Wtyczka jest 3 pinowa, a soft szukaj.
Sterownik dostaje plus po stacyjce. Sprawdzone żarówka 5W Na pinie 50 wtyczka A sterownika masz stały + 12 V , bo o tym nic nie piszesz. Bezpiecznik F43 pod maską sprawny ? Masy na pinach 1 2 3 wtyczka A sprawdzone ?
dzięki za odpowiedz, mam jeszcze jedno pytanie bo tam do jednej strony gniazda idzie jeden a do drugiego dwa kabelki, tak samo wyglądające, czy jak odwrotnie podłącze te dwa to może się coś zjarać? czy nie będzie działać po prostu...
Wtyczka A ,która to? Bo nie znalazłem opisu na wtyczkach ani numeracji pinów. Wszystko masz na schemacie, który wkleiłem, przyjrzyj mu się uważnie...
przecie doblo ma inny licznik niz punto poszukaj od doblo to bedzie dzialac . od punto mimo ze wtyczka sie nada to niezadziala , inaczej sa piny zasilania i can
Witam, szukam opisu oraz schematu wtyczek i pinologii do Fiata Punto II 1.9 JTD 101 KM. AI: Jaki jest dokładny rok produkcji Twojego Fiata Punto II? 2003 AI: Którego konkretnego systemu lub komponentu dotyczy Twoje zapytanie o schemat wtyczek i pinologię? Duża i mała wtyczka.
Wszystkie piny są ok, wilgoci też nie było we wtyczkach.
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Sprawdzałem wiązki przy drzwiach w tzw. „Słoniku” i przewody są całe. Rozebrałem osłonę drzwi i wszystkie przewody są całe, podłączone. A sprawdziłeś na styku, wtyczka / gniazdo ?
Czy szybko złączka by się tu sprawdziła? Vago masz do 400V, także spokojnie, oczywiście zakładając że to tylko wina kabli, a wtyczka jest ok. Dodano po 11 [url=https://laczynasnapiecie.pl/pytanie... Swoją drogą tu masz podane natężenia dla konkretnych WAGO dostosowanych do konkretnych przekroi kabla.
mam taką nadzieje że to jest po prostu wolna wtyczka od wyposażenia którego w tym aucie nie ma/
Pewnie wtyczka z dwoma białymi przewodami z kolorowymi paskami, oraz trzeci ciemny, czarny :?: Też taką zauważyłem, ale ciekawość mnie jeszcze nie zżarła :) Jak nadgryzie, to znowu zajrzę, i może zapamiętam kolory, po czym może zajrzę też w schematy punto... Mógłbym zapewne też wrzucić zdjęcie tej wtyczki, niechaj forumowicze mieliby łatwiej, ale po...
Fioletowa wtyczka jest dla lamp po 2008r bo chyba dołożyli światła do jazdy dziennej dlatego zmienili wtyczkę.
Zobacz tu na drugim zdjęciu: https://www.otomoto.pl/oferta/kolektor-s... po prawej stronie przy tych niebieskich wężykach. To jest widok od spodu, okolice 4-go cylindra.
Ty masz mechaniczną przepustnicę i klasyczny regulator (silnik z "grzybkiem" który się wysuwa lub chowa, zamykając lub otwierając dodatkowy kanał powietrzny - doprowadzenie powietrza pod przepustnicę). W twoim przypadku należało by zacząć od podpięcia się do Euroscana, wymontowania regulatora biegu jałowego (2 wkręty) i wykonaniu jego testu. Co do IMMO...
Prawdopodobnie jest to SEC (Lecho), czyli późniejsze ESGI 1. Kup interfejs STAGA z dwoma wtyczkami - powinien podejść.
Stojąc przodem do silnika po lewej stronie, koło sterownika pod zaślepką
Membrana jest dostępna ale kosztuje ok 70zł (http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?ka... Raczej niczym jej nie zastąpisz. Tam nie ma uszczelki, całość jest uszczelniana samą membraną. Co do pompy paliwa to wtyczka jest pod kanapą, ale na wysokości słupka B (w podłodze) masz wyłącznik inercyjny pompy, tam też możesz ją rozłączyć.
Witam, Potrzebuję schemat (a najlepiej pinout) wtyczki, która wychodzi z instalacji silnika i wchodzi do skrzynki bezpieczników w komorze silnika (tej szerokiej). Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale silnik ma sterownik Bosch-a, a nie, jak większość Magnetti Marelli. Chcę podłączyć tą instalację do Seicento, ale bez całej wiązki z Punto. Immobilizer dałem...
Złącze A to 94 pinowa wtyczka sterownika silnika. Nie wątp, urwana masa wiązki sterownika skutkuje brakiem jego zasilania, co za tym idzie nie zaświeci się kontrolka check i nie zgaśnie kontrolka immo, bo nie działający sterownik nie autoryzuje immobilizera
Witam! Potrzebuje schematu pinów we wtyczkach łączących silnik z resztą wiązki aut, lub całych instalacji, najlepiej z kolorami kabli. 1. Fiat brava 1,2 2001r wtyczka łącząca wiązkę samochodu z komputerem. https://obrazki.elektroda.pl/7123971600_... https://obrazki.elektroda.pl/3982236800_... 2. Punto 2 1,2 8v 2001r....
To jest 12 pionowa wtyczka Zgadza się. https://obrazki.elektroda.pl/3911512500_...
Sprawdz czy jest masa na wtyczce pompy. Jeden koniec zarowki do stalego plusa, drugi do wtyczki, tam gdzie powinna byc masa. Jak zaswieci tzn. ze przerwa w obwodzie przekaznik - wtyczka pompy.
Wtyczka jest przy pasie przednim. Jednak brak tam jakiegokolwiek mocowania..
Skoro wtyczka z głośników jest we drzwiach to drugi koniec kabla musisz mieć gdzieś w terenach radia a nie gdzieś pod pulpitem. Jak nie będzie w terenach radia to szukaj w wiązce przy radiu bo może tam być.
Zaciski 1 i 2 na biegu jałowym 0-0,9V(zmienny), Zaciski 3 i 4 10 ohm, Zaciski 3 i 4 11-14V (wtyczka od instalacji auta) Sprawdź czujnik temperatury zaciski 1 i 2 przy 20C 2000ohm 80C 300ohm Oczywiście taki pomiar nie daje 100% pewności co do uszkodzenia badanego elementu !
Dziękuję za informację, ale mam jeszcze jedno pytanie 40 pinowe złącze to jest ta duża umieszczona pionowo wtyczka po lewej stronie?
Czeka cię rozbieranie lamp i wyczyszczenie styków, może woda się dostawać i masz zardzewiałe, wtyczka albo oprawka do czyszczenia lub wymiany
nie działa wspomaganie kierownicy,ABS,ESP,nie pokazuje prędkości Ostatni miałem taki przypadek ze te błędy sie pojawiały bo nie działał prędkościomierz, wypięta była wtyczka, koło w bezpiecznikach (lub w bezpiecznikach) komorze silnika (było to akurat punto 2) ale chyba od tego by zaczął. O ile pamiętam wtyczka była 2 pinowa. Jak nie to zacznij od...
Z tego co tam widzę to jest oryginalna wtyczka z fiata.
Adam,bez przesady kolory dojrzy raczej a jak inna wtyczka to podlutuje.Takie problemy były już nieraz poruszane.:-)
Prawdopodobnie wtyczka anteny GPS. A radio będzie działać praktycznie każde, kwestia podłączenia.
Sondę się wymienia ale jak widzę są i tacy co próbują http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... radzę jednak wymienić gdybyś się zdecydował :-) Który to to rok autka ? Raczej być powinna - zobacz przy kolektorze i pod autem jak wygląda wtyczka masz w sieci Pozdrawiam
Jeśli dobrze pamiętam, to do ABS i AIR BAG powinna być druga taka sama wtyczka. Jeśli się mylę, to proszę o poprawkę.
wyjątkiem trzeciego światła stopu bo ono działa normalnie przycisk sprawny, przeczyść/napraw wtyczki na lampach
jest tam gdzie we wszystkich fiatach po prawej stronie mechanizmu roznicowego z tylu od gory skrzyni. dochodzi do niego wtyczka 3 pin sposob sprawdzenia dotyczy punto ale zasada dzialania ta sama
Subwoofer na fabrycznym radiu normalnie grał więc wpięty jest dobrze pod prawy i lewy kanał głośników + 12 v, wzbudzenie i masa. I tu tak samo przypada. A ta wtyczka o której mówisz to chyba jest wyjście na wzmacniacz a ja wzmacniacza nie mam. Załączam zdjęcie kabli.
Oryginalnie są BOSCHa ale bez tej dodatkowej osłony, jak w "uniwersalnych" (LSF 4.2). W katalogu on-line na stronie boscha można sprawdzić jaka dokładnie powinna być ale jak pamiętam to kosztowała coś koło 400zł. Oryginał to: BOSCH LSH-24 0 258 003 222 (dwie wtyczki) '93-'94 BOSCH LSH-24 0 258 003 579 (pojedyncza wtyczka) '95-'96
Czy w prosty sposób można zamienić sterownik widoczny na zdjęciu z uniwersalnym? Jeżeli tak to proszę w przystępny sposób podpowiedzieć jak. Tzn odpinam sterownik MetaSystem i mam dwie wtyczki. Jedną z kablami czarnymi a druga z kolorowymi. I co z czym połączyć żeby działało? A. Jeszcze jest wtyczka z czterema przewodami opisanymi przez CameR.
TAK JAK NAPISAŁ kolega srubokret lub jak ostatnio sie spotkałem nasadka 5 mm . 3 srubki .trzeba przwdopodobnie oczyscic komutator. bo osady robia zwarcie .aco do b 123 .to prawdopodobnoe spaliła sie wtyczka przy oporniku lub sam opornik .
Brak impulsów z nadajnika na skrzyni biegów, jest mocowany od spodu na skrzyni, wtyczka z trzema kablami do niego wchodzi, (zasilanie 5V, sygnał, masa )
Czujnik temperatury płynu chłodzącego,znajduje się w okolicy termostatu-wkręcany,wtyczka 2 pinowa,jeden przewód czarny a drugi zielono-biały. Wartość 20°=2000 do 3000Ω 40°=1000 do 1500Ω 80°=250 do 400Ω
Może przekaźnik wentylatora się "skleił" - spotkałem się z tym w Bravie - też z klimą. Może być też uszkodzony presostat lub jego obwód (kabelki, wtyczka...) i centralka wtrysku "myśli", że trzeba włączyć drugi bieg wentylatora.
Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale jedno to gniazdo zapalniczki chyba, a drugie to aktywny fabryczny subwoofer.
fabryka raczej gdyby przygotowywała wiązkę pod ewentualne rozbudowanie wyposażenia to by tak nie walnęła kabla z wtyczką w samopas A dlaczego by nie? po drugie jak już to byłoby to jakoś zaizolowane i zabezpieczone przed korozją, śniedzią, wodą, zwarciem, uszkodzeniem mechanicznym itd Jesteś pewien? Jak w innych markach nieraz kilka wtyczek sobie dynda...
Podam mój przykład wielokrotnie czyściłem mój EGR , dwukrotnie regenerowałem (z tyłu wiertłem robimy centralny otwór fi4 i wybijamy iglicę ,czyścimy ją a otwór zaklejamy klejem). Twój EGR minimalnie się różni bo przeszkadza wtyczka , ale do sedna z powodu korozji iglicy EGR i tak poszedł do kosza ,zaś nowy rozwiązał sprawę. Przeczytaj PW
Wymieniłem na kawałek drutu cynowego i wszystko działa. Trzeba wyjać schowek a sam moduł znajduje się tuż obok filtra powietrza wcisnięty w kanał powietrza - biała wtyczka 4 piny. Nie ma śrubek, mocno wyciągamy w dół i wychodzi.
Pomoże ktoś? Owszem. Jak napiszesz jeszcze raz i porzadnie. pierdzą Głosniki nie ,,pierdzą" tylko mogą wydawać odgłos przypominajacy wydobywanie się gazów trawiennych przez odbytnicę. Mam dwa głośnik i od kompa jeden z wtyczka z bolcami Bwana Kumba poczekać na dobra napisać.
kierunki już nie działają albo robią co chcą-włączę lewy to mruga prawy albo nie działają. Nie przychodzi mi do głowy żadny logiczny powód takiego stanu rzeczy. Jak to naprawić? Na sam początek wszystkie masy w lampach do sprawdzenia, oraz wszystkie wtyczki do sprawdzenia i oczyszczenia. Piny/bolce męskie we wtyczkach, można delikatnie papierem ściernym...
Po pierwsze nie rób pomiarów miernikiem tylko sprawdzaj żarówką, taką od reflektora najlepiej. Zobacz czego faktycznie brakuje na wtyczce od pompy.
Niebieski to 12V "po przekręceniu kluczyka" czyli możesz podłączyć się pod stacyjkę. Fioletowo-czarny idze do przycisku CITY, przycisk podaje masę. Różowo-czarny i różowo-biały to magistrala CAN, znajdziesz ją przy body komputerze, te same kolory (na Twoim zdjęciu to chyba wtyczka niebieska na prawo od złącza OBD).
Witam mam pytanie odnośnie oryginalnego radia do Punta II. Doczytałem, że to radyjko ma CanBus. Czy piny sieci CAN są w oryginalnych ISO-wskich wtyczkach (te dwie w oryginalnej instalacji) czy powinna być jeszcze jakaś wtyczka? Czy po podłączeniu radia wystarczy wklepać kod czy trzeba jeszcze pojechać do ASO i włączyć coś examinerem? Proszę o szybką...
To że wtyczka pasuje nie znaczy że piny są zgodne. W ekstremum jak masz pomylone +12 z masa to można ubić interfejs. Dwa to kwestia programu nieraz program dobry ale sterownik stary lub nowy i nie jest kompatybilny z wersją.
Błędów nie ma, sprawdzałem albo nie wychwycił. Wtyczki chyba z 10 razy przejrzałem. Czujnik wałka, wału, oleju, wtyczka cewki, masa, wtyczki wtryskiwaczy, i to wszystko co odpiąłem. Chodzi mi po głowie sprawdzenie kompresji. Sam raczej nie uszkodziłem zaworów (są delikatne) ale...
tak na wyciągniętej wtyczce.
Witam poszukuję schematu połączeń komputera z wiązką silnika (komputer to Magneti Marelli IAW 18FD.5Z) oraz co ważniejsze jak by ktoś miał rozpisane piny we wtyczce która idzie z wiązki silnika do instalacji w samochodzie jest to 20-to pinowa wtyczka umieszczona koło wieloprzekaźnika...
Patrzałeś wcześniej jak było dobrze ile tego paliwa tryska - pewnie nie wiec nic to nie daje. Pomiędzy obudowa silnika a pompą hamulcowa na ścianie grodziowej jest taka czarna obudowa, pod nia jest taki czujnik do którego dochodzi wtyczka z 3 przewodami i gumowy wężyk - zobacz czy ten wężyk nie jest zmurszały i czy nie spadł czasem z kolektora lub z...
jak masz zwykły tec 99 to miedzy główną wiaską a wtyczka do interfejsu jest potencjometr do regulacji.trzeba nim doświadczalnie pokręcić i dobrać obroty przy jakich się ma przełączyć
z tego co pamiętam ale nie jestem pewny do kon ńca wtyczka jest gdzieś kolo dechy na dolnej częsci słupka... ale jesli to try drzwiówka to może być z tyłu...
Już poprawiłem. A czy ten fragment między nadkolem a czujnikiem jest na wtyczkach, czy trzeba ciąć kabel? Znalazłem tu w jednym temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... że niby jest gdzieś łączenie poprzez wtyczkę. A gdzie ona się znajduję?
Wtyczka do immo jest zaraz koło puszki immo,pod kierownicą(kolumną kierownicy,no -koło skrzynki bezpieczników).Biało-czerwony linia K,czarny GND
Problem rozwiązany, przyczyną była uszkodzona wtyczka od Mapsensora która wchodziła w dwóch pozycjach a powinna w jednej. Temat uważam za zamkniety.
Aż szkoda czytać te pierdoły odnośnie wymiany NBC w fiacie. Koledzy, macie swoje warsztaty? Takie bzdety opowiadacie swoim klientom? Błąd u1600 może też powstać w następującym momencie- wtyczka testera jest wpięta wcześniej, niż został włączony zapłon. Po prostu tester robi pewnie fiku miku na pinach 6 i 14 DLC przed włączeniem zapłonu.
Tak P1702 oznacza włączenie kontrolki usterki skrzyni automatycznej, ale dalej mamy: usterka obwodu TRS (Transmission range sensor) to znaczy że jest problem z przełącznikiem wielofunkcyjnym (selekcjonerem). Przyczyn należy szukać w połączeniach elektrycznych skrzyni biegów (kostki, wtyczki pomiędzy skrzynią a komputerem).
Prad dochodzi Wtyczka przy przekaczniku sprawdzona jest polaczenie z swiecami Dzis wymienilem ostatnia siwece i nadal kontrolka miga Jutro sprawdze jak zapali na zimnym silniku
Koledzy! Mam pewien pomysł, który może się przydać wszystkim początkującym zabawę z euroscanem. W tym temacie napiszmy tłumaczenia do wszystkich kodów błędów euroscana jakie znamy. Knock retard-czujnik stukowy Mixture-mieszanka Idle adaptation- jalowa adaptacja Blink code reguest-ponowna prośba kodu Spark adwance-wyprzedzenie zaplonu Jdle rpm desired-obroty...
Masz skorodowane gniazda/wtyczki
Rozumiem że mam kupić. Ale zależy mi na tym żeby przejeździć narazie tak jak jest. A można by było zrobić tak: - podłączyć standardowo dmuchawę (zasilanie) Wtyczka (4 kable) znaleźć "+" i zmostkować z innym kabelkiem w tej wtyczce. Chodzi o to żeby dmuchawa działała obojętnie na jakim biegu ale żeby reagowała na włącz wyłącz z pokrętła.
Mam problem dotyczacy wskaznika paliwa w Fiat Punto 6speed: na zegarach pokazuje mi odwrotnie tzn. bak pełny pokazuje 0 a bak pusty pokazuje full. Wtyczka przy pompie paliwa ma 5 przewodow zaczynajacy sie od rozowego,czarny,szaro-czerwony,brazowy i fioletowo-czerowny. Prosze o pomoc moze przewody sa zle podlaczone?? (taki samochod zostalo kupiony)....
Cześć Również zastanawiam się nad dodaniem subwoofera i wzmacniacza. Ale chcę zacząć od wzmacniacza. Jak porównuje schematy podłączenia radia z wzmacniaczem i bez wzmacniacza wszystko wydaje się zrozumiałe. Chciałem się Ciebie zapytać jak rozwiązałeś przeciąganie kabli ? Masz może jakieś zdjęcia z podłaczenia ? większość sprzedawanych wzmacniaczy ma...
Jadowniki :) z czego to wynika, ze za kazdym razem trzeba ten kod podawac? W innych samochodach kod byl wymagany dopiero wtedy, gdy odlaczylo sie zasilanie od radia - a tu jest jakos inaczej. Miernik w dlon, schemat znalazlem. Zasilanie jest wszedzie tam, gdzie powinno byc. Kostki wygladaja na nieruszane, wszystko sie zgadza ze schematem. Mimo to wyswietlacz...
A ten błąd gdzie jest, w NBC czy NCM? On często powstaje w takiej sytuacji kiedy wtyczka testera wpięta jest w gniazdo diagnostyczne nim zostanie włączony zapłon. Da się go skasować? Przeleć sobie CAN między obiema wyżej wskazanymi centralami, skrętka, przewody ciemnoróżowe z paskiem.
Witam, otóż wyjąłem radio z Punto II i po przełożeniu wtyczek do nowego radia został mi Line out LR i RR https://obrazki.elektroda.pl/3824028400_... https://obrazki.elektroda.pl/4702697000_... żółta wtyczka była wpięta w miejscu wskazanym na zdjęciu, znalazłem schemat tego radia lecz nie wiem gdzie przypasować...
W zasadzie to chyba nie bo ,po pierwsze nie mam przycisku mode w tym radiu a CD uzyskuję się wciśnięciem klawisza CD ,ale jeśłi nie ma płyty w odtwarzaczu i naciśniemy CD to wskakuje AUX więc chyba nie tędy droga ,co dalej ?? Do podłączenia zmieniarki jest chyba wejście obok 6 pinów żółta wtyczka zakonczona przeważnie 4 x RCA do dwu lub cztero kanałowego...
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
w moim punto wczesniej był mechaniczny pedal gazu, załozylem pedał z potencjonometrem a w wiazce nie ma wtyczki
W moim przypadku jest to Grande Punto 1.3 Multijet 90KM. EGR na razie nie sprawdzałem, ostatni log jest z trasy z odłączonym sterowaniem EGR (zdjęta wtyczka), w tych warunkach (dzisiaj spadło ze 20 cm śniegu), ciężko na parkingu pod blokiem wymontować EGR/kolektor.
Ściągnij wtyczkę z wtryskiwacza i zobacz czy leje nadal
Zostały kabelki/wtyczki lub ECU.
Odświeżę temat - grande punto 2011 - pytanie - działa mi otwieranie klapy z pilota i przez MES - nie działa z przycisku. Dobrałem się do przycisku i tam przy wciskaniu przechodzi sygnał (wtyczka panel przełączników napięcie z 9 na pin 5, sprawdziłem ciągłość przewodu od pin 5 do body i też ok, teraz jak idzie dalej - z tego co widzę to bezpiecznik 20A...
Umyć pompę czy ona ma wycieki i sprawdzić najlepiej na odpalonym ten przewód gumowy poruszając nim czy się sączy z niego. Możesz na odpalonym poruszać wtyczka od regulatora czy coś się zmieni czy nie zgaśnie lub przejdzie w tryb awaryjny Dodano po 1 Jeśli pompa cieknie to polecał bym oddać do zakładu
Problem rozwiązany. Majstrowałem przy czujniku ciśnienia na listwie wtryskowej. Badałem jak się auto na gazie zachowuje przy wyciągnięciu wtyczki z czujnika i w ten sposób doszedłem do tego. Okazało się wtyczka jest luźna i traciło styk. Wcześniej też rozebrałem czujnik i luty przelutowałem. Na razie połączyłem same konektory owinięte taśma izolacyjną...
Mnie się wydaję że nie ma prądu na bezpieczniku bo skrzynka w tym włoskim złomie ma elektronikę i może być uszkodzona, w pandach i scenikach 2 skrzynki miały takie same wtyczki od świateł i poprostu dziadoskie wtyczki wypalały się to też może być bardzo możliwe, ja proponuję sprawdzić prąd na bezpiecznikach świateł jeśli jest, to poodpinaj wszystkie...
witam ponownie.czarna skrzynka jaką znalazłem w swoim punciaku nie ma zadnej nazwy.Jest tam za to jakze tajemniczy numer który podaje teraz:46734570.....ind:2....week37/95...... no.:2134.i tyle na niej jest.co do przewodów ucietych to:jeden ma kolor czerwony,drógi jest niebieski...a trzeci składa sie z trezch przewodów:dwóch czerwonych oraz jednego...
http://img404.imageshack.us/img404/3749/... Tylko nie sugeruj się się pinami ecu bo to akurat do punto 1 16v ale map sensor i iat jest identyczny.
jak to dosyć rzadki model??? To typowa 900 z osprzętem magneti marelli. Wtyczka 3-pin wisi niedaleko wtyczki ECU, wychodzi z instalacji ECU - silnik. W FES jest do wyboru punto 1.2 na IAW4... ale niestety część IAW16 z sei się łączy, część nie. Można spróbować, stary euroscan moim zdaniem idealne narzędzie, łącznie w blokami pomiarowymi, testem elementów...
Problem udało się rozwiązać :) już na zakręconym termostacie udało się wykręcić ten czujnik na 3 piny. Dobrze że był na metalowym łbie 19 klucz. ale z wkręceniem starego na 2 piny był problem, dlatego, że ma plastikowy łeb na klucz też 19 płaski i nasadowy płaski objechał mi w połowie zakręcania, musiałem kombinerkami oderwać tą plastikową osłonkę pinów(...
Witam po walce z moim punto :) Wygrałem przynajmniej na razie :) Okazało się ze kolesie w Uk mieli rację moje ECU jest dobre :) Była popsuta wtyczka na cewkę :O i jak się silnik trząsł wiadomo kiedy chodził... To rozłączało i był Błąd :) fakt faktem doszedłem do tego dopiero w poniedziałek tego tygodnia ale udało mi się :) Teraz mam problem tego typu...
Hej. nie znalazłem problemu we wtyczkach, wydają się w porządku. Wymieniłem czujnik temp. wodu, czujnik obrotu wału, wcześniej jak pisałem cewki a w lecie świece, kable. Problem nadal jest ten sam. Nie wiem jak sprawdzić czy komputer jest dobry i dalej robić...
Ten z dwoma wtyczkami to mk. 2 ten z jedną to mk. 1. Schemat przecież masz. W opisach też jest jest trochę zamieszania, bo sterownik z 1.2 16V mk.1 to IAW 18FD, IAW 18F jest z 1.2 8V MPI (ale podany tu schemat mimo, że jest opisany 18F, dotyczy 18FD).
Sprawdź że tą antenkę, może się wygiął tylko konektor we wtyczce?
Przejściówki raczej nie ma , bo ta wtyczka jest od radia chyba SONY , i pewnie jest to już przejściówka , sprawdź czy nie jest czasem podpięta pod wiązkę w aucie . Fabryczna kostka od radia załatwi sprawę .
A przekaźnik od rozrusznika i sterownie ( wszystkie wtyczki ) sprawdzone?
A nie masz jakiś zmian przy oryginalnej wtyczce do radia ? Pociętych, czy połączonych razem przewodów ? Stosujesz przejściówkę wtyczka z fiata > wtyczka radia ? Z odłączonym radiem dalej podświetla się włącznik ? W "moim" starym aucie można się było pomylić przy podłączaniu nieoryginalnego radia, przewody od osobnego podświetlenia radia, były takie...
Hm,nie widziałem jeszcze takiego cuda.Na pewno to nie jest od punto I i II,nie jest też z sei-tam te czujniki są z przewodem.Jest to podobne do czujnika z Felicji-ale tam jest wtyczka prosta a nie pod kątem.Na pewno jest to czyjnik z efektem halla-zasilanie i masa jest na skrajnych,wyjście ,najczęściej w układzie OC na środkowym. Slychaj-jak by Ci się...
czarna wtyczka po lewej stronie na dole skrzynki , tam jest wszystko . kierunki rozowe kabelki . krancowke podlacz pod zolto -niebieski od lampki oswietlenia . potem podam ci jeszcze podam co z zamkiem
Potraktowałbym wtyczki w liczniku sprayem typu Kontakt. Być może z czasem styk jest słaby.
Witam. Mam pytanie nie do końca związane z tematem, ale nie znalazłem na forum lepszego miejsca, żeby się podpiąć. Posiadam od niedawna punto II 1.2 8V. Kilka dni temu kupiłem takie oto urządzenie Transmiter Car FM/MP3/WMA/USB/MicroSD/Phone 16GB (4422176342) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i po próbie podpięcia do gniazda zapalniczki okazało się,...
Pozostaje tylko już czy piny w wtyczkach i gniazdach body komputera są ok, a przypadkiem w jakimś innym module który komunikuję się przez CAN nie ma błędów , ponieważ magistrala ta jest na to wrażliwa. Bym jeszcze spróbował z ponownym zainstalowaniem interfejsa, bo miałem złe ustawienia i w fes-ie 3.5 zrywało mi łączność , zaś w 2.6 było wszystko dobrze....
https://obrazki.elektroda.pl/6216794700_... Wtyczka podobna. https://www.google.com/search?q=złącze+d...
wtyczka punto punto wtyczka wentylatora punto wtyczka komputer
matryca iphone adapter wattage hamulec przyczepa
schemat trabant schemat trabant
Smarowanie wentylatora w piekarniku Samsung - jaki smar wybrać? Mercedes Sprinter 311: Świeci prawy kierunkowskaz po włączeniu świateł