Akumulator naladowany?
A czy nie jest to sygnalizacja braku płynu chłodzącego w zbiorniku?
A funkcja szukaj nie parzy. Zimne luty w przekaźnikach lub w miejscu ich montażu do płytki wewnątrz obudowy silnika.
Mierzyłeś na akumulatorze ,czy na silniczku wspomagania. 11,40V to trochę mało. Podmień akumulator ,sprawdź punkty masowe.
gdy aku się rozładował napięcie spadło do wartości w jakiej programuje się pamięć. Do jakiej to wartości spadło napięcie? Znasz się w ogóle na tym?
Co mówi sonda lambda?
byc moze jest to kontrolka wtrysku pierwsze punta 2 mialy taka kontrolke koloru czerwonego . przedstawia ona symbol silnika z piorunem w srodku
Jeśli mruga kontrolka mil to musisz zrobić adaptację koła fonicznego tzn nagrzać auto do normalnej temperatury pracy , następnie trzy razy maksymalnie nadusisz pedał gazu o kontrolka gasnie sama.
Zacznij sprawdzanie od bezpieczników, jak to nie pomoże sprawdź kostki połączeniowe, mogą być zaśnieżone. Rozłączyć oczyścić i złączyć. Sprawdź czy niema przetartego przewodu. Pozdrawiam Miro.Nasz Jak napisałem sprawdzić bezpieczniki, które znajdują się pod maska i nad nogami w kabinie. Kostki w układzie abs, zasilania oraz czujniki. ABS oblicza na...
To tzw. "check engine" czyli system zarejestrował jakieś błędy, konieczne trzeba się udać do kogoś kto posiada komputer diagnostyczny w celu odczytania tych błędów i dalsze postępowanie zależy co tam odczytacie. I jeszcze mała korepetycja Kolory kontrolek w samochodach mają takie samo znaczenie jak w sygnalizacji na skrzyżowaniach czyli: zielone - jedź...
Cześć ! Jesteś niesprawiedliwy - a co sugerowałem kilka postów wyżej ??? :D Rzadko cewki wejdą w błąd - a mieszają równo . W kilku Fiatach ( nie wiem czemu ) to cewki wbijały błąd mapa.
to jest punto z ktorego roku?? jesli sa dwie sondy to jest EOBD . a ten system jest w PUNTO 2 , tam jest inna kontrolka , mozesz podeslac fotke silnika?? nic nie pokreciles??
to normalny objaw bo" matka" jest do programowania a nie do jazdy przynajmiej wiesz ze masz oryginalna "matke"
Powinna samoczynnie zgasnąć
Załóż czujnik i podłącz do niego multimetr na zakresie omomierza, zamiast oryginalnej wtyczki do komputera (zostaw niepodłączoną). Uruchom silnik i napisz co pokazywał multimetr przed, a co po uruchomieniu silnika.
No najlepsze wyjście dla Ciebie ;).
Sprawdzałeś jakie jest napięcie ładowania?? Ogólnie na zaciskach akumulatora? Przejrzyj wszystkie kabelki jak i styki pomiędzy alternatorem i akumulatorem. Nie będziesz miał lekko.... Też mam dokładnie takie autko i wiem jaki jest tam dostęp. Prawdopodobnie autko po nagrzaniu traci styk na którymś złączu.
Jeśli świeciła się kontrolka to pokaże, chyba że były to problemy z zasilaniem.
1 - Normalnie było by to mało płynu, ale skoro piszesz że płyn jest to pewno gdzieś pływak się skleił. 2 - Jak chcesz wymienić żarówki to musisz całe zegary wyjąć, gdyż żarówki są montowane z tyłu zegara. Musisz odkręcić plastik osłaniający zegar, następnie dostaniesz się do śrubek mocujących zegar do deski rozdzielczej. Tej szybki plastikowej zegara...
Zabezpiecz sobie te diody jakimś klejem epoksydowym. Jeśli dobrze kojarzę to fabrycznie czujnik od kontrolki jest przy ryglach zamków, wtedy kontrolka świeci, nawet jak drzwi są lekko niedomknięte. Ta kontrolka była opcją.
Zostaw immo w spokoju zajmij się masami
proszę http://obrazki.elektroda.net/93_12574282...
1. Rozbierz licznik i zobacz, może jest spalona. 2. Przeczyść styki przy tylnej klapie, często nie łączą. 3. Zależy w jakim stanie jest reszta układu, jeśli skorodowana- wymienić. A jeżeli wydech jest uszkodzony mechanicznie to wystarczy pospawać. 4. Wymienić silnik dmuchawy, może ma uszkodzone łożyska. Bądź używać dmuchawy na niższym biegu.
jka code miga to masz po immo he he cięzki temat dla kogoś kto nie w temacie
Poczytaj tu http://fiatpunto.com.pl/topic2809.html częsta awaria to rozlutowanie styku , sam raz robiłem osobiście to.pozdrawiam.
Przyczyna może być zbyt niskie ciśnienie oleju. Wydajność pompy a więc i ciśnienie rośnie wraz z obrotami, więc przy uszkodzeniach w układzie smarowania, na wolnych obrotach może być zbyt niskie aby rozłączyć czujnik. Stan oleju nie ma tu nic dorzeczy. Może też to być uszkodzenie samego czujnika, jak pisze przedmówca, jednak ze wzgl. na ryzyko uszkodzenia...
Zapytam bardzo naiwnie; jakie powinny być? Zazwyczaj na lampach są opisy. Jak nie to w instrukcji.
sciagałes kierownice lub cos robiłes ???
Ja to robie odkrecając reflektor z tych dwóch śrub, co prawda on nie wyjdzie cały bo jest jeszcze przykrecony pod zderzakiem, ale odsunie sie na tyle że mozna wyjąc klapke i wymienic żarówke. Kontrolka sie na zapali na deste bo układ kontroli zerówek w body komputerze kontroluje tylko światła pozycyjne przednie i tylne oraz światła stop, reszty nie...
Witam. Po wymianie rozrządu pojawil sie dziwny problem. Przy odpaleniu po 3 godzinnym postoju nie może zgasnąć kontrolka oleju, pali sie ok 5 sekund a komputer wyświetla bład "min. ciśnienie oleju". Po odpaleniu i zgaszeniu kontrolka gaśnie na rozruszniku. Czy spotkaliście się z takim przypadkiem? Brakuje mi pomysłów - nowy olej, filtr itp...
Zobacz na schemat i kontrolka a nie miernik w rękę. zaczynasz od mas. PINY: 5,6,21,22 potem zasilanie po stacyjce PIN 16, 40, 47 wtyczka A. Kolory przewodów i tłumaczenia skrótów masz na schemacie, to Tobie ułatwi sprawę. Jako kontrolki używaj żarówki 21W ale tylko tam, gdzie napisałem. Żarówka ma normalnie zaświecić.
Cześć wszystkim. Przed chwilą zauważyłem, że kontrolka ciśnienia oleju świeci, ale tak jakoś słabo. Poza tym, gdy zgaszę silnik, świeci tak jeszcze przez chwilę i gaśnie. Gdy przekręcę kluczyk, świeci normalnie razem z pozostałymi, ale po włączeniu silnika, reszta gaśnie, a ta tylko "przygasa" i jest ledwo widoczna. O co może chodzić?
Kontrolka nie pali się w przypadku nie działania świateł mijania i drogowych. Jest zapis w instrukcji obsługi.
Kontrola mas i zasilań na agregacie ABS. Jak zgaśnie kontrolka ABS to wszystko wróci do normy.
wysłałem ci info na PW
Jakie odwrotne krążenie w przypadku silnika w Punto? Jak zablokowany filtr i zablokowany zawór obejściowy skoro to jeździ? No właśnie kolego kto tu mówił o zablokowanym filtrze? Kto coś wspomniał o zablokowanym zaworze? Kto coś wspomniał o odwrotnym krążeniu w silniku? Czytaj z zrozumieniem. Ja tylko to napisałem w kierunku filtra a nie silnika.
Uszkodzenie układu wtryskowo-zapłonowego.
Też sobie poradzisz jak pojedziesz na diagnostykę
Weź drugi kluczyk.
jakimś cudem wyresetowało ci sie koło foniczne z pamieci ECU. rozgrzej silnik do 80 stopni a nastepnie wprowadz go na 5000 rpm potrzymaj 2 sekundy i puść pedał gazu zeby obrotu spadły do obrotów biegu jałowego. czynność powtórz 3 razy a kontrolka powinna sama zgasnąć
Podaj temperaturę. Jak ogrzewanie?
To akurat było oczywiste ;) Chyba pozostaje szukanie czegoś po wiązce kabli...
Jak zdiagnozować bez podpięcia pod komputer No nie da rady.... posiadam tyko niestety elm321 No to wystarczy...brakuje ci tylko odpowiedniego programu...
Kontrolka sygnalizuje usterkę i tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów. W ciagu tygodnia zrobiliśmy nim z 1500km ciągle na trasach To raczej nie jest jakiś straszny przebieg...
Odpowietrznik jest na wężu, w okolicach nagrzewnicy.
Dioda świecąca na 12V (lub z rezystorem 1KΩ) lub kontrolka z malutką żaróweczką, max1,2W jeden koniec przewodu kontrolki do plusa, drugi do przewodu sterującego wtryskiem. Ma błyskać w trakcie kręcenia rozrusznikiem.
tak też myślałem ale ona zapala i gaśnie wszystkie światła działają zgasi się mijania zostawi pozycje to zgaśnie na chwilę i zapala znowu zapali się światła i to samo zmiana da drogowe i też taki efekt jedyny moment kiedy nie świeci to w momencie zapalenia kierunkowskazu. W sumie pewnie bym doszedł dlaczego tak jest ale miałem inną robotę w tym aucie...
Aby nie zapalała się kontrolka wtrysku trzeba założyc emulator na wtryskiwacz, emulacja sondy nic tutaj nie da. Kupiłem taki do Punto 1,2 16V za 30 złotych. Jak kolega zainteresowany to dam namiary, montaż bardzo prosty. Pozdrawiam
Multimetrem sprawdź które nóżki podpiąć. Jeżeli będzie kluczował plus to do jednej z drugiej pary musisz masę podać ale tak by świeciła kontrolka po załączeniu przycisku. Jeśli podasz do wejścia przed przyciskiem to będzie świeciła cały czas. Jednakże czy to nie jest wyłącznik na 220v? a Ty chcesz na 12v i żeby kontrolka świeciła?
Licznik żeby padł to raczej musiał być potraktowany bosterem lub rozruchem z innego samochodu.Wystarczy połączyć się z zegarami i wykonać test wskażników i wszystko bedzie jasne:)W moim przypadku to na przestrzeni 15lat grzebania przy Punciakach wymieniłem może ze dwie sztuki.
kontrolka punto kontrolka poduszki punto kontrolka kluczyk punto
radio audion canon reset pampers mnożenie liczb
ecoster touch zbiornik przeponowy cisnienie
Uszkodzony przekaźnik 433 w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 - objawy i diagnostyka Odbijanie białych świateł w telewizorze - jak zminimalizować refleksy?