brak filtra. A ja twierdzę, że jest-baniak z pompą paliwa jest filtrem
punto nie posiada filtra paliwa na zewnątż jedynie jest przy pompie paliwa w zbiorniku
Tam nie ma filtra. Jak w punto i innych.. Jest filtr paliwa, napisałem że kupiłem zamiennik ale nie pasuje, w punto masz jakiś koszyczek, a tutaj jest w baku filtr.
Co z filtrem paliwa?
Filtr paliwa wymieniałeś?
Witam. Mam problem z puntem a mianowicie zaczął przerywać od czasu do czasu zaraz po zmianie biegu :/ pojechałem do sklepu po świece i kable ok 13km i wszystko było wporzadku do puki nie wymieniłem kabli i świec na nowe :/ samochód zaczął równomierne przerywać na biegu jałowym jak i wjeździe :/ stojąc z tyłu samochodu chodzi jak ciągnik :/ dodając gazu...
A teraz te kabelki znowu się "rozstyknęły"? Filterek paliwa był zmieniany? Z tego co piszesz to nie. Więc pompa paliwa miała prawo skończyć żywot poprzez filtr.
Co 70-80 tysięcy kilometrów, tak jest zalecane.
od spodu filtra masz plastikowy koreczek odkręć i spuść
Witam Panowie; Pali mi się kontrolka informująca o wodzie w filtrze paliwa w Punto II 1.9 jtd z 2002r. Dziś muszę spuścić tą wodę Silnik wygląda tak: http://obrazki.elektroda.net/80_12574281... Czy ten filtr znajdę tam, gdzie zaznaczyłem ? Pozdrawiam
to kontrolka obecnosci wody w filtrze paliwa , trzeba oczyscic odstojnik ,jesli bedzie dalej swiecic to znaczy ze zepsol sie czujnik najlepsze wyjscie wypiac z niego wtyczke
filtr paliwa patrzyłeś ?
Na początek wymień filtry, powietrza i paliwa.
Cześć, mam Grande Punto 2006 1.3 JTD 90 km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8 L/100 km, od około miesiąca spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3 L/100 km. Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą być powody zwiększonego spalania? (at)ElektrodaBot
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Benzyny jest ok 40% zbiornika... Jak już napisałem - pompa paliwa i ciśnienie w obwodzie jest dobre, filtry (poza olejowym) zostały wymienione, czujka temperatury działa Dobre ciśnienie paliwa czyli jakie????? Poza tym punto II nie posiada jako takiego filtra paliwa, tylko siateczkę na pompie paliwa.
Trzy rzeczy do sprawdzenia - jaką temperaturę silnika i powietrza widzi ECU, przewody zapłonowe (stawiam na nie, też tak miałem w takim samym Puncie) lub kończącą swój żywot pompę paliwa (kiedykolwiek wymieniałeś filtr paliwa?).
Sprawdź filtr paliwa zanim pompe wymienisz, najlepiej sprawdź jeszcze raz ciśnienie przed filtrem.
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Wybacz roztargnienie, ale myślałem o filtrze paliwa. Dodano po 1 Jeżeli podejrzewasz, że usterka jest po wymianie filtra, to przejedź się bez niego.
Po podpięciu komputera jakie błędy. Wymień filtry powietrza i paliwa.
Filtr paliwa wymieniony na nowy.
Jakiej firmy polecacie filtr paliwa do Grande Punto 1.3 multijet? W serwisie podali mi cenę za filtr paliwa - około 370 pln. Wydaje mi się, że strasznie drogo. Jakie polecacie zamienniki ??
Wskazuje na słabe przepalanie. W jakim stanie sa cewki? Co filtrem paliwa i gazu?
Filtr gazu i paliwa kiedy wymieniałeś?
W pierwszej kolejności filtr paliwa, pompa paliwa, wężyki paliwowe.
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
Witam. Interesuje mnie taka rzecz. Gdy robi się już zimno Przy rozpędzaniu auta jakiś przekaźnik po lewej stronie kierownicy coś załączy a gdy obroty silnika spadną znowu przekaźnik "cyknie". Dzieje się to tylko jeżeli na dworze jest już zimno. I dodam że dzieje się to zawsze, gdy silnik zimny i gdy ciepły. Co to może być? Nie jest to żadna usterka...
lambda dziala podobnie jak wtrysk, komputer, map sensor, czujnik temp. silnika, krokowy, potencjometr. Rozrzad dobrze ustawiony. Uklad zaplonowy ok. Filtr paliwa zmieniony.
Logi dynamiczne sprawdzone. Wszystko w normie. Wartości zadane a odczytana bardzo podobne. Wyskoczył błąd: woda w filtrze paliwa. Jutro jadę po nowy filtr i zobaczymy.
Nikt się nie spotkał z takim przypadkiem ? A czy może to być wina czujnika obecności wody? w filtrze?
Filtry paliwa, gazu i powietrza w porządku.
Witam w puncie wyskakuje taki błąd i check się włącza. Wymienione czujniki na szynie oraz regulator. Filtr paliwa nowy i nic. Czego szukać?
na gazie nie zapali bo za zimno, najpierw sprawdz filtr paliwa i czy jest odpowiednie cisnienie paliwa za filtrem, mocno musi lac do np butelki( okolo 1 atm)
Może ale nikt nie powiedział, że to ona winna. Zacznij to diagnozować a nie jeździć po buraczanych warsztatach, gdzie właścicielowi jak i jego pracownikom słoma z butów wystaje. Może by tak kolega coś doradził a nie buraczarnia i słoma. Niejeden burak któremu słoma nie jest obca doradził by coś mądrzejszego. Sprawdź wężyki podciśnieniowe w szczególności...
Kolego pierwsza sprawa, wymieniasz świece, mierzysz przy okazji ciśnienie sprężania na zimnym, wymieniasz CAŁE PALIWO na nowe +filtr paliwa. Piszesz jak ładnie odpala...
Wymiana cewki niewiele zmieniła... :( Wymienię filtr paliwa i sprawdzę pompę... więcej pomysłów nie mam :/
Witam posiadam fiata punto 2 wieczorem auto jeżdziło normalnie nad ranem autko odpalało na 2 sekundy i gasło odrazu. auto było odpalane na innym kluczyku i to samo było pompa paliwa działa filtr paliwa został wymieniony i nic to nie dało. Co moZe być ??? prosze o szybkie odpowiedzi. pozdrawiam
To masz odp czemu nie pali zdejmij przewód za filtrem paliwa albo na wejćiu do pompy wsadź do butelki i zapłon ma się lać
pierwsza rzecz - pojedz na diagnostyke komputerową. ile przebiegu ma samochód ?? Kiedy wymieniałeś świece ? kiedy czyściłeś świece ? Kiedy wymieniałeś filtr paliwa kiedy wymieniałeś przewody WN podaj przebiegi.
Witam, mam problem z moim punto 2005r. Wczoraj wymieniłem przewód paliwowy na drodze filtr paliwa - pompa wtryskowa. Po tej wymianie samochód ma problem z odpaleniem, próbowałem kilka razy ale nic to nie dało. Przytrzymywałem też go dłużej na zapłonie, żeby pompa podawała paliwo ale również nic. Samochód odpala na ułamek sekundy i zaraz gaśnie delikatnie...
Witam. Mój problem polega na tym że podczas jazdy gdy dodaję gazu samochód zwalnia. Ma to miejsce i podczas ruszania jak i podczas normalnej jazy. Auto wróciło właśnie od mechanika gdzie został wymieniony filtr paliwa ale to nie pomogło:(dalej jest tak samo. Jak myślicie od czego to może być??
Panowie ale tam jest prawie 45 litrowy zbiornik paliwa. To jego zużycie powyżej 15l/100km. Zobacz czy masz szczelne przewody paliwowe, a w szczególności filtr paliwa , który znajduje się na wahaczu, lubi korodować i przepuszczać paliwo.
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Czujnik na 1 pin jest bez znaczenia dla pracy silnika, on jest tylko od wskaźnika na desce. Sterownik wtrysku korzysta z tego dwupinowego czujnika (jest w okolicy termostatu). Nie miałeś wymienianej pompy paliwa? Sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa? Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa (w ogóle wiesz, gdzie on jest)?
Witam pod maską przy filtrze powietrza jest przymocowana osłonka do kabiny pod którą jest przekaznik i bezpiecznik,sprawdz to
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Grande Punto 1,2. Po przejechaniu nieco ponad 100 km traci moc i gaśnie. Po chwili można go odpalić i jedzie dalej. Po dwóch takich akcjach podpięty pod komputer - błędy: świece, cewka i kable. Wszystko wymienione. No i niespodzianka, po przejechaniu ok. 120 km samochód traci moc i gaśnie. Po ponownym odpaleniu przejechał...
pompa paliwa została wymieniona auto odpala chodzi na niskich obrotach a gdy wchodzi na wyższe to gaśnie filtr w pompie był zabrudzony czy bród nie przeszedł na układ wtryskowy
wtryski sa zapchane punta nie miały filtra paliwa nie które egzemplarze i dla tego tak sie dzieje :)
0.35 bara to ciśnienie może i niewiele ale zawsze poniżej właściwego. Jak pisałem u mnie na wtrysku jednopunktowym webera jest około 1 bara i chodzi.Co by było jakby spadło do 0.7? Na pewno usterka.Co do mocy silnika to nieraz na jałowej mieszance też ma kopa.możesz coś takiego wykonać? Jak silnik pracuje zdejm kopułkę nad wlotem do przepustnicy , wtryśnij...
Jeśli mogę dodać to filtr masz na wys. prawego tylnego koła jak zaczyna się próg nadwozia.Taka aluminiowa okrągła puszka.
miałem kiedyś przypadek totalnej utraty mocy przy mocnym wciśnięciu gazu w VW T5 TDI i okazało się, że filtr paliwa był totalnie zawalony, po wymianie przekracza 200km/h. Pozdrawiam
Zrób diagnostyke. Sprawdź swiece, cisnienie nalistwie w momencie kręcenia, jezeli jest niskie to swprawdź wtryski na powrotach, kiedy był filtr paliwa wymieniany? W jakim stanie jest akumulator? kręci wolno czy szybko?
Witam od pewnego czasu mam problem z moim punciakiem iz jadac do pracy zgasl mi 2x i nie chcial odpalic dopiero po pewnym czasie odpalil ale z trudnością. Wymienilem pompke w baku, filtr paliwa ale nic to nie dalo pomozcie co moze byc przyczyna ?
Czyścić można, a gdzie się znajduje to Ci nie pomogę, bo mam Punto a w nim ten silnik ma chyba inne kolektory i osprzęt. Tak w ogólności to na kolektorze. Na tym filmiku mniej-więcej widać gdzie jest (widać jego złącze): http://www.youtube.com/watch?v=7lzJc7BIW...
W poniedziałek auto idzie do mechanika na diagnostykę na chwile obecną mechanik obstawia pompę paliwa. Okaze sie co i jak Kolego jak mechanik po wyciągnięciu pompy zobaczy brokat na dnie to niech wymieni całe paliwo i pompe z FILTREM na nowe.
Witam. Koledzy mam spory problem od jakiegoś czasu moje Punto pali 10l/70km co daje ok 14/100km. Czy się jedzie 80km/h czy 140 spalanie takie same Z wydechu czuć paliwo, jest spore odczucie spadku mocy. Już nie wiem co robić, wymieniłem w sumie wszystko co możliwe: -przewody zapłonowe -wtrysk paliwa -sonda lambda -filtr paliwa -czujnik temp Nie łapie...
siemka przewody to koszt 40 zł kpl. Dodano po 2 siemka przewody to koszt 40 zł kpl.swiec to 48,00zł to mozesz wymienic na poczatku ale ja na twoim miejscu pierwszy wymieniłbym filtr paliwa koszt 25.00zł i problem zniknie pozdrawiam
Witam wszystkich użytkowników.. Problem polega na tym że auto po odpaleniu gaśnie,chwilkę pochodzi i gaśnie,również nie równo pracuje na wysokich obrotach a gdy zejdzie z obrotów podczas jazdy natychmiast gaśnie wymieniłem filtr paliwa i ta sama sytuacja... Bardzo was proszę drodzy użytkownicy o pomoc..
panowie, wyjąłem filtr paliwa i zlałem z niego wszystko troszke kamyczków i tak jakby piasku w nim bylo, do tego po wyjęciu pompki paliwa pod ta siateczka bylo 3/4 syfu tak ulepionego jak jakis drugi filtr z fizeliny... Jutro zakupie filtr, wyczyszcze zbiornik i zobaczymy czy to tego przyczyna...
trudno to sprawdzić jak się nie ma komputera pod ręką. jadę,,,,jadę nagle tak jag by nagle zwalnia z obrotów i po chwili zapala się ,,czek,,i samochód już staje zero reakcji czekam parę chwil i tak za około 15...30... sekund odpala . Ale nie ma reguły czasami dzieje się to po paru minutach ...paru sekundach no i po 15 km nie ma reguły Jutro jadę po...
Nikt widzę nie odpowiedział, a może napiszę, co sprawdziłem i zrobiłem. - wyczyszczony krokowiec - przepustnica czysta - przewody WN ok ( w ciemności żadnego iskrzenia nie widać - sonda jak wyżej - wymieniony filtr paliwa Dalej się powtarza :/ Czy można jakoś odczytać kody błędów bez examinera albo euroscana ?
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
Siemka mam identyczny samochód i identyczny problem.. Mianowicie zalewa mi świece i nie chce odpalić. Gdy je wytrę jest ok i samochód odpala. niedawno wyczyściłem wtryskiwacze zbiornik paliwa i wymieniłem filtr paliwa. Samochód jak już odpali działa równo i żadna kontrolka się nie świeci. Co może powodować zalewanie świec?
1.2 8v to zwykły silnik FIRE, żaden kosmos, jeśli przed wymianą pompy było dobrze tylko ciekło a teraz po wymianie źle to ta "nowa" pompa po prostu jest zajechana i tyle, albo się filtr paliwa zapchał syfem z tej "nowej" pompy. Poza tym fabrycznie nowa pompa kosztuje ok 50-80zł... PS. układu paliwowego benzynowego się nie odpowietrza, sam się odpowietrza...
A jak i kiedy odbywa się wypalanie oparów paliwa? Na filtrze jest elektrozawór. Pewnie otwiera go ECU a układ wtedy zasysa wężem opary. Co się stanie gdy "zassa" powietrze? Elektrozaworu bym nie ruszał. Wsadził bym go w jakieś opakowanie i by sobie dalej działał.
Uuu. Dziś nowe objawy. Nalałem paliwo e98 i dolałem preparat do likwidacji wody w paliwie itp. Zrobiłem kilka kilometrów i co? Silnik działa tylko do pewnych obrotów, jak dam gaz na full to się dusi, a kontrolka pali się non stop. Moje podejrzenia to: woda w paliwie lub filtr paliwa albo wtrysk szlak trafił. Na kompie zero błędów. Dziwne???
dosłownie dwa dni temu przerabiałem ten sam temat takie same objawy tylko u mnie silnik 1.1 Tak go rozwiązałem : wyjąłem pompę paliwa, wyczyściłem taki woreczek jakby jakiś filtr przy pompie (swoją drogą dosłownie był czarny, a po kąpieli w ropie a później benzynie wybielał;)), jak już miałem pompę wyjętą to oczywiście sprawdziłem czy działa, dalej...
układy wtryskowe z elektryczną pompką paliwa utrzymują stałe ciśnienie w układzie - do rdzewienia potrzebny jest tlen, jeżeli jest paliwo to tlenu nie ma... filtr jest po to żeby zatrzymywać syf a nie produkować... Stosuje się systemy z powrotem i bez powrotu. W systemach z powrotem, po pewnym czasie zaworki zwrotne przestają spełniać swoją rolę i...
Ah zapomniałem dodać, silnik fiata 1.2 16v 82KM filtr paliwa ma zintegrowany w pompie paliwa i aby go wymienić trzeba wymieniać cała pompę bo jest jej nieodłączną częścią. Brawo dla konstruktorów takiego patentu... No i zamiast filtra, masz kratkę stalową, czasem niezdatną do oczyszenia i nie spełniającą roli filtra, bo i tak "syf" idzie w instalację...
Nie koniecznie będzie to pompa. Któryś z wtrysków może lać i też nie będzie ciśnienia. A jeżeli mówisz, że filtra paliwa praktycznie nie było to pierwsze co posprawdzałbym wszystkie wtryski.
A więc tak :remont kapitalny silnika zrobiony ,silniczek krokowy nowy ,sonda lambda sprawdzona filtr paliwa i powietrza nowy.diagnostyka silnika wykonana i nic nie stwierdzono,termostat nowy.dodam tylko że wcześniej palił 9 litrów w cyklu miejskim
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Pamiętaj, że 75 musi mieć inną pompę niż 55/60. 98 możesz zatankować ale nie widzę sensu. Pompę sprawdzałem od 75, sąsiad miał kolizję a raczej wypadek i użyczył mi tej pompy na próbę. Wymienię sobie jeszcze filtr paliwa, bo może być przytkany i paliwo nie ma swobodnego przepływu, choć nie wiem czy to ma to coś do rzeczy.
Hmmm 'lekko kręci' benzyna w filtrze, powiadasz i brałeś go na popych - sprawdź czy czasami nie zerwało paska rozrządu. :cry: Na pocieszenie - silnik 8V bezkolizyjny. Marek
Z paliwem różnie bywa w różnych samochodach. Nie wystarczy wymienić filtr paliwa na zewnątrz, bo w samym zbiorniku smok pompy może być zatkany... Foto-przykład z Fiata Punto, objawy były podobne, przy próbie agresywniejszego ruszenia/przyspieszenia, zwyczajnie brakowało paliwa, auto prawie gasło... http://obrazki.elektroda.pl/7386498100_1...
Wygląda to tak, jakby silnik rozgrzewał się na ubogiej mieszance, tak jakby „bez ssania”. Po rozgrzaniu wejdzie w CL, ale po dodaniu gazu znowu przechodzi w ubogą mieszankę, aż się sterownik dostosuje. Patrzyłem także na dane z poprzedniego tematu. Silnik kiedy pracuje na ubogiej mieszance przerywa i dochodzi do wypadania zapłonów. Przyczyny zubożania....
Zaworek na turbinie do roboty. Zabrudzony filtr powietrza olejem to przez odmę skrzyni korbowej. Silnik ma już swoje przejechane i niedługo czas będzie do niego łapki wsadzić (lub sprzedać). Na przedmuchy z silnika to wymiana pierścieni, uszczelka pod głowicę (starej nie włożysz), od razu planowanie głowicy i uszczelniacze zaworowe, warto zmienić pasek...
Ja mam 2.0 HDi to jak nigdy nie narzekałem na układ paliwowy, tak pojawiły się opiłki w paliwie Zdarza się, jak w każdym CR - pytanie tylko jak często wymieniałeś filtr paliwa i co lałeś do baku? Nigdy nie tankowałem na niemarkowych stacjach. Najczęściej Statoil - czasami Orlen, BP, Shell.
Tutaj uszkodzenie pompy na wstępie wykluczam bo takiej pompy uszkodzić się nie da - no chyba że to nie oryginalna pompa tylko jakiś zamiennik. Trzeba sprawdzić filtr paliwa, wężyki, wtryski, rozrząd, sterownik pompy, świece oraz regulator napięcia. Możliwości jest mnustwo - warto też wyczyścić bak i zalać dobrym paliwem.
Mam problem z moim Punto 1.9JTD. Aktualnie bez pomocy samo startu nie odpala, i nie może utrzymać jałowych obrotów. Zaczęło się od tego, że zrobiłem zwarcie w instalacji elektrycznej (połączyłem plusowy kabel z minusowym od podświetlenia tablicy rejestracyjnej) po czym zauważyłem, że przepalił się bezpiecznik, wymieniłem go i samochód już nie chciał...
grande przy ruszaniu z 1 nie ma siły prawie gaśnie dopiero powyżej 1800 obr kiedy załącza się turbina dostaje moc że wciska w fotel. trochę to kłopotliwe przy ruszaniu pod wzniesienia, wtedy musze mu dawać po sprzęgle Egr już wyczyszczony, nowe filtry paliwa i powietrza a efektów brak Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc [syntax=text][/syntax]
Czesc, Czujnik obrotow walu korbowego wymienilem i zrobilem diagnoze wszystkich czujnikow w serwisie. faktycznie czujnik obrotow walu korbowego dzialal przerywanie. Skasowalem blad i wymienilem czujnik na nowy. Problem jakby zniknal aczkolwiek czasami rano nadal sie zdarza ze musze pokrecic 2/3 razy i dodac lekko gazu podczas krecenia rozrusznikiem...
Witam jestem poczatkujacym i sorki jak cos zle napisze.Ma punto z 94r 1.7td mam taki problem jak samochod postoji cała noc to rano cięzko odpala tzn odpali ale nie rowno pracuje po chwilowy przytrzymaniu gazu wchodzi na obroty i jest ok.Jak ciepły niema zadnych problemow filtry paliwa itd nowe swiece, załozone,ostatnio dopatrzyłem sie ze wezyk od filtra...
1) Korekta sondy lambda, to nie napięcie na sondzie! Korekta powinna być w miarę stała i oscylować w okolicy 1,00. Ten sterownik nie podaje surowej wartości napięcia na sondzie. 2) Oryginalna sonda to BOSCH, Magneti-Marelli Aftermarket to zamiennik (i to słabej jakości). Masz instalację II generacji, więc powinieneś mieć emulator sondy lambda. Podczas...
Filtr powietrza? Tylko wtedy byłoby bez mocy cały czas na wyższych obrotach. Ale łatwo sprawdzić. Na postoju jeśli trzyma 3000 obrotów a w czasie jazdy już nie to właśnie byłby ten filtr (znacznie zwiększony apetyt na benzynę, powietrze którego wtedy zaczyna brakować). To samo tyczy się filtra paliwa, ale przyczyn może być znacznie więcej. Przy okazji...
Witam! \Mam C 3 benzyna 1,1 i od dłuższego czasu obserwuję nierówną pracę na wolnych obrotach. Ale po kolei: nie ma problemów z odpalaniem czy to zimnu czy ciepły. Po uruchomieniu (zimnego) obroty są wyższe i silnik pracuje równo i w miarę jak się nagrzewa obroty spadają i sie zaczyna- równo z taktem "brum brum brum" takie rytmiczne falowanie, obrotomierz...
1. Kontrolka "od wtrysków" nie ma związku z ewentualną mechaniczną usterką wtryskiwaczy. 2. To że pompę słychać wcale nie znaczy, że działa. 3. To nie VW, jak immobilizer blokuje to silnik nie zapali ani na sekundę, świeci się kontrolka CODE i silnika (wtrysku), nie ma zasilania pompy ani iskry. 4. Iskrę możesz sam sprawdzić ale skoro na chwilę zapala...
Patrząc tutaj to 18 sek to już jest 130 km/h https://www.youtube.com/watch?v=qBLgKf22... Natomiast Fiat Uno to coś innego raczej, tam był chyba gaźnik tak? Tutaj ten silnik 1,1 to do niedawna jeszcze w Pandach był, to jest silnik rodem z Punto 2, z okrągłym filtrem powietrza, "nowocześniejszy" mpi, to samo co Schumacher, Sporting, Fire etc. To jest...
Witam ponownie! Więc problem został rozwiązany. Okazało się, że problem spowodowała rdza po starej pompie paliwowej, która dostała się do układu wtrysku - dosłownie zapchane rdzą metalowe siteczka wtryskiwacza paliwa. Dodatkowo zapchany rdzą powrót paliwa w pompie paliwowej i stąd było zbyt wysokie ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Dodatkowo wymieniłem...
Posiadam Punto I 1.2 8v 75 SX z instalacją gazową i od samego początku odkąd go mam są problem z pracą na benzynie. Od razu dodam, że na gazie samochód jeździ poprawnie i nie występują zjawiska, które dzieją się na benzynie. Do sedna, żeby odpalić trzeba dodać gazu i wkręcić go na obroty, po czym można puścić pedał i będzie trzymał obroty. Przy próbie...
Kolego musisz sprawdzić czy jest podawane paliwo i czy jest iskra. Aby sprawdzić czy jest podawane paliwo ,wystarczy sciągnąć z obudowy-korpusu przepustnicy filtr powietrza i podczas krecenia rozrusznikiem zobaczyć czy jest rozpylane paliwo przez wtryskiwacz ,znajdujący się w wewnątrz korpusu a umiejscowiony nad przepustnicą. Pozdrawiam Twoje Punto...
Witam! Posiadam punto 1.3 multijet z 2005r. Auto ładnie pali, niedużo spala, chodzi dobrze, ale w czasie pracy słychać równomierny stuk zwiększający się wraz z obrotami, szczególnie na wolnych obrotach i to też nie zawsze. Program fiatecuscan pokazuje nierówną dawkę wtrysków podejrzewam więc wtryskiwacze. Szczególnie wtryskiwacz 1 cyl który odstaje...
Witam od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu. Samochód odpala po kilku sekundach. Rozrząd jest zrobiony, wymieniony czujnik wału korbowego,filtry,świece. Mechanik sprawdzając wszystko po kolei,stwierdził że pompa paliwa nie trzyma ciśnienia. Na początku jest prawidłowe ciśnienie aż nagle wskazówka zaczyna spadać. Została podmieniona pompa...
Witam Posiadam Punto 1 55SX Z 96R. To auto traci moc... W momencie dodania gazu czy to na 1 czy na 2 czy na jakim kolwiek biegu, samochód nie przyspiesza równomiernie, tylko na sekundę lub dwie traci moc i po chwili jest normalnie... Wykres przedstawia dokładnie o co chodzi... http://obrazki.elektroda.net/33_12691172... Wymieniłem świece, przewody...
Zawsze rano odpalam na bęzynie dopiero jak się rozgrzeje przełączam na gaz. jak chciałem wymienić filtr paliwa to mechanik powiedział mi że w tym modelu nie występuje tylko jakaś siatka na smoku od pompy. mam też nowy filtr od gazu i byłem też na regulacji u gazownika więc z gazem wszystko jest ok. Najlepsze w tym wszystkim jest to że jak się już zagrzeje...
Mam takie Punto i po mieście też pali mi nawet ponad 9l/100km więc to chyba dla niego norma, w trasie pali 6,3 - 6,7l/100km. Czy zaświeca Ci się kontrolka awarii układu wtryskowo-zapłonowego (czerwony symbol wtryskiwacza, zwany powszechnie "marchewą" - prawy dolny róg zegarów)? Masz LPG? Profilaktycznie wymieniłbym filtr paliwa (koło zbiornika, pod...
Witam. Odnośnie jak kolega napisał filtra paliwa. W punto 1 był problem z odpowietrzaniem a raczej brakiem odpowietrzania w korku zbiornika paliwa. Nie wiem jak w nowszych modelach fiata. I bardzo podobny objaw. Pozdrawiam.
Witam, jak wyzej mam punto 1.1 98r, auto z instalacja gazowa, niestety nie wiem jaka, moge sie dowiedziec jesli bedzie potrzeba, mianowicie moj problem polega na tym, ze auto do pewnego momentu jezdzilo, prawdopodobnie tylko na gazie, wskaznik paliwa pokazywal mi 3/4 baku, ale za chiny ludowe na tej benzynie nie chcial odpalic, myslalem ze po prostu...
Pompa paliwa pochodzi z jeżdzącego w 100% sprawnego Fiata Punto 1,1 SPI więc jest podobno identyczna. Regulator ciśnienia paliwa raczej jest sprawny gdyż cały wtrysk wraz z podstawką był zmieniany. Filtr paliwa który zakładałem wyglądał tak: http://obrazki.elektroda.pl/3357734900_1... I kosztował 10zł. Po jego zamontowaniu auto odpaliło...
filtr paliwa punto filtr pompa paliwa punto punto paliwa
zasilanie zestaw głośników pomiar płyty laptopa akumulator briggs stratton
sterownik hulajnoga elektryczna pralka electrolux
Audi A6 C6 2.4 Quattro 2005 - Problemy z modułem komfortu po ulewie Hulajnoga Motus Scooty samoczynnie się wyłącza - przyczyny i diagnostyka