stronie pasarzera przy prawym slupku pod deska
Tak, w BCM, albo wylutowana listwa pomiarowa, albo nadpalone styki przekaźnika, bądź też nie łączy pin który wychodzi na lampy. A jak z awaryjnymi, też tylko jedna strona?
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Przerywacz jest w przełącznikach pod kierownicą od dołu.
A co z awaryjnymi ?
Witam mam problem w punto evo z 2010 silnik 1.4 8v 77km z dzwiekiem(raczej brakiem)w kierunkowskazach i awaryjnych oraz dzwieku niezapietych pasow.Kierunki i awaryjne oraz dioda niezapietych pasow dzialaja lecz nie ma dzwieku
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
1. Gdzie najlepiej wpiac sie do swiatel awaryjnych 2. Czy odciecie pompy paliwowej ma idciac + czy -
Potrzebowałbym czegoś o podobnych parametrach jak to: [url=http://www.gitmarket.eu/intelight/p... tylko jak najtańszym kosztem. Co możecie polecić?
Witam Chciałbym podłączyć alarm w swoim kropku. Wiem, że od strony kierowcy pod podłogą biegnie wiązka kabli. Czy ma ktoś może wiedzę, który jest od czego? Konkretnie poszukuję wpięcia do świateł awaryjnych i sterowania zamkami. dzięki za pomoc.
Podeślij mi body komputer i dopisze ci transponder.Najtaniej,najszybciej,ajpewn... i w orginale. O szczegoly pytaj na pw.
awaryjny odpalać punto światła awaryjny punto moduł awaryjny oprawa awaryjny
generator impuls tyrystor metalowo gumowe mikrofalówka transformator
podgrzewacz żelazka ktora pralke kupic
Karta SIM działa w innym telefonie, ale nie w moim - co robić? Mercedes W164 - Deska rozdzielcza świeci po zamknięciu pilotem