Zmierzone suwmiarką wychodzi bardzo dobrze Tzn. skąd to stwierdzenie masz dane co do grubości jeżeli są w wymiarze to załóż klocki i w drogę . Jeżeli nie są równo starte lub uszkodzone głębokie rysy do wymiany na nowe lub do wyrównania przy zachowaniu grubości wymaganej .
Tam były stosowane dwa różne systemy hamulcowe ATE i TRW. Teraz pytanie do Ciebie, jaki system jest zastosowany w Twoim autku? Pytam, bo w zależności od tego systemu, możemy Ci pomóc i dobrać klocki. Jeśli nie wiesz, to zrób chociaż fotkę klocków (może wystarczy nawet "czytelne" zdjęcie całego zacisku hamulcowego (bez demontażu)... Chodzi mi o kształt...
Może klocków już nie ma i resztki złomu wykańczają tarcze? Tłoczki nie dają rady z dobrym dociskiem listków blachy jakie po klockach zostały.
Ostre hamowanie do 0 i stanie później kilkanaście sekund z wciśniętym hamulcem. Klocek się odbił na tarczy...
Polecam pracę "PRÓBA OKREŚLENIA CZYNNIKÓW DETERMINUJĄCYCH ODKSZTAŁCENIA HARTOWNICZE W PROCESACH OBRÓBKI CIEPLNEJ STALI" autorstwa panów Uścińskiego i Marciniaka, podpunkt 3.1, dostępna tutaj [url=http://www.nanostal.eu/images/nano/... Nie jest...
Dziękuje za pomoc. Kupiłem klocki TRW (75zł), założyłem, zobaczymy jak się spiszą. Pozdrawiam.
Witam miga mi przebieg w grande Punto , czy może być to związane z brakiem radia seryjnego ? Albo nie podłączanym czujnikiem zużycia klocków hamulcowych ? Punto z systemem blue&me .
Z tyłu masz bębny. Jak tam wyglądają klocki? Podaj też rocznik i przebieg samochodu.
A może przy wymianie klocków został uszkodzony czujnik na kole lub urwany kabelek od czujnika?
Koła i oponki w takim samym rozmiarze.Najpierw sprobuje przedmuchac i wyczyscic.Moze to tarcze albo klocki broja dranie?
Miałem kiedyś w fiacie punto identyczną przypadłość. Winowajcą okazał się klocek hamulcowy, a raczej jego brak. Blacha od klocka tarła o tarczę hamulcową. Radzę więc sprawdzić hamulce.
Zobacz czy nie uderzyłeś miską, często przez to pękał plastikowy smok i były takie klocki jak z Twoim autem.
Zacisk powinien poruszać się lekko na swoich prowadnicach jeśli tego nie robi zacisk nie działa prawidłowo i klocek ociera się o tarcze i nagrzewa.
Zależy jak kto dbał o auto Najczęściej z napraw głównych uszczelka pod głowice, z bieżących to wiadomo zawieszenie, klocki hamulcowe i takie drobiazgi.
Z przednimi hamulcami jest problem :) mam takiego samego dziadka z 1998 roku punto 1 zazwyczaj klocki nie pasują we wnęki trzeba je lekko oszlifować bo są za ciasne maja być dopasowane ale swobodnie się poruszać w gnieździe (Jeszce dobrych nie kupiłem takich bez poprawek ) a to żeby nie ściskały ? to już o to dbają tarcze -bicie tarcz , dlatego nie...
Przy tym przebiegu to powinien mieć wszystko w ori. Nawet klocki i tarcze z przodu.
stawiam na tarcze, są krzywe, jak jedziesz nie maja wpływu na toczenie koła a przy dociśnięciu klocków wychodzi zaraz że tarcze są krzywe
Jest to motor 1,1 raczej do podnosnika nie bede mial dostepu ale mysle zeby go na jakis klockach postawic i ponurkowac troche pod autem.
A oglądałeś czy klocki hamulcowe mają luz. Miałem już kilka takich przypadków że przyczyną byly zapieczone klocki. Najprościej mówiąc wyjmij klocki i wyczyść rdzę. Wszystko musi luźno chodzić
Nie kupuj uno (mimo ze ten diesele jest oszczedny) - podczas wypadku sklada sie jak klocki lego.
Co ci sie nie podoba w ES ?Próbowaleś dać go w BR?Klasowo to jest chyba lepszy niż te co podałeś(z tym Pyle to chyba żartujesz?).Z twojego postu wynika ,że chcesz zrobić zadymę w aucie(jeśli ES pod 1502 nie wystarcza),bo głośniczki,które podałeś tylko do tego sie nadają. Ma być tylko głosno?(czysto to chyba teraz każdy klocek gra)
Te klocki to do kominka były , ale jeszcze przed śmiercią jakąś rolę musiały zagrać .
Kolega miał grande punto 1.9jtd sport, przez 2 czy 3 lata dość ostrego traktowania wymienił jakiś łącznik stabilizatora, łożysko z tyłu i klocki. Wykonanie wnętrza kiepskie ale ładne, wszystko twarde, słabe wyciszenie ale auto na prawdę bezawaryjne, ze smutkiem sprzedawał.
Rozumiem, czyli jeśli zagniata na E - baryłkę to w teorii zagniata jak należy. (a jak to w praktyce wyjdzie się okaże) Szukałem końcówka typu F u wujka G ale znajdowało mi głównie o przewodach antenowych :) dzięki za odpowiedź. Czyli kupię zestaw zarabiający na E, miedzianą rurkę 5mm, końcówki 10 i zobaczę co z tego wyjdzie. Wrzucę zdjęcie zarobionych...
Nie daj się nabrać na złom z silnikami 0.7, 0.8, 0.9 a nawet 1.0 czy 1.2 Naprawdę - nie popełniaj tego błędu. Te małe pudełeczka zwane niby samochodami są 100x gorsze jak te niby większe. Zauważysz to z pewnością już po miesiącu katorgi bo jazdy np. Puntem po Warszawie jazdą nazwać nie idzie. Nie nabieraj się też na szrot ze stajni Daewoo. Te samochody...
Dodam żeby wszystko grało stosuje sie klocki z czujnikiem. Klocek ma wyprowadzony taki przewodzik i powinien byc podłączony do tego wiszącego. W momencie gdy klocki bedą zużyte podczas hamowania na tablicy liczników zapali sie kontrolka informująca o konieczności wymiany na nowe.
Zamontuj klocki w aucie i podjedź do zakładu CA aby posłuchać kilka skrzynek w SWOIM aucie, na SWOICH klockach i SWOICH płytach.
Stukanie mogą powodować klocki hamulcowe jak powypadały blaszki a co do piszczenia to też mam ten kłopot tylko u mnie jest on gdy mocno skręcam w prawą stronę
moim zdaniem tarcze do wymiany sa juz zjechane i maja wyzlobienia i to moze byc ich wina a takze klocki hamulcowe polecam to zmienic i powinno byc ok
Tarcze są ok klocki są luźne (nie blokują się) a tłoki cofają się prawidłowo. Bębnów nie sprawdzałem jeszcze. Auto jest bez ABS.
Moje Punto przeszło uczciwy przegląd w ASO więc myślę że gdyby coś było nie tak to by to wykryli. Nie wiem jak u Ciebie wygląda "uczciwy przegląd" ale w Bielsku to jest delikatnie mówiąc kpina - nie chciał mi wpić przeglądu z powodu przeterminowanej kontrolki gaśnicy, a nie zauważył że z przodu skończyły się okładziny na klockach... poza tym na przeglądzie...
1. Fiat Punto II 1,2 LPG 2. Hyundai Getz 1.1 LPG (2004) 3. Matiz Daewoo 0,8 LPG 4. Yaris 1.0 LPG 5. Fiat Seicento 1.1 LPG z tych co podałeś: 1 matiz (ale z pierwszych lat produkcji (1998-1999- koreański) - samochód marzenie - bezawaryjny i tani w eksploatacji) nawet blacha nie rdzewiała- były koreańskie i bardzo dobrze zakonserwowane do transportu przez...
Autor Wiadomość elektronikk : witam za taką kase kupił bym używanego VW , praktycznie zero problemów z korozja, części w miare tanie , zawieszenie nie do zdarcia na naszych polskich dziurach , zapomnij o fiacie jeśli nie chcesz pod nim siedzieć w kanale i wydawać kase na kilogramy szpachli:) pozdrawiam! I to wielka prawda . Popieram wypowiedz kolegi...
Witam. Chcę wymienić płyn hamulcowy w Punto 2 1.2l. 8V 2000r. Z samą procedurą problemu nie mam bo w mondeo mk3 wymieniam sobie sam. Jednak Punto z tyłu ma bębny. Czy do odpowietrzania trzeba zdejmować bęben czy też są odpowietrzniki gdzieś na wierzchu? Auto to nowy nabytek więc jeszcze w nim tego nie robiłem i nie chcę strzelić gafy. Nie ma ABSu więc...
Mam Fiata Grande Punto z silnikiem 1,4 8V . Przy przebiegu 115000, poza wymiana rozrządu, świec, klocków hamulcowych oraz płynów eksploatacyjnych nic nie robiłem . Autko z 2007 r. Uwaga silnik ma zmienna fazę rozrządu i do wymiany paska potrzeba blokad. Mogę ci polecić ten model .
O czym Ty piszesz człowieku, a potem będziesz płakał bo nie będzie Cię stać go utrzymać na przyzwoitym poziomie. Mam kumpla co ma małe sportowe autko gdzie klocki z tarczami kosztują 75 % Twoich możliwości. Moim zdaniem zapomnij, chyba że grande punto z silnikiem 1,9 , ale czy diesel może być sportowy ?
Witam!Sprawdż czy nie blokują Ci klocki w prowadnicach, czy tarcze nie masz proste .Jeżeli masz "wyjechane" to albo przeszlifować albo najlepiej wymienić razem z klockami.Sprawdż czy klocki "chodzą"lużno" w prowadnicach bo może zardzewiały i trzeba troszkę podpiłować iglakiem i przesmarować aby nie blokowały w prowadnicach.
A z przodu nie czuć progów? Gdyby na przeglądzie wyszły problemy z hamulcami to miałbyś powód do zmartwień. Jak masz parę złotych to wymień komplet tarcz i klocków ( polecam ATE) w grande punto żony montowałem, bardzo dobre. Przy okazji komplet naprawczy zacisków, prowadnic, smar do tłoczków i będzie kościołowo. Tylne tarcze i zaciski pracują w dużo...
Witam, potrzebuje kupić samochód i założyć do niego instalację gazową. No i nie za bardzo wiem jaki to powinien być, żeby instalacja była bezproblemowa. Wymagania od samochodu: - budżet do 28000 - wielkość: mały ale zapewniający względne bezpieczeństwo - nieważna ilość miejsca w bagażniku, w środku też ma znaczenie drugorzędne - wiek: młodszy niż 2005...
Witam! Mam taki problem. Mieszkam w UK i byłem ostatnio na MOT(przegląd) z moim Punto I i niestety wykryto usterkę hamulców. Jedna strona hamuje bardziej niż druga. Hamulce były odpowietrzone i klocki też w porządku. Mechanik mówił mi że to może serwo jest uszkodzone. Ręczny też mi nie przeszedł przez MOT choć linka jest na maksa naciągnięta. Co to...
Witam. Przymierzam się do wymiany tarcz hamulcowych i klocków z przodu w mojej Linei. Nigdzie nie znalazłem żadnego manuala a książka Sam Naprawiam Samochód Fiat Linea w najbliższym czasie się nie pojawi na rynku. Doszedłem do wniosku, iż Fiat Grande Punto z silnikiem Diesla 1.3 MultiJet to od przodu praktycznie Linea. W związku z powyższym moje pytanie:...
Linka z tylu nic nie ma wspolnego jezeli dobrze wyregulowana. Luzy w przednim zawieszeniu takze moga wplywac na pulsacje. Sprawdz klocki i tarcze z przodu upewnij sie czy sa napewno sprawne. Newet jak malo jezdzisz. Nie rob nic z ABS zanim nie sprawdzisz podstawowych elementow.
Witam mam Punto 1 z 95r 1.6 benz. 90km z ABS [układ hamulcowy BOSCH] wiec w Moim Punto Mam strasznie gumowy pedał łapie Dopiero przy samym koncu ?? A Wymieniłem : przod: Tarcze , Klocki , Gumowe Przewody tył: Bebny, Szczeki, cilinderki i sprezynki oraz oczywiscie płyn hamulcowy dot4 [500ml] i cały układ odpowietrzałem ale nadal jest gumowy a dotego...
Czaku piszesz, że jajowata membrana wytwarza nierealistyczny dźwięk. Prawda jest taka, że trzeba mieć niezwykle czułe ucho aby usłyszeć różnicę. Gdybym Cię posadził w aucie z jajkami, a potem w aucie z okrągłymi głośnikami tej samej klasy i w towarzystwie tych samych klocków to najprawdopodobniej nie potrafiłbyś ze 100% pewnością wskazać gdzie są jakie...
Witam, ostatnio kupiłem sobie Fiata Punto 1995r. Gość od którego go kupowałem mówił że jest lekki problem z hamulcami i ze trzeba wymienić szczęki na nowe. Tak też zrobiłem i co?? I nic pedał wpada do samej podłogi, no hamowanie zaczyna się tak gdzies na 3/4 skoku pedału. a tak to leci w dół bez żadnego oporu, przy czym słychać wyraźny syk od strony...
Witam wszystkich. Jestem tu pierwszy raz. Mam problem z hamulcami przednimi w Punto 1.1 S. Prawy hamulec nie cofa i cały czas jedzie się na hamulcu (jechało bo teraz stoi) a lewy nierówno bierze. Przy wymianie klocków na nowe stwierdziłem, że wewnętrzne klocki (prawy i lewy) są "jak nowe", a zewnętrzne cienkie jak listek. Czy wystarczy rozebrać cylindry...
Ja mam to samo w Punto 1.1SX. Nowe tarcze, będny, klocki i szczęki. Bieżnik pow. 8mm na Fuldach. Zbieżność ok. Luzów zero bo nowe zawieszenie. Amorki KYB przód i tył (nowe). Zatrzymać auto z 70km/h graniczy z cudem gdy ktoś czymś lepszym depnie po hamulcach dlatego zastanawiam się nad zmianą auta - auta któremu nic nie pomaga. A co do przepisowej na...
Widzisz, a ja sprzedałem mojemu koledze kombi 2010 1.9TDI z polskiego salonu, od pierwszego właściciela z przebiegiem 180kkm, pełną książka za 28000, ponad rok temu. No cóż, ja nie miałem takiego bogatego kolegi i musiałem kupować z ogłoszenia. Ceny na Śląsku są wysokie, a na drugi koniec Polski nie mam czasu jeździć. Zresztą dość się najeździłem by...
Kolego, proponuję co następuje: 1. wybierz się na stację kontroli pojazdów, zmierz na zestawie diagnostycznym OPORY TOCZENIA oraz SIŁY HAMOWANIA - opory toczenia to łożyska + zastałe zaciski. Zastały zacisk rzadko kiedy ma właściwą siłę hamowania, rozbieżności na osi dają do myślenia. W każdym razie mając wydruk w ręku wiadomo gdzie i czego szukać....
Clio z tym silnikiem i z gazem IV generacji miałem. Zrobiłem 60 tyśna benzynie i 140tyś na gazie.Olej, paliwo,klocki z przodu, łączniki stabilizatora co 30 tyś, gnijące przewody od oświetlenia tablicy rejestracyjnej i wtryski od gazu po 90 tyś. I nic więcej nie robiłem. Punto też polecam miałem jeździłem i byłem zadowolony.
No i tarcze wymienione, cały przód wyczyszczony. Jak drżył tak drży, powyżej 60 km/h przy hamowaniu konkretny masaż stopy. Klocków nie ruszałem, bo bardzo grube, a nie będę wymieniał wszystkiego na zasadzie "na czuja", bo w ten sposób można wydać równowartość Mercedesa i nie usunąć usterki. Pytanie czy jeśli drży tylko przy hamowaniu to może być coś...
Mój teść jeżdzi także Punto 2 1.2 16V już ponad 6 lat i nic sie nie dzieje! Wymiana płynów itd. i innych "eksploatacyjnych" rzeczy (klocki,rozrząd linki ,szczęki) I to wszystkie "inwestycje" w ten samochód. Najbardziej zmęczone zjeżdzone i zaniedbane to są auta służbowe (flotowe) które to po okresie "służby" są sprzedawane i trafiają do "prywatnych...
Szukaj Punto Evo, dużo ładniejsze wewnątrz. Posiadam takie Punto Evo 1,4 8v od 60 tys. km. Aktualnie ma 82 tys. km. 58 tys. km zrobione na lpg. Poza wymianą filtrów i oleju (2,5 litra) w silniku, wymianą tylnych mechanizmów podnoszenia szyb(pękające linki), kilku żarówek nic więcej nie robiłem. Teraz przychodzi czas na rozrząd i świece, może klocki...
Chodzi o powierzchnię gdzie leżą klocki? Oczyściłem wszystko tj. szczotka na wiertarkę i.. nic.. Dodano po 3 Bęben jest nowy - wszystko czyściłem zmywaczem do hamulców więc nie ma prawa..
Hamulce sprawdzane klocki i bębny wymieniłem, czujnik temperatury cieczy chłodzącej też wymieniony, podłączałem pod komputer błędów żadnych nie ma, jutro sprawdzę sonde lambda bo chyba tylko to zostało. Auto jest z 2004 roku i ma najechane wg licznika 202000
Droga nr 1 dla tych, którzy potrafią jeździć ze świadomością, że auto się sypie. Nr 2 - opłacalna tylko w przypadku, gdy masz zamiar jeździć tym autem 4-5 lat. Nr 3 wydaje się najrozsądniejszym wyborem, za 3 tysiące można mieć całkiem sprawnego Golfa II 1.3 albo 1.6, czy Fiata Punto I z 55 konnym 1.1 w gazie lub bez. Oba auta bardzo popularne, części...
Na takie rzeczy jak anemiczność silnika to będę zwracał uwagę przy następnych autach być może za większe pieniądze. Teraz głownie interesuje mnie względna niezawodnoś, blacha i rozsądna ekonomia Lanosa i audicy nie biorę bo rodzinka krzyczy że to stare i brzydkie jak noc, że za tą kasę można coś godniejszego wyhaczyć. Muszę iść na ustępstwa. Ta honda...
Witam. Pacjentem jest Punto Evo. a tydzień będę sprzęt fabryczny wymieniał na: Morel Tempo 6, Focal Solid4 + AudioSystem HX 08 . Radio jest fabryczne i sądzę że nie będzie ciekawie grało z tym( mogę się mylić?). W związku z tym pytanie, jakie radyjko można by do tego dorzucić żeby się komponowało z tymi klockami. Fajnie jak by nie było super skomplikowane...
. Nie wiem czy żartowniś, dla mnie wybór miernego silnika 1,6 przy dużo lepszym który również można zagazować czyli 1,8T (wg mnie jeden z najlepszych motorów VW z tamtych czasów obok 1,9 tdi) jest dziwne... Dziwne, to jest pojmowanie świata przez co niektórych. Poszukaj nie zaoranego 1.8T i zobacz ile kosztuje, w porównaniu z 1.6. . Problemem silników...
Moje założenie było takie, by osiągnąć jak najlepszą jakość i moc, w niedużych kosztach, kupując nowy sprzęt. Wiem, wiem że można kupić używane klocki itd. ale chodziło o sprzęt nowy! Więc tak wygląda moje optymalne car audio w Fiat Punto II oparty na firmach Alpine, Powerbass, Monacor Carpower. Głośniki w miejscach seryjnych. Przeznaczenie brudny rap...
hmm odłączyć alternator to dość skomplikowany zabieg.. ( od góry nie ma dojścia ) trzeba od dołu + lewarek + klocki bo kanału w pobliżu brak.. ale cóż dzisiaj zrobię coś i zobaczymy efekty. a coś mi sie mocno zdaje choć na 100 nie jestem pewien czy czasem ten cieńki przewod ( D - chyba) nie dotyka silnika czyli masy.. mogło by to być od tego ?
Podatek drogowy jest uzależniony od pojemności silnika w samochodach rejestrowanych do 2001 roku, potem w zależności od ilości wydzielanego co2 a od tego toku w zaleznosci od rodzaju napędu oraz ceny. Olej napędowy jest droższy nie ze względu na koszt wytworzenia ale ze względu na podatek, bo ma wyższą wartość opałową. Jako ciekawostkę mogę podać ze...
Ja też zaproponowałbym Yariske. Szukać sztuki bez korozji i wydaje mi się to idealna opcja. Moja siostra miała właśnie Yariske 1.0 vvit jako pierwsze auto i było 100% bezawaryjne. Bardzo dobre autko, po wymianie kilku elementów (klocki przód, hamulce tył) zaraz po zakupie przez kilka lat nie było najmniejszych problemów. Polecam. Młody sąsiad jeździ...
Polecam Fiata Punto II z silnikiem 1.2 (silnik 178B2000) i instalacją lpg. Samochodzik w bdb stanie kupisz za 7000zł na luzie! Resztę pieniędzy przeznacz na naprawy (ale z głową) czyli np. tarcze, klocki, amorki, wszystkie gumy wahaczy, oleje, świece, kable, rozrząd, płyny, sprzęgło, opony itp. Za 9000zł dostaniesz dobre i trwałe autko z niskim OC i...
Zamienniki to eksploatacyjne co najwyżej a coś trochę innego niż klocki to często tylko serwis.Parę lat to pojeździ ale nie paręnaście z takim apetytem na rdzę.Parę takich widziałem to dychę ciężki będzie im wytrzymać. Dodano po 5 Np alle..sprzęgło prawie 3 tyś,cewka 525zł,inee rzeczy dla modelu do 2007
Ogólnie Glow do rapu techniawki i w ogóle wszystkiego tego w czym bas wiedzie prym jest bardzo dobrym wyborem. Dół ma pod tym względem fenomenalny ale już średnica i góra nie jest taka dobra. Miałem (i ciągle mam) okazje słuchać glowa i porównać go do innych klocków i na pewno nie wypada najgorzej. Jakbyś kupił czterokanałowego to byś miał dobry napęd...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Witam! Posiadam samochód marki punto II. Ostatnio byłem zmuszony wymienić kompletne sprzęgło ponieważ łożysko już mi trzeszczało. Niestety po wymianie gość który mi to robił coś poklecił i jak tylko wyjechałem z warsztatu przestał mi działać prędkościomierz oraz licznik km nie nabija klocków w ogolę. reszta tzn. obrotomierz zegarek ok. Do tego wspomaganie...
To jak się cieplej zrobi to wymienię ten pasek. Mam jeszcze następujący problem z hamulcami. Mianowicie: Hamuję i nie puszcza prawe koło, jak jadę nacisnę hamulec i puszczę to samochód dalej hamuje, i ściąga w prawo. Jak się dłużej jedzie to hamulec puszcza ale też nie do końca, tak trzyma że jest źle ruszać z miejsca. Zmieniłem klocki z obydwu stron...
Zrob tak, demontuj koło i srubokrętem płaskim cofnij tłoczki bez demontowania zacisku. Jeśli cofną się bez problemu to nie wina tłoczka/uszczelki tłoczka. Jeśli nie masz przyczynę. Następnie gdy klocki są wycofanie ruszasz zaciskiem twoja-moja jeśli chodzi luźno - OK, jeśli nie zapieczone są prowadnice jazrzma http://freno.pl/images/FOTKI/PROWADNICE/...
Do czego może doprowadzić odrobina wody w płynie hamulcowym. Cytat: "Podczas hamowania temperatura niektórych elementów układu hamulcowego potrafi wzrastać do ok. 800 stopni Celsjusza. Od mocno rozgrzanych tarcz, klocków i zacisków nagrzewa się również płyn hamulcowy. Jeśli w pewnym miejscu jego temperatura przekroczy punkt wrzenia, płyn zaczyna się...
W moim kochanym czerwonym punciaku wymieniam całe hamulce na nowe już pozakładane wyremontowane zaciski, nowe klocki, nowe szczęki oraz cylinderki. A problem pojawił się przy odpowietrzaniu układu. Hamulce miałem już wcześniej takie jakby ich nie było a teraz okazało się, że przewód do lewego tylnego koła jest gdzieś zatkany i płyn nie dochodzi do cylinderka...
co do rankingów niezawodności- nie patrz na nie. wg TUV moje aveo jest tylko 5 miejsc lepsze od sparka (aveo 120 miejsce, spark- 125) i muszę przyznać że choć to słabe miejsce (na 129 samochodów) to w moim przypadku absolutnie nie mogę tego zrozumieć- mój ma 170 tys nalatane (na lpg) i oprócz wymiany 6 żarówek, 2x łączniki stabilizatora (po 23 złote)...
Siostra ma mazdę 323f 1,8 turbo benzyna 16v 168KM na silniku DOHC z roku 1991 jest stare ale bardzo szybkie zwrotne itp. Jedyne co wymieniała przez 4 lata to przeguby, klocki hamulcowe i amortyzatory z silnikiem nie ma problemu, i wcale nie tak trudno dostać części dodam ze aut japońskich jest coraz więcej na naszych drogach i jeszcze nie spotkałem...
Wydech w pontiacu ma już co najmniej dwieście pięćdziesiąt tysięcy i jest NIENARUSZONY, nigdzie nie cerowany, a miejscami jeszcze się błyszczy - tam, gdzie nie zmatowił go piach. Ale jest dostępny od ręki za 320 pln komplet. Uszczelki od ręki za grosze, klocki również, pompa wody, wspomagania, alternator, rozrusznik - wszystko ma ten sam przebieg i...
popieram w 100% crazy_88-> sprzedaj to co masz doloz do budzetu! Kabel nigdy nie bedzie za gruby... na kablach oszczedzac to moim zdaniem glupota. Lepiej kupic raz i sie pozniej nie martwic (tym bardziej przy aktualnych podwyzkach cen kabli...). W tym budzecie masz baaaardzo duze pole do popisu jest sporo dobrych sprzetow najlepiej dla ciebie byloby...
Zawór nie sprawdzany, na moje oko jest On wciskany w serwo jak na obrazku, próbowałem wyciągnąć go, nic z tego. Mam porównanie z moim Lanos'em - Pedał w Lanosie też twardnieje, ale ma skok większy i jest hamowanie, a w Puncie zero. Silnik sam ma lekkie wahania obrotów na jałowym, ale pompowanie delikatnie zwiększa skoki obrotów, praktycznie nie da się...
Witam, nie jestem pewien czy w dobre miejsce wrzucam wątek, ale potrzebuję troszkę naświetlenia sprawy w związku z planowanym zakupem auta. Otóż z moją małżonką postanowiliśmy kupić sobie VAN'a z przeznaczeniem na samochód turystyczny. Całość prac będę wykonywał sam i tutaj przeglądałem dziesiątki poradników oraz jestem pełen wiedzy o dziesiątki rozwiązań...
Nie,no... Ten mój link z Kia to wóz z 2012r a Twój link to wóz z 2009r. Hyundai i30 w podstawie kosztuje 62000 ale w wyprzedaży 2017 zrobili -5000 na dzień dobry czyli nowy i30 kosztuje 57000zł. Ten Twój za 17900zł jest zarejestrowany od sierpnia 2009 więc hula już 8lat. Za dwa miesiące rocznikowo będzie to już 9 latek. Można rzec śmiało że będzie to...
Zasilanie ? pomyśleliście o przewodach heh.. to koszt ok 200zl razem z Rca które nie łapią każdego szitu z auta... Na dobry początek to kup sobie przeciętnego jvc,kenwood,clarion'a do max 400zł bo do szaleństwa wiecej ci nie potrzeba ! Pb albo sinuslive w wygłuszone drzwi i pod nie jakąs używkę axtona, raveland do 200-250 kupisz ok piecyk przewody rca...
Witam serdecznie. Na początek : jeśli moderator uzna to za stosowne to proszę podłączyć mój post pod [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... Peiying 1k76d - monoblok nowość 2008, choć zauważyłem że ten klocek ma na elektrodzie już kilkanaście topiców i nikt...
Witam, Obecnie jeżdżę PII 1,2 60 KM + LPG oraz STILO 1,4 95 KM. Punciak 11 letni (ponad 200 kkm) z instalacją LPG II gen. pali max. 8l/100 km. O autko dbam przez co odwdzięcza się bezawaryjną jazdą. Części do niego są bardzo tanie, np. komplet tarcz hamulcowych z klockami (prod. MM) to koszt 90 zł, świece 9 zł sztuka, termostat 30 zł itd. Dla mnie osiągi...
Zamiast jechać na wakacje nam morze, to trzeba był więcej kasy z tych 500-tów przeznaczyć na zakup auta, nowszego i mniej wyjeżdżonego. Niestety jak się chce jechać na wakacje, to trzeba mieć czym. A tak w temacie. Tak jak tu koledzy wspomnieli , auto w tym segmencie z takim przebiegiem, to techniczny złom jest. Wszystko jest do wywalenia. Ja sam mam...
klocek megane trzeć klocek zużyć klocek
piła krajzegi jaeger licznik peugeot zapłon romet chart
Mastercook KGE 3440 ZB – znaczenie symboli na pokrętle piekarnika, funkcje grzałek i wentylatora Pasek wielorowkowy bez pompy wspomagania Citroën Xsara 1.8 – długość 6PK1200/1070 mm