Dlaczego w A11 =DZIEŃ(E3+7) ? w E3 nie ma nic(puste)
Jeżeli [syntax=vb]OstSpend = Cells(Rows.Count, 6).End(xlUp).Row[/syntax] dałeś na początku kodu to na tą chwile kolumna 6 (F) jest pusta
także wszystko powinno działać No właśnie nie. Co do twojego kodu to jak chcesz to [syntax=vbscript]Sub Makro_K() On Error Resume Next Range("I20:O119").SpecialCells(xlCellTyp... = "=IF(R9C4=R18C,""X"","""")" End Sub[/syntax]
W załączniku przykładowo formatowanie od trzeciego wiersza.
podaj jaki bład wywala bo nie kompilowałem tego tylko z glowy, oraz powiedz co zwraca Cell w przypadku gdy jest pusta komorka
Wykorzystaj WYSZUKAJ.PIONOWO(szukana_wartość;tablica... Szukana wartość to kod, tablica to kod i druga kolumna, nr kolumny to kolumna z której mają być informację i teraz najważniejsze: 0 wtedy dokładnie będzie szukał kodu i dane nie muszą być posortowane, jeżeli nie znajdzie kodu funkcja zwraca błąd. Więc wykorzystaj tu funkcję jeżeli (jeżeli...
Czyli chodziło o uzupełnienie kolumny A ? Jeżeli tak, to najpierw zrobiłem tabelę pomocniczą w arkuszu3 z wartościami unikalnymi.(filtrem) Wg niej funkcja uzupełniła brakujące puste pola.
Niestety nie mogę zobaczyć pliku, nie mogę go nawet pobrać z internetu - admin zablokował. No to teoretycznie: Tak sobie myślę skąd makro ma wiedzieć z którego pliku pobrać dane? Sprawdź czy jest to jawnie określone w RowSource. Nazwany Range też może nie mieć właściwego (pełnego) adresu i próbuje brać z ThisWorkbook. Wyświetl sobie co tam dokładnie...
...kolego w Twoim wzorcu nawet jeśli zakres "E1:E9" jest całkowicie pusty to pokazuje wynik 3 Chyba u Ciebie... http://obrazki.elektroda.pl/9225081400_1... ">0" oznacza większe od zera Jeśli w komórce jest liczba ujemna lub tekst warunek nie jest spełniony "<>" oznacza niepusta spełniony zawsze jeśli komórka nie jest pusta.
Dane - Filter nie dziala ?
Moja wersja danych testowych Lista je jedna na wszystko(zakres A1:D24) w poprzedniej wersji po zakończeniu wiersza 1 lista była pusta
Zaznaczasz cały obszar w którym są też komórki do których chcesz wpisać zera. Następnie kombinacja klawiszy: - CTRL+G - ALT+S - U - ENTER Masz zaznaczone puste komórki w Twoim zakresie - wpisujesz 0 - zatwierdzasz CTRL+ENTER Masz wpisane 0 do komórek, które były uprzednio puste.
To bylo tylko fragment makro Wstaw jak w Ciebie - 'On Error Resume Next' - gdy nie ma pustych komorek(xlCellTypeBlanks)
[syntax=vbnet]Sub dodawaniekolumny() For Each arkusz In Sheets arkusz.Range("A1").EntireColumn.Insert Next arkusz End Sub[/syntax]
Formatowanie warunkowe - reguły wyróżniania komórek
Witaj, Możesz rozszerzyć warunki o sprawdzanie, czy pola są puste (lub czy są liczbami, na jedno wyjdzie), np: fragment - JEŻELI(C11=E11;1;0) można spróbować rozszerzyć do: JEŻELI(ORAZ(C11=E11;CZY.LICZBA(C11));1;0... Oczywiście z pozostałymi fragmentami tak samo. W takim przypadku oprócz równości musi zajść warunek, że jedno z pól musi być liczbą. Drugiego...
Nie wiem co Ci potrzeba, ale to może wystarczy: do E3 wpisz =JEŻELI(LICZ.JEŻELI(C3;">0");1;"") Wyprowadzi albo 1 albo nic, w przypadku pustej komórki C3.
:) Jeżeli już się zwracasz do mnie w trzeciej osobie Dziękuję wam bardzo ... ... na was liczyć ... to jednak powinieneś to wyrazić z wielkiej litery lub do słowa was dodawać słowo obywatelu lub kolego, bo tak to jakoś niepewnie się czuje komu dziękujesz :) A dodatkowo (nie żebym się upominał ale na przyszłość może ktoś inny będzie ci pomagał) jak jesteś...
Procedura w kilku krokach: 1) wpisz w pierwszej wolnej komórce odpowiednie odwołanie, np. W A2 wpisz =A1 2) skopiuj komórkę z formułą do pamięci podręcznej, np. Ctrl+C 3) zaznacz cały zakres 4) wybierz Znajdź i zaznacz/ Przejdź do - Specjalnie / Puste komórki (np. F5/Specjalnie/puste) 5) Wklej np. Ctrl+V
nie potrafię sobie poradzić aby odpowiednio przekształcić zaproponowane rozwiązania na potrzeby mojego pliku To nie kwestia "nie potrafienia", to kwestia Microsoft'u. Chodzi o nazewnictwo zakładek. Nazwy zakładek do hiperłącza poprzez funkcję "HIPERŁĄCZE" nie mogą posiadać odstępów, ich nazwa musi być "jednociągowa", tzn. taka zakładka nie może się...
[syntax=vbscript]Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) If Target.Address = "$C$2" Then Application.ScreenUpdating = False nw = Sheets("Baza").Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row + 1 Range("A2:C2").Copy Sheets("Baza").Cells(nw, 1).PasteSpecial xlPasteValues Range("A2").Select Application.CutCopyMode = False Application.ScreenUpdating =...
Z tego co wiem nie ma możliwości aby w normalnej tabeli nie wyświetlało pustych komórek. lecz istnieje parę opcji które mogą ci to umożliwić między innymi: Kwerendy, Raporty i tym podobne. Polecam żebyś obejrzał poradnik na YT i w zależności od potrzeb wybrał ten który najbardziej ci odpowiada.
Dla Excela 2007 i powyżej: Formatowanie warunkowe -> Nowa reguła-> Użyj formuły do określenia komórek, które należy sformatować. W okienku formuły wpisujesz warunek "=ORAZ($A$2=1;$B$2="") i dalej ustawiasz format komórki Dla pozostałych komórek ustawiasz warunki format podobnie.
I się nie dziwię. Twoja formula wycina od spacji przed numerem do spacji przed numerem konta ;) Wpisz: =FRAGMENT.TEKSTU(A1;SZUKAJ.TEKST(" ?? ???? ???? ???? ???? ???? ????";A1;1)+1;32) A jak już będziesz robił wersje finalną to polecam formułkę: =JEŻELI.BŁĄD(<formuła której używasz>;"") W ten sposób w arkuszu nie pojawi ci się #ARG tylko pusta...
Dane - Autofiltr - "nie puste"
gdy ilość znaków wynosi 14 Proponuje np. [syntax=vbscript]Private Sub TextBox1_Change() Lr = Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row + 1 If Len(TextBox1.Value) = 14 Then Cells(Lr, "A") = TextBox1.Value End If End Sub[/syntax] Jeśli chcesz 14 znaków lub więcej to oczywiście zmień zapis warunku na => 14 :D
Najpierw wyznacz pierwszą wolną komórkę [syntax=vbscript] lastRow = Range("BZ" & Rows.Count).End(xlUp).Row + 1 If lastRow < 3 Then lastRow = 3 End If [/syntax] nastęnie wkopiuj: [syntax=vbscript] Sheets("Dane").Range("BZ" & lastRow) [/syntax]
Np. tak: [syntax=vbscript]For w = 1 To Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row If Cells(w, "A") < 1000000 Then Rows(w).Insert shift:=xlDown Exit For End If Next w[/syntax]
Wg podanych informacji, najprościej którąś z Do. Coś w tym rodzaju: [syntax=vb]wrs = 2 Do While Cells(wrs, 6) <> "" Cells(wrs, 4) = "ble ble ble" wrs = wrs + 1 Loop[/syntax]
Nie zadziałało. Odzyskałem wcześniejszą wersję pliku, to samo. Na środku komórki pusta lista rozwijalna.
Myślę, że najlepsze wyniki czy nie od końca, ale od początku [syntax=vb]Sub Wstawianie_wierszy() Dim i As Long, r As Long, c As Long Application.ScreenUpdating = False i = 2 r = i While Cells(i, 11) <> Empty If Cells(i, 11) <> Cells(i + 1, 11) Then Rows(i + 1).Insert For c = 5 To 7 Cells(i + 1, c + 3) = Application.WorksheetFunction.Sum(Range(...
Bardzo dobrze podejrzewasz - sprawdź ile stron masz otwartych w arkuszu. Śmiem twierdzić że masz dwie strony, druga pusta.
Poproś kogoś innego.
Musiałem dodać fragmenty kodu odpowiedzialne za zróżnicowaną numerację kopiowanych przycisków, a następnie identyfikację przycisku "Clear", który został użyty. Wszystkie przyciski "Copy" działają identycznie - kopiują zawsze pierwszą tablicę na pierwsze wolne miejsce. Możesz tej pierwszej tablicy nie wypełniać, potraktować ją jako szablon, unikniesz...
Można, ale w komórce A1 musi być jakakolwiek zawartość (wystarczy pusty tekst, ale komórka nie może być pusta).
Chcesz wstawić formułę wyszukaj w kolumnę G w zależności od danych w kol A? [syntax=vb]ost = Cells(Rows.Count, 7).End(xlUp).Row + 1 ost2 = Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row Range("G" & ost2 & ":G" & ost).FormulaR1C1 = "=VLOOKUP(RC[-6],'Previous week'!C[-6]:C,7,0)"[/syntax]
Nie bardzo zrozumiałem - chcesz wpisać "tekst" jak komórka jest pusta, wtedy już nie będzie pusta. Takie działanie nie ma sensu. Ale mógłbyś to zrobić w innej komórce, czyli: (przykładowo) Jeśli komórka A1 jest pusta, wpisz w B1 "tekst", inaczej wpisz wartość A1 1: w komórce B1 formuła =JEŻELI(A1=0;"tekst";A1) 2: W komórce A1, wartość 0, pusta lub inna
Nie trzeba całego pliku. Pokaż na zrzucie co masz (w pasku formuły), jak i w komórce, która zawiera nazwę arkusza, jak i komórkę, która jest pusta.
Jeśli dobrze zrozumiałem że trzeba, następnie zdecydowanie tak tylko za co został w A następnie formuła, może tylko numeracji?
Wypróbuj w "główny" takie makro [syntax=vb]Sub makro() ostw = Range("C65536").End(xlUp).Row Range(Cells(ostw - 2, 1), Cells(ostw, 11)).Copy Cells(ostw + 1, 1) End Sub[/syntax]Formuły powinny "ułożyć się" wg kolejności wierszy. Nie wiem tylko skąd pobierać nazwisko klienta...
w jaki sposob mozna przeprogramowac makro, tak aby dla niewypelnionych komorek wynik wynosil 0 i nie nastepowalo zatrzymywanie makra? Może tak: [syntax=vbscript]Sub test() Dim lRow&, i&, frm lRow = Cells(Rows.count, "A").End(xlUp).Row Application.ScreenUpdating = False For i = 2 To lRow If Cells(i, "A") = "" Then frm = 0 Else frm = "=" &...
Prototyp. Chcemy aby, po wpisaniu danych w dowolną komórkę pustego skoroszytu, excel sprawdził, czy w skoroszycie pierwszym To nie jest dobry pomysł, żeby za każdą zmianą w jakiejkolwiek komórce przeszukiwać arkusz z pliku z danymi. No chyba, że plik otworzymy przy otwieraniu pliku głównego.
Jeśli jednocześnie to For ark = 1 To 2 With Sheets(ark) For i = .Cells(65536, "a").End(xlUp).Row To 2 Step -1 If .Cells(i, "a").Value = "" Then .Rows(i).Delete shift:=xlUp End If Next End With Next Jeśli uruchamiasz w pierwszym a usuwać ma w drugim to With Sheets(2) For...
Trzeba znać nazwę arkusza. Nabela odpowiada rzeczywiste Zdjęcia w #1 ?
Witaj Formuła jak najbardziej ok. Tylko trzeba było ją troszkę inaczej wkleić. A tak na marginesie - też się pomyliłeś ze zliczaniem. Pole "pozostałe" musi być puste żeby to poprawnie zliczało Pozdrawiam
Witam, klikasz prawym na wybranej osi, wybierasz formatuj osie, wyskoczy okienko wybierasz zakładkę skala i dowolnie określasz zakres jaki obejmować ma wykres. Tak samo dla drugiej osi.
Dzień dobry, Jest taka możliwość, tylko zakresowi komórek tworzących listę trzeba nadać nazwę np. lista i przy definiowaniu źródła trzeba użyć tej nazwy: =lista (ważne, żeby było = na początku). Zakres musi zawierać pustą komórkę, a pole "ignoruj puste" musi być zaznaczone. Powodzenia!
Witaj Jeśli te wykresy muszą być wykonane automatycznie, wtedy ta tabela nie jest w systemie. Część kwestii ma opcje tak lub nie. W innej części tak, nie, lub Brak odpowiedzi jest częścią pytania. Ponadto między tytułem a opcji jest lub nie jest pusty wiersz.
Cześć, Bardzo pomocne, Potrzebuje jeszcze tylko usunąć puste komórki, tzn. nie są one puste ponieważ zawierają z funkcji jeżeli wartość "". Można wstawić jakąkolwiek i usunąć przez znajdź i zaznacz. Jednak z powodu ogromnej ilości danych trwa to na prawdę bardzo długo. Czy znacie jakiś szybszy sposób na usunięcie tych komórek, które wyglądają na puste?
Mam 3 serie danych. Robię wykres kolumnowy i w legendzie jest informacje seria 1 seria2 seria 3. Jak zrobić ten wykres by legenda nie zawierała informacji o seriach? Była pusta. Excel 2010
Przesyłam w załączeniu plik. Dane na czerwono powinny zostać skopiowane lub nawet wycięte i skopiowane z kolumny A do C i tak do końca wiersza. Oczywiście trzeba pamiętać o tym, że niektóre wiersze są całkowicie puste.
Dziękuję Ci (at)gps79, ale skorzystałem z formuły Kolegi (at)prot, bo uwzględnił zarówno S1K jak i S2K i analogicznie W1K i W2K. Mam do Ciebie (at)prot jeszcze jedną prośbę, czy można w formule uwzględnić, aby nie miały znaczenia wielkości liter, bo jak w formule jest S1K, a w treści komórki H9 jest np. s1K, S1k lub s1k, to już formuła nie odejmuje...
Dzień dobry, Można i bez kolumny pomocniczej, tylko wtedy zostaną np. puste pola w miejscach danych, które się powtarzają.
to akurat chyba ogarne najwiekszy problem mam z tym zeby pobierało tylko niepuste komórki i ustawiało je kolo siebie jak widzisz w kazdym wierszu jest 8 komórek w których scoś jest napisane i 2 które są puste...
Może być coś takiego wklej to ThisWorkbook [syntax=vbscript]Private Sub Workbook_BeforePrint(Cancel As Boolean) If Range("B6") = "" Then MsgBox "Blokada wypełnij B6" Cancel = True Else Cancel = False End If End Sub[/syntax]
Witam. Wszystko działa jak trzeba, jednak pojawił się mały problem. Otóż kiedy komórka z datą jest pusta excel odczytuje ją jako styczeń, co zaburza faktyczną sumę ze stycznia. Jest na to jakaś rada? Z góry dziękuję.
Nie jest całkowicie skrot, reprezentuje nazwę obiektu w skoroszycie, Np for each bbb in ActiveWorkbook.Sheets 'colection sheet in workbook bbb .Cells(1,1)="Witaj" next
Witam Mam zrobiony druk umowy w excelu, czy da się zrobić blokadę wydruku jeżeli któreś pole nie zostało wypełnione? http://obrazki.elektroda.pl/2326444300_1...
Niestety - pole z poprzednimi wersjami puste :(
:arrow: makary1 Nie dość że dajesz niedziałające badziewie (z błędami) bez żadnej instrukcji, to jeszcze żądasz "zapłaty" za stworzony plik. :cry: Nieładnie. :cry: Zanim coś dodasz przetestuj czy u ciebie to działa. Tworzysz okno filtra Kol A Filter, a w kodzie piszesz Kol B Filter Zaznaczasz (Range) jedną kolumnę a piszesz Field:=2 Wprowadzasz nazwę...
ActiveSheet.Name = "." - Trudno wymyślić nazwę? [syntax=vb] Worksheets("Dane - zestawienie").Activate ComboBox1.RowSource = "D6:D15" ComboBox2.RowSource = "D1:D5" ComboBox3.RowSource = "D1:D5" ComboBox4.RowSource = "A28:A52" [/syntax] - Wszystkie zakresy puste
Mam podobny dylemat :-) Jak znajdę info na ten temat to napiszę 🙂
Dobry wieczór, Można przeprowadzić konsolidację, z tym że etykiety kolumn muszą być różne. Konsolidację przeprowadzamy zaznaczając etykiety w lewej kolumnie i górnym wierszu. W wyniku otrzymujemy tabelę zawierającą wszystkie daty i puste pola. Teraz należy zastosować filtr (zwykły lub zaawansowany), żeby ukryć lub usunąć wiersze z pustymi polami. Pozdrowienia.
Nie. Zwróć uwagę na styczeń 2011 i styczeń 2012. Liczba dni wolnych się nie zmienia, no chyba, że "oddajesz" wolne za święto w niedzielę. Nie przeglądałem innych miesięcy, ale skoro formuła puszcza w styczniu, to zapewne w innych też puści.
Jedno z trzech: 1. Nie odpalasz podanego kodu; 2. Nie masz wpisanego "auto" w kolumnie A zaś " auto" bądź "auto " lub coś w ten deseń; 3. Wpisujesz to auto po pustej komórce w kolumnie A
w przykładzie zeszyt3 [syntax=vb]Sub Wstawianie_wierszy() Dim i As Long, OstWrs As Long OstWrs = Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row 'ile wierszy Application.ScreenUpdating = False For i = OstWrs To 2 Step -1 If Cells(i, 1) <> Cells(i - 1, 1) Then Rows(i).Insert Next i Application.ScreenUpdating = True End Sub[/syntax] A tu kod z nazwą - ale nie...
Dzień dobry, Nie wiem czy o to Panu chodziło, ale rozwiązanie wydaje się dość proste. Po zastosowaniu formuł jak w przykładzie puste wiersze można zamaskować filtrem (tak chyba najprościej).
Witaj. A nie byłoby prościej umieścić dane w komórkach A2 - A8, w komórce A10 szukane słowo a w powiedzmy w A12 taką formułkę : JEŻELI(BD.ILE.REKORDÓW(A1:A8;0;A9:A10)=0... Komórki A1 i A9 pozostawiając puste.
Dodatkowe pytanie: w przypadku gdy nie wszystkie grupy liczb są uzupełnione (np. jedna grupa liczb jest pusta) to wtedy w wyniku końcowym otrzymuję błąd (dzielenie przez 0). Co jeszcze dopisać, żeby tego błędu nie było? Żeby funkcja działała też w przypadku gdy nie wszystkie grupy liczb (kolumny) są wypełnione (np. jedna kolumna pusta).
no właśnie oto mi chodzi jeśli się źle wyraziłem to sorry jak możesz to pomóż Dodano po 2 właśnie oto mi chodzi jak te zakres komórek jest pusty to i total jest pusty
Na tą chwilę nie bardzo wiem, jak to poprawić. A przecież specjalnie Ci podpowiadałem :D możesz łatwo uchwycić obszar do aktualnego czyszczenia :arrow: jako obiekt Selection :D tzn. trzeba to zrobić raczej tak :spoko: [syntax=vbscript]Sub dodaj() Dim ile_w As Long Dim kom As Range Application.ScreenUpdating = False With ThisWorkbook.Sheets(ar_kusz)...
Nie wiem dlaczego mój Excel komórki puste widział jako nie puste. Dopiero kiedy je ponownie wyczyściłam, funkcja pięknie zadziałała. Dziękuję!!!!! Dodano po 2 Oczywiście wypróbuję, bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem :)
Witam. W komórce A1 mam mieć funkcje exela. W kolumnach od B1 do M1 może być słowo "praca". Jak powinna wyglądać funkcja w komórce A1 jeśli w którejś innej się słowo "praca" pojawi, a jak nie ma słowa "praca", komórka A1 jest pusta.
Witaj Czy byłbyś w stanie pomóc mi usunąć ten problem?? Jak wybierze się dowolny miesiąc z 2014 r., następnie daną osobę i wciśnie się uruchom to wówczas dni pracujące prawidłowo się wypełniają 8. Jednak jak się wybierze dowolny miesiąc z roku 2015 albo 2016 albo 2017 wówczas wszystko się rozjeżdża - dni wolne wypełniają się 8 zaś dni pracujące są puste.
Makro czy funkcja w tym przypadku to żaden problem. Kłopotem jest to czy to co przedstawiłeś jest "prawdą". Czyli czy nie ma innych danych w arkuszu oprócz tej tabeli - tak jak to przedstawiłeś (bez nagłówków i innych danych w innych komórkach - inne komórki "czyste")? (A może zawsze tabela "ściągana" ma te same "namiary komórkowe"? ) Czy może jednak...
Napisz dokładnie o co chodzi. Jaką treść skoro zatrzymuje się na pierwszej pustej komórce?
Nie ma widocznego wykresu w formularzu. Jest puste okno image1.
Witam! Mam problem z Excelem. Totalnie nie wiem jak ułożyć formułę i wszelkie poradniki brzmią dla mnie jak czarna magia. Mianowicie w pierwszej kolumnie podaje końcówki minutowe odjazdu. Chcę by w wybranych przeze mnie kolejnych kolumnach istniała formuła, którą stworzyłem, ale jednocześnie miała dodatkowy warunek, że jeśli liczba jest równa lub większa...
Zrób taką formułę, która sprawdzi ci czy w pierwszej kolumnie jest liczba całkowita, jeśli tak to skopiuje dane z kolumn X,Y1 i Y2 do nowego arkusza lub nawet w następne puste kolumny. A dalej to już sobie poradzisz.
A może spróbuj formatowaniem warunkowym? Jeżeli dotyczy to na przykład kolumny czy wiersza, ustaw warunek aby kolorowało wszystkie puste komórki
A nie możesz dać warunku, że zmienia zawartość pola (z datą) jeżeli to pole jest puste?
Tak jak kolega powyżej pisał - wystarczy zrobić tabelę przestawną. Jeśli chodzi Ci dokładnie o taki układ jaki zamieściłaś, to tabela musi być odpowiednio sformatowana. Dodatkowo zastosowana jest opcja powtarzania elementów - ale pamiętaj, jest ona dostępna dopiero od wersji 2010. Przy okazji wprowadziłem dynamiczną definicję zakresu danych. Przy odświeżaniu...
Na szybko to ten kod:[syntax=vbscript]Sub WstawDate() Dim daty As String Dim tbl daty = Application.InputBox("Wstaw zakres dat", "Tylko daty", Type:=2) tbl = Split(daty, "-") [b8].Value = tbl(0) [b9].Value = tbl(1) End Sub[/syntax] Jednak małe uwagi: - brak obsługi błędów czy dobrze wpisano datę, w odpowiednim formacie - czy nie zostawiono pustego pola
Dzięki serdeczne, ale jak zrobić aby dodawał cały wiersz?? a nie tylko w kolumnie nr 1?? Dodano po 8 i drugie pytanie, jeżeli ustawie od 1 to 9999 jak zrobić aby zakończyło sprawdzanie, jeżeli komórka jest pusta??
no ok a jak będzie np. 1 1 puste 2 3 4 4 5 puste 6 ???
Dla daty w formacie (rok-miesiąc-dzień): 2010-12-24 wpisanej załóżmy w komórkę B2, formuła miałaby następującą składnię Jeżeli(test logiczny;polecenie gdy wynik pozytywny;polecenie gdy wynik negatywny): =Jeżeli(Dzień(B2)=24;A1-B1;?... Za ? wpisujesz co chcesz żeby wykonał gdy dzień nie jest równy 24, lub zostawiasz puste.
Myślałem że jasno napisałem, ale widocznie mnie nie zrozumiałeś. Już mówie dokładniej o co chodzi. W polu B1 powinno zaświecic żółte pole i wyświetlic napis TERAZ w przedziale od 5 wstecz od dziś i 5 dni do przodu, czyli razem 11dni - łącznie z dzisiejszym dniem. W pozostałych dniach komórka powinna pozosta bez podświetlenia i pusta.
Może dołącz jakiś przykładowy XLS, bo tak patrzę na to i nie kumam czemu 22 to pusta komórka?
To cała pętla? Brakuje Loop a instrukcja Exit Do powoduje opuszczenie pętli już w pierwszym przebiegu... Przy takim zapisie a = a + 2 porównujesz co drugą parę. Chyba, że tak właśnie ma być...
Sądzę, że chodzi o ten warunek: If Cells(i, "B").Value = "" Then Jak daję If Cells(i, "B").Value = "10" Then to dla wiersza o tej wartości w komórce działa (może użyj .text ?) Po drugie nagrane makra z regóły trzeba uprościć wywalacąc .select (bo po co zaznaczać?) W tm przypadku : Rows(i).EntireRow.Hidden = True
JRV, zapewne szybsze, ale biorąc pod uwagę, że jest to tylko kilka kolumn, to 'się da'.;) 2. wstawienie daty w pierszym wolnym wierszu kolumny A 3. zaznaczenie tego wiersza w ktorym zostala wstawiona data i zamiana funkcji na wartości Jest tutaj błąd logiczny. Wiersz, w którym zostanie wstawiona data, jest nowym wierszem, a zatem wszystkie kolumny 'w...
zastosowanie zapisu np. =JEŻELI(B1="";"";JEŻELI(D1="";"";SUMA(B1... nie pomaga. A powinno. Spróbuj =JEŻELI(LUB(B1=0;D1=0);"... Ostatnia wartość: Jeśli kolumna nie ma dziur (każdy wiersz jest wypełniony), to zlicz niepuste i podstaw jako argument funkcji ADR.POŚR. =ADR.POŚR("A"&ILE.NIEPUSTY...
Jeśli nie masz zer dziesiętnych, to wystarczy: menu lokalne - Formatuj komórki - Liczby - Kod Formatu - wstaw # (krzyżyk). Wówczas jeśli w obliczeniach pojawi się "0" to nie wyświetli się. Wystarczy takie rozwiązanie dla komórek w kolumnie C. A dla kolumny F =JEŻELI(B8*C8*D8/1000000>0;B8*C8*D8/1000...
U mnie bez kolumn pomocniczych, za to z nazwami (żeby łatwiej można ogarnąć formułę). Dane - to zakres danych źródłowych, numkol, numwie, numer - formuły pomocnicze, formuła kolnr zawiera adres początku zakresu wynikowego w formie adresu mieszanego, w tym przypadku [syntax=text]F$2:F2[/syntax]Formuła finalna w arkuszu jest formułą zwykłą, którą można...
Jeśli można z kolumną pomocniczą, to patrz załącznik.
Użyj funkcji Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range) End Sub Gdzie target to komórka którą zmieniłeś Napisz loopa który sprawdzi czy cały wiersz jest wypełniony i skopiuj go do opis faktury w kolejne nie puste miejsce
Witam posiadam taki problem. Chciałbym aby po przeciągnięciu program sam mi uzupełnił tekst. Przykład: 0000/AF/adas/123/as 0001/AF/adas/123/as 0002/AF/adas/123/as Etc. Aż do 9999/AF/adas/123/as Lub więcej. Chodzi o to aby tylko zmieniały się pierwsze 4 znaki a reszta została bez zmian. Po przeciągnięciu A1 w dół pierwsze cztery znaki mają rosnąć.Komórki...
Spoko, mogło by wyglądać tak: Sub Makro1() Dim temp As Variant Dim wiersz As Long wiersz = 1 Do While Cells(wiersz, 8) <> "" If Cells(wiersz, 8).Value = 0 Then Cells(wiersz, 10).Cut Destination:=Cells(wiersz, 15) wiersz = wiersz + 1 Loop End Sub Dodano po 2 jaszcze taka uwaga makro działa poprawnie do pierwszej pustej komórki w kolumnie przeszukiwanej
To napisz =JEŻELI(A1=B1;JEŻELI(A1="";0;JEŻELI(B1="...
Podstaw zero, jeśli wartość <> liczba. If Not IsNumeric(ComboBox1.Value) Then ComboBox1.Value = 0 a = 4 + ComboBox1.Value p.s. =PODSTAW(temat;"pomóżcie";...
excel puste excel sortować puste excel puste komórki
różnicowy lm324 instrukcja seata altea orion dioda
samsung wf60f4efw2w samsung wf60f4efw2w
Opel Astra - Problemy z rozruchem ciepłego silnika Wolna elekcja w XVII wieku a kryzys Rzeczpospolitej