Jeśli starsza generacja, sprawdzić przekaźniki w silniku, jeśli nowsza, masz zapewne uszkodzony czujnik skrętu. Tak czy inaczej najlepiej zrobić diagnostykę.
Przy tych objawach i "czyszczeniu sondy" , do niczego nie dojdziesz . Jedz na diagnostykę.
Czujnik2 pinowy -komp Czujnik 1 pinowy -licznik 1 nic nie ma do 2
Tutaj masz opis całej diagnostyki silnika. Co prawda w Cinquecento, ale po Swapie na jednostkę z punto. http://cinquecentotuning.eu/diagnostyka....
Zrób diagnostykę z podglądem parametrów.
Też sobie poradzisz jak pojedziesz na diagnostykę
Witam serdecznie pacjent Fiat Punto EVO 2010r. (1,4 8V) Jaki kabel diagnostyczny obsłuży w pełni diagnostykę , kodowania , oraz modyfikacje wsadu sterownika w tym mapy paliwa itd. (at)ElektrodaBot w jakiej wersji jesteś teraz dostępny czy może GPT-5 jeśli tak pomyśl bardzo dobrze i podpowiedz coś na powyższe pytanie (najlepiej kabel serwisowy u chińczyka...
podjedż na diagnostykę
Diagnostyka komputerowa prawdę ci powie. Jeśli już masz tam wspomaganie nowszego typu to bywa że świruje czujnik momentu obrotu. Albo np coś w CAN się sypie. Tak czy inaczej, trzeba zrobić diagnostykę.
i co wyszło na diagnostyce ?
Żeby nie wymieniać w ciemno zrób diagnostykę komputerową.
Kolego napewno nie 11 litrów jedź na ta diagnostykę
Nie ma czujnika, tylko korektor siły hamowania. Najlepiej jedź na diagnostykę, z hamulcami nie ma żartów.
Jadę na diagnostykę w poniedziałek . Zobaczę co wyjdzie .
A to ja myślałem że auto już po diagnostyce...😅
Zrób porządną diagnostykę, pali się check to są błędy a po drugie to błędy to nie wszystko, są jeszcze parametry rzeczywiste.
Aha zapomniałem dodać że przy starcie silnika mryga mi przez jakieś 30 sek kontrolka świec żarowych (spirala). Czyli są błędy w sterowniku silnika, tylko nie masz ich czym odczytać... zgasić ten silnik mogą nieprawidłowe sygnały z 3 czujników: położenia wału, położenia wałka i ciśnienia na listwie. Nie myl "odczytania błędów" z diagnostyką komputerową...
Podjechać na diagnostykę silnika.
to dzieki spróbuje na diagnostyce
Kamils234 ja sprawdze
Takie wyłączniki były Fiat Punto czy Renault Megan lecz w Oplu wyłącznika nie ma . Trzeba zrobić diagnostykę wówczas będzie wiadomo co się dzieje. W Zafira A często awarii ulegały kostki stacyjki, może problem z imo,
Dzięki za odp! A czy ktoś ma może godnego polecenia fachowca w Krakowie? Mam swojego mechanika ale chłop jest z tych co by od razu nowy silnik chcieli wsadzać bo się lampka zapaliła. W ASO to pewnie zapłace jak za woły za taką diagnostykę.
Musisz zrobić diagnostykę komputerową silnika. Pozdrawiam.
Raz w tygodniu mam taki problem w warsztacie. Robię diagnostykę i już wiem co się dzieje. przypuszczalnie nie ma to związku z praniem tapicerki.
Kolego zrób diagnostykę bo to wcale nie musi być brak zasilania..
Punto Evo 2011 1.4 problem z licznikiem Dzień dobry, mam taki problem z samochodem: auto stało nieużywane dłuższy czas (odpalane co tydzień i przejechane kilka kilometrów), ale system start&stop działa więc akumulator raczej ok (wymieniany 2 lata temu). Problem objawia się w postaci żarzących się kontrolek: ABS, hamulec postojowy a ostatnio także...
Niestety musisz zrobić diagnostykę. Podać kody błędów. Ryzykowne jest to wspomaganie w twoim fiaciku.
(...) Alej jednak może ktoś doradzi mi konkretnie co kupić. Pozdrawiam i liczę na zrozumienie. Kupujesz sobie ELM327 na znanym portalu aukcyjnym za kilkadziesiąt złotych. Do tego licencje Multiecuscan'a za 50 euro. Potrzebne adaptery możesz zrobić sam (schematy są na stornie [url=http://www.multiecuscan.net]Multiec... lub też kupić. W cenie około...
bo jak nie to skorzystam z rady żony i spale dziada A może zamiast palić dziada to oddaj do do warsztatu na porządną diagnostykę i naprawę.
ELM327 + Multi Ecu Scan (potrzebna wersja zarejestrowana). Usterka typowa...
Nikt nie miał racji w kwestii wywalonych adaptacji, nie to było przyczyną. Dziwnym zbiegiem okoliczności nałożyły się na siebie 2 usterki: - nieszczelny kosz paliwowy - wadliwe świece zapłonowe, to było przyczyną kaszlenia, dławienia i zwiększonego zużycia paliwa Po wymianie na świece Bosch auto jeździ jak żyleta no i wróciło prawie normalne spalanie,...
Światła postojowe palą się razem ze światłami mijania, czyli z opisu wnioskuję, że po prostu gasną przednie światła mijania. W Grande Punto, jak i w każdym innym Fiacie najlepiej nie ruszać przełącznika świateł i trzymać go na stałe w pozycji świateł mijania, nie potrzeba tam żadnych automatów do świateł. Albo uszkodził się przełącznik, albo BCM. Można...
Zrobisz diagnostykę to odpadnie ci wróżenie z fusów Usunąłem zbędne komentarze ... Reg. 3.1.9. Nie ironizuj
Jak jest kontrolka to jest i centralka, bo ona steruje kontrolką. Przed założeniem rozkodowanego ECU lepiej byłoby ją usunąć. Swoją drogą jeśli masz kontrolkę i ECU 6F to trochę dziwne, ten sterownik raczej nie pochodził z tego samochodu... no i skoro przedtem CODE nie świeciło, to znaczy, że ECU jednak miało immobiliser (można to łatwo sprawdzić na...
Zrób diagnostykę komputerową (np. moim programem z podpisu) to może się coś wyjaśni.
Po wymianie powinno się na komputerze skalibrować czujnik skrętu ale przed wymianą może warto zrobić diagnostykę, bo może się okazać, że sama kalibracja rozwiąże problem.
Auto nie najgorzej poddaje się diagnostyce komp.
Może czujnik temperatury silnika (od ECU jest osobny i od wskaźnika osobny), może sonda lambda. Zainwestuj ~80zł w kabelek, weź mój program z podpisu i zrób diagnostykę ECU, może coś się wyjaśni.
ELM lub VAG + Fiatscan.
do fiata najlepszy jest examiner tylko nie każdego jest stać na niego, a do gazu to prog. znajdziesz na tym forum. tylko użyj funkcji szukaj
Auto wróciło od mechanika ale mimo moich apeli ten stwierdził, że nie ma tam nic niepokojącego. Widać po tym jego klasę. Byłem dzisiaj znowu w warsztacie wulkanizacyjnym, aby wykluczyć zły rozstaw szpilek. Po zmierzeniu wynosi on 4x98. Jutro postaram się dodać zdjęcia felg, oraz udam się na diagnostykę stanu zużycia amortyzatorów.
Prawdopodobnie czujnik temp. silnika - należy zrobić diagnostykę elektroniki silnika, a potem dopiero dumać, co może bycć przyczyną usterki zapamiątanej przez komputer. Pozdrawiam.
Może za bardzo postraszyłem... Ale gdy mój znajomy chciał to naprawić to paru mechaników marudziło. Ale myślę że będzie OK. Jedź na diagnostykę i sam zobaczysz co jest grane.
Tak samo isuzu Troopera bez problemu jako Monterey.. Dodano po 3 Tak z innej beczki .. to ciekawe czy sinik Punto 1.3 diesel da sie sprawdzić techem w końcu w corsie to samo ...
Jako że trochę kapuje się na elektryce (...) Z tego co jeszcze podpatrzyłem to te dwa kable o których pisałem idą od szczotek silnika, jeden od jednej i drugi od drugiej a minus gdzie jest to nie wiem. próbowałem w ten sposób że włożyłem wszystko na swoje miejsce( czyli masę powinien mieć od włącznika) a + dawałem bezpośrednio na z mostkowane wyjście...
Tu masz listę który kabel obsługuje jakie moduły w jakim samochodzie :arrow: http://www.multiecuscan.net/SupportedVeh... Po KL masz ECU, ABS i SRS. Wspomaganie, zegary i BCM tylko po CAN. Kontrolkę ABS pośrednio da się zaświecić, bo wchodząc w diagnostykę układu ABS, ta kontrolka się zaświeca.
W poniedziałek auto idzie do mechanika na diagnostykę na chwile obecną mechanik obstawia pompę paliwa. Okaze sie co i jak :)
dzieki za rade.o diagnostyce myslalem.wolałbym usterke zlikwidowac sam.nie mniej jednak dziekuje .
W takich sytuacjach dobrze diagnostykę zrobić, jesli rozrząd źle ustawiony to wyrzuci błąd, a może jakiegoś czujnika nie podpiąłeś po poskładaniu?
Sprawdź na diagnostyce sondę lambda oraz wskazania temperatury silnika pod kątem czujnika temperatury i działanie termostatu.
diagnostyk punto diagnostyk delphi diagnostyk start
włącznik pinowy serwo pobór prądu krups ea8250
naprawa taśmy matrycy naprawa taśmy matrycy
Mercedes W203 – demontaż przełącznika zespolonego, dostęp do styków kierunkowskazów i wycieraczek Radio Imago – brak dźwięku, radio się grzeje, możliwe zwarcie końcówki mocy