Cześć :D poszukuje wartości rezystancji czujnika temperatury powietrza dolotowego w punto mk1 1.1 55. Z góry dzięki :D
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Witam.Testowałem ostatnio Grande Punto 1.3 Multijet EcuScanem.Wyrzuca błąd P0110 - błąd czujnika temperatury powietrza przepływomierza -przerwa/zwarcie do +V baterii/sporadyczny.Nie zapala się kontrolka awarii silnika.Jedynym objawem pewnej niesprawności jest trochę gorszy rozruch silnika na ciepłym niż na zimnym. Podstawienie innego przepływomierza...
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
Steruje nim sterownik silnika na podstawie danych z szeregu czujników, m.in. temperatury silnika, temperatury powietrza, pozycji przepustnicy, czujnika prędkości obrotowej silnika, czujnika podciśnienia czy nawet sondy lambda. Głównymi czujnikami (mającymi największy wpływ) są jednak czujnik temperatury silnika i czujnik pozycji przepustnicy.
A jak wyglądają wskazania czujnika temperatury powietrza zasysanego?
Tak , ale musi być też z czujnikiem temperatury powietrza.
Witam. Auto Fiat Punto 2 1.8 16V HGT. ... Błędów brak. Przepustnica podmieniana 4 krotnie. Bez zmian. Świece nowe. Cewki podmieniane. Czujnik temperatury na termostacie sprawny. Wszystkie 3 sondy lambda dają prawidłowe odczyty. Lewego powietrza nie widać, psikałem dookoła zmywaczem do hamulców i brak reakcji silnika. ... Pozdrawiam Wariator nie blokuje...
Dokładnie czujnik temperatury powietrza. Co ciekawe jak widzi dziwna temperaturę oleju silnikowego to trafiłeś.
Gdzieś znalazłem możliwe rozwiązanie tylko proszę o potwierdzenie. Czy to może być walnięty czujnik temperatury powietrza?
Witam, byłem dzisiaj u mechanika. Niestety nie ma czym zmierzyć ciśnienia w kolektorze,Stwierdził też, że aby zmierzyć komputerem co się dzieję kiedy autko nie odpala muszę mu dostarczyć autko w silnym mrozie, kiedy nie chce palić. Ma on warsztat na drugim końcu miasta. Jest to dla mnie nieosiągalne. Zastanawiam się czy warto kupić profilaktycznie czujnika...
Źle ustawiony tzn ? Na co na wielopunkcie ustawiać zapłon skoro wszystko leci z automatu i nie ma żadnej mechaniki od CPWK aż do świecy ?? Chyba że się mylę Check engine się nie świeci. Ciepły trzyma obroty, podejrzewałem czujnik temperatury powietrza.
Moze padl ci termostat i zostal w pozycji zamknietej a wtedy obieg plynu chlodzacego nie przechodzi przez chlodnice. Czujnik ktory odpowiada za zalaczanie sie wentylatora pewnie jest w chlodnicy tylko jak ona jest zimna to go nie zalacza. Taka jest moja sugestia. Szkoda auta szczegolnie jak jezdzisz w miescie i jeszcze te temperatury powietrza daja...
Witam Mam kolejny problem... Po nocy gdy odpalam silnik i jest zimno, to silnik odpala od razu, ale zaraz gaśnie. Gdy drugi raz odpalę, i wyjadę na drogę to przez pierwsze 200 metrów nie wchodzi płynnie na obroty. Gdy jest gorąco na dworze, to wszystko jest dobrze. Co moje być przyczyną takiego zachowania? jak można sprawdzić ten czujnik? Ostatnio czytałem,...
Witam, Brudny filtr powietrza, uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, bądź sonda lambda
co do sondy, to w grudniu założyłem nową, więc zakładam, że jest dobra :D gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza? jak go sprawdzić "domowymi sposobami"?
Może warto sprawdzić czujnik temperatury powietrza zasysanego, bo rozumiem, że problem występuje w mroźne dni. Sterownik silnika widzi wyższą temperaturę powietrza i do niej dobiera ilość paliwa.
Ja się nie znam i t.d. ale ma "pojazd typu Punto", w którym zjawisko to jest określane skrótem TTTM ;) i mam co do tego swoją teorię... otórz po wyłączeniu silnika czujnik temperatury zasysanego powietrza umieszczony przy przepustnicy nagrzewa się od silnika, w rezultacie, ECU na wyłączonym, rozgrznym silniku widzi IAT np. 70*C i podaje bardzo ubogą...
Masz coś sknocone w tej numeracji, to co masz podpisane 31-14-16 to TPS, a on powinien być podłączony 30-14-16. To co masz podpisane 2-31-3-20 to IAV (krokowy) i powinien być 2-20-3-21. Dalej masz wklejony IAT, który powinien być 31-16 i wreszcie na kawałku blachy przy ECU masz MAP, który powinien być 32-14-16. Te czujniki są dobre, jednak oryginalnie...
Witam. Ten samochód był cały czas sprawny. Ja ze względu, że nie mam słuchu (wszczepiony implant), kręciłem rozrusznikiem mimo, że on mi już zapalił i właśnie to było tym powodem, że gasł mi po dwóch trzech sekundach kręcenia tym rozrusznikiem. Ja to słyszałem, ale nie zdawałem sobie z tego sprawy, że to jest tego przyczyną. Przyszedł starszy mechanik...
Jaki czujnik powietrza wymieniłeś?? Jeśli temperatury zasysanego powietrza, to oznacza, że wymieniłeś przepływomierz, bo tam się znajduje ten czujnik, a jeśli przepływkę wymieniłeś i założyłeś jakaś tanią podróbkę, to niestety będziesz miał takie objawy.
Zacznij od wymiany czujnika temperatury,który jak sam piszesz jest uszkodzony. Co pokazuje wskażnik temperatury i kontrolka jej przekroczenia na liczniku? Jakie są temperatury węży dochodzących do nagrzewnicy? Płyn wyrzuca w czasie pracy silnika,czy zaraz po jego zgaszeniu?
teoretycznie powinno pomóc ale ten czujnik przede wszystkim mierzy temperaturę płynu chłodzącego a nie samego reduktora. Na postoju silnik zagrzeje się szybciej bo nie ma przepływu zimnego powietrza przez chłodnicę.
To dziwne, żeby nie było ani MAPa ani MAFa, ale wychodzi, że rzeczywiście w MA1.7 go nie ma. Ten rocznik Y bazuje na starej Pandzie, nie na Puncie (ale Panda miała Jetronica, a nie Mono-Motronica). Znów trafiłeś na jakąś rzadką wersję. *** Doedukowałem się - zarówno Mono-Jetronic jak i Mono-Motronic ME1.7 nie posiadały żadnych czujników obciążenia silnika...
witam jak w temacie.jak jest zimny zapali i zgaśnie i tak za 5 razem zapali normalnie jak jest ciepły pali na dotyk.na diagnostyce wyskakuje błąd czujnika temperatury silnika,wymieniłem 2 z katalogu ale zamienniki i nic zero poprawy .w serwisie fiata stwierdzili że musi być orginalny czujnik fiatoski magneti mareli sprowadzili i dalej to samo.czy może...
Witam. Polonez Plus 1,6 GSI Fiat Punto 90 Fiat Tempra 1,6 IE Alfa Romeo 145/146 1,6 boxer Lancia Dedra LE 1,6 MPI Wszystkie te samochody łączy sterownik silnika, schematy podaję niżej. Posiadam Lancie Dedrę ze wspomnianym sterownikiem silnika Delco GM. Samochód ma wyczuwalnie zbyt małą dawkę paliwa - jest mułowaty i słychać spalanie stukowe, przy obciążeniu....
oj ludzie ludzie...... marchewa (kontrolka wtrysku zgasnie) ma zgasnac pare sekund pozniej bez krecenia walem jesli sie pali nadal to uszkodzony jest jeden z krytycznych elementow tego ukladu a sa tylko dwa czujnik temperatury wody podajacy do kompa albo TPS (albo kable na tych elementach) To proszę odpiąć czujnik temperatury powietrza lub wtryskiwacz...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
najpierw sprawdź czy wraz ze wzrostem temperatury silnika nagrzewa się też chłodnica w twoim aucie bo jak nie to masz walnięty termostat albo uszczelkę pod głowicą co powoduje zapowietrzenie układu chłodzenia i przegrzewanie silnika. Uważaj na to że wskaźnik temperatury przy zapowietrzonym układzie chłodzenia zaniża faktyczną temperaturę silnika bo...
Na razie zmierzyłem rezystancję na zimnym silniku. Dla czujnika temperatury płynu chłodzącego 6.7kΩ, z charakterystyki czujnika wynika, że to temperatura kilku stopni celcjusza, więc niby poprawnie. Z ciekawości zmierzyłem też rezystancję czujnika temperatury powietrza i wynik wyniósł 13kΩ wg. charakterystyki odpowiada to temp. poniżej zera...
To lista możliwych powodów zaświecenia się kontrolki MIL: Parametr autokalibracji Napięcie akumulatora Cewka zapłonowa 1 Cewka zapłonowa 2 CPU Czujnik temperatury wody EEPROM EPROM Zawór EVAP Pompa paliwa Przekaźnik główny Czujnik temperatury powietrza Silnik krokowy biegu jałowego Regulacja biegu jałowego Wtryskiwacze Sonda lambda Czujnik MAP Kontrolka...
Sterownik jaki podałeś to chyba "ECOL" a z tego co wiem każdy ecol był bez kodu immo.Tzn samochody wychodziły bez centralki immobilisera Fiat Code bo jak wiesz fiat-y taki jak Twój nie miały immobilisera wewnątrz sterownika a zewnętrzną centralkę Fiat Code która łączyła się ze sterownikiem silnika blokując/odblokowując wtrysk/zapłon. Co do diagnostyki...
Gimak poszedlem o krok dalej i zakrecilem nawet zawor na butli LPG, wypalilem caly gaz z przewodow, wyjalem bezpiecznik od centralki BRC i wciaz to samo co wylucza udzial instalacji w drawkach. czujnik cisnienia i temperatury w klektorze pokazuje na wylaczonym silniku cisnienie 1024 temparature natomiast taka jak na zewnatrz. Na biegu jalowym : cisnienie...
Czujnik temperatury silnika - to można sprawdzić na komputerze jaką temperaturę widzi sterownik, na zimnym silniku powinna się zgadzać z temperaturą powietrza, na gorącym powinna wynosić około 90*C, po zgaszeniu silnika na chwilę zacznie rosnąć (może nawet przekroczyć 100*C), później powoli opadać. Czujnik położenia wału - jeśli miałby sprawiać jakieś...
Okazało się że gość nie może skomunikować się z urządzeniem sterującym,problem pozostał,swoją drogą gość posprawdzał ciśnienie w cylindrach,czujnik podciśnienia,czujnik temperatury cieczy chłodzącej,czujnik położenia przepustnicy,świece, przewody WN(wszystkie świece czarne opkopcone),czujnik wału (rezystancja czujnika 590om,w książce 650-720om),czujnik...
Cześć Wszystkim. Mam problem z nierówną pracą silnika w moim Grande Punto 1.4 2007 r. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Obroty są równe, wykonałem adaptacje wyczyszczonej przepustnicy. Został wymieniony map sensor od ciśnienia w kolektorze ssącym i temperatury powietrza. Sprawdzałem czujniki położenia obu wałków, wyglądają na...
Fiat Punto 2 1.2 8V Stag 4 Wtryski AC w01 Parownik at09 Wężyki od wtrysków 17cm fi4 wtryski leżą na pokrywie zaworów pod filtrem powietrza. Czujnik map będę przenosił bliżej przepustnicy i zmieniał z fi5 na F4, chociaż wątpię żeby to coś dało. Dość wysoki mnożnik koło 1.4-1.6 ciśnienie robocze 1.19. Jak będzie trzeba rozwierce dysze. Mam jeszcze herculesy...
Rozrząd ma z 4 lata. Nie był odpalany na pych. Luz zaworów nie był regulowany od nowości auta. To może być trop. Wydaje mi się, że czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest ok. Nie wiem co z czujnikiem temperatury powietrza (na początku wskazuje dobrze, potem wskazania rosną do dość wysokiego poziomu - widać na wykresie). Tak samo nie wiem co z map...
A jakby chwilowo poprowadzić lewą masę na silnik? Co do czujników silnika, to nie bardzo, szybciej pozasilać bezpośrednio masy tych czujników wprost z ..., tylko że nie mamy schematu połączeń w Palio, i nie wiemy z czego. Niektóre czujniki mogą być zasilane ze sterownika, i łączenie silnika z akumulatorem nic nie da, a niektóre mogą być z silnika i...
trudno to sprawdzić jak się nie ma komputera pod ręką. jadę,,,,jadę nagle tak jag by nagle zwalnia z obrotów i po chwili zapala się ,,czek,,i samochód już staje zero reakcji czekam parę chwil i tak za około 15...30... sekund odpala . Ale nie ma reguły czasami dzieje się to po paru minutach ...paru sekundach no i po 15 km nie ma reguły Jutro jadę po...
czujnik temp. płynu chłodzącego który steruje kompem pilnuje żeby była odpowiednia mieszanka w czasie gdy silnik jest zimny. Zamontowałem wyłącznik który załącza rezystor równolegle do czujnika - 1000 om. Włączam go jak silnik jest nagrzany / mam czujnik temp. płynu/. Wcześniej nie należy wyłączać ssania ze względu na silnik, Drugi obwód wyłącznika...
sprawdzi jaką temperaturę powietrza pokazuje w dolocie .najprawdopodobniej mapsensor do wymiany .oprócz ciśnienia powietrza w dolocie informuje tez o temperaturze a jak uległ uszkodzeniu to temperature znacznie zawyża i pokazuje ze jest grubo powyżej .komp dozuje mniejsze ilości benzyny i ciężko odpalić możesz sprawdzić ten czujnik zdejmując wtyczkę...
Mam podobne objawy, bez niebieskiego dymu ( i nie mam gazu ). Silnik w wersji 55 KM. Jak jest zimny jedzie jak torpeda ale ma zbyt wysokie obroty, a jak się rozgrzeje to ma czasami zbyt wolne obroty albo za wysokie. Jak jest zimny ma zbyt wysokie obroty które w ciągu 10 min schodzą w dół ale powoli. Dodatkowo jak wcisnę hamulec to obroty jeszcze schodzą...
Jak układ jest przytkany (zwłaszcza po zastosowaniu jakiś uszczelniaczy, a to częste w Puntach, bo nagrzewnica lubi cieknąć, a jej wymiana jest kłopotliwa) to na wolnych obrotach jest za małe ciśnienie i nie ma wystarczającego przepływu płynu przez nagrzewnicę żeby było wyczuwalne ogrzewanie, na wyższych obrotach zwiększa się przepływ płynu i zaczyna...
Witam, ostatnio umyłem silnik w punto 1.1 płynem akra silnik spłukałem wodą (uprzednio zasłaniając filtr powietrza) chciałem sprawdzić czy gdzieś nie leje olejem . Po tej operacji samochód odpalił bez żadnych problemów. Kilka godzin później zakupiłem świece bo stare były zużyte. Świece 1-2-4 wykręciły się bez problemów z 3 był problem więc delikatnie...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Posiadam Punto I 1.2 8v 75 SX z instalacją gazową i od samego początku odkąd go mam są problem z pracą na benzynie. Od razu dodam, że na gazie samochód jeździ poprawnie i nie występują zjawiska, które dzieją się na benzynie. Do sedna, żeby odpalić trzeba dodać gazu i wkręcić go na obroty, po czym można puścić pedał i będzie trzymał obroty. Przy próbie...
Witam! Mniej więcej od pół roku mam powracającym problem z układem chłodzenia w swoim kropku. W czasie jazdy nie ma absolutnie żadnych problemów, ale wystarczy, że samochód jest na chodzie na parkingu przez kilka minut. Nagle włącza się wentylator na krótki czas, potem zaraz wyłącza. Jeśli zostawię samochód na chodzie dalej, wentylator włącza się cyklicznie....
Najlepiej na diagnostyce, ale to czujnik rezystancyjny, więc można go zmierzyć omomierzem, niestety książkę dałem nabywcy mojego kropka i Ci nie podam jaką powinien mieć rezystancję w jakiej temperaturze, ale chyba ma taką samą charakterystykę jak IAT (czujnik temp. powietrza - w korpusie przepustnicy), więc po nocy oba czujniki powinny mieć tą samą...
Co do sterownika sytuacja wyglada tak: Sterownik ma wgrana mape wtrysku i zaplonu jest ona w zasadzie stala dla konkretnych obrotow obciazenia temperatury itp. i korygowana jest w niewielkim zakresie na podstawie informacji z czujnikow. Tu pojawia sie pewien problem poniewaz silnik dajmy na to przy 2000 rpm zasysa pewna ilosc powietrza na minute (sklad...
Witam. Od 2 lat jestem posiadaczem Fiata Punto 2 z 2000 roku i silnikiem benzynowym 1,2 8V . Podczas wiosennego przeglądu i kosmetyki przedziału silnikowego napotkałem leżący w okolicach łączenia skrzyni biegów z silnikiem przewód z wtyczką 3 pin koloru żółtego i zabezpieczeniem koloru czarnego (zabezpieczenie wiecie jakie...takie co żeby wyjąc wtyczkę...
zibi733 Witam. Podłącz kompa i sprawdź wskazania Map-sensor ,jest to czujnik który odczytuje temperaturę zasysanego powietrza i ciśnienia powietrza ,ten czujnik odpowiada za załączenie "ssania".Imoże być że jak autko jest ciepłe to ECU silnika widzi zimny silnik i da mu "ssanie".Podłącz kompa i zobacz jaka temperatura jest na zimnym a jaka na ciepłym...
Mogę ci podać pełną listę możliwych błędów dla tego sterownika i zapewniam, że takiego tam nie znajdziesz... swoją drogą w różnych urządzeniach diagnostycznych widziałem już różne durne tłumaczenia komunikatów na język polski. Może niech ten mechanik przełączy swoje urządzenie na język angielski albo poda sygnaturę błędu to będzie wiadomo o co chodzi....
Możesz ściągnąć wersję polskojęzyczną IAW ECU SCAN? Ale tak co widzę to dużo błędów. Pokasuj i zobacz które wracają . Przy pierwszym uruchomieniu programu możesz mieć dużo błędów jeśli kiedyś odpinałeś czujniki , cewki przy kluczyku w położeniu MAR lub odpinałeś czujniki i kluczyk przekręcałeś . Błędy są zapisane, nie aktywne.Silnik gorący a temperatura...
1. Proponuję sprawdzic spalanie na benzynie; 2. Przeprowadz kontrolę układu zapłonowego, w szczególności świec zapłonowych, koniecznie sprawdz filtr powietrza; 3. Regulację instalacji najlepiej zrobić w zakładzie wyposazonym w analizator spalin; 4. Sprawdz też opory toczenia, hamulce, cisnienie opon; 5. Nigdy nie przełaczaj na gaz kiedy silnik nie osiagnie...
mam nastepujacy problem jak w temacie .bledy pojawiaja sie gdy zdelme noge z pedalu gazu i obroty delikatnie spadna nastepuje szarpniecie i wywala check auto wejdzie w tryb awaryjny i brak reakcji na pedal gazu.Wymienilem oba czujniki na kolektorze ssacym ktore odpowiadaja za cisnienie , nie pomoglo .Zdjalem i obejrzalem kolektor ssacy nie wyglada aby...
Witam, proszę serdecznie o doradzenie czy też naprowadzenie na ewentualne problemy. Kiedy i jak występuje problem: - przy normalnej jeździe na zimnym silniku wszystko jest dobrze, po ok. 5 km trasy występuje problem skaczącej wskazówki obrotomierza oraz niemalże nieodczuwalne osłabienie pojazdu. Po przejechaniu około 5km bądź po zagrzaniu się silnika...
Sprawdź osiowość krzywek wałka rozrządu. Potrzebny będzie czujnik zegarowy (chyba najtańsze wyjście). Wkręć wałek w panewki bez popychaczy, dźwigienek czy co tam jest (nie wiem bo nie robiłem takiego) chodzi o to żeby się swobodnie obracał. Przy tej okazji może ręką wyczujesz czy nie jest podkrzywiony tzn ma się obracać jak wał korbowy tylko na głównych...
Zaworu prawdopodobnie do spuszczania płynu chłodniczego nie ma.Należy zdjąć opaskę zaciskową jak w CC i zdjąć wąż z króćca dolnego chłodnicy i płyn zleci do podstawionego naczynia.Po spuszczeniu płynu założyć ponownie wąż na króciec chłodnicy i ponownie zacisnąć opaską zaciskową.Zalewając płyn zwróć uwagę na dokładne odpowietrzenie chłodniczki nawiewu...
Witam Mam problem w swoim Punto taki że podczas jazdy nie zależnie od prędkości czy 80 czy 40 km/h samochód gaśnie. Dzieje się tak że obroty silnika spadają do zera i samochód gaśnie czyli świeci się kontrolki od akumulatora i oleju i muszę odpalić auto jeszcze raz... nie ma problemu z odpaleniem auta. Problem ten występuje rożnie czasem jest tak że...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Moim zdaniem kolega powinien kierować się tym: 1. założyć zaworek zwrotny 2. sprawdzić szczelność w całym układzie zasilania (poprawić zaciśki węży paliwowych) 3. sprawdzić filtr paliwa 4. sprawdzić odpowietrzenie baku paliwa (jak przewodów...
Nie, przy prawidłowej regulacji im szybsze i bardziej precyzyjne wtryski, tym powinno mniej palić, ale ten silnik do oszczędnych nie należy, miałem Punto z tym silnikiem (75KM) i po mieście potrafił spalić 9l/100km (benzyny). Valteki rzeczywiście są tanie i łatwe w regeneracji ale to tyle jeśli chodzi o zalety. Najlepsze wtryski do tego silnika (oczywiście...
Sytuacja się nieco zmieniła i chyba nici ze zmiany samochodu... więc muszę doprowadzić swoje Punto do porządku, bo zanosi, się że wkrótce będzie dużo jeździło. Nie obejdzie się bez założenia instalacji LPG ale to inna bajka. Problem jest tego typu, że odkąd mam to auto spalanie jest coraz większe. Samochód to Punto 75 (1.2 8V MPI) z 1996 roku, dodatkowo...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Prosze o sprawdzenie logow z odczytu komputera. Problemy mam takie: nie rowna praca silnika po rozgrzaniu i takie chwilowe zamulenia podczas jazdy. Widze ze jest blad lambdy ale czy to nie dlatego ze jest gaz?? Na kompie od gazu widze ze sonda pracuje tylko ta sinusoida jest taka bardziej rozwlekła nie taka skupiona. PARAMETRY: 2013-11-13 19:54:49 IAW...
czujnik temperatury powietrza punto czujnik powietrza punto czujnik temperatury punto
projekt moduł przekaźnikowy uszczelnić antenę livebox synchronizacji
hasło nazwa użytkownika router hasło nazwa użytkownika router
Kondensator trzyprzewodowy jako dwuprzewodowy – podłączenie, TDK, EPCOS, dual-run, X2/Y2 AL-KO, Knott – zbyt długa oś po wymianie piasty w przyczepce, tuleje dystansowe, dopasowanie