Strzała, Trochę późno jak na odpowiedź, jednak czemu nie, może to komuś kiedyś się przyda: Silnik Z 1.4 GT Turbo może być problem z upchnięciem fizycznym turbiny. Do zabawy i poważniejszych nawet startów, proponowałbym 1.2 16V na dobrych wałkach, lub 1.4 (punto) na serii, bez grzebania. Zawieszenie i napęd Jeśli już upchniesz motor (1.2/1.4/1.6), to...
Co bylo przyczyna ???\
400 za przełożenie silnika w aucie tak prostym i archaicznym to za dużo. Za astrę turbo płaciłem kilka lat wstecz 200 z wymianą sprzęgła i koła zamachowego. Ale byłem przy tym za przynieś/podaj.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Przez taką zabawę możesz zostać bez auta. Chcesz kupić 15 letni złom nie wiadomo gdzie leżały.
To oznacza przeładowanie. Przycina się geometria, albo uszkodzony czujnik pozycjonowania. W tym samochodzie pokazuje położenie sztangi w milimetrach, a sterowane jest gruszką. Trzecia przyczyna to instalacja samego czujnika, słaba masa. Masz trzy przyczyny i trzech mechaników. Jest nadzieja.
To to ja wiem. Więc jakim sposobem mam go sprawdzić ?
możesz kolego spokojnie, akurat te silniczki są pancerne. http://www.racingforum.pl/index.php?show... 1.2 8v 2bary doładowania... bez kutych tłoków i korb...
Przyjrzyj się sterowaniu turbiny VNT... i z ciekawości - jak wygląda masa powietrza zadana i zmierzona oraz wysterownie EGR kiedy szarpie?
Witam. Wymieniłem mapsensor i zawór regulacji/sterowania turbo ale to nie pomogło. Sprawdziłem cały układ i wszystko szczelne. Po tych zabiegach wyskoczył błąd p2563 czyli gruszka. Jak daje gazu to nie schodzi do konca ciegło ale też nie jest zablokowane ani pordzewiałe. Zastanawia mnie czy da się to naprawić czy tylko wymiana gruszki a może trzeba...
A co on tak dokładniej robi ?
yosan 3031 ewentualnie u520 a z używanych wilsona
poszukuje schematu ja podpiac silnik z fiata coupe 20vturbo do fiata punto hgt
Ja też jestem samoukiem(elektroda dużo pomaga:))Ciśnienie paliwa jest w normie, robiliśmy przejażdzkę z kompem w aucie. W tym aucie podobno jest turbo. ze zmienną geometrią.
Wsypałem pojeździłem trochę i chyba jest ok. Zobaczę jutro jak sprawa będzie wyglądała.
Używałem M32 dość długo. Skrzynia fajna, jak dla mnie. Pamiętać należy tylko, żeby kupić gdy nie daje oznak zużycia i wymienić olej, ale to mało wymienić, należy nalać 2,8 litra. Fiat zaleca 2,3 litra, opel 1,8 litra, a jak się wleje 2,8 to problem z nią raczej nie wystąpi. U mnie nie wystąpił. Osobiście lubię auta z ikra, więc bralbym z turbiną, tak...
Pokaż ciśnienie jakie turbo podaje podczas jazdy od "dołu", bo to co zamieściłeś to chyba jakaś przygazówka na postoju.
1.3 z UNO TURBO lub 1.4 PUNTO TURBO...
EGR czyszczony 2 miesiące temu, a błąd pokazuje cały czas czujnik doładowania turbo sprężarki - wysoki sygnał.
Po co ci kombi? Kup fiata grande punto albo bravo II.
Witam forumowiczów. Niedawno zakładałem temat odnośnie założenia turbo do silnika 1.1 z Fiata Punto, jednak po zgłębieniu tematu stwierdziłem, że byłoby to nieopłacalne. W związku z tym stwierdziłem, że najlepszą opcją na powiększenie mocy byłby swap. Myślałem o silniku 1.4 T-Jet, gdyż dużo "porobionych" Seicento jeździ z takimi silnikami i ten temat...
wolnością jest dla nich tylko to, co sami ustalą. Z punktu widzenia lewicowca, to samo mogę powiedzieć o "wolności" według prawicy. To na prawdę jest względne i nie ma powodu by obrażać drugą stronę, czasem warto na spokojnie posłuchać co ma do powiedzenia. Jak to wygląda przy tych większych silnikach? Czy na przykład 1.0 turbo 100KM będzie mniej wytrzymały...
Witam. Mam problem z rozrusznikiem w Punto turbo dieslu. Otóż po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręci przez ok. 0.5 sek. a później odskakuje i kręci na pusto. Często się zdarza na zimnym silniku (na ciepłym rzadziej). Czasami wszystko ok. a innym razem można uruchamiać i z 10 razy. Co może być przyczyną tego problemu.
Co do tego czy się da włożyć silnik UNO TURBO do SC to tak i nie słuchaj głupot. Mieści się ale trzeba kombinować z chłodnicą ponieważ ta od uno się nie mieści ale można ją zastąpić inną węższą poza tym trzeba przerobić łapę do skrzyni bo nie pasuje a, jęśli jesteśmy już przy skrzyni to nie seryjna od UNO TURBO tylko szóstka od PUNTO ma lepsze kopyto...
witam w moim punto 2 1,9 disel też tak było kiedy wymieniłem czujnik ruch wału korbowego już więcej nie gaśnie, powodzenia
Może odma zamarzła i turbo puściło olej.
FIAT PUNTO GT 1.4 TURBO Renault 5 GT Turbo Ford Mercury 1,6 16v turbo Renault Fuego TURBO Te silniki nie będą tanie bo turbo w tych silnikach to były kaprysy producentów a nie seryjna produkcja.
Jakie wartości powinien mi pokazać miernik przy atmoswerycznym ? Jeśli się dowiem jak to sprawdzić ... to czy może być map sensor działający w większym zakresie ? Np z uno turbo albo z cromy turbo ?
andrzej55 , andrzej lukaszewicz Wasze opinie są nieco sprzeczne bowiem 1.4 16v jak i 1.4 t-jet to praktycznie te same silniki tylko t-jet ma turbo :) Ciężki orzech mam do zgryzienia widzę... :) szkoda że tak mało ludzi jezdzi GP na tym forum... :(
na 100% D jek Diesel bez turbo :D
widzę ze koledzy gazownicy zlecieli się do potencjalnego klienta jak muchy do gó... i w dodatku kme lepsze od staga co za wielka bzdura niech koledzy sobie poszukają opinani na lpg forum staga i kme ja w swoim punto turbo mam stag 200 i sam tą instalacje regenerowałem od podstaw i stroiłem auto śmiga z max butem w podłodze na lpg i niema żądnych różnic...
Dalej nie rozumiesz i się upierasz przy swoim. LPG to nie jest nie wiadomo co - tylko inne paliwo. Wystarczy zmienić czas dawki paliwa i już. Przecież przy PB nie ma znaczenia czy silnik ma 3000rpm czy 1500rpm skoro z mapy zapisanej w ECU oraz odczycie MAPsensora wyjdzie czas wtrysku np. 6ms. Sterownik LPG w ogóle nie insertują ani obroty, ani ciśnienie...
Czujnik temperatury na wężu chłodnicy? Chyba to czujnik przegrzania. Były w SDI 2piny, czasem w Sharan 4piny. No brawo. to ten element. Czujnik dwupinowy bimetaliczny, jak płyn osiągnie ponad 110 °C to następuje wyłączenie klimy ale nie wentylatorów, gdy się schłodzi to znowu klima się załączy automatycznie. Czujnik miał przerwę przez co układ "myślał"...
Ok czyli rozumiem że czekając do 2021 np. taki Golf IV 99 1,8T na fajnych felgach i dobrze zrobionej mocy w okolicach ~200 koni, zdrowy bez rdzy za 12.000 raczej nie pójdzie? Tylko właśnie, czy ci wszyscy którzy szukają 1,8T niewazne czy GIV czy A3 8L, Leon itd czy oni patrzą na silnik? czy wnętrze tez? wiadomo no styrane auto gdzie gąbka wychodzi z...
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Punto 1,9 JTD 80KM. W przeciągu miesiąca zdarzyła mi się 2 razy sytuacja, że nie mogłem uruchomić auta. Rozrusznik kręcił, kontrolka immobilaizera gasła a auto, któremu nie były straszne największe mrozy nie chciało odpalić. Tak jak bym go kręcił bez paliwa. Po kilku próbach i poruszaniu wszystkimi kablami auto udało...
Witam, posiadam grande punto 1.3 multijet 75km, chce do niego wrzuć turbo ze zmienną geometrią z wersji 90 konnej. Czy wystarczy wpiąć wiązkę zaworu sterującego w ecu i wrzucenie wsadu z wersji 90km wystarczy? Dodam, że oba silniki są identyczne.
jakoś oprócz Volvo czy Saaba + VW nie kojarzę innych turbo na początku lat 90 Więc powinieneś zmienić nieco ton wypowiedzi. Popularne z początku lat '90? Opel i jego "kultowy" C20LET, Renault 5, nawet makaroniarze mieli Punto GT 1.4 Turbo. A było tego sporo więcej. Dodano po 12 co ciekawe jak sprawdzić doładowanie skoro nie ma map sensora? a słyszałeś...
Witam Panowie! Mam pytanie dotyczące Turbosprężarek a mianowicie chce wzmocnić moje Grande Punto Sport 1.9JTD z 2006 jest już ono po chip (169KM w fimie V-tech) chce zmienić mu turbo tylko pytanie czy zmienić na jedno większe czy większe i małe w układnie TwinTurbo? Chodzi mi o zniwelowanie "Turbo dziury". Liczę na wasze podpowiedzi:) Do tego chciałbym...
U mnie występował podobny problem, jednak przesył nie przez AUX a transmiterem. Pomogła wymiana ładowarki samochodowej z jakiegoś turbo chinola 2.1A i dwoma portami na taniego chinola 1A z jednym portem za 5zł z alledrogo. Wina przetwornicy w ładowarce która ładuje w eter na wszystkich częstotliwościach? Na to wygląda :D
Mam calibre z tym silnikiem i spalanie średnie po przejechaniu ok 550-600km wychodzi 8,3 lane pod korek przed i po jezdzie.Predkości różne od 100-180, z reguly trzymam 120, po miescie max 3500-4000obr/min. Przy jednorazowym przejedzie na drodze mieszanej tzn ok 80km trasa i 20 miasto wyszlo ok 7l/100 ale predkosc 90 max 100 bez butowania,wydaje mi sie...
Od pierwszego zapalenia kontrolki juz dobre 5 tyś km. Wolne obroty to 800. Początkowo gasła przy 900 a teraz dopiero przy 1200 obr/min! W silniku nic nie stuka, ładnie zapala i nie stracił mocy. Jeśli i tak trzeba zmienic glowice to może pojeżdżę aż zacznie stukać lub szumieć. Tylko czy turbo nie ucierpi jesli ciśnienie olejuucieka gdzie indziej?
To podciśnieniowe sterowanie turbosprężarki. Przy niskich obrotach ma za zadanie wysterowanie turbo tak aby pompowało na max, przy dużych ogranicza ćiśnienie doładowania.
Ja bym mimo wszystko został przy Insignii, szczególnie że planujesz dłuższe wyjazdy. A jak już bierzsz nowe, to silnik minimum 1.6benzyna bez turbo i jak najprostszy, bo kosiarką jeździć...
Mam LPG w jednym aucie i jest tylko jedno ale, każda awaria tej instalacji to zostawione 1500 - 3000zł w serwisie... a po pierwsze psuje się, po drugie nie jeździ idealnie. Czasem się zadławi przy ruszaniu (a skrzynia DSG tego bardzo nie lubi), czasem nie chce zapalić po postoju. Także niby jazda jest tania, ale nie rekompensuje to niedogodności ani...
Więc tak jest to Fiat Punto 1,4 GT TURBO w ruchu miejskim przy prędkości nie większej niż 50Km/h spala od 14 do 15 litrów gazu ponaddto jest dziura w gazie tzn. nieda się szybko ruszyć z miejsca bo dostaje czkawki trzeba powoli wchodzić na obroty jest tam komputer AUTRONIC AL-700 czy ktoś może wie co jest przyczyną na benzynie jest wszystko ok POZDRAWIAM
Komputer z punto 1 i pochodne są proste do strojenia i proponuję zrobić nowe mapy pod turbo niż kombinować z półśrodkami. I odradzam komputery po 2000r są znacznie trudniejsze do ogarnięcia.
Witam. Tak jak w temacie. Z moim autkiem dzieje się coś takiego. Gdy jadę np do pracy podczas mocnego deszczu, mgły to po jakimś czasie auto straci moc. Ledwo co przyspiesza (czuję się jak w maluchu). Brak błędów. Brak też oznaków typu dym czy nie równa praca silnika. Wygląda na to jakby turbo wogole nie działało. Macie jakiś pomysł?
Bardzo długo zastanawiałem się na wymianą Grande Punto 1.3MJTD na coś nowszego i znów wybrałem na przekór forumowym (i nie tylko) zaleceniom, Seata Leona III z silnikiem... 1.4TFSI (EA211 CZEA). Do pracy mam dość daleko (ok 70km) więc spalanie jest dla mnie istotne, ale pogodziłem się że mała i wysilona (150KM) turbo benzyna w jednak dość sporym aucie...
300 tys na nim nie zrobisz Nie byłbym takim pesymistą, 300 tys. km to znów nie tak dużo. Moje Punto ma silnik wysokoprężny o zawrotnej pojemności 1,25dm^3 i mocy 90KM, zdarza mi się jeździć 80km/h na VI biegu (tylko to jest jakieś 1500 obr/min), a silnik wciąż jeszcze zapala bez problemu, równo pracuje i nie bierze oleju. To akurat jeden z lepszych...
przecież były wersje fiata uno z fabrycznym turbo 1,3 I.E. turbo i 1,4 I.E turbo bardzo poszukiwane modele przez koneserów miały lepsze tapicerki elektryczne szyby zamek centalny alufele i szeberdach. około 100 i 120 koni miały, potem przestali je produkować, możesz znaleźć jakaś turbine nie koniecznie seryjna, zmienić wtryskiwacze np. od fiata punto...
mercedes turbo turbo volvo turbo benzyna turbo punto schemat punto
oznaczenie drukarka ładowanie dodatkowy akumulator diora opinie
serwer minecraft serwer minecraft
Klasa izolacji transformatora mikrofalówki Jak wyłączyć komunikaty głosowe w BLOW BT 800?