Wyjmij termostat. Pojeździj. Jeśli będzie dalej się grzać to problem z obiegiem. Sprawdź czy jest ciśnienie w układzie. Zajrzyj czy leci płyn na powrocie do zbiorniczka płynu chłodzącego.
czy długo jeszcze pojeżdże tak jak jest teraz Lepiej to uszczelnic,bo możesz zgubic cały płyn nie zauważając i silnikowi się dostanie,powodem może byc skorodowana rurka i dzisiaj tylko sączy ,a za chwilę może wycieknąc cały płyn.
Są środki do mycia układów chłodzenia. Zazwyczaj woda wystarczy.
Może być uszczelka trachnięta, po 15 km nie powinno być śladu lodu w układzie, nabiło ciśnienia w układ chłodzenia i pękło w najsłabszym miejscu. Załóż nowy wąż jak koledzy radzą, odpal auto i obserwuj czy węże twardnieją dość szybko w momencie pracy silnika. Jeśli będziesz miał uszkodzoną uszczelkę, może przedmuchiwać do układu chłodzenia.
Termostat się zaciął, miałem taką samą niespodziankę w ubiegłego sylwestra w moim uno, koszt wkładu to ok 15-20zł i 10 min roboty.
Złaczkę 16mm kupisz u gazowników .
Z ubytkami sobie poradziłem, nieszczelne były wloty z cieczą chłodzącą do parownika. Wyciek pojawiał się pow 2 tys. obrotów i szybko odparowywał. Mam jeszcze jedno pytanie: jaka jest pojemność układu chłodzenia do Grande Punto 1,2, 8V z klimatyzacją?
...z LPG? Para wodna jest jednym z naturalnych produktów spalania. Poza tym w układzie chłodzenie nie ma wody (mam nadzieję) tylko glikol, a ten ma bardzo charakterystyczny zapach.
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
Polecam pracę "PRÓBA OKREŚLENIA CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH ODKSZTAŁCENIA HARTOWNICZE W PROCESACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI" autorstwa panów Uścińskiego i Marciniaka, podpunkt 3.1, dostępna tutaj [url=http://www.nanostal.eu/images/nano/... Nie jest...
przełącz go na benzynę nie popracuje 5 min i zgaś zobacz efekt sprawdż czujnik temp cieczy chłodzącej
Albo wentylator nie ma drugiego biegu albo masz bardzo brudny skraplacz (chłodnice)
przepraszam
Jest kilka możliwości: - zakamieniony układ chłodzenia (za słaby przepływ płynu), - niesprawny termostat, - zapowietrzony układ chłodzenia. Częstą usterką w Puntach jest rozszczelnienie nagrzewnicy.
Jaki masz reduktor? Jeżeli brc to nie ma takiej możliwości, jeżeli lovato lub omvl niestety jest możliwe aby wpuścił gaz do układu chłodzenia.
Pod środkowym pokrętłem masz jeszcze jedną śrubę która trzyma maskownicę, trzeba zdjąć gałkę z środkowego pokrętła czyli gałki od obrotów, a rezystor do prędkości pewnie jest przy silniku, a dokładniej gdzieś w okolicy zasysania powietrza do wentylatora po to by był chłodzony
Wylej jeszcze wodę z układu chłodzenia.
A robiłeś coś przy układzie chłodzenia zanim się to stało.
Zatkany/zakamieniony układ chłodzenia (a w szczególności nagrzewnica), zapowietrzony układ chłodzenia, uszkodzona pompa cieczy chłodzącej.
Jeśli dochodzi do 75% to chyba jeszcze nic strasznego się nie dzieje. Gorsze chłodzenie może być spowodowane zanieczyszczonym lub zapowietrzonym układem chłodzenia.
Właśnie nie wiem, golf kupiony półtora msc temu. Ale chłodził normalnie i teraz też chłodzi fajnie ale czasami jakby się nie włącza wogole. W Punto 3 jak nie była nabita to mimo to czuć było kiedy się włącza i wyłącza klimę ,a tu jak przestaje chłodzić to nie czuć wgl
Mam pytanie ile jest odpowietrzników w układzie chłodzenia w punto 1.2? Dwa: na chłodnicy i na wężu idącym do nagrzewnicy. Nie rozszczelniła Ci się nagrzewnica (nie wycieka płyn chłodzący pod nogi pasażera)?
Witam, mam nietypowy problem z układem chłodzenia w Punto I '99r. silnik 1.1, 55 KM z instalacją gazową. Polega on na wycieku płynu chłodniczego z bloku silnika poprzez zaślepkę kanału chłodniczego - tzw. brok. Niestety w skutek powyższego, jazda samochodem jest bardzo niekomfortowa, bo po pierwsze: trzeba co chwile dolewać płynu, po drugie: układ...
A czy nie jest to sygnalizacja braku płynu chłodzącego w zbiorniku?
I masz odpowiedź - zrób test nie na jałowym ale podczas jazdy - EGO zaczyna regulować po uzyskaniu nominalnych parametrów wcześniej nie ma to sensu - jeśli silnik nagrzewa się długo to może to wskazywać na problem z układem chłodzenia (termostat?).
Dostała się woda ? skąd, z układu chłodzenia, czy z kałuży ? Głowicę sprawdza się na szczelność i ewentualne pęknięcia, nie wymienia od razu na nową. Uszczelki oczywiście obowiązkowo nowe
To teraz sprawdź jak wygląda uszczelka. W którym miejscu puściła oraz sprawdź, czy głowica faktycznie była planowana. Jeśli głowica, jest dobra tzn. była planowana, to pozostaje uszczelka. ale nie koniecznie musi to być wina uszczelki, przyczyną może być także przegrzewający się silnik. Masz auto z gazem, więc teoretycznie pracuje pod większą temperatura,...
Przekaźnik wentylatora też sprawdzony?
Jakie Punto? Jaki silnik? Nie ubywa Ci płynu z chłodnicy? Układ chłodzenia w Punto nie odpowietrza się sam a już zwłaszcza jak jest LPG. Masz dwa odpowietrzniki - jeden na chłodnicy, drugi na wężu idącym do nagrzewnicy, niestety masz LPG więc zapewne najskuteczniejszą metodą na odpowietrzenie będzie popuszczenie węża przy reduktorze.
Na poczatek ja bym radzil sprawdzic poziom wody w chlodnicy
Sprawdź czy nie wali gazem ze zbiorniczka, może parownik puszcza gaz do chłodzenia.
Skoro nie ma ogrzewania i przegrzewa się silnik, to coś nie tak z układem chłodzenia. Zapowietrzony nie jest?
Dziękuję za odpowiedzi. Klimatyzacja chłodzi, chciałem tylko się upewnić, czy wentylator zachowuje się prawidłowo.
pomoze ktos...
Mam pytanie czy kotoś wie czy w Fiat Punto I 1.2 60KM jest jakiś zawór do odpowietrzenia układu chłodzącego w UNO są np. 2 takie zawory-potrzebne przy zmianie płynu, jeśli tak to proszę o wskazówki gdzie się znajduje.
Miałem ten sam problem. Wyciek był niewielki. Do chłodnicy dosypałem proszku do uszczelniania układów chłodzenia. Pomogło.
Proszę, dla Fiat Brava 1.2 schematy ECU, licznika, chłodzenia silnika.
Wiecie że zakładaniem dodatkowej osłony pod silnik możecie sobie zrobić "kuku"? Co masz na myśli? Olej chłodzony jest powietrzem przepływającym wokół miski...
Witam W miejscu go nie nagrzejesz , musisz nim pojeździć / lekko wyprostuj rurę / . Potem zdaj relację ale pamiętaj ODPOWIETRZ UKŁAD CHŁODZENIA
jak dla mnie masz zapowietrzony układ chłodzenia, żeby spuścić pływ wystarczy jakiś wąż odkręcić co się znajduje najniżej !
Dolałem litr płynu- wskażnik na max. Umyłem trochę wszystkie rury i silnik by widzieć ewnetulane kapanie. Rozumiem że mam teraz odpalić auto i dac mu się zagrzać a potem odkręcić odpowietrznik na nagrzewnicy i dolewać płynu aż zacznie przez ten odpowietrznik się ulewać? Dokładnie tak odpowietrza się układ chłodzenia w punto :D
60KM (8V) czy 80KM (16V), który rocznik? Temperatura silnika rzeczywiście gwałtownie idzie do góry czy tylko wskaźnik tak pokazuje? Czujnik temperatury został sprawdzony (wiem, że był wymieniony ale czy po kolejnej przygodzie został sprawdzony - choćby zestawem omomierz + kubek z wrzątkiem)? Czy samochód ma instalację LPG? Układ chłodzenia był odpowietrzany...
Witam, kiedyś w seicento miałem podobny problem. Mianowicie, postawiłem go na warsztat a pan mechanik, od razu mówi, że do chłodnica, zabrał się do wymiany. Po czym problem ustał na chwile. Znowu zaczęło sie dymić. Okazało się, że padł termostat. Koszt nowego to około 50zł. Bardzo łatwo samemu wymienić. Ewentualnie w punto, miałem sytuacje, że tzw....
Generalnie zależy jak jest ustawiony sterownik gazu tzn. przy jakiej temperaturze możliwe jest przełączenie na gaz.I jak pisał poprzednik sprawność termostatu.Osłonięcie parownika będzie miało wpływ prawie nie zauważalny jeżeli jest sprawny termostat. Ważniejszy jest sposób włączenia parownika w układ chłodzenia samochodu.
Problem jest nadal Aktualny. Nadal Brak ogrzewania, mimo że układ chłodzenia odpowietrzony, termostat działa, i brak problemów z chłodzeniem czy przegrzewaniem silnika.
Przeciwnicy jako argument dają chłodzenie zaworów. A skąd ! Sprawa jest prosta jak masz sekwencje n ie możesz wyłączać pompy , jak mieszalnik możesz. POmpa pracująca w paliwie nie zużywa się praktycznie wogóle , inna sprawa jak ktoś w baku ma 10 liter albo mniej.
Jeśli dźwięk dobiega z pompy wodnej, a jest napędzana z rozrządu,( a obudowa jest odsunięta) to na pierwszym miejscu wymieniłbym pompę(oraz pasek, napinacz,uszczelniacze,itd), zanim walnie pasek, (nie wiem czy w Punto 2 silnik jest bezkolizyjny) Zapowietrzenie układu chłodzenia raczej nie włącza czujników temperatury, więc to nie ten problem.
Może być jeszcze układ chłodzenia zapowietrzony tylko że wtedy wentylator raczej by się włączył.
A czym jest podgrzewany reduktor? Cieczą chłodzącą która ta ma po nagrzaniu koło 100*C. Radzę poczytać o instalacjach gazowych i układzie chłodzenia zanim napisze się takie głupoty.
Witam... mam problem z układem chłodzenia w Punto... jeździłem normalnie i nagle auto Mi się zagrzało nie załączał się wentylator... I nie było ciepłego powietrza podczas ogrzewania tylko leciało zimne.... Podjechałem do mechanika wymienił Mi termostat dolał płynu do chłodnicy i odpowietrzył... ale wentylator od chłodnicy nadal się nie załącza... Mówi...
Panda 1 2 nie jest problem odpowietrzyć to ten sam sam układ co Punto grande Punto. I nie ma z nim problemu, mały trik 5 minut przysłowiowe i już grzeje.
Witam. Nie działa mi klimatyzacja w Grande Punto 1.4 8V. W sterowniku silnika był taki błąd, którego nie dalo się skasować: https://obrazki.elektroda.pl/3291092800_... Wykręciłem czujnik ciśnienia po czym udało sie skasować błąd. Wciskając delikatnie zaworek do którego przykręcony jest czujnik słychać było syczenie więc jakiś tam czynnik...
Nasuwa mi się takie przypuszczenie że może być uszkodzona uszczelka pod głowicą, pewnym testem który może pomóc w diagnozie jest sprawdzenie czy w układzie chłodzenia nie gromadzi się powietrze.
sprawć pompe układu chłodzenia ja miałem to samo po wymianie pomogło
No to układ chłodzenia naprawiony :) kropas narazezie mi tego numeru jeszcze nie zrobił :)
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Grande Punto 1,2. Po przejechaniu nieco ponad 100 km traci moc i gaśnie. Po chwili można go odpalić i jedzie dalej. Po dwóch takich akcjach podpięty pod komputer - błędy: świece, cewka i kable. Wszystko wymienione. No i niespodzianka, po przejechaniu ok. 120 km samochód traci moc i gaśnie. Po ponownym odpaleniu przejechał...
Prawdopodobnie czujnik płynu chłodzącego powiedział papa :)
Jakie przebiegi robione, czy weże od chłodzenia robią się twarde po czasie? Płyn tak mocno uciekał czy co jest nie tak że dolewano płynu?
Dokładnie tak właśnie. Zarówno w Punto jak i Marei tak padały przekaźniki. Teraz tez mam Fiata, ale jeszcze nie walczyłem z tym, więc nie wiem. ;)
Sory za odkopanie ale diesle dlatego się wolno grzeją, bo zawirowanie powietrza sprawia że przy ściankach głowicy jest o wiele mniejsza temperatura niż na środku komory spalania nie tak jak w benzynie. Gdyby nie było zawirowania to biorąc pod uwagę o wiele wyższą temperaturę przy której wybucha olej to był by problem z chłodzeniem takiego silnika.
Miałem podobnie jak autor objawy lecz mechanik szybko to zdiagnozował , a mianowicie sparciałe węże idące do nagrzewnicy ( zasysały powietrze gdy płyn chłodził się lecz w drugą stronę nie puszczały płynu ) + do tego była wymiana kabli WN
Witam. Mam problem z chłodzeniem w Fiacie Punto 55 1.1 z 95 roku. Podczas jazdy miejskiej (dużo stania i mało ruchu) gotuje się woda w układzie chłodzenia. Wentylator załącza się, choć moim zdaniem zbyt rzadko i na zbyt krótko (zwykle załącza się na 10-15 sekund, po czym wyłącza na około 30). Często gdy spod korka od wlewu płynu chłodniczego syczała...
Witam. mam problem z chłodzeniem w fiacie Punto 1,2 95r. Auto po włączeniu chodzi normalnie, jednak wiatrak się nie włącza i temperatura sobie rośnie do maximum. Sprawdzając ręcznie temperaturę zauważyłem że rurki i chłodnica robi sie ciepła dopiero wtedy gdy wskaźnik pokazuje max. Wentylator i kable do niego sprawdzone. Wentylator włacza sie dopiero...
Zdaje się, że w tym aucie nie ma wskaźnika temperatury. Zapewne jest tylko kontrolka która zapala się po osiągnięciu przez silnik zbyt wysokiej temperatury (tak jest np. w seicento).
Może być uwalony bezpiecznik, może być wywalony i przekaźnik ( czerwony, w skrzynce koło aku). Może beż byc uwalony moduł chłodzenia na obudowie wiatraka ( bo były modele z nim). Zgadza się Michu?
W moim punto z tego samego roku obroty tez robily co chciały. Pomogła wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej
Może być także uszczelka pod głowicą.
Przełączenie z benzyny na gaz ma być w momencie gdy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę w układzie chłodzenia ,a nie po zwiekszeniu obrotów. Wizyta w serwisie LPG wskazana.
Problemy z chłodnicą PUNTO 1 Wiadomo że prawidłowe chłodzenie silnika jest jedną z najważniejszych cech wymaganych do prawidłowego działania silnika samochodu. Chciałem podzielić się swoim doświadczeniem jakie nabyłem w czasie eksploatacji samochodu Punto 1. Pewnego dnia zauważyłem, że w czasie jazdy w mieście zbyt mocno rozgrzewa się silnik (płyn chłodzący)....
Z wlasnych doswiadczen z Punto II. 1.Albo zapowietrzony układ chłodzenia zdarza sie to dosc czesto-odpowietrzyc porzadnie i bedzie ok. 2.Niestety wersja pesymistyczna -uszczelka pod głowica-niestety bardzo czesta bolaczka Fiata.Prosze sprawdzic czy ubywa wody,czy rosnie stan oleju,jak zachowuja sie obroty silnika czy leci ciepłe powietrze z nagrzewnicy.Najlepiej...
Co do wlutowania zwykłego bezpiecznika to należy traktować to rozwiązanie jako tymczasowe, ponieważ w przypadku gdy temperatura wzrośnie, a przepływ prądu nie (np. gdyby rezystor nie były z jakiegoś powodu chłodzony) to nie mamy ochrony przez zapaleniem się plastików i pożar gotowy.
http://obrazki.elektroda.pl/2677240400_1... tak on wygląda z drugiej strony jest gniazdo a pod radiatorem jest przyklejona płytka, żadnych "wystających" oporników nie ma wszystko znajduje się na płytce takie ścieżki, powodem awarii było przepalenie się jednej ze ścieżek i nie wiem dlaczego ale popękała na kawałki. Miejsce w którym przykręca...
Widzę że nie warto odpowiadać na posty za co mnie ukarałeś odpowiedziałem koledze tylko na post ja tak miałem i mi pomogło i to jest pisanie idiotyzmów i bzdur?:)Jeżeli jest to 16v to wiesz co się może stać jak się pasek zerwie:)i wiem jak działa układ chłodzenia. Teraz dasz mi kolejne ostrzeżenie a może bana??
Kol może układ jest zapowietrzony sprawdzałeś poziom plynu w chłodzącego ?
Tak na dobrą sprawę to należałby zacząć od sprawdzenia co jest na tej świecy - płyn chłodzący, olej czy benzyna. Z wcześniej opisanego powodu, częstą usterką silników FIRE w Puntach mk.1 jest uszkodzona gładź I cylindra. Z drugiej strony w wiekowych egzemplarzach zdarza się pęknięcie membrany w podciśnieniowym regulatorze ciśnienia paliwa, a o przedmuchu...
przebieg 192000 km. układ chłodzenia działa. przymierzam sie do wymiany rozrządu. nie wiem co może jeszcze być. myślę o uszczelce pod głowicą.
Jeśli pompa jest sprawna, układ chłodzenia drożny, termostatu brak, a mimo to płyn się gotuje, to najprawdopodobniej uszkodzona jest uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica.
Jest drugi - u góry chłodnicy po lewej stronie stojąc naprzeciw komory silnika (po przeciwnej stronie co zbiornik wyrównawczy) i to on jest najwyższym dostępnym punktem układu chłodzenia (wyżej jest jeszcze korpus przepustnicy, przez który również przepływa płyn).
No to chyba że tak... a czy doraźnie dobić ten korek i zakleić tak na kilka dni zanim się za to zabiorę? Dodano po 40 No to pytanie już nie ważnie wyjaśniłeś wszystko :)
Podejrzewam, że problemem może byc któryś z głośników. Czasem zdaża się przegrzać cewkę głośnika, na której topi się izolacja i cewka dostaje zwarć międzyzwojowych. Wtedy głośnik ma mniejsza impedancję i końcówka mocy dużo szybciej się nagrzewa. Skutkuje to szubszym zadziałaniem zabezpieczenia termicznego i w efekcie odcieciem głosników. Sprawdź sobie...
czujnik temperatury płynu chłodzącego. pozdrawiam
Kolego, wszystko według mnie wskazuje na przedmuchy. Nie wiem jak wygląda układ chłodzenia w punto, czy zbiornik wyrównawczy pracuje jako ciśnieniowy, ale chyba tak jeżeli na chłodnicy jest odpowietrznik i jak jest usytuowany w stosunku do układu chłodzenia. Jeżeli jest najwyższym punktem, to odpowietrzeniu układu oraz uzupełnieniu płynu do połowy zbiornika,...
Termostat sprawdzony? Ile płynu w układzie, układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, nigdzie nie cieknie? Bezpiecznik wentylatora cały, przekaźnik sprawny? Pomierzyłeś/posprawdzałeś cokolwiek po za wymianą czujnika temperatury?
Kiedy ostatnio wymieniałeś przewody zapłonowe i świece? Jak już wymieniałeś ten nieszczęsny silniczek krokowy (po co - przecież działał) to wyczyściłeś chociaż jego gniazdo w korpusie przepustnicy? Jak wygląda sama przepustnica - myłeś ją (jej demontaż jest niezbyt wygodny bo idzie przez nią płyn chłodzący)?
Dzisiaj z rana auto po odpaleniu wydało dzwięk z nagrzewnicy (bulgotanie). Pomyślałem ,że może być to wina zapowietrzonego układu. Postanowiłem więc przy okazji wymienić płyn chłodniczy. Po wymianie i odpowietrzeniu nadal słychać bulgotanie. Jak stoi na wolnych obrotach to nie słychać tego wcale. Podczas dodawania gazu zabulgota i przestaje wraz ze...
Bezpiecznik F24 [10A] (zasilanie z + kluczyka zespołu sterowania chłodzenia wnętrza, centralki elektronicznej zarządzającej automatycznym ruchem szyby po stronie kierowcy, ruchem lusterek wstecznych zewnętrznych) - na samym dole 3-ci od lewej.
Chciałem dokończyć, może komuś się przyda. W parowniku uszkodziła się uszczelka i płyn przedostawał się do kolektora ssącego. Po naprawie parownika nadal występowało szarpanie i układ ogrzewania się zapowietrzał. W końcu po przejechaniu 70 km zauważyłem że spaliny wydobywające się z rury wydechowej zostawiają ślad na jezdni. Zdecydowałem się na zdjęcie...
Witam!!! Chciałbym sie dołaczyć do tematu . Po przejechaniu 20 km zapala się kontrolka od temperatury wczesniej tego niezuwazałem gdyż była to tylko jazda po mieście wyszytko wyszło na trasie.Jaka moze być przyczyna braku wydajności chłodzenia Punto1,1 s55 '98 przebieg prawie 67tyś Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Świece powinny być brązowe, miałem takie Punto, świetne autko ale to tak na marginesie... Auto dość długo się nagrzewa i ciężko w nim odpowietrzyć układ chłodzenia - to raz. Dwa - sprawdź czujnik temperatury płynu, ale ten dla ECU (przy termostacie) - odczytaj na diagnostyce jaką temperaturę silnika widzi ECU w momencie załączenia wentylatora chłodnicy,...
Odpowietrzenie układu chłodzenia w Puncie bez LPG jest trudne, z LPG to już w ogóle... najwyżej położonym miejscem układu chłodzenia jest... korpus przepustnicy i jeśli wszystko zawodzi to można odpowietrzać na przewodach tam idących. Ważne jest też aby zawór w korku zbiornika wyrównawczego działał prawidłowo. Odpowietrzniki fabryczne są dwa - na wężu...
Tylko te do pomiaru temperatury powietrza są najczęściej na zakres -20 (-40) do ok 70 st.Celcjusza a temperatura silnika podczas normalnej pracy temperatura osiąga ok.80 st.Celcjusza, a przy złym chłodzeniu może osiągnąć nawet do ok 95 st.Celcjusza (100).Więc termometr musi posiadać zakres od 40 do 100 st.Celcjusza.
jak Ci słabo grzeje podczas normalnej jazdy zimą, to zasłoń sobie chłodnicę kawałkiem tektury, pomoże na pewno, a na oporne zapalanie bardzo dobry jest samostart Te czasy minęły z ubiegłym ustrojem politycznym. Zamiast udzielać takie bzdurne porady, udzieliłbyś prawidłowej-autor ma wymienić termostat i cieszyć się sauną nawet przy -20*C na zewnątrz...
Witam.Ja mam Punto I 75 SX. Wentylator nawiewu wykręcam bez problemu wkrętakiem krzyżowym po stronie pasażera - mażesz wtedy sprawdzić silnik i zasilanie. Czy w czasie powrotu nie czuć było nawiewu powietrza? U mnie przy wyłączonym wentylatorze w czasie jazdy czuję ruch powietrza. Sama nagrzewnica może nie oddawać ciepła jeśli jest za niski poziom płynu...
Coś przeoczono. Jeśli na benzynie jest ok to problem po stronie lpg. Nic nie wiemy, nie mamy żadnych danych, czasów wtrysków, ciśnienia, temperatury, otwarcia przepustnicy, także nic nie zdiagnozujemy na odległość. Jedyny element osprzętu poza instalacją lpg, który może gorzej pracować na gazie a lepiej na benzynie, to układ zapłonowy (gaz wymaga większego...
Gdyby Ci tylko płynu ubywało to wszystko by pasowało - stopniowa utrata mocy, para z wydechu, zimny chodzi na 2 cylindry, wręcz książkowe objawy przedmuchu do układu chłodzenia. Nie wiem co tam ustawiałeś, ale zapłonu się w tym silniku ustawiać nie da. Na pewno nie idzie jednocześnie na gazie i benzynie, bo na bardzo bogatej mieszance też będzie dymić....
Węże są założone przez gaziaży ale skoro będe wymieniał wtryski to i tak pójdą do kosza. Muszę tylko dokładnie sprawdzić jak powinien oryginalnie obieg płynu chłodzącego wygladać.
Po prostu tego pilnuj i jak spada poniżej min to dolewaj. Dopóki płyn nie schodzi z dnia na dzień, nie ma co panikować. A zbiornik wyrównawczy nie jest przypadkiem wpięty w duży obieg? Wtedy ilość w nim płynu nie ma nic do czasu grzania. Ma, bo jak termostat trochę puści, to nagle do obiegu trafia zimny płyn i termostat ponownie się przymyka. Do pełnego...
Witam, Brudny filtr powietrza, uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, bądź sonda lambda
Sprawdź filtr przeciwpyłkowy (jeśli występuje), A jak z płynem chłodzącym ? zauważyłeś jakieś ubytki? Jeszcze jedno - spróbuj pojeździć na otwartym obiegu powietrza. Pozdrawiam
Zamień wtryskiwacz na inny z listwy.Jeżeli nadal wskaże błąd wtryskiwacza cylindra 2 to usterka może być w sterowniku lub jego okablowaniu.Jeśli wskaże na cylinder do którego przełożono wtryskiwacz nr 2 to trzeba ten wtryskiwacz wymienić. Pojeździj trochę, wypal niespalone paliwo z układu wydechowego. Uszczelka pod głowicą i jej uszkodzenie daje wiele...
pojemność układ chłodzić chłodzić punto schemat punto chłodzić ryzen
hikvision synology android kamera agregat prądotwórczy inwertorowy
fiatt freemont gramofon daniel obroty
Zasilacz do subwoofera 3000W 1500W RMS 1 Ohm Schemat instalacji piekarnika Electrolux EOB6631AOX