Nie masz masy jak świeci ci kierunek razem z stopem
Nie bardzo rozumiem z tą kratką, ale króćce są jednakowe. Chodzi mi o kierunek strzałki.
Fiat Grande punto problem polega na tym że jeśli mam włączony kierunek w lewo nie działa mi lewe światło stopu gdy niema kierunku wszystko działa poprawnie
Witam mam taki problem wymieniałem żarówkę kierunkowskazu w samochodzie. Po wymianie żarówka działa normalnie gdy włączam prawy kierunek zaczyna szybko migać tak jakby była przepalona żarówka. Ktoś miał jakiś podobny problem ? Nie mogę nic znaleźć na ten temat.
A mozecie mi wytłumaczyć dlaczego cały czas mruga prawy kierunek jak przekręce stacyjke? Czy sensor mógł zablokowac zamek tylnej klapy??
Sądząc z opisu, starsze punto i wspomaganie elektryczne.
Witam, Pacjent - Punto II polift, 1,2 60 KM, wersja golas bez wspomagania. W początku tego roku zgięty prawy amortyzator przód przy najechaniu na wysoki krawężnik po poślizgu + zbita lampa. W lutym wymienione oba amorki i poduszki, mechanik ustawiał zbieżność (przynajmniej tak twierdził). Od tego czasu auto stało, nie miałem czasu wziąć się za lampę...
Wszystko byłoby lepiej, ale dzisiaj juz tylna prawa lampa, a raczej jej kierunek przestal działać. Czy to może być wina centralnego z pilota? Przekaźnika, czy moze drążka do wrzucania kierunków?
1. Czasem, raz na miesiac podczas jazdy gasna na sekunde lub dwie wszystkie swiatla, jest to niebezpieczne, szczegolnie w nocy!!!! kontrolka lamp swieci sie juz od dluższego czasu! Żarowki ok , a od niedawna, gdy wrzucam kierunek swiatła mijania gasną! prosze o pomoc! Fiat punto 1.2 16v ELX 2000r
54amator pytał czy przy pomocy kodu przypisze nowy pilot, więc mu odpowiedziałem. Wiadomo, mialem zamiar pokazac ze kierunek z zaprogramowaniem drugiego pcf jest bez wiekszego sensu w tym przypadku. Albo przerzucenie PCF albo calkowicie drugi kluczyk z programowaniem za kilkaset zl. Nic po srodku nie ma.
Według mnie za 3500zł nie warto Ci nic kupować, chyba że jakiś chiński motocykl... włóż 1000zł w to Punto i zbieraj dalej. Jak będziesz miał 10000zł to możesz zacząć myśleć o kupnie lepszego auta. Kupując ponad 10-cio letnie auto musisz się liczyć, że w ciągu pierwszego roku włożysz w niego min. 2000zł. Powtórzę to po raz setny - ktoś kto trzymał tak...
Jak dobrze pamietam tam jest para na kierunek przedni zatrzasków z marnego sztywnego plastiku bocznych nie wymieniałem
Witam, Panowie mam taki problem mianowicie gdy daje kierunkowskaz w lewo to normalnie świecą mi kierunki z lewej a gdy daje w prawo to migają mi kierunek na zmianę z stopem z prawej oczywiście a gdy do tego wcisnę hamulec to nie świeci nic, tak że jak jadę i skręcam w prawo i przyhamuje to nie ma kierunku wcale. Co to może być ?
Zamówiłem nowe przełączniki (3 sztuki!) i żaden nie działał.Po rozebraniu ich okazało się że w każdym jest jedna blaszka. Akurat dziś miałem inne seicento i na szybkiego sprawdziłem że blaszki są dwie (foto) Stąd wniosek -przełączniki -bubel fabryczny -są z modelu Punto 2,gdzie jest możliwa jedna blaszka,zaś kierunek obrotów pompki realizuje BCM
W tym modelu ,tester nie pokazuje napięcia na sondzie! Pokazuje tylko kierunek zmian-bogata<->pętla otwarta<->uboga Tak że nie sugerujemy się w tym przypadku tą liczbą.
Styki w lampach czyscilem i psikałem kontaktem, bo kierunek swiecil się razem z hamulcem, teraz jest wszystko ok, ale ta stacyjka mnie irytuje. Zauważyłem jeszcze ze jak odpalę i cofne o milimetr kluczyk to podswieci mi się licznik od kilometrów.
FPS on juz sie ni świeci,prawy kierunek przestał mygać,okazało się;że była wypięta kość z body computera. Próba kierunkowskazów powiodła się.Akumulator padł,ale mam wrażenie,że pąpka się nie odzywa.Spróbuję jak naładuję akumulator.Dzięki za pomoc.
Może to być morze. A morze jak wiadomo jest głębokie, duże i szerokie. Fajny kierunek obieracie Panowie. Jeszcze brakuje protetyka, dostawcy plomb UV i będzie super. A może ktoś od marchewek się zapyta czemu sąsiadowi plama na oknie się zrobiła? Doradzi zapewne dietetyk z zamiłowaniem do rzeźbiarstwa.
1. Magistrala CAN mozna podlaczyc ale nie trzeba ( jak jest podlaczona to za pomoca interfejsu ODB II mozna testowac i (tego nie jestem pewien) konfigurowac nawigacje. 2. Do poprawnej pracy potrzebne: gala ( w kostke ISO oraz w 26 poinowa kostke), czujnik cofania- lamopa biegu wstecznego, ABS (zlicza obroty prawego i lewego kola- jak skrecamy to rozni...
Witam, mam spory problem z moim Fiatem Punto 1 - mianowicie tydzien temu rano, odpalilem auto, wlaczylem radio i pojechalem do pracy - droga do promu zajela mi jakies 10 minut a w kolejce na prom stalem okolo pol godziny z wlaczonym silnikiem i radiem. Po wjezdzie na prom, silnik zgasilem a radio ( podlaczone bezposrednio pod akumulator ) caly czas...
Pomysł polega na wykonaniu emulatora szyny CAN w celu : 1) naprawy i serwisu odb. radiowych na stole 2) uruchomienia odb. z w/w szyną w samochodzie bez niej 3) ew. jeśli to możliwe w tym samym ukłądzie wykonanie skanera CAN 4) stworzeniu pliku XLS kodów CAN dla danej marki Auta / Odbiornika 5) w przyszłości stworzeniu możliwości upgrade softu emulatora...
Nikt ci nie każe migać kierunkami tylko pomachać manetką
Przerywacz jest w przełącznikach pod kierownicą od dołu.
Podnosisz do góry lewą stronę tego plastiku stojąc przodem do maski (czyli z prawej strony auta ) potem ciągniesz w kierunku zderzak aż wyskoczy z tego mocowania miedzy silnikiem a ścianą grodziową .
Jeżeli ma LPG to ja bym szedł w tym kierunku, jak za szybko przerzuca i nie ma zrobionych dobrze korekt po temperaturze to mogą wystąpić takie cyrki. Miałem podobnie w punto 2 tylko 1,2 16V.
Witam Przymierzam się do zamontowania w swoim aucie DRL jak z linku: https://allegro.pl/oferta/swiatla-drl-fl... Zastanawiam się nad poprawnym podłączeniem DRL. Rozumiem, że według opisu całe zasilanie pasków DRL idzie przez + i -, a kablem pomarańczowym wysyłany jest tylko impuls na działanie kierunku 1) Chciałbym,...
SterownikIAW 16Fnie pokazuje wartości na sondzie, a tendencję kierunku zmian mieszanki-wzbogacenie-zubożenie. U mnie na testerze skaka w wartości środkowej dwie-trzy kreski to w prawo, to w lewo.
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Prawki kick panel? gdzie to jest? wizka z prawych drzwi wchodzi gdzies pod tapicerke w kierunku silnika..
Możesz pod kierunki, wycieraczki, albo nawet ogrzewanie szyby, obie rzeczy bardzo mało prądu biorą i raczej mają odłączone zasilanie po stacyjce wszystkie . Możesz również dostać się do gniazda zapalniczki i od spodu podpiąć kable do jednego i drugiego. Ja tak miałem w Toyocie rejestrator podpięty.
To szukaj jedynie w rozrządzie może jest przestawiony o jeden ząbek. Pasek w dobrym kierunku założyłeś
Z reguły takie sterowniki są montowane pod tunelem środkowym w kierunku od gałki zmiany biegów w stronę grodzi. Ale zanim zaczniesz wymianiac podłączyć pod kompa i odczytać błędy może problem leży w poduszcze albo coś z mata zajętości fotela. . Elektryk raczej Ci to ogarnie i może jakoś dużo nie skroi.
sprawdz przedewszystkim piny we wtyczce Dodano po 17 schemat kierunki
Cześc, odgrzeję ale potrzebowałbym informacji takiej jak kolega rad_mol - ktory kolor przekaźnika jest od centralnego, a ktory od kierunków?
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
Stopki oznaczone numerami i strzałkami w kierunku rozrządu, nie da się pomylić. Dodano po 1 Fabrycznie opisane są stopki także wiesz.. bez panewki siadają ładnie. Oj da się da się pomylić już spotkałem się raz z takim czymś co prawda tylko raz i to było co prawda w Punto ale się spotkalem
jak to alarm to odciecie jest na tym który rozwiera po podaniu nap. i po sprawie po co cudować ,ponadto charakterystyczne pewnie beda grubsze przewody ,pozostałe przekaźniki to ster.zamka i kierunki
A te błędy to czym zczytane? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... wszystko w kierunku sondy.
Witam. Mam zamiar wstawić alarm do tego punto. Wyszukałem przewody od centralnego zamka, kierunki, krańcówki. Problem jeszcze gdzie się wpiąć z przekaźnikiem, dla braku uruchomienia samochodu, tak aby nie wyskoczyły potem błędy. Podajcie jakieś przykłady. Dziękuje.
Otwierasz przednie drzwi pasażera ,kładziesz się plecami na progu , głowa wsunięta w miejsce nóg pasażera ,oświetlasz sobie lampą ,nad głową w kierunku środka szerokości samochodu widzisz wentylator i wkręty mocujące. Jeśli nie było czuć ruchu powietrza możliwe zablokowanie kanału powietrznego - wlot widać po podniesieniu maski. Sprawdzałeś dzisiaj...
W sklepie "Elekronik" możesz kupisz taki "brzęczyk" na 12 V (prądu stałego) i podłącz go do jednego z kierunków (uważaj na polaryzację).
To niewiele daje. Może "dawać" sygnał, ale zbyt słaby, albo z zakłóceniami i będzie problem z odpaleniem. Wskazane byłoby obejrzeć na oscyloskopie jaki jest sygnał. Jeżeli dobry to idź w kierunku immo.
Migają kierunki masz jakiś alarm. On blokuje
Spotkałem się też z takim rozwiązaniem że, centralka miała zabezpieczenie kierunków na przewodach koloru żółtego.
Witam Potrzebuję małej pomocy. Zakupiłem autoalarm marki "noname" na allegro i montuję do Punto 2. Wszystko podłączyłem tylko problem mam mały z kierunkami. Z centralki alarmu wychodzą dwa przewody zabezpieczone bezpiecznikami jak można się domyślić na lewą i prawą stronę kierunków ( w instrukcji jest świateł postojowych ale wolę podłączyć do kierunków)....
Witam. W Fiacie Punto 2 FL po włączeniu "kierunku" na desce rozdzielczej dioda sygnalizująca kierunkowskaz mruga z dwukrotnie większą częstotliwością niż zawsze, oraz zapala się kontrolka uszkodzonej żarówki. Po włączeniu światełek awaryjnych lewa strona też nie świeci. Nie wiem w czym szukać przyczyny, ponieważ raz na jakiś czas kierunkowskaz działa...
Jakie odwrotne krążenie w przypadku silnika w Punto? Jak zablokowany filtr i zablokowany zawór obejściowy skoro to jeździ? No właśnie kolego kto tu mówił o zablokowanym filtrze? Kto coś wspomniał o zablokowanym zaworze? Kto coś wspomniał o odwrotnym krążeniu w silniku? Czytaj z zrozumieniem. Ja tylko to napisałem w kierunku filtra a nie silnika.
A przełącznik regulacji lusterek mam od skody octavi 2 tylko nie wiem jak do niego podpiąć Nijak bo nie będzie sterował tymi lusterkami. W Octavii lusterka sterowane są modułami drzwiowymi a manipulator tylko podaje komendy o kierunku. Kup manipulator z Punto i dopiero podłączaj.
Łańcuch rozrządu lubi postukać.W tym kierunku sprawdzałeś.Ponoć nie zawsze wytrzyma założone 180 tyś km.Pozdr
Bardzo dziękuję koledze z forum który naprowadził mnie na dobry kierunek. Połączyłem się w końcu z F.G.P. i jest błąd na wspomaganiu C1002 czyli czujnik skrętu.
kierunek punto wskaźnik kierunek wskaźnik kierunek punto schemat punto
napięcie lambda sprawdzić świece żarowe grzeją automatyczny robot
renault master usterka elektr samsung ue32d6500
Ładowanie UPS APC – czas, procedura, diagnostyka, modele Back-UPS, Smart-UPS, Li-Ion Allwinner F1C500s_MP5 multimedia player specs, EOL status, firmware, hardware tips