Wywal tą zieloną rurkę i całą resztę do listwy paliwowej, kup cały odcinek węża paliwoodpornego i zamontuj od stalowej rurki na ścianie grodziowej aż do samej listwy paliwowej.
Poco znów wymieniałeś tą pompę skoro nic Ci już nie ciekło i ciśnienie było OK a w dodatku jeszcze tak długo się utrzymywało?? strata pieniędzy kable do świec nie przebijają? jak nowe to czy aby nie Janmor?? świece wymienione? (byle nie NGK...) Rozrząd nie przeskoczony? Nie pamiętam czy tam jest mapsensor na wężyku, ale jak tak to wężyk do sprawdzenia...
sprawdz włacznik uderzeniowy jesli posiadasz
Pompka średnio żyje 15 lat.
Brak napięcia na pompie paliwowej Punto 1.1 1996r po podłączeniu na krótko auto odpaliło , sprawdziłem bezpieczniki są o.k. Brak pomysłu co może być powodem braku napięcia na pompie paliwowej.
Pod maską na grodzi jest szeroki przekażnik poruszaj zlącze i sprawdż 2 bezpieczniki obok Zmierz oporność czujnika okolo 700 om
Możliwości są dwie albo siadła pompa paliwowa często przypadłość FIATA, albo problem z emulatorem wtrysków nie podaje sygnału przy przełęczeniu na benzynę na wtryski.
Nie pojawia się, już sprawdzałem... ale pompa chodzi
Problem rozwiązany dzięki za pomoc!!!! Była to wina pompy paliwowej.
ale moze gdzies woda przymarza w przewodach paliwowych
W pierwszej kolejności filtr paliwa, pompa paliwa, wężyki paliwowe.
Co ile km należy zmieniać filtr paliwowy w Punto 2, rocznik 2001, silnik 1.2 ośmio zaworowy ?
Zrób zbiornik zastępczy z butelki 5L odpal dobrze odpowietrz układ wtryskowy i zobacz czy następnego dnia będzie problem. Wtedy wykluczymy zapowietrzanie się układu paliwowego. Z tego co słyszałem to błąd pojawia się również przy zapowietrzonym układzie paliwowym.
Ciśnienie robocze w układzie paliwowym, to 3,5 bar, więc nic dziwnego, że tryska paliwem Musisz wymienić plastikowy zatrzask w końcówce rurki
Gdzieś po drodze przewodu paliwowego jest? A jest?
Zobaczę jutro bo samochód został w centrum miasta hehe...będę się konsultował dalej jeśli nic nie wymyślą... Dodano po 1 A z drugiej strony rozruch rozruchem ale powinna chodzić tzn działać pompa paliwowa...ma stacyjka coś z tym wspólnego?
http://e-tawerna.pl/images/smiles/hmmm.g... Co ci odpowiedzieć ? Jedź do dobrego (sprawdzonego) mechanika-diagnosty, niech oceni czy warto "to" naprawiać ? (woda pewnie w całym układzie paliwowym ?)
Powietrze /nieszczelność/ w układzie paliwowym, przytkany smok w zbiorniku.
Być może kwestia korków powietrznych w przewodach paliwowych. Trzeba zaobserwować co z ciśnieniem paliwa.
Witam, mam problem z moim punto 2005r. Wczoraj wymieniłem przewód paliwowy na drodze filtr paliwa - pompa wtryskowa. Po tej wymianie samochód ma problem z odpaleniem, próbowałem kilka razy ale nic to nie dało. Przytrzymywałem też go dłużej na zapłonie, żeby pompa podawała paliwo ale również nic. Samochód odpala na ułamek sekundy i zaraz gaśnie delikatnie...
Znajomy mechanik sprawdzał komputerem i wszystko jest ok. Sterownik silnika również. Czy jest możliwość ze to wina zamarzającej gdzieś wody w układzie paliwowym? Po ogrzaniu wtrysków auto odpaliło
Wszystkie przewody Paliwowe wszystko jest wporządku. Paliwo Dociera do silnika
mam problem wskażnik paliwa nie pokazuje mi tego co mam w baku. Jeśli nalejej do pełna to wskażnik wznosi sie do 3/4 skali jak jest pusty to nawet rezerwa sie nie świeci. czy muszę wymieniać pompę paliwową czy tylko pływak?
hmmmm, w moim punto właśnie zaczęło się od przerywania i braku płynnej jazdy na gazie...a później to samo zaczęło się dziać na benzynie...w pierwszej kolejności okazało się, że jest pęknięty przewód dochodzący do monowtrysku przez co zaciągał lewe powietrze (pękł podłużnie przez co było to ciężko zauważyć i w szczególności jak się rozgrzał samochód...
Punto 1.1 `98 to chyba monowtrysk, tak? Zakopcone świece to skutek niewłaściwej mieszanki paliwowo-powietrznej. Zapewne któraś membranka pękła. W silnikach eksploatowanych na gazie i benzynie to norma (mówię o gaźnikowych i mono).
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Jak z sondy to sonda ma przebicie. Moze przesterowalo tez mape paliwowa i auto zle chodzi z tego powodu. Zobacz jeszcze czy auto nie dostaje 2 paliw na raz.
1. Gdzie najlepiej wpiac sie do swiatel awaryjnych 2. Czy odciecie pompy paliwowej ma idciac + czy -
Tak sie zastanawiam jaki Ty czujnik rozłaczyłeś bo w punto 1,2 niema żadnego czujnika na listwie paliwowej a z tą masą przy silniku to jest tak że izolacja na końcówce trzyma a połaczenia niema, jeśli nie dawałeś dodatkowej masy na silnik to spróbuj ją dołaczyć na chwilę. Jak możesz zrób zdięcie tego czujnika co odłaczyłeś.
torwan19 sprawdz czy nie pęknął kruciec od obudowy pompy paliwowej. Po prostu benzyna może wyciekać i zbierać nad bakiem
gaśnie podczas jazdy po jakimś czasie odpala normalnie czy to może być wina pompy paliwowej czy jakiś czujnik może ktoś miał taką usterkę?
Jak wymieniona nowa pompa paliwa ( cały moduł z filterkiem) to ja bym zdemontował ten filtr pod maską. Tak z ciekawości ;) . Pociągnął bym też nowy przewód paliwowy od pompy by nie było żadnych zwężeń średnicy.
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Na stacjach paliwowych wszystko jest droższe ( napoje, wódka, jedzenie) , bo dla "przygodnych" klientów. Kup w zwykłym sklepie motoryzacyjnym.
zasilanie na pompie paliwowej min 12V a ciśnienie przy silniku 3,5 bar MPI lub 1,1 SPI
Ford jest ok ,miałem. Pali 4-5 ON , tylko układ paliwowy jest awaryjny i tylne zawieszenie pada. Jak trafisz ładnego to spoko. Prowadzenie i komfort jest fakt.
Witam wszystkich! Mam mały problem moje punto na zasilaniu LPG nie pracuje tak jak powinno. Na niskich obrotach silnik pracuje nierównomiernie, przy ruszaniu czasami strzela i chamuje przy tym silnik. Potrzebuje pilnie samochód na jutro i nie wiem co z tym zrobić. Po prostu nie da się jeździć,a do tego właśnie padła mi pompa paliwowa i już nigdzie nie...
To skoro się nie znasz, to jak chcesz naprawić? Najpierw sugerowałbym "mu" diagnostykę zrobić, to by wiele pomogło, a być może dokładnie wskazało by gdzie szukać przyczyny. Czy w układzie paliwowym, czy elektronice. Podejrzewam czujnik położenia wału korbowego uszkodzony.
A co wg. Ciebie znaczy że nie odpala? Rozrusznik kręci? Po włączeniu zapłonu, (ale jeszcze nie rozrusznika) przez ok 3s powinno być słychać pompę paliwową (okolice tylnej kanapy), słyszysz jej pracę? Co z kontorlką immobiliser'a, gaśnie?
Witam od parę lat posiadam grande punto 1.4 b który ma problemy z odpaleniem na zimnym tak jak by mu paliwo odcięło wymieniłem pierw pompę paliwa na używana bez zmian zakupilem 2 nową dalej to samo ;/ wymienilem swiece kable map sensor czujnik temperatury..wtryski wraz zlistwą,czujnik położenia wałka oraz wału takrze dalej beż zmian brak błędów;( sądy...
Zajrzyj na forum www.autokacik.pl tam chłopaki na pewno ci pomogą. Sam jeżdze Fiatem Punto i wiele razy mi pomogli juz.
Witam. Punto chodzi coraz gorzej, jak zimny pali jakby na 3 cylindry strzela w wydech, w filter zarówno na benzynie jak i na gazie, na benzynie obroty nie są stabilne. Już bardzo mocno dymi na niebiesko. Ale chciałbym się zapytać, gdyż pewien mechanik mi powiedział że jak się jeździ na gazie na wielopunktowym wtrysku, to pompa paliwowa musi chodzić...
Mam do rozłożenia na części siene 98 rok 1,6 16V z metalowym kolektorem i trafiło mi się ostatnio kupić punto z 95 roku z silnikiem 1,2. Punto jest po małym pożarze, spaliła się wiązka elektryczna, przewody wodne, paliwowe i takie tam... pytanie brzmi: 1. czy silnik 1,6 16v ze skrzynią wejdzie bez wiekszych przeróbek do tego punta? 2. jeśli tak to co...
w jaki sposob mogę zrobić pomiar ciśnienia pompy paliwowej? Mógłby mi ktośc wytłumaczyć jak się, to robi krok po kroku? Dodano po 2 słychać pompę paliwową, lecz ciężko odpala ;) i na benzynie pożniej dobrze chodzi jak zapali. Cięzko zapala ; /
Witam. możesz przerwać obwód pompy paliwa albo zasilania modułu zapłonowego. Ja mam tak zrobione w CC, tylko że u mnie pompa jest mechaniczna więc jest wstawiony zawór elektromagnetyczny na przewód paliwowy. Wszstko załączane z ukrytego włącznika dopiero po załączeniu stacyjki.
To że słychać pompę to nie znaczy, że daje ciśnienie na listwę wtryskową ;) Z tago co pamiętam na listwie jest zaworek - możesz sprawdzić (ostrożnie) czy jest ciśnienie. Tylko rozłóż jakąś szmatę żeby Ci benzyna silnika nie ochlapała. Tak też właśnie zrobiłem, nie byłem pewny o który zaworek dokładnie chodzi, więc odkręciłem dwa które były w tamtej...
Taki dymek to moje Punto też potrafi puścić, ale zależy jak stało (czy przód wyżej czy niżej niż tył), więc domyślam się że coś się zapowietrza w układzie paliwowym.
Z bańki zapala normalnie? Nikt przypadkiem nie zalał benzyny? Jeżeli powyższe nie pasuje to: drożność przewodów paliwowych oraz filtra paliwa czujnik ciśnienia zawór w pompie wiązka elektryczna Jeżeli nadal nic, to wtryski do sprawdzenia na stole.
Panowie ale tam jest prawie 45 litrowy zbiornik paliwa. To jego zużycie powyżej 15l/100km. Zobacz czy masz szczelne przewody paliwowe, a w szczególności filtr paliwa , który znajduje się na wahaczu, lubi korodować i przepuszczać paliwo.
Gaśnie od razu. Lampa awari wtrysku się świeci. Szybko rozłączam kluczykiem zapłon a później przekręcam na pozycje start (nie włączam rozrusznika) i wszysto jest ok. Mam przejechane 160 000 a nie wymieniałem jeszcze uszczelki pod głowicą. Może to jest przyczyną, chociaż nie zdażyło mi się żeby nie zapalił za pierwszym razem. Jednak w zime kopci na biało...
Może czujnik temperatury silnika? Jak odpalasz psikaj np plakiem w kolektor ssący . Jeśli zagada to raczej wina układu paliwowego tudzież czujnik temperatury podaje błędne dane.Kontrolka awarii nie sygnalizuje niesprawności?Jaki to wogóle model i silnik ?
Co może być przyczyną ? Z góry dzięki za pomoc Wszystko. Układ paliwowy, dolotowy, czujniki, spadki napięcia... Czy tak trudno jest pojechać do warsztatu żeby chociaż zapoznać się z błędami zapisanymi w sterowniku?
Wyciąg cala listwę wtryskowa odłącz wszystkie węże paliwowe weź ja odwróć popukaj trochę o ziemie i zobaczysz jaki syf wyleci i po problemie i zakładasz nowy filtr i jest ok.
Nastąpiło zwarcie nie steruje pompą paliwową oraz brak na świecach iskry.Cały czas pali się kontrolka wtrysku.Immobilajzer wporządku. Podobno coś z procesorem.Jestem z Włocławka,potrzebna fachowa pomoc.
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Grande Punto 1,2. Po przejechaniu nieco ponad 100 km traci moc i gaśnie. Po chwili można go odpalić i jedzie dalej. Po dwóch takich akcjach podpięty pod komputer - błędy: świece, cewka i kable. Wszystko wymienione. No i niespodzianka, po przejechaniu ok. 120 km samochód traci moc i gaśnie. Po ponownym odpaleniu przejechał...
Witam mam pytanie odnosnie tuningu elektronicznego we Fiacie Punto II 1,2 v8 2000r produkcji. Wiec co wiem na ten temat: interesowalem sie w tym temacie i tyle co sie dowiedzialem to ze nic nie idzie z tym silniczkiem juz zrobic. Przyczyna jest juz nowsza mapa paliwowa przy silniku na wielopunkcie takie jakie sa montowane w tych Fiatach. Zmodyfikowac...
Witam Mam problem z Fiatem Punto 1,6 95r. Auto nie odpala, pompa paliwa nie załącza się, brak iskry. Czy przyczyną może być przekaźnik sterujący ECU (ten pod maską, po środku ściany grodziowej (1z2) ?? Bo znalazłem w infotechu (etech) że opór takiego przekaźnika powinien wynosić poniżej 1 Ohma a w moim przypadku jest około 65Ohmów podobnie jak na przekaźniku...
witam! potrzebuje schematu, lub zdjęć prawidłowego ustawienia rozrządu w silniku fiata 1.7 td. chodzi mi o ustawienie wału, wałka rozrządu oraz pompy paliwowej, może ktoś z was wymieniał pasek w takim silniku to wystarczy mi opis. dzięki, pzdr, zwierzak punto 1.7 td
elektryk wymienił mi ciśnieniomierz – nic nie pomogło, teraz chce wymieniać moduł w pompie paliwowej Bardzo ciekawe podzespoły ma kolega w tym samochodzie... Proponuję udać się do warsztatu zamiast pisać bzdury
Panowie mam punciaka 1,2 95 r i nagle auto mi zgaslo i niestety nie chce odpalic sprawdzalem czy paliwo dochodzi i dochodzi lecz nie wiem czy do gaznika dochodzi,lecz powrotem nie wraca przedmuchalem powietrzem wszystko pod duzym cisnieniem i powietrze przechodzi,raz mi zapalil i nagle zgasl pozniej wtryski mi sie raz zapalaly a raz nie i bylo slychac...
Zapewne paliwa. A gdzie ona ma cieknąć jak siedzi w "koszu" w zbiorniku paliwa? Jak już to warto sprawdzić szczelność przewodów paliwowych i powrotnych oraz stan filtra paliwa, bo potrafi przerdzewieć na wylot, a jest w takim miejscu, że go nie widać.
dzis miałem odrobinę czasu i połączyłem sie skuteczne z komputerem. Błędy to STEROWNIK ZABLOKOWANY i brak odczytu immo oprócz tego nieskie napięcie akumulatora, ale to chyba nie powinno miec wpływu na odpalanie. Zauwazylem też, że po odpięciu czujnika wału nie wyświetla błędu. Podczas kręcenia rozrusznikiem nie pokazuje obrotów. Reszta patametrów działa....
Witam. Auto uruchamia się ale po kilku minutach gaśnie. Kiedy odłączę klemę silnik ponownie pracuje kilka minut i znowu gaśnie. Wymienione są na nowe: pompa paliwowa, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału, czujnik stukowy, świece zapłonowe, sterownik bez immo. Po podłączeniu komputera nie ma żadnych błędów. Natomiast gdy samochód...
Ciśnienie powietrza w kolektorze: 100 kPa Masz zdecydowanie za małe ciśnienie w kolektorze, u mnie jest 1000 hPa, musisz to zmienić. 100 kPa = 1000 hPa 😉 ale dzięki za chęci. Dodano po 1 A to nie są takie same wartości ? Normalnym jest takie wskazanie zużycia chwilowego podczas ruszania jak u Ciebie. Spoko, do tego już doszedłem, ale nadal niepokoi...
Postaram sie dostać ciśnieniomierz z gumową końcówką jak się mylę to mnie poprawcie: trzeba wetknąć go zamiast świecy i spróbować odpalić silnik tak?? mechanik coś nabąknoł że to może zawór pod paliwowy/ pod wtryskowy (coś takiego) lub zapieczony zawór dolotowy/wylotowy - to możliwe że po odkręceniu pokrywy zaworów będzie można to sprawdzić??
Mam LPG, nie odcinało pompy paliwa, muszę domyć kable aby zobaczyć kolory wygląda na to że nikt tam nigdy nie zaglądał, sprawdzę w najbliższym czasie. A czy regulator ciśnienia ma wpływ na to że wymieniłem fragment przewodu paliwowego w grodzi silnika? Na pierwszym zdjeciu zaznaczony ten w środku jest urwany w to miejsce włożyłem wąż gumowy i wchodzi...
Witam kolegę! To że odpala z trudem po pierwsze sprawdzić świece żarowe choć przy wysokich temp. nie powinno to mieć dużego znaczenia no ale jednak. Po drugie to szczelność układu paliwowego ( wężyki przelewowe, przewody przy pompie, przewody przy filtrze. HHHHHHHHHHHHHmmmmmmmmm ale te stuki? Ciężko powiedzieć jak niesłysze to niewiele mogę pomódz przykro...
A może pompa paliwowa ?? Jak zostanie w niej woda to zamarznie i może sie spalić, sprawdz czy przeczy po włączeniu zapłonu przeż ok 2-3 sek. Jeżeli nie sprawdz bezpiecznik od niej pod maską przy przekażniku pompy paliwa
Problem okazał się przewód paliwowy był przełamany w srodku ten plastikowy element w oplocie gumy...a najciekawsze było to ze cisnienie było prawidłowe i chyba zależnie jak się ustawił tak odpalil albo nie (na cieplym silniku).. po wymianie w komorze grodziowej przewodu problem znikł.. założyłem znów stary na próbę 1dzien problem powrócił dałem nowy...
witam- wyjscie napiecia na pompe paliwowa idzie z takiego duzego przekaznika pod maska, ale z tego samego kabla zasilane sa tez inne elementy- elektrozawor oczyszczania pojemnika,grzalka sondy lambda,wtryskiwacz i cewka wys. nap. pozdrawiam
W tym układzie zapłonowym kategorycznie nie należy zdejmować "fajek" ze świec na pracującym silniku, grozi to przebiciem cewki, a nawet uszkodzeniem sterownika silnika. pod maską przy gaźniku W tym aucie nie ma gaźnika. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym miejscem gdzie "ręcznie regulujesz obroty"... ale jeśli coś Ci tam "bryzga" to zgaduję, że...
Udało się! Brawa dla kolegi powyżej! Dziękuje bardzo za pomoc. Okazało się, że ktoś źle zrobił rozrząd. Był przestawiony o 2 ząbki! Sam się dziwie jakim cudem to auto w ogóle jeździło. Poza tym trzeba było wyczyścić układ paliwowy bo był bardzo zasyfiony. Także jeszcze raz bardzo dziękuje i mam nadzieje, że ten temat pomorze innym, przez co tematu nie...
Witam. Z doświadczenia wiem że Fiaty ogólnie nie lubią LPG Na gazie Fiatowskie silniki niesamowicie zmula po naciśnięciu pedału gazu ( np. ruszanie z krzyżówki) oraz czasami mają manewry przerywania i skakania obrotami. Sam osobiście przekonałem się na swoim byłym Fiacie Punto I oraz z recenzji znajomych!! Pozdrawiam Jak zakładaliście u czesia w stodole...
Sprawdziłem elektronikę (komputrer rejstrował czujnik wału,czujnik wałka rozrządu i brak ich synchronizacji) Pompa paliwowa i wtryskiwacze sprawdzone Ćiśnienia po 30at ale słaba kompresja(kluczem obraca się wałem bez większego oporu)Rozrząd ustawiony na przyżądach.Przy rozbieraniu silnika znalazłem uszkodzony klin na kole zębatym wału korbowego.
Patrzyłem na opis silników w Punto (bo akutrat takie mam) i monowtrysk nie ma regulatora ciśnienia paliwa i ma dużo większą tolerancję ciśnienia niż MPI, które ma regulator ciśnienia na listwie paliwowej. P.S. Osłabiony to i owszem, bo UNO 45 miało 45KM (5600rpm) a ten wynalazek ma 39KM (5500 rpm) ale poprawy momentu to nie zauważyłem 67Nm (3000 rpm)...
Faktem jest jak napisał kacper7001 że po ok 1.5 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i kiedy silnika nie odpalimy pompa przestaje być zasilana po plusie Ja po przeczytaniu poprzedniego wpisu wnioskuję, iż przedmówca wyraża swoje zdziwienie faktem, że pompa paliwowa mogłaby pracować nawet przez ok 1,5 sek w tym czasie gdy silnik jest wyłączony. Szukam...
Witam wszystkich na forum! mam problem z moim puntem bo na zimnym silniku zapala i gaśnie. zawsze rano tak jest zapali tak ze 4 razy i pózniej już utrzyma obroty i cały dzień już jest w miare dobrze. Fiacik chodzi też na gazie dodam za wymieniłem świece wyczyścił mi mechanik układ paliwowy polecił taż użyć preparatów do czyszczenia wtryskiwaczy ale...
witam, wczoraj przy predkości 80km/h usłyszałem dziwny odgłos jakby coś "rozsypało się po bagażniku". Po przejechaniu kiluset metrów z komory silnika usłyszałem kilkukrotne "pyknięcie", zjechałem więc na przystanek, zgasiłem auto i od tego czasu - auto nie zapala. Pasek rozrządu jest ok, paliwo w przewodzie paliwowym przy wyjściu z pompy jest, rozrusznik...
Witam ! Dzisiaj rano samochód nie chciał zapalić . Próbowałem odpalić go na zaciąg ,ale to nic nie dało . Po naładowaniu akumlatora samochód dalej nie odpala .Słychać że pompa paliwowa podaje paliwo. Iskra jest tylko na 2 tłokach . Wszystkie przewody przy cewce i świecach sprawdziłem , są dobre. W samochodzie zainstalowany jest gaz . Dodam też że wcześniej...
Jak w układzie był "syf" którego nie wypłukałeś przed wymianą nagrzewnicy to mogła się zatkać. Albo jak kupiłeś najtańszy zamiennik z Allegro to może być nieszczelna. Poza tym z nagrzewnicą powinieneś był dostać uszczelki blokujące możliwość opływania nagrzewnicy przez zimne powietrze - założyłeś je? Najwyżej położonymi wężami z płynem są te przy korpusie...
Kolega slay ma rację, tym bardziej że z tego co pamiętam opisywał przypadek na który napotkał w punto i on i wiele innych śledzących temat nauczyło się na tym przypadku trochę. A w tych sterownikach tzn. IAW8F.5T słabym ogniwem jest pamięć eprom czyli tam gdzie "siedżą" mapy zapłonu i wtysku - to mogło "polecieć" . Ponadto (zakładająć że sterownik jest...
Odpaliłem auto na "popych" i zaraz po tym zgasiłem go i z kluczyka od razu palił z pierwszego. Podjechałem do znajomego mechanika, zmierzył akumulator - jest w porządku. Kazał jutro z rana, jeżeli auto nie odpali odłączyć czujnik temperatury i jeżeli zapali po odłączeniu - będzie do wymiany. Wujek miał podobny problem z hondą civic - kręcił ale nie...
Ciśnienie na pompie zmierzone. 4.5bar. zmierzyłem manometrem na listwie wtryskowej. Też o tym myslałem bo miałem podobny problem w grandę Punto. Dodano po 3 Dodam że czasami na zimnym słyczac jakby stuki dlatego wymieniłem koło zfr. Ale to nic nie dało. Dalej to samo. Dodano po 5 Na gazie jest super. I to dziwne. Brak jakichkolwiek usterek. Wkręca się...
Nie jest to zbyt dokuczliwe, bo zapala i po chwili pracuje normalnie. Nie ma większego związku z temperaturą. Czasem może stać tydzień i zapali idealnie, a czasem po 4 godzinach potrafi "puścić dymka". Początkowo zwalałem to na paliwo - tankuję na TESCO, ale ostatnio zatankowałem na Shellu i niczego to nie zmieniło. Czasem trzeba dłużej (4-5s) kręcić...
1.6 HDi i problem ze smarowaniem turbiny - trzeba wywalić sitko na przewodzie olejowym, - to jest główny powód zacierania się turbin w tym silniku. Ja mam 2.0 HDi to jak nigdy nie narzekałem na układ paliwowy, tak pojawiły się opiłki w paliwie - koszt naprawy - wyniósł mnie do 2 tys zł. A przebiegu sporego auto nie ma. Dobra benzyna tańsza w naprawie...
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
Chodzi mi głównie o to czy przy usterce układu paliwowego (wtryski, pompa) sonda może działać nieprawidłowo i nie oscylować czy nawet jakby wtryski lały jak głupie to i tak ma oscylować? Oczywiście, że przy usterce układu paliwowego sonda nie będzie oscylować, ponieważ skład mieszanki będzie poza zakresem pomiarowym sondy. To jest sonda wąskopasmowa...
(at)iron64 chyba ci się auta pomyliły ;) Grande za schowkiem ma wentylator i jego opornik (PWM jeśli climatronik) i ew moduł Blue&Me. Przekaźników z tej strony samochodu nie ma ani w kabinie, ani pod maską. Całą "elektrykę" ma z lewej strony. "Chrupać" mogą jeszcze węże od klimy gdy opierają się o grodź, lub paliwowe jeśli się wypięły z zaczepów......
Po wymianie pierścieni, uszczelnieniu pompy wtryskowej auto nie odpala. Autocom i Multiecuscan nie widzi problemów w ECU. Pompa paliwowa pompuje paliwo, dochodzi do wtrysków jednak w mojej ocenie nie puszcza impulsów masowych na sterowanie cewek, plus jest / obserwowałem wtryski podczas kręcenia - wpięte w szynę odwrotnie tak żebym widział ich końcówki...
Witam ponownie! Więc problem został rozwiązany. Okazało się, że problem spowodowała rdza po starej pompie paliwowej, która dostała się do układu wtrysku - dosłownie zapchane rdzą metalowe siteczka wtryskiwacza paliwa. Dodatkowo zapchany rdzą powrót paliwa w pompie paliwowej i stąd było zbyt wysokie ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Dodatkowo wymieniłem...
Znalazłam silnik 1,4 T od fiata uno. W Fiacie Uno nie było takiego silnika... był 1.3T. 1.4T był w Punto GT. I pytanie czy dużo wydam na wymiane tego ? Więcej niż wartość samochodu, bo do wykorzystania zostanie Ci praktycznie samo nadwozie. Do wymiany będzie prócz silnika, skrzynia biegów, półosie, instalacja elektryczna, sterownik silnika, instalacja...
Mniej istotne jest auto bardziej model zaworu. Jak każdą usterkę w układzie paliwowym i tę należy niezwłocznie usunąć, tylko najpierw wyjeźdź gaz ze zbiornika. Jeździć można, tankować - nie powinno się. W najgorszym przypadku koszt naprawy to będzie koszt zaworu plus robocizna.
Witam. :arrow: leinadzs - nie ma gazu, jak sprawdzić sondę, czy we własnym zakresie jestem w stanie to zrobić ? Ciśnienie paliwa to już serwis - O'K sprężę się i sprawdzę. I ten czujnik temperatury-gdzie go szukać, podejrzewam że to do sterowania centralką, tak? I to samo co przy sondzie: jak i czy sam go sprawdzę (czy tylko włącza-wyłącza jak do dmuchawy,...
ok tylko powiedz w tym przypadku co odkryjemy i czego sie dowiemy po tej analizie skoro sonda jest nowa i cały uklad paliwowy został wymieniony?obojetnie jaki bedzie wynik to ja juz nie będe wiedzial co wymienic,bo prawie wszystko sprawdzone.Ale jak mi powiesz jakis argument co to ma wyjaśnic te badanie w moim przypadku to podjade na dniach na ta analize...
witam, Samochód fiat punto 2 silnik pojemność 1.2 16v Instalacja lpg KME Diego G3 nowy reduktor AT03 Alaska nowe wtryskiwacze valtek 3ohm Benzyna ogarnięta pracuje dobrze nie ma błędów w sterowniku korekty paliwowe w normie Walczę z ustawieniami LPG może ktoś jest mi w stanie doradzić jak doprowadzić mapę do porządku ? jak na razie dziękuje za rady...
Rozchodzi się o to, że diagnoza na podstawie podanych objawów, to zgadywanka. Utrata mocy może oznaczać praktycznie wszystko, problemy z układem zapłonowym, syf w układzie paliwowym, awaria zaworu EGR, niedrożny wydech, zakleszczone hamulce, przyblokowana sprężarka klimy, ślizgające się sprzegło, przeskoczenie paska rozrządu etc. etc. To tak jak diagnozowanie...
Wysokie stężenie HC jak najbardziej świadczy o niesprawności układu zapłonowego lub zbyt bogatej mieszance paliwowo-powietrznej. Auto bez problemu zapali na 3 cylindrach i będzie jechać, w przypadku tego silnika nawet nie zauważysz różnicy w pracy silnika na wolnych obrotach. Jak słychać prrrr to możesz mieć jeszcze zawory do regulacji. Zakręć gaz i...
Wcale pompy nie trzeba rozbierać . Wystarczy zdjąć wtyczkę na klapce od pompy paliwowej. Prawdopodobnie będą tam dwa grubsze przewody i dwa lub trzy cienkie .Jeden z cienkich jest do załączenia rezerwy.Sprawdzić to można tak:przypinamy jeden koniec kontrolki do masy (kolor czarny ) a drugi do jednego z cienkich przewodów. podczas sprawdzania zapłon...
Te moduły cewek posiadają diody po stronie wysokiej (czego prawie żaden producent nie wspomina, siermiężne serwisówki Fiatowskie typu "eLearn" również). Diagnostyka w domowych warunkach nie jest prosta, ale [url=https://www.youtube.com/watch?v=rbK... tam można improwizować. Przykład ("zaawansowana amatorka"): http://fiatpunto.com.pl/topic58833.html....
Sprawdź szczelność układu paliwowego i czy pompa paliwa wytwarza właściwe ciśnienie. To jest układ "bez powrotu", jeśli się zapowietrza na postoju to mogą być takie objawy. Druga wersja to zakręć raz rozrusznikiem i jak nie zapali to wykręć świecie i zobacz czy są mokre. Częsta usterka silników 1.2 FIRE to przepalająca się uszczelka pod głowicą i bywa,...
karta paliwowa cewka paliwowa korekta paliwowa
słuchawki telefonu styki logitech wingman mapowanie portu drukarki
analizator widma akustycznego lodówka campingaz
Panasonic TX-P65STW60 - Problemy z modułami SC, SS, SU/SD Lampa X-Trust LED PS T8: Świeci tylko jedna świetlówka