odpalanie ssaniu

Znaleziono około 2072 wyników dla: odpalanie ssaniu
Podstawowa forma zapytania: odpalać ssać
  • Eskort 1,4 93r - obroty. Przy odpalaniu zimnego silnika nie włącza się ssanie.

    Przy odpalaniu zimnego silnika nie załącza ssania. Którego czujnika szukać? Z góry dzięki za pomoc.

    Samochody Elektryka i elektronika gzresieknysa   31 Gru 2004 11:25 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1008
  • CC700 - problemy z odpalaniem (ssanie) latem

    Witam - mam problem z odpaleniem na ssaniu CC700 (gaznik japonski chyba aisan) Wyglada to tak - Problem jest z odpaleniam samochodu na ssaniu jesli temperatura jest wieksza od 14'C. Zima i w tem ponizej 14 stopni jest OK. Cieply samochod bez ssania odpala OK. Prosze o pomoc!!!! Pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika Błażej   29 Sie 2006 12:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 809
  • Cagiva Elefant 350 w 12. nie pali z rozrusznika.

    a jak go palisz?? powaznie pytam! motocykle sa na to czule! grzebales przy gazniku a uklad ssania dobrze poskrecales/ustawiles? przy odpalaniu ssanie na maxa i zero gazu!!! jak dodasz gazu to go zalejesz!!

    Motocykle, Motorowery andriei   12 Kwi 2008 21:47 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 5482
  • Pilarka Poulan PRO 34cc i nie mogę jej odpalić.

    Zawór jak pociągnę powietrze rurką to się otwiera. świeca była zmieniana,przerwa prawidłowa. Dodano po 10 Benzyna nie dawno kupiona.W kosiarce odpala, ssania nie ma.

    Inne Silniki Spalinowe krzysztof 7   15 Sty 2010 22:41 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 6003
  • Opel Kadett E- Problem z odpalaniem,chyba ssaniem

    Witam mam mały problem z autem. Opel Kadett E rok 1991 , pojemność 1.4i Od pewnego czasu jest problem z odpalaniem. Chodzi o to, że rano gdy go odpalam, odpala za 2-3 razem,nigdy za pierwszym, pozniej gdy jest rozgrzany odpala normalnie, ale gdy postoi chwile i silnik znów jest zimny ponownie odpala...

    Samochody Elektryka i elektronika szymon1925   24 Lut 2009 20:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1032
  • Problem z odpalaniem Opel Kadett

    Witam mam mały problem z autem. Opel Kadett E rok 1991 , pojemność 1.4i Od pewnego czasu jest problem z odpalaniem. Chodzi o to, że rano gdy go odpalam, odpala za 2-3 razem,nigdy za pierwszym, pozniej gdy jest rozgrzany odpala normalnie, ale gdy postoi chwile i silnik znów jest zimny ponownie odpala...

    Samochody Elektryka i elektronika lgrzeg   13 Lis 2009 18:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1948
  • Briggs&Stratton 10hp - działa tylko na ssaniu

    Witam! Posiadam traktorek kosiarkę Murray 10/30 z silnikem B&S 10hp. Problem polega na tym że silnik działa tylko na ssaniu. Odpala bez problemu ale gdy tylko zrzucę obroty na niskie to gaśnie. Jeżeli ręcznie przytrzymam przepustnicę od ssania zamkniętą to silnik cały czas pracuje, ale jak tylko puszczę...

    Inne Silniki Spalinowe Rycho T   07 Lis 2014 22:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2664
  • Regulacja obrotów i ręcznego ssania silnika kosiarki B&S 4.5HP(typ122702)

    Dostałem kosiarkę z silnikiem Brrigs&Stratton (typ 122702) 4,5HP sprzęt nie odpalał od kilku lat. Po przejrzeniu urządzenia stwierdziłem, koło magnesowe osadzone sztywno na wale, bez luzów, iskra na świecy jest, po zdjęciu głowicy trochę nagaru pod deklem,zawory wizualnie bdb, gładz cylindra gładka bez...

    Inne Silniki Spalinowe doc425   28 Mar 2015 17:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15565
  • Simson s51b - nie odpala, gaśnie

    Witam, niedawno kupiłem sobie nowy nabytek Simsona s51b - ładnie się prezentuje, ma dużego zrywa i prędkość maks. Silnik też pracuje bez problemów, ale ostatnio zaczął mnie zawodzić. Opiszę sytuację - motor stoi, 2 godz. temu jeździłem nim, śmigał i nic mu się nie działo, podchodzę 2 godz. później, chcę...

    Motocykle, Motorowery xMarsikx   07 Paź 2014 14:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 957
  • odpalanie zimnego diesla

    Mam takie pytanie. Mam audi 80 B2 1,6 d Gdy odpalam zimny silnik to podgrzewam swiece wyciagam ssanie i odpalam,ale jak go gazem nie potrzymam chwile na obrotach to mi zgasnie.Cieply odpala dobrze. Co moze byc tego przyczna?Silnik mial szlifowana glowice i jest nowy blok a pierscienie sa na dotarciu. Wydaje...

    Samochody Elektryka i elektronika pioran   10 Lut 2006 23:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1044
  • VW Vento 1.9 TD 1993r cięzko odpala i strasznie kopci na niebiesko

    Witam mam problem z moim vw rano jak chce go odpalic to musze go z 2 razy ,,chechłac" zeby odpalił jak juz odpali to na wolnych obrotach strasznie nim szarpie, jak sie juz rozgrzeje do ok 80 stopni (na ssaniu obroty wynoszą ok 2 tys) zgasze go to musze odpalac na ssaniu bo jak normalnie go odpalam to...

    Samochody Mechanika m.marcin   07 Maj 2011 17:34 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5700
  • honda cbr 600 f2 r94 - trudne zapalanie na ssaniu

    witam , nie dawno kupiłem honde cbr 600 f2 r94 przebieg 55000 km. silnik pracuje idealnie . temp. powietrza 6C gdy daje ssanie do końca silnik odpala od strzała ,wchodzi na 2000 obrotów po 20 sekundach zauważam ze zaczyna dymić .wyłączam ssanie jest ok 1000 obrotów po pewnym czasie uzyskuje 1500 obrotów...

    Motocykle, Motorowery mitsu7   31 Gru 2014 14:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 873
  • Skuter 4t BENZER - Przerywa na wolnych obrotach i odpala dopiero po dodaniu gazu

    A odpalasz go na ssaniu? Silnik trzeba najpierw rozgrzać inaczej będzie gasł, obroty jałowe silnika ustawia się dopiero na rozgrzanym do temp roboczej silniku. Czyli zapal go na ssaniu, odczekaj chwilę, wyłącz ssanie przejedź się i dopiero ustawiaj. Ssanie masz na elektrozaworze czy ustawiane ręcznie?...

    Motocykle, Motorowery anders111   25 Cze 2015 16:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1077
  • Laguna 1.6 16V 2002 silnik ciężko odpala, gdy jest ciepły

    No właśnie, że nie :) Wymieniłem tydzień temu cewki, bo mi kulał na 1 i 4 cylinder. Poza tym popryskałem płynem do szyb po cewkach i właśnie na tej od 1 i 4 cylindra skakała iskra. Po wymianie silnik zaczął równiutko pracować, ale wciąż nie palił na ciepłym i wtedy mnie oświeciło. Tak jak napisałem...

    Samochody Elektryka i elektronika Lin_coln   26 Lut 2014 17:17 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 20639
  • FIAT CC 700 97r brak ssania auto ciężko pali

    Mam CC z 97r. z instalacją gazową i gaźnikiem aisana. Moim problemem jest to , że chyba nie działa mi ssanie. uszkodzenie objawia się w ten sposób, że podczas prób odpalania, w niskiej temperaturze, auto ciężko pali tzn. kręci chce załapać ale nie może , po paru parunastu próbach wreszcie odpali , ale...

    Samochody Mechanika pachnies   04 Mar 2009 22:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2225
  • Fiat Siena 1.2 - problem z odpalaniem

    Witam Wszystkich. Mam nietypowy problem z odpalaniem samochodu. Wszystko ma miejsce tylko na zimnym silniku, zazwyczaj po nocy lub dłuższym postoju, jak silnik ostygnie. Za każdym razem, gdy pierwszy raz odpalam samochód, silnik zaskakuje, chodzi przez chwile, obroty powoli spadają i gaśnie. Kolejne...

    Samochody Elektryka i elektronika Javoreczek   06 Wrz 2009 21:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4545
  • Cagiva River 600 1995 odpalanie na zimnym silniku

    Witam. Mój problem wygląda następująco: Zakupiłem motocykl marki Cagiva River o pojemności 600ccm z 1995r. Motocykl generalnie sprawuje się świetnie ale mam problemy z odpalaniem skubańca ; //. Gaźnik został wyczyszczony i pozostała tylko regulacja. Motocykl odpala tylko wtedy gdy pokrętłem od...

    Motocykle, Motorowery fafi51   08 Gru 2015 19:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 564
  • Vectra - ssanie nie wyłącza się

    Witam W pierwszej kolejności odnoszę się do Twoich sugestii i materiałów ze skanów są ok', , o te informacje mi chodziło. Tak wogóle trafiłeś w sedno bo wczoraj przesiedziałem na necie 3/4 dnia i po zapoznaniu sie z jakimiś tam podobnymi informacjami doszedłem do wniosku9 zdenerwowany na całego), że...

    Samochody Elektryka i elektronika snickers1958   27 Sie 2006 12:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3921
  • Honda Civic 1.5 16V problem z ssaniem , ssanie

    Witam mam problem z samochodem Honda Civic 1.5 16V Sedan 92r. jest to "chyba" jedno punktowy wtrysk i po odpaleniu silnik ma ok 2000obr. do czasu az sie nagrzeje do pełna czyli do ok 80-90stopni(25minut sie nagrzewa az wyłaczy ssanie) wtedy obroty juz spadają , sprawdzalem kody błyskowe nie wykazują...

    Samochody Elektryka i elektronika magikk17   15 Gru 2006 23:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 5705
  • fiat 126 el rok 96 gasnie po dodaniu gazu jak jest na ssaniu

    Witam, objawa jest taka ze jak odpalam malca na ssaniu to odpala bez problemów daje odrobinę gazu i dziala, ale jak chce ostro przygazować to gaśnie tak jakby się dławił. Natomiast jak odpalę bez ssania to nie ma problemu. Sprawdzałem różne ustawienia gaźnika i czyściłem go i nic to nie dało. Jesteście...

    Samochody Początkujący wojtus20   20 Mar 2009 01:59 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5152
  • Golf 3 1,4 CL - ssanie włącza się zawsze. Czy to jest normalne?

    zawsze gdy odpalasz auto masz właczone ssanie. Silnik sie dogrzewa i dopiero jak osiagnie odpowiednia temp. przechodzi na stan normalny. Jakie masz obroty silnika jak odpalasz zimny silnik ?? a jakie masz gdy juz silnik sie nagrzeje i osiagnie około 90C?? A przyczyny tego ze masz cały czas ssanie to...

    Samochody Początkujący tomekb1983   01 Maj 2009 13:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1115
  • Honda Civic 1992 HB 1.3 Gaźnik, Nie odpala, POMOCY

    Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza... Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu...

    Samochody Elektryka i elektronika bzyku99722   06 Gru 2010 23:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2391
  • VW POLO III AEF 1.9D 64KM - Rzuca silnikiem przy odpalaniu

    Witam Mam następujący problem. Gdy odpalam mojego Diesla na zimnym silniku ma problem z zaskoczeniem, tzn zaskakuje ale za 4-5 razem, czasem od razu. Jak odpali na zimnym to ma za niskie obroty tzn obrotomierz pokazuje ok. 900 obrotów, po ok 10-15 sekundach wyrównuje do ok. 980 (tak, jakby nie...

    Samochody Mechanika lulukasz81   01 Sie 2013 08:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2130
  • Stihl 018 - Zgasła i nie odpala

    Witam Moja piła coś się dławiła i gasła, więc zabrałem ja do serwisu. Został wymieniony filtr powietrza, gaźnik został przeczyszczony. Podczas próbnego odpalania w serwisie piła pracowała dobrze, normalnie przyspieszała. W domu też ja odpaliłem i było OK. Minęło może pół godziny i poszedłem ciąć drzewo....

    Inne Silniki Spalinowe Ksyssiu   22 Sie 2013 13:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2916
  • NAC sps205210bc02n - nie odpala

    Witam. Kosa jest z 2014 roku. Do ostatniego koszenia nie było z nią problemu. Po miesięcznej przerwie w koszeniu kosa nie chce w ogóle odpalić. Po koniec ostatnie koszenia zauważyłem, że kosa z opóźnieniem schodziła z obrotów, jednak kosiła z pełną mocą. Dziś niestety nie chciała odpalić. Próbowałem...

    Inne Silniki Spalinowe aqaz   09 Lip 2016 06:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 864
  • renault megane classic 1.4 16v - nie odpala na zimnym sikniku

    auto nie odpala po nocy albo długim postoju. trzeba kilka razy kręcić żeby załapało. jak już odpali to z tłumika idzie biały dym i czuć benzynę obroty falują. po rozgrzaniu wszystko jest w miarę ok jednak obroty biegu jałowego utrzymują się w granicy tysiąca. oprócz tego dużo pali benzyny 2x tyle co...

    Samochody Początkujący jaca271   22 Paź 2015 20:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 657
  • Fiat 126 TOWN wskaźnik paliwa nie działa i pika buzer ssania

    Witam. Mam maluszka 126 TOWN z '98r w wersji full bez ogrzewania tylnej szyby. Dzisiaj jak wracałem ze szkoły jak zwykle odpalałem go z włączonym ssaniem nie świeci kontrolka a buzer pika non stop od momentu włączenia stacyjki, -nie działa kontrolka hamulca ręcznego/awaryjnego/czujnika poziomu...

    Samochody Elektryka i elektronika MlodyAmator   15 Maj 2008 14:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2219
  • fiat 126p/maluch wielki problem z ssaniem!

    Witam wszystkich! Słuchajcie mam wielki problem z maluchem a nie znam się kompletnie na mechanice. Kupiłem malucha z 91 roku no i mam w nim wielki problem z ssaniem. Włączam ssanie przekręcam kluczyk, pyk odpala od razu, tylko że jak już się silnik rozgrzeje i chce wyłączyć ssanie spuszczam po mału no...

    Samochody Początkujący Zico63   26 Lis 2010 21:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3566
  • 126 Bis - problemy z odpalaniem

    Witam. Mój bis dziwnie się zachowuje, przy odpalaniu zimnego silnika (zarówno na ssaniu jak i bez) odpala bez problemu by po 2 sek. zgasnąć i tak około 5-6 razy i dopiero nie gaśnie. Jak już po kilku próbach silnik pracuje to zanim się dobrze zagrzeje to obroty mu skaczą tzn. np. ustawiam małe ssanie...

    Samochody Elektryka i elektronika Volkir   08 Kwi 2005 21:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 902
  • toyota avensis 1,8 B G silnik 7A FE nie odpala mi na ssaniu

    nie pali mi na ssaniu tak myśle bo jak odpalam go po nocy ma 900 obrotów na benzynie jak i na gazie a jak sie zagrzeje do normalnej temperatury to ma ponad 950 obrotów co można z tym zrobić .

    Samochody Mechanika barubar   06 Gru 2010 22:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1658
  • VW GOLF III 1.9 SDI 1995 R, ODPALA I OD RAZU GAŚNIE

    Witam, i proszę o pomoc. Jednego ranka po ostrym mrozie w nocy odpaliłem samochód (z wielkim trudem), mowie oczywiście o golfie III 1.9 diesel. ujechałem krótki odcinek coś zazgrzytało i samochód zgasł, próbowałem go odpalić ale nawet jak załapał to od razu gasł. Po wstępnych oględzinach zobaczyłem że...

    Samochody Początkujący gwiazdowski   07 Lut 2012 21:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2986
  • Romet Ogar 900 - Nie odpala

    Witam, mam problem odkąd wyczyściłem gaźnik, motorower rano gdy silnik jest zimny ma problem z odpaleniem, mianowicie, daję ssanie i po kilkunastu kopaniach coś zaczyna odpalać, ale i tak bardzo ciężko odpalić go, bez ssania to samo, dlatego rano muszę odpalać "na popych". A gdy silnik już się nagrzeje...

    Początkujący Naprawy axyzx   21 Wrz 2013 06:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1365
  • stihl ms 181 - nie odpala.....

    cześć mam problem z piłą stihl MS181 piłą odpala tylko na ssaniu i po 2-3 sek gaśnie....regulacja nic nie daje gaźnik przeczyściłem ..membrany wyglądają na dobre ... nie wiem czy tak powinno być ale śruba LA wkręcam do oporu ( w prawo ) i potem odkręcam ja o 2 -3 obroty piła odpala tylko...

    Inne Silniki Spalinowe shinto   06 Mar 2014 11:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6141
  • Mercedes W163 ML3.2 - nie odpala uszkodzony silnik wymieniona pompa kolektor

    Proszę o pomoc posiadam ml 3.2 b/g uszkodziła mi sie pompa jeździłem na samym gazie odpalałem z plaka po czym pękł kolektor ssący kupiłem używkę nowe uszczelki wymieniłem też pompę paliwa paliwa i sie zaczęło paliwo ciągnie zapali i gaśnie nie wiem co sie stało mam pytanie jeśli odpalam silnik...

    Samochody Początkujący Jupik0732   18 Lut 2015 21:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 552
  • Cross loncin 125 nie odpala

    Witam mam problem z crossem marki loncin 125 otóż od pewnego czasu zaczął dziwnie chodzić tzn zgasiłem go i po 5 min już nie chciał zapalić poczułem również że coś kopniak za lekko chodzi że go mogę nawet ręką kopać a wcześniej ciężko go było nawet nogą kopnąć no i odczekałem z jakieś 10 min potem próbowałem...

    Samochody Początkujący pawzyd12   30 Maj 2015 16:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 699
  • fiat 126p - Dusi sie na ssaniu.

    Witam,mam problem z maluszkiem,ponieważ gdy po postoju około 15 godzin chciałem go odpalić,włączyłem ssanie i próbuje go odpalić,gdy dodałem trochę gazu to odpalał ale gasł,to próbuje bez ssania ale z gazem po kręceniu około 30 sekund odpalił,próbowałem włączyć ssanie na odpalonym silniku to od razu...

    Samochody Początkujący Zorrosa   28 Gru 2013 12:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 972
  • Renault Clio I 1,2 - Nie odpala pstrykanie przy odpalaniu

    Witam. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Dzisiaj sprawdziłem prąd ładowania i przekaźniki - są ok. Wuja był wcześniej u mechanika i podłączył go pod komputer (w aucie jest sterownik SIMENS) który nie wykazał błędów a mechanik powiedział że jest wszystko ok. Auto gaśnie na jałowych obrotach...

    Samochody Początkujący Tomek Sunshine   24 Sty 2016 18:01 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1560
  • Skoda Felicia 1.3 MPI 98r LPG brak ssania na zimnym silniku przyczyna

    Witam, sorki że tak późno odpisuje. Fakt również dużo czytałem na temat ssania w naszych feliciach i generalnie ciężko wykryć przyczynę ale z innych dziwnych zachowań felicii to fakt, że ssanie czasami się pojawia gdy temperatura otoczenia jest tak około 10-15 stopni to czasami ładnie wskoczy na te...

    Samochody Początkujący bart86   20 Paź 2011 08:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8221
  • Golf 3 TD 1.9 1992 przerywa po wyłączeniu "ssania"

    Witam wszystkich. Mam mały problem z moim golfikiem i proszę o pomoc. Szukałem na forum, ale nie znalazłem podobnego tematu. Od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku. Pomimo wyciągniętego "ssania" ciężko odpala i nie może wejść na obroty. Jak już wejdzie na obroty to chodzi....

    Samochody Początkujący Maro55555   14 Lut 2012 23:18 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3581
  • Skoda Favorit 1.3 '94 - problemy ze ssaniem

    Ssanie powinno się włączać gdy silnik jest zimny np: rano gdy odpalasz, obroty powinny wynosić około 2000 i stopniowo powinny spadać podczas jazdy do około 850/900 zależy jak masz ustawione,w mojej skodzie tak jest. napisz coś więcej jakie objawy czy rano masz wysokie te 2000 jak odpalasz?

    Samochody Początkujący lucziano   12 Sie 2012 15:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1265
  • Odśnieżarka Castelgarden snow 55 - silnik działa tylko "na ssaniu"

    Witam wszystkich. mój problem polega na tym że jestem posiadaczem odśnieżarki Castelgarden snow 55. Sprzęt odkupiłem od znajomego, gdyż nie odpalał. Okazało się, że jest stare paliwo. Wylałem stare paliwo, wyczyściłem zbiornik i gaźnik. Nalałem nowego paliwa i odśnieżarka odpaliła. Jest to silnik...

    Inne Silniki Spalinowe jammal86   13 Sty 2013 17:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2619
  • Problem z wyłączeniem ssania -

    Witam, Mam naprawde uciążliwy problem ze ssaniem, gdyż po wyłączeniu go silnik gaśnie. Zrobiło mi się tak od momentu gdy przyszły mrozy i temperatura spadła od 0 w dół. Jestem dopieru początkującym więc nie wiem o co chodzi. Gdy przełączę na ssanie to silnik odpala za pierwszym kopnięciem nawet gdy jest...

    Motocykle, Motorowery WITEK1952   01 Lut 2014 18:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 972
  • Kosa Homelite F3055 - gasnie po wylaczeniu ssania

    Witam... Mam problem z kosą Homelite F3055 (gaźnika Zama C1U). Mianowicie kosa odpala i na ssaniu chodzi na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu na ssaniu gaśnie, tak samo dzieje sie po wylaczeniu ssania. Po próbie dodania gazu (bez ssania) dusi sie i gasnie. Kiedy delikatnie palcem przytkam wlot powietrza...

    Inne Silniki Spalinowe 2056504   11 Maj 2014 08:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1989
  • Cinquecento 700 - brak pradu po wyłączeniu ssania

    Witam Od jakiegoś czasu mam problem z moim "bolidem" - Cinquecento 700 aisan. Wszystko zaczęło się od tego, że w dni deszczowe cienias zaczął mieć problemy z odpalaniem rozładowywał się od dwóch prób akumulator, jakiś czas później po prostu w takie dni akumulator sam z siebie się rozładowywał. Wymieniłem...

    Samochody Elektryka i elektronika Teodor85   19 Mar 2015 21:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 789
  • Mazda 5 1,6 diesel 115km - Dmucha i ssie na przemian z kolektora ssącego.

    Witam. Auto zakupiłem z uszkodzonym silnikiem. Silnik odpala ciężko. Podczas pracy dmucha z kolektora ssącego. Rozkręca się powoli max do ok 2000 obrotów po czym wskazuje błąd za mały przepływ powietrza. Zawory szczelne głowica sprawdzona, wymienione popychacze hydrauliczne aby zapobiec ewentualnej opcji...

    Samochody Mechanika Robert120   16 Paź 2016 09:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 321
  • Agregat prądotwórczy nie odpala.

    Mam taki sam agregat oraz drugi o mocy 950 W, które nabyłem jako nieprawne. Są w nich silniki dwusuwowe i nie posiadają żadnych czujników ciśnienia oleju jak to podaje kolega "BRYS" - posiadają je agregaty z silnikami czterosuwowymi. Faktem jest, że silniki dwusuwowe muszą mieć sprawną świecę i cewkę...

    Inne Silniki Spalinowe Gość   14 Maj 2009 18:52 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 15323
  • opel astra f nie odpala zimny 1,6 benzyna na gaźniku

    opel astra 95r, 1,6benzyna na gazniku nie chce odpalać jak zimny, wiem że jest to coś z paliwem bo jak z nad gaznika odkręce pokrywe od filtra i w trakcie rozruchu poleje SAMOSTARTEM to os razu chwyta, myśle to jest coś ze ssaniem bo mam automatyczne i czujka może wskazywać inną temperature niż jest...

    Samochody Początkujący mig29_1979   02 Sty 2010 18:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1879
  • Citroen Saxo 1.1 nie odpala "check engine"

    Witam. Od wczoraj mam problem z Saxo 1.1 na monowtrysku z 1996r. Odpaliłem go i przejechałem z 15km z jednym 1h postojem. Zaparkowałem go i po 8h już nie chciał zapalić. Zaświeciła się kontrolka "check engine". Iskra jest, pompa pompuje ponieważ słyszę ją po przekręceniu kluczyka w stacyjce i śmierdzi...

    Samochody Elektryka i elektronika denwer   26 Lis 2010 11:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2722
  • Skoda Fabia 1,4 16 V 75 KM nie odpala

    Tylko przy zimnym silniku i gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 15 stopni lub w ciepły upalny dzień, odpala jakby bez ssania, bo za drugim razem i pracuje na bardzo małych obrotach nie gaśnie nawet lampka ładowania. Nie reaguje na wciskanie pedału przyśpieszenia. Trwa to ok 20- 30 sekund potem...

    Samochody Początkujący Hans30   20 Mar 2012 00:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2507
  • Nowa kosa spalinowa gaśnie lub nie odpala- Demon 4,8KM

    Witam. Dziś kurier przywiózł mi nową kosę Demon "4,8KM" Po skręceniu i zalaniu paliwem odpaliła za 3 szarpnięciem. Chwilę pochodziła i wyłączyłem ssanie. Wszystko było ok. Pokosiłem nią aż 40 sekund i nagle zgasła. Po zgaśnięciu odpaliła od razu ale po dodaniu gazu od razu coś ją dławi i gaśnie. Potem...

    Inne Silniki Spalinowe gruby33   14 Cze 2012 21:11 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 17070
  • Golf II zalany po deszczu nie odpala.

    Witam. Wracając z pracy trafiłem na bardzo silny deszcz gdy wjechałem do miasta w którym mieszkam trafiłem na zalane po kolana ulice. Na początku auto pracowało w normalnie lecz po chwili jazdy w dość głębokiej wodzie zaczęło się dusić (przerywać) a później na dobre stanęło i nie chciało odpalić. Dziś...

    Samochody Początkujący MeChAtRoNiK2   16 Maj 2013 22:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3877
  • Stihl 026 - Po remoncie gaśnie nie odpala

    Witam wszystkich jako że jest to mój pierwszy post :D Dostałem pilarkę Sthil 026 od teścia. Pilarka miała być do remontu, ale jak się okazało odpalała i pocięła jeszcze 14m brzozy (ratalnie przez 3 dni). Przy dosłownie ostatnim kawałku zaczęła gasnąć po dodaniu gazu, na biegu jałowym było ok. Dokończyłem...

    Inne Silniki Spalinowe GiovanniGruby   15 Maj 2013 05:40 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6288
  • VW Passat 1.8 T - Dziwny dzwięk przy odpalaniu

    Witam, byłem oglądać dzisiaj samochodzik Passat b5 fl 1.8 t higline. Autko z zewnątrz trochę robione, ale podłużnice proste, więc nie jest źle. Moje pytanie: po odpaleniu tego autka (stało na dworze w komisie) słychać świst na ssaniu tak jakby od turbo. Czy na ssaniu mogą być aż takie obroty, żeby turbo...

    Samochody Mechanika spajder_k   02 Wrz 2013 20:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1620
  • Majesty 150 - Gaśnie po rozgrzaniu, cięzko odpala

    nawet na otwartym zbiorniku tak sie dzieje kranik jest nowy oryginalny też o tym myślałem gaznik pozmieniałem i dalej to samo :| odpalam pochodzi z 20 minut i gasnie czasami zacznie przerywać zanim zgaśnie.... a jak chce go zaraz odpalić to kicha w gaznik ale nie zawsze Dodano po 3 ...

    Motocykle, Motorowery Dj_GT   26 Gru 2013 16:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1824
  • 2.8 vr6 ciężko odpala jak stoi na słońcu galaxy

    jaka moze byc przyczyna ze ssanie nie chodzi Dodano po 2 jaka moze byc przyczyna ze jak odpalam autko sharan 2,8 v6 benzyna to nie chodzi ssanie i musze trzymac przez kilka minut noge na ganie a jak puszcze to raptownie gasnie prosze o pomoc

    Samochody Mechanika motorek26   30 Sie 2014 18:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3269
  • Skuter odpala ale zaraz gaśnie

    Może odpowiedz na jedno pytanie: czy taki efekt masz na zimnym silniku? Jeśli tak, to masz prawdopodobnie ssanie uszkodzone (cały czas zamknięte = zacięty tłoczek). Odpal go, daj mu popracować ze 3...4 minutki na wolnych obrotach (nie ruszaj wówczas gazu!) i dopiero po tym czasie sprawdź czy się zadusi...

    Motocykle, Motorowery Trabi   29 Cze 2015 11:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1026
  • Opel Vectra B 2.0 DTI Kombi - Nie odpala po dłuższym postoju

    Jeżeli czyściłeś egr to warto by wyczyścić jeszcze kolektor ssący i klapy tam również są takie skamieliny. Jeżeli chodzi o kwestię naprawy pompy to pierwsze co wrócił bym do mechanika u którego to robiłem, tylko nie wiem czy ty przejechałeś Powiecie pompa - wykluczyć nie można choć regenerowałem ją...

    Samochody Mechanika voyytas   26 Sie 2015 07:16 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2019
  • Pilarka Zenoah G5000 - Nowa piła nie odpala

    Witam. Kupiłem niedawno nową pilarkę, ZENOAH G5000. Wypaliłem ze trzy zbiorniczki paliwa, może cztery i po ostatniej próbie, pilarka nie odpaliła. Nie potrafię jej odpalić na ssaniu, bez ssania, suszyłem już świecę. Odeślę na gwarancję ale zastanawiam się, bo może ja coś źle robię. Paliwo już zmieniałem...

    Inne Silniki Spalinowe jarekstryszawa   30 Lis 2015 17:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1134
  • Citroen berlingo 2005r. 1.9 dw8b- reguklacja luzów zaworowych, ciężko odpala

    Myślałem, że to ma znaczenie, bo w instrukcji citroena podali, że gdy otwarty jest zawór wydechowy 1 cylindra, to mierzymy luz ssącego na 3 cylindrze ,a wydechowego na 4 cylindrze. Następnie: wydechowy otwarty na 3 to mierzymy ssący na 4, a wydechowy na 2 wydechowy otwarty na 4 to mierzymy...

    Samochody Początkujący Biedronaa   26 Lut 2016 11:37 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 2613
  • Nie odpala silnik agregatu Honda GX160

    Pytanie: czy dobrze obsługujesz? Powinieneś odpalać na ssaniu i zaraz wyłączyć ssanie jeśli nie wyłączysz to nie będzie chodzić.

    Początkujący Naprawy maniu175   23 Sie 2016 09:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 948
  • wibracje silnika na ssaniu - szarpie na ssaniu

    Skrzynka wymieniona dalej to samo .przeguby zewnętrzne nowe , łożyska nowe .wibracje są cały czas najbardziej na ssaniu aż robi lewarkiem .po wyłączeni się ssania zostają tylko słabsze .wibracje nie są przenoszone na układ kierowniczy .obroty po odpaleniu ok 800 ,po dodaniu gazu ok 950 i wacha sie wskazowka...

    Samochody Elektryka i elektronika aadam1982   18 Lis 2017 08:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 204
  • Kraft Wele 4,5 kW gaśnie po wyłączeniu ssania

    Witam, mam problem z tym agregatem, kupiłem go 4 miesiące temu, był używany sporadycznie tylko wtedy kiedy brakło światła, i podłączałem do niego urządzenia o łącznej mocy 1kW. Problem polega na tym, że włączam ssanie, przekręcam kluczyk i agregat odpala, problem pojawia się wtedy gdy chcę mu wyłączyć...

    Inne Silniki Spalinowe 435996   30 Lip 2011 15:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2941
  • Opel Astra 1995 1.7 TD - ssanie

    Witam, Posiadam Opla Astrę w dieslu oplowskim 1.7. Poprzedni właściciel miał "gonga" w przeszłości i samochód został pozbawiony urządzenia, które reguluje ssanie. Linka odpowiedzialna za ssanie zostrała unieruchomiona ponieważ, gdy była zostawiona luźna, na jałowym silkim miał koło 1300 obrotów....

    Samochody Mechanika barszczoo   12 Paź 2011 11:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2916
  • Romet Trial City - na zimnym pali bez ssania.

    Witam, Mam problem z Rometem Trial City. Silnik odpala bez ssania (zimny), gdy włączę ssanie silnik gaśnie. Ogólnie silnik jest słabszy. Problem zaistniał nagle. Przy prędkości około 65km/h przy lekkim włączeniu ssania silnik przyśpiesza. Gaźnik czyszczony oraz regulowany. Wychodzi na to ,że...

    Motocykle, Motorowery helena33   06 Lis 2011 20:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1252
  • Vectra B X18XE1 - ssanie automatyczne raz jest a raz nie

    Witam, posiadam Vectrę B z 1998r. z silnikiem X18XE1. BEZ LPG Mam problemy ze ssaniem. Po odpaleniu zimnego obroty na biegu jałowym od razu stają jak wmurowane na poziomie ok 950obr/min, a na ssaniu powinny mieć jakieś 1300 i pomału schodzić. Zauważyłem, że gdy go odpalę i chwile pochodzi na 950,...

    Samochody Elektryka i elektronika andrzej20001   24 Lut 2014 15:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1377
  • escort mk7 1.4 - Długo na ssaniu, duże spalanie w mieście.

    Witam. Mój escort mk7 96r. 1.4 na pełnym wtrysku potrafi spalić w miescie około 15 litrów na 100km przy normalnej jezdzie. Ww trasie przy prędkości 110 do 120km/h potrafi zejść do 6,5 litra na 100km. Dodam, że silnik szybko się nagrzewa, lecz długo chodzi na ssaniu. Do tego nawet rozgrzany wolno spada...

    Samochody Początkujący Pawel wawa   06 Maj 2014 14:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 594
  • Automatyczne ssanie w Kadecie 1.7D

    Mam problemy z uruchomieniem silnika gdy samochód postoi na mrozie dłużej niż powiedzmy z 5 godzin. Jeślisilnik jest chociaż trochę ciepły, to odpala od jednego kopa, a jeśli nie, to .... Sprawdziłem już wszystko - aku, świece, filtry, kąt przyśpieszenia wtrysku, sprężanie. Podobno zostały jeszcze dwie...

    Samochody Elektryka i elektronika GregZ   10 Lut 2004 12:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2420
  • skoda favorit - ssanie

    Witam wszystkich,mam problema ze ssaniem, gdy odpalam na zimnym silniku wlacza mi sie ssanie i niekiedy mam ok.2000obr. a niekiedy ledwo 1300obr. co to ma byc? Co z tym mam zrobic? Moze to silownik podcisnieniowy 2-go stopnia lub bimetal juz do wyzucenia przy gazniku w kopulce do ktorej wchodza 2 przewody...

    Samochody Elektryka i elektronika michal123456789   05 Lut 2006 18:23 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4398
  • Ssanie Vectra B x16xel (LPG)

    Witam wszystkich. Jestem szczęśliwym albo i nie szczęśliwym posiadaczem Vectry B 1999 z silnikiem x16xel i mam problem z rozruchem silnika na zimnym silniku (na benzynie) , to znaczy jak temp. otoczenia jest jakieś 18 st. celc. to wszystko jest OK, natomiast jeśli spadnie gdzieś pon. 15 st. to po odpaleniu...

    Samochody Elektryka i elektronika marbor6109   01 Wrz 2006 08:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2261
  • cc700kat aisan problemy z uruchamianiem na ssaniu

    Witam serdecznie! Mam taką sytuacje:Zimny silnik zapalam na ssaniu ,odpala, wchodzi na obroty i gaśnie .Jak go przyczymam na gazie to wtedy da się jakoś przekonać i idzie ale tak być nie powinno.Dodatkowo,żeby nie było zbyt pięknie to po 1-2 km zaczyna słabnąć i jak nie zdejmę ręcznie ssania to ciężko...

    Samochody Elektryka i elektronika Błażej   27 Lip 2008 13:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 528
  • Vw polo 1.4 benzyna brak ssania

    Witam mam pytanie w moim samochodzie vw polo 98 1,4 benzyna nie działa ssanie rano gdy odpalam jest cały czas 900 obrotów na minutę i nic sie nie zmienia nawet gdy silnik sie rozgrzeje może ktoś wie jak w moim samochodzie jest rozwiązane ssanie bo ja nie mam pojęcia pozdrawiam

    Samochody Mechanika goldwinger   12 Paź 2008 11:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2583
  • Polonez Caro 1994 r. gaśnie bez włączonego ssania .

    Witam Silnik na benzynie nie utrzymuje wolnych obrotów na postoju tylko od razu gaśnie . Sprawdziłem elektrozawór w gaźniku od wolnych obrotów , niby reaguje i otwiera się . Napięcie dochodzi do zaworu więc powinien działać . Czy może jest jeszcze jakiś powód że po wyłączeniu "ssania" silnik gaśnie...

    Samochody Mechanika zmianowy   10 Gru 2008 23:37 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4395
  • Fiat Ducato 2.8D Automatyczne "ssanie"

    Witam, to mój pierwszy post i pierwszy diesel. Samochód z 2001 roku silnik zwykły diesel z pompą Bosch VE4 sterowana linką ale samochód posiada też ubogą elektronike. Z tego co znalazłem w necie jest to system EGR Bitron MID. Prawdopodobnie steruje tylko zaworem EGR i elementem termostatycznym znajdującym...

    Samochody Mechanika RobertM2   10 Gru 2008 17:51 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5484
  • simson potrzebuje ssania gdy jest cieply

    Witam !! Mam problem a mianowicie gdy odpalam simsona po nocy chodzi bez zarzutów sa wolne obroty i wszystko jest ok. Jednak gdy sie rozgrzeje potrzebuje ssania i czym jest bardziej rozgrzany tym muszę mu bardziej podkręcić ssanie i wtedy na pewien czas jest ok. Z gory dzieki jesli ten temat juz byl...

    Motocykle, Motorowery marny02   02 Sie 2009 12:16 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2396
  • clio 1 ph3 98r. D7F nie wyłącza się ssanie

    ssanie takie na początku:) jak się odpala teraz na zimnym to się zapala i gaśnie... dodam aby gaz i się już zapala i świeci. silnik schodzi z obrotów to takich jak wcześniej przez zepsuciem, Linka? tam jest automat... i nie mam linki od ssania:) samo się włącza i samo powinno się wyłączyć... może to...

    Samochody Początkujący woia1602   06 Sty 2010 13:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1563
  • Honda Civic D14A8 5d 1998r gaśnie na ssaniu-pomocy!!

    Witam Forumowiczów. Mam problem ze swoją Hanią. Mianowicie gaśnie mi na ssaniu po np. nocy bądź dłuższym przestoju. Problem polega na tym że odpalam hanie z rana, obroty po odpaleniu są na bardzo niskim poziomie ok 1100rpm. Bardzo bardzo powoli bo około minuty podnoszą się do poziomu 1500rpm czyli takiego...

    Samochody Mechanika R19K10S   16 Sty 2010 21:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3296
  • Simson sr50 pali i chodzi tylko na ssaniu

    Witam forumowiczów Mam problem z moim Simsonem.:cry: Jest po remoncie silnika ale gdy go odpalam pali tylko na ssaniu a gdy wyłączam ssanie motorek gaśnie. Zapłon jest dobrze ustawiony,simeringi nowe. Podejrzewam że to wina gaźnika(gaźnik 16n1) ale może to być też coś innego na co nie wpadłem. Czekam...

    Motocykle, Motorowery mi8   26 Maj 2010 18:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4154
  • McCulloch BC3402B - powraca dźwignia ssania

    Witam!! Mam problem z kosą spalinową McCulloch BC3402B, mianowicie gdy odpalam na ssaniu jest wszytko ok. Po chwili otwieram tą wajchą powietrze (wyłączam ssanie), kosiarka działa jednak tylko przez moment bo potem wajcha powraca i przepustnica powietrza sama się zamyka. Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam kompak

    Inne Silniki Spalinowe kompak   17 Lip 2010 12:37 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2636
  • Fiat Cinquecento na Aisanie,gaśnie na ssaniu

    Witam.Mam kłopot z moim Cieniaskiem.Mimo niesprzyjających mu warunków palił do tej pory bez problemów.Jednak od jakiegoś tygodnia mam kłopot z odpaleniem mojej"niebieskiej strzały".Tzn.odpala właściwie bez kłopotów na ssaniu ale za chwilę gaśnie.Także zanim się nagrzeje muszę go trzymać cały czas na...

    Samochody Początkujący ireneusz400   01 Lut 2011 13:53 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3927
  • Homelite csp 3314 praca tylko ssaniu, wysokie obroty 6000 obr

    Witam Często czytam wasze podpowiedzi i dużo z nich korzystam ale przejdę do mojego problemu. Posiadam dwie sztuki pilarki Homelite csp3314 i w każdej mam taki problem iż odpalają na ssaniu bez problemu i wchodzą od razu na dość wysokie obroty ok. 6000 obrotów, po wyłączeniu ssania automatycznie gasną...

    Inne Silniki Spalinowe blazej.1994   05 Mar 2012 21:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3371
  • Renault Clio 1.2 1991r rn ssanie nie otwiera przepustnicy ?? dlaczego?

    Witam. jeżeli ssanie elektryczne w clio 1.2 91rok wsuwa się i wysuwa podłączone na krótko a podczas rozruchu nie wysuwa się by otworzyć przepustnicy i muszę dodać gazu żeby auto odpaliło. Następnie jeżeli wysunę je za pomocom akumulatora auto odpala lepiej ma zwiększone obroty i w miarę wzrastania temperatury...

    Samochody Początkujący frodi303   14 Lis 2012 14:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1458
  • Mercedes W124 230E silnik M102 - Ssanie, obroty zależność od temperatury.

    Sprawa wygląda tak, że jak auto jest garażowane w temperaturze pokojowej np 22 stopnie to po odpaleniu ma za niskie obroty, ssanie na moment się załącza po czym oborty spadaja i silnikiem telepie. Auto po nocy pod chmurką gdy rano jest np 12 stopni odpala i utrzymuje oborty 1100-1200 przez dłuższy moment...

    Samochody Mechanika ToLo84   07 Paź 2012 12:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1440
  • Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu.

    Witam;) Mam problem z generatorem honda. Silnik ma przepracowane tylko parę godzin i jest w dobrym stanie. Odpala bez problemu, tyle ze po przesunięciu dźwigni ssania na pozycję pracy,silnik gaśnie. Kiedy przesunę dźwignie ssania tak mniej więcej na połowę silnik pracuje idealnie! Dodam że czyściłem...

    Inne Silniki Spalinowe mroki28   05 Lis 2012 15:26 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4575
  • Corsa 1.4 96r C14NZ brak ssania

    Samochód z którym mam problem to Corsa 1.4 silnik C14NZ z instalacją gazową. Problem polega na tym, że samochód od pewnego czasu nie ma ssania na paliwie i lpg. Po odpaleniu silnik wchodzi od razu na 900 obr. Cała usterka pojawia się po zgaszeniu ciepłego silnika i jego ponownym uruchomieniu. Corsa odpala...

    Samochody Początkujący piotrkos111   24 Maj 2013 23:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2220
  • Motobi Sprint 50cm3 - Spalony opornik świateł i brak ssania

    Problem w końcu rozwiązany !!!! Przyczyną wszystkich dolegliwości (brak ssania, słabe odpalanie, później w ogóle nieodpalanie, gaśniecie jak zimny, gaśniecie jak się puści manetkę z dużych obrotów) było złe ustawienie luzu na zaworach. Luz ten musiał się sam z biegiem kilometrów przestawić. Jak odkręciłem...

    Motocykle, Motorowery ziemol2   03 Lis 2014 19:57 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2493
  • Renault Scenic 1.6 16V - Obroty na ssaniu czy nie za wysokie ?

    Renault Scenic 1.6 16V 1999r Odpalam silnik po nocy obroty wskakują na 1850 obr/min czy takie obroty na ssaniu są normalne ? po przejechaniu około 1-1.5 km ssanie się wyłącza i obroty otrzymują się na poziomie 750 obr/min Czy takie zachowanie tych silników jest normalne ?

    Samochody Początkujący pawel5000   02 Lis 2015 18:28 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 882
  • Mitsubishi G400PVY - Dusi się na ssaniu

    Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko...

    Inne Silniki Spalinowe Czyżycki   20 Lip 2017 10:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 426
  • Avensis t22 problem z obrotami - Wysokie obroty na jałowym i ssania

    Witam Mój problem polega na wysokich obrotach w Avensis t22 2.0 16V 128 km 3s-fe 2000 rok. Od pewnego czasu po przejechaniu dość dłuższych odcinków ok 100 i więcej km, obroty wzrastały do ok 1600 na jałowym biegu, parę razy przegazowka i obroty wracały do normy. Po odpaleniu na zimnym po nocy na ssaniu...

    Samochody Mechanika granat248   05 Wrz 2017 17:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 339
  • XT/YBR/RS2 125 - przerywa, mało mocy brak wolnych obrotów bez ssania

    Witam mam problem z silnikiem Yamahy 125. Motorkowi brakuje mocy, czasem przerywa i nie ma wolnych obrotów bez ssania, z ssaniem ma wolne. Odpala bezproblemowo. Gaźnik czyszczony kilka razy, świeca zmieniana, głowica niedawno robiona. Luzy zaworowe okey. Już nie wiem co może mu być.

    Motocykle, Motorowery E8600   10 Wrz 2017 12:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 270
  • Zipp Vapor ciężko odpala, elektrozawór ssania.

    Witam! Mam skuter Zipp Vapor. Od pewnego czasu bardzo ciężko odpala. Wymieniłem świecę na NGK , niestety nie dało to rezultatu, wyregulowałem gaźnik tez nic to nie dało. Moja diagnoza padła na elektrozawór. Mam odnośnie go kilka pytań: 1. Jakim prądem jest on zasilany zmiennym? I ile V? 2. Co w nim...

    Motocykle, Motorowery jack63   17 Sie 2010 07:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4276
  • VW Polo 9N 1.4 TDI - ciężko odpala,

    Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany...

    Samochody Początkujący viper1989   19 Paź 2017 13:11 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 9225
  • Problem z uruchomieniem silnika. Odpala ale gaśnie...

    Witam, nie działa Ci ssanie. Pierwe posprawdzaj czujniki temperatury płynu i powietrza, one dają sygnał do sterownika a ten uruchamia ssanie czyli silniczek krokowy i dodatkową dawkę paliwa. Jak czujniki są w normie to krokowiec. Powodzenia

    Samochody Elektryka i elektronika elek555   14 Paź 2006 15:32 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 12206
  • cinquecento 900 problem z odpalaniem jak jest wilgotno

    samochód jak dojeżdżam do celu to przełączam na benzyne i na tym paliwie go wyłączam i na tym samym paliwie zapalam, więc to nie to, Klapka ssania chyba też nie, ponieważ jak już po katowaniu rozrusznika auto zapali to ruszając ssaniem obroty rosną i maleją wiec ssanie jest sprawne. prosze o inne sugestie

    Samochody Elektryka i elektronika Adl   09 Lip 2009 18:11 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 7132
  • Fiat 126p - odpala ale nie jezdzi

    Witaj. Sprawdź, czy jeżeli masz włączone ssanie silnik wchodzi na obroty czy nie. Jeżeli wchodzi i możesz normalnie jeździć to znaczy, że masz do czyszczenia gaźnik , jeżeli nie , to może być pompa paliwowa lub coś z układem zapłonowym. Jeżeli uszkodzony jest kondensator to "platynki" czyli przerywacz...

    Samochody Mechanika pioart   22 Cze 2010 12:15 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5323
  • A4 1,8benz jak zimny b.ciezko odpala

    no ten czujnik musze sprawdzic. Wiem jeszcze ze ssanie nie dziala. Jaka jeszcze moze byc przyczyna niedzialania ssania procz czujnika temperatury?

    Samochody Elektryka i elektronika ukass   24 Lut 2009 19:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2683
  • Audi 80 2.0 115 KM, B/G problem z odpalaniem silnika

    Więc to wygląda na brak ssania,nic innego jak silniczek krokowy (odpowiedzialny również za ssanie) częsty mankament audi 80

    Samochody Elektryka i elektronika czarny010   29 Gru 2009 22:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2139
  • Peugeot 308 -uruchamianie po dłuższym postoju.

    hmm filtr paliwa w sumie może być ale to wtedy za każdym razem by wariował a nie jak postoi. Ssanie masz sterowane elektronicznie ale jeżeli ci coś pomoże to u w cinqocento znajomego takie skoki obrotów powtarzały się na gminnie u mechanika wyszło że usterka spowodowana była właśnie przez ssanie. Ale...

    Samochody Początkujący barticci   22 Kwi 2010 19:06 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4472
  • W 168 Mercedes A klasa problem z odpalaniem

    dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz...

    Samochody Początkujący jerzor21   16 Sie 2011 18:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 9447
  • Fiat 126p nie odpala zimny

    no włączam ssanie i nie odpala, na ,,pycha" z ssaniem odpali ale przez około 30 sekund musi pochodzic na małym gazie inaczej zgaśnie

    Samochody Początkujący balonika3   10 Cze 2013 20:28 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 7483
  • Conquecento 704, rozrusznik kręci, auto nie odpala...

    Jeśli nie jest na gaźniku aisana to prawdopodobnie masz problem z ssaniem. Spada taka mała dzwigieńka przy gaźniku. Patrząc z przodu samochodu to znajduję się ona ztyłu gaźnika tuż pod miejscem gdzie przykręcony jest wlot powietrza od filtra. Sprawdź w tej okolicy, niech ci ktoś porusza ssaniem a ty...

    Samochody Początkujący delta79   29 Lis 2010 10:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1889
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME