Witam wszystkich. bubrb W moim przypadku wymieniono środek wtryskiwaczy odpowiedzialny za pylenie .Obecny byłem cały czas przy regeneracji wtrysków łącznie z jazdami z kompami i sprawdzeniami przelewow, badaniem na urządzeniu komputerowym z wydrukiem przed naprawą wtryskow po ich rozebraniu ogladałem wymienione stare części pod powiekszeniem bo gołym...
Więc co sie psuje w tych wtryskach czy widac gołym okiem różnice w pyleniu, czy na cos innego zwracac uwage Można to sprawdzić w łatwy sposób, każda "stodoła" do wtrysków się nada. Robercie, jak chcesz to mi je podeślij do sprawdzenia (reszta na PW).
Wtryski pylą świece grzeją cisnienie na szynie na rozruchu ok 220bar,. rozrząd sprawdzony ciśnienie sprężania też. Było tak że kopcił i kolo pojechał na diagnostyke i podczas przegazówki zgasł i nie zapalił . CZujnik na wale zamachowym podaje impulsy .
zaraz gdy zgaśnie pale go bez problemu jak ściągnę filtr to widzę jak pyli wtrysk a w momencie gdy gaśnie wtrysk nie działa czyli coś ze sterowaniem myśle
Przepustnice wymyj bo będzie gasnął, objaw wygląda na uszkodzone/zatkane wtryski auto posiada gaz? Jak z impulsami i prądem na wtryski i czujnik wału? Ale skoro obroty widzi to czujnik dobry, wyjmij listwe wtryskową na wierzch zakręć silnikiem zobacz jak pylą wtryski.
Jak miałem podpiętą wtyczkę to nic nie pyliło. Dla pewności wtrysk dam do sprawdzenia.
nieszczelność pomiędzy gniazdem wtryskiwacza a wtryskiem w miejscu miedzianej podkładki. To raczej paliwo wydostaje się na zewnątrz i całe gniazdo jest mokre - dobrze to i szybko widać bo kompresja wypycha razem ze spalinami i robi się nagar. Poza tym te podkładki wymienia się przy każdym wyciągnięciu wtrysku na nowe. Czy mogę na próbę wtryskiwaczy...
Witam wszystkich. Problem jak w opisie. Urwał się rozrząd, wymieniona kpl głowica. Poskładane, komputerem włączona procedura odpowietrzania, dodatkowo odpięte wtryski aby nabił ciśnienia, poskładane - nie odpala. Ciśnienie na listwie +/-280 bar przy kręceniu rozrusznikiem synchronizacja jest, błędów brak, na plaku chodzi. Wyciągnąłem wtryski. Podpięte...
Mogą być też włożone za grube podkładki pod wtryski w gniezdzie w głowicy. Podobno zdazaja sie też źle wykonane same gniazda w głowicy i wtrysk pyli nie tu gdzie trzeba.
Jeżeli wtryski pylą i jest iskra to ma palić albo chociaż pieprznąć tu i ówdzie. Coś kręcisz.
Bo to ogolnie kolegi auto i podobno pol roku temu byl u jakiegos mechanika ktory stwierdzil ze pompa pyli i pompa i wtryski byly w regeneracji.
Kolego sprawa prosta, czy wtryski pylą? Czy immobilizer przełożony? Czy pompa paliwa pracuje?
Na zimnym bardziej kopci, na ciepłym trochę mniej. Tuleje były przeglądane, niby nic nie było widać, ale podpiąłem wyciągnięty wtrysk z tego cylindra i pyli, ok. Także na pewno coś będzie z kompresją.
Mam pytanie jakie jest ciśnienie otwarcia wtrysku dla 1,8D i 1,8TD. Po zmianie końcówek koles je ustawiał ale leją a nie pylą.
Nie ma opcji montażu tłoków od dołu ;) głowica do góry i zobacz jak wyglądają tłoki bo jeśli wtryski nie pyliły to może masz dziurę wypaloną właśnie przez wtrysk. zrób zdjęcia jeśli możesz .
A co było powodem, że nie pali na wszystkie cylindry. W tym samochodzie, przy zdjętej głowicy wszystkie wtryski pyliły i iskra jest też na wszystkich cylindrach. Do tego gościa mogę zadzwonic w tej sprawie?
Jeśli jest tak jak napisałeś tzn. wtryski pylą i na samostarcie silnik pracuje , to teoretycznie powinien zagadać .Ps też mam Cdif2 ,
z tego co pamiętam wtrysk będzie pylił na 3 kierunki robiąc (trójkąt)
Wtryski maja pylić i grać jak klapę wychylisz ręką na włączonej pompie takie piiiiiiiii . Może być padnięty regulator termiczny. I wywal/wymień małe sitko śrubie na wlocie paliwa do rozdzielacza. wtryski po załączeniu pompy niektóre pylą inne sikają po zaniku ciśnienia niektóre się zamykają a nie które leją jeszcze. dramat
Otórz już podpowiadam, głowica matiza na otwory dolotowe przygotowane pod wtryski a tico ich nie ma i wtryski pylą w kawałek aluminium głowicy a nie na zawory dolotowe.
Cewki zakładałem drugie. Wtryski pylą ładnie . A ten przepływomierz co jest na listwie wtryskowej to przez niego powinno isć paliwo czy nie ? Bo jak odpalę samochód i zdejmę wężyk to cieknie paliwo .
Mieliśmy taki przypadek że wtryski pyliły nawet bez podłączenia kostki w mitsubishi carisma 1,9dci . I też podobno były nowe ale rok temu ;) wtryski daj do sprawdzenia ale ludziom którzy mają do tego maszyny i pojęcie . Wtryski były w regeneracji i teraz samochód lata bez problemu brak dymienia na biało oraz równa praca .
Silnik łapie na dwa gary czy puka na jednym? mogłeś to wywnioskować po kolektorze wydechowym. Najlepiej odpal bez kolektora i patrz który garczek tak dymi. Wykręcić ten wtrysk, wkrec go na przewód cisnieniowy i kręci rozrusznikiem- zobaczysz czy padnie pyli. Biały dym to nie spalony olej napędowy wymieszany z powietrzem. Ja stawiam na kompresje, zaplon....
Wtryski wyjmij i niech ktoś ci pokręci a ty trzymaj listwę i patrz jak pylą, sprawdź impulsy na wszystkich wtryskach, sprawdź iskrę czy nie jest za słaba.
sprawdzałeś te wtryski na maszynie czy pylą
Ostatnio miałem przypadek że padł regulator ciśnienia i modul zapłonowy RAZEM. Raz tracił ciśnienie, raz odcinało iskre.. Ale wtrysk łatwo sprawdzic , zagniatając kombinerkami przelew. A moduł to wiadomo , iskra, a w tym czasie wtrysk pyli.
Kolego wyciąg wtryski , i zobacz czy pylą czy leją. Da się je podpiąc . Wtryski są ok były wymieniane końcówki gdy była regenerowana pompa, potem sam sprawdzałem i są ok ładnie pylą ustawione na 130 tak jak powinny.
A wykręć listwę z wtryskami i niech Ci ktoś zakręci rozrusznikiem, a Ty sobie popatrz, czy wtryski pylą... Najprawdopodobniej nic z nich nie poleci, bo jak pisałem w pierwszej podpowiedzi - brak kluczowania.
Wyciągnij wtrysk i zobacz czy pyli.
Wtrysk ladnie pyli bo już sprawdzałem. A może wina sondy lambda bo bład jest 45 lub komputera??
Tzn że wtryskiwacz cały czas wtryskuje paliwo nawet w suwie wydechu ? Uprzedzę Twoje pytanie - tak, tak to działa. Wtrysk pyli przed zawór ssący, dlatego może robić to cały czas. Jak ktoś rozbierał rozdzielacz paliwa to na 90% nadaje się na złom.
Za mało wachy dostaje wyjmij wtryski zobacz jak pylą tylko uważaj na łamliwe przewody zasilające.
Autor tematu niech sprawdzi na maszynie czy wtryski pylą , czy otwierają się przy cisnieniu nominalnym. Cisnienie pompy wstępnej ile ma. Przy 4 tys obrotow powinno byc ponad 7 bar tak nawet do 12.oczywiscie na pompoe vp nie dodalem. Na PD pompe wstępna w zbiorniku albo w wakumce.
Chwila chwila dałeś dwa pierścienie do jednego rowka? PS Nexia jak dawno nie jeździła na benzynie to zbadania ciśnienie paliwa i jak to jest mono wtrysk to można zobaczyć czy paliwo leje się na przepustnicę czy ładnie pyli wtryskiwacz.
Serio sądzisz że ciśnienie w cylindrze nie przepchnie przez pęknięcie do układu chłodzenia niespalonego paliwa? Żeby było jasne nie znam tego silnika i jego kruczków, opieram się ogólnie na dieslach. A skąd w cylindrze niespalone paliwo w fazie ciekłej?Musiało by nie być ciśnienia i wtrysk sobie pylić od tak.A jak nie ma ciśnienia to jak na siłę go...
Witam, mam problem z odpaleniem mojego tz4, ktorego zakupiłem 2 miesiace temu, dodam (traktorek ten w trakcie zakupu i po zakupie odpalał ). Sprawa wyglada nastepująco, wymieniłem dysze wtryskiwacza, która w obecnej chwili pyli dobrą mgiełkę, wynika z tego ze pompa paliwa jest ok poniewaz wtrysk został ustawiony na 140 bar. Okazało sie tez, ze musze...
Chyba jednak coś z kątem wtrysku. Tam w kole zamachowym masz dwa otwory do ustawiania wtrysku. ak były ustawiane i sprawdzane pyliły elegancko Czy rozpylacze odpowiednie do tego silnika? Czy uruchamianie z odprężnikiem ? Rozumiem, że jak przystało na C328 nie występują podgrzewacze powietrza?
ale paliwo przez prowadnice by było? idę sprawdzić jeszcze wtryski jak pylą może ten wtrysk chodzi itp ale leje? z tąd to paliwo które z nadmiaru tamtedy wypycha ? Dodano po 53 i sprawa ma się tak wyciągnąłem listwę wtryskową aby sprawdzić jak wtrysk podaje paliwo wyglądało następująco: po przekręceniu na zapłon 4ty wtrysk (podpinane kilka) cały czas...
Witam, Posiadam ciągnik rolniczy, który ciężko zapala. Po zdemontowaniu głowicy zauważyłem że wtryski pylą na ścianki głowicy (wtryskiwacz zamontowany lekko pod kątem i rozpylone paliwo z jednego wtrysku trafia na ściankę głowicy - nagar na ściance) prawdopodobnie zamontowane są niewłaściwe końcówki chociaż mechanik twierdzi że tak się zdarza i to normalne...
Lejące wtryski dają czarny dym jak z kominów Batorego. -- Nie koniecznie A zamiast iść do pąpiarza wytarczy wkręcić wtryski odwrócone. Tylko przewody, i pokręcić rozrusznikiem. Widać czy pylą mgłą, czy leją jak z sikawki. Lejące wtryski zawsze dają niebieski dym .Szczegulnie na wolnych obrotach. Na gorącym silniku już nieco mniej.
Drugi mechanik potwierdził wtryski ze słabo pylą i warto wyczyścić cały układ paliwowy. Też powiedział że w baku nie mam pompki czyli serwis od wtrysków policzył sobie 160zł za zajrzenie do baku i sprawdzenie pompki :)
A te kółko w końcu zobaczysz? Bo tak dziwnie piszesz - "sonda ładnie oscyluje" - przy za wysokim mapie, pyrkaniu w wydech i śmierdzeniu spalin benzyną to chyba masz zwidy z nią. A za te "wtryski ładnie pylą" to wiesz. To nie diesel. Nawet gdyby brzydko pyliły, samochód by chodził. W zamulonym bliźniaku NFU wystarczyło czujnik MAP w kolektorze wymienić...
Podaj konkretnie jakie masz ciśnienie paliwa. Może wtrysk słabo pyli. Objawy pasujące do braku paliwa, ciśnienia. Manometr w rękę i pomiar ciśnienia paliwa. Powinno być 3bary.
Soorki że sie wtrące ale serwis autoryzowany to by ci najchętniej wymienili samochód a nie naprawili trudną usterkę. Pytanie 1 i zasadnicze czy wtryski wyciągniete widocznie pylą ON? Jeśli nie wiesz to nikt nie pomoże ci bo i jak|?
Mechanik zrobił rozrząd po raz ostatni po swojemu, działa... Trochę czasami pokuleje, jałowy 700 rpm - trochę mało... jutro test na drodze i może się komputer dostroi... Wtryski pylą ładnie (jeden odrobinę węziej rozpyla)... Chyba gdzieś na kolektorze wylotowym coś jeszcze cyka... Pali od tyku, pompa i cała reszta od razu załącza po przekręceniu kluczyka...
Wykręć wtryski , podepnij do pompy i zobacz jak pylą.
Witam. Jestem posiadaczem tz4k14, miałem problem z odpaleniem silnika, jednak w końcu odpalił, chodziło wszystko ok, hulało jak trzeba, do czasu pęknięcia szpilki cylindra. Wszystko zrobione, szpilki wymienione, tłok nowy jak i pierścienie rzecz jasna (stary miał okropne wżery), cylinder bez rys. Ale palenie zdechło, nie robione było nic z wtryskiem...
Gimak-oczywiście masz rację natomiast to już przerobiłem z gazem wsio oki. Czujnik temperatury nowy,napięcie na cewce w granicach 0,5 na wolnych.Niestety przejścia nie mam i nie zapala na zimnym.Obstawiam wtryski tylko jak je sprawdzić? Niestety wtryski oki pylą ładnie.Więc co jest źle?
Witam, Panowie, minęly 2 lata i w dalszym ciągu mecze się z odpalaniem,pale z gazu w trybie awaryjnym. Papa pozostawiona nawet na noc ma odpowiednie ciśnienie do rana, czujnik temp. Wtrysków sprawdzony. Wtryski odkręcane, pylą. P.S. Przepraszam za błędy pisałem z telefonu
Jak zły to znaczy jak? Stuka, puka, charcze? To znaczy, że źle złożony rozrząd i nie masz synchronizacji. Druga rzecz, wyciąg wtrysk i zobacz czy cokolwiek pyli.
pylenie tonera pylenie wełny mineralnej rezystancja wtrysków
pavilion 1020ew eneloop ładować temperatura zawora hamulec volvo
pompa ciepła midea zmywarka whirpool adg6240
Pralka Whirlpool zawiesza się 15 minut przed końcem prania - możliwe przyczyny i rozwiązania Czujnik pokojowy nie załącza pieca - diagnostyka i rozwiązania