Wymontuj fizycznie silniczek od wspomagania. Jeśli nadal będzie to samo, do wymiany maglownica. Dodano po 1 A klient albo przywalił w krawężnik, albo gada bzdury a auto dostało w koło i usterka była. Możliwe, że zamaskowana różnicą ciśnień w oponach. Wyrównał i wyszło.
Ja bym nie ryzykował. Troszkę za poważna rzecz, jak maglownica. Niestraszne pieniądze. Czujnik trzeba umieć wymienić. I też kosztuje ze 300 stówy. Koleżankę też bolał wydatek ale inaczej nie chciałem brać na garb odpowiedzialności. Wyłączy się na zakręcie, nie dokręcisz i wylądujesz na przeciwnym pasie pod Tirem,nie daj panie.
Łożyska amortyzatorów ,przekładnia ,albo krzyżak może blokować. - łożyska świezutko wymienione, zrobione na nich może 60 km, więc nie powinny paść, poprzednie były od nowości bodajże. Chyba że ten postój zaszkodził ale niektórzy nie jeżdżą całą zimę i jest ok. Czyli krzyżak lub maglownica... Dodano po 38 Jak dobrze pamiętam, to w Punto II są dwa otwory...
mówisz że były wymieniane drążki-a więc była demontowana maglownica.W wyniku tego kierownica wykonuje niczym nieograniczone ruchy (w kierunku obrotowym),i dochodzi do zerwania taśmy pod kierownicą.Ewentualna też przyczyna to żle zakładadana przekładnia-w chwili gdy taśma nie znajdowała się w pozycji zerowej.
nie każdy wie, że inaczej się je składa w wersji ze wspomaganiem, a inaczej bez (górne mocowanie McPhersona obrócone o 180°). akurat to w żaden sposób nie wpływa na siłę kręcenia kierownicą bo na to narzeka autor postu, raczej na zbieżność, zużycie opon itd. jeżeli autor postu jeździ na standardowych oponach typu 13/155/70;14/165/65 to jeżeli rzeczywiście...
Witam ! Mam fiata punto 2 z rocznika 2000, 1,2 8v, bez wspomagania kierownicy? Czy da się w tym modelu zamontować wspomaganie mechaniczne, czy maglownica z punta 1 pasowałaby do tego modelu? z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam
tak zmiana maglownicy itp.
Witam kolego przyczyn może być kilka uszkodzona zwrotnica,maglownica bądź końcówki wachaczy
zacznij od podstaw: ustawienie zbieżności, sprawdzenie pochylenia kół, luzy na maglownicy, luzy w zawieszeniu itp
Witam Posiadam cały komplet łącznie z przewodami i wtyczkami. Pierwsza sprawa. Poprzedni właściciel podczas rozbiórki przeciął wiązkę idącą ze skrzynki pod maską w okolicy grodzi. Z tego co się dowiedziałem zasilanie wspomagania było na dwóch przewodach: biały-czerwony 12V i czarny masa. Nie wiem w którym miejscu masa była podłączona oraz 12V do którego...
Właśnie pierw stukała końcówka drążka wymieniłem ją i dalej cos stukało. Dzisiaj podejrzenia padły na wachacz lecz bo zdemontowaniu go ujrzałem rozerwaną osłonę maglownicy i tam ukazał mi się ten element poruszałem nim i stuka Dzięki Dam znać czy napewno to jest to
Witam. Jestem jak najbardziej ZA. Ale warto poszukać od drobnostek. Jak pisałem 2 auta nasze i znajomej uzdrowiono. Prawie za darmo. Fakt że coś musi być tym powodem że takie błahostki są odczuwalne. Chciałem jeszcze dodać. Zanim zacząłem szukać w naszym aucie. Pytałem kolegę miał z" kropką" mamy ten sam problem. Zapłacił sporo za regenerację maglownicy,...
Witam. Mam do regeneracji magiel, wykryty luz z prawej strony (góra - dół) przez co na nierównościach wali jakby młotem ktoś bił po zawieszeniu - cała reszta jest sztywna i sprawna. Pytanie mam co do demontażu przekładni - bo wspomaganie jest tutaj elektryczne i już na wałku kolumny w kabinie a na zewnątrz jest tylko przekładnia z listwą zębatą. W każdym...
Tak, ja miałem. Fiat Punto 1.1. Maglownica bez wspomagania wytrzymała 65000km w Warszawie 1,5roku) i teraz tłucze jak by jeździła 12-15lat! Stuki na kierownicy, luzy, wibracje, najmniejsze dziury czuję. Właśnie zamówiłem nową Magneti Marelli za 199zł. To samo było w Vectrze B 8lat temu. Maglownica Made in PRC wytrzymała rok. Te same objawy co w Punto....
gluchy, a czy jest sens kupowania złomu za 9000zł i wkładania dodatkowych 2000-3000 i życia w stresie bo tych 3000zł już nie ma? :-) Sądzisz że auto za 9000zł będzie lepsze od auta za 7000zł? ha,ha Dlatego napisałem: Punto II za 7000zł + 2000-3000zł na części! Mechanik do Punto? Raczej nie potrzebny! Takie rzeczy jak: - olej w silniku i skrzyni - świece...
halo halo! Pracowałem przez x lat w Kałuża Motorsport, gdzie podstawowym autem, nad którym pracowaliśmy były CC i SC do celów sportowych. CC Sporting ma drążek skrętny z przodu, czego nie ma 700; CC sporting ma inne amortyzatory przód i tył oraz inne sprężyny. Oczywiście inne koła. Pozostałe części są takie same. Fabrycznie CC 1.1. wychodził z trochę...
zamontowanie tego wszystkiego to już warsztat musi wycenić ale około 400pln z geometria należy się spodziewać. Tak? policz, geometria 150, to zostaje 250 na całą resztę. Czyli montaż pompy z łapą, przewodów, maglownicy. Ostrożnie szacując z 10 roboczogodzin. Czyli 25zł/rbh. Który warsztat ma takie stawki? Ja oceniłbym samo wspomaganie około tysiąca...
W przedziale cenowym 1000 - 2500 - 3000zł na terenie Warszawy i okolic (szukać w gumtree) ma spore możliwości więc Uno bym odradził bo to są auta które przez pół roku ktoś próbuje sprzedać za 2000zł, przez kolejny kwartał za 1500, później stoi za 1000 i jak nikt nie weźmie kupują handlarze złomem i częściami za 700-800zł. Za kwotę 3000zł spokojnie można...
W Punto 2 chyba czujnik skrętu jest w maglownicy. Poza tym Punto słynie z padającego wspomagania.
W jakim aucie to jest? PS od punto 2 najmniej miejsca zajmuje. Mogłeś też dać hydrauliczną maglownice dedykowaną do tego autka i elektrohydrauliczna pompe astra 2, clio. Bo wcale nie jest juz '' z górki''.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Najlepszym rozwiązaniem było by użycie gotowej belki z jakiegoś ciągnika np. C330 ale może być to również C328, C360, T25. Szukaj okazji. Może nawet uda się tanio znaleźć przednią oś z jakiegoś dwunapędowca np. z rozwalonym mostem. Desperacko można też użyć autonomicznego przodu z jakiegoś samochodu, (np żuk) ale wtedy trzeba jakoś kombinować z rozstawem...