zaraz gdy zgaśnie pale go bez problemu jak ściągnę filtr to widzę jak pyli wtrysk a w momencie gdy gaśnie wtrysk nie działa czyli coś ze sterowaniem myśle
Wtryski pylą świece grzeją cisnienie na szynie na rozruchu ok 220bar,. rozrząd sprawdzony ciśnienie sprężania też. Było tak że kopcił i kolo pojechał na diagnostyke i podczas przegazówki zgasł i nie zapalił . CZujnik na wale zamachowym podaje impulsy .
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
Więc co sie psuje w tych wtryskach czy widac gołym okiem różnice w pyleniu, czy na cos innego zwracac uwage Można to sprawdzić w łatwy sposób, każda "stodoła" do wtrysków się nada. Robercie, jak chcesz to mi je podeślij do sprawdzenia (reszta na PW).
Jak miałem podpiętą wtyczkę to nic nie pyliło. Dla pewności wtrysk dam do sprawdzenia.
Witam wszystkich. Problem jak w opisie. Urwał się rozrząd, wymieniona kpl głowica. Poskładane, komputerem włączona procedura odpowietrzania, dodatkowo odpięte wtryski aby nabił ciśnienia, poskładane - nie odpala. Ciśnienie na listwie +/-280 bar przy kręceniu rozrusznikiem synchronizacja jest, błędów brak, na plaku chodzi. Wyciągnąłem wtryski. Podpięte...
Jeżeli wtryski pylą i jest iskra to ma palić albo chociaż pieprznąć tu i ówdzie. Coś kręcisz.
Mogą być też włożone za grube podkładki pod wtryski w gniezdzie w głowicy. Podobno zdazaja sie też źle wykonane same gniazda w głowicy i wtrysk pyli nie tu gdzie trzeba.
Bo to ogolnie kolegi auto i podobno pol roku temu byl u jakiegos mechanika ktory stwierdzil ze pompa pyli i pompa i wtryski byly w regeneracji.
Mam pytanie jakie jest ciśnienie otwarcia wtrysku dla 1,8D i 1,8TD. Po zmianie końcówek koles je ustawiał ale leją a nie pylą.
Kolego sprawa prosta, czy wtryski pylą? Czy immobilizer przełożony? Czy pompa paliwa pracuje?
Nie ma opcji montażu tłoków od dołu ;) głowica do góry i zobacz jak wyglądają tłoki bo jeśli wtryski nie pyliły to może masz dziurę wypaloną właśnie przez wtrysk. zrób zdjęcia jeśli możesz .
Jeśli jest tak jak napisałeś tzn. wtryski pylą i na samostarcie silnik pracuje , to teoretycznie powinien zagadać .Ps też mam Cdif2 ,
A co było powodem, że nie pali na wszystkie cylindry. W tym samochodzie, przy zdjętej głowicy wszystkie wtryski pyliły i iskra jest też na wszystkich cylindrach. Do tego gościa mogę zadzwonic w tej sprawie?
z tego co pamiętam wtrysk będzie pylił na 3 kierunki robiąc (trójkąt)
Na zimnym bardziej kopci, na ciepłym trochę mniej. Tuleje były przeglądane, niby nic nie było widać, ale podpiąłem wyciągnięty wtrysk z tego cylindra i pyli, ok. Także na pewno coś będzie z kompresją.
Otórz już podpowiadam, głowica matiza na otwory dolotowe przygotowane pod wtryski a tico ich nie ma i wtryski pylą w kawałek aluminium głowicy a nie na zawory dolotowe.
Cewki zakładałem drugie. Wtryski pylą ładnie . A ten przepływomierz co jest na listwie wtryskowej to przez niego powinno isć paliwo czy nie ? Bo jak odpalę samochód i zdejmę wężyk to cieknie paliwo .
Mieliśmy taki przypadek że wtryski pyliły nawet bez podłączenia kostki w mitsubishi carisma 1,9dci . I też podobno były nowe ale rok temu ;) wtryski daj do sprawdzenia ale ludziom którzy mają do tego maszyny i pojęcie . Wtryski były w regeneracji i teraz samochód lata bez problemu brak dymienia na biało oraz równa praca .
Wtryski maja pylić i grać jak klapę wychylisz ręką na włączonej pompie takie piiiiiiiii . Może być padnięty regulator termiczny. I wywal/wymień małe sitko śrubie na wlocie paliwa do rozdzielacza. wtryski po załączeniu pompy niektóre pylą inne sikają po zaniku ciśnienia niektóre się zamykają a nie które leją jeszcze. dramat
nieszczelność pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a wtryskiem w miejscu miedzianej podkładki. To raczej paliwo wydostaje się na zewnątrz i całe gniazdo jest mokre - dobrze to i szybko widać bo kompresja wypycha razem ze spalinami i robi się nagar. Poza tym te podkładki wymienia się przy każdym wyciągnięciu wtrysku na nowe. Czy mogę na próbę wtryskiwaczy...
Serio sądzisz że ciśnienie w cylindrze nie przepchnie przez pęknięcie do układu chłodzenia niespalonego paliwa? Żeby było jasne nie znam tego silnika i jego kruczków, opieram się ogólnie na dieslach. A skąd w cylindrze niespalone paliwo w fazie ciekłej?Musiało by nie być ciśnienia i wtrysk sobie pylić od tak.A jak nie ma ciśnienia to jak na siłę go...
A wykręć listwę z wtryskami i niech Ci ktoś zakręci rozrusznikiem, a Ty sobie popatrz, czy wtryski pylą... Najprawdopodobniej nic z nich nie poleci, bo jak pisałem w pierwszej podpowiedzi - brak kluczowania.
Wtrysk ladnie pyli bo już sprawdzałem. A może wina sondy lambda bo bład jest 45 lub komputera??
Wyciągnij wtrysk i zobacz czy pyli.
sprawdzałeś te wtryski na maszynie czy pylą
Wtryski wyjmij i niech ktoś ci pokręci a ty trzymaj listwę i patrz jak pylą, sprawdź impulsy na wszystkich wtryskach, sprawdź iskrę czy nie jest za słaba.
Autor tematu niech sprawdzi na maszynie czy wtryski pylą , czy otwierają się przy cisnieniu nominalnym. Cisnienie pompy wstępnej ile ma. Przy 4 tys obrotow powinno byc ponad 7 bar tak nawet do 12.oczywiscie na pompoe vp nie dodalem. Na PD pompe wstępna w zbiorniku albo w wakumce.
Kolego wyciąg wtryski , i zobacz czy pylą czy leją. Da się je podpiąc . Wtryski są ok były wymieniane końcówki gdy była regenerowana pompa, potem sam sprawdzałem i są ok ładnie pylą ustawione na 130 tak jak powinny.
Za mało wachy dostaje wyjmij wtryski zobacz jak pylą tylko uważaj na łamliwe przewody zasilające.
Tzn że wtryskiwacz cały czas wtryskuje paliwo nawet w suwie wydechu ? Uprzedzę Twoje pytanie - tak, tak to działa. Wtrysk pyli przed zawór ssący, dlatego może robić to cały czas. Jak ktoś rozbierał rozdzielacz paliwa to na 90% nadaje się na złom.
Ostatnio miałem przypadek że padł regulator ciśnienia i modul zapłonowy RAZEM. Raz tracił ciśnienie, raz odcinało iskre.. Ale wtrysk łatwo sprawdzic , zagniatając kombinerkami przelew. A moduł to wiadomo , iskra, a w tym czasie wtrysk pyli.
ale paliwo przez prowadnice by było? idę sprawdzić jeszcze wtryski jak pylą może ten wtrysk chodzi itp ale leje? z tąd to paliwo które z nadmiaru tamtedy wypycha ? Dodano po 53 i sprawa ma się tak wyciągnąłem listwę wtryskową aby sprawdzić jak wtrysk podaje paliwo wyglądało następująco: po przekręceniu na zapłon 4ty wtrysk (podpinane kilka) cały czas...
Witam, mam problem z odpaleniem mojego tz4, ktorego zakupiłem 2 miesiace temu, dodam (traktorek ten w trakcie zakupu i po zakupie odpalał ). Sprawa wyglada nastepująco, wymieniłem dysze wtryskiwacza, która w obecnej chwili pyli dobrą mgiełkę, wynika z tego ze pompa paliwa jest ok poniewaz wtrysk został ustawiony na 140 bar. Okazało sie tez, ze musze...
Drugi mechanik potwierdził wtryski ze słabo pylą i warto wyczyścić cały układ paliwowy. Też powiedział że w baku nie mam pompki czyli serwis od wtrysków policzył sobie 160zł za zajrzenie do baku i sprawdzenie pompki :)
Witam, Posiadam ciągnik rolniczy, który ciężko zapala. Po zdemontowaniu głowicy zauważyłem że wtryski pylą na ścianki głowicy (wtryskiwacz zamontowany lekko pod kątem i rozpylone paliwo z jednego wtrysku trafia na ściankę głowicy - nagar na ściance) prawdopodobnie zamontowane są niewłaściwe końcówki chociaż mechanik twierdzi że tak się zdarza i to normalne...
Podaj konkretnie jakie masz ciśnienie paliwa. Może wtrysk słabo pyli. Objawy pasujące do braku paliwa, ciśnienia. Manometr w rękę i pomiar ciśnienia paliwa. Powinno być 3bary.
Lejące wtryski dają czarny dym jak z kominów Batorego. -- Nie koniecznie A zamiast iść do pąpiarza wytarczy wkręcić wtryski odwrócone. Tylko przewody, i pokręcić rozrusznikiem. Widać czy pylą mgłą, czy leją jak z sikawki. Lejące wtryski zawsze dają niebieski dym .Szczegulnie na wolnych obrotach. Na gorącym silniku już nieco mniej.
Mechanik zrobił rozrząd po raz ostatni po swojemu, działa... Trochę czasami pokuleje, jałowy 700 rpm - trochę mało... jutro test na drodze i może się komputer dostroi... Wtryski pylą ładnie (jeden odrobinę węziej rozpyla)... Chyba gdzieś na kolektorze wylotowym coś jeszcze cyka... Pali od tyku, pompa i cała reszta od razu załącza po przekręceniu kluczyka...
A te kółko w końcu zobaczysz? Bo tak dziwnie piszesz - "sonda ładnie oscyluje" - przy za wysokim mapie, pyrkaniu w wydech i śmierdzeniu spalin benzyną to chyba masz zwidy z nią. A za te "wtryski ładnie pylą" to wiesz. To nie diesel. Nawet gdyby brzydko pyliły, samochód by chodził. W zamulonym bliźniaku NFU wystarczyło czujnik MAP w kolektorze wymienić...
Soorki że sie wtrące ale serwis autoryzowany to by ci najchętniej wymienili samochód a nie naprawili trudną usterkę. Pytanie 1 i zasadnicze czy wtryski wyciągniete widocznie pylą ON? Jeśli nie wiesz to nikt nie pomoże ci bo i jak|?
Silnik łapie na dwa gary czy puka na jednym? mogłeś to wywnioskować po kolektorze wydechowym. Najlepiej odpal bez kolektora i patrz który garczek tak dymi. Wykręcić ten wtrysk, wkrec go na przewód cisnieniowy i kręci rozrusznikiem- zobaczysz czy padnie pyli. Biały dym to nie spalony olej napędowy wymieszany z powietrzem. Ja stawiam na kompresje, zaplon....
Chwila chwila dałeś dwa pierścienie do jednego rowka? PS Nexia jak dawno nie jeździła na benzynie to zbadania ciśnienie paliwa i jak to jest mono wtrysk to można zobaczyć czy paliwo leje się na przepustnicę czy ładnie pyli wtryskiwacz.
Witam, Panowie, minęly 2 lata i w dalszym ciągu mecze się z odpalaniem,pale z gazu w trybie awaryjnym. Papa pozostawiona nawet na noc ma odpowiednie ciśnienie do rana, czujnik temp. Wtrysków sprawdzony. Wtryski odkręcane, pylą. P.S. Przepraszam za błędy pisałem z telefonu
Witam. Jestem posiadaczem tz4k14, miałem problem z odpaleniem silnika, jednak w końcu odpalił, chodziło wszystko ok, hulało jak trzeba, do czasu pęknięcia szpilki cylindra. Wszystko zrobione, szpilki wymienione, tłok nowy jak i pierścienie rzecz jasna (stary miał okropne wżery), cylinder bez rys. Ale palenie zdechło, nie robione było nic z wtryskiem...
Gimak-oczywiście masz rację natomiast to już przerobiłem z gazem wsio oki. Czujnik temperatury nowy,napięcie na cewce w granicach 0,5 na wolnych.Niestety przejścia nie mam i nie zapala na zimnym.Obstawiam wtryski tylko jak je sprawdzić? Niestety wtryski oki pylą ładnie.Więc co jest źle?
Wykręć wtryski , podepnij do pompy i zobacz jak pylą.
Witam mam mały problem z moim Kadetem, który się zaczął od padniętych wtryskiwaczy. Dałem je na sprawdzenie i jak się okazało nie myliłem się wtryski lały, więc kupiłem nowe końcówki fachowiec wyregulował wtryskiwacze założyłem i zadowolony że autko będzie jeździć odpalam a tu nic. Proszę o pomoc. Świece w porządku, filtr paliwa ok rozrząd ok, wtryski...
Chyba jednak coś z kątem wtrysku. Tam w kole zamachowym masz dwa otwory do ustawiania wtrysku. ak były ustawiane i sprawdzane pyliły elegancko Czy rozpylacze odpowiednie do tego silnika? Czy uruchamianie z odprężnikiem ? Rozumiem, że jak przystało na C328 nie występują podgrzewacze powietrza?
Wykonałem próbę olejowa na zimnym silniku to ciśnienie wynosiło 30, 27, 31, 33 a na ciepłym było 28, 30, 33, 31. jest bardzo duża rozbierzność ciśnień. wtryski były sprawdzane i dobrze pylą, jedynie nie mam jak ustawić kąt wtrysku. ogólnie silnik w miarę pali ale z tego co pamiętam to w ubiegłej zimie przy -10 st. miał poważne problemy.
21 PLN albo była promocja albo przyszły z chin lub Indii. Tak czy siak test z wtryskami poza głowicą i będziesz widział jak pyli/czy lecą krople? Jak tak wymiana na coś Europejskiego i ponowny test.
W mpi nie ma wymiennego filtra paliwa Zmienił bym paliwo w baku na czyste pojeździł trochę jak nie będzie poprawy to patrzeć czy wtryski ładnie pylą I czy sonda chodzi Jeżeli nie rysuje wykresu to silnik własnie na wolnych będzie falował podrzucał gwałtownie obroty i odczujesz spadek mocy na benzynie Przerobiłem na własnym prywatnym 1,1 mpi U mnie przepustnica...
Jak zły to znaczy jak? Stuka, puka, charcze? To znaczy, że źle złożony rozrząd i nie masz synchronizacji. Druga rzecz, wyciąg wtrysk i zobacz czy cokolwiek pyli.
Witam. Problem polega na tym, ze w momencie odpalania na benzynie poldka odpala ale musze caly czas "pompowac" pedal gazu bo inaczej zdycha. Bez roznicy czy jest cieply czy zimny. Wtrysk pyli, paliwo dochodzi, nie wiem tylko jakie cisnienie stwarza pompa paliwa, ale jak zdjalem przewod zasilajacy to ladny strumien leci wiec wydaje mi sie ze jest ok....
Niby nic ale w domowych warunkach w ten sposób można sprawdzić czy wszystkie wtryski pylą (nie są zatkane, "odzywają się" itd.), co prawda więcej powie specjalista od pomp wtryskowych podłączając je na stole, ale tym prostym sposobem można też coś wywnioskować. Mocujemy je normalnie na szynie CR z tym że odwracamy je do góry podłączając przelewy i kostki...
Ja nie twierdzę że jest to problem wtrysków, ale zapłaciłeś za coś, co nie zostało do końca dobrze zrobione, kody ima są ważne, a twoje ECU samo ich na pewno nie sczytało, twoje ECU ma porostu zapisane stare kody ima. Jeśli chodzi o te kody to ja jak je wpiszę to widzę dosyć sporą różnicę niż jak ich nie wpiszę. Dodano po 58 Test na przelewach na zregenerowanych...
Nie chciałbym tu zbyt wiele filozofować ale wnioski nasuwają się same. SPI działa na niższym ciśnieniu, ma podobny czas wtrysku a zasila 4 cylindry. Wystarczy popatrzeć jak pyli SPI a jak MPI i wszystko będzie jasne.
To panewki na 100 % układ paliwowy mam wzorcowy pompa po regeneracji, wtryski nowe, sprawdzone, pylą ok ciągnik się nie zapowietrza wiem o czym piszesz ,ale to nie to. Powiem tak, panewki było słychać od dawna, ale teraz jest o wiele więcej słyszalne. Ale czasem to te tłuczenie ustaje, tak że silnik chodzi jak w zegarku. Ciśnienie oleju jest raczej...
Witam panowie: - immo off robi się w eepromie w ecu to zrobiłem, ale jestem zwolennikiem jeśli to tam jest niech będzie. - tu niema body z tego co wiem tylko immo zapisane jest w takiej malej puszce połączonej canem z ecu . -Możliwe ze sprzedający dośle mi oryginalny moduł imo od kluczyka jaki mam w aucie, lecz to nie załatwia problemu gaśnięcia przy...
Witam. Miałem to samo tylko w C-330,falowanie wolnych obrotów to tylko regulator obrotów,to że wymienili sekcje to jeszcze nie wszystko,czy wszystkie są z jednej serii (grupy)? nie pamiętam dokładnie,ale możesz to sam sprawdzić,czy w tej pompie sązaworki zwrotne tj.wkorpus pompy są wkręcone 4-ry króćce do których dokręca się przewody od wtrysków, pod...
Witam! Opiszę tak w skrócie... W moim c330m nic nie było remontowane od nowości... Wcześniej palił bez problemu, ale było słychać taki dziwny suchy głośny stukot na 1 garze... Gość mówił, że to wtrysk wymienił końcówkę... Ale dalej tak samo... Aż do dzisiaj... Na akumulatorze jak odpalał ? Świece pod grzane i kręcę gaz na full i chce od palić wali dym...
Witam.Posiadam case cx80. Moc 80km rok 2000 silnik 4perkins z turbo. Traktor na zimnym silniku bardzo powoli się wkręca na obroty. Na ciepłym jest trochę lepiej ale nie wiele. Generalnie to poczciwa C 360 ma więcej mocy niż on. Teraz wymienie co było robione, sprawdzone: -pompa wtryskowa po regeneracji -wtryski idealnie pylą -kompresja 25-26bar -turbo...
W testerze zostawiłem ON na 2 tygodnie i zrobił sie osad jak butapren. Nie szło tego usunąć benzyna i ON. Mialem na nim założony wtrysk który polewał. Nitro zalatwiło sprawę. Tester i wtrysk przeczyscilo i nawet zaczął lepiej pylić
niestety były wymieniane tylko pierścienie i pęknięty tłok nie wymieniałem tulei bo nie miały progów, podłączyłem wtryski do pompy podczas kręcenia rozrusznikiem pylą równomiernie każdy tak samo
Witam ja mam problem z odpaleniem hondy civic 1.6 96r auto zgasło tak po prostu podczas jazdy. Iskra jest, paliwo jest, świece nowe przewody nowe i auto nadal nie pali. ECU steruje wtryskami, które ładnie pylą, ciśnienie na listwie jak i w cylnindrach sprawdzone i jest ok. Już nie wiem co robić mechanicy też rozkładają ręce :( proszę o pomoc.
Na początek może tak, napisałeś że pompa poszła do zrobienia bo twoje podejrzenia padły na nią a immo dlaczego zrobiłeś off ? Myślę że przyczyną główną jest to ,że ty nie wiesz kompletnie nic na temat diagnostyki silnika . Wynika to z twojego postu . Jak nie pompa to immobiliser, powiedz mi jakie miałeś błędy zapisane kiedy samochód po zrobieniu pompy...
Witam ja mam problem z odpaleniem hondy civic 1.6 96r auto zgasło tak po prostu podczas jazdy. Iskra jest, paliwo jest, świece nowe przewody nowe i auto nadal nie pali. ECU steruje wtryskami, które ładnie pylą, ciśnienie na listwie jak i w cylnindrach sprawdzone i jest ok. Już nie wiem co robić mechanicy też rozkładają ręce :( proszę o pomoc.
Witam wszystkich. bubrb W moim przypadku wymieniono środek wtryskiwaczy odpowiedzialny za pylenie .Obecny byłem cały czas przy regeneracji wtrysków łącznie z jazdami z kompami i sprawdzeniami przelewow, badaniem na urządzeniu komputerowym z wydrukiem przed naprawą wtryskow po ich rozebraniu ogladałem wymienione stare części pod powiekszeniem bo gołym...
A od czego się to wszystko zaczęło? Wtryski wyjąć i sprawdzić jak leją/pylą, szczelność lub raczej jej brak do sprawdzenia. Pompa paliwa i jej ciśnienie ? Tak na początek silnik mało wymagający i diagnozowalny w parę minut.
A nie lejesz przypadkiem rzepaku albo diesel eko, jak zalałem do swojej no i cieżko miała odpalić a po rozgrzaniu było ok. Wtryski możesz sobie sobie sprawdzić, wykręcasz włączasz starter i patrzysz czy pylą, ale najbardziej prawdopodobne to źle ustawiona pompa
Witajcie, mam taki problem, od jakiegoś czasu coś cieknie z głowicy spod kolektora wydechowego, cos takiego jakby olej lub nieprzepalone paliwo, wtrysk jest dobry bo był sprawdzany i ładnie pyli.. gdzie szukać przyczyny? Czyżby prowadnica się wytarła czy zawory przepuszczają? Miał ktoś taki problem ?
Wiesz, jestem zdania że jak już rozbebeszyć wszystko to raz a konkretnie. Sprawdzisz wtryski jak tam pylą, uszczelniacze pod nimi, oczyścisz ew. wymienisz i święty anielski. Wtedy można zabawić się z bakiem. Nastanie czystość i zostanie zabawa z układem zapłonowym. Wydajność pompki paliwa trzeba zobaczyć. Jak już masz sobotę to i niedzielę poświęć :-)...
przebieg to 170 tys sprężanie na wszystkich to 30 bar dziś sprawdziłem wtryski u speca diagnoza jeden z nich nie pylił ten spec mówi ze sie podejmuje regeneracji jednego wtrysku za 400 pln ale wytłumaczył mi takie cos ze w wtrysku jest takie cos jak GNIAZDO Z POPYCHACZEM (ZAWOREK) trzeba to przeczyścić i działa a koszt samego tego urządzenia to 149zł...
Witam kolega 2 dni temu postawił swoje palio do garażu zgasił a rano gdy chciał zapalić samochód kręci rozrusznikiem ale nie może zapalić . Patrzyłam iskra jest a świece są mokre po każdym kręceniu nie wiem co jest przyczyną , ale ja podejrzewam wtrysk leja a nie pyli i zalewa świece. Proszę o szybka odpowiedz bo koledze samochód jest potrzebny.
Kolego zapewne jeździłeś bez benzyny i rdza z przewodów paliwowych i baku przedostała się na wtryski. Zresztą wyciąg wtryski odłącz iskrę i kręć zobaczysz jak leją lub pylą.
Blokując regulator ciśnienia. Posiadam Launch'a, A mapa wtrysku stąd bo to diagnoza bardzo dobrego serwisu. Ciśnienie przy jakim silnik już nie pracuje to 3.2 bar'a norma to 3.0 Nie mam wtrysku na podmianę, nowe dość drogie chcę mieć 100 procent zanim zaryzykuje zakup. Podłączane na stole przy normalnym ciśnieniu coś tam pylą
Witam Mam problem z moim autem już od jakiegoś czasu. Mianowicie zapala sie Check Engine i komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 ,2,3 cylindrze. Pacjent to Ford Mondeo MK3 ST220. W aucie zmieniłem: -nowe świece(stare też podmieniałem) -nowe kable zapłonowe -cewka sprawna -czujnik wału sprawny -wtryski pylą dobrze Nie mam pojęcia co jeszcze można...
1.Zobaczyć czy gaśnie żółta kontrolka ciśnienia paliwa pod wskaznikiem paliwa na desce. 2.Wymontować listwę paliwową i na wyjętych wtryskach sprawdzić czy przy rozruchu pylą wszystkie wtryskiwacze. Sprawdzić czy jest iskra na świecach. Zerknij tylko na datę ostatniej wiadomości .... Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
Witam Znajomy prosił mnie o pomoc. Kupił we Francji Reno Megam 1.9DCI z Policji, radiowóz nie oznakowany i po małym puknięciu. Auto przy zapalaniu burknie i tyle i można kręcić do bólu rozrusznikiem już nie złapie. Nie wiem czy to alarm, pompowtryskiwacze się nie otwierają, do listwy zakręciłem wtrysk normalny i pyli ropą. Komputer w tym aucie to BOSCH...
Jeżeli jesteś pewny że to ropa to wykręć wtryski, załóż je do rurek tak żebyś widział jak pylą i zakręć silnikiem, powinna być ładna mgiełka, przy okazji sprawdź kompresje, bo jeżeli to ropa to nie ma innej opcji jak tylko poprzez łączenie tłok-cylinder. Jak miałem zdjętą głowicę to tuleje nie były porysowane? Tłok był dobrze dopasowany do tulei?
A ja rozumiem, dostaje paliwo ale w niewłaściwym momencie. To bez znaczenia kiedy wtryskuje, najwyżej by się nie wkręcał jak szlifierka. Pytanie ile stał i czy paliwo nie zwietrzało. Miałem kilka przypadków że po roku paliło się jak ropa ON. Po drugie wyciąg wtryski i zobacz czy faktycznie pylą. Tylko zakręć kilka razy nie przez 2 sekundy bo mogą wtedy...
Wtrysków w warunkach "domowych" raczej nie ryregulujesz, gdyż potrzebny jest przyrząd do ustawiania ciśnienia otwarcia. W "domu" możesz ew. wykręcić wtrysk, podłączyć go pompy i tylko zobaczyć jak "pyli". Może się mylę ale nic więcej mi do głowy teraz nie przychodzi. Napisz jaki to jest silnik to może coś więcej będzie można pomóc.
Witam. Jakie zasilanie powinno być podawane na wtrysk w czasie przełączenia na zapłon? W moim przypadku wynosi ono 9,5V na dwóch środkowych stykach, w kostce która jest podpinana pod wtryskiwacz. Obawiam się, że to niestety za małe napięcie oby podnieść iglicę wtrysku. Jeżeli bezpośrednio od akumulatora podam napięcie, wówczas wtrysk pyli ładnie. Paliwo...
Mianowicie padła pompka podająca paliwo. Mam pytanko czy można zastosować od renault 19. Nawet nie wiem jakie ciśnienie daje ta w HDS może sie ktoś orientuje, bo wtrysk mi leje i przerywa a nie pyli. A jak zapali to nie ma mocy grzeczej , piec się pali ale zimna woda leci bo mało co paliwa podaje.
To że wtrysk jest oryginalny z ochładzaczem nie znaczy że końcówka wtrysku jest oryginalna. Usunięcie tej podkładki na pewno zmieni kąt wtrysku, przy mojej pompie jest ta podkładka. Ustawiałem kąt wtrysku jak na filmiku, z tym że listwa na pompie , to ruchoma przy dodawaniu gazu, wysuwa się do końca, bo tak ma być, a nie kilka milimetrów ruchu. U mnie...
Ewentualnie można zdjąć kolektor wydechowy i zobaczyć czy widać nie spalone paliwo w kanałach wydechowych z konkretynych cylindrów, lub nawet uruchomić silnik bez kolektora. Kopci na jakiś konkterny kolor? Może przycierają się zawory w prowadnicach i nie wracają na czas, albo laski popychaczy? Wtryski po wyjeciu na zewnatrz, wszystkie na raz podłączone...
Może wtrysk zapchał się syfami ze starych węży. Po włączeniu zapłonu podaj na moment prąd na wtryskiwacz i popatrz czy pyli i będziesz pewnie wiedział wszystko. Odnośnie tego odcinania to jak zwykle są dwie szkoły. Częściej widuję spalone pompy bez odcięcia niż zatarte wtryski. Zawsze mówię klientom, że auto należy zapalać na benzynie ale kto by to...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Kolego fuelinyourblood cóż za fachowa dorada, tak można w żuku robić. żadne silniki benzynowe w mk3 nie były na gaźniku. Co do tematu to radze zdjąć pokrywę wtrysku, pokręcić troche rozrusznikiem i zobaczyć czy wtryskiwacz daje paliwo, pyli czy leje, jeżeli tak to za pewne cewka lub czujnik halla, ewentualnie przewody cewka-aparat(ta kostka przy aparacie...
Wykręć wtryskiwacz z głowicy, zakręć go końcówką do wierzchu i spróbuj zakręcić rozrusznikiem, będziesz widział czy pyli prawidłowo, sprawdź tak wszystkie... dokładnie. I przy zakładaniu wtrysków dokładnie wyczyść ich komory w głowicy i dobrze je następnie przyklep zeby sie dobrze wpasowały. Najlepiej po wyczyszczeniu nacisnij na starter rozrusznika...
Witajcie, Posiadam Mondeo 2.0TDCI 125hp z 2006r. Przebieg teoretyczny to 200000km. Szukałem trochę na forum jakie mogą być przyczyny, ale nie za bardzo to się pokrywa i prosił bym was o pokierowanie mnie do celu. Auto normalnie jeździło, odpalało bez problemu. Pewnego dnia robiłem sobie mały serwis pod maską, ale to takie podstawowe rzeczy na odłączonym...
Z pod uszczelki głowicy nic ma nie wyciekać. A paliwo stamtąd to już całkiem dziwna sprawa. Na pewno stamtąd cieknie? Może z pod kolektora? Wtryskiwacz sprawdzany? Nie jest pęknięty kołpak wtryskiwacza? Zawory dobrze pracują, może masz wytarty wałek rozrządu i zawory za mało się otwierają. Odkręć przewód od tego wtryskiwacza i zobacz czy podaje paliwo....
zakupione nowe wryski wuzetemy ciśnienie na nich 175bar ustawione, jutro montaz wymiana filtrow paliwa i zobaczy się. Dam znać jak po zmianach. Inny gość - ten co mi nowe zakładał wtryski i ustawiał, mówił że te co miałem były jakieś dziwne - nie działały idealnie, niby pyliły ale nie tak jak powinny. Jutro się okaże.
Iskra jest, podłącz wtryski tak jak były, weź do ręki kontrolkę i sprawdź na zapiętych wtyczkach do wtrysków prąd, na jednym kablu ma być plus po odpaleniu auta a a drugim impulsy masy ma delikatnie mrugać kontrolka, sprawdź na wszystkich wtryskach to samo podejrzewam że instalacja od gazu jest przetarta bardzo często się to zdarza, lub sterownik od...
Przepustnica przede wszystkim do czyszczenia i adaptacji!! Sprawdź też okablowanie wtryskiwaczy dokładnie! Zobacz jeszcze jak daję napięcie na wtryski może za długi cykl wtrysku jest i go zalewa, dobrze by bylo to sprawdzić oscyloskopem a jak nie masz to mozesz wyjąć listwę i zakręcić silnikiem zobaczysz jak pylą
Cisnienie sprezania niestety bede mogl zmierzyc dopiero jutro. Na ta chwile wiem, że wtryski są ok. nie leja i ładnie pylą. Rozrząd dla pewności sprawdzony jeszcze raz na ewentualnosc przestawienia sie wałka rozrządu (niema klinu) podejrzewam, ze spod głowicy cieknie olej, pewnosci niemam. kolektor ssacy odkreciłem całkiem i jest czysty nie zachany,...
Odgrzewam swojego kotleta. Dzisiaj miałem trochę czasu i pogrzebałem w swoim passku. A mianowicie ciśnienie sprężania na rozgrzanym silniku wygląda następująco pierwszy, drugi i trzeci po 14.5 bara, czwarty 14 bar. Ciśnienie oleju wypada trochę kiepsko, na biegu jałowym 1.4 bara na mocno rozgrzanym silniku, niżej już chyba by nie spadło. Mierzyłem od...
Jeszcze raz sprawdziłem ciśnienie i wydajność pompki paliwa: ciśnienie przy podpiętym przed filtrem paliwa ciśnieniomierzem wynosi 5,5- 6 atm, wydajność sprawdzałem wg książki przez 30 sek dała ok 0,8 ltr. Filtr paliwa nowy wtryski przemyte pylą ładnie stożkiem, wtryskiwacz wstępny również git. Klapa spiętrzająca chodzi lekko wszystkie ustawienia idealne...
Panowie, zgłębiając zjawisko, to wtryskiwacze benzynowe, systemów z wtryskiem pośrednim trapi jedno zjawisko - nieszczelność, do wykrycia której wystarczy paliwo pod ciśnieniem - z wtryskiwacza nie może ciec, może się w dłuższym czasie formować kropla. Przemyślenia o "pyleniu", proszę sobie darować - benzyna jest paliwem lotnym, odparowującym w strudze...
A wtryskiwacze testowałeś? W 328 i innych ursusach da się wyjąć wtryskiwacze poza głowice i podłączyć rurki z paliwem tak by rozpylały poza cylinder wtedy łatwo ocenić czy cały układ paliwowy pracuje prawidłowo. Ładnie pyli nie kropelkuje. Bo zrobione wszystko tylko nie układ wtryskowy. Jeszcze wypadało by sprawdzić kąt wtrysku. Próbę olejową to bym...
pylenie tonera pylenie wełny mineralnej przyuczenie wtrysków
trzeszczenie zasilacza kolektor toyota corolla odzyskać zdjąć android
obrotomierz cinquecento sporting politechnika gdańska
Grzałka górna piekarnika Bosch Electrolux opada – naprawa mocowań, wymiana uchwytów TCL 40-MT21X7 Power Board 283N20 PWM IC Pinout: Pin 4 GND, Pin 6 NC/Protection, PC817 Opto Details