Witam, Wygląda na to jakby głowica nie nakładała któregoś z kolorów. Proponuje sprawdzić czy wszystkie węże są drożne (czy nie ma pęcherzyków powietrza) oraz przepłukać głowice płynem do udrożniania głowic.
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i na włączonym silniku dodając gazu sprawdź czy nie pojawiają się tam pęcherzyki powietrza. Jeśli tak - uszczelka pod głowicą do wymiany.
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Mam jeszcze jedno pytanie Na uszczelce pod głowicą kiedy ciągnik pracuje zauważyłem pęcherzyki powietrza czy to jest wina złej jakości uszczelki?
A ja upieram się przy tym czujniku.Miałem ten sam przypadek w SIERRce.Wymieniłem uszczelkę,uruchomiłem silnik i się okazało że płyn się nadal gotuje.Wymieniłem włącznik wentylatorów chłodnicy na inny i pomogło.Na obudowie termostatu był u mnie zastosowany włącznik który włączał wentylatory na 98st. i 105st.Pierwszy bieg miał uszkodzony.Jeśli coś się...
Kolego robertkarolak, z tego co napisałeś, to masz ewidentne przedmuchy do układu chłodzenia. Jeżeli nie masz instalacji gazowej, bo ona może też powodować podobne objawy (nieszczelny reduktor), to raczej pozostaje tylko uszczelka pod głowicą lub pęknięcie. W tym przypadku test jest raczej zbędny, ale zamiast testu z płynnym roztworem, można wykonać...
Po kilku latach milczenia w tym poście wznawiam temat odnośnie głowic drukujących HP 11. Kilka takich głowić mi się już nazbierało i postanowiłem rozebrać jedną z nich aby poznać konstrukcję (bo niestety do tej pory nie udało mi się znaleźć jakiegokolwiek schematu opisującego budowę tych właśnie głowić). Na wstępie kilka słów odnośnie budowy tej głowicy....
Witam, trochę bawiłem się epsonami, są dość kapryśne. Jeśli nie uszkodziłeś głowicy przy czyszczeniu wodą to może się udać ją udrożnić, ale musisz być cierpliwy. Wydruk wygląda jakby skończył się atrament lub w kanałach jest pęcherzyk powietrza. Napisz w jaki sposób dokonywałeś czyszczenia głowic.
Mogą być "zaniżone" lub "zawyżone" tuleje na przykład jak poprzednik pisze. Tuleje były zawyżone, przez to tuż po remoncie były problemy bo płyn wyciekał do oleju. Ale mechanik dorobił cieńsze podkładki pod tuleje i je obniżył i teraz już oleju nie przybywa. Tu może być winna sama głowica, Czyli co, zdemontować i zawieźć na test szczelności? a pozostaje...
Gdy wentylator chodzi to wody już nie wyrzuca Jest trochę odwrotnie, wentylator działa bo wody nie wyrzuca,( jest zanurzony) a gdy tylko w okolicy czujnika zrobi się bombel z powietrza, czujnik rozłącza. Zrób próbę z butelką. Zamiast oryginalnego korka na zbiorniczku wyrównawczym, zamontuj tymczasowy z wężykiem, drugi koniec wężyka do naczynia z wodą,...
Sprawdzić szczelność głowicy, na nagrzanym silniku mogą się pojawiać pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym, nadpalone gniazda zaworów tez daja podobny efekt. Spróbować na nowych świecach.
Po długich sprawdzeniach okazało się, że była głowica pęknięta. Mechanik był w szoku, że w 1.9 tdi. Przyczyna pęknięcia nie znana.
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
Jak w temacie audi AFB 2,5TDI po wymianie popychaczy ciężko zapala na zimnym. Rozrząd ustawiony na blokady. kąt wtrysku na Late jaest2. Jak juz zapali chodzi cichutko równo, Nie ma błędów. Co można w nim jeszcze przeoczyć skoro wał na blokadzie przecięcia w wałkach pokrywają się z krawędziami głowicy. Nie ma pęcherzyków powietrza w wężach.
Post zamykam winowajcą była uszczelka pod głowicą zdjąłem ją i wszystko w normie .
Sprawdź przy zapalonym silniku czy przy wlewie do chłodnicy nie unoszą sie drobne pęcherzyki powietrza jeśli tak to musisz wymienić uszczelkę pod głowicą ponieważ są przedmuchy do układu chłodzenia. Przy okazji jak ogrzewanie w samochodzie jeśli słabe to w pośredni sposób też wskazuje na w/w usterkę. Miałem to samo do tego jeszcze gaz mi później zamarzał...
Ma zobaczyć czy nie widać pęcherzyków powietrza???zawartych w oleju? Kolego SIKORALLY czy poziom oleju się zmniejsza? co było przyczyną naprawy głowicy?
Witam. Wydaje mi się że należy zacząć od podstawowych obserwacji. I dopiero później można wyciągnąć wnioski. Należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. Uruchomić silnik (o ile będzie to możliwe) i obserwować. Jak szybko wzrasta temp. silnika. Czy włacza się wentyl chłodnicy. Czy otwiera się termostat (w takim przypadu dłonią sprawdzamy...
Zobacz czy idzie powietrze (pęcherzyki powietrza) do zbiorniczka wyrównawczego jak tak to czeka cie wymiana uszczelki pod głowicą, a jeżeli nie to sprawdz czy nie masz zapowietrzony układ chłodzący.
Skoro to F2000 to nie ma problemu by sprawdzić na której głowicy jest problem, oczywiście po wykluczeniu sprężarki.Zdejmujemy pasek z pompy wody następnie upuszczamy trochę płynu z układu chłodzenia, zdejmujemy kolektor wodny i dolewamy płyn do układu do momentu aż pokaże się w otworach w głowicy (w miejscach zdemontowanego kolektora).Odpalamy silnik...
Co ma to wspólnego z ogrzewaniem i klimą? Jak to sprawdzić gdyby to było to ? Oleju nie ubywa, a płyn chłodzący nie ma zapachu oleju i również poziom jest stały. Chodziło mu o to ze jak walnieta głowica, czy uszczelka, to są przedmuchy do płaszcza wodnego i wtedy w układzie chłodzenia jest powietrze pod zancznym cisnieniem, chociąż korek to upuszcza...
Zależy jak poszła uszczelka albo czy i jak pękła głowica na płaszczu wodnym, najprościej będzie odkręcić korek od zbiorniczka płynu przegazować obserwując czy nie pojawiają sie pęcherzyki powietrza i bulgotanie, czasem uszczelka tak walnie że szczeliwie olej nie dostaje się do układu chłodzącego i na odwrót, sprawdź jak piszę to sprawdzony sposób :)
Tak, tak już czyściłem ją manualnie również. Czyściłem wejścia do rurek, nawet próbowałem je przedmuchać powietrzem i pęcherzyki powietrza przesuwały sie w rurkach co świadczy o drożności przynajmniej na odcinku do głowicy. Nie bardzo wiem jak rozebrać głowicę, myślę, że tam jest coś przytkane (zaschnięte), nie wiem w jaki sposób głowica pobiera tusze,...
Panowie sprawa z termostatem nie jest taka prosta jak sie kazdemu wydaje. Napewno nie wyrzuca wody z winy termostatu. Woda ubywa bo wyrzucają ja pęcherzyki gazu. Teraz pytanie skąd się biora pęcherzyki powietrza w chłodnicy. Odpowiedz jest prosta z któregoś cylindra. Ponieważ piszesz że wstawileś nowe tuleje to podejrzewam ze nie sprawdzilesz ile one...
Witam! Po zrobieniu małego remontu silnika ( wymiana zestawów naprawczych, regeneracja głowic, pompy wtryskowej i wtryskiwaczy) i uruchomieniu zaczęło "wrzeć" w miejscu łączenia głowic z blokiem. Miejsce to jest mokre od ropy i rozlanej wody. I w płynach tych pojawiają się pęcherzyki powietrza. Wydaje mi się, że uchodzi tamtędy kompresja. Także po gwintach...
Nalej płyn. Odkręć zbiorniczek. Odpal silnik. Wyjdz i patrz na powierzchnie płynu w zbiorniczku. Jak zaczną się pojawiać pęcherzyki powietrza i gwałtownie rosnąc temperatura, to masz przerwaną uszczelkę pod głowicą pomiędzy cylindrem a kanałem chłodzącym. I podczas spalania spaliny są wdmuchiwane do ukladu chłodzenia gwałtownie podnosząc jego temperaturę....
Witam ! Dzięki z zainteresowanie wszystkim, ale to chyba nie jest to ponieważ teraz zaobserwowałem pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym i płyn zrobił się tłusty, więc mam prawdopodobnie walniętą uszczelkę pod głowicą, aczkolwiek mogę się mylić ! Pozdrowienia !
Uszczelka głowicy również. Była mocno zjedzona. Płaszczyzna głowicy oczywiście wyrównana.Zauważyłem że np po zalaniu płynu do chłodnicy i odpaleniu auta z otwartym korkiem z płynu wydobywają się pęcherzyki powietrza. Proszę o porady bo ręce opadają:( Ponieważ kolega napisał, że był omijany reduktor i było to samo, więc trzeba wrócić do uszczelki pod...
https://obrazki.elektroda.pl/3231719000_... https://obrazki.elektroda.pl/5567973400_... https://obrazki.elektroda.pl/6431411700_... Witam, chciałbym się podpiąć do tematu. Mam problem również z tuszem czerwonym. Pierwotnie wydruk testowy wyglądał tragicznie. Czarny, Żółty, Niebieski ok, natomiast czerwony...
Bardzo dzięki za te obszerne info, tylko właśnie w tym problem caly że nie wiem jak zrobić to czyszczenie głowicy bez płynu - z panela drukarki, bo z tego co wiem, to wiąże się z wyłączeniem jej z kontaktu, potem włączniem jej i przytrzymaniem jakiegoś przycisku a potem dopiero wybraniem odpowiednich opcji, jeśli już ktoś robił na brotherze to bardzo...
Może określ o jaki zawór chodzi ssący czy tłoczący . W zaworze wkręcanym powinno być gniazdo/dysza zaworu > płaska gładka płytka >sprężyna czyli podkładka sprężysta przecięta a w zasadzie dwie takie > płytka z otworkiem > zakrętka . Jak stan płaszczyzny gniazda/dyszy i płytki zaworowej jest ok i kolejność zachowana jak podałem to możliwe są jeszcze...
Wyjmij jeszcze raz termostat, i sprawdź bez termostatu czy się będzie gotować, jeśli bez termostatu będzie dobrze i włączą się wiatraki(wiatrak), a ogrzewanie w kabinie będzie chodziło, to sprawdź termostat poprzez gotowanie w garnku. Powinien się otworzyć przed wrzeniem wody. Jeśli termostat będzie dobry to załóż go i sprawdź na aucie. Poczas napełniania...
Przy odpowietrzaniu grzejnika, cały czas trzeba pilnować, by w instalacji była woda (ciśnienie -w instalacji ciśnieniowej). Grzejnik przy odpowietrzeniu zrobił się ciepły,po odbiciu wody nadal nie działa Wygląda na to, że było powietrze w grzejniku, ale co ?albo mało odpowietrzony, albo wraz z uzupełnieniem wody przyszła kolejna dawka powietrza, albo...
Z układem chłodzenia może być problem tego rodzaju, że nie ma pełnego obiegu płynu chłodzącego(nie otwiera się termostat), lub poważniejsza usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą i występują przedmuchy z układu wydechowego do chłodzącego. Sprawdź czy w zbiorniku wyrównawczym nie pojawiają się liczne pęcherzyki powietrza. Pozdrawiam
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
Witam wszystkich.Temat niby banalny.Klient przegrzewa samochód,typowe dla tego silnika,wybija mu wodę z zbiorniczka wyrównawczego.Tradycyjnie sprawdzam szczelność głowicy,planuję,zakładam nową uszczelkę i nic klapa,dalej to samo.Ok rozbieram blok bo krzywy 0,2 mm tyle co głowica.Na szlifierni chłopaki mówią splanuj i gotowe ,planuję,wymieniam pierścienie...
Na zimnym silniku praktycznie zerowe. Przyczyną może być sprężarka (nowa nie znaczy dobra), lub dostająca się kompresja (uszczelka głowicy, obsady wtrysków). Dodano po 5 Zdejmij pasek z pompy wody i jeden przewód ze zbiorniczka wyrównawczego. Na króciec zbiorniczka załóż wężyk i włóż do butelki z wodą, a przewód po stronie silnika zaślep. Odpal auto...
albo uszczelka pod głowica . Ponieważ cały czas robi się duże ciśnienie w układzie chłodzenia :( dziś gdy odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego i odpaliłem auto , nagrzał się trochę silnik zaczęły wylatywać delikatne pęcherzyki powietrza ale nie cały czas tylko przy wiekszym przygazowaniu . Nagle zaczęło wywalać płyn jakby się gotował ale nawet...
Zrób mały test czy po odkręceniu korka w zbiorniku wyrównawczym nie pojawiają się ciągle pęcherzyki powietrza, czy na korku od wlewu oleju niema masła, można by się pokusić o sprawdzenie kompresji. Wszystko to by wykluczyć ewentualnie uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Co do ostatniego zdjęcia to w tej złączce jest zwykły o-ring i to on mógł się uszkodzić...
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Witam Problem polega na tym ,że podczas jazdy powyżej 3 tys. wyrzuca płyn chłodniczy korkiem .Natomiast jeśli samochód jeździ do 2,5 tys. obr. to wszystko jest ok. W zbiorniczku na ściankach znalazłem niewielkie ilości sadzy . Samochód nie kopci ,natomiast co jakiś czas idą pęcherzyki powietrza i robi duże ciśnienie w układzie ,dodam że nie mam tam...
1.5 dci 65kM .Auto dymi na siwo Na siwo, na szaro ... Ale średnio mi się widzi to dymienie z uszczelniaczami bo to nie benzyna. Dokładnie, tak. Miałem przypadek że "po przejściach z uszkodzonymi wtryskiwaczami" lubiła przepalać się uszczelka pod głowicą między cylindrami. Ale może byś sprawdził jak zachowuje się płyn chłodniczy w zbiorniczku wyrównawczym...
https://obrazki.elektroda.pl/3231719000_... https://obrazki.elektroda.pl/5567973400_... https://obrazki.elektroda.pl/6431411700_... Witam, chciałbym się podpiąć do tematu. Mam problem również z tuszem czerwonym. Pierwotnie wydruk testowy wyglądał tragicznie. Czarny, Żółty, Niebieski ok, natomiast czerwony...
I co Panowie, nie drukuje praktycznie w kolorze .Tusze są, czy wymiana głowic pomoże? Skąd pęcherzyki powietrza w przewodach z tuszem ? :)
Ja od dziś mam ten kod błędu w DCP-330C. Wstałem rano, patrze na drukarkę a tam proszę czekać. No nic... Minęła godzina nic się nie działo to dałem Exit i wyłączyłem. Po włączeniu wyskoczył komunikat błędu 4F. Pewnie problem wystąpił w nocy jak chciała się czyścić. Z instrukcji serwisowej: Kod błędu / Objawy / Przyczyna / Rozwiązanie http://obrazki.elektroda.net/27_12657291...
Możliwe ze od tego czasu doszlo cos co razem z tym bledem daje te objawy ze komp moze dawac inna mieszanke na zimnym wiec czujnik w bloku? Nie wiem . Ale co to jest ... musisz lepiej oczyscic wszystko to na dzień dobry. Czy da sie wyjac czujnik? Usiebie chcialem przeczyscic czujnik temperatury plynu chodniczego ,mialem lekki wyciek. Czyszczenie nie...
To, czy z diamagnetyka, nie ma znaczenia Ma. Jak pisałem wyżej. Zauważ, że tu błąd o kilka minut kątowych ma znaczenie. I dlatego polskie głowice były tak niedoskonałe. O ile jeszcze mono można było jakoś zaakceptować , to problem pojawiał się w stereofonicznych głowicach, gdzie obie sekcje musiały być ustawione idealnie tak samo. Nie były bardzo często....
Za bardzo skróciłem opis. Ogólnie zużyłem całą buteleczkę z płynem do udrażniania głowic. Za pierwszym razem robiłem źle, bo strzykawką wpuszczałem płyn do udrażniania i na papierowe ręczniki wchodził czarny tusz, a potem wpuszczałem czarny tusz, żeby przepchnąć płyn do udrażniania. Przy rozebraniu i całkowitym czyszczeniu głowicy zrobiłem już inaczej....
Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest uszczelka pod głowicą. Jeżeli jest uszkodzona to nie koniecznie musi oznaczać, że płyn musiał przedostać się do oleju, mógł równie dobrze dostać się na tłok. Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i niech silnik sobie pracuje, a ty patrzy czy na płynie nie pojawiają się pęcherzyki powietrza. Najlepiej przygazuj...
Dzień dobry (chociaż od ostatnich problemów z motorkiem już nie taki dobry). Tak jak w tytule, motorek zrzuca płyn chłodniczy po zgaszeniu, po wcześniejszym wydaniu odgłosu bulgotania. Wentylator kręci, termostat w jakimś stopniu działa, bo wąż od zasilania chłodnicy się nagrzewa, termostatu nie sprawdzałem - nie został zdemontowany. Z wydechu nie lecą...
W wężykach z tuszy do głowicy jest tusz z dużą ilością pęcherzyków powietrza. Spotkał się ktoś z takim problemem? Dostałem go z informacją, że jest złą jakość wydruku. Czyszczenia powodują tylko, że co chwile inny kolor przerywa na wydruku. W drukarce zamontowane są tusze zamienniki. Wygląda jakby gdzieś łapał lewe powietrze, ma ktoś jakiś pomysł co...
Nie wiedziałem że głowice USG są tak tanie (2500zł). Jeśli chodzi o pęcherzyk i klejenie głowicy to sprawa nie jest prosta. To, jakich materiałów firmy używają jako soczewki ("guma") wiedzą tylko same firmy. Jakakolwiek ingerencja w to może zaskutkować np. większym tłumieniem czyli cieniami na obrazie. Kryształków raczej nie uszkodzisz, gdyż znajdują...
Witam! Dotyczy. Peugeot Partner I 2000r 1.9D DW8 Zimą , w najgorsze mrozy chyba lekko stężał płyn chłodniczy. W te najsilniejsze mrozy akurat nocował pod chmurką. Widocznie płyn chłodniczy nie trzymał parametrów (rozcieńczony zgodnie z zaleceniem wodą zdemineralizowaną). Pojawiło się parę oczek oleju. Powietrza nie było, płyn nie ginął. Nie było też...
Witam wszytych mam problem i bo się nie znam a mechanik coś kręci.... Oddałam fiata brava 1,6 16v 1996r do warsztatu mechanik -elektryk z problemem uszczelki pod główicą i dziwnym zjawiskiem że po rozgrzaniu mi gasł ale można było jeździć tylko trzeba było trzymać gaz..... po 3 tygodniach odebrałam auto gdzie kwestia wymiany uszczelek została zrobiona..w...
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Byłem się przejechać po polnych drogach, zatrzymałem auto i na działającym silniku odkręciłem odpowietrznik przy lampie poleciało powietrze i zaczął cieknąć płyn (na tyle gorący, że topił plastikową butelkę), natomiast w zbiorniczku wyrównawczym wywaliło płyn. Wyłączyłem silnik, po ponownym odpaleniu już było ok. Wentylator wcale się nie załączył. Płyn...
Zasadnicza sprawa skoro ci ubywa tzn że dolewasz płynu. A to znaczy że razem z płynem dostaje się powietrze. Czyli układ się zapowietrza. Gdy silnik stygnie płyn zmniejsza swoja odbiętość a pęcherzyki powietrza uchodzą np przez nieszczelny korek albo uszczelkę. Miejsce powietrza zostaje zastąpione płynem więc wizualnie wygląda to tak jak by płynu ubyło....
Jakość oleju ma się nijak do pomiaru ciśnienia, jedynie co gesty olej może podwyższyć ciśnienie ale jak robimy to na sikniku rozgrzanym do temperatury roboczej to olej jaki by nie był robi się rzadki wiec ma niewielki wpływ na wyniki pomiaru. Test na obecność spalin mam na myśli chemiczny ale nie zaciąganie jakąś tam strzykawką tylko stawiasz taki specjalny...
Witaj. W tym wypadku p[owodów może by wiele, zależy jeszcze wszystko od tego, jakie są dodatkowe objawy. bo np. możesz miec uszkodzona minimalnie uszczelkę pod głowicą, i jak jest zimno to za nic nie bedzie chciało zapalic - sprawdzic to możesz na zapalonym silniku - odkręc korek zbioniczka wyrównawczego i zobacz czy nigdzie nie lecą pęcherzyki powietrza....
Witam Kolegów Posiadam drukarkę Brother DCP-145C i od pewnego czasu mam różne kłopoty z nią: zaschnięty niebieski, zaschnięty czarny itd. Mój sposób to płukanie głowicy. Jako że wanienka to drogi wydatek na "jeden raz", a regenerować głowice to nie za specjalny pomysł na kasę, proponuję zrobić to "ręcznie". Mianowicie koniecznie należy wymontować głowicę,...
Te tusze kolegi to jakieś śrubki mają powkręcane:) :D . Śrubki w tuszach, a w głowicy zerwane sitka: http://obrazki.elektroda.pl/1573325900_1... Do dysz napchały się zanieczyszczenia i po zabawie. Poza tym, jeśli nie ma sitek to w tuszu będą pęcherzyki powietrza, co prowadzi do braku przepływu tuszu. Wyjaśniła się zagadka, dlaczego PGBK drukuje...
Nie masz spadku ciśnienia wody ? Powinno być powyżej 1,5 bara. Czy podczas backwachu lecą popłuczyny przez cały czas ? Bywa też problem, że wąż od kanalizacji się przytka, robi podciśnienie co tworzy problemy z regeneracją. Sprawdź drożność rurki od solanki i może zerknij na sam pływak. Ciśnienie jest OK, 3.5 bara stabilizowane za hydroforem. Płukania...
Witam Proszę o poradę co zrobić z pęcherzykami powietrza w taśmie prowadzącej tusze do głowic. Jak je można usunąć aby nie uszkodzić głowic drukujących.
Witam,ponowie temat choć pewnie i tak nikt nie odpisze. Na chwile obecną zdiagnozowałem uszkodzone uszczelniacze na pompowtryskach gdyż na przewodzie paliwowym z silnika do filtra (przelew) widać masę pęcherzyków powietrza ,co sie okazało po wyjęciu wtrysków że na pierwszym wtryskiwaczu jest uszkodzony oring ten na samym dole i spaliny przedostawały...
Witam. Proszę o sugestie lub pomyły co robić. Auto dopiero kupione więc nie znam wcześniejszej historii napraw. Problem wygląda tak, ze auto na zimnym silniku odpala prawie normalnie (prawie ponieważ dość ciężko kręci ale może to wina akumulatora) na biegu jałowym silnik pracuje cicho i równo, po przekroczeniu ok. 1500 obr zaczyna coś lekko stukać (jest...
http://obrazki.elektroda.pl/3136371000_1... Prezentuję projekt stacji lutowniczej na gorące powietrze mojego autorstwa zbudowana została w czasach kiedy stacje byly bardzo drogie. Nie zmienia to faktu że stację z powodzeniem można zbudować w dzisiejszych czasach. Prezentowana stacja lutownicza, jest samodzielnym projektem, opartym na...
Witam, Od dłuższego czasu borykam się z problemem związanym z układem chłodzenia w samochodzie Rover 75 z silnikiem o oznaczeniu KV6. Typowałem uszczelkę pod głowicą jako główny problem ale... Przedstawię po kolei co zrobiłem i na czym stanąłem: Wyrzucało mi płyn chłodniczy przez rurkę odpowietrzającą w zbiorniczku wyrównawczym po przejechaniu jakiegoś...
I co było przyczyną ubytku wody u kolegi ? Mam podobny przypadek. Stwierdziłem: 1. Brak przedmuchu do układu chłodzenia -> brak oleju w wodzie, brak pęcherzyków powietrza w zbiorniku wyrównawczym. 2. Brak przecieku wody na górę cylindrów, świece ładne -> auto nie dymi. 3. Niewielki przeciek do oleju - śladowe ilości kawy na bagnecie i pod korkiem i...
Witam. Mam problem z samochodem VW Golf 5 2008r. 2.0 TDI BMM 140KM. Samochód wyrzuca płyn przez korek zbiornika wyrównawczego. Po nagrzaniu węże są bardzo twarde. Oczywiście pierwsza myśl to uszczelka pod głowicą, ale pierw chciałbym wykluczyć wszystkie inne możliwości. Objawy: - duże ciśnienie w układzie chłodzenia, wywala płyn przez korek zbiornika...
Wymieniłeś głowice kompresora z uszczelka i problem nie ustąpił, tak? Zalej zbiornik do pełna i obserwuj czy nie ma pęcherzyków powietrza, to bardzo ważne.
jeżeli gucio -1 ma racje (a to jest bardzo, bardzo możliwe) to możesz to sprawdzić , ja siedzę w autobusach to są silniki leżące, nie chcę tu zgrywać eksperta. - odpowietrzenie głowic jest połączone jedną rurką , zakładam przezroczysty przewód w układ, odpalam silnik i patrze (ok 20 min) czy zasuwają pęcherzyki powietrza, nie powinno nic lecieć na odpowietrzonym...
Mechanior stwierdził ze uszczelka jest walnieta :( (minuta ciszy) he!he!he! Widocznie mechanior szuka sobie jelenia i roboty. W układzie volkswagena jak i audi panuje nadciśnienie. Aby sprawdzić czy jest walnięta uszczelka, to sprawdź, czy przy zimnym silniku bąbelkuje płyn w zbiorniczku wyrównawczym. Jeżeli wydostają sie pęcherzyki powietrza, to niestety...
jak jest rezerwa odpalenie graniczy z cudem nawet przy zimnym silniku). Czytałem na forum, że problem tkwi w zużytej głowicy pompy wtryskowej lub uszkodzonej pompie paliwowej. Otóż miałem ten sam problem - przy zbiorniku zawiwerającym ponżej 1/4 pojawiały się problemy z odpalaniem. Weź kogoś do testu i sprawdź, czy w czasie kręcenia lub już odpalenia...
Witam, mam pytanie dotyczące potencjalnego uszkodzenia uszczelki głowicy. Mianowicie od dłuższego czasu rozkminiam nad bulgotaniem (dźwięk kamyczków) przy dodawaniu gazu, szczególnie przed otwarciem termostatu, w okolicach nagrzewnicy, w każdym razie w układzie chłodzenia. Przy dodawaniu większej ilości gazu, słychać jakby przedmuch wody też. W sierpniu...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
https://obrazki.elektroda.pl/3952759000_... Bywa, że od realizacji do opisu urządzenia upływa kilka lat. Tak jest i tym razem, bowiem poniżej opisuję urządzenie, które sobie złożyłem około 5 lat temu. Użytkownik i konstruktor układów próżniowych staje często przed zagadnieniem sprawdzenia, czy układ próżniowy jest szczelny. Nierzadko...
Witam forumowiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mercedesa 190D, rocznik 1987. Przebieg 500 000 km. Mam takowe problemy. - auto ma ciężki rozruch (również po przejażdżce jak zgaszę go na ok 5 minut). - po odpaleniu auto kopci (zawsze), na zimnym silniku dłużej (2-3 minuty), na rozgrzanym krócej (kilka-kilkanaście sekund). Dym ma kolor siwy (takie...
Witam. Jako, że nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi na dręczący mnie problem to postanowiłem zapytać tu. Moje auto to Opel Calibra z 1992r. Kupiłem go cztery miesiące temu i aż do wczoraj nie miałem z, nim problemów, ale zacznę od początku. Przy zakupie podczas oględzin znalazłem lekko odkręcony korek zbiorniczka płynu chłodzącego, więc go dokręciłem,...
Tak ,tak. Tam każdy kanał (L, P) pracuje na podwójnym TBA. Głośnik główny Tesli, "góra" Tonsil. Był to GDW, w takiej ładnej pierwszej wersji ZG10C stosowany bodajże... W sumie Condor dobrze brzmiał, jak na puszkę z masy plastycznej :) Głowice do 146 kupowało się hurtem. Najpierw organoleptycznie wybierało sie spośród wszystkich jakie były w sklepie...
Coś strasznie mega wielka ta nanotechnologia. Pozwól że coś ci zacytuje: Piezoelement jest walcem o wysokości ok. 30 mm, utworzonym z ok.400 warstw bardzo cienkiej folii ceramicznej. Po przyłożeniu do niego napięcia 150 V zwiększa swoją wysokość o 0,04 mm. Dla porównania: włos ludzki ma grubość ok. 0,05 mm. Następnie mechanizm składający się z tłoków...
Jeżeli ja mam taki przypadek to jako pierwsze zaślepiam przewody wodne od głowiczki. Dorabiam następnie przewody od sprężarki zalewam wodą i wkładam je do naczynia z wodą. Jeżeli jest uszkodzona głowiczka to po odpaleniu silnika pokarze pęcherzyki powietrza.
Witam. 2003 rok MPII, WDB9340321K822454,przebieg 525tyś, w butlach sprężonego powietrza pojawił się płyn, spuszczenie poprzez odkręcenie czujnika kondensatu daje spokój na 2 tygodnie. Odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym powoduje wyrzucenie płynu chłodzącego, oraz na pracującym silniku pojawiają się pęcherz powietrza. Zimą podczas mrozu, nie...
Na zimnym silniku układ jest odpowietrzony i woda w głowicy jest, ale po rozgrzaniu powietrze ten płyn z niej wypycha i po każdym ostygnięciu wraca do głowicy, więc jest to dowód na to, że układ potrafi sam się odpowietrzyć. Wg mnie jest to dowód, że układ (blok) sam się nie odpowietrza. Bo gdyby było samoodpowietrzenie, to po otwarciu termostatu otwiera...
Jak miałem jeszcze Athlona XP też miałem podobne studzenie. Tylko tak : pompkę wymontowałem z starej maszyny medycznej (chyba od dializy) - była to pompka trybkowa :D Po podłączeniu na 12V wyciągała pęcherzyki powietrza powietrze z układu :> a była zupełnie niesłyszalna - tylko wielka - sama głośność 37cm. Miałem jeszcze zbiornik do odpowietrzania...
Jeżeli idzie powietrze przez przewód przelewowy, to musisz się powoli przygotować na ściąganie głowicy. Górnym przewodem do zbiornika wyrównawczego ma cały czas płynąć płyn? U mnie w megance w tym przewodzie pojawia się na chwilę płyn (przelew) w momencie gwałtownego wzrostu obrotów. Jak mam podłączony laptop to obserwuje temp. widać jak na wyjściu...
jeżeli chodzi o uszczelkę to chyba niestety wlasnie o to chodzi, jednak spotkałem się jeszczę z opinią ''mechanika'' ktory twierdzi ze jest to wina TERMOSTATU.;/ ??? Może być i tak - warto sprawdzić tę opcję (termostat ukąpać we wrzącej wodzie. Ponieważ objawy nie są precyzyjne opisane więc i diagnozę na odległość trudno postawić. Ja staram się tylko...
Ludzieeeeeee... o czym wy tu piszecie? Próbujecie rozwiązać problem metodą prób i błędów? To tak jak by podawać choremu przypadkowe lekarstwa z nadzieją, że któreś w końcu pomoże. 1/Kolego, narysuj (lub umieść tu) schemat hydrauliczny tej instalacji. 2/ Napisz jakie masz grzejniki, 3/ Podaj rodzaj pompy obiegowej zastosowanej w instalacji, 4/ Podaj...
Witam wszystkich . Problem mój polega na tym, że drukarka nie drukuje koloru magenta i light magenta test dysz jest przerywany próby czyszczenia głowicy nie pomagają, kilkanaście razy czyściłem i dalej to samo podejrzewam też ,że w układzie pojawiło się powietrze w tym modelu drukarki tusz od kardridzy do głowicy podawany jest wężykami i to własnie...
pęcherzyk powietrza żywica czujnik pęcherzyk powietrza pęcherzyk powietrza przewodzie paliwa
naprawa pilota sharp czujnik matryca skaner viaken
hasło nazwa użytkownika router hasło nazwa użytkownika router
Porównanie Sony LinkBuds S i Sony WF-1000XM4: Komfort vs Jakość Dźwięku Lokalizacja bezpiecznika dmuchawy w Mercedes ML 320 2008