Na razie to odkręciłeś zaślepkę zaworek trzeba nacisnąć. Jak śmierdzi benzyna z wydechu to nie ma iskry. Lub nie w tym miejscu co trzeba. Rozrząd na pasek.
problem po powrocie od mechanika Pomóc musi mechanik, od którego wróciłeś a nie forum.
Według mnie to jest możliwe że pasek się przesunął. Gdyby to się stało w innym samochodzie to napewno wygięło by zawory i rozwaliło głowicę przy takich obrotach. Ale Fiatowski silnik 1.1 to taki wyjątek, że jak się pasek przesunie to nic złego mu się nie stanie. Wystarczy wymienić pasek.
Zdejmij pasek osprzętu i wtedy zobacz. Prawdopodobnie skorodowany i zablokowany alternator
Jak na złom to pasek nożem potraktować . Na naftę szkoda kasy.
Znaki na kołach maja się pokrywać. Po naprężeniu paska i kilkukrotnym obróceniu wałem dokręcasz napinacz ustawiasz znak na kole wału i ma się zgadzać znak na kole wałka rozrządu. Jeśli nie odpręż pasek i przestaw. Pisze wyraźnie w książce. Napinacz cały czas jeszcze ma być nie dokręcony ma tylko napinać pasek.
Bez blokad w tym modelu będzie ciężko, ale dobrą stroną jest to że nowy pasek będzie miał oznaczenia.
Tak od 09 1999 do 2003 jest ten pasek.
Witam. Rozchodzi się o fiata punto 1.2, czy też inne silniki, w którym takie coś występuje. Mianowicie - jak napiąć pasek rozrządu bez wskaźnika napięcia na napinaczu. Pasek powinno się dać przekręcić o 90 stopni?
Za mocno napięty pasek niestety. Słychać pompę. Tam szły dwa rodzaje, założyłeś poprawną??
Tak moga sie spotkac ale to wszystko jest zalezne w jakich warunkach doszlo do zerwania paska i czy pozniej bylo krecone. Mialem przypadek jeden ze sie nic nie stalo ale tez sie spotkalem z sytuacja ze nawet tloki poniszczylo.
Kolego rozrząd wymieniałam u siebie w punciaku kosztował mnie 35zł (pasek-napinacz) zaznacz jak masz teraz ustawiony(ba na znakach silnika czy paska nie idzie się połapać) i załóż tak samo nowy pasek i nie będziesz się bał że coś....
Przeskoczył pasek rozrządu
Cześć. Koledzy, proszę o pomoc - jaki należny kupić pasek rozrządu? Patrząc po internecie można się zgubić bo zależnie od strony sprzedawcy oferują pasek do punto 1.1 55 (1993-1999) zarówno 156 ząbków, 125 no i 104.
Zależy co rozumiesz przez "porządny sprzęt", bo to bardzo subiektywne pojęcie. W tym budżecie rozejrzyj się za Fiatem Punto I, silniki dobrze znoszą gaz i atechnicznych właścicieli, a naprawy nie zrujnują. Oczywiście, naprawy będą, po zakupie wymiana rozrządu, filtrów i płynów to niezbędne minimum, ale rozrząd do silników FIRE (benzynowe montowane w...
Jeśli pasek nie wystaje poza rolkę napinającą to bym tak zostawił jak jest.
Fabrycznie nie ma nic. Tylko kawałek osłony z prawego boku by nie waliło na pasek.
Bardzo możliwe że uległa uszkodzeniu obudowa alternatora (taka uroda ich). Więc jeśli pasek masz w dobrym mniejscu to jedynie wyciągnąć alternator i sprawdzić co i jak. Jednak sądząc po opisie to masz Punto MK1 więc jedź po pasek i po sprawie...
Skoro wyrwało zęby to albo któreś koło stanęło albo nie było dbane o silnik i na pasek lał się olej.
I sprawdź pasek rozrządu.
Spreza, pasek cały - naciagniety...
Jak jest regulowany naciąg paska rozrządu w Grand Punto 1.4 8V? Szukam instrukcji wymiany rozrządu. Pozdrawiam.
Witam.Mam problem-zerwany pasek rozrzadu podczas jazdy w Punto II 1.2 8V 2002 rok.Prosze mi powiedziec jakie moga byc konsekwencje takiego zdarzenia i co robic aby naprawic to auto.Dziekuje i pozdrawiam.J
Wymień :olej filtry ,pasek rozrządu.
Kto wymieniał pasek? Niech sprawdzi naciąg.
Odchyl pokrywe paska i zobacz czy walek rozrzadu sie kreci. Moze pasek strzelił.
Wydaje ni się że to było tak. http://obrazki.elektroda.pl/1125466400_1...
Nie byłoby prościej zdjąć pasek z alternatora (na chwile!) i posłuchać jak to pracuje?
Wątek mozna zamnknąć. Pasek rozrządu za mocno naciągnięty. Najbardziej zaskakujące dla mnie jest to ze pasek wymieniłem bo własnie piszczało. Dzięki za pomoc.
Może być wspomaganie elektryczne na kolumnie kierowniczej nad nogami kierowcy - jak w punto/panda. Jak to elektryczne wspomaganie to sprawdź pasek alternatora - potrafiło takie wspomaganie nawet ~100A pobierać w wersji z silnikiem bezszczotkowym. Dla testu możesz wyjąć bezpiecznik zasilania dla wspomagania i zobaczyć czy dalej będzie hałasować.
Witam! Prawdopodobnie zerwał Ci się pasek rozrządu. Zdemontuj osłonę paska i zobacz jak wygląda pasek. Pozdrawiam
Oglądnij bardzo dokładnie , rowek po rowku pasek rozrządu , moze naderwal sie ktorys z rowkow a tego teraz nie widac , moze była wada materialowa gumy z ktorej wykonano pasek.
Jak najbardziej, Punto nie zapaliło, jak zblokował się mechanicznie alternator (spuchnięta obudowa)W Range roverze Sport spalił się nawet bezpiecznik od rozrusznika po zatarciu sprężarki. Zdejmij pasek osprzętu i próbuj.
Zawsze można dać grubszą uszczelkę ale przez co najmniej 4-5 szlifów na nominalnej uszczelce pozostaje bezkolizyjny, za to po przepaleniu uszczelki i wymianie jej bez planowania bardzo szybko awaria się powtarza... zresztą taki silnik można kupić na szrocie za 600zł, więc nie ma się co przejmować jego bezkolizyjnością, poza tym ile razy zdarzyło Ci...
Witam Będę wymieniał pasek rozrządu w punto II 1.9 D. Blokady rozrządu oraz koła zamachowego już mam, dodatkowo są też oznaczenia na pasku. Pytanie brzmi czym się napina napinacz paska ? Jest tylko jeden otwór na samym napinaczy i nic więcej. Zapewne potrzebny będzie jakiś specjalny klucz do tego bo nie wierze, że napina się to palcem... Nie ma tam...
jutro to sprawdzę.a jaki powinien miec stopień sprężania taki silnik i gdzie są znaki rozrządu jakieś może pasek przeskoczył
Auto jeździ na benzynie, nie masz LPG? Podjedź na diagnostykę i odczytaj jaką temperaturę cieczy chłodzącej "widzi" ECU (to, że wskaźnik na desce działa właściwie o niczym nie świadczy - on ma oddzielny czujnik). Nie ubywa ci płynu chłodzącego? Nie ma w nim śladów oleju? Jak rozumiem usterka wystąpiła nagle. Sprawdź ustawienie rozrządu - może przeskoczył...
Rozrząd sprawdzę jutro jak będzie pogoda.... Po znakach zobaczymy możne to pasek ...
Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Może wypalony zawór . W tym silniku jest regulacja płytkami. Wymieniałeś pasek rozrządu.
Chyba nie bo na 100% było na znakach pasek w dobra stronę oczywista.
Zapytam jeszcze jak napięty jest pasek? Czy napinacz dobrze pracuje? Ślizgający się pasek może dawać podobne objawy.
Pęknięty i zatarty alternator. Zdjąć lub poluzować pasek klinowy i zobaczyć czy zapali.
Jeśli weźmiesz komputer z Punto Sporting, to i tak musisz zmienić kolektor i przepustnicę, bo tam są 4 wtryskiwacze w kolektorze. Aaaa... teraz zobaczyłem zdjęcie - tam masz kolektor z przepustnicą ze Sportinga, wtryski pewnie też. Aż dziw, że Ci to w ogóle jeździ na kompie z 1.1MPI. Masz podpięty czujnik położenie wałka (fazy rozrządu)? Wtryski są...
Witam!!A moze za bardzo napiety pasek rozrzadu, i rolka napinacza wyje?
Pracuje na 3 cylindrach czy pracuje nierówno? Przyczyn może być pewnie kilka. Mógł przeskoczyć lekko pasek zwłaszcza jak ma swój przebieg.
Zależy, po jakim przebiegu, jeśli masz około 60tyś to wymień wszystko, co na tym pasku się kręci. Miałem ostatnio przypadek ze w Punto przy wymianie paska ktoś nie wymienił napinacza no i stało się. Po przejechaniu 8tyś km rolka się zatarła, autko stanęło.
Dokładnie, jak napisano powyżej. Kup regenerowany na wiadomym portalu i święty spokój. Przerabiałem u siebie 3 lata temu i do dzisiaj wszystko OK. U mnie jak alternator "chycił" to rozrusznik nie mógł zakręcić silnikiem, silnik jak zatarty na amen. Pomogło zdjęcie paska - zdziwiony byłem, że aż tak może blokować cały układ pasek od alternatora.
Wspomaganie jest w pełni elektryczne i jeżeli jest brak ładowania to wyłączane jest wspomaganie. Pasek sprawdziłem napięty jest poprawnie.
Czy naciąg paska rozrządu, mimo że jest napinacz ma znaczenie? I należy ten napinacz odpowiednio ustawić? https://obrazki.elektroda.pl/1752583600_... Po to pewnie te "okienka", aby się zgrały. Jaki to jest pasek? Mnie kiedyś niemiłosiernie wył Continental, ale wyć może co innego, musiałbyś zdjąć pasek osprzętu. Ja u siebie stopki do...
ja mogę powiedzieć ze silnik1.7td który szedł w fiatach jest kolizyjny bo gościowi od kturego kupiłem punciaka zerwało pasek rozrządu no ale koszty naprawy nie były zbyt duże:)
Stawiałbym na przestawienie na rozrządzie. Sprawdż ustawienie i stan paska.
Czyli kupując pasek znaczki na pasku maja wejść w wycięcie na kolach ? tak?
Fiat punto 1 1.1 1999r Witam mam problem wymieniałem pasek rozrządu i przy zakładaniu mi się przestawił rozrząd.Proszę o dokładny opis jak go ustawic. Mam opis ale nie wiem czy ustawia się na piątce czy na luzie. Kręcąc walem korbowym (np.wrzucamy piąty bieg,podnosimy jedną stronę samochodu i kręcimy kołem) ustawiamy koło zamachowe tak,aby wycięcie...
Ściągnij pasek osprzętu i posłuchaj raz jeszcze.Olej wymień , to na pewno nie zaszkodzi.
Od sierpnia przymierzasz się do wymiany tego rozrządu ? Przecież to jest banalnie prosty rozrząd .... ustawiasz na znaki koła i wymieniasz ten pasek wraz z rolką weż sobie zajrzyj do książki naprawczej od Fiata Punto 1 albo 2 tam masz opisaną wymianę rozrządu w tym silniku
Jeśli dźwięk dobiega z pompy wodnej, a jest napędzana z rozrządu,( a obudowa jest odsunięta) to na pierwszym miejscu wymieniłbym pompę(oraz pasek, napinacz,uszczelniacze,itd), zanim walnie pasek, (nie wiem czy w Punto 2 silnik jest bezkolizyjny) Zapowietrzenie układu chłodzenia raczej nie włącza czujników temperatury, więc to nie ten problem.
Ja tak zawsze robię i nie używam blokad przy wymianie rozrządu Bo nie trafiłeś jeszcze na rozrząd w którym nie ma szans zrobić go poprawnie bez blokad. To znaczysz pasek To szkoda nawet komentować. Dokładnie kiedyś się zdziwi . Jeśli chodzi o auto to tak jest tam normalna uszczelka i tak musisz rozpiąć rozrząd do demontażu pokrywy i tak potrzebujesz...
Sprawdzić koło pasowe czy nie wytarte kliny pod pasek lub słaba wydajność alternatora,problem z puchnącym uzwojeniem :D .
Pasek rozrządu by się zdało... choć zwykle to pompę się wymienia przy okazji wymiany paska. http://fiatpunto.com.pl/topic2759.html
wszystkie -iskra jest? -slychać działanie pompy paliwa ( może być wywalony bezpiecznik inertialny) -klika wtryskiwacz (lub wtryskiwacze, bo czy to jest model na wtrysku pojedynczym, czy wielopunktowym tez jak widzę jest owiane tajemnicą...) -rozrusznik ochoczo kręci wałem silnika, czy z wyraźnymi oporami? -gaśnie lampka "code"? -drożny układ wydechowy...
ja nawet powiem ze nie oże a na pewno no na 98% pasek klinowy sie ślizga , też raczej bym wymieniał niz naciągał
Te trzaski są dosyć głośne i silnik w tym momencie szarpnie no i boję się o to że pasek rozrządu może strzelić lub się przestawić...
Kolego mamy już prawie wiosnę i to jej wina :) Tak jak napisał tzok . "kopie" Cię elektryczność statyczna. Podstawowe zalecenia: 1. Zmień rodzaj ubrania - taki, który mniej się elektryzuje. 2. Wysiadając z samochodu zanim dotkniesz nogą ziemi trzymaj za metalową część drzwi. 3.Zamontuj pasek antystatyczny w samochodzie.
Witam, Pierwszy alternator padł po systematycznym zalewaniu odprowadzeniem wody spod szyby. Poprawiłem producenta, woda odprowadzana jest rurką w inne miejsce. Ten nowy założony był trzy lata temu (ok 30 000 km przejechane). Problem polega na tym, że czasami (bardzo, bardzo rzadko ) podczas rozruchu słychać świst (podobny do hałasu wirującej na dużych...
Witam. Moj punciak po wymianie paska roztrzadu nie jezdzi tak jak powinien.Objawy sa takie ze gdy samochod jest zimy to odpala na dotyk (samochod jest na lpg i benzyne) gdy juz pochodzi i zgasze go to ciezko go odpalic i strzela przy odpaleniu, a gdy dodam wiecej gazu to zaczyna strzelac. Dalsze objawy to przy jezdzie gdy mam juz na budziku 90km/h to...
To są chorzy ludzie, temu co to wymyślił kazałbym całe życie wymieniać pasek w tym modelu. Wymieniaj bezkłopotliwie żarówki z lewej strony w Punto II\Stilo :lol:
...a sterownik i układ wtryskowy masz z tej Bravy? Masz opcję "plug and play" w postaci silnika z Punto I Sporting. Jak nie masz osprzętu to kup kolektor z Punto I 1.2 16V z wtryskami i komputerem.
Bo nadal jest mocno zapowietrzony. Co i tak nie ma związku z zapaleniem się kontrolki ciśnienia oleju. Zapal zimny, odkręć korek. "pompuj" przewodami i dolewaj. Nie chcę krakać ale ten silnik to chyba złom. Jak się ślizga jak to pasek zębaty, co ty wypisujesz za banialuki.
na pewno alternator sprawdź ładowanie pewnie pierścienie się kończą albo szczotki ,pasek luźny , złe polutowane uzwojenie
Wiesz co to jest papier ścierny? Uciąć cienki pasek i przeszlifować komutator. Papier o gradacji 320 minimum.
Pomiar robiłeś na klemach akumulatora ? Jeśli tak to pomierz jeszcze tak. Ostatni pomiar z opisanych tylko miernik na (+) alternatora a (-) na obudowie alternatora. Tylko uwarzaj na wirójace koło pasowe od alternatora i pasek. Jakiej mocy jest alternator w sęsie ile Amper ?
Nie wiem jak Peugeot ale w wielu przypadkach sterownik silnika bierze informację o obciążeniu silnika z alternatora. Tylko nie wymieniaj alternatora na pał..... Najlepiej by bylo zrobić test drogowy i patrzec w parametry na kompie: obroty, dawka paliwa, kwz, otwarcie przepustnicy, obciążenie silnika. Możesz też w sumie zdjąć pasek pk i przegazować...
Mazda 6 to auto 2 klasy wyżej niż Grande Punto (segment D vs. segment B) - dużo większe, dużo wygodniejsze ale i znacznie droższe w utrzymaniu. W dzisiejszych samochodach rozrząd na łańcuchu jest raczej wadą niż zaletą... wytrzymuje może 2x niż pasek,tak samo potrafi przeskoczyć, za to wymiana jest 4x droższa.
Witaj. Klemy z akumulatora na błysk wyczyścić szczotką albo specjalnym czyścikiem, później po (ważne że po) zakręceniu ich posmarować z wierzchu wazeliną. A co do paska zainwestuj 25 zł na nowy. One niby wyglądają na dobre ale jednak są spracowane. A tam różnica około 0,2V była i to robiło problemy. W naszym aucie jeszcze dodatkowo na samym początku...
Za 10-12 tys. zł nie rozmawiamy o dzisiejszej produkcji... 1.2 był bezkolizyjny do 2005r (silniki EURO-3). Punto II 1.2 60KM: rolka: 45zł, pasek 45zł, pompa wody 150zł lub zestaw (pasek, rolka, pompa): 240zł, wymiana to mniej niż 1h roboty, praktycznie bez rozbierania czegokolwiek, nie dałbym za wymianę więcej niż 150zł z pompą.
Rozrząd (pasek,napinacz,pompa) wymieniany był w sierpniu , silnik jest kolizyjny więc po przeskoczeniu usłyszał bym stukanie zaworów o tłoki , ale nic takiego nie było słychac , w piątek wieczorem przyjechałem normalnie bez żadnych problemów, rano w sobote nie odpalił Nic byś nie usłyszał. rozrusznik potrafi zagłuszyć. Rozrząd potrafi przeskoczyć właśnie...
Witam. Wymieniłem pasek rozrządu, założyłem go i ustawiłem poprawnie, ale po odpaleniu silnika drży całe auto. Co może być tego przyczyną? Dodam, że jestem 21-letnią dziewczyną, która nie zna się na samochodach ale chce pomóc ojcu w naprawie auta i na podstawie tego co on mi mówi ja tworzę tutaj pytania. Więc proszę o nie wyrzucanie tego postu do kosza,...
combo zbudoany jest na bazie corsy jest tez jest mały ;-) za doblo przemawia tez przestrzeń w kabinie ;-) silnik 1,6 w fiatach jest taki sam (stilo, punto, marea, itp_ a wiec zsuwający się pasek rozrzadu .... poczytaj sobie na forum o tym silniku ;-) silniki 1,9 jtd fiata stanowia rozsadną alternatywe (o wiele lepszą niz uwielbiany 1,9 tdi Vw)
Alternator jest cały( sprawdzałem) a pasek naciągnięty. Co do ładowania, to wszystko jest ok. Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam.
Rozrząd dobierasz z katalogu. Robiłeś kiedyś rozrząd ? oprócz paska musisz wymienić napinacze i rolki - w zależności co i jak tam jest.
Być może programy z forum będą bez hasła nie wiem czy to dotyczy także centralki z gazu bo nie próbowałem innym programem. piny z centralki patrząc z przodu pierwszy rząd od góry Lp. 1-czerwono (pasek)żółty 2-różowy 3-czarny 4-żółty piny z interfejsu które łączą się z pinami centralki patrząc od tyłu wtyczki Lp. 1- zielony 2- żółty 3- brązowy 4- biały...
Miałem przypadek zablokowania takiego silnika przez pasek wielorowkowy, ale przez klimę. Alternator ma trochę małe kółko, ale... Nie wierzyłem że pasek wielorowkowy w ogóle może tak zablokować silnik- właściciel nawet go ciągał, to z piskiem opon. Dla pewności zdjąć pasek wilorowkowy i ręcznie kręcić silnikiem /może padł rozrząd/.
Witam Właśnie jestem po wymianie rozrządu w moim Grande Punto i w kwestii blokad, jeśli nie odkręcasz górnego koła to są ci one nie potrzebne, wystarczy zaznaczyć na starym pasku klinowym i na kołach miejsca które maja się ze sobą zgrywać (ja używam korektora w płynie), później przenieść znaki na nowy pasek i założyć go w miejsce starego. Wniosek da...
Aby wykluczyć kompresor poprostu zdejmij pasek i odpal samochód jeśli nadal będzie grzechotalo możesz wziąć stalowy pręt przyglądając go do elementów silnika np rolki napinacza paska alternatora to ten sam pasek co i od klimatyzacji na początek zdejmij pasek odpal auto i słucha Dodano po 54 Kolega mnie wyprzedził:)
Witam, mam problem z fiatem Punto II 2000r 1.2 8V , kilka dni temu wymieniałem pasek rozrządu wszystko było wykonane 'książkowo' jednak auto nie chce zapalic. Dzis był u mnie mechanik potwierdził prawidłowość wymiany, powiedział że może to być spowodowane "przesunięciem zapłonu o 180 stopni" i że przyczyną może być coś ze sterownikiem silnika ( I.A.W...
może śmieszne ale czy jest pasek który napędza alternator bo skoro takie zaspy i śnieg aż na alternatorze to mógł wylecieć w kosmos :D
Drodzy forumowicze. Proszę o zrozumienie za popełnione ewentualnie błędy ponieważ jestem tu nowy i nie wiem czy akurat na temat piszę tutaj,ale mam problem z mk Punto1,1 rok 1998 benzyna. Jestem jego posiadaczem od paru dni zauważyłem wilgotny pasek od alternatora bądź rozrządu jest zawilgocony chyba olejem nie dużo bo poziom oleju nie ubywa, płynu...
Jak bym miała wybierać naprawiany, regenerowany to już wolała bym nowy. Nowy to tylko przez serwis i koszt to coś między 2000 a 3000 zł. Ale nawet te z serwisu mają nalepkę że był regenerowany, tylko nie przez firmę "Józek i Wacek" ale przez Valeo, czy Bosch (ekologia). Największe różnice w odsadzeniu koła pasowego lub sprzęgiełka mają Fiaty. Dwa identyczne...
MAP sensor powienien wskazywac w granicach 30kPa na jalowym a na otwartej przepustnicy na max pewnie okolo 100 kpa , temp powietrza na dolocie nawet do 60°C jeśli auto długo stoi na jałowym, :D pomyśl o sprawdzeniu jednak tego luzu zaworowego.Po regulacji zmierz ciśnienie na cylidrach najpierw na zimno poźniej po rozgrzaniu, AAa i jeszcze ten pasek...
Ciśnienie paliwa dobre? Może regulator się posypał lub powrót paliwa niedrożny i podaje ciśnienie paliwa tyle ile pompa wydoli (2 i pół raza tyle ciśnienia ile potrzeba) Jeśli jest kontrolka zaświecona przy pracy silnika ro rejestruje konkretną niesprawność. Tak strzela w dolot? Do kontroli czujnik położenia wału , cewki zapłonowe i rozrząd czy pasek...
Cześć! Naciąg jaknajszybciej pasek bo po jakimś czasie będziesz musiał wymienić jeszcze koła pasowe które chodzą z paskiem!!!! Hej!!
Zdejmij pasek i zakręć kołem alternatora , jak pęknięta obudowa to początek jego końca. Takie objawy występują czasami właśnie przy niesprawnym alternatorze.
Tanio będzie jeździł civic z gazem, pokazałeś tu linki do aut różnych segmentów ja zwrócił bym uwagę na accorda, rower 200 będzie jak punto w środku tylko użytkowanie skóry w upalne lato będzie koszmarem nie ma klimy. Szczerze to ze zdjęć nigdy nie kupuje auta, tylko oględziny coś ci powiedzą, w każdym zawieszeniu nic nie puka jak możesz przeczytać...
Jeśli przed wymianą świec działało wszystko ok to podmień świece na inne. Jeśli masz stare które zmieniłeś to na próbę załóż te. Tak myślę czy pasek rozrządu nie przeskoczył ale przy wymianie świec to niemożliwe. Kontrolka wtrysku gaśnie po kilku sekundach?
Kropek naprawiony, przyczyną dziwnych odgłosów z tyłu były zapewne uderzające o podwozie... strzępki paska od alternatora. Pasek udało mi się kupić dosłownie w "sklepie po drugiej stronie ulicy" i po wymianie zapalił od pierwszego razu.
Widzę że nie warto odpowiadać na posty za co mnie ukarałeś odpowiedziałem koledze tylko na post ja tak miałem i mi pomogło i to jest pisanie idiotyzmów i bzdur?:)Jeżeli jest to 16v to wiesz co się może stać jak się pasek zerwie:)i wiem jak działa układ chłodzenia. Teraz dasz mi kolejne ostrzeżenie a może bana??
Witam. Za te 7 to spokojnie kupisz nie wiem, Grande Punto w dobrym stanie, Nie pierwszy i nie ostatni. Na króla i królewicza wsi nie stać (pasek i gulf) to chociaż lokaj ze stajni VAG A potem 100 tematów jak to i to naprawić, wymienić i czemu nie działa. Żeby dołożyć do normalnego auta to nie masz ale potem żeby dokładać do gruza to już masz. Dziwna...
teraz mnie zaskoczyłeś bo ja byłem święcie przekonany ze tam są hydrauliczne zawory, nie ściągałem wałka do planowania głowicy a szklanki wyglądają jak hydrauliczne. Pasek jest założony na 100% dobrze, wszystkie znaki sie zgadzają i kreski na pasku
alternator sprawdzilem nie ma pekniec, zdjalem pasek i pokrecilem chodzi luxno, masa tez jest dowiedzielem sie ze moze to byc wina przepustnicy, co o tym myslicie?
witam, sprawdż w pierwszej kolejności czy masz dobrą masę na silniku, a nastepnie czy nie ma luznego połączenia silnopradowego na rozruszniku, i nigdy nie pal samochodu na pych :) lub ciagając go drugim samochodem gdy jest pasek rozrzadu bo wiecej szkody niż radości z zapalonego silnika:), powodzenia
pasek alternator punto pasek rozrząd punto pasek rozrządu punto
pilot zakłócenia słuchawki regulacja dźwięku dławić ruszać
wzmacniacz m2405s wzmacniacz m2405s
Renault Kangoo 1.2 8V D7F nie odpala – czujnik wału, immobilizer, cewka, pompa paliwa Renault Kangoo 1.2 8V D7F – brak rozruchu, czujnik wału, immobiliser, pompa paliwa