Sprawdz ciśnienie paliwa .
Czy temperatura silnika widziana przez ECU jest poprawna? Jakie jest ciśnienie w układzie klimatyzacji?
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Ciśnienie ssania czyli ciśnienie w kolektorze dolotowym, im wyższa wartość tym mniejsze podciśnienie. Poza wymienionymi powodami dochodzi też rozszczelnienie układu podciśnienia, np. usterka serwomechanizmu wspomagania hamulców.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok. 3,5 bar.
Byłem u wielu mechaników, pytałem w kilku warsztatach i nikt nie może mi pomóc. A w którymś z nich zmierzyli ciśnienie paliwa? Może woda w baku?
Podstawa to sprawdzić iskre na świecach i ciśnienie na cylindrach. Jeżeli ok to dalej można szukać
Wkręć manometr i się dowiesz. CZY masz stabilne ciśnienie gazu czy mapsensor siada.
Witam . Odłącz przewód od czujnika oleju na pracującym silniku ,czy kontrolka zgaśnie.Jeżeli nie to może być coś z instalacją przewodami .Jeżeli nadal lekko świeci wymień czujnik ,lub manometrem sprawdź ciśnienie smarowania.
Czy może mi ktoś powiedzieć co zrobiłem źle. Nie wiem jak podnieść ciśnienie EDC15 Punto jtd. Sterowane ciśnieniem, więc może trzeba mechanicznie?
Po drugie podnieś ciśnienie na 1.35 bar
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa.
Pokaż ciśnienie jakie turbo podaje podczas jazdy od "dołu", bo to co zamieściłeś to chyba jakaś przygazówka na postoju.
Najpierw pomierz ciśnienie jeszcze raz z próbą olejową.
jakie powinno by tesh nominalne ciśnienie pompy paliwa?? bez podciśnienia - 3 bary z podciśnieniem - 2,5
Zrób diagnostykę z podglądem parametrów. To zbyt skomplikowane może być. 😁 A wróżb to może luz zaworowy ,ciśnienie paliwa?
Nalałem płynu i nie gotoje nie ma bąbelków i nie robi się ciśnienie
To zostaje jutro sprawdzić pompkę w zbiorniku i regulator ciśnienia
To że słychać pompę to nie znaczy, że daje ciśnienie na listwę wtryskową ;) Z tago co pamiętam na listwie jest zaworek - możesz sprawdzić (ostrożnie) czy jest ciśnienie. Tylko rozłóż jakąś szmatę żeby Ci benzyna silnika nie ochlapała.
Nie świeci Ci się "check engine"? Ciśnienie paliwa powinno wynosić nieco ponad 3 bary (nominalnie pompa ESS 276 ma 3,5 bara).
W Grande Punto nie było silnika SPI... prawidłowe ciśnienie w listwie to 0,35MPa (~3,5bar), pomiar wykonujesz (mniej więcej) prawidłowo.
Podlej go benzyną do gardzieli i zobacz czy zapali. Być może jest za mała dawka wtryskiwanego paliwa, mierzyłeś ciśnienie?
Przydałaby się informacja jaki silnik i jakie punto. Napisz, to odpowiem.
Wyjmij termostat. Pojeździj. Jeśli będzie dalej się grzać to problem z obiegiem. Sprawdź czy jest ciśnienie w układzie. Zajrzyj czy leci płyn na powrocie do zbiorniczka płynu chłodzącego.
czym sie mierzy to ciśnienie?
Proponuje wymienić regulator ciśnienia paliwa. Fakt część nie tania ale bardzo odpowiedzialna za właściwe ciśnienie paliwa
No taa, lepiej zmieniać koła, niż sprawdzić ciśnienie.
Piszesz , że odcina paliwo na wtryskach , tz. odcina - brak impulsów /czas wtrysku/ , czy brak paliwa - ciśnienie?
"ładnie" , to za mało ,jak wyglądają testy przelewowe?Zawór regulacji ciśnienia sprawdzony?
a ciśnienie paliwa ?
niestety to nie rozwiązało problemu. Diagnostyka była robiona? Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Luz maglownicy największy jest w pozycji do jazdy na wprost - jeśli chodzi o sam magiel, ale jest tłumiony częściowo przez ciśnienie oleju w autach ze wspomaganiem. I nie skrzypi, tylko stuka głucho.
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
mierzone ciśnienie oleju?
To nie jest słaba kompresja to że słychać pompę i że z wężyka leci to nie powiedziane że pompa ok zmierz jakie daje ciśnienie.
Mierzyłeś ciśnienie oleju?
Sprawdź ciśnienie paliwa
Przyjrzałbym się ciśnieniu paliwa. A dokładniej pompce. Spróbuj przekręcić kluczyk na zapłon, cofnąć, przekręcić jeszcze raz i dopiero odpalać (niech pompa nabije ciśnienie).
A może za małe ciśnienie paliwa
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Sprzedany za 8500.
Powodem może być zabrudzona przepustnica, przez co silnik dostaje za mało powietrza ewentualnie nieprawidłowe ciśnienie paliwa.
Rozłącza pewnie gazownie, bo sterownik widzi niskie ciśnienie gazu. P1 ma poniżej 500mbar. Tylko czemu podczas jazdy na benzynie? Albo sterownik gazu, albo coś w wiązce źle podpięte.
powiem tak ze skrzynia closed wycisza troche glosnik ale daje lepsze osiagi zapoznaj sie z ta tabelka moze to ci cos podpowie:D http://www.ifb.pl/~mateo/car-audio/obudo...
Ciśnienie paliwa ,wtrysk-sprawdż.
Wszystkiego się trzeba domyślać. Ale na łoko to wygląda na problemy z zapłonem na garze 2 i ogólnie problemy z wypadaniem zapłonu. Jest jeszcze coś z lambda. Albo problem a obwodem, albo za ubogo podczas przyspieszania. Także do sprawdzenia układ zapłonowy ,lambda , ciśnienie paliwa ,no może jeszcze ciśnienie na garach?
Teraz na popuszczonych wtryskach pokapało tylko coś przy rozruchu a ciśnienie 0
Na początek sprawdzić ciśnienie w ogumieniu.
sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Co pokazuje analiza spalin, pewnie bardzo uboga mieszanka... Pompa paliwa daje dobrze Dobrze czyli jakie ciśnienie?
Mógł byś wstawić screena z parametrów? A ciśnienie na tłokach jakie???
jeżeli masz silną iskre na wszystkich czterech garach to zmierz ciśnienie sprężania :)
tajemnica poliszynela ciśnienie paliwa lub wtryskiwacz
dzięki ale mimo wszystko powinien się odezwać, jednak sprawdzę ciśnienie na cylindrach.
Jak mam to sprawdzić? Na oko wygląda ok, trzeba ciśnienie w komorze sprawdzić?
Skoro wiesz już takie rzeczy to czemu nie piszesz że sprawdziłeś instalację czujnika i ciśnienie oleju, oraz jakie były wyniki diagnozy?
Jeżeli nie regulator to albo elektryka (przewody) albo pompa wysokiego ciśnienia, sprawdź jakie widzi ciśnienie zmierzone a jakie oczekiwane !
Byłeś u gazownika, który sprawdzał ciśnienie przed wtryskami?
Wstawiłeś drugi reduktor ale może ma on ustawione niższe ciśnienie niż poprzedni stąd centrala odłącza LPG bo ciśnienie spada poniżej ustawionego w programie. Trzeba zobaczyć co widzi interfejs i ajkie jest ustawione ciśnienie.
Przydało by się pewnie zregenerować i wyregulować ciśnienie na reduktorze.
Potrzebuję schematu do Fiata punto 2009r z fabryczną instalacją na gaz ziemny. Auto ma zdemontowaną instalację gazu i wyrzuca bład P0190 - zbyt niskie ciśnienie paliwa. Potrzebuję informacji gdzie i którymi przewodami był podłączony czujnik ciśnienia w butli.
"usterka mechaniczna silnika" - czy ogrzewanie w twoim punto zmieniło swoją wydajność, czy zwiększyło się ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, czy w ciągu roku odkąd zauważyłeś problem musiałeś uzupełniać układ choćby niewielkimi ilościami płynu?
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Proste. Na zimnym silniku sprawdzasz co widzi ten czujnik. Tj temperatura powietrza oraz ciśnienie w kolektorze ssącym
mierzyłeś ciśnienie paliwa? Ps-nie widziłem punto I 1,2 z 16 wentylami.
Podłączyć się pod komputer i zobaczyć parametry, czy zapłony wypadają, zmierzyć ciśnienie pompy paliwa.
Jeśli tylko wymieniłeś uszczelkę, to czeka Cię powtórka z rozrywki, jak miałeś przedmuch i jakiś czas tak jeździłeś to obowiązkowo planowanie głowicy przy wymianie uszczelki. Zapewne będzie Cię też czekać wymiana nagrzewnicy, bo lubi się rozszczelnić jak w układzie robi się za duże ciśnienie.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Może masz przewody gumowe zapchane co idą do zacisku a jak odpowietrzałeś to ciśnienie było w zacisku
Gdyż czujnik abs'u widzi, że koło nie obraca się, a pozostałe tak i upuszcza ciśnienie płynu w układzie.
Olej może być stary i po rozgrzaniu traci parametry. Albo przez brak wymian oleju panewki się skończyły i po rozgrzaniu silnik traci ciśnienie przez panewki.
Z twojego opisu wynika iż masz uszkodzoną uszczelkę głowicy, przed zamontowaniem nowej uszczelki z planuj głowicę będzie wyprężona co do pompy nie musi być uszkodzona.
To niech sprawdzi pompę i regulator ciśnienia paliwa.Wyraźny objaw niedomagania regulatora ciśnienia paliwa zaciskasz wężyk zwiększa się ciśnienie na wtrysku.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
A MAP pokazuje dokładnie? Nie wiem jak 16V ale 8V też ma parametr Ciśnienia Atmosferycznego mimo że czujnika nie posiada. Zczytuje ciśnienie z MAP sensora przed uruchomieniem silnika. Wtedy tam jest atmosferyczne. Czy 16V robi tak samo? Możliwe...
otwory technologiczne zaślepka prawdopodobnie przerdzewiała , do wymiany kupisz po wymiarze ori albo dobierzesz coś w sklepie z cześciami do ciągników, klej morze ciśnienie wypchnąć z czasem
Reduktor i wtryski LPG są nowe dobrej firmy więc raczej bym je wykluczał. Poza tym kilka godz po zgaszeniu w przewodach nadal jest ciśnienie a w przypadku przedostawania się gazu do kolektora ciśnienie by uciekało.
:) Nigdy nie słyszałem żeby pompa mruczała .Może co najwyżej buczeć, dobrze by było sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jest problem z odpaleniem.
W przewodzie do listwy zawsze jest ciśnienie. Wtryski mają utrzymać. Jakie tam masz założone?
Lancia Y10 to w zasadzie jest Punto... silnik jest ten sam, tylko na innym osprzęcie. Standardowy przegląd: - skład mieszanki, - ciśnienie paliwa, - regulacja zaworów, - sprawdzenie szczelności dolotu, - czujnik podciśnienia.
Ciśnienie 15 a na jednym 13 Dodano po 11 Według mechanika świece są ok, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wydaje mi się że obrotomierz pokazuje około 900 a komputer 730. Wszystkie parametry,ciśnienia, sondy są w normie
właśnie tu problemy przerywania i dławienia sie silnika występują przy ciepłym silniku zimny chodzi bez problemu. Dodano po 4 to nie ja sprawdzałem to ciśnienie tylko znajomy mechanior bo ja juz w prenym momencie sie poddałem i oddałem go komuś żeby spojrzał świeżym okiem na tą całą sprawę i on wybadał to za duże ciśnienie.
Przepraszam za być może wprowadzenie w błąd w poprzedniej wypowiedzi ale nie wiem czemu zasugerowałem się ze to benzyna. Ciśnienia jakie powinny być to według moich danych niskie ciśnienie 2-3 barów a wysokie ciśnienie 200obr/min powyżej 300 barów, ale również dobrze może głupieje coś czujnik ciśnienia paliwa albo regulator ciśnienia.
Załóż czujnik i podłącz do niego multimetr na zakresie omomierza, zamiast oryginalnej wtyczki do komputera (zostaw niepodłączoną). Uruchom silnik i napisz co pokazywał multimetr przed, a co po uruchomieniu silnika.
Czynnika było 440 g po wypompowaniu, niestety nie zapisałem jak wyglądało ciśnienie przy zwiększonych obrotach silnika.
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze, że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000 kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 Zauważyłem na komputerze, że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000 kPa na biegu jałowym. Tak ma być? (at)ElektrodaBot
Sprawdz ciśnienie sprężania w cylindrach kolego! Pozdrawiam!
To pewnie jeszcze raz rozrząd do kontroli jak to się stało po twojej naprawie. Kręci tylko do 3 tys ? Wszystko skontrolowane czyli ? Ciśnienie paliwa na listwie ?
Jak kolega wyżej, podepnij komputer odczytaj błędy. Jeśli znajdziesz błędy cewki, to wiadomo, jak błędów nie będzie też obstawiałbym cewkę, o ile ciśnienie paliwa w normie.
jest całkowita turbo dziura, dawka paliwa skacze 20-30 mg Oglądałeś nie to co trzeba, jakie ciśnienie doładowania?
no to albo przewód zapłonowy, albo nie masz kompresji na tym cylindrze, zmierz ciśnienie i bedziesz wszystko wiedział...
Benzyny jest ok 40% zbiornika... Jak już napisałem - pompa paliwa i ciśnienie w obwodzie jest dobre, filtry (poza olejowym) zostały wymienione, czujka temperatury działa Dobre ciśnienie paliwa czyli jakie????? Poza tym punto II nie posiada jako takiego filtra paliwa, tylko siateczkę na pompie paliwa.
jakie maż ciśnienie na cylindrach, nie bierze czasem oleju
Oringi przy regulatorze paliwa w baku. Niby świeża pompa a uciekało ciśnienie i glupiało. Pojechało nie wróciło zamykam.
A co pokazuje komputer ? Jakie ciśnienie na listwie ? Jakieś błędy ? Parametry na żywo ok ?
Utrudnia cofanie się płynu hamulcowego, co skutkuje wysunięciem tłoczków z cylinderka i ocieranie szczęk o bęben. Napisałem Tobie, że łatwo to sprawdzić luzując odpowietrznik, jeśli nawet minimalna ilość płynu wyleci pod ciśnieniem, masz przyczynę.
Spróbuj na początek przeglądnąć instalacje elektryczna wokół silnika i do ECU. Jak wygląda ciśnienie doładowania widziane przez ECU.
ciśnienie punto ciśnienie oleju punto czujnik ciśnienie punto
focal wzmacniacze nexen opony mrugać rezerwa
Dlaczego bolce wtyczki kopią po wyciągnięciu? Błąd F7 Saturation fault w Vacon NXP00225 - naprawa