Ustaw zapłon i wymień kondensatory przy przerywaczach. Jak strzela z tłumika, to za późny zapłon.
Nasz za późny zapłon. Na "late" ma być 2- 0 ATDC
Przyczyną strzelania są późny zapłon, trudne dłudie uruchamianie a co za tym idzie zapłon mieszanki znajdującej się już w tłumiku, czego objawem jest eksplozja. Trzeba zdiagnozować i wyregulować układ zapłonowy.
Za bogata mieszanka i/lub za późny zapłon.
A tak trochę z innej beczki. Jak ustawię małą przerwę na świecy, to strzela cały czas w wydech. Kiedy ustawię bardzo dużą, chodzi lepiej, ale jeszcze to nie to, co powinno być. Za późny zapłon?
U mnie po wymianie bloku silnik normalnie odpalił ale miał mało mocy, wysokie spalanie i było czuć paliwo z wydechu, więc wyglądało jak zbyt późny zapłon, pomogło przestawienie koła pasowego na klinie o jakieś 5-10 stopni do przodu , dokładnie nie wiem bo robiłem to na szybko, po tym zabiegu osiągi się znacznie polepszyły ale muszę jeszcze się pobawić...
na swiecy byl czarny nagar Niewłaściwa wartość cieplna świecy, za bogata mieszanka, zbyt późny zapłon.
Zostaw zielony w spokoju (na obecną chwilę) bo raczej masz większy problem. Objawy wskazują na późny zapłon lub niesprawne wtryskiwacze. Żeby nie narobić sobie biedy najpierw sprawdź rozrząd bo pewnie nigdy nie wymieniany i pewnie pasek przeskoczył. Nie męcz tego silnika bo jak przeskoczy dalej to głowica do roboty. Ten dynks z zielonym kabelkiem to...
zostaje tylko cewka, może daje dużo za późny zapłon (ona ma dawać dużo za późny ale tylko przy odpalaniu (żeby nie odbijał) jak wejdzie na obroty ma przyśpieszać, a może nie przyśpiesza)
Więc za późny zapłon na tym cylindrze.
Może za późny zapłon? Wtedy też wolniej schodzi z obrotów.
O ile się nie mylę to w tym silniku jest od strony sprzęgła ten uszczelniacz z nadajnikiem dla czujnika wału. Montaż nowego tylko przy użyciu przyrządu fabrycznego. Jeżeli silnik po remoncie to uszczelniacz raczej wymieniany, czy montowany we właściwy sposób? Takie objawy może dawać zbyt późny zapłon
Jak czyściłeś gaźnik to pewnie powkręcałeś wszystko byle jak.. Mam tu coś dla Ciebie: http://www.jawa50.cba.pl/regulacja.html Wyreguluj sobie ten gaźnik.. i wymień albo przeczyść filtr powietrza i sprawdź czy jest wszystko szczelne.. jeśli nie pomoże kup nową świecę ewentualnie masz zbyt późny zapłon.. http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/u...
ZA późny zapłon
Jeżeli strzela w wydech to oznacza późny zapłon.Ten czarodziejski aparat ma ten zapłon przyspieszać wraz z wzrostem obrotów.Jeżeli są sprężyny o weź go porządnie wyczyść ustaw odpowiednią przerwę na przerywaczu oraz wymień dla pewności kondensator i powinno śmigać.
Brak kompresji, lejące wtryski, uszkodzony układ zasilania, pompa wtryskowa,za późny zapłon.
Na pompowtryskach nie grzebałem żadnego. Z objawów wygląda na np:za późny zapłon, nie działające świece, zapowietrzony układ paliwowy, lub kompilację tych składników.
Czerwony kolektor to przeważnie zatkany wydech w miejscu gdzie temperatura spada. Możliwe też że jest za późny zapłon. PS Nie strzela w wydech?
Za późny zapłon.
Ciut przy późny zapłon, można cofnąć odrobinę.
Za późny zapłon, albo nieodpowiednia świeca. Chyba...
Wydech czyli masz za późny zapłon, być może łańcuch tak wyciągnęty że jest nie ma synchroznizacji. Słychać może rozrząd?
jeśli autko dymi na biłol to albo uszczelka pod głowica albo za późny zapłon obstawiam to 2 masz za późny zapłon na pompie albo o ząb przestawiony pasek na pompie sprawdź dobrze po napięciu paska czy rozrząd pasuje w znaki
jak nie pali i odbija to masz późny zapłon. na tym się skup.
Kopcenie na biało i poszarpywanie to przyczyna powietrza w układzie paliwowym oraz zbyt późny zapłon, ten wygląda dobrze.
Ciszej pracuje czyżby za późny zapłon?
Za późny zapłon lub za bogata mieszanka. Albo czas przeczyścić gaźnik.
Czy silnik się rozgrzał kiedy gasiłeś do sprawdzenia świecy? Silnik powinien pracować równo bez jaichś przygazówek, jeżeli tak dalej będzie wyglądać świeca, należałoby zubożyć mieszankę przez obniżenie iglicy. Warto jeszcze sprawdzić zapłon, może być za późny
Za późny zapłon, ustaw statyczny na 8 stopni
Złe ustawienie faz wyłapał by komputer bo nie byłby wstanie ustawić krzywek według mapy. Raczej to wytarte walki albo zatkany wydech lub dolot. Nagar w dolocie na zaworach. Ewentualnie problem z czujnikami stukowymi i późny zapłon.
Niestety nie mam już możliwości aby bardziej wyprzedzić zapłon. Iskrownik jest już skrajnie przekręcony w lewo. Dodano po 21 Tylko czy dolegliwości mojej WSKi powoduje nieco późny zapłon? Chyba nie...
Mówiąc ogólnie może coś się stać. Za wcześnie ustawiony wtrysk może doprowadzić nawet do pęknięcia wału korbowego. Mniej szkód wywołuje zbyt późny zapłon - kopci na siwo i jest słaby.
I już wiadomo gdzie masz błąd...Przerwa ma być na 0,3-0,4mm gdy tłok jest cofnięty na 3mm! A nie 0,3mm. Masz bardzo późny zapłon...
Za późny zapłon. Nie patrz na znaki tylko przyspieszaj, po jeden dwa stopnie, aż zacznie delikatnie klekotać podczas depnięcia. Zaznaczyłeś, zapamiętałeś ustawienie pompy przed demontażem?
Niebieski dym - za późny zapłon, sprawdź ustawienie. Pozdrawiam.
dymi na biało to późny zapłon. pompę się odpowietrza odkręcając śrubę w pompie między rurkami od sekcji. zgadzam się ,że czasem jak się zapowietrzy to tragedia, ale jak dymi to paliwo powinno być , Spróbuj na zaciąg też tak kilka razy musiałem robić po rozbiórce układu paliwowego w tym ciągniku.
Za późny zapłon. Aparat masz tylko w funkcji rozdzielacza i tak zostaw. Daj fotkę modułu zapłonowego lub podaj jego numery. Dodano po 32 Koło zamachowe masz ze starego czy z nowego silnika?
Zapłon powinien być tak ustawiony "jak przewiduje przepis" i parametry silnika, pierwsze efekty zbyt późnego zapłonu to np. silnik może nie osiągać pełnej mocy...
Dymi na czarno czy niebiesko. Na niebiesko za późny zapłon, na czarno wtryski. Pozdrawiam.
Moim zdaniem to samochód ma ustawiony za późny zapłon.
Niska kompresja, za późny zapłon ( uszkodzona pompka wtryskowa) uszkodzony regulator z nastawnikiem dawki.
Leją wtryski, późny zapłon, pompa zużyta, niska kompresja, zużyty rozrusznik - za wolno kręci.
Jeżeli chcesz osiągnąć najlepszy efekt w wyeksploatowanym i wielokrotnie naprawianym silniku to nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna...
A jaki kolor spalin po rozruchu? Jeśli niebieskawy to może być za późny zapłon lub urządzenie rozruchowe w pompie wtryskowej..
jak strzela w rurę to albo ma za późny zapłon albo ma przestawiony rozrząd, sprawdź świece czy są dobre i jak wyglądają?
Nie mając kompa ciężko ci będzie ustawić kąt wtrysku. Możesz spróbować przyśpieszyć, bo prawdopodobnie masz za późny zapłon.
Witam a czy sprawdzałeś może wyprzedzenie zapłonu?? może ma zbyt późny zapłon.. Kondensator sprawdzony ?? jak wygląda świeca po paru próbach jest sucha, mokra??
Masz źle ustawioną pompę wtryskową. Za późny zapłon. Znajdź kogoś w swojej okolicy, kto wie jak to się ustawia. Przy okazji sprawdź rozrząd, a może nawet zacznij od tego.
Głuche strzały to późny zapłon albo źle ustawiony wałek wydechowy. Iskra sugeruje, że góra z dołem są "we fazie". Czy z wypiętym czujnikem wałka też masz iskrę?
Ustaw elektrody zapłonowe żeby odległość elektrod w miejscu iskry wynosiła 3mm.
Hej, zbyt wczesny albo zbyt późny zapłon, dlatego nie wchodzi na obroty, wsłuchaj się w pracę silnika i napisz czy hałas tego duszenia jest bardziej po stronie gaźnika/ów czy raczej u wylotu, obstawiam za wczesny zapłon
To ja bym stawiał na późny zapłon ,w gli nie ma regulacji ,jedyne co możesz sprawdzić to czujnik podciśnienia . Najlepiej jak by zapłon sprawdził jakiś fachowiec lampą, niech zaznaczy na kole 30st i zerknie czy przyspiesza zapłon jak trzeba.
Sprawdź czy w zbiorniku paliwa nie skisła grochówka. :) A na poważnie, jak zobaczyłeś te zawory? Zdejmowałeś głowicę? Dziwny odgłos z wydechu może wskazywać nadpalenie zaworu wydechowego. Zmierz kompresję. Może być też za późny zapłon.
Jak wszystkim wiadomo świece po wyłączeniu kontrolki na desce jeszcze jakiś czas grzeją. Idąc tym tropem , po zapaleniu silnika podłączyłem Woltomierz pod świece, okazało się że szarpanie silnika zaczyna się dokładnie zaraz po zaniku napięcia na świecach żarowych(około 3 min od zapalania silnika). Czy przyczyną może być zbyt późny zapłon....?
Uszczelka pod głowicą na 90%. Pewnie spala płyn. Sprawdź kolor oleju, czy nie jest biały. Dodano po 2 10% za późny zapłon i nie spala mieszanki.
Ciśnienie masz wybite na wtryskiwaczu. Pompa wtryskowa to cztery nakrętki + jedna śruba zabezpieczając + trzy śruby od wentylatora który wyciągasz z alternatorem, żeby było łatwiej. Masz żużytą pompę wtryskowa, późny zapłon, brak kompresji.
Cofnąłeś tzn jest teraz wczesny zapłon czy za późny. Bo za wczesny mimo większej mocy może powodować zwiększenie temperatury i pękanie porcelany.
Tak późny zapłon jest dobry do benzyny 94 oktany lub nawet gorszej, jakie wtedy były. Proponuję wcześniejszy zapłon. Silnik zdecydowanie lepiej pracuje, i ma większą moc. Ciekawe teorie. Czym podparte? Simsony były zaprojektowane do spalania benzyny "normal" czyli 91 oktany. Ogar 205 był zaprojektowany do spalania benzyny 78 oktanów, przy kącie wyprzedzenia...
Pożądany początek wtrysku,2.3 CA Rzeczywisty początek wtrysku,2.5 CA Pożądana masa paliwa,3.9 mg/suw Masa paliwa,4.0 mg/suw Mi to wygląda na zbyt późny zapłon. (Może przez powietrze)
Jeśli ustawisz prawidłowo kąt wyprzedzenia na wolnych obrotach, wysokie będą kiepskie, za późny zapłon, przyspieszysz na wolnych problem z rozruchem, poza tym nierówne rozwijanie mocy, przegrzewanie się silnika, niestety nie masz płaszcza wodnego i kontroli temp silnika. A tak z boku, to nie jest aparat od garbusa :D , tylko od kdf i różnych innych...
Tak u mnie rozwiązałem problem, mianowicie pompiarz u którego była pompa w regeneracji źle założył piastkę koła rozrządu i miał za późny zapłon. Sprawdź u siebie w pierwszej kolejności czy elektrozawory na pompie Ci działają jeśli któryś wysiadł samochód nie odpali.
Białe spaliny to za późny zapłon, chociaż niżej napisane że odrobinę wczesny. odrobinę za wczesny na postoju,ale podczas jazdy i obiążenia pewnie opóźnia dlatego taki efekt.
W przypadku ścierającego się klina odpięcie czujnika temperatury pomaga. W sumie tam nie ma klina tylko podcięcie na wale, ale się wyklepuje i efekt jest jak przy klinie. Biały dym w dieslu to późny zapłon, nie grzejące świece, brak kompresji albo płyn chłodniczy.
może przeskoczył pasek rozrządu (za późny zapłon)i tu pytanie jak z mocą i czy usterka pojawiła się nagle? cewka w aparacie, moduł zapłonu.... Dodano po 1 cewka zapłonowa może mieć przebicie do masy
Witam. Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu, jak będziesz miał za późny, lub za wczesny to może ci się tak robić. Jeżeli okaże się że zapłon jest ok, to spróbuj mu wyregulować skład mieszanki. Powodzenia.
A ja mam książkę gdzie opisana jest metoda kołka i otworów na kole zamachowym ale jak byś mógł opisać swoją metodę ? Kopcenie na czarno ciężkie odpalanie są to dwa różne objawy złego ustawienia zapłonu nie pamiętam dokładnie jak to było ale za późny zapłon ciężko pali nie kopci , za wczesny łatwo pali kopci ( jeżeli się myle to mnie poprawcie)
Rozrząd sprawdzałeś czy nie ścina klina na wale, ciśnienie na wtryskach jest biały dym świadczy niby że powinno być a takie objawy mogą być przy zbyt późnym zapłonie. Zasilania i masy do sterownika do sprawdzenia i profilaktycznie instalacja w peszlu od podłużnicy do silnika bo często się przeciera.
Witam serdecznie.Tak jak pisali koledzy.Sprawdź w którym położeniu tłoka skacze iskra. Wykręć obydwie świece i kręć ręką za koło pasowe wałem silnika. Palcem zatkaj otwór świecy jak poczujesz sprężanie to pod koniec drogi tłoka ma być iskra. Kopcenie na czarno to jest objaw niespalonej do końca mieszanki czyli jest za bogata lub późny zapłon. Jak uporasz...
z braku czasu nie dałem rady zrobić wszystkiego, ale poczytałem troche stosując się do "wyglądu" mojej świecy i okazuje się że wina może leżeć po stronie, za późny zapłon, gaźnik (za bogata dawka), filtr powietrza, więc gaźnik sprawdzony (niby jest ok), zapłonu jeszcze nie tykam ale wyczyściłem filtr powietrza no i takiego błota to ja jeszcze nie widziałem...
Może źle ustawiasz zapłon, w złej kolejności, najpierw ustawiasz podstawę zapłonu a późnej zewnętrzny zapłon. Gdy zrobisz odwrotnie to, ustawisz pierw jeden a ustawiając drugi, przestawisz pierwszy.
Wygląda na zbyt późny zapłon. Może elektroda zapłonowo-jonizacyjna jest uszkodzona i iskra występuje nie w tym miejscu co trzeba. Co do braku króćców pomiarowych - co ma handlowiec do nich? Adapter przyłączeniowy jest integralną częścią kotła. Zrób może zdjęcie tego kotła, aby były widoczne podłączenie do przewodu powietrzno-spalinowego i ten wymiennik....
No to nie mógł napisać w temacie, że w koletor wydechowy? Stwierdzenie "kolektor" to dla 99% mechaników koletor ssący. No to zatem co ma do tego sonda? Nic. Za późny zapłon albo leci na dwu paliwach- gaz plus benzyna. Coś z zaworami..... I jakoś nie wdze w opisie, a ty tez nie pytasz o to, czy kopci na czarno, spaliny mają specyficzny gryzący zapach,...
Zakopcone świece i brak mocy to pewnie będzie za późny zapłon. Kiedy zapalisz maluszka poluzuj aparat zapłonowy i tak długo przyspieszaj ( o ile dobrze pamiętam w lewo) zapłon, jak długo silnik będzie zwiększał samoczynnie obroty. Wtedy minimalnie cofnij i dokręć. Gdyby podczas odpalania silnika rozrusznik gwałtownie się zatrzymywał opóźnij jeszcze...
Jesteś pewny że zapłon nie jest np grubo za późny? Bo jeśli np zapłon ci wypada bezpośrednio w GMP, to wtedy faktycznie będzie lipa z odpalaniem i marchewy z wydechu.
Jeśli auto nie bierze oleju a dymi na niebiesko to nie dopala paliwa, ma za późny zapłon lub lejące wtryski (pomijam źle ustawiony zapłon i brak kompresji). W Twoim przypadku sprawdzić należy korektę wtryskiwaczy (najlepiej testerem diagnostycznym do Renault). Wykluczysz też w ten sposób awarie sterowników i instalacji (np.luźna wtyczka). Czasami gdy...
chyba sam znalazłeś przyczynę braku mocy i grzania - za późny zapłon sprawdź rozrząd - może pasek przeskoczył nie kombinuj z drugim zapłonem - nie tędy droga moduł zapłonu (to nie jest moduł kontrolujący tylko wykonawczy) z golfa nie pomoże bo robi dokładnie to samo co moduł w twoim pasku (pamiętam że robiłem mixy z modułem z golfa jak padł w pasku...
Ło, strzela w gaźnik - za wczesny zapłon; dodatkowy objaw odbijanie rozrusznika. Strzela w tłumik - za późny zapłon. Wobec tego jest jeszcze jakiś problem. Głowica dobrze przykręcona? Szczelna? Uszczelka pod cylindrem szczelna? Ja jeździłem taką WSKą, w które pod cylindrem było mokro, a jakoś tam dawała radę. WSK nie moja, więc nie było sensu w nią...
Ja nie mogłem się powstrzymać i spróbowałem samemu ustawić zapłon. Odkręciłem tą śrubkę przy aparacie zapłonowym i dałem trochę więcej stopni w prawo, obroty lekko się podniosły. Wsiadłem do auta i dodałem gazu - brak opóźnienia. Mechanik który mi ustawiał zapłon lampą stroboskopową po prostu ustawił na GMP czyli o dużo za późny zapłon i dlatego była...
spadek temp od 95 do 80st to wina termostatu (w czasie jazdy powinno spaść do ok 90) bardziej niepokojący jest wzrost temp do ponad 100st w czasie jazdy (obecnie nie powinien jej osiągnąć) Myślałem że coś z silnikiem nie tak i wydziela za dużo ciepła (np za późny zapłon) ale to chyba nie to bo 100st uzyskuje po prawie godzinie więc też obstawiłbym termostat...
Ustaw zapłon! Masz zbyt późny. Przyspiesz go.
tylko ze mechanik twierdzi iż nie ma tam takiego czujnika. Jest tylko czujnik położenia wału. tak jak pisałem odpinając halla nie ma zadnej reakcji . jutro wymiana na nowy obawiam sie iz to tez nie pomoze. wczesniej mimo szarpania przed remontem nie było tego zjawiska. czy mimo ustawiena rozrządu według znaków moze być źle?? Dodano po 1 RĘCE OPADAJĄ...
Sadza może być produkowana w momencie odpalania palnika. Zważywszy iż masz problemy po dłuższej pracy a parametry dobre. Ja bym sprawdził - odległości na płytce spiętrzającej zwłaszcza płytka-dysza i zawirowywacze) - jej umocowanie - ciśnienie oleju - ilość tlenu przy rozruchu ( ustawienie na krzywkach o ile takie są bo nie napisałeś co to za palnik)...
Wał może (choć to rzadkość skrzywić się pęknąć). Najczęściej przy naprawdę gwałtownym zatrzymaniu np uderzenie noża w kamień czy częściej pniak powoduje zerwanie klina na magnecie i przestawienie go. Sam naprawiałem tak klika kosiarek w jednej gdy tak sytuacja miała miejsce drugi raz koło magnetyczne pękło. Producent specjalnie daje tam klin z aluminium...
Co do przerywacza , czasem jest taki numer że spręzyna jest za słaba i może przy wyższych obrotach nie nadążać zamykać młoteczka.Inny przypadek jest gdy młoteczek zaciera się na osi.Sprawdź czy lekko się odchyla. Generalnie jak świeca czarna , to pierwsze co NOWA świeca o jak najniższym numerze(iskra-65) ,z przerwą 0,4.Następnie gaźnik.Sprawdź czy nie...
Z jakiegoś powodu masz bogatą mieszankę Wskazanie sondy i wysokie HC), i nie szukaj przyczyny w ciśnieniu. Raczej układ zapłonowy: wypadanie zapłonów, późny zapłon, silnik za zimny, itp. Odczytaj kody z pamięci sterownika, może coś wskażą. Ostatnio miałem podobną usterkę, sterownik wskazał => MAP-sensor i okazało się, że kostka podłączeniowa żle siedzała......
Tak,czujnik jest na wale,strzały w kolektor wylotowy to albo za późny zapłon,albo za bogata mieszanka,albo za ciasne zawory wydechowe.Zobacz lampą kąt wyprzedzenia zapłonu.Nie ma tam zancznika,trzeba sobie zrobić-wykręcić świecę,zobaczeć kiedy tłok w górze,i zaznacz na kole pasowym i obudowie rozrządu kredą,jakieś odniesienie już masz.Acha-sprawdź czy...
Wracając do tematu podłożyłem dzisiaj sterownik ze zdjętym immo i samochód cały czas nie zapala jakby miał za wczesny bądź za późny zapłon. Na kompie wychodzi czujnik położenia wału, tamte wcześniejsze błędy już się nie pojawiają, jak odepnę czujnik to w ogóle silnik nie gada. Czy to możliwe że czujnik wału koryguje też moment wtrysku bądź generuje...
Nastawnika nie był ruszany. Jak do mnie trafił bardzo cieżko palił. Jak załapał taką zadymę robił...chodził głośno i wyglądało na późny zapłon. Kręcąc wałem do tyłu przeskakiwał łańcuch na wale. Po ustawieniu i krótkim kręceniu rozr. i "puszczeniu" kluczyka kompresja odbiła i słyszałem skok łancucha. Znów ustawiłem i długo kręciłem rozrusznikiem by...
Zamontowałem dziś na próbę rolki 17x12 o ciężarze 6,5 g. Efekt taki jak pisałeś pawel0414 - skuter wyje i nie jedzie, tzn. zyskał 10 km/h - jechał 20 a jedzie 30..;) . Zdjąłem na próbę tłumik bo podobno ten który jest teraz to tłumik od jakiejś 50-tki - efekt żaden. Zdjąłem jeszcze króciec i membranę - żadnych nieprawidłowości, zwężek itp. nie ma.....
Dzisiaj od rana męczyłem przewody od wtrysków, wypróbowałem wszystkie warianty od -27do -5 przestawiałem co ząbek pompę i sprawdzałem kręcąc pompą. Faktycznie najlepiej ten silnik mi pracuje na około -20. Najmniej kopci i praca miękka charakterystyczna dla merca. Przedtem na -24 miał twardszą pracę- bardziej pod starego forda i jakby bardziej kopcił....
odezwał się wielki mechanik i znawca co potrafi napisać o zaworkach i niby regeneracji za 900zł jeśli chodzi to ta pompa jest typowo mechaniczna tylko z przyspieszaczem zapłonu i jeśli ma za późny zapłon to i tak wedle twoich opowieści zużywa się zaworek który i tak jest zwyklym elektyrozaworkiem (inaczej elektromagnesem) można ustawić ten samochód...
Zapłon za późny, albo rozrząd o ząb.
Ale przekombinowałeś... Ale wiesz że liczba oktanowa paliwa mówi wyłącznie o odporności paliwa na samozapłon? XD... WSK spokojnie będzie pracować na benzynie nawet 105 oktan, ważne żeby benzyna nie miała zbyt mało oktan, bo wtedy będzie dochodzić do spalania przedwczesnego (stukowego). "Wybuchowość" paliwa to jego kaloryczność i ta faktycznie może być...
Czy w moim passacie 2001, 130 koni o silniku AVF 1855 istnieje mozliwosc przesunięcia zębatki na pasku w celu korekcji dawki paliwa? Jak w każdym PD i nie dawki a kąta synchronizacji wałka Oraz jakbym miał walnięty czujnik to Ecu by informował ? Tak - błąd P0321 Jakie sa symptomy złego ustawienia tego wszystkiego ?. Przy "późnej" synchronizacji auto...
VW silnik jak w temacie przyjechała klientka z brakiem mocy po rozgrzaniu w VW golf III golf generalnie pracuje jak należy ale odejścia brak i prędkość max 140km/h VAG mówi że wszystko ok spoglądnięcie pod maskę zobaczyło kolektor wydechowy bardzo ciemnej barwy tzn za późny zapłon czyli ogień w rurę ustawiłem z pomocą lampy na +/- 6st i teraz jak sobie...
Panowie mam taki problem . kupiłem citroena ds5 1.6 thp 200 z 2014r i zaczęły mi się problemy. samochód żeby odpalił potrzebuje parę sekund (późno zaskakuje), wywala mi ciągle usterkę silnika a na komputerze pokazuje błąd p0016 (położenia walka rozrządu). samochód zabrali do serwisu bo jest na gwarancji, wymienili rozrządu korbowody postrawdzali elektryka...
ten stary jednak był zepsuty, w sklepie nie potrafili mi takiego dosztukować, jedynie facet chciał mi wcisnąć od poloneza zimniejszy "ale musi sobie Pan przelutować" to mu podziękowałem, wkręciłem ten uruchamiający wentylator w stanie wrzenia. Z kolei ten wkręcany w głowicę dał mi z czerwoną zapewniając, że "na sete jest dobry do seicenta", jak się...
raczej wtryski przy -10 świece grzeją chwilę po uruchomieniu i wtedy chodzi dobrze, potem stygną i zaczyna się kolibotanie, potem jak trochę pochodzi i komora spalania się nagrzeje jest ok nie wiem jak w tych silnikach jest ale sądzę że świece są włączane tylko na mrozie a przy dodatnich temp nie grzeją wcale biały dym to odparowana niedopalona ropa...
No to ustaw zapłon, jest za późny. Masz tam platyny? Jeśli tak to powinny się otwierać właśnie w momencie gdy tłok jest 1,4 mm przed GMP.
Witam, praca silniczka wskazuje na bardzo pozny zaplon, ustawiony w GMP lub nawet po GMP - wtedy silniki na ogol nie maja w ogole mocy / nie chca sie wkrecac na obroty wyzsze, niz 'wolne' wlasnie... Sprawdz dokladnie - w jakim momencie, w jakiej pozycji tloka nastepuje zaplon - czyli przeskakuje iskra na swiecy, bo jesli jest taki klopot z oryginalnym...
późny wtrysk turbo późny wstawać turbina późny wstawać
nadajniki tmobile przekaźnik maksymalne napięcie wariuje klawiatura
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Łucznik 86 - Klasyczna maszyna do szycia z lat 50. Lokalizacja czujnika przedniej pokrywy Canon MF628Cw