Znajomy naprawia te centralki z powodzeniem dając 3 miesięczną gwarancję.
Cześć ! Jesteś niesprawiedliwy - a co sugerowałem kilka postów wyżej ??? :D Rzadko cewki wejdą w błąd - a mieszają równo . W kilku Fiatach ( nie wiem czemu ) to cewki wbijały błąd mapa.
Co mówi sonda lambda?
witam, czujnik temp powinien mieć zasilanie 5V (przyściagnietym okablowaniu) opór przy 20 st.-2000-3000om, przy 90st. 200-300 om, czujnik wałka to Hall sprawdż zasilanie czy jest 5V , jak masz oscyloskop to sygnał , obraz jaki ma być poszukaj w dowlandzie,pozdrawiam
Możliwości są dwie albo siadła pompa paliwowa często przypadłość FIATA, albo problem z emulatorem wtrysków nie podaje sygnału przy przełęczeniu na benzynę na wtryski.
Powinna samoczynnie zgasnąć
1.2 MPI 75KM z Punto I to wtrysk full-group, wymaga albo bardzo szybkich wtryskiwaczy LPG albo kombinowania z łączeniem wtrysków (funkcja w niektórych centralkach LPG).
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Jakiego znowu aparatu zapłonowego, tam nie ma czegoś takiego ;) wtryski Ci stukają.
Nie koniecznie będzie to pompa. Któryś z wtrysków może lać i też nie będzie ciśnienia. A jeżeli mówisz, że filtra paliwa praktycznie nie było to pierwsze co posprawdzałbym wszystkie wtryski.
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Sprawdż rurkę do MAP i sondę lambda.
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
Wtrysk benzyny jest pełna sekwencja, więc nie ma potrzeby stosować jakiś wybitnie szybkich wtryskiwaczy LPG.
próbowałeś odłączyć sam wtrysk? tj. wtyczkę?
Witam. Jeżeli byłeś u mechanika i podłaczał się testerem to powinien powiedzieć tobie jaki jest kod błędu i co jest przyczyną usterki. Jeżeli tak nie robi to zmień mechanika. Pozdrawiam.
Jeśli świeciła się kontrolka to pokaże, chyba że były to problemy z zasilaniem.
Polecam STAG 4 z wtryskami MagicJet
Dziękuję Panu za szybką odpowiedź. Rzeczywiście schemat połączenia może się przydać, a co do sprawdzenia sondy (która jest 4-przewodowa) to który to może być przewód sygnałowy? Jak zobaczę czy jest zastosowany tryb emulacji sondy lambda? Pozdrawiam Sonda: dwa białe to grzała, szary to masa, czarnyto sygnał Tryb emulacji sprawdzisz poprzez program diag....
No to wystarczy patrzeć na korekty krótkoterminowe i długoterminowe w parametrach i tyle. Albo na czas wtrysku.
aby zgasla lampka od wtrysku musisz rozciac przewod od check przekaznikiem pin 6 z sterowniku gdy auto przelacza sie na gaz przekaznik rozwiera styki musisz zresetowac komputer benzynowy ja to robier ktsem bo gdy caly czas ma blad komputer mysli ze wtryskiwacz jest uszkodzony zresetowac mozna takze przez zdjecie klemy na dluzszy czas potrem odpalic...
Tzok-> Marchewa mu się świeci. Kolego iskra jest ładna? Wykręć świece i zobacz czy jest mokra, potem sprawdzenie wtrysk cię czeka.
http://moto.allegro.pl/item171445618_nap... http://www.kocar.2000.cd/
Proszę Cię uprzejmie :) Sterownik nieco zdekompletowany-wylutowany driver wtryskiwacza+tr.kluczujące cewkami
a który może być? 1,6 90 koni to punto jedynka z wtryskiem Multec.
jeśli chodzi o filtro to nic nie robilem teraz bo czasu nie mam, a moze byc tak ze jest za słabe ciśnienie przez częściowo zapchany filtr? paliwo dochodzi do listwy wtrskowej ale nie daje na wtryski..
byc moze jest to kontrolka wtrysku pierwsze punta 2 mialy taka kontrolke koloru czerwonego . przedstawia ona symbol silnika z piorunem w srodku
Nie zbadane są wyroku ... itd. Przesuwa kąt zapłonu do pewnej granicy , a gdy zabraknie wyłącza wtrysk . Tam wtrysk jest chyba grupowy , dwa na dwa?
wprowadzanie kodu immo nic nie daje świecie sie po wprowadzeniu kontrolka code i wtrysk
Już w pierwszym poście napisałem że listwa pochodzi z bravy ale no ok. Już piszę Silnik Punto 1 Sporting 1.2 16v 86km. Przepustnica Stilo 1.6 16v. Komp Punto 1 Sporting. Wtryski Punto 1 Sporting. Listwa wtryskowa Brava 80km. Wiązka silnika Seicento 1.1 SPI spięta z kabinową MPI. Pompa paliwa oryginał seicento 1.1 MPI (bez powrotu).
Skoro na benzynie tylko to do sprawdzenia pompa ewentualnie wtryski.
Jest paliwo na wtryskach?
nie wiem co to jest ta kontrolka marchewki wybacz brak znajomości języka To ja przepraszam pomyliłem tematy z SC. Kontrolka ta jest nazywana kontrolką wtrysku.
Witam. Jak temacie. Jak ustawic poszczegolne wartosci w zakladce konfiguracja w bingoM aby autko chodzilo dobrze na gazie. Jest to fiat punto 1.1 na jednopunktowym wtrysku. http://images39.fotosik.pl/90/f96b6bcecf... http://images40.fotosik.pl/90/1edc2e6c7d...
sprawdź sonde lambda przed katalizatorem czyli bank1 sonda 1 b1s1 oraz czasy wtrysku.
Żle podpięte odcięcie wtrysków.
Dioda świecąca na 12V (lub z rezystorem 1KΩ) lub kontrolka z malutką żaróweczką, max1,2W jeden koniec przewodu kontrolki do plusa, drugi do przewodu sterującego wtryskiem. Ma błyskać w trakcie kręcenia rozrusznikiem.
Nie.
Problem z zasilaniem centrali wtrysku
Witam! wkońcu jeden normalny - wycina gaz[/quote] No tak, gaz to zlo...po moich przejsciach to sie nie oplaca. Gazownicy to partacze, ciezko to kontrolowac, instalki chodza jak chca, zreszta sucha mieszanka dowala mi silnik. Problem jest tylko z elekrtryka, gaziarz to partacz jesli chodzi o elektryke.. Zreszta co to za jazda na tym gazie.... Moze ktos...
Z przekazu żony, która pojechała do diagnosty wychodzi na to, że wyskakuje błąd 3 wtrysku. Po usunięciu usterki dam znać czy to wystarczyło. Jeżeli masz żelowy sterownik (IAW 59F) wtrysku może to być jego wewnętrzne uszkodzenie programu
Podejrzewam ,że właściciel 406-ki nie mówi mi całej prawdy o tym samochodzie.Na pewno pękł mu wcześniej pasek rozrządu(sam mi to powiedział),a ja podejrzewam że głowica jest od 406 2.0 i a nie 1.8i. Np.cewka zapłonowa jest od FIATA PUNTO,WTRYSKI Z LISTWA OD 406 2.0 więc może i głowica . Jutro pojadę do warsztatu w którym była regenerowana głowica i...
jesli masz body komouter i kodydostepu to bez problemu jesli tylko sama centralke to śmietnik pamięć immo jest w centralce
prawdopodobnie poleciala centrala kodu. najlepiej tak jak kolega wyzej napisal dac przeprogramowac ecu i problem bedzie z glowy. a procedura odpalania awaryjnego wyglada tak: dla kodu 4768 zalaczasz zaplon trzymajac wcisniety pedal gazu do momentu az kontrolka wtrysku zgasnie. wtedy szybko puszczasz gaz. kontrolka wyrysku zacznie migac. musisz liczyc...
Wybijalem je mlotkiem inercyjnym za dopływ paliwa do wtrysku.
:cry:
Sprawdź wiązkę od wtrysków moze ma przebicie
To urządzenie nie nadaje się do Twojego samochodu, współpracuje jedynie ze sterownikiem IAW-16F, czyli Cinquecento, Seicento, Panda, Punto z wtryskiem SPI i silnikami 1.1 i 1.2 8V.
może sonda ,albo lewe powietrze .pozdrawiam
Sprawdź ciśnienie na cylindrach na początek. A potem sprawdź wtryski.
Witam! Od pewnego czasu w moim aucie świeci kontrolka wtrysku, auto normalnie przyspiesza, nie przerywa ale nie wiem co to może być?? proszę o pomoc. Dzieki
L9140 - nie wiem co to jest - ale zobacz IRF9140, MAX9140, SFH9140 - to są źródła napięć odniesienia - chyba. Zobacz PDF'y, będziesz mógł porównać czy to to samo. L9150 - MAX9150, IRH9150 L9170 - MAX9170 Nie wiem czy to to, bo często w sterownikach zdarzają się jakieś specjalizowane układy, ale spróbuj - nie wiem jak to wygląda w CC albo Punto.
Proszę zrobić luzy zaworowe,płytki.
Nie wiadomo co pomogło czy poruszanie iglicą czy wypięcie i dociśnięcie wtyczki wtryskiwacza. Pewnie to drugie - wyczyść jakimś kontaktem do styków elektrycznych.Nie podałeś czy masz LPG. W takim przypadku wiązka wtryskiwacza jest rozcinana i łączona z instalacją gazową która odcina pracę wtrysku .
Prawdopodobnie sonda lambda, sprawdź swiece jeszcze, i udaj sie na diagnoze komputerowa układu wtrysku.
Ale mącicie.Sprawa jest prosta plus po zapłonie na jednym pinie a sterowanie masą na drugim.Analogicznie każdy wtrysk. Sprawdzić żarówką od postojówek. Jak nie ogarnia to auto do mechaniora.
czy można zamontować syrene w pobliżu centralki wtrysku (ta w silniku) w seicento i punto czy nie zakłóci to pracy centralki czy trzeba zachować jakąś minimalną odległość od centrali wtryskowej ????
Czy samochód posiada instalację LPG? Nie. Tylko benzyna na wielopunktowym wtrysku.
To jest Grande czy IIFL? Jaki dokładnie silniki, bo informacja "na pełnym wtrysku" niewiele mówi - innych nie było.
Pytanko jaki emulator założyć do Punta 1.1 rok 99 jedno punktowy wtrysk w celu kasowania błedów jakie sie pojawiają . Proszę o pomoc
Sprawdź sygnał na wtrysku.
Ciśnienie paliwa ,wtrysk-sprawdż.
Czym diagnozowane i przydałby się log parametrów z próby rozruchu, zwłaszcza temperatura silnika, dawka wtrysku, przepływ powietrza, ciśnienie paliwa i napięcie instalacji.
dobrze by bylo zeby bylo opisane jaka usterka zostala odczytana z komputera jesli blad cewki 2 to prrawie pewne ze siadla centralka wtrysku
Też jestem ciekaw co sie tam uszkadza bo słyszałem ze typowe uszkodzenie pali pewnie na dwa gary,napisz coś wiecej wiem gdzie to naprawiają.
pewnie masz uszkodzone sterowanie cewkami 1-4 lub 2-3 wyślij to ci to naprawię pozdrawiam
To czytałem ale jak się tam dostać bo pod obudową filtra jest takie coś z linką od gazu i kablami. Pytam bo nie chcę nic uszkodzić a wtrysk mam już zamówiony oryginalny używany
Sprawdzić zasilania i wartości rzeczywiste. Wyjaśni się.
To jest wtrysk
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Witam mialem to samo wtrysk.
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Dobra powiedz że przeciez to jest tylko punto,oczywiście slychać jak by ciągło lewe powietrze tylko jak założe ten nowy silniczek tak więc to nie będzie uszczelka pod wtryskiem.
Możesz tam założyć cokolwiek - STAG 200 albo 300 albo Zenit CB/BB albo co Ci tam w ręce wpadnie. Wtryski już Ci polecono w tamtym temacie, ale znów - pojedzie to na czymkolwiek, podobnie parownik.
Witam W listopadzie kupiliem Fiata Punto rzekomo 1.2, od tamtego czasu w aucie zostalo zrobione(lub wymienione): rozrzad, uszczelka pod glowica, swiece, kable WN, pompa wody, odswiezona instalacja LPG (wymiana cewki, filtrow i membran), i jescze kilka drobiazgow. Ostatnio zaczelo mi sie dziac cos takiego: auto odpala normalnie, ale po kilku przejechanych...
W/g mnie najprostsze rozwiązanie to sterownik IAW-18.FD do tego kolektor z wtryskami z Punto Sporting (1.2 16V) i wiązka elektryczna z tego modelu. Powinno też działać na full-group, czyli IAW-18F z Punto 75, wtedy kolektor z wtryskami od tegoż a wiązka też, albo z Seicento 1.1MPI lub nawet 900 na IAW-16F.
witam mam pytanie odnośnie fiata punto 1.1 b+g auto jeździło do momentu zgaszenia później kilka razy odpaliło na chwile i gasło teraz nie odpala nie słychać tez pompy paliwa jak holowałem je do domu próbowałem je odpalić na zaciąg zaświeciła się tylko kontrolka wtrysku auto kręci ale nie odpala proszę o szybką pomoc z góry dziękuję
Aby nie zapalała się kontrolka wtrysku trzeba założyc emulator na wtryskiwacz, emulacja sondy nic tutaj nie da. Kupiłem taki do Punto 1,2 16V za 30 złotych. Jak kolega zainteresowany to dam namiary, montaż bardzo prosty. Pozdrawiam
Dzis koło 15:00 udało mi sie go odpalić na minute, chodził jak traktor, strasznie sie dymiło... czujnik wału tez ma znaczenie? czy lepiej juz stawiac na wtryski?
Wtryski na przelew.
Tartatini TEC99 były montowane przez dealerów przed wprowadzeniem sterowników EOBD, w pierwszych Pandach i Punto II - to było totalne nieporozumienie! Nie przerabiaj silnika z pełnym wtryskiem na zasilanie gaźnikowe (bo mikser podciśnieniowy to właśnie gaźnik). Załóż sekwencję - STAG-300 albo Zenit'a.
Emulacja na uszkodzenie sondy (zazwyczaj zwarcie do masy, w bardzo starych centralka Weber-Marelli - "emulacja" na przerwany obwód) nie rozjedzie adaptacji, emulacja przebiegiem 50% (lub jakimkolwiek innym) na dłuższą metę - zawsze doprowadzi do zmian w adaptacjach wtrysku benzyny. To się tyczy jednak starego Punto z wtryskiem SPI. W nowym powinno się...
Byłeś u gazownika, który sprawdzał ciśnienie przed wtryskami?
jesli nie swieci sie lampka kontrolna silnika sprawdz zasilanie centralki wtrysku. bezpieczniki
coś około 4
Tak trudno wpisać w Google "regeneracja wtryskiwaczy multijet"? Ceny zaczynają się od ok 50-90zł/szt. za czyszczenie i test i ok 150-180zł/szt za regenerację, tu górna granica cenowa ale i znany zakład: http://gladysek.pl/wtryskiwacze/w_cz_cr.... http://gladysek.pl/wtryskiwacze/w_n_crb.... Wtryskiwacz po regeneracji powinien zostać przetestowany i...
Wyglądało by na to że pin 27 i 28 wtyczki A. Zielono-biały i czarno-niebieski. https://obrazki.elektroda.pl/4247547700_...
Na tym oleju z benzyną odpalony??? Pewnie, że benzyna ściekła przez lejący wtrysk.
Zastosuj się do sugestii psooya - możliwie krótkie wężyki i pojedyncze wtryskiwacze przy kolektorze. Do tego sprawdź wydajność poszczególnych wtryskiwaczy LPG, mogą być rozkalibrowane (nie wiem czy ten model podlega regulacji). P.S. Ten silnik to już pełna sekwencja, nie to co w Punto 75, czasy wtrysku nie są aż tak krótkie i te wtryski powinny dawać...
Punto jest na wielopunktowym wtrysku. Na przepustnicy to przesadziłem - może nie nagar a taki nalot. Auto ma lpg. Czy można przepustnicę wyczyścić areozolem jak pisałem wyżej?
zacznij od sprawdzenia odciecia wtrysków przez sterownik gazu..
korekty wtryskow sa ok" jak bedzie powyzej 1 to dopiero zaczyna byc zle
sterownik nie sterował wtryskami PB
Wygląda że coś nie tak z zasilaniem tych urządzeń, pewnie dostają zasilanie później niż centrala wtrysku.
Nie myślałeś nad naprawą tego uszkodzonego. Z opisu domyślam się , że wysiadło sterowanie wtryskami?
A skąd, np Punto 75, cienki 1100. Ale przecież może wstawic SPI i podłączyć wszystkie wtryskiwacze razem, przecież nie musi robić wtrysku sekwencyjnego. Problemem będzie tylko koło foniczne. Ale powstał jakiś pozafabryczny układ wtryskowy skonstruowany przez amatora, takie coś: http://www.bgsoflex.com/megasquirt.html
Jak wygląda kolektor, czujnik ciśnienia doładowania? Czyściłeś je? Nie ma żadnych błędów? Jaki przebieg ma auto, może skończyły się wtryski...
Załóż katalizator to zgaśnie, w tym aucie jest niezbędny.
Tam jest jeden wtrysk. Możesz podpiąć pod komputer, może coś pokaże. Pokręć chwilę rozrusznikiem po czym szybko wykręć świece i zobacz czy są mokre. Być może wtrysk go zalewa. Cewki, przewody, czujnik położenia wału sprawdzone ?
wtrysk punto przekaźnik wtrysk punto punto kontrolka wtrysk
airbag crash schemat sprężarka klimatyzacja dobrać tranzystory sterujące
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Jak wyłączyć lodówkę Samsung na godzinę? Kontrolka ciśnienia powietrza w Zetor - diagnostyka i naprawa