To czemu śmierdzi ci paliwem z wydechu, jak wszystko masz w porządku?
Na czujniku od punto nie odpalała ale próbowała tylko blokowało silnik jakby iskra była nie w tym momencie. Ale na tym czujniku z punto iskra była i wtryski podawały paliwo. Ogólnie pompa pracuje i na tych nowych czujnikach tylko wtryski nie. Może być możliwe że dwa nowe czujniki są uszkodzone ?
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
P0130 Czujnik O2 - usterka P0141 Podgrzewacz czujnika - usterka P0170 Czujnik O2 - usterka dostrajania paliwa P1170 Dostrajanie mieszanki - dawka uboga Odepnij sondę, może zwarcie robi. Jeśli paliwo podaje, na świecach jest iskra to pozostaje rozrząd.
Sam sobie odpowiedziałeś a czujnik położenia wału korbowego
Witaj jak jest pełno paliwa to oporność jest w granicach 10 ,30 ,om
Takie wyłączniki były Fiat Punto czy Renault Megan lecz w Oplu wyłącznika nie ma . Trzeba zrobić diagnostykę wówczas będzie wiadomo co się dzieje. W Zafira A często awarii ulegały kostki stacyjki, może problem z imo,
Witam moim zdaniem jeśli iskra jest i wtryski puszczają paliwo to czujnik wału odpada,może rozrząd sprawdzić
Jak wymieniłeś ECU skoro tam jest immo? Sprawdź czy podaje paliwo - jeżeli nie to może być problem w czujniku wału.
Z początku komputer pokazywał błąd od czujnika wału, ale po ustawieniu rozrządu znikł.
Witam, Kolego a silnik przestal odpalac po skasowaniu bledow zwiazanych z ABS i TC czy byl jeszcze jakis blad w silniku. Na poczatek bym sprawdzil czy: - Immo z kluczyka gasnie, - Paliwo dochodzi, czy dziala pompka paliwa, - Czy jest iskra, - Rozrzad jeszcze raz czy jest poprawnie ustawiony na znakach, - Sprawdz bezpieczniki, czy wszystkie sa w porzadku,...
I tak powinno być. Przekaźnik zostaje załączony z ECU dopiero jak są impulsy z czujnika wału. Bo po co tłoczyć paliwo jak silnik nie kręci się.
Oleju mi bierze z 0,1 litra na 100 km ale może to być spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów. Czyli 1l na 1000km - jakby to był wyciek, to byś miał kałużę oleju pod samochodem... choć przy takim spalaniu, jeśli paliwo nie wycieka to oleju powinno przybywać, bo ten silnik "nie przepali" 20l/100km. czujnik ciśnienia i temperatury (map sensor) - wymieniłem...
Jest instalacja gazowa w aucie? -paliwo -iskra Może być czujnik położenia wału, może być cewka, może być pompa.
Są różne rozwiązania by "uśredniać" odczyt z czujnika i pokazywać w miarę stabilnie: elektronicze właśnie "uśredniacze", smar na wskazówkach, czy jak w Maluchu - studzienka z tłoczkiem połączonym z pływakiem, gdzie paliwo przepychając się między studzienką a tłoczkiem łagodzi skoki. Nie wiem jak to jest w Punto, ale jeśli to Kolegę bardzo denerwuje...
Iskra jest? paliwo podaje? Jeżeli problem wystęuje w zależności od temperatury to sprawdź czujniki temperatury, czujnik w kolektorze i ewentualnie przepustnicę....
Podpiąć pod jakiś sprzęt diagnostyczny i zobaczyć co ciekawego powie. A paliwo wgl. dostaje? Wspomniany czujnik położenia wału daje znaki życia?
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Sprawdź złącza czujników na listwie paliwa.
A świstak siedzi i zawija w sreberka. To pokaż w tym Punto czujnik ciśnienia paliwa, chyba że na jakiejś innej podstawie niby wyłącza tą pompę? To zdradź na jakiej. Na jednym z końcy listwy magistrali wtryskowej. Pokaż jakiś przykład, bo ja nigdy nie widziałem to może się doedukuję.
to wyobraź sobie że wypinam wtyki w gnieździe do pompki, które są od pływaka, i dalej świeci na czerwono, informując o niskim poziomie paliwa, pomimo tego że bak jest pełny
Na co tu porada. Podjechać pod jakikolwiek serwis i odczytać błędy. Nie mów że jakiś serwis nie będzie w stanie tego zrobić. Może czujnik położenia wału uszkodzony, może coś z zasilaniem paliwem nie tak... Można gdybać.
A to się porobiło ja sprawdziłbym jeszcze czujnik wału weź zwykły Miernik sprawdź czy masz zasilanie 5v najlepszy byłby oscyloskop a to 400bar ? Odepnij czujnik na listwie i zobacz czy się zmieni lepszy komp by się przydał albo coś przy pompie pomyliłeś popuść nakrętki na przewodach przy wtryskach i pokręć czy paliwo leci z resztą każdy czujnik sprawdź...
ze moze to byc czujnik polozenia Gdyby to była wina czujnika położenia wału to nie było by iskry i nie kluczował by wtryskiwacz, bo sygnał z czujnika położenia wału jest podstawowym sygnałem inicjującym. Nie ma tam innego czujnika, np wałka rozrządu, z którego system mógł by w razie awarii brać sygnał.
Może czujnik temperatury silnika? Jak odpalasz psikaj np plakiem w kolektor ssący . Jeśli zagada to raczej wina układu paliwowego tudzież czujnik temperatury podaje błędne dane.Kontrolka awarii nie sygnalizuje niesprawności?Jaki to wogóle model i silnik ?
Mam problem z samochodem. Wieczorem postawiony w garażu i rano już nie odpalił. May posprawdzałem. Oporność czujnika wału 580ohm. Pompa paliwa pracuje po przekręceniu kluczyka. Immobilisera już nie ma ani alarmu. Rozrusznik kręci. Pod komputer nie mogę podłączyć bo nie ma zasilania na wtyczce. A to kolego dziwna diagnoza.Nawet nie sprawdziłeś czy jest...
Witam od parę lat posiadam grande punto 1.4 b który ma problemy z odpaleniem na zimnym tak jak by mu paliwo odcięło wymieniłem pierw pompę paliwa na używana bez zmian zakupilem 2 nową dalej to samo ;/ wymienilem swiece kable map sensor czujnik temperatury..wtryski wraz zlistwą,czujnik położenia wałka oraz wału takrze dalej beż zmian brak błędów;( sądy...
Witam Mam problem z moim Punto, po wymianie sprzęgła przestał odpalać. Czujnik położenia wału dwa razy wymieniony na Valeo, wymieniony rozrusznik i sprawdzone wszystko co tylko możliwe, paliwo dochodzi, samochód kręci ale nie odpala, natomiast wystarczy mała górka lub delikatne psiknięcie plaka i samochód działa. Nie przerywa pracuje ładnie. Obroty...
Witam. Koledzy mam spory problem od jakiegoś czasu moje Punto pali 10l/70km co daje ok 14/100km. Czy się jedzie 80km/h czy 140 spalanie takie same Z wydechu czuć paliwo, jest spore odczucie spadku mocy. Już nie wiem co robić, wymieniłem w sumie wszystko co możliwe: -przewody zapłonowe -wtrysk paliwa -sonda lambda -filtr paliwa -czujnik temp Nie łapie...
pracuje idealnie na odłączonej sondzie,więc tak samo będzie chodzić na gazie,nie zauwazyłem zeby zwiększymy sie czasy otwarcia wtryskiwaczy przy odlaczonej sondzie wiec wlasnie to ten odczyt ( w ms) jest pobierany przez sterownik gazowy i wedlug tych wartosci podawany jest gaz przez wtryskiwacze gazowe,czyli teoretycznie powinno być ok na gazie. Niestety...
Sandamiano jakby padl czujnik położenia wału silnik by kręcił miałem tak w voyagerze a tutaj przy podpietym sterowniku alarmu zero reakcji pompki paliwa oraz zero trybienia rozrusznika...
Pod maską na grodzi jest szeroki przekażnik poruszaj zlącze i sprawdż 2 bezpieczniki obok Zmierz oporność czujnika okolo 700 om
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
wedlug mnie stawiam na czujnik polozenia walu badz czujnik cisnienia pompy paliwowej.poniewaz pompa dziala a paliwo rowniez dostaje nieco troche dziwne. ale czekam na mechanika trzeba bedzie zdiagnozowac.napisze jak jest . odpalasz chwile pojezdzisz jak sie rozgrzeje i nagle check engine i gasnie odpalic mozesz jak ostygnie.tak to wyglada i tak w non...
Może zamarzł któryś z zawór od gazu i dostaje dwa paliwa na raz. A jak go zapalisz to jakie ma obroty? Jak ma koło 1000-1200 to znaczy że automatyczne ssanie działa, tylko czy jak sie nagrzeje to czy wyłącz sie czy dalej ma takie obroty, bo może być uszkodzony czujnik temperatutry silnika i cały czas podaje mu ssanie i sie dławi paliwem bo go dostaje...
Podaje paliwo przy kręceniu , czy tylko na chwilę po włączeniu kluczyka? Jeżeli tylko po włączeniu kluczyka , to czujnik na wale - inaczej to cewka lub jej sterowanie z ECU.To ostatnie jest mało podobne.
Przedewszystkim SPRAWDŻ CZUJNIK TEMPERATURY SILNIKA(DLA KOMPUTERA) czy nie zawyża ci temperatury,jeśli okaże się ok zdemątuj i dokładnie umyj przepustnicę a o ile i to nie pomoże postaraj się wyjeżdzić maksymalnie paliwo(uwaga na pompę paliwa)i zatankuj świeżego paliwa no i problem z głowy
Zobacz Kolego ten alarm, to jakaś dokładka? Może ma rozłączanie jakiegoś obwodu i zimny lut albo przekaźnik w nim szaleje, dokonaj pomiarów w momencie kiedy nie pali, ISKRA czy PALIWO, mi to jednak zdecydowanie wygląda na czujnik obrotów wału, zobacz przewody, konektory, odepnij czujnik temperatury i zobacz czy usterka wystąpi. ECU wydaje się mało możliwe...
Witam ! Mam taki problem z Fiatem G. Punto 1,2 8V auto ciężko pali gdy jest zimny silnik, a teraz problem narasta, Rano trzeba długo kręcić, 2-3 razy zanim odpali, przez kilka sekund pracuje nierówno, nie wchodzi na obroty, wypadają zapłony. Wymieniłem : świece, kable, pompę paliwa, map-sensor (czujnik temp. pow. zasysanego), sprawdziłem luzy zaworowe...
Witam serdecznie Odebrałem auto od mechanika po wymianie czujnika położenia wału. Po przejechaniu 100 km zaczęły się problemy, znów nie mogłem go uruchomić. Okazało się, że tylko auto mogę odpalić i jeździć na gazie. Cały czas świeci (i tylko) czerwona kontrolka od wtrysku. Jak przełączę na paliwo, auto od razu gaśnie. Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem...
Może szukać nie w tym miejscu co trzeba. Sprawdzić na poczatek czy pompa paliwa podaje paliwo, czy iskra jest. Moze padł ci immo, ktorym klluczykiem krecisz, tam we fiacie jest serwisówka jezeli nią odpalasz to immo sie rozprogramowuje. Jeżeli to wszystko gra to czujnik położenia wałka rozrządu. To metdy tradycyjne oczywiście problem może tkwić w instalacji...
...tylko pomyśl co steruje tym krokowym i na podstwie odczytu z jakiego czujnika. IAT (czujn. temp. powietrza) ma stosunkowo niewielkie znaczenie, dużo istotniejszy jest ECT (czujn. temp. silnika) ale gdyby znacząco zaniżał temperaturę silnik miałby podniesione wolne obroty - dla tego silnika mają one wynosić ok 850 obr/min. Kiedy ostatnio regulowałeś...
Prawdopodobne przyczyny: -uszkodzony czujnik poziomu paliwa w zbiorniku -uszkodzone połączenie miedzy czujnikiem paliwa a bodycomputer-em -uszkodzony bodycomputer
Witam mam problem z pracom silnika,hodzi oto ze przy włonczeniu silnika chodzi jak by palił na 3 gary, jak mu dodam gazu to zaczyna hodzić normalnie po jakiś 20 sek. Swiece wymieniłem wszystkie na nowe jak i kable wysokiego napięcia czujniki posprawdzałem są OK ale jest to samo .Dodam jeszcze ze przed tom usterkom przy załączeniu zapłonu wtrysk podawał...
Pod korkiem czysto.Plyny ok uszczelka pod glowica ok.spaliny nie śmierdzą paliwem oleju nie bierze nic .Jak temperatura spadnie to działa wszystko ok.Na gorącym silniku odpala ale trzeba ldodaću gaz Normalnie przekrecam kluczyk i odpala Bez gazu.Rece opadają mi już Odepnij czujnik temperatury płynu.
Przy czujniku jest tzw. tłumik coś podobnego do strzykawki lekarskiej tylko, że tłoczek luźniej się porusza. Najprawdopodobniej został on odłączony od dźwigni pływaka, albo w ogóle go mechanior zgubił.
Dalej nie rozumiesz i się upierasz przy swoim. LPG to nie jest nie wiadomo co - tylko inne paliwo. Wystarczy zmienić czas dawki paliwa i już. Przecież przy PB nie ma znaczenia czy silnik ma 3000rpm czy 1500rpm skoro z mapy zapisanej w ECU oraz odczycie MAPsensora wyjdzie czas wtrysku np. 6ms. Sterownik LPG w ogóle nie insertują ani obroty, ani ciśnienie...
Widzę że dalej wałkujecie ten temat szkoda czasu. 11111olo -masz cierpliwość no ale szkoda że nie szukasz tylko czekasz jak ktoś ci powie cały wykład na temat instalacji. No dobra w mieszalniku elektrozawory zostają włączone w momencie przejścia silnik na gaz. W sekwencji zostaną załączone do momentu uzyskania właściwego ciśnienia w magistrali gazowej...
prawdopodobnie masz założony nieodpowiedni czujnik w zbiorniku paliwa
Jeśli na obu paliwach to samo to do sprawdzenia układ zapłonowy- świece, przewody, cewki, czujnik położenia wału, wałka rozrządu, podłączyć pod komputer może coś ma w pamięci i naprowadzi na przyczynę Ten stóg siana jak mawiają mechanicy nie jest aż taki wielki.
Problem rozwiązany, wystarczyło zdjąć i przestawić wskazówki
Witam mam problem z puntem otóż jak jest zimny to gaśnie nie trzyma obrotów jak przegazuje to jak by sie cud stał i obroty są idealne co zrobiłem: wymieniłem czujnik temperatury płynu,akumulator nowy, silniczek krokowy wyczyściłem opornorność sprawdziłem ok 50ohm czyli tak jak ma być napięcie jest ,filtr evap napiecie jest, pompka paliwo podaje,bezpieczniki...
Witam i proszę o radę: Jeszcze wczoraj wszystko było ok i samochodzik palil bez problemów, no pozatym ze piszczał czasem chwile na 1 czy 2 ale przestawal zaraz (zamierzalem sprawdzic pasek od alternatora ale juz nie zdarzylem)Dzisiaj wogole nie chcial odpalić akumulator na poczatku "kiełtał" pozniej probowaliśmy go pchnąc i na kable odpalać i nic:/...
Witam Mam problem z moim Punto samochód nie opala . Czyli kręcę kluczykiem i nic wszystko chodzi tak jak powinno, rozrusznik się kręci alternator na pewno sprawny. komputer IAW 8F5T Sprawdzałem na programie IAW-Scan2 wykrył tylko błąd napięcie akumulatora. Testy przechodzi wszystkie jakie oferuje IAW-scan2 i nie wykrył problemu. Powiem co sprawdziłem...
Kupie uzywkę czystą , bez imo . Troche droższe , ale to i tak znikome koszty.Moze byc np z punto? Nie zapomnij przeciąć kabla od centralki CODE przy wtyczce sterownika. Sterownik na próbę może być z Punto 1.1 lub 1.2SPI ale docelowo powinien być z SC 0.9. Bede kombinował wieczorem z tym programem , zdiagnozuje pompę przez niego? Nie, w obwodzie zasilania...
Jeżeli wtryskiwacz "strzela" paliwem,więc ECI widzi obroty wału,więc czujnik położena sprawny.Dalej-jeżeli czujnik dobry,i działa wtryskiwacz,więc iskra też będzie,przynajmniej na dwu cylindrach. Po mojemu-albo wlana jakaś "dziwna" ta nowa benzyna,albo się odmeldował pasek rozrządu,jeżeli komuś wpadło opdalac to na pych.No-chyba że świece.
Witam Na poczatku opisze problem: Posiadam samochód Fiat Punto II silnik 1.2 8V z 2002 roku, od niedawna ma problemy z pracą na benzynie, problemy te pojawiają się w bardzo róznych momentach wiec trudno sprecyzowac czym są spowodowane, raz gdy silnik jest rozgrzany raz gdy zimny po przejechaniu kilometra albo pięciu, czasami ma problem z zapaleniem...
bez zdiagnozowania testerem ciężko powiedzieć co powoduje świecenie lampki ,przy bogatej mieszance może byc map sensor lub jego weżyk.Odpal go na benzynie podłącz miernik pod sondę i zciskaj przewód doprowadzający paliwo szczypcami ,napiecie sondy powinno spadac do 0,1V.Jeśli spada to sonda ok.Za wysokie cisnienie paliwa?? Powinno byc ok 1 bar.Oporność...
Być może kwestia korków powietrznych w przewodach paliwowych. Trzeba zaobserwować co z ciśnieniem paliwa.
Witam. Znów mam problem z Punciakiem jak w temacie... Samochód trafił do mnie z objawami uszkodzonego sterownika - taki odczyt z KTS-a, nie dało się go uruchomić, brak iskry, pompka nie ruszała itd. kiedyś tam robiłem innego punto i został mi sterownik, więc podpinam i chodzi - i tu się zaczyna cyrk. Silnik uruchamia się bez problemu, pracuje bardzo...
Witam. 3 miesiące temu kupiłem punto 2,rocznik 2002 1.2 8V. Przez 3 tygodnie było ok,lecz po pewnym czasie autko przestało odpalać.Do tej pory wymienione - przepustnica,cewki,kable,świece,czyjnik położenia wału i podmiana czujnika wałka,sterownika wtrysku (z programowaniem imo). Auto w dalszym ciągu odpali na dotyk ale odrazu gaśnie,chyba że przytrzymie...
Odnośnie wycieków paliwa sprawdziłem przewody paliwowe i regulator ciśnienia wszystko jest szczelne. Przepustnica jak i cała obudowa jest czyściutka żadnych zanieczyszczeń ( jak nowa ) jednak zainteresował mnie sam wtrysk, pierwsze na co zwróciłem uwagę to sposób w jaki rozpyla co prawda nigdy nie miałem przyjemności zobaczyć jak powinien rozpylać jedno...
Sprawdź wiązkę od czujnika ciśnienia , przemierz ja od ecu do czujnika .
Gdzieś po drodze przewodu paliwowego jest? A jest?
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Podczas wystąpienia usterki przełącz na paliwo.Jeśli problem zniknie wiadomo że coś z zasilaniem gazu.Jeśli problem zostanie proponuje odczytać błędy.Możliwa przyczyna:czujnik wału.Po zagrzaniu może tracić swoje właściwości magnetyczne.Latka lecą a czujniki się starzeją.Lecz upewnij się u elektryka zanim zmienisz bo jest drogi.Niech chłopaki zaproponują...
To chyba żart. Im mniejsza oporność czujnika tym mniejsza ilość paliwa a to ssanie automatyczne jest już we wszystkich autach. Ja mam auto 10 lat i wszystkie auta mają takie ssanie - chyba że jego nazwa jest inna Tłumaczę zatem: Układ elektroniki silnika na podstawie odczytu min. wartości temperatury silnika i temperatury zasysanego powietrza wzbogaca...
Jak w temacie. Zastanawiam się nad zakupem nowego używanego samochodu. Samochód powinien być mały, w wersji 5d, palić na trasie, w cyklu mieszanym i w mieście nie więcej jak 7-8-9l/LPG na 100km. Ewentualnie w dieslu 4-5-6l/ON na 100km. Choć bardziej by mi odpowiadał gaz. Cena do 10 500 zł. Rocznikowo powyżej 2000R Przeglądam różne opinie i nic z nich...
Witajcie, od tygodnia mam problem z punto, silnik to standardowa jednostka 1.2 8v z dwoma sondami lambda. Komputer samochodu pokazuje spalanie 15l/100, i podobnie też pali. Po resecie klemą jest dobrze kilka dni, tzn komputer pokazuje spalanie w miarę dobrze i jest odczuwalne zmniejszenie zużycia, potem sytuacja powraca. Sondy lambda pracują, check...
niewiem w jaim stopniu koleżanka obyta z silnikami, na pierwszy ogień czujnik temp. silnika. odpiąc i zobaczyc czy na niego reaguje.(niebieska kostka przy termostacie) kiedy dobrze pracuje odpiąc nastawnik biegu jałowego i sprawdzic reakcje jak bedzie ciepły jescze jest możliwosc, że pracuje na obu paliwach jedoczesnie i go zalewa. Dwie opcje, albo...
W trasie (Bielsko-Sosnowiec - DK-86) to auto paliło mi ok 6,5l/100km przy spokojnej jeździe (nie przekraczając 2500 rpm i starając się jechać maksymalnie płynnie). Miałem problem po założeniu sondy "uniwersalnej" Boscha z Allegro. Oryginał też był BOSCH ale ta uniwersalna miała dodatkową osłonę. Próbowałem też "Allegrowej" podróby NGK - to w ogóle była...
Z układu wtryskowo-zapłonowego to co pisze Michał_74 + oczywiście sterownik silnika , jeśli masz ten na przepustnicy MM , pada sterowanie jednej cewki , można go zrobić na douczenie , albo całkowicie wyprogramować IMMO , gaz nie ma tu nic do rzeczy , bo ustawienia są do silnika . Z tego co ty piszesz to , świece, przewody, cewki, pompę paliwa, czujnik...
Witam Podczas jazdy (na zimnym silniku) przed skrzyżowaniem zgasł, ale go pokreciłem i zapalił (szarpało silnikiem) ale po 30 metrach zgasł całkowicie. Próbowałem go dalej odpalić ale po pojawieniu się ikony Immo dałem za wygraną(to było z rana). Wieczorem po dosyć długim kręceniu z wypadającymi zapłonami odpalił. Gdy zewrze się odpiętą masę od akumulatora...
Kupiłem Opla Vectre C 2.2 diesel 125KM. Zauważyłem że na 1szybm biegu jest troche mułowaty, poprzednie punto 1.2 sporting to był pocisk w porównaniu z tym... ale to jest najmniejszy problem. Prawie zawsze na 5tym biegu,czasem na 4tym po przekroczeniu 2700obr zapala sie zółta kontrolka -samochód z kluczem francuskim (tryb awaryjny) i auto nagle traci...
Dzień dobry, Mam interface diagnostyczny ale niestety nie znam sie dobrze na diagnostyce, a obawiam sie oddać auto do "specjalisty" - mam nadzieję, że ktoś życzliwy pomoże w diagnostyce na podstawie przedstawionych przeze mnie symptomów. - Spalanie 9-10l/100km niezależnie od stylu jazdy - Na przeglądzie wyszło za dużo CO w spalinach (bardzo bogata mieszanka)...
Sprawdz oporność czujnika temp.Przy temp.silnika ok90 st.powina wynosić od 250 Ohm do 350 Ohm.Czujnik temp.paliwa znajduje sie w pompie wtryskowej.Wg.tej wartości korygowana jest dawka paliwa oraz punt zapłonu
Witam! Jestem właścicielem Punto II 1.2 (2002r.) od kilku lat i można powiedzieć, że dla tego auta zrobiłem już tyle, że nie można już mówić o mojej głupocie, to musi być pasja. No ale mniejsza z tym. Co jakiś czas mam problem z pojawiającym się błędem P0420. Zapala się check najczęściej na zimnym silniku lub gdy jest zimno, przede wszystkim kiedy jest...
Być może uszkodzony czujnik temperatury i ECU podaje złe dawki paliwa.
Silnik założony. Pasek ustawiony na znaki. We włoskiej serwisówce Punto 1,2 wyczytałem, że nie wolno sugerować się znakami na kole fonicznym i zamachowym podczas ustawiania rozrządu. Tylko znaczniki na kołach + znaczniki na pasku. Musi gadać. Oczywiście to, że silnik siedzi w komorze nie zakończyło problemów. Trzeba zrobić dystansową podkładkę (12mm)...
Lancia Y10 to w zasadzie jest Punto... silnik jest ten sam, tylko na innym osprzęcie. Standardowy przegląd: - skład mieszanki, - ciśnienie paliwa, - regulacja zaworów, - sprawdzenie szczelności dolotu, - czujnik podciśnienia.
Z bańki zapala normalnie? Nikt przypadkiem nie zalał benzyny? Jeżeli powyższe nie pasuje to: drożność przewodów paliwowych oraz filtra paliwa czujnik ciśnienia zawór w pompie wiązka elektryczna Jeżeli nadal nic, to wtryski do sprawdzenia na stole.
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Roli poszukałem i znalazłem... Wlewanie benzyny o większej liczbie oktan niż ta, dla której ustawiono silnik nie ma sensu. Będzie cichszy, ale niestety słabszy. Może palić trochę więcej. Jeżeli czujnik jest, należy wlewać paliwo o jak najwyższej liczbie oktan. Liczba oktan wskazuje na tendencję do spalania stukowego danego rodzaju paliwa. Im jest większa,...
Mama pytanie gdzie podpiąć się z odcięciem zapłonu w Punto I, pompa paliwa odpada jeżdżę na gazie, czy może to być np. czujnik połozenia wału (ten przy pasku rozrządu)? HELP.
Tak sie zastanawiam jaki Ty czujnik rozłaczyłeś bo w punto 1,2 niema żadnego czujnika na listwie paliwowej a z tą masą przy silniku to jest tak że izolacja na końcówce trzyma a połaczenia niema, jeśli nie dawałeś dodatkowej masy na silnik to spróbuj ją dołaczyć na chwilę. Jak możesz zrób zdięcie tego czujnika co odłaczyłeś.
Wymieniłem czujnik poł. wału trochę pomogło, przyczyna była w zapowietrzającym się baku, podciśnienie w baku ograniczało pompkę paliwa. Temat zamykam
z czego pochodzi schemat instalacji Punto który zamieściliście w tym wątku? Ma ktoś taki sam do Seicento SPI? U Mnie padł przekaźnik. Faza dochodzi ale już nie wychodzi. Muszę to zastąpić czymś innym bo 75zł nie dam. Aha, czujnik uderzeniowy wywalam...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
Witam wszystkich, a wiec opisze mój problem. Autko odpala normalnie na benzynie, po czym przełączy się na gaz, obroty ok. nie falują, jedzie normalnie. I problem zaczyna się po przejechaniu nastu km gdy silnik się nagrzeje, jedzie normalnie ale np. po dojechaniu do świateł na luzie lubi zgasnąć i tu się zaczyna problem bo nie chce się uruchomić, kontrolki...
to kontrolka obecnosci wody w filtrze paliwa , trzeba oczyscic odstojnik ,jesli bedzie dalej swiecic to znaczy ze zepsol sie czujnik najlepsze wyjscie wypiac z niego wtyczke
Kolego ... Jak sam wspomniałeś auto stało dwa dni , calkiem możliwe że sie uklad zapowietrzył, jeśli wykluczasz złe ustawienie rozrządu to pozostaje zapowietrzenie układu paliwowego,lub jakis czujnik(wiązke) naruszyłeś... Najlepiej podepnij kompa i sprawdz blędy... Jak kolega wyżej , najepszą metodą będzie troszke plaka w strone dolotu:) Jesli i na...
Bo patrzyłeś na nowe. Patrz na używane.
Chciałbym rozwiązać problem, z tym paliwem, gdyż nie pali od pewnego czasu na benzynie. Sprawdzony został czujnik ciśnienia paliwie na listwie, przekaźnik. Pompa chodzi, jakie ciśnienie daje to nie wiem, sprawdzę na dniach, ale palcem wężyka raczej nie zatka, na oko coś koło 3atm powinna dawać. Ale auto w ogóle się nie odzywa na benzynie, czasam tak...
To pewnie termistor NTC 10k. Przepływ powietrza sprawia spadek rezystancji a w wyniku tego zwiększenie ilości paliwa. Gdzie jest czujnik? Mierzyłeś go?
Tak, może to być to być ten czujnik, lub też 2 inne usterki, 1. Sprawdź wszystkie kostki na wtryskiwaczach, może coś nie kontaktować, 2. Może być uszkodzony czujnik hala (położenia wału) Samochód dostaje wtedy różną dawkę paliwa i wariuje, gdy czujnik całkiem rąbnie to autko nie pojedzie:(
Sprawdź czy idzie zasilanie na pompę paliwa - jeśli nie, sprawdź bezpieczniki (wiesz które są w obwodzie pompy paliwa i gdzie one są?) i podwójny przekaźnik pod maską. Czy po włączeniu zapłonu zapala się na chwilę kontrolka MIL ("marchewa"/CHECK). Po co wymieniałeś czujnik położenia wału?
Sprawdź sondę lambda i czujnik temp. w ukł. dolotowym.
Potwierdzam w całej rozciągłości to, co pisał kolega TZOK. Silnik 1,4 8V może i jest trwały, nie wiem, bo przejechałem dopiero jakieś 10 tys. km, ale jest słaby na autostradę, przy 130-140 zużycie jest masakryczne (9-10 litrów) - do miasta moc wystarcza, ale ogólnie niestety, jest paliwożerny. Poza tym auto wąskie i lekkie więc te 140 na autostradzie...
Witam mam problem sprawa wygląda tak : odpaliłem auto otworzyłem brame i po 50m zgasł silnik był zimny ale daliktnie traktowałem zimny silnik na lekkim gazie. odrazu chciałem zaplić nie udało sie dopiero po 30/60sek. pojechalem dalej sytuacja sie powtorzyła po przejchaniu 1km. i tak jeszcze z 10 razy. na drugi dzień to samo. nie ma znaczenia czy silnik...
No ok może i masz racje a czy z odczepionym czujnikiem można jeżdzić nie ma to niekorzystnego wpływu na jazde, ni ebędzie brał wiecej paliwa itd?????
czujnik paliwo punto punto paliwo punto czujnik
silnik bezszczotkowy electrolux katalog mercedes piaggio wariator
nawigacja vordon firmware nawigacja vordon firmware
Napięcia zasilacza HP Compaq Pro 6300 AiO Nissan Qashqai J11 – optymalny rozmiar felg aluminiowych, homologacja, komfort, PCD 5x114,3