Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego.
A czy nie jest to sygnalizacja braku płynu chłodzącego w zbiorniku?
Popraw wtyczkę czujnika temperatury płynu chłodniczego.
Miałem podobny przypadek w Fiacie Punto. Przyczyną był uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego. Usterka została zlokalizowana po podpięciu w serwisie do komputera
sprawdź też czujnik temperatury,może się okazać że temperatura jest prawidłowa a czujnik szwankuje
Jakieś błędy w sterowniku silnika są ?? Diagnostyka komputerowa mogła by coś podpowiedzieć . Spróbuj odpiąć czujnik temperatury płynu chłodniczego .
czujnik temperatury płynu chłodzącego. pozdrawiam
Bardzo przydałaby mi się charakterystyka (lub kilka jej punktów temp.-rezystancja) czujnika temperatury płynu od wskaźników (czerwonego) z Punto 75 (mk. 1). Oznaczenie tego czujnika w ePER to 6100371962/26 NADAJNIK (eng. TRANSMITTER), nr rys. 7588802. Z góry dziękuję za pomoc!
Pod korkiem czysto.Plyny ok uszczelka pod glowica ok.spaliny nie śmierdzą paliwem oleju nie bierze nic .Jak temperatura spadnie to działa wszystko ok.Na gorącym silniku odpala ale trzeba ldodaću gaz Normalnie przekrecam kluczyk i odpala Bez gazu.Rece opadają mi już Odepnij czujnik temperatury płynu.
Wykręć to co masz a kup taki jak powinien być bardzo duże prawdopodobieństwo że nie zadziała ci to tak, czasem czujniki są identyczne a różnią się parametrami i nie pokazuje temperatury.
czyli jeśli u mnie przy silniku nagrzanym tak że się załącza wentylator na chłodnicy czyli temp ~ 90oC a czujnik temperatury płynu wtedy ma rezystancje ~290 ohm to znaczy że mam czujnik do wymiany?
Jeżeli silnik się przegrzewa to znaczy, że prawdopodobnie termostat nie otwiera dużego obiegu płynu chłodzącego (nie włącza w obieg chłodnicy). Tak długo jak chłodnica będzie zimna czujnik temperatury znajdujący się przy chłodnicy nie włączy wentylatora. Sprawa jasna - sprawdź termostat - prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana. Powodzenia.
Jak ci nie włącza się wentylator to sprawdź czujnik temperatury płynu i sam wentylator czy jest sprawny. (prawdopodobnie jest to przyczyna problemu)
Niestety nie ma to wpływu na ilość spalanego paliwa. Bardzo dużo spala to znaczy ile??? Sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego co daje sygnał do ECU.
Nie wiem jak jest w Alfie ale co najmniej w Punto 2 miałem ostatnio tak, ze styki się upaliły na czujniku temperatury płynu chłodzącego i go nie widział. Wentylator chodził cały czas, po to żeby auta nie przegrzać.
Już mi ta para sika tak z 10 minut Na odpalonym silniku? Jak tak, to wyjmij termostat, złóż obudowę bez niego, zalej płynem i jeszcze raz odpowietrz. Tak na rozgrzanym, cały czas silnik pracuje i zero płynu sama para. Kontrolka zniknęła, nie pali się ale para tylko leci. Panie kolego, jutro termostat kupię nowy i założę, by wyeliminować chociaż to...
Tak. Wymień czujnik temperatury, który jest obudowany. Sprawdź, czy nie masz pękniętej obudowy. Koszt? 100zł + klucz z przedłużką. Ciężko jest go samemu odkręcić, ale da się to zrobić. Pytanie pomocnicze. Masz prawy wąż chłodniejszy, niż lewy? Sprawdź na zimnym silniku, czy jak po-pompujesz wężami, będzie słychać "sykanie" pod czujnikiem temperatury....
Wiem że należałoby zregenerować reduktor ( moje pytanie : czy płyn chł. może dostawać się do gazu w nieszczelnym reduktorze i spalać się w komorze spalania). Koszt naprawy u gazownika min. 360 zł a koszt zestawu naprawczego ok. 55 zł. Koszt nowego reduktora ok 180 zl. Koszt nowego czujnika temp. u gazownika 40 zł a tutaj 11 zł http://autogaz-market.pl/czujniki/289-km...
Witam, - Pomierzone napięcie (alt / aku) różnica około 1V - Wymienione oba kable - Po wychłodzeniu i ponownym odpaleniu okazało się, że rozrusznik kręci, ale trzeba robić to bardzo długo, auto ma problem z pracą na zimnym silniku ( nie załącza się "ssanie" i silnik gasnie) - Wymieniony czujnik temperatury płynu - Auto śmiga, rozrusznik wystarczy ze...
Dziś wymieniłem czujnik obrotów ,na razie jest ok na krótkich trasach. Zobaczymy jak będzie na dłuższej trasie. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie klimatyzacji . Jak ją włączam to słyszę taki świst ale zimne powietrze nie leci , ciekawe co jest nie tak .Morze mało płynu chłodzącego. 2 pytanko czy czujnik ciśnienia doładowania ma na wpływ mniejszego...
Jeśli z rury wydechowej nie zauważyłeś zmian to znaczy biały lub czarny dymek autko ma mac normalną odpala tak jak zawsze nie ubywa oleju, płynu – to 99% jest walnięty czujnik który wskazie temperaturę i załącza wiatrak – najlepiej zamień koledze na 1 dzien.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego,znajduje się w okolicy termostatu-wkręcany,wtyczka 2 pinowa,jeden przewód czarny a drugi zielono-biały. Wartość 20°=2000 do 3000Ω 40°=1000 do 1500Ω 80°=250 do 400Ω
Było już o tym - nagminna usterka wskaźnika temperatury też pasuje trzeba zweryfikować rzeczywistą temperaturę płynu albo przynajmniej tę widzianą przez ECU (ma osobny czujnik). Natomiast fakt, że na mrozie długo się nagrzewa to "ten typ tak ma".
Termostat sprawdzony? Ile płynu w układzie, układ chłodzenia nie jest zapowietrzony, nigdzie nie cieknie? Bezpiecznik wentylatora cały, przekaźnik sprawny? Pomierzyłeś/posprawdzałeś cokolwiek po za wymianą czujnika temperatury?
Z rana odpala normalnie, zimą również. Przejadę 200 300metrow i ponownie ma ciężko odpalić kręci jak by chciał już zaskoczyć i po chwili odpala. W zimę było gorzej czasami wyskoczy błąd (zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego) ale czujnik temperatury płynu był zmieniony. Przejadę ponad 3km jak się rozgrzeje odpala już normalnie. Wymienione świece...
podepnij do kompa wina może być np walnięty czujnik temperatury płynu komputer dostaje zły sygnał i na rozgrzanym silniku zalewa świece ale najlepiej najpierw podpiąć a później myśleć co było powodem tego błędu
teoretycznie powinno pomóc ale ten czujnik przede wszystkim mierzy temperaturę płynu chłodzącego a nie samego reduktora. Na postoju silnik zagrzeje się szybciej bo nie ma przepływu zimnego powietrza przez chłodnicę.
Mam dwa problemy ze swoim Grande Punto 1.4 + LPG 1.Falujące obroty Na początku były tylko na zimnym ale gdy silnik się zagrzał ta usterki już nie było - ponadto gasł przy wciskaniu sprzęgła jak np. dojeżdżałem do skrzyżowania. Komputer pokazywał wypadanie zapłonów - wymieniłem świece a cewki zostały sprawdzone i nadal to samo, W międzyczasie okazało...
Świece powinny być brązowe, miałem takie Punto, świetne autko ale to tak na marginesie... Auto dość długo się nagrzewa i ciężko w nim odpowietrzyć układ chłodzenia - to raz. Dwa - sprawdź czujnik temperatury płynu, ale ten dla ECU (przy termostacie) - odczytaj na diagnostyce jaką temperaturę silnika widzi ECU w momencie załączenia wentylatora chłodnicy,...
Witam. Polonez Plus 1,6 GSI Fiat Punto 90 Fiat Tempra 1,6 IE Alfa Romeo 145/146 1,6 boxer Lancia Dedra LE 1,6 MPI Wszystkie te samochody łączy sterownik silnika, schematy podaję niżej. Posiadam Lancie Dedrę ze wspomnianym sterownikiem silnika Delco GM. Samochód ma wyczuwalnie zbyt małą dawkę paliwa - jest mułowaty i słychać spalanie stukowe, przy obciążeniu....
Witaj U mnie było to samo i okazało się że czujnik temperatury, a raczej jego mocowanie uległo destrukcji. Uszczelki prawie nie było, obudowa prawie cała (przy styku z korpusem) więc nie było oznak uciekania płynu, ale tamtędy układ się zapowietrzał. Wymieniłem czujnik (wraz z obudową) (koszt około 100zł - jak ręką odjął. Mam punto 2 2001 8v 60km. Mam...
Przychylam się do opinii kolegów Tzok i 5150 - podjedź gdzieś żeby odczytać błędy (no i parametry - może komputer czyta zbyt wysoką temperaturę?) - to może ułatwić szukanie. Przypomniało mi się jeszcze, że wentylatory włączają się również wtedy, gdy jest odłączony lub popsuty czujnik temperatury płynu - w 1,2 jest chyba w okolicach kolektora ssącego....
. Komunikat: usterka silnika, za niski poziom płynu chłodniczego.(poziom ok, sprawdzony). Nie za niski poziom płynu tylko nadmierna temperatura płynu chłodzącego. Fiaty nie mają czujnika poziomu płynu. Czyli znika zasilanie na sterownik silnika. Sam sterownik lub miałem ostatnio podobny przypadek i winy był roczny akumulator. Jakiś chińczyk. Przy rozruchu...
Witam . Nie znam się za na mechanice samochodowej natomiast dokładnie taki sam objaw miałem w swojej zagazowanej skodzie , przyczyna leżała w czujniku temperatury płynu chłodzącego ,po prostu jeśli wyłączyłem auto i próbowałem za chwilę zapalić to podawał zbyt bogatą mieszankę bo odczyt miał jakby silnik był zimny . Czemu się to nie działo gdy jeżdziłem...
Witam. Mam problem z chłodzeniem w Fiacie Punto I 55 1.1 z 97 roku. Auto gotuje płyn w chłodnicy, a po osiągnięciu temperatury momentalnie się zapowietrza i wywala płyn przez korek. Zapowietrza się tylko chłodnica. Po rozgrzaniu silnika ( ostro prze gazowany) temperatura na wskaźniku jest poniżej 1/2 wszystkie węże gorące, chłodnica też, odkręcam odpowietrznik...
mk1. zbadam zatem czujnik temperatury płynu... Po nagrzaniu trzyma obroty. Co do dynamiki auta, z tego co pamiętam od jego użytkowników, to auto na 2-gim biegu lubiło samo lekko przyspieszać bez naciskania gazu, więc chyba jest to odpowiedź na pytanie o biegi.
Witam, Proszę o radę. Mam problem z układem chłodniczym w fiat punto 1 1.1 96r 5-dzwiowy. Silnik bardzo szybko się nagrzewa a wentylator się nie włącza. ( Sprawdzałem wentylator na krótko do akumulatora i działa). Lampka od temperatury cieczy chłodzącej zapala się w upalny dzień po 15km czyli czujnik temperatury cieczy chłodzącej działa poprawnie (dodam...
Zacznij od wymiany czujnika temperatury,który jak sam piszesz jest uszkodzony. Co pokazuje wskażnik temperatury i kontrolka jej przekroczenia na liczniku? Jakie są temperatury węży dochodzących do nagrzewnicy? Płyn wyrzuca w czasie pracy silnika,czy zaraz po jego zgaszeniu?
czujnik temp. płynu chłodzącego który steruje kompem pilnuje żeby była odpowiednia mieszanka w czasie gdy silnik jest zimny. Zamontowałem wyłącznik który załącza rezystor równolegle do czujnika - 1000 om. Włączam go jak silnik jest nagrzany / mam czujnik temp. płynu/. Wcześniej nie należy wyłączać ssania ze względu na silnik, Drugi obwód wyłącznika...
Też miałem taki problem w Punto z tym silnikiem, wiele osób ma tak samo i twierdziło, że to norma... je się jednak upierałem, że coś jest nie tak, bo jak go kupiłem to wskazówka po przejechaniu 4-5km stała na 1/2 skali. Problem zaczął się po wymianie płynu, choć ostatecznie do dzisiaj nie doszedłem co mogło być przyczyną, bo usterka była... elektryczna....
Nie ma takiej opcji, żeby felgi tyle odpowiadały za spalanie. Nie za aż tak zwiększone. To może być ten czujnik temperatury - włącza się ssanie i tyle właśnie spala. Za obroty odpowiada krokowy, i gdy płyn już trochę się nagrzeje są w porządku, a od wskaźnika na desce jest inny czujnik. Do punto kosztuje chyba coś koło 30zł, więc warto to sprawdzić.
Sprawdziłbym jednak odczyt temperatury z ECU (osobny czujnik), bo w Puntach mk. 1 nagminnie padały wskaźniki temperatury jak i czujniki. W moim jak wykręciłem czujnik i deskę, pomierzyłem wszystko, to mi wyszło, że 1/2 skali byłaby osiągana przy ponad 120 °C, wymieniłem czujnik (na nowy, oryginalny, kupiony w ASO) i było trochę lepiej ale musiałem wymienić...
Korek w tym przypadku nie ma nic dorzeczy. Jak układ chłodzenia jest sprawny, wtedy temperatura silnika powinna być utrzymywana na stałym poziomie, niezależnie od obciążenia silnika, temperatury zewnętrznej czy stania w korkach, taka jest jego rola. Wtedy układ chłodzenia może być otwarty (bezciśnieniowy), płyn się nie zagotuje, bo prawidłowa temperatura...
Nie pamiętam jak napędzana jest pompa wodna w tym silniku , czy zębatą częścią paska - muszę sprawdzić - no ale pasek też do kontroli . Należałoby poza tym , prześledzić pracę silnika od włączenia zimnego poprzez fazę nagrzewania , aż do momentu osiągnięcia temperatury pracy .Jeśli w trakcie nagrzewania po osiągnięciu temperatury normalnej pracy , chłodnica...
Czujnik temperatury na wężu chłodnicy? Chyba to czujnik przegrzania. Były w SDI 2piny, czasem w Sharan 4piny. No brawo. to ten element. Czujnik dwupinowy bimetaliczny, jak płyn osiągnie ponad 110 °C to następuje wyłączenie klimy ale nie wentylatorów, gdy się schłodzi to znowu klima się załączy automatycznie. Czujnik miał przerwę przez co układ "myślał"...
Obstawiam uszkodzony sterownik, po podpieciu pod autocom - błędów brak jednak parametry szaleją Temperatura płynu chłodniczego 700stopni powietrze zasysane 65 stopni przy 17 na dworze. Nie.Albo źle wybrałeś silnik albo twój kabelek to bubel.Podłącz czymś dedykowanym albo czymś innym.Sterownik może byc uszkodzony ale nie stwierdzisz tego w taki sposób...
Jak układ jest przytkany (zwłaszcza po zastosowaniu jakiś uszczelniaczy, a to częste w Puntach, bo nagrzewnica lubi cieknąć, a jej wymiana jest kłopotliwa) to na wolnych obrotach jest za małe ciśnienie i nie ma wystarczającego przepływu płynu przez nagrzewnicę żeby było wyczuwalne ogrzewanie, na wyższych obrotach zwiększa się przepływ płynu i zaczyna...
60KM (8V) czy 80KM (16V), który rocznik? Temperatura silnika rzeczywiście gwałtownie idzie do góry czy tylko wskaźnik tak pokazuje? Czujnik temperatury został sprawdzony (wiem, że był wymieniony ale czy po kolejnej przygodzie został sprawdzony - choćby zestawem omomierz + kubek z wrzątkiem)? Czy samochód ma instalację LPG? Układ chłodzenia był odpowietrzany...
Miałem dzisiaj się zabrać ale Punto nie odpalilo (czujnik położenia wału). Tak w przelocie stwierdzam : wentylator działa. Wymieniony też czujnik temp wody i tu są 2 pytania. Jak wymienialem, po odmreceniu czujnika ulalo się trochę chlodziwa, potem już nie leciało, minęło 2tyg i gdy dziś odkrecilen nie leciało nic (a powinno). Po wykreceniu czujnika...
Auto od około miesiąca ma problem z temperatura silnika/chłodzeniem. Nagrzewa się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy do okolo 100-110 stopni i nie schodzi niżej (a jak juz zejdzie to po chwili znowu mocno wzrasta). Na korku oraz sciankach od wlewu płynu chłodniczego pojawia się dziwna brazowa maź, nie jest oleista, jest bezwonna (patrz zdjecie)....
Witam mam problem z puntem otóż jak jest zimny to gaśnie nie trzyma obrotów jak przegazuje to jak by sie cud stał i obroty są idealne co zrobiłem: wymieniłem czujnik temperatury płynu,akumulator nowy, silniczek krokowy wyczyściłem opornorność sprawdziłem ok 50ohm czyli tak jak ma być napięcie jest ,filtr evap napiecie jest, pompka paliwo podaje,bezpieczniki...
Witam Przedwczoraj zauważyłem że silnik w moim punto 1 1.6 90KM strasznie się grzeje a dmuchawa na chłodnicy się startuje. W środku grzeje tylko przy jeździe, na postoju już nie. Po zwarciu pinów od czujnika na chłodnicy wiatrak działa. Przyczyną okazał się termostat. Odkręciłem akumulator, cewkę zapłonową ( GM Multec),czujnik temperatury. Po małej...
Witam. Mam problem. Moje punto bardzo dużo pali ok 13l na 100km. Komputer w serwisie Fiata wskazuje na zbyt długi wtrysk paliwa. Po zmianie błędnych ustawień na fabryczne kilka sekund chodzi prawidłowo, a potem znowu jest tak samo. Co może być tego przyczyną?? Sprężanie na poziomie 13MPa, wtryski nie leją, nie są też mechanicznie uszkodzone, zbiornik...
Auto jeździ na benzynie, nie masz LPG? Podjedź na diagnostykę i odczytaj jaką temperaturę cieczy chłodzącej "widzi" ECU (to, że wskaźnik na desce działa właściwie o niczym nie świadczy - on ma oddzielny czujnik). Nie ubywa ci płynu chłodzącego? Nie ma w nim śladów oleju? Jak rozumiem usterka wystąpiła nagle. Sprawdź ustawienie rozrządu - może przeskoczył...
Witajcie! Przeczytałem kilka podobnych wątków na temat problemów z załączaniem się wentylatora chłodnicy, ale chciałbym się Was poradzić w mojej sprawie. Posiadam Punto 55, 1,1, rocznik 1998. Dzisiaj, gdy stałem w korku pojawił się u mnie dym wydostający się spod maski. Zapaliła się czerwona lampka sygnalizująca zbyt wysoką temperaturę płynu w chłodnicy....
Gdy termostat jest sprawny, to powinno być tak, że po krótkiej pracy silnika ma być ciepły górny wąż a dolny zimny, jeżeli termostat się jeszcze nie otwarł. Po otwarciu obydwa węże mają mieć prawie jednakową temp. I jeszcze który czujnik wymieniłeś, bo mogą być dwa. Jeden na wskaźnik temp.(jeżeli jest) a drugi do ECU(Electronic Control Unit). Wymieniłem...
Witam , mam nie lada problem z moim nie pierwszej młodości fiatem putno 1,2 95r. Otóż przypadek ten jest taki że nie mam pojęcia jak rozwiązać problem nadmiernego grzania się silnika. Punto grzeje sie niemiłosiernie szybko , wskaźnik po kilki chwilach ląduje na czerwonej skali. Kilka tygodni temu miałem awarię , została wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Witam-mam problem z silnikiem wentylatora na chłodnicy.Wentylator ten po prostu nie zawsze się załącza Wcześniej zawsze w momencie minimalnego przekroczenia środkowego położenia wskazówki temperatury silnika załączał się .Teraz coraz częściej mi robi psikusy i już zdarzyło mi się zagotować płyn w chłodnicy.Nie wiem czy mam dobry schemat ale wygląda...
Szanowni koledzy. Od dłuzszego czasu borykam się z problemami przy jeździe i odpalaniu na benzynie głównie gdy jest zimno lub duża wilgoć. Występują problemy z odpalaniem, jak odpali to trzęsie silnikiem i od razu gaśnie lub gdy chwile postoi i uda się utrzymać wyższe obroty, to z kolei po krótkim czasie podczas jazdy przy gwałtowniejszym dodawaniu...
Witam Ja miałem ten sam problem ten sam silnik ten sam rok. Przyczyny czujnik wału z pompami było ok. Jednak jeszcze kontrolki się czasami zaświeciły od ABS lub hamulca recznego i wycieraczki działały tylko na najwyższych obrotach!!! PIerwsza przyczyna czujnik wału aha i tankować paliwo zdecydowanie na lepszych stacjach. Druga probelmy no z tym co steruje...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Zaworu prawdopodobnie do spuszczania płynu chłodniczego nie ma.Należy zdjąć opaskę zaciskową jak w CC i zdjąć wąż z króćca dolnego chłodnicy i płyn zleci do podstawionego naczynia.Po spuszczeniu płynu założyć ponownie wąż na króciec chłodnicy i ponownie zacisnąć opaską zaciskową.Zalewając płyn zwróć uwagę na dokładne odpowietrzenie chłodniczki nawiewu...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Witam, ostatnio umyłem silnik w punto 1.1 płynem akra silnik spłukałem wodą (uprzednio zasłaniając filtr powietrza) chciałem sprawdzić czy gdzieś nie leje olejem . Po tej operacji samochód odpalił bez żadnych problemów. Kilka godzin później zakupiłem świece bo stare były zużyte. Świece 1-2-4 wykręciły się bez problemów z 3 był problem więc delikatnie...
Witam! Mniej więcej od pół roku mam powracającym problem z układem chłodzenia w swoim kropku. W czasie jazdy nie ma absolutnie żadnych problemów, ale wystarczy, że samochód jest na chodzie na parkingu przez kilka minut. Nagle włącza się wentylator na krótki czas, potem zaraz wyłącza. Jeśli zostawię samochód na chodzie dalej, wentylator włącza się cyklicznie....
Strzała, Trochę późno jak na odpowiedź, jednak czemu nie, może to komuś kiedyś się przyda: Silnik Z 1.4 GT Turbo może być problem z upchnięciem fizycznym turbiny. Do zabawy i poważniejszych nawet startów, proponowałbym 1.2 16V na dobrych wałkach, lub 1.4 (punto) na serii, bez grzebania. Zawieszenie i napęd Jeśli już upchniesz motor (1.2/1.4/1.6), to...
Sprawdzałem na zimnym i w momencie gdy włączył się wiatrak przy chłodnicy czyli przy ok 90. Znaczy to był czujnik od wskaźnika? Bo są dwa, ten od wskaźnika (pomarańczowy/czerwony, z jednym stykiem na wsuwkę) jest bez znaczenia dla sterownika silnika. Jaki tam masz gaz? Pewnie mieszalnikowy - II generacji? Mimo wszystko spróbuj zakręcić zawór przy butli...
"Rozbrój" kratki centralnego nawiewu i podejrzyj czy się rusza i w jakim stanie jest klapa mieszalnika powietrza... z opisu wynika, że albo jej nie ma albo jest zablokowana w środkowej pozycji - 50% zimnego i 50% ciepłego. W tym aucie nie ma zaworu na nagrzewnicę, więc obieg płynu jest przez nią cały czas. Odpowietrzniki są dwa - jeden na chłodnicy,...
Nie zniechęcajcie się proszę do ilości tekstu mam naprawdę poważny problem. POMOCY Wiosną zeszłego roku kupiłem punto o którym temat. Strzelało na gazie wymieniłem świece i było dobrze przez jakieś 1500 km następnie wymieniłem filter gazu świece i przewody zapłonowe dało ten sam efekt. Od pewnego czasu robił coś takiego że zapalał mu sie w pewnym momencie...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam gorącą prośbę do posiadaczy Punto 1 (176) 55 SX-ELX, 1999r co mają obrotomierz i wskaźnik wskazówkowy temperatury płynu chłodzącego, o podanie mi symbolu, jaki tam jest ten czujnik rezystancyjny do tego wskaźnika wskazówkowego, bo sprzedawcy na internecie nie wiedzą jaki w tym modelu auta jest ten czujnik. Oni chcą...
Tata Indica, 2010r, LPG, 70 tys przebiegu podczas kupna, aktualnie po 3.5 msc +- 86 tys. Dziennie robione ok. 150-250 km, gasząc i odpalając ok. 50-80 razy. Jakiś czas temu kupiłem samochodzik marki Tata Indica, był za grosze, a moja praca (kurier/dostawca) sprawia, że jest to już mój 4 samochód w ciągu ostatniego 1.5 roku. Jak na razie jestem z niego...
czujnik temperatury płynu czujnik temperatury punto punto czujnik temperatury
transmitancja układu analogowego odblokować start pulpicie rezystor xsara
buderus gb062 netiaspot bridge
Symbole na modułach Yamaha YBR 125 - co oznaczają? Oznaczenie 3D9-00 52P na module Yamaha YBR 125