Blokada paliwa to NIE immo tylko FPS, blokada pochodzi z układu SRS/Airbag. W instrukcji obsługi jest opisana procedura jej tymczasowej dezaktywacji (przy pomocy dźwigni kierunkowskazów). Wygląda na błąd komunikacji z modułem SRS lub zapisane Crash Data w tym module i/lub sterowniku silnika. Trzeba podpiąć pod komputer i wykasować błędy oraz ew. wymienić...
Co ty pleciesz? Odpinasz akumulator, przekręcasz kluczyk na zapłon i masz kierownicę bez blokady
Kiedyś tak chciałem przyoszczedzic i w Punto hgt ustawiłem rozrzad na znaki korektorem i później kupiłem blokady i ustawiłem tak jak trzeba. Trzęsło silnikiem i wypadały zapłony.
A jak tobie kolego, twój kolega poprawiał w tym silniku rozrząd ,że wyszło iż był przestawiony o dwa zęby? Sprawdzał rozrząd na tzw."oko" ,czy na blokadach go ustawił? Pozdrawiam!
Pasek napinany jest napinaczem. Do wymiany potrzebujesz blokady , ponieważ zamontowany w tym silniku jest wariator do zmiennej fazy rozrządu.
A jak kolega na to wpadł, że to właśnie ta kość? Coś za tym przemawiało? Bo problemy z uruchomieniem zdarzają się przy blokadzie immo lub raczej awarii eeprom.
Paska rozrządu nie widać (jest pod plastikową osłoną z lewej strony silnika), widzisz tylko pasek akcesoriów (alternator, wspomaganie, klimatyzacja). Zalecana co 2ga wymiana razem z pompą wody, części ok choć polecają też paski GATES, cena jak za robociznę+części do przełknięcia ale na pewno da się znaleźć taniej. Filozofii tam żadnej nie ma, to jest...
Czekałem z tym wpisem aby mieć pewność że Mój samochód jest już sprawny,po naprawie jeżdżę już około miesiąca i wszystko jest OK!Chcę w tym miejscu podziękować vvaldkowi,w Moim przypadku również winne były żle dobrane świece(mistrz założył świece do fiata dukato silnik dwu litrowy)po wymianie na świece polecane do punto2 silnik 1.2 8v wszystkie objawy...
Wpisz w wyszukiwarkę "wymiana rozrządu Fiat grande punto 1.4 8V to taki sam silnik . Po zakupie blokad (koszt około 200 zł ) i poczytaniu Autodaty lub E learna możesz brać sie do wymiany. Wcześniej tak jak kolega Kortyleski radzi zmierz ciśnienie sprężania.
Ten błąd to: P0601 - Control unit - Uszkodzony pozostałe wykryte błędy: U1601 - Szyna Danych CAN P0101 - Air Mass sensor U1600 - Elektron. blokada odjazu P0380 - Sterowanie czasem grzania P1320 - Synchroniz. wałka roz. do wału kor.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zazwyczaj nie robię typowej "mechaniki", jednak czasami trzeba i stwierdzam, że NIE da się ustawić w tym silniku rozrządu bez blokad. Nie ma nawet możliwości "sprawdzenia" poprawności ustawienia rozrządu bez blokad.
Jak silnik 77km o symbolu 350A1000 to musisz mieć blokady. https://obrazki.elektroda.pl/7601973400_...
Witam, Potrzebuję dane lub serwisówkę do silnika 1.4 16V z Doblo 2013r moc 95km. Chodzi o momenty dokręcenia, stop korbowodów, miski, pokrywy zaworów, głowicy itp. Mile widziany schemat ustawiania rozrządu (blokady zakupiłem) Pytam tu konkretnie ponieważ google podsuwa dane z fiata punto/stilio silnik niby 1.4 16v lecz roczniki starsze nadal jest to...
Witam W tym silniku są potrzebne blokady, ponieważ są tam zmienne fazy rozrządu. Wpisz w wyszukiwarkę schemat rozrządu Fiat Grande Punto znajdziesz schemat.
Wersja 60KM do miasta wystarczy ale na trasie w 3-4 osoby brakuje mocy. Silnik 16V jest jest bardziej skomplikowany, przysłowiowy "kowal" niewiele przy nim zrobi. Na pewno wymaga większej dbałości o regularną wymianę oleju i rozrządu. Rozrząd trzeba robić w specjalistycznym warsztacie, który posiada blokady do tego silnika, na "pisak" się tu nie zrobi.
Jeżeli "oszczędzasz" i nie chcesz zrobić prawdziwej diagnostyki, to odszukaj centralkę alarmu lub w niektórych przypadkach przekaźnik blokady i zlikwiduj odcięcie - jakiekolwiek by ono było.
Nie bardzo rozumiem o co ci "kaman", masz blokadę immo i finito, trzeba to "zdjąć" programowo, albo kup komputer "wyczyszczony" i auto będzie jeździć
Witam. Wyciek oleju spod pokrywy (pokrywa zaworów razem z wałkami), chciałem to uszczelnić przy wymianie rozrządu. Czy jest tam zastosowana jakaś uszczelka? Czy jest to składane na masie uszczelniającej? Drugie pytanie czy potrzebuje blokady do tego silnika? I jeśli ktoś posiada to momenty dokręcania rozrządu i tej pokrywy zaworów. Z góry dzięki.
Czy oprócz zestawu blokad potrzeba jeszcze czegoś do ustawienia? Nigdy w swoim warsztacie nie miałem silnika ze zmienną faza rozrządu. Czy mogą być jakieś problemy?
Tam gdzie zaczyna się zimny widać odpowietrznik ale ja nie widzę by była dobra śruba do odpowietrzania tam pod zaznaczeniem gdzie wąż jest zimny. Możliwe iż została ukręcona i wkręcona w prześwit co powoduje blokadę przepływu płynu chłodzącego. Najlepiej byłoby ją wymienić ponieważ przez nią zapowietrza się układ, rura do samej nagrzewnicy powinna być...
To jest taka blokada z ręcznie wyciąganym trzpieniem? Chwyć trzpień szczypcami, przekręć kluczyk i wyciągniesz. Jak stoisz na swoim terenie, to możesz uruchomić silnik i włączyć ogrzewanie na nogi, po kilku minutach powinno puścić. Druga sprawa to wciśnij sprzęgło i dociśnij lewarek w kierunku włączonego biegu. Jak bieg jest źle "wbity" to lewarek wywiera...
W tym silniku rozrząd nie ustawia sie na tzw. znaki ,tylko przy pomocy blokad. Na kołach możesz mieć "znaki" ale one mają się "nijak" do faktycznego ustawienia rozrządu. Pozdrawiam!
Fabryczne siłowniki posiadają coś ala "sprzęgiełko" jeśli się "zapiecze" silnik to zamek pracuje nadal. Blokada zamka występuje gdy siłownik są dokładane i są uniwersalne. w takim wypadku należy je wymienić. uwaga może się zdarzyć że będzie też uszkodzona centralka sterująca.
No nie wiem program by mnie kłamał? a rozrząd jest ustawiony na blokadach fiatowskich i nie ma możliwości się pomylić przynajmniej mi się tak wydaję koła są odtłuszczone robiłem ten rozrząd z książką ponieważ pierwszy raz robiłem ten silnik. Tylko niech mi ktoś wytłumaczy jak może chwile być ciśnienie a za chwile go nie być bo to jest najdziwniejsze...
gry samochód ma ok 1-2 tys obrotów nie chłodzi sinika , gdy obroty wzrastają do 3-4 tys temperatura spada momentalnie, nagrzewnica nie grzeje mimo że została wymieniona rok temu , układ odpowietrzony , z korka przy nagrzewnicy od razu leci płyn natomiast przy chłodnicy tylko gorąca para. Wszystko wskazuje na to, że poniżej 3000 obrotów nie ma obiegu...
Witam,wymieniłem pasek rozrządu w GP 1,4 77Km i mam problemy z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze.Pasek wymieniony według instrukcji ze wszystkimi blokadami ,tak jak trzeba,silnik chodzi równo i dobrze przyspiesza do 3tys.obrotów,jechałem na autostradzie 170 km/h.Po mocniejszym wciśnięciu gazu dusi się,coś nie tak.Rozrząd skontrolowany i wszystko pasuje,powoli...
Bo patrzę na to i nic mi nie przychodzi do głowy Należy ponownie zaprogramować piloty (parametr nr 8) na podstawie instrukcji programowania i obsługi. Lub Zdemontować system alarmowy z samochodu i przywrócić instalację auta do stanu fabrycznego - "odcięcie zapłonu". Zamieściłeś schemat z którego jasno wynika co trzeba zrobić. Dwa pierwsze piny z lewej...
Jest blokada wału w postaci kołka wchodzącego przez otwór w obudowie skrzyni biegów do otworu w kole zamachowym: Tak wygląda opis procedury wymiany łańcucha rozrządu: Wymontowanie - Odkręcić śrubę mocującą koło pasowe napędzane napędu rozrządu. Oznakować pozycję montażu koła pasowego napędzanego napędu rozrządu od strony wydechu i koła pasowego zębatego...
można to jakoś obejść ?? Jakiś haker od sterowników powinien zdjąć immo. Pewnie czegoś nie przełożyłeś przy swapie. Samochód znam pobieżnie ale wiem że nowsze wersje moją wyłaczenie rozruchu po wypadku sterowane z modułu SRS. Może tu tkwi problem? EDIT: Pomyłka. Przy blokadzie z SRS rozrusznik kręci. Ale to może wynikać z braku komunikacji z którymś...
Witam! W silniku statyczny błąd U0426 Elektroniczna blokada odjazdu i po chwili U1706 CAN komunikacja z ABS. Auto już u nas drugi raz, poprzednio postało, pokombinowaliśmy i naraz odpaliło. Jednak po tygodniu po wjechaniu na myjnię znów nie odpaliło. Błędy w silniku te same, w BODY komputerze U0426 Minicrypt brak sygnału i jakiś błąd przełącznika oświetlenia...
Telo - gdyby to była ta usterka, o której piszesz, to paliłaby się stale kontrolka EOBD (wtrysku) i silnik "chodziłby na dwa gary". Występuje wtedy błąd cewki 1 lub 2, a tu Autor pisze, że nie ma błędów. Ten moduł, to centralka wtrysku. Spotkałem parę aut z takim silnikiem, gdzie po wypadku przeskakiwał rozrząd. Silnik jest tzw. bezkolizyjny, więc wystarczy...
Silnik poskładany i w teorii jeździ, ale jest mały problem z odpaleniem jak jest zimny. Trudniej się uruchamia niż przed awarią i na benzynie do póki się nie rozgrzeje nie ma mocy. Jak złapie ok 40C i przełączy się na LPG jedzie już normalnie ba nawet lepiej się zbiera jak przed awarią. Jest jeszcze jeden problem, często ma problem z utrzymaniem wolnych...
Wygląda to na rozwiązanie identyczne jak u FIATa, np GrandePunto. Da się wymienić sam pedał, choć może być dość ciężko go wypiąć z ośki na ktorej jest jego punkt obrotu. Zależy ile jest miejsca wokół. Trzpień pompki jak najbardziej powinien się trzymać w tym plastiku białym, i rozporowo klinować ten element w pedale. Jest to dość trudne do rozpięcia,...
Mam Fiata Grande Punto z silnikiem 1,4 8V . Przy przebiegu 115000, poza wymiana rozrządu, świec, klocków hamulcowych oraz płynów eksploatacyjnych nic nie robiłem . Autko z 2007 r. Uwaga silnik ma zmienna fazę rozrządu i do wymiany paska potrzeba blokad. Mogę ci polecić ten model .
Warsztatów specjalizujących się we FIATach jest niewiele mniej niż tych wyspecjalizowanych w VW, do silników FIRE żadnych specjalizowanych narzędzi nie potrzeba (to silnik 8V, są znaki do ustawiania rozrządu, nie potrzeba blokad, a w razie czego silnik i tak jest bezkolizyjny, więc jak źle założysz rozrząd to najwyżej nie odpali), a poza tym jak ktoś...
mi fachowiec doradził, aby doładowywać akumulator bez odłączania czegokolwiek. a było to tak: samochód (fiat punto) stał w garażu przez dwa tygodnie, po czym się okazało, że akumulator jest rozładowany. odłączyłem masę od akumulatora (tak kiedyś uczyli) i doładowałem przez noc akumulator. rano okazało się, że rozrusznik kręci doskonale, ale silnik nie...
Cześć Wszystkim. Mam problem z nierówną pracą silnika w moim Grande Punto 1.4 2007 r. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Obroty są równe, wykonałem adaptacje wyczyszczonej przepustnicy. Został wymieniony map sensor od ciśnienia w kolektorze ssącym i temperatury powietrza. Sprawdzałem czujniki położenia obu wałków, wyglądają na...
Witam. Posiadam seicento które sam samodzielnie zeswapowałem na silnik 1.2 16v z punto 1. Baza to Seicento 1.1 MPI. Mam problem z odpalaniem. Nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym. Czasem pali od strzała, ale zdarzają się i takie sytuacje, że musi pokręcić ok 5/6 sekund. Kręci normalnie, potem coraz szybciej aż w końcu łapie. Jak wcisnę w tym momencie...
No właśnie 14 lat auto ma a nie rok czy dwa..więc kradnie się dla części, nikt po kradzieży Golfa VII z 2013 roku nie kupi części bo serwisuje w ASO.. Obawiam się że prędzej by poszedł otwarty Golf IV niż Golf VI czy VII.. Znam przypadek ze swojego osiedla 2 lata temu skradli Passata 99 rok i gość nie miał AC bo też tak myślał.. Ja wiem że VW to nie...
Tylko MUSZA być 100% pewnie działające krańcówk i najlepiej amperometryka, a oprócz tego przy cięższych drzwiach duże przełożenie (tzn małe zębatki napędzające bramy). Te silniczki od osobówek mają plastikowe zębatki na osi wyjściowej i bardzo łatwo przy blokadzie lub przeciążeniu je zerwać (temat przerobiony - w swojej stareńkiej 15letniej konstrukcji...
Schemat masz tu : http://obrazki.elektroda.net/98_11948158... Z Twoich wypowiedzi wnioskuje, że montowałeś alarmy i byłeś pracownikiem Fiata... Poradzisz sobie, chociaż łatwo nie będzie. Jako ciekawostkę podpowiem Ci, że ten alarm fabryczny (VAS95) nie posiada blokady silnika i to nie on blokuje Ci ten samochód. Niestety masz tam uwalony sterownik...
Bardziej rozwinięte kraje rezygnują już z diesli o czymś to świadczy. Mam poważne obawy co do "czystości"ich intencji... czy uwzględniają koszt energetyczny i ekologiczny produkcji paliwa ON w stosunku do benzyny? Osobiście ciekaw jestem hybryd i jak jest z pracą na samym elektryku doładowując akumulatory z sieci? Przy obecnej technologii produkcji...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Dziękuję za odpowiedzi. Fiat montował te silniki od 2004r a rozrząd jest ten sam co w 1.2 16v tj. punto2 albea siena brava.Miałem problem bo pękł napinacz i zmieliło 8 zaworów.Pasek i napinacz jak pisałem jest od 1.2 16v tylko zawory musiałem kupić do niego , równierz uszczelke pod głowicę założyłem od 1.2 -reszty nie wymieniałem. Będę wdzięczny jeśli...
Witam mam na imię Damian jest to mój pierwszy post na tym kąciku i od razu mam powazny problem. A wiec tak właśnie przeszedłem swapa z cc 700 na 1.1spi i mam problemy z autem nie wiem dlaczego auto na obroty nie chce wchodzic na zimnym jak i na ciepłym silniku z tym że jest znacznie gorzej jak się rozgrzeje ma tak jakby blokade przy 3000tys potrafi...
Witam kolegów mam punto grande rok 2008 rok silnik 1.3. Auto po dzwonie zrobiłem sterownik SRS ale mimo to auto zablokowane na wyświetlaczu blokada paliwa. Przełącznikami kierunkowskazów nie idzie. Brak włącznika uderzeniowego. Sprawdźcie czy ogólnie dobry wsad dałem . 51838066 AIRBAG 5WK4414
punto blokada silnika silnik blokada punto silnik regulacja
mitsubishi falownik instrukcja serwisowa ariston mikrotik firewall filter
pralka indesit cieknie zafira schemat
Drgania wskazówek przy wyłączonym silniku Renault Kangoo Czym zakleić małą dziurkę w zamrażarce na bocznej ścianie?