Zdejmij pasek osprzętu i wtedy zobacz. Prawdopodobnie skorodowany i zablokowany alternator
pomimo regeneracji rozrusznika pozostaie juz tylko cewka przy automacie rozrusznika byc moze ona fiksuje
Urwana masa silnika.
Tak
Odepnij kostkę stacyjki i sprawdź, czy przestanie kręcić,
Sprawdź ten czujnik położenia wału korbowego - u mnie pomimo braku informacji o błędzie po podłączeniu pod komputer to właśnie on (czujnik) okazał się problemem.
Masz pecha. Nie ten ten rozrusznik. Nie te części włożone. Albo rozrusznik kręci razem z silnikiem.
Jeśli używka się kręci ok, to można brać. Można je nawet poprawić by wady już nie miały ;) Oczyścić stojan wewnątrz z korozji, uważając by nie uszkodzić uzwojenia. I przetoczyć wirnik, zebrać z niego tak z 0.5-1mm. Nie zaszkodzi mu to na ładowanie, a zwiększony luz już raczej nigdy ci go nie uszkodzi. Bo faktycznie ten stojan puchnie, ale nie samo puchnięcie...
Zdejm pasek i zobacz co cię nie kręci wtedy można szukać przyczyny jeśli alternator zrób co napisano wyżej.
A kompresja? Też jest potrzebna, bez niej te 3 rzeczy na nic się zdadzą :D Wypnij pod maską wężyk od paliwa włóż do jakiejś butelki i włącz zapłon. Tylko zabezpiecz odpowiednio by wężyk nie wypadł i nie zalał wszystkiego dookoła. Zobaczysz czy paliwo jest podawane na listwę wtryskową. Rozrząd kiedy był robiony? Normalnie kręci czy coś budzi zastrzeżenia?
Taki przewód mierzy się pod obciążeniem.
Zagrożenia jako takiego nie stanowi - sterownik w przypadku wykrycia usterki wyłącza wspomaganie i już. Trudniej kręcić kierownicą - bo nie dość że kręci się wtedy kołami, to jeszcze dodatkowo martwym serwosilnikiem. W każdym razie działanie wbrew woli kierowcy nie grozi. "Domowa" naprawa, to tak jak napisałem - bez diagnostyki to ślepa podmiana części,...
Posługujesz się miernikiem wprawnie, a nie przyszło ci do głowy zmierzyć napięcie podczas rozruchu, gdy jak twierdzisz rozrusznik kręci ciężko lub wcale? Jeśli nap. na aku jest ok to szukaj problemu na klemach itp. jak w drugim zdaniu jak podał kolega wyżej powyżej. Jeśli napięcie to >11V to szukaj nowego aku i tyle.
Od wersji MY08 rolę wyłącznika bezwładnościowego pełni sterownik SRS - jeśli ma Crash Data to nie uruchomisz silnika. Świeci się kontrolka poduchy? Odpaliły poduszki lub napinacze? W starszych modelach wyłącznik był "w nogach" pasażera (poniżej deski).
Auto po wizycie u elektryka. Wymieniony bendiks, tulejki, szczotki na rozruszniku - ogółem zestaw naprawczy. Koszt: 180zł - więc teraz pozostaje czekać do mroźnych dni i testować czy zakręci czy nie. Dam znać za jakiś czas w poście czy to było 100-procentową przyczyną czy przeoczyliśmy coś jeszcze. Póki co dziękuję za zainteresowanie tematem oraz udzielone...
W tych modelach najczęsciej uszkadzają sie czujniki położenia wału tak zwany obr jest on umieszczony prze kole pasowym na dole.One najczęsciej powodują brak iskry a jak jest brak iskry to wtryskiwacz też nie poda paliwa,chyba że uszkodził sie immobilizer,to wtedy też nie ma iskry i pompa nie pracuje.Jeszcze zobacz czy czasem nie wyskoczył ci krańcowy...
jak się zatnie: 4,2-5,1V + kontrolki gasną Mi to wyglada na zwarcie w wirniku, musi olbrzymi prad plynac by na sprawnym aku. byl taki spadek napiecia. Mogl bys ew. zmierzyc pobor pradu na glownym kablu akumulatora amperomierzem cegowym wtedy gdy sie zacina.
A co pokazuje komputer ? Jakie ciśnienie na listwie ? Jakieś błędy ? Parametry na żywo ok ?
Po wymianie pierścieni, uszczelnieniu pompy wtryskowej auto nie odpala. Autocom i Multiecuscan nie widzi problemów w ECU. Pompa paliwowa pompuje paliwo, dochodzi do wtrysków jednak w mojej ocenie nie puszcza impulsów masowych na sterowanie cewek, plus jest / obserwowałem wtryski podczas kręcenia - wpięte w szynę odwrotnie tak żebym widział ich końcówki...
Radził bym stacyjkę wymienić, częsta przypadłość jak nie kręci rusz delikatnie kluczykiem a zobaczysz że zadziała !
Jeśli pasek jest cały, to zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem kręci się kółko wałka rozrządu. Pozdrawiam
zobacz czy 50 nie ginie
Czesc, mam grande Punto 1.3 JTD 2006r. Wersja 90km. Od pewnego czasu borykam się z problemem przy odpalaniu ZAWSZE po krótkim dystansie (np. z domu do pracy 10km). Jak jadę w dłuższą trasę to auto może stać nie odpalane kilka dni i odpala normalnie, kiedy jednak dojadę z domu do pracy i po pracy chce odpalić to za każdym razem kręci 5/6sek i dopiero...
No jutro tak właśnie spróbuje zrobić bo próbowało już kilku mechaników to z kalibrować i niby komputer pokazuje ze kalibracja się powiodła a nadal w lewo się lekko kręci a w prawo ciężęj
Witam. Wymieniłem silnik w Punto HGT zakupiony ze Stilo również 1.8 16v. Komputer jak i wiązka zostały moje, czujniki założone nowe. Przy próbie odpalenia kręci elegancko lecz niestety brak iskry. Nie wiem już w czym tkwi problem, ale powoli się poddaję...
Witam. Dostałem Fiata Punto ale jest problem z silnikiem. Auto miało problem z odpaleniem a teraz nie można go odpalić. Iskra na świecach jest, paliwo dostaje, kręci i nie odpali. Nawet nie da oznak życia. Żeby choć przez chwilkę chciał odpalić a tu nic. W czym może tkwić problem?
1. Grande Punto 2006 1.3 JTD 90km 2. 1.3 JTD 3. Obroty falują 900-1100 po odpaleniu na zimnym silniku np. po nocy, trwa to około minuty i obroty się stabilizują. Chyba że ruszę dynamicznie zaraz po odpaleniu, przeciągnę jeszcze na dwójce i zatrzymam pojazd - wtedy obroty od razu się stabilizują, nie trzeba czekać tej minuty /-. Czasami zdarzy się problem...
pasek zawsze kręci bez oporów. Co masz dokładniej na myśli, że kręci się bez oporu? Na zgaszonym silniku jesteś w stanie kręcić samym paskiem na kołach pasowych? Winny będzie napinacz paska wraz z rolką. Załóż nowy cały. Klima jest?
Witam Punto II 1.2 8v 44kw Był u mechanika nic nie wskórał, stał ponad rok na podwórku. Teraz po uprzejmości sąsiedzkiej ja próbuję go wskrzesić. Objawy: Kręci nie odpala: błąd czujnika położenia wału - wymieniony: Podczas próby kręcenia zimny, jakby chciał odpalić, a nie mógł, po dodaniu gazu zapala. Nagrzewa się gdy trzymam obroty powyżej 1000, obroty...
Panowie nie wiem jak tam u was ale u mnie działa już ponad pół roku i nawet czasami zakładam TURA uważam tylko żeby nie ciągnąć na chama na postoju. kierownicą kręci się tak lekko jak w punto albo clio. Ja swoje wykonałem W 100% sam wspomaganie od scenic 2 i uszczelnione wszystko sylikonem i działa !! SUPER ROZWIĄZANIE DO C330
Ale kto napisał że ten 8 letni akumulator był w jakikolwiek sposób regenerowany? On jest sprawny i odpala 20 letniego mondeo mk3 bez zająknięcia. Czy umycie i odkurzenie samochodu też klasyfikuje go jako produkt regenerowany? Wydruku nie mam jak zrobić bo tester mam bez drukarki. Wynik to aku sprawny. Dokładnych procentowych wartości nie podam bo robiłem...
Masy sprawdzone na dwa sposoby , na przejście i u płynność spadki napięcia wszystko ok . Rozrusznik sprawny elektromagnes i przewody plusowe ok . Po wyjęciu przekaźnika T18 z schematu , wstrzyknięciu dawki z fleksa i podaniu + 12v na styk 87 przekaźnika T 18 silnik odpalił . Przekaźnik T 18 skrzynka bezpiecznikowa sprawne . Po sprawdzeniu go fiatecuscan...
Panowie, czy ten rozrusznik będzie dobry do Fiata SC 1,1? https://allegro.pl/oferta/rozruszni... Chodzi o to że obecny zbyt mocno obciąża akumulatora, kręci jak w zimie przy -10, odpali, ale nie może uciągnąć. Kolega, żeby sprawdzić u siebie w Punto (problem z ładowaniem) wsadził ode mnie z SC i kręci jak szalony,...
Witam, mój post/zapytanie dotyczy Fiata Grande Punto 1.4. Rocznik 2007, wersja Activ, 180 000 km. Problem polega na tym, że samochód jest zadbany, serwisowany regularnie i niby wszystko jest OK, ale... w okresie zimowym, kiedy temperatura spada poniżej -10 st (tak jak obecnie) zaczyna się stały kłopot. Samochód nie chce odpalać. Akumulator naładowany...
Witam. Tak jak w temacie, szukam czujnika wstrząsowego. Auto mam po stłuczce (w tył), silnik kręci lecz nie pali.
Czujnik położenia wału ??? Ma to znaczenie jeżeli w ogóle nie kręci ?
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Kostka stacyjki wygląda wzorowo wszystko czyste, żebym wiedział które przekaźniki są za to odpowiedzialne mógł bym sprawdzić trochę więcej, niby na pulpicie pokazuje (wyswietla)że zmienia biegi wskakujeN,hamulec też reaguje bo gdy to nie wcisne i zmienię bieg to jest komunikat "wcisnąć hamulec i powtórzyć czynność" więc wciskam wybieram N i wszystko...
nie zezłomował ale się nad tym zastanawia :/ nie było mnie bo w pracy byłem niestety zabrakło czasu dla autka :( ale teraz kombinuje ;) pompa paliwa teraz nie kręci a światełko od wtrysku zachowuje się normalnie tj. po przekręceniu stacyjki zapala się na kilka sekund po czym gasnie. Dodano po 1 prąd do pompy paliwa nie dochodzi w ogóle ide sprawdzić...
Z rana odpala normalnie, zimą również. Przejadę 200 300metrow i ponownie ma ciężko odpalić kręci jak by chciał już zaskoczyć i po chwili odpala. W zimę było gorzej czasami wyskoczy błąd (zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego) ale czujnik temperatury płynu był zmieniony. Przejadę ponad 3km jak się rozgrzeje odpala już normalnie. Wymienione świece...
Doraźnie, dopóki mrozy nie puściły zabezpieczyłem akumulator ocieplając go czymś w rodzaju folii bombelkowej (ma ze 3 mm grubości i przypomina styropian tylko zamiast kulek jest powietrze). Jest poprawa, raźniej kręci ale i tak jak piszecie czeka mnie przegląd rozrusznika. Ale czemu mam taki spadek napięcia na aku w kilka godzin po zgaszeniu silnika?...
To jest prawidłowe, ale do sprawdzenia sam włącznik elektromagnetyczny (a włącza się w ogóle włącznik - "cyka"?) i przewody między akumulatorem a rozrusznikiem. Przy okazji warto je wymienić w całości - tj. też odcinek między alternatorem a rozrusznikiem. Końcówki przewodów korodują w obsadkach i jest słabe ładowania jak i słabo kręci rozrusznik. W...
Przykładasz ciśnieniomierz, świece wykręcone, druga osoba wciska gaz do dechy i kręci rozrusznikiem.
Rozrusznik kręci ale nie zapala
Mam Fiata Punto 1.4 poj, po regeneracji głowicy silnika. Po złożeniu przez mechanika Fiat kręci lecz nie odpala. Komputer pokładowy nie pokazuje usterki. Jaka jest przyczyna?
Witam mam ten sam problem lecz u mnie po wymianie rozrządu GP chodził godzinę na wolnych obrotach zgasł i wszystko szlak trafił raz chodził dobrze raz nie chciał odpalać rozrząd ustawiony dobrze podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz reaguje gdy (po męczarniach) odpali obrotomierz nie działa auto kręci na wysokie obroty widnieje błąd 0335 po jego...
Przycina to znaczy że jak przycina to nie kręci rozrusznik?? Czy kręci i nie może zapalić??
Witam mam problem z swoim Fiatem punto II 1.2.Tak jak w temacie samochód kręci ale nie odpala.Podczas jazdy wskazówka od temperatury poszybowała w górę i samochód zgasł i już nie odpalił. Po wymianie uszczelki pod głowicą samochód odpalił ale po przejechaniu 500m wskazówka od temperatury znów poszybowała w górę i znów to samo .Dotychczasowo mój mechanik...
Lupo jest małe, już lepsze będzie Polo (ta sama klasa co Micra), szukałbym jeszcze też tego Nissana. Ogólnie dla swieżego kierowcy polecam szukać aut segmentu B (na tym się uczymy jeździć i zdajemy egzaminy, od tego jest najłatwiej zaczynać praktykę). Jeśli z zakupem można się wstrzymać i dołożyć trochę, oraz mogę polecić coś z poza omawianych, to może...
Witam potrzebuje pomocy. mam taki głupi przypadek przekładam silnik z instalacją z grande punto do fiata 126p mam wszystko podłączone i nie kręci mi rozrusznik nie wiem co jest grane na cewkę zaplonową podaje prąd ale nie kręci i wyskoczyła kontrolka samochód z kluczem co to może być ??? pomocy
Jak zasilanie wtryskiwacza jak przykładam probówkę A druga osoba kręci kluczykiem to się zapala to znaczy zasilanie jest
Tak. Dokładnie taka komenda. Akumulator to nie problem, przełoże z drugiego auta. A co z błędem 0615? (Błąd wiązki do komp) No i czy da się sprawdzić zasilanie na ster. sil.? Jak? Dodano po 12 P.s. Przekręcając klucz raz na sto razy rozrusznik kreci a silnik nie zapala. Rozrusznik wtedy kręci normalnie czyli szybko. Przy tym nie ma wyłączania radia...
Witam mam problem z Grande Punto,mianowicie został zostawiony na noc z włączonym zapłonem rano akumulator był rozładowany,po naładowaniu auto kręci ale nie chce zapalić bezpieczniki ok. Może ktoś wie co się stało,dodam że przedtem palił na dotyk.
Zdejmij osłonę rozrządu i na początek zobacz, czy kręci się też górne koło rozrządu wraz z małym.
Kolego nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania ,ale czemu się czepiasz akumulatora prawdopodobnie masz problem z silnikiem ,z tego co opisujesz to i tak twój aku bardzo dużo wytrzymuje ,a może by tak sprawdzić świece, wtryski, sprężanie,ustawienie kąta wtrysku, rozrząd, ja bym zaczął od świec żarowych ,może być dużo żeczy ,w dieslu...
Witam, mój Grande Punto zachowuje się dziwnie a ja nie chcę uszkodzić silnika, dlatego proszę Kolegów o pomoc. Otóż w czasie silnego mrozu samochód nie chciał odpalić. Kręciłem kilka razy aż siadł akumulator. Następnego dnia po naładowaniu akumulatora znowu kręciłem i znowu nie chciał odpalić. Akumulator OK, rozrusznik kręcił, silnik nie odpalał. Od...
Witam ! Moje auto to fiat punto 1,1 1995 r. benzyna + gaz. Od dłuższego czasu nie mogę go odpalić. Ostatnio doładowałem akumulator. Ale przy próbie odpalania rozrusznik dobrze kręci ale bez skutku odpalenia. Czy ktoś doradziłby mi z Państwa co może być tego przyczyną? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Mirek
Zrozumiałem że kręci tylko nie odpala, to raczej akumulator sprawny.
Kolego wrzuć bieg i zobacz czy koło zamachowe się obraca. Może wieniec pękł i gdzies coś się przyblokowalo. Jeżeli wciągnięty kręci na kablach to i włożony musi. Chyba że kolega używa kabli z biedraki. Proszę sprawdzić stan tuleje k na rozruszniku.
Witam. Mam problem z odpalaniem mojego punta. Problem pojawia się głównie zimą ale zdarza się też i latem przy dodatnich temperaturach. Chodzi o to że nawet przy naładowanym akumulatorze rozrusznik kręci i w pewnym momencie "staje" jakby coś stawiało opór. Sytuacja ma miejsce w 0:11 i 0:20 poniższego nagrania. Co może być tego przyczyną ?
I tak powinno być. Przekaźnik zostaje załączony z ECU dopiero jak są impulsy z czujnika wału. Bo po co tłoczyć paliwo jak silnik nie kręci się.
Najwyższy czas odświeżyć temat. Wszystkie tematy na forum elektroda.pl zostały zamknięte. Pragnę zaś, odświeżyć ten temat i wznowić dyskusję na temat akumulatorów, gdyż jak ktoś szuka informacji jaki akumulator kupić na tym forum to znajduje najwięcej informacji pochodzących z roku 2007, i o akumulatorach zakupionych w latach 2000-2003. Jednak czasy...
Można uszczelnić, przy wymianie ewentualnej nie potrzebujesz ustawiać w fazie, czyli nie musisz na żaden znak, kręci się i wytwarza ciśnienie. Cz skomplikowane? To zależy dla kogo, jak nie masz styczności z mechanika pojazdową to odpuść sobie natychmiast
Z autopsji :czujnik temp.powietrza w map sensorze fałszuje pomiar. A szybsze odpalanie na rozgrzanym silniku, może być powodem uszkodzenia tego czujnika ? że samochód dłużej kręci na zimnym
Temat zamykamy, okazało się że bateria już nie pierwszej młodości. Po wymianie kręci jak wściekłe.
Przestaje kopcić od razu po odpaleniu, kopci podczas kręcenia. Moc ma, wszystko jest normalnie, gdy odpali. Czasem pojawia się komunikat nadmierna temperatura podczas kręcenia i wyrzuca bendix - odcina kręcenie, dzieje się to wtedy, gdy rozrusznik kręci normalnie, najczęściej po krótkim odcinku i zgaszeniu. Pojawia się komunikat nadmierna temperatura,...
Również podejrzewałem łożysko w McPhersonie, ale zrobiłeś dziś następujący test - podniosłem samochód i odkręciłem gałki - na "luźnych" drążkach efekt również występuje. Czyli problem jest na odcinku kierownica-kolumna-przekładnia. Przy odpalonym silniku (czyli uruchomionym wspomaganiu) kierownica dalej kręci się sama, przy wyłączonym nie ma tego już...
witam mam pytanie odnośnie fiata punto 1.1 b+g auto jeździło do momentu zgaszenia później kilka razy odpaliło na chwile i gasło teraz nie odpala nie słychać tez pompy paliwa jak holowałem je do domu próbowałem je odpalić na zaciąg zaświeciła się tylko kontrolka wtrysku auto kręci ale nie odpala proszę o szybką pomoc z góry dziękuję
Najprawdopodobniej czujnik położenia wału korbowego jest uszkodzony, należałoby go sprawdzić, a filtra paliwa się nie czyści tylko wymienia na nowy, można kupić już za 20 zł. Najprościej trzeba wykręcić świece wcisnąć w przewód , położyć na silniku i zakręcić rozrusznikiem, jeżeli iskra jest to będzie ją widać i najlepiej robić to w 2 osoby jedna kręci...
A reszta ma zarabiać na firmy. Tak, dzięki temu interes kręci się od produkcji, po dystrybucję , detal aż po skup złomu ... i z powrotem do fabryki. Wszyscy zarabiają w tym łańcuchu .
Witam. Ten samochód był cały czas sprawny. Ja ze względu, że nie mam słuchu (wszczepiony implant), kręciłem rozrusznikiem mimo, że on mi już zapalił i właśnie to było tym powodem, że gasł mi po dwóch trzech sekundach kręcenia tym rozrusznikiem. Ja to słyszałem, ale nie zdawałem sobie z tego sprawy, że to jest tego przyczyną. Przyszedł starszy mechanik...
Witam. Wiele czasu minęło i wracam do tematu bo w ciąż jest aktualny. Jeździłem na odpiętym wentylatorze ale teraz mam korki i postanowiłem to zrobić. Wymieniłem czujnik na nowy i nawet w sklepie mi powiedziano że to jego wina ale nic z tego dalej się wentylator kręci nawet na wyłączonym silniku.
Napięcie akumulatora prawidłowe, jest prawie nowy. Nie wiem jaki ma wpływ napięcie akumulatora kiedy silnikiem kręci mocno.
Witam jak w temacie Fiat Punto 55 silnik 1100 lampka code gaśnie rozrusznik dobrze kręci słychać pompę paliwa ze pracuje wykręciłem świece i brakuje iskry ,gdzie szukać
Witam od jakiegoś czasu mój fiat punto evo multijet 1.3 diesel rok 2010 zaczął tracić na mocy.Bardzo ciężko było go odpalić dopiero po kilku kręceniach odpalił. Po odpaleniu bardzo ciężko było nim ruszyć kiedy ruszył jechał ale bardzo mulił. Kiedy przygazowłem z rury leciał czarny dym aż na asfalcie zoztawała czarna plama i wchodził na 2,5 tysiąca obrotów...
Trudno określić w tej chwili co się z alternatorem stało, w każdym razie ładowania brak. Bateria jeśli kręci to jest dobra.
Jeżeli kręci to akumulator naładowany. Przy "choince" to zwykle problem z podłączeniem masy. Gryzonia oczywiście nie wykluczam.
Witam. Posiadam seicento które sam samodzielnie zeswapowałem na silnik 1.2 16v z punto 1. Baza to Seicento 1.1 MPI. Mam problem z odpalaniem. Nie ważne czy na zimnym czy na ciepłym. Czasem pali od strzała, ale zdarzają się i takie sytuacje, że musi pokręcić ok 5/6 sekund. Kręci normalnie, potem coraz szybciej aż w końcu łapie. Jak wcisnę w tym momencie...
Wczorajszej nocy zamarzło mi punto przy mrozie -20 i rano chciałem je odpalić ale moje męczarnie na marne ;/auto kręci normalnie ale nie chce odpalić ;/. Na benzynie oczywiście go próbuję. Dodam, że mam jeszcze niestety letni gaz i jeden kumpel mi mówił, że mam polać wrzątkiem mikser od gazu i filtr gazu. Czy to coś da?
Podnieś tył auta, wciśnij kilka razy hamulec i zobacz czy jak go puścisz to koło kręci się bez oporów. Może zbyt często i zbyt ostro używasz hamulca że Ci się grzeją bębny skoro nic ich nie blokuje. Luzów na łożysku nie ma?
Być może autko ma wyłącznik uderzeniowy czy jak on się tam nazywa - jak większość nowych aut. W punto np. jest on umiejscowiony w okolicach nóg pasażera - wystarczy pstryknąć. Popytaj na forach kii .
Teraz to diagnostyka z podglądem parametrów, prędkości poszczególnych kół. Prawdopodobnie uszkodziłeś koronkę, lub masz źle włożony czujnik. Błędów w ABS nie będzie i kontrolka się nie zaświeci, po prostu widzi mniejszą prędkość jednego z kół i odbija hamulec, co jest prawidłowe, gdy koło faktycznie jest w poślizgu i kręci się wolniej.
Z tego co zrozumiałem to nie kręci rozrusznik, prawda? Jeśli możesz to sprawdź, czy zasilanie na rozrusznik idzie ze stacyjki bezpośrednio czy przez immobilizer; w pierwszym przypadku obstawiałbym przepalone styki w kostce stacyjki, w drugim problem z modułem immo.
Zrób diagnostyke. Sprawdź swiece, cisnienie nalistwie w momencie kręcenia, jezeli jest niskie to swprawdź wtryski na powrotach, kiedy był filtr paliwa wymieniany? W jakim stanie jest akumulator? kręci wolno czy szybko?
witam mam punto 2 fl rok 2004 od jakiegoś czasu podczas jazdy auto samo zgaśnie i nie da się go uruchomić ,rozrusznik kręci ,a na desce świeci tylko kontrolka ładowania NIEświeci wtedy kontrolka silnika i ciśnienia oleju i nie słychać pracy pompy paliwa .Po około 30 minutach lub po odłączeniu na chwilę akumulatora auto normalnie zapala.Byłem u mechanika...
To ,że aku kręci silnikiem nieoznacza o jego sprawności.
rolka pracuje prawidłowo kręci się luźno łozyska nie słychac niema luzów.....
Wystarczy popatrzyć pod maskę czy są dodatkowe wtryskiwacze LPG. II generacja to tzw. instalacja podciśnieniowa, gdzie gaz jest zasysany przez silnik z tzw. miksera (gaźnika). IV generacja to wtrysk gazu, gdzie gaz jest podawany pod ciśnieniem do kolektora dolotowego przez wtryskiwacze i steruje tym komputer. Jeszcze jedna ważna rzecz na którą warto...
Gdzie szukać przyczyny? Nigdzie - on tak ma, dodaj trochę gazu to szybciej zapali. Zapewne to kwestia większych oporów przy kręceniu ciepłym silnikiem i większych spadków napięcia, jak mu uchylisz przepustnicę to szybciej załapie. Popatrz czy są impulsy na wtryski jak kręci i nie chce zapalić.
Kolego jak masz sąsiada z autem i kablami rozruchowymi to poproś o podłączenie równoległe do twojego aku i wtedy sprawdź jak kręci rozrusznik i odpala silnik. Ja bym tak zrobił.
Usterek mechanicznych nie da się diagnozować przez forum - po pierwsze w Grande Punto były co najmniej 3 różne warianty sterowania szyb, bo drugie w czym masz problem z diagnozą? Weź próbnik i zobacz czy jest napięcie na silnik jak wciskasz przycisk. Jak jest a silnik się nie kręci to chyba proste - spalony albo mechanicznie zablokowany - trzeba wyjąć...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem samochodu fiat grande punto 1.2 48kw. Samochód gdy jest zimny, albo pogoda nie dopisuje odpala za 3, 4 razem kręci kreci i nie potrafi zaskoczyć , gdy się zagrzeje odpala za 1 razem ale nadal długo kręci. Gdy na dworze jest z 15, 20 stopni znowu zaskakuje szybciej. Zwiedzilam już 3 mechaników, elektryka...
To pewnie jeszcze raz rozrząd do kontroli jak to się stało po twojej naprawie. Kręci tylko do 3 tys ? Wszystko skontrolowane czyli ? Ciśnienie paliwa na listwie ?
Witam. Mam problem z rozrusznikiem w Punto turbo dieslu. Otóż po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci przez ok. 0.5 sek. a później odskakuje i kręci na pusto. Często się zdarza na zimnym silniku (na ciepłym rzadziej). Czasami wszystko ok. a innym razem można uruchamiać i z 10 razy. Co może być przyczyną tego problemu.
Nie, nie robię z Polo. Problem z ABS i resztą kontrolo-trakcji :-) Samo zamontowanie Polo i reszty to nie problem. Boję się o resztę czyli właśnie ABSy i inne duperele. Niestety, Palio 1.4 8V to całkiem co innego (mówię o silnik 178B2000), tak samo 1.6 16V (178B3000). Nie pasują: skrzynia (śruby), półosie, przeguby, poduszki i wsporniki silnika. Trzeba...
Fita Punto 55 SX wtrysk jednopunktowy nie chce odpalić, wszystko wygląda jakby było wporządku, ale ani na paliwie, ani na gazie nie chce odpalić. Kontrolki gasną normalnie, rozrusznik kręci normalnie, ale nie odpala, nie zaskakuje. Co może być przyczyną?
Ja mam to samo w 1,2 16V Dzisiaj odpalałem od traktora i tak słabo kręci a robiony 1,5 roku temu Z tego co wyczytałem ktoś montował z grande punto podobno mocniejszy Rozruszniki różnią się przede wszystkim ilością zębów na bendixsie i mocą Dobrze by było z czytać numer ze starego i dopiero szukać
Prawdopodobnie wentylator jest hamowany na łożysku. sprawdź czy kręci się swobodnie, jeśli nie to należy go naoliwić np. olejem maszynowym.
Jeżeli zapala się i gaśnie, to OK. Czy kontrolka wtrysku też zapala się i gaśnie? Czerwonego klucza nie używaj, bo możesz sobie rozprogramować immobilajzer. Słychać po przekręceniu kluczyka, czy pompa paliwa pracuje przez parę sekund? Napisz coś więcej - rozrusznik kręci i t.d.?
Witam Mam problem z moim Punto, po wymianie sprzęgła przestał odpalać. Czujnik położenia wału dwa razy wymieniony na Valeo, wymieniony rozrusznik i sprawdzone wszystko co tylko możliwe, paliwo dochodzi, samochód kręci ale nie odpala, natomiast wystarczy mała górka lub delikatne psiknięcie plaka i samochód działa. Nie przerywa pracuje ładnie. Obroty...
punto długo kręci punto ciężko kręci wkrętarka kręci
zakup tunera combo testy akumulatorów actros sprzęgło automat
klejone matryce naprawa podświetlenia klejonej matrycy
Porsche Panamera 971 – brak napięcia na przyciskach, manetkach i podświetleniu kierownicy TCL 50P615 TV VGH/VGL Voltage Oscillation Issue on Integrated Mainboard – Causes and Fixes