Podłącz skaner pod OBD i sprawdź czy nie ma zapisanych usterek w komputerze skrzyni biegów. Według Twojego opisu mam wrażenie jakby skrzynka przechodziła w tryb awaryjny.
po stronie pasarzera przy prawym slupku pod deska
To jest td więc immo jeśli jest to na pompie wtryskowej więc trzeba się dostać do zaworka na pompie, podać plusa. Sama stacyjka to nie problem, odkręcić od kolumny kierowniczej żeby nie było blokady i wyjąć wkładkę, potem palcami przekręca się takie kółeczko (ostrożnie bo wkładka nie ma sprężynki i nie odbije sama z rozrusznika) i potrzebne prądy się...
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Tak, w BCM, albo wylutowana listwa pomiarowa, albo nadpalone styki przekaźnika, bądź też nie łączy pin który wychodzi na lampy. A jak z awaryjnymi, też tylko jedna strona?
Przerywacz jest w przełącznikach pod kierownicą od dołu.
A co z awaryjnymi ?
Potrzebowałbym czegoś o podobnych parametrach jak to: [url=http://www.gitmarket.eu/intelight/p... tylko jak najtańszym kosztem. Co możecie polecić?
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
1. Gdzie najlepiej wpiac sie do swiatel awaryjnych 2. Czy odciecie pompy paliwowej ma idciac + czy -
Mam nadzieję, ze mój post pomoże następnym. Miałem identyczny problem w Grande Punto 1,4 8V, falujące obroty, zapalająca się kontrolka silnika błąd P0101 i wtedy brak reakcji pedału gazu. Podmieniłem z innego auta przepustnice, oba czujniki ciśnienia i oczywiście bez zmian. Okazało się że w problem jest w sterowniku. Sterowniki od 1,6 i 1,4 lubią się...
Podeślij mi body komputer i dopisze ci transponder.Najtaniej,najszybciej,ajpewn... i w orginale. O szczegoly pytaj na pw.
Witam mam problem w punto evo z 2010 silnik 1.4 8v 77km z dzwiekiem(raczej brakiem)w kierunkowskazach i awaryjnych oraz dzwieku niezapietych pasow.Kierunki i awaryjne oraz dioda niezapietych pasow dzialaja lecz nie ma dzwieku
To tego nie trzeba dodawać przekażnika ? po kablu od centrali ? jeśli nie to sterownik ucięgnie wszystkie swiatła awaryjne ?
I rozwiązania brak ?
Witam Chciałbym podłączyć alarm w swoim kropku. Wiem, że od strony kierowcy pod podłogą biegnie wiązka kabli. Czy ma ktoś może wiedzę, który jest od czego? Konkretnie poszukuję wpięcia do świateł awaryjnych i sterowania zamkami. dzięki za pomoc.
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
Jakie błędy zarejestrował sterownik?
Jakieś sugestie? Tak, znaleźć przewód awaryjny. Punto II, to nie F-16. Szczerze mówiąc zawsze zastanawiam się, na co liczą goście, zadający naiwne pytania, typu "Jakieś sugestie"?
Tak jak piszesz teoretycznie. Punto to bardziej awaryjne auto niż bravo. Ale zgodzę się z jednym jeżeli nie jesteśmy w stanie znaleźć pewnego auta używanego, to lepiej już zejść z wymagań i postawić na coś nowego.
Witam. czy awaryjne działają normalnie?
No ale do awaryjnych ten bocznik nic nie ma.
Do programu AlfaOBD wystarczy zwykły kabel obd2 czy stosować ten co Mam z przełącznikiem np do fiata punto , żeby szło się do skrzyni zalogować?
Kratka z kieszenią radia jest przykręcona sześcioma śrubami,cztery widoczne z przodu i dwie od dołu ,dostępne po zdemontowaniupanela przełączników przy awaryjnych.
Dzieki za sugestie, Polaczenia kable, zlacza sprawdzone . Wg serwisu pozostaje tylko wymiana body komputera, albo odpalanie w trybie awaryjnym. Yaaan
clio 1.2 8v lub 1.4 16v 1.6 16v praktyczie do gazu ideał tanie części amor przód allegro kayaba 130zł diesel nie polecm autko naprawde mało awaryjne
Witam Potrzebuję małej pomocy. Zakupiłem autoalarm marki "noname" na allegro i montuję do Punto 2. Wszystko podłączyłem tylko problem mam mały z kierunkami. Z centralki alarmu wychodzą dwa przewody zabezpieczone bezpiecznikami jak można się domyślić na lewą i prawą stronę kierunków ( w instrukcji jest świateł postojowych ale wolę podłączyć do kierunków)....
dlaczego wlasnie wlacza prawy migacz a nie cale awaryjne? ;0
Nieszczelności brak wymienione zostały uszczelniacze kolektor sprawdzony.Mam pytanie czy przepustnica powinna mieć odczyt pozycji z dwóch czujników tak jak pedał gazu,oraz co oznacza w fes pozycja "przepustnica tryb awaryjny-aktywny".
Ja bym najpierw się zabrał za wyłącznik awaryjnych lubi wariować i robi zwarcie ADAM.
Od kiedy Scenic 1 nie rdzewieje? To, że Twój nie zgnił, nie znaczy że inne mają tak samo. Widziałem już wystarczająco dużo egzemplarzy, które nie miały progów lub przednich mocowań sanek. To samo tyczy się starych Megane czy Laguny jedynki. Co do tematu - jakiś tani Fiat Grande Punto albo Corsa. Tanie w naprawach, proste, znane przez mechaników, nie...
Witam kolege ,jeśli pali się kontrolka to informacja dla kierowcy że układ wtrysk. pracuje w trybie awaryjnym stąd takie spalanie.Któryś czujnik jest uszkodzony lub daje fałszywy sygnał. Proponuje podpiąć auto pod tester fiata i zrobić diagnozę co padło. Ekonomiczna jazda nic tutaj nie pomoże.Pozdrawiam
Spróbuj odłączyć zasilanie i w ten sposób zresetować centralkę. Jeśli syrenka będzie nadal wyć bez względu na stan centralki, to wskazywałoby na jej uszkodzenie. A jak się dowiedziałeś, jest to sprzęt awaryjny.
Mamy wakat na stanowisku wróżki - jedź na diagnostykę to będzie można coś myśleć. Zapewne nie działa któryś z czujników i komputer pracuje w trybie awaryjnym? Sprężarka się włącza?
Wsad poprawny,widzimy tam dwa klucze i pin. Można zrobić tp na podstawie wsadu lub po obd mając pin. MES ci tego nie ogarnie bo nie zrobi dealer-key Mając pin możesz go awaryjnie odpalić. Pozdr.
Odpięta jest druga sonda ta za katalizatorem. Sonda od składu mieszanki jest nieruszana Choć za katalizatorem i jako second check a głównie jako kontrola sprawności katalizatora to i tak sygnał z tej drugiej sondy trafia do kalkulatora mieszanki w ECU... Więc sorry jeśli nie emulowałeś sondy po wy...bce kata to ECU Ma informacje o niedrożnym wydechu...
Zobacz jakie ciśnienie widzi na mapsensor. Przy zerowym ciśnieniu ten Stag zapali kontrolkę na awaryjnym odpaleniu a silnik będzie będzie pracował na benzynie. Do sprawdzenia instalacja - jak przekręcisz na zapłon to pamięta ustawienie z ostatniego gaszenia silnika. Warunki które ma na pewno to temperatura, obroty i ciśnienie gazu (tylko tu wywali błąd...
https://obrazki.elektroda.pl/6988794500_... Awaryjna procedura przy rozkodowanym kluczyku.
Zmiana na sekwencję lub emulacja na mase. Na rozjazd mapy pomoże najlepiej sekwencja. Emulacja roznie dziala lecz na mase jak zglosi blad i przejdzie w tryb awaryjny nie bedzie modzil w mapach
ibiza też odpada- silniki ibizy (sensowne) to 1,4. mniejsze sobie daruj- są awaryjne . poszukaj sobie fiata punto II z silnikiem 1242ccm (60km lub lepiej 80km) lub chevroleta aveo z silnikiem 1,2
Do kwoty, którą podajesz widzę dwa, dobre auta: Fiaty Panda i Punto.
To, że miernik pokazuje przejście, to nie znaczy że instalacja jest ok. Punto nie ma zbyt szczęśliwych złączek na przewodach. Często wystarczy trochę wilgocie i zaczynają się problemy. Warto by było przeczyścić i zakonserwować złączki, zaczynając od tej przy pedale.
Witam Jaka jest procedura odpalenia awaryjnego pedałem gazu, mając pin z kart code?
Jeśli to druga od góry w drugiej kolumnie na pierwszym obrazku to wychodzi na to że jest problem z wtryskiwaczem, bądź elektroniką sterowania wtrysków. Sterownik ustawia wtedy stan awaryjny i dlatego obroty falują.
Witam żarówki sa dobre bo wszystkie mrugają na awaryjnych który ten przełącznik mam sprawdzić w kierownicy jest on rozbieralny ??
Polecał bym Peugeot'a 206 (za tą cenę spokojnie znajdziesz 2005r. lub młodszy) - konstrukcja bardzo trwała i niedroga w naprawie, praktycznie wszystkie silniki godne polecenia. Ewentualnie Clio II (z końca produkcji) lub III (z początków produkcji - bardziej bym polecał) - stosunkowo bezawaryjne autka. Jeżeli zależy Ci na taniej eksploatacji to szukaj...
Tryb awaryjny, albo uszkodzony sterownik. Jakie były poprzednie błędy? Te które odczytałeś po przełożeniu BSI.
Kup Lanosa 1,5 16V lub 1,6 16V z sekwencyjnym LPG, jak dobrze poszukasz to kupisz 2001 poniżej 10 tyś z klimą i elektryką od pierwszego właściciela i jeszcze serwisowany w ASO. Tanie części, łatwe naprawy, mało awaryjne, nie rdzewieje.
Bardzo proszę o pomoc. Punto 1.2 2001 (pII) Po wrzuceniu kierunkowskazu/awaryjnych/mijania/drogow... światła się nie odpalają a uruchamia się wycieraczka z tyłu. Wycieraczka z przodu ledwo się rusza a po jej odpaleniu odpala również z tyłu. Wyczyszczone klemy +/- Wyczyszczony - do karoserii oraz do skrzyni biegów. Z którego miejsca komputer ma masę...
Szukam jakiegoś auta dla studenta do 3-4tyś. Podstawowe kryterium : tanie w eksploatacji. Co do silnika.. raczej benzyna, nie musi być mocna, ważne aby mało palił, był prosty i mało-awaryjny Żądania taniego i mało awaryjnego auta są raczej sprzeczne :) Punto II :?: Skoda Fabia :?:
Ok dziękuje, oddam w najbliższych dniach do jakiegoś mechanika, by mi posprawdzał kable, lub sam to zrobie. Mam jeszcze jedno pytanie: czy nic do tego wtrysku nie ma, to że świeci lampka ,,code'' i musze odpalać awaryjnie samochód?
Eksploatuję Grande Punto z silnikiem 1,4 8V od 5 lat (kupione gdy miał 2 lata ). Auto mało awaryjne a części w miarę tanie . Moc twojego silnika sprawdź ,lub podaj co to za silnik. Nadwozie ocynkowane .
Taj jak koledzy radzą, trzeba się poświęcić i podłączyć autko pod kompa. Mogą wyjść różne rzeczy, np. sonda lambda. Silnik przechodzi w tym przypadku na tryb awaryjny i to może być jedną z przyczyn.
Ford jest ok ,miałem. Pali 4-5 ON , tylko układ paliwowy jest awaryjny i tylne zawieszenie pada. Jak trafisz ładnego to spoko. Prowadzenie i komfort jest fakt.
znam ta strone , wiem jak podlaczyc tx,rx,reset i mody zewrzec tylko nie wiem jak z zasilaniem niestety nie mam tego programu F1 napewne go nabede jest to pierwsze moje immo ,jezeli sie boisz pomoc to rozumiem ale moge ci pdoac wszystkie dane które by okreslaly ze nie jestem amatorem cudzej wlasnosci, punto narazie jest palone awaryjnie... pozdrawiam
recznie nie da sie tego zrobic podjedz na examiner lub inny tester obslugujacy ta funkcje jesli masz karte kodowa mozesz sprobowac awaryjnego uruchomienia jest to opisane w instrukcji
J/w - adaptacje masz wywalone w kosmos po jeździe z uszkodzonym regulatorem ciśnienia. Jeśli wszedł w awaryjny, to odłączanie akumulatora nie pomoże. Druga sprawa to czy pompa jest od samochodu z takim samym silnikiem.
Witam Problem polega na tym że jak uruchamiam, lub wyłączam alarm to nie migają żadne kierunkowskazy (a dotychczas tak alarm dawał znać "że żyje"), ponadto jak włączę przycisk od awaryjnych też nic nie miga, a kierunkowskazy i lewe i prawe działają. Co się mogło w alarmie popsuć, oraz czy da się jakoś w alarmie coś zewrzeć aby wróciły awaryjne, bo się...
Można coś kupić w tej cenie, ale kupując dobrze zabrać ze sobą mechanika lub kogoś kto się na tym zna. 3 lata temu kupiłem vectrę A 2.0 za 3000zł miała przebieg 350 tys. Teraz ma 450 tys i mam zamiar przejeździć przynajmniej do 500 tys. Koszty napraw niewielkie, mało awaryjny, wygodniejszy niż Punto itp. Ostatnio szukałem taniego samochodu dla znajomego...
Próbowałem i jeszcze wczoraj bez problemu odpalał w trybie awaryjnym ale dzisiaj odpalał w tym trybie a po chwili gasł.
Jak złapie błąd to już sam z trybu awaryjnego nie wyjdzie - musisz go wykasować i obserwować czy nie powróci.
Był wymieniany silnik a sterownik został stary? Masz możliwość podmiany na inny? Ten efekt gaśnięcia po odpięciu wtyczki evapu jest dziwny.Aż tak by dbali o ekologię? ;) Czytałem że masz bez immo Fiata Code i na taki sam podmień Nie chcę się wymądrzać ale kiedyś robiłem skrzynię automatyczną na sterowniku .Po odpaleniu na zimno działała jakieś 5minut...
Musisz zmostkować dwa grube czarne przewody które wychodzą z centralki alarmu obok kostki z pozostałymi przewodami, a jeszcze lepiej jak użyjesz przewodu awaryjnego-fioletowy przyłącz do masy i jedziesz dalej.
Dlaczego twierdzisz ze prestige to kiepskie alarmy wszystko zalezy co masz dolozone do samej centralki mozna zawsze dozucic jakis czujnik np holowania i juz jest bogatszy jesli chodzi o re centralki to niesa takie zle i awaryjne pozatym do tego punto musisz miec silowniki na zamki niezalozysz uniwersalnych bo sie nieda sa linki jak chcesz wiecej szczegolow...
W wyborze powinna też pomóc kasa. Z teog co napisałeś to fiat jest w droższej wersji a fabia raczej w tańszej. Jeden i drugi ma dobr notowania fabia może jest troszkę mniej awaryjna i lepiej trzyma cene
Kolego gsekulski, samochody Daewoo nie są takie złe. Typu np Lanos nie jest super awaryjnym samochodem. A sądzisz że Fiat Punto 2 omija mechaników? Te auta nie są jakos super zrobione. Każdy samochod się ma prawo zepsuc, a im samochod zaniedbany mechanicznie tym wiecej napraw będzie. Fakt faktem każdy samochód ma swoje plusy i minusy oraz typowe awarie.
Czy jak auto do Ciebie trafiło była połączona centralka CODE z ECU? Jeśli nie to czy próbowałeś ją łączyć? Kontrolką CODE steruje bezpośrednio centralka CODE, "wyczyszczony" sterownik może jeździć z niezakodowaną centralką CODE ale przy pierwszym podłączeniu się z nią sparuje. Jeśli sterownik jest sparowany z centralką, a nie otrzyma kodu lub otrzyma...
przełóz kompy i odpal awaryjnie z kartu kodowej dawcy na próbe
To jest ECOL jak widzę a one nie były mało awaryjne. Jakbyś miał na podmianę to czystego bez kodu i jeśli masz system Fiata Code to odepnij go z instalacji by nie wczytać kodów immo. Nie ma centralki CODE, bo ECOL w ogóle nie miał możliwości jest podłączenia. Prawdą jest jednak, że te ECU padają, może nie tyle że są jakoś szczególnie awaryjne, co są...
po pierwsze może być woda w cewkach -wykręć wysłusz /awaryjnie wd40 ale trzeba to tzn cewke bardzo zlać/ po drugie czujnik wału to takie cudo /czujnik położenia wału/ znajduje się toto od strony rozrządu na dole przy kole pasowym koszt 40-70 zł . /czujnik magnetyczny/ świece NGK podaje fiat w swoich instrukcjach fabrycznych.
Silnik w aucie jak wyżej po nagrzaniu na wolnych obrotach pracuje normalnie jednak nie wchodzi na obroty, po wciśnięciu gazu gaśnie. Co ciekawe po odłączeniu MAP sensora (wtyk 3-pin) samochód pracuje prawie normalnie bez problemu przyspiesza, nie gaśnie, pali sie jednak kontrolka wtrysku. Eliminuje to pompę paliwa najbardziej podejrzana, aczkolwiek...
Witam, mam usterkę typu przepalanie się bezpiecznika od: kierunkowskazy,przyrządy,awaryjne...prze... się podczas mrugnięcia w lewą stronę lub awaryjne, w prawą działa normalnie. Nowy bezpiecznik, działa z 2 dni i znowu się przepala (przy kierunku w lewo jak wspomniałem) Podczas mojej przygody usunięcia usterki wyczyściłem manetkę - wątpię że tam przyczyna,...
niestety musisz sie skontaktowac z serwisem. twoj opis pasuje mi do: - uszkodzenia lini can pomiedzy ecu a body computerem - uszkodzenia body komputera - uszkodzenia ecu sprawdz jeszcze mase na obudowie ecu nie wiem(nie pamietam) czy dziala w stilo procedura odpalania awaryjnego ktora opisalem przed chwila w poscie dot. punto. sprawdz. no i jeszcze...
Zajmij się MAP-sensorem. Dodatkowo sprawdź jak widzi przepustnicę. Te sensory made by Marelli sa bardzo awaryjne. 'Podchodzi z byle fiata punto,cinquecento. Jeżeli masz mozliwośc odczytu parametrów,to o ile pamiętam jako podciśnienie powinno być wskazanie (na wolnych) około 260mm/Hg,jak silnik stoi,lub po gwłtownym dodaniu gazu około 740-760 mm/Hg
Pomijając już kwestię że akumulatora w żadnym wypadku nie wolno odłączać na pracującym silniku... wkładam ten stary aby się ładował w samochodzie podczas jazdy Jak to będzie stare padło to już mu za wiele nie zaszkodzisz, ale jeśli to będzie sprawny akumulator, który z jakiejś tam przyczyny został rozładowany, to możesz nie tylko go wykończyć ale i...
Wyjście awaryjne z tego problemu. Kupić za 100zl sterownik na pilota. Sterowanie na słupku dwie masy.
Sam sterownik powinien wystarczyć ale i bez niego powinno Ci się udać go odpalić przez tę procedurę awaryjną: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy;...
A co myślicie jeszcze o fordzie mondeo lub fiacie punto pierwszej wersji? tylko punto mają troszkę małe silniki peugeota 306 bd ciężko w tych pieniądzach w ładnym stanie znaleźć. Chciałbym zeby auto było mało awaryjnie i miało coś około 100 koni punto 1.2 75 koni
Szukaj gdzie jest centralka. Jak ją znajdziesz to: [syntax=text]W przypadku utraty czy uszkodzenia pilota sterującego istnieje możliwość ręcznego wyłączenia alarmu. Aby tego dokonać należy, po wejściu do samochodu, przekręcić stacyjkę do pozycji ON i nacisnąć przycisk RESET. Czynność ta rozbroi alarm i wyłączy blokadę zapłonu. Uzbrojenie alarmu, po...
prawdopodobnie jest problem z emulacja sondy lambda.komp PB łapie błędy czego efektem jest zawieszanie się obrotów.problem z przełączaniem jest najprawdopodobniej efektem nieprawidłowych ustawień lub błędów montażowych. Podpiszę się pod tymi słowami... Fiaty muszą mieć ustawioną stalą emulację sondy lambda bo inaczej "leci mapa"benzynowa a w konsekwencji...
jak pisałem wczesniej: były 2 silniki mpi (wtrysk pośredni wielopunktowy): silnik 1397ccm (60lub 68km) pochodzący ze starych skod - jeszcze pamiętający model 105- napęd rozrządu za pomocą łańcuszka itp oraz silnik Vw 1390ccm - moc 75, 80 i 101km- pasek rozrządu. bardziej awaryjny jest silnik skodowski- 1397ccm
Pomyśl nad nissanem primera p11 samochody bez awaryjne mało palą wygodne oferują dobre wyposażenie i mają nie złego kopa
Umyć pompę czy ona ma wycieki i sprawdzić najlepiej na odpalonym ten przewód gumowy poruszając nim czy się sączy z niego. Możesz na odpalonym poruszać wtyczka od regulatora czy coś się zmieni czy nie zgaśnie lub przejdzie w tryb awaryjny Dodano po 1 Jeśli pompa cieknie to polecał bym oddać do zakładu
poszukaj dobrze. procedura odpalania awaryjnego byla opisywana wielokrotnie. a co do tego co piszesz to: jezeli swieci tylko kontrolka "code", masz problem ze ECU, brak zasilania na jakims pinie lub masy lub uszkodzenie samego ECU. nie odpalisz awaryjnie samochodu jezeli nie swieci kontrolka wtrysku.
Witam. W Fiacie Punto 2 FL po włączeniu "kierunku" na desce rozdzielczej dioda sygnalizująca kierunkowskaz mruga z dwukrotnie większą częstotliwością niż zawsze, oraz zapala się kontrolka uszkodzonej żarówki. Po włączeniu światełek awaryjnych lewa strona też nie świeci. Nie wiem w czym szukać przyczyny, ponieważ raz na jakiś czas kierunkowskaz działa...
immo nie moze migac a tymbardzie nieregularnie , sprawdz zasilania puszki immo i spróbuj odpalic silnik awaryjnie z karty bez immo
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
peugeot 206, punto, toyota starlet, yaris hyundai getz suzuki alto punto panda citroen C3, C2 C1 wiem jaki jest temat ale jest cała masa fajnych aut, więc sam zdecyduj co chcesz.
Z tego co mi wiadomo to lepsze mniej awaryjne są silniki 1,2 65km po za tym mają bezawaryjny rozrząd i są to przede wszystkim silniki "fajerowskie" "fire".
Mam takie stare już auto jak Fiat Idea 2005r., 1.4 16V (technicznie bliźniak Punto), w sumie już u mnie na dożywocie jako awaryjny samochód jak główne auto zawiedzie. Od zawsze zapalała się okresowo kontrolka silnika + brzęczyk + komunikat na komputerze związana z sondami lambda, w sumie mocno wkurzające. Kiedyś nawet próbowałem coś z tym zrobić, sondy...
Witam, mam problem polegający na ciągłym przepalaniu się bezpiecznika kierunkowskazów (10A) w momencie załączenia którejkolwiek ze stron oraz świateł awaryjnych. Domyślam się, że mogę mieć zwarcie. Podpowiedzcie proszę gdzie mam szukać, od czego zacząć. Chyba, że podejrzewacie inną usterkę. Proszę o pomoc, z góry dziękuję i pozdrawiam.
A wiec zeby odpalic awaryjnie musisz wcisnąć pedał gazu i trzymając włączyć zapłon. Po chwili puścić i później wciskać pedał tyle razy ile jest pierwsza cyfra kodu. Po "wyciśnieciu" pierwszej cyfry poczekać aż błyśnie code, i można nastepną cyfrę. Po wpisaniu wszystkich cyfr, CODE powinno zgasnąć i można zapalić samochód, ale po zgaszeniu bedzie trzeba...
ok... To mam jedno pytanko jeszcze, jeśli przy pomiarze napięcia sondy na paliwie cały czas mam bogatą mieszankę (napięcie ok. 0.9V) i zapaloną kontrolkę wtrysku (chociaż to nie cały czas, zdarzy jej się momentami gasnąć), a na gazie wskazania są mniej więcej prawidłowe to czy jest możliwość że komp chodzi na sztywno w trybie awaryjnym i zostaje mu...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Pierwsze co to trzeba auto podłączyć pod komputer.Z tego co mi się wydaje masz już wspomaganie elektryczne które jest awaryjne nie tylko we fiatach ale i w grupie VW. Czy auto było wczesniej rozbite,chodzi mi czy wiązki są cale?
Serdecznie witam kolegę polecał bym ci prędzej Fita bravo lub bravę nie forda ani opla za bardzo gnija mam warsztat blacharski i wiem o co chodzi osobiście jeżdzę fiatem Tipo z 91r blacharka orginalna nic nie ruszane zero rdzy w tym roczniku fiat robił już blachę ocynk, silnik dynamiczny mało awaryjny mój fiacik ma przejechane 190tyś i nie bierze oleju...
Witam , problem jest taki; po wł. zapłonu controlka Immo.(code) swieci cały czas a powinna zgasnac po kilku sekundach silnik nie pali nie słychac wtrysku , kluczyk mam tylko 1 czekam na matke . Znalazłem troche postow na ten temat wiec czytam jak mozna odpalic to autko w trybie awaryjnym bo widze ze jest taka mozliwosc ale nie wiem jak , prosze o jakies...
Ja bym raczej sprawdził przewody do lampy tylnej i samą lampę. Można odpiąć tylną i włączyć awaryjne, później odpiąć przedni kierunkowskaz i znów włączyć awaryjne. Sam przełącznik chyba też do rozbiórki, wyczyszczenia i sprawdzenia, ale że praca z tym jest trudniejsza - zacząłbym od lamp.
Ale czy w sytuacji gdzie jest sucha nawierzchnia a mimo to zadziała ABS bo bardzo gwałtownie hamujemy też by się włączyły światła? Włączyłyby się nawet gdyby ABS nie zadziałał. Znalazłem taki opis: A seguito di una brusca frenata che provochi una decelerazione di 7 m/sec^2 della vettura (calcolata dal Body Computer in base alla velocità rilevata...
Troche już w temacie minęło. Wiec po ostatniej wizycie u osoby która zakładała mi alarm przestały migać awaryjne przez jakieś 3 tygodnie a tu nagle w piątek ostatni znowu powtórka.Podjechałem do niego ponownie nic nie wymyślił ale odciął awaryjne od alarmu i powiedział ze jeśli tym razem się powtórzy to na 100 % nie będzie to wina alarmu.Przy okazji...
awaryjny odpalać punto moduł awaryjny oprawa awaryjny punto schemat punto
sterujacy samsung podświetlenie łącznika migający klucz
brother zacięcie papieru obudowa transformatora
Protokół pomiaru instalacji elektrycznej - przykładowy wzór Audi 2.0 TDI przerywa przy obrotach 2600-2800