Sam sterownik powinien wystarczyć ale i bez niego powinno Ci się udać go odpalić przez tę procedurę awaryjną: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy;...
Co 70-80 tysięcy kilometrów, tak jest zalecane.
od spodu filtra masz plastikowy koreczek odkręć i spuść
No okazało sie że więcej szczęścia niż rozumu. Pamiętaj że jak się używa szczęścia to w końcu się skończy. A tak serio to jak nie masz uszkodzonych oringów w środku to przydrutuj złączke do kolanka tego co wychodzi z baku. Bo wymiane przewodu czarno widze.
Pod tylną kanapą, w zbiorniku paliwa.
Witaj jak jest pełno paliwa to oporność jest w granicach 10 ,30 ,om
proszę http://obrazki.elektroda.net/93_12574282...
dokładany alarm, lub przekaźnik pod dekielkiem w komorze silnika - to w pierwszej kolejności bym sprawdził.
po stronie pasarzera przy prawym slupku pod deska
Kolory przewodów do czujnika: biało-czarny i szaro-czerwony. Oporność dla rezerwy powinna wynosić około 120 om. Dla baku pełnego paliwa , oporność w granicach 10 om. Czasami uszkodzeniu ulegaja też wskażnik w liczniku.
Zostaw immo w spokoju zajmij się masami
Mój palił w mieście 6,5-7,5 zależnie od świateł i korków, w trasie 5-5,5l
Proszę Cię uprzejmie :) Sterownik nieco zdekompletowany-wylutowany driver wtryskiwacza+tr.kluczujące cewkami
Potwierdzam pompa paliwa !!!!!!
Sprawdz ciśnienie paliwa .
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Sprawdz pompe paliwa mozliwe ze spalila sie jesli dlugo meczyles go na niskim poziomie. Kolega spalil w ten sposob pompe. Mial malo paliwa i jezdzil sobie na gazie wiec w sumie nie potrzebowal benzyny. Niestety pompa paliwa potrzebuje zeby miec cos do pompowania bo inaczej sie zatrze. Sprawdz czy paliwo dochodzi do cylindrow. Wykrec swiece, przyloz...
jak trafisz na krawężnik to wielce prawdopodobne. odcięcie paliwa nastąpi jeszcze po osiągnięciu max obrotów.no i odcięte jest do chwili odczytania immo.
A to nie są takie same wartości ? Normalnym jest takie wskazanie zużycia chwilowego podczas ruszania jak u Ciebie.
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Witam. Szukaj oryginała albo nawet sztukuj byle oryginalny. Każdy niby do paliwa strzeli po paru dniach-tygodniach. Nam przegryzła kiedyś kuna. Kombinacje i cudowanie. Dopiero po załatwieniu ze szrotu kawałka i zesztukowaniu na aluminiowej złączce działał prawidłowo. Ten niby zbrojony co tam masz nie nadaje się - padnie jak będzie ciepło pod maską....
Nie świeci Ci się "check engine"? Ciśnienie paliwa powinno wynosić nieco ponad 3 bary (nominalnie pompa ESS 276 ma 3,5 bara).
Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok. 3,5 bar.
Zdejmij wtyczkę z pompy paliwa . W takim wypadku to jest najlepsze rozwiązanie.
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Witam a plywak w zbiorniku paliwa sprawdzales.
miałem cos podobnego wymieniłem pompe paliwa +wtryskiwacz i nic.Poźniej wymieniałem regulator ciśnienia i wszystko oki
kolego a gdzie taki klej można kupić i czy znasz nazwę tego kleju i czy to w ogóle zda egzamin czy będzie czymać
Nie koniecznie będzie to pompa. Któryś z wtrysków może lać i też nie będzie ciśnienia. A jeżeli mówisz, że filtra paliwa praktycznie nie było to pierwsze co posprawdzałbym wszystkie wtryski.
Nie pamiętam ale... Jeśli za odcięcie paliwa po dzwonie odpowiada airbag to źle zrobiony - może warto wymienić na sprawny a nie crash date rzeźbić? jeśli to nie sterownik to co z grzybkiem - takim znanym z renówek? No i gdzies ci plusy uciekaja.... To brak komunikacji, chyba że ten Twój airbag a canie mąci bardzo...
P0130 Czujnik O2 - usterka P0141 Podgrzewacz czujnika - usterka P0170 Czujnik O2 - usterka dostrajania paliwa P1170 Dostrajanie mieszanki - dawka uboga Odepnij sondę, może zwarcie robi. Jeśli paliwo podaje, na świecach jest iskra to pozostaje rozrząd.
Pytanie zasadnicze , czy ten silnik pracował wcześniej , jak go kupiłeś , co to jest za silnik , jego p[ojemność. Domyślam się , że ktoś kombinował ominięcia immo. Boję się ,że sterownik padnięty.
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
A kompresja? Też jest potrzebna, bez niej te 3 rzeczy na nic się zdadzą :D Wypnij pod maską wężyk od paliwa włóż do jakiejś butelki i włącz zapłon. Tylko zabezpiecz odpowiednio by wężyk nie wypadł i nie zalał wszystkiego dookoła. Zobaczysz czy paliwo jest podawane na listwę wtryskową. Rozrząd kiedy był robiony? Normalnie kręci czy coś budzi zastrzeżenia?
to kontrolka obecnosci wody w filtrze paliwa , trzeba oczyscic odstojnik ,jesli bedzie dalej swiecic to znaczy ze zepsol sie czujnik najlepsze wyjscie wypiac z niego wtyczke
Pierwszy pomiar minimalnie za bogata mieszanka, drugi minimalnie za uboga (w granicy błędu pomiarowego). Ale generalnie jak na tak prymitywny system sterowania dawką paliwa jest całkiem dobrze. Rozumiem, że po wymianie wydechu auto jeździ ok?
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
termostat masz sprawny , ? zazwyczaj wytrzymuje okolo 40000 km Dodano po 15 acha , czasem bywa ze przeciera sie od kola rura od wlewu paliwa w tylnym prawym nadkolu i do zbiornika dostaje sie woda , sprawdz.
Zrób reset swojego komputera benzyny, później naukę, programowanie wolnych obrotów, doczytaj co trzeba zrobić. ECU benzyny podczas pracy na lpg jest oszukiwany co do rzeczywistych efektów spalania mieszanki paliwa, innej na benzynie, innej na gazie. Może tu po pewnym czasie głupieć i zmieniać swoje dobre ustawienia co do pracy na benzynie, od niewłaściwie...
To znaczy że wszystko jest ok. dzięki
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
Słychać pompę paliwa jak przekręcisz kluczyk ?
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
Miałem to samo w moim punto 1 odpowietrznik przeciekał był w tym miejscu jakby wytarty np. Jak by poprzedni właściciel założył zbyt duże koło. Próbowałem różnych sposobów od taśm uszczelniąjacych, klejenie łatek na poxipolu ale z czasem benzyna luzowała spojenie i paliwo dalej ciekło. Aż wreszcie sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym polecił mi klej dwuskładnikowy...
Rozrząd (pasek,napinacz,pompa) wymieniany był w sierpniu , silnik jest kolizyjny więc po przeskoczeniu usłyszał bym stukanie zaworów o tłoki , ale nic takiego nie było słychac , w piątek wieczorem przyjechałem normalnie bez żadnych problemów, rano w sobote nie odpalił Nic byś nie usłyszał. rozrusznik potrafi zagłuszyć. Rozrząd potrafi przeskoczyć właśnie...
Testy jedynie wysterowują poszczególne elementy by można było zaobserwować czy działają. Sterownik zablokowany powoduje brak zasilania na cewki, wtryski i pompę paliwa ale na czas testów mimo wszystko zasilanie powinno być załączane. Czy jest jakas inna mozliwosc uruchomienia auta? Wyczyszczenie wpisu CODE z ECU i odcięcie pinu odpowiadającego za komunikację...
Proponuje wymienić regulator ciśnienia paliwa. Fakt część nie tania ale bardzo odpowiedzialna za właściwe ciśnienie paliwa
Jeszcze zanim zawory sprawdzisz, przy wymianie rozrządu był zdejmowany czujnik położenia wału. Jego ustawienie od koła fonicznego jest b. ważne by "czytał" zębatkę sygnałową na obwiedni koła pasowego. Jeśli nie jest dobrze ustawiony, sterownik nie wie kiedy tłok jest w takim położeniu by podać iskrę. Może tu jest problem? Brak sygnały z CPW wskazuje...
czujnik paliwa punto wskaźnik paliwa punto punto poziom paliwa
zastosowanie przemiennego pompa ciepła koszty odzyskanie nadpisanych
interfejs multidiag interfejs multidiag
Wymiary pasków do Technics RS-TR265 - szczegóły i porady Pin czujnika koła prawego przedniego ABS Ford Ka 2009