Jeżeli to 2.0hdi sprawdź czy za filtrem paliwa nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwa do pomyślenia cr. Nie może być żadnych bo będzie szarpać.
W zbiorniku dekiel w bagażniku
Ja mam manualną skrzynie biegów wczoraj zauważyłem pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym dzisiaj wymienię filtr paliwa odpowierzę układ i zobaczę czy to nie jest przyczyną
i co z tymi pęcherzykami powietrza w przewodzie powrotnym paliwa? mają być czy nie powinny, moje kangoo rzuciło palenie po wymianie rozrządu, przyjrzałem się schematowi i widzę że koło od pompy paliwa było cofnięte o jakieś pięć zębów, czy to może być przyczyną odpalania co jakiś czas, co jakiś nie. Jeśli odepnie się wtyczkę od tego czujnika objawy...
dziś rano sprawdziłem jeszcze raz przewód paliwowy...po odpaleniu auta mnóstwo pęcherzyków powietrza w przewodzie doprowadzający paliwo do pompy...jutro do wymiany filtr paliwa i sprawdzenie uszczelnienia
Witam !! Mam problem z moim c3 1.4hdi. Autko nie odpala tak jak powinno. Aby odpalic silnik muszę popompowac manualną pompką (taką gruszką) i po cwili takiego mompowania moge odpalic silnik. Podczas pompowania widac pęcherzyki powietrza w przewodzie powrotu paliwa do baku. Dzisiaj postaram się wymienic filtr paliwa wraz z wszystkimi przewodami w paliwowymi...
Witam! Mój nowy nabytek- Fiesta 1.8D Endura-de(1998rok) generalnie ciężko pali, gdy jest zimny, a gdy ciepły pali natychmiast. Po zapaleniu silnik nigdy nie gaśnie, chodzi całkim ok, ma moc i przyzwoite osiągi. Sprawdziłem dotychczas: -świece żarowe grzeją wszystkie ( poprzedni właściciel je wymieniał) -aku duży(74Ah), roczny, ładowanie jest i aku sprawny...
Wtryski są ok. Po wpięciu zaworka zwrotnego na przewodzie zasilającym przed filtrem paliwa paliwo nie cofa się . Brak jest też pęcherzyków powietrza w przewodach. Auto po postoju pali od strzała.Bez zaworka jest tak jak opisywałem w pierwszym poście. :cry:
Filtr paliwa wymieniam co roku w przewodzie co idzie z filtra do pompy bezbarwny powietrza nie widać bąbelków( pęcherzyków powietrza)
Niestety nie . Dodano po 2 W przezroczystym przewodzie który dochodzi do filtra paliwa widać pęcherzyki powietrza . Dodano po 4 Czy mam sie tymi pęcherzykami powietrza przejmować czy szukać przyczyny w inym miejscu ?Zacznę oczywiście od tego sterownika świec , dziękuję !
Witam, Chyba już znaleźliśmy nieszczelność tzn. pod tylnim siedzeniem jest zbiornik paliwa i podmienione zostały przewody na przezroczyste i jak samochód odpalił to były pęcherzyki powietrza i żeby się upewnić, to wziąłem bańkę z 5 litrami ON i podłączyliśmy przewód do tej bańki żeby ominąć zbiornik paliwa i jak odpaliłem samochód to nie było żadnego...
podejrzewam ,że pompa wtryskowa nie dostaje dostarczającej ilości paliwa-ON,sprawdz czy w przewodach nie masz powietrza(bąbelki,pęcherzyki powietrza)
a nie masz pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym? (między filtrem a pompą)
Zauważyłem że przy dodaniu gazu, w przewodzie paliwowym (miedzy silnikiem a filtrem) pojawiają sie pęcherzyki powietrza, wymieniłem filtr paliwa, teraz po dodaniu gazu wszystko jest ok, ale nie mialem jeszcze dziś czasu przetestować.
Witam mój problem dotyczy odpalania po postoju dłuższym niż jakieś 7-8 godzin. Diagnostyka komputerowa nie wykazuje żadnych błędów , kąt wtrysku prawidłowy , czujnik temperatury wskazuje prawidłowo , w przewodzie z filtra paliwa do pompy brak pęcherzyków powietrza zarówno przed odpaleniem jak i po odpaleniu to samo na powrocie, zero wycieków ropy. Problem...
Za zapowietrzanie pompy zawsze jest odpowiedzialny odcinek dolotowy ,więc na ssaniu jakakolwiek nieszczelność daje takie efekty ,uszczelnić ssanie i po sprawie . Pompa jest tak skonstruowana że jak tłok jest w stanie spoczynku to zamknięte jest na amen. W mercedesach często smok przerdzewieje i tam zasysa powietrze . Kup sobie strzykawkę 50 lub 100...
chyba jednak będę musiał sam sobie doradzić w tej sprawie :D Dodano po 4 w przewodzie paliwowym idą pęcherzyki powietrza. w pewnym momencie tego robi się tak dużo, że silnik gaśnie. drożność przewodów jest dobra - sprawdzałem, filtr paliwa wymieniłem, gdzieś dostaje się lewe powietrze - ale gdzie, którędy ?
Witam. Moje auto to Citroen Xsara 1.9D silnik DW8, 71km, pompa Bosch. Problem z nim polega na tym, że mocno kopci z rury wydechowej i czuć olejem napędowym. Dodatkowo nierówno pracuje na wolnych obrotach - trzęsie silnikiem, a po dodaniu gazu, tak aż do końca - gaśnie. Zauważyłem jeszcze, że widać w przewodzie idącym od filtra paliwa do pompy wtryskowej...
Ssanie to jedno, a ręczna pompka paliwa drugie. ssaniem przymykasz dopływ powietrza podczas zimnego rozruchu aby wzbogacić skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Zabrudzony filtr powietrza będzie dawał takie same objawy jak praca na ssaniu, czyli charakterystyczne "prykanie" nazywanie czterotaktowaniem, oraz zalewaniem świecy. Natomiast gumowa pompka...
Sprawdź czy w przewodzie paliwowym pomiędzy pompką paliwa a gaźnikiem pojawiają sie pęcherzyki powietrza (sprawdz przy róznych prędkościach obrotowych). Jezeli są to świadczy o zbyt niskiej wydajności pompki(miałem podobny przypadek). Ustaw również poziom paliwa w komorze pływakowej w gaźniku. Dokręć opaski zaciskowe na przewodach paliwowych. No i wymień...
Paliwo się nie cofa choć jest parę pęcherzyków powietrza w przewodzie, a co do zaworka N109 napięcie dochodzi, nawet podawałem dodatkowe napięcie przy próbie odpalenia. Ale jeszcze dochodzi do tego czujnik temperatury paliwa i moduł sterujący , już sam nie wiem. Pomału zaczynam obstawiać pompę wtryskową, a chciałem jeszcze dodać, że zauważyłem od pewnego...
Witam jeden dobry zaworek zwrotny firmy Pierburg na przewodzie zasilającym przed samym filtrem paliwa. I tak jak kolega mówi od samego baku do pompy wtryskowej paliwo ma przepływać bez pęcherzyków powietrza- a jeżeli są to autko nigdy na dotyk nie będzie palić. Pozdrawiam
być może puszcza zawór zwrotny w pompie wtryskowej, możesz założyć dodatkowy zaworek na przewodzie między pompą a filtrem paliwa. Wcześniej sprawdź czy nie rozszczelnił się któryś z przewodów powrotu z wtryskiwaczy, spróbuj zaobserwować gdzie zbiera się powietrze i skąd podchodzą tam pęcherzyki powietrza.
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
Witam. Proszę o sugestie lub pomyły co robić. Auto dopiero kupione więc nie znam wcześniejszej historii napraw. Problem wygląda tak, ze auto na zimnym silniku odpala prawie normalnie (prawie ponieważ dość ciężko kręci ale może to wina akumulatora) na biegu jałowym silnik pracuje cicho i równo, po przekroczeniu ok. 1500 obr zaczyna coś lekko stukać (jest...
Zauważyłem również że przez jeden z przewodów z filtra paliwa wraz z paliwem idą czasem pęcherzyki powietrza (przewód ten jest przezroczysty)
Witam, tak jak w temacie - mam problem z moją cytryną. Od jakiegoś tygodnia nie mogę jej odpalić na dotyk - świece żarowe wymienione, filtr paliwa wymieniony, wężyki przelewowe wymienione, jednak w przewodzie który idzie z filtra do baku (czyli na powrocie:) pojawiają się pęcherzyki powietrza. Nie mam pompki w baku, jest jedynie pompa wtryskowa która...
Czy są jakieś sprawdzone marki, możesz coś polecić czy jak to u Chińczyków wszystko na jedno kopyto. Eberspacher, koszt nowej to prawie kompletny "chińczyk". Od Webasta się nie nadaje ze względu na większą dawkę paliwa na impuls. Będzie zalewać palnik i mocno kopcić. Oryginalna jest głośna, Eberspachera, aby usłyszeć, muszę się wsłuchać nawet na najniższym...
W przewodach pęcherzyki powietrza widzieć będziesz, nawet na oryginalnym filtrze, i nic z tym nie zrobisz więc to zostaw. Jeśli przewody robią się puste to jest już problem. Zidentyfikuj w którym przewodzie jest pusto, sprawdź czy któryś gdzieś nie jest przetarty, wymień filtr, bo w nim jest właśnie zawór zwrotny, jak będziesz mieć nowego to usłyszysz...
Od jakiegos czasu uzytkuje A6 2,5 TDI 180KM i ostatnio mam problem bo auto nie chce wchodzic na obroty powyzej ok. 3000 i przy dodawaniu gazu jest jakby odciecie paliwa. witam! wczoraj kupilem takie a6 2.5 tdi 150km i mam podobny problem. tylko, ze u mnie brak mocy powyzej 2000 obr/min. turbinke slychac wiec pewnie cos z pompa. jutro wezme ja na komputer...
Widoczne bąbelki w przewodzie paliwowym z pewnością nie ułatwiają rozruchu silnika- układ się zapowietrza, czy jest to bezpośrednio przyczyną nie odpalania przy mrozie nie wiadomo, wiadomo, że trzeba znaleźć przyczynę pojawiania się pęcherzyków powietrza i usunąć ją, posprawdzaj przewody paliwowe, obudowę filtra paliwa, czy paliwo się nie cofa. Sprawdź...
Witam. Aktualnie natrafiłem na usterkę, w której nie wiem od czego nawet zacząć poszukiwania. Często grzebię sam, dzięki temu się uczę, ale w tym przypadku - no właśnie... W zakresie mniej więcej od 2800 obr/min, do 3100 obr/min następuje chwilowe ( trwa to około 0,5 sekundy ) zdławienie silnika, a następnie idzie już normalnie wyżej. Pierwsze co mi...
Najlepiej jest: -podpiac manometr -włączyć kluczyk w stacyjce-tak aby zaparacowała pompa -odczytać wskazanie Powinno być okolo 0,8 do 1,2 atm Jeżeli tak jest,to elektropompka jest sprawna i zakres poszukiwań skupić gdzie indziej. Jednak raz się na to złapałem,bo niby ciśnienie było ok,a kątem oka spostrzegłem pęcherzyki powietrza w przewodzie(dobrze...
Jeśli silnik łatwo się uruchamia i nie uległ zmianie dźwięk pracy na wolnych obrotach to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa i przewody paliwowe, bądź pompę zasilającą. Regulację momentu wtrysku zostawiłbym na koniec, gdy wyczerpią się inne możliwości. Sprawdź czy przewodem powrotnym nie płynie paliwo z pęcherzykami powietrza- jeśli tak układ się...
Witam. Od kilku dni Renata gaśnie mi na wolnych obrotach. Czasem kilka sekund po odpaleniu silnika z rana przy niskich temperaturach (zaznaczam, że odpala bez problemów). Czasami raz zgaśnie, odpalę i chwilę jest ok, czasem gaśnie co chwilę i muszę co chwilę odpalać (aku to odczuwa). Czasem odpali i dopiero gdy przejadę parę km i wtedy gaśnie na czerwonym...
Witam, jak w temacie mam problem z autkiem. Otóż sprawa wygląda następująco. Podczas ostatnich mrozów przy - 20 stopniach autko odpaliło normalnie i po przejechaniu około 15 km zapalił się check. Po diagnostyce komputerowej pojawił się błąd "Nie prawidłowe ciśnienie w układzie dolotowym". Od tego czasu auto nie ma mocy. Co prawda wkręca się na pierwszym...
Jeśli masz czysty zbiornik paliwa tj. bez osadu, szlamu itp. i "nie zabity" smok pompy, to moim zdaniem szukaj nieszczelności w magistrali paliwowej. Sprawdź wszelkie połączenia do filtra paliwa i od niego. Sam stwierdziłeś, że w pewnym momencie miałeś pusty filtr paliwa. Czy w okolicy filtra masz przewody paliwowe przezroczyste, to możesz przez nie...
Witam skoro był przecinany przewód paliwowy to sprawdz czy nie zasysa powietrza razem z paliwem (jeżeli masz przezroczyste przewody to zaobserwujesz pęcherzyki powietrza)
może układ paliwowy ci sie zapowietrza sprawdz czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodach wychodzących z filtra paliwa
W układzie nie ma żadnej dodatkowej pompki ani zaworka odpowietrzającego. Wystarczy na czas odpowietrzania zamontować na przewodzie ręczną pompkę i "przelać" układ świeżym paliwem. To powinno wystarczyć. Jeżeli cały czas leci powietrze, to zastanów się skąd ono może się brać. Gdzieś jest nieszczelność albo zawężony przepływ i można to sobie wykryć sprawdzając...
Witajcie u mnie ten sam problem który opisujecie ,a mianowicie po wyłączeniu silnika w przewodzie (przezroczystym) na zasilaniu pompy pojawiają się pęcherzyki powietrza które wychodzą z pompy...ale zauważyłem jeszcze jedna ciekawą rzecz (sprawdźcie u was) ,a mianowicie zaraz po wyłączeniu gdy te pęcherzyki wychodzą słyszę "syczenie" dobiegające z rejonu...
Trudno naprawić to korespondencyjnie,zasada jest taka w każdym dieslu żeby odpowietrzyć w najwyższym położęniu układu paliwa. Powietrze jako lżejsze od paliwa tam właśnie się gromadzi. Po odpowietrzeniu filtrów, odpowietrz na jakims złączu wyżej. Tak postępuj krok po kroku aż dojdziesz do pompy wtryskowej. Obserwuj przy tym jak się zachowuje pompka...
Witam! Mam pacjenta Ford Transit 2.2 TDCI 2008r. objawy są takie ze ciężko pali i w przewodach znajdują się pęcherzyki powietrza. Filtr paliwa został wymieniony, przelewy na wtryski również.... proszę o pomoc, za każdą sugestie dzięki z góry.
Największe pęcherzyki powietrza idą z tych o większym wydatku właśnie. Zastanawiam się a niestety nie posiadam technicznych możliwości żeby to sprawdzić czy aby to nie wina pompy w sensie zbyt duże ciśnienie i wytrąca się powietrze!! Pompę robili no ale za 100 zł diagnostykę komp. robili to chyba jest ok 😊 Dodano po 14 Nie było by problemu gdyby...
Miejsc potencjalnego zapowietrzania jest całkiem sporo. Zdarza się cofka paliwa na postoju przez nieszczelny zawór dławiący na powrocie paliwa. Bywa, że nieszczelna jest któraś z uszczelek miedzianych na śrubach na pompie, wtedy zapowietrza się w bardzo perfidny sposób, gdyż po dłuższym postoju nie ma w dopływie i przelewach powietrza, a pompa mimo...
No i jestem,niestety nie odpalił,popuszczone zostały przewody do wtrysków i odpalił na chwile,okazało się że filtr paliwa był prawie pusty,gdy go zalałem paliwem to autko odpaliło ale strasznie dymił,pochodził kilka minut i ponownie zgasł. Mam także zamontowaną pompkę ręczną na przewodzie między bakiem a filtrem i puściłem kawałek przezroczystego przewodu,tak...
Przewody paliwowe między filtrem a pompą wtryskową nie generują pęcherzyków powietrza w paliwie przez nieszczelności?
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Witam, to, że odpalił na mrozie nie oznacza , że teraz świece są sprawne , podstawa to świece, paliwo czy się nie cofa, jak jest pompka w zbiorniku to czy podaje paliwo, pęcherzyki powietrza w przewodach itp. Jeżeli to nie pomoże mała diagnoza komputerowa ,nie tyle co odczyt błędów ale, podgląd parametrów (ciśnienie paliwa).
Jeśli odpala (słyszysz płomień) to pompka do wymiany lub jest nieszczelność i w przewodach jest paliwo z pęcherzykami powietrza. Do zapłonu wystarczy a do pracy już nie, sterownik mimo podawania paliwa (uruchamia pompkę) nie wykrywa wzrostu temperatury.
jak jest rezerwa odpalenie graniczy z cudem nawet przy zimnym silniku). Czytałem na forum, że problem tkwi w zużytej głowicy pompy wtryskowej lub uszkodzonej pompie paliwowej. Otóż miałem ten sam problem - przy zbiorniku zawiwerającym ponżej 1/4 pojawiały się problemy z odpalaniem. Weź kogoś do testu i sprawdź, czy w czasie kręcenia lub już odpalenia...
auto jest pod dachem,nie jestem pewien czy ma imo jak to sprawdzić ?,zaś jeśli chodzi o paliwo to przy kręceniu rozrusznikiem przewodami powrotnymi ( przelewem ) paliwo wraca pewnie do zbiornika,brak pęcherzyków powietrza
Kiedyś po zapowietrzeniu się układu w "esie 7" odpowietrzaliśmy go w następujący sposób: Jedna osoba kręciła korbą, a druga luzowała śrubkę na filtrze paliwa. Odpowietrzało się go przez moment aż do chwili jak leciała sama ropa bez pęcherzyków powietrza. Podobnie zrobiliśmy na chyba dwóch przewodach doprowadzających paliwo. Robi się to w sumie podobnie...
Kolega Rustin udzielił Ci już odpowiedzi - szukaj nieszczelności w wężykach paliwowych w okolicy filtra paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. W przewodach tych nie mogą być pęcherzyki powietrza ( świadczą one o cofaniu się paliwa do zbiornika ), gdyż utrudniają one uruchomienie silnika.
Może zaworki w pompie nie trzymają i paliwo się cofa. Dobrze jest założyć przewody przejrzyste , wtedy widać gdzie pojawiają się pęcherzyki powietrza [jeżeli się pojawiają].
Tak pomyślałem,że może łapać powietrze. Sprawdzę później. Dodano po 6 Rozebrałem pilę i nie zauważyłem żeby wężyk był gdzieś pęknięty, wycieków też nie ma. Po opróżnieniu zbiornika paliwa przesunąłem ssak pompy do pozycji bardziej dogodnej do pracy w pionie. Widzę też, że w pompce paliwa jest pęcherzyk powietrza. Jutro przy pracy ostatecznie sprawdzę...
Jeżeli potrzebujesz instrukcji do odpalenia stara to może lepiej się za to nie bierz, tym bardziej jako usługa dla osoby trzeciej... Jeśli pompa wtryskowa robi ciśnienie, jest odpowietrzony układ zasilania, to dobry akumulator i ewentualnie gdy zimno ogień do kolektora ssącego(albo plack, samostart) i musi gadać. Pompuj paliwo ręczną dźwignią na pompie...
zobacz czy nie schodzi ropa z pompy i czy w przewodach nie ma pęcherzyków powietrza. Wygląda na to, że nie dostaje paliwa, ewentualnie sprawdziłbym kąt wtrysku.
Mam problemy z uruchamianiem samochodu. Do zbiornika cofa sie paliwo z filtra i w przewodach paliwowych tworza sie pecherzyki powietrza miedzy pompą paliwowa a filtrem paliwa...
A ja myślę, że przyczyną jest nieszczelność układu paliwowego. Radzę posprawdzać cały układ paliwowy łącznie z "przelewami" jestem tego samego zdania. Nim zacnziecie rozbierać silnik i wymieniać po kolei wszystko jak leci zacznijcie od sprawdzenia elementarnych rzeczy takich jak możliwe cofające się paliwo. Jak po nocnym postoju wyglądają przewody...
Obiektem niesprawnym jest pilarka Partner 351 Leżała sobie dłuższy czas nieużywana. Gasła pod obciążeniem a później wcale sie dała się uruchomić, wymieniona świeca i uszczelka gaźnik-cylinder. Iskra jest. Podczas pompowania ręczna pompką paliwa słychać jakby coś pluskało. Dostałem się do gaźnika a tam przy pompowaniu pojawiają się pęcherzyki powietrza...
skąd zasysa powietrze w filtrze powietrza?? Otóż założyłem nowy wkład filtra paliwa z uszczelkami i nowe przewody (przezoczyste dla sprawdzenia szczelności ) Paliwo wchodzące do filtra jest bez powietrza, a wychodzące z pęcherzykami powietrza. Próbowałem nawet złożyć filtr na silikonie i nadal to samo. Jak długo się odpowietrza filtr paliwa? Może pęcherzyki...
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Chodzi pewnie o pompę Common Rail, widocznie jest zapowietrzona. Spróbuj poluzować przewody przy wtryskiwaczach i pokręć rozrusznikiem aż poleci czyste paliwo bez pęcherzyków powietrza.
Mam problem z claasem dominatorem 80 a dokładnie z zapowietrzającym układem się paliwowym. Pompa wtryskowa jest ok., ale za to pompka paliwowa była zepsuta wymieniłem ją podpompowałem paliwo kombajn odpalił, lecz po 20-30 min zgasł a w wężykach było widać pęcherzyki powietrza. Sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne, więc z kąt powietrze. Dodam iż...
Na pewno problem jest w wtryskiwaczach. Na płaka pali Oczywiście, może być, ale niekoniecznie. Poluzować nakrętki mocujące przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy. Zakręcić starterem, aż przestaną spod złącza pokazywać się pęcherzyki powietrza. Dokręcić nakrętki podczas obracania się startera. I tak na każdym.
Może zapowietrza się przewód z paliwem z baku, myślę, że nachylenie pojazdu może mieć na to wpływ. Jeśli się da to zobacz czy nie ma pęcherzyków powietrza w tym przewodzie.
No świece grzeją bo jak było na minusie to zagrzały dłużej i mi odpalił.A jak jest na plusie to świce nie grzeją, bo to zależy od temp.Teraz zostawiam auto na 2 dni bez jeżdzenia, żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwa.Jeśli nie bedzie to czeka mnie sprawdzenie wtryskiwaczy, i ustawień rozrzadu, który mi robił mechanik.
Niestety 9% to bardzo zły rezultat powyżej 10% zawsze wali błędem. Wskazuje to na to że musisz wykluczyć wtryski robiąc próbę przelewową oraz sprawdzić czy zawór awaryjny na listwie nie puszcza paliwa. Jeśli wyjdzie że wszystko jest ok to proponuję wymienić zawór MORP gdy to nie przyniesie rezultatu dopiero wtedy należy sprawdzić pompę mając pewność...
kurakk a nie cofa Ci się czasami paliwo z pompy wtrykowej po zgaszeniu silnika? Dużo masz tych pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym?
Witam. Czy udało Ci się rozwiązać Twój problem z foczką? Ja swoją mam od kilku miesięcy, ale widzę, że mam podobne "schorzenie". Wszystkie objawy są takie jak u Ciebie. Niestety nie rozwiązałem problemu. Myślałem że może jeszcze zapowietrza się gdzieś na przewodach, ale po założeniu przezroczystego przewodu idącego z filtra paliwa do pompy wtryskowej...
Pozwolę się dołączyć do tematu.Scenic 1.9 dti F9Q 734.Objawy nie chciał palić po dłuższym postoju.Trzeba było go męczyć kilka razy. Usterki: glówną przyczyną była pęknięta sprężynka na zaworku zwrotnym jak na foto kilka postów wyżej-wymiana na nowy, układ zasilania paliwem łapał powietrze na filtrze paliwa-wymiana oringów na złączkach filtra (widoczne...
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Dopiero niedawno znalazłem odrobine czasu, aby się za to zabrać i okazało się że w tych przezroczystych przewodach na wyjściu od filtra paliwa były pęcherzyki powietrza. Wymieniłem obudowę filtra i odpowietrzyłem układ paliwowy. Pęcherzyki zniknęły i przejechałem tak już około 300 km po tej naprawie. Szarpanie i nierówna praca silnika tak jak opisywałem...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. . Wystarczy pare pęcherzyków powietrza czy całe mają być zapowietrzone ? Bo pare pęcherzyków , mniejszych i większych tam widziałem. Pozdrawiam i jeszczę raz dziękuję za pomoc.
Witam, mam problem z uruchomieniem Seata Leona. Autem nie jeżdżę ja, więc ciężko mi wymyślić gdzie może być problem i kiedy pojawiły się pierwsze objawy i jakie one były. Gdy temperatura spadła poniżej zera, pojawiły się problemy z uruchomieniem silnika. Trzeba było długo kręcić rozrusznikiem, ale zawsze silnik odpalał. Gdy przy kręceniu rozrusznikiem...
Witam,ponowie temat choć pewnie i tak nikt nie odpisze. Na chwile obecną zdiagnozowałem uszkodzone uszczelniacze na pompowtryskach gdyż na przewodzie paliwowym z silnika do filtra (przelew) widać masę pęcherzyków powietrza ,co sie okazało po wyjęciu wtrysków że na pierwszym wtryskiwaczu jest uszkodzony oring ten na samym dole i spaliny przedostawały...
Jeśli są to duże bąbelki powietrza to szukaj nieszczelności na drodze od baku do filtra z filtrem włącznie. Jeśli jednak są to małe pęcherzyki powietrza to ja bym się tym nie martwił. U mnie w clio 1.5DCI(ten sam silnik) też są pęcherzyki powietrza malutkie i nie przeszkadza w użytkowaniu.
Cześć, dziękuję za odpowiedź. Nie mam pojęcia czy ma zawór. A jaki ma to związek? Może zasugeruję mechanikom na co zwrócić uwagę. Mechanik, który go diagnozował powiedział, że jak założył przeźroczysty przewód na powrót z pompy wysokiego ciśnienia, to pokazało się bardzo dużo drobnych pęcherzyków powietrza. Paliwo zrobiło się od nich białe. Na podstawie...
No pewnie że możesz. Poproś kogoś żeby rano odpalił Ci auto, a ty otwórz maskę wcześniej i obserwuj przewody paliwowe. Głównie chodzi o przeźroczyste rurki łączące filtr paliwa i pompę wtryskową. Jeśli w czasie uruchamiania i zaraz po pokażą się w przewodach pęcherzyki powietrza to znaczy że układ jest nieszczelny i wymaga uszczelnienia. Żeby nie było...
odkreciłem pokrywe filtra wyjąłem filtr włożyłem z powrotem zalałem pełny pojemnik filtra ropą, założyłem z powrotem filtr zakręciłem pokrywe podpompowałem gruszką, odpaliłem przeleciało kilka pęcherzyków powietrza przez przewody i pracca silnika się wyrównała, zobacze po kilku godzinach jak odpali czy coś to pomogło
Sprawdź podgrzewacz paliwa na filtrze paliwa, pod tym jest oring i często się zdarza, że jest nieszczelność i paliwo po postoju się cofa i silnik na zimnym ciężko się uruchamia miałem taki przypadek w A3. Jak masz przezroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej, sprawdź czy z paliwem idą pęcherzyki powietrza. Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.pl/7403538400_1...
podstawa ,dobry akumulator,wymiana filtra,świece żarowe i paliwo-ON jak silnik pali na ciepłym? kiedy ustawiałeś początek wtrysku? do paliwa dolej denaturat,nie zaszkodzi jak odpalisz auto sprawdż czy nie masz pęcherzyków powietrza w przewodach Dodano po 40 ogólnie przyczyn jest wiele...podaj szczegółów więcej
Witam. W przeciągu kilku dni dopadł mnie dwukrotnie problem z odpaleniem samochodu, a mianowicie przy kręceniu gdy już załapał momentalnie dławił się silnik i gasł. Pierwszym razem odpalił po trzech dławieniach a dzisiaj dopiero przy piątej próbie dodałem mu gazu i zaskoczył. Wyskakują mi dwa błędy - P0087 - Paliwo na szynie/ciśnienie w układzie zbyt...
Tam z dołu jest o ile pamiętam czujnik wody w filtrze , podłączyłeś go ? jesteś pewien że filtr dobrze zalałeś olejem napędowym ? jak kręcisz rozrusznikiem to w przewodzie który idzie od filtra do pompy wtryskowej {taki przeźroczysty} ma być widać cały czas paliwo {bez pęcherzy powietrza }. Te przewody dobrze poskładałeś , znaczy ich zamocowanie na...
Proponuje zobaczyć czy nie ciągnie lewego powietrza, miałem podobną sytuacje w audi b4, rano odpalał a po ruszeniu gasł, wymieniłem przewody gumowe co idą od filtra do pompy. Okazało się że jak było około -15 stopni paliwo gęstniało na tyle że zasysane było powietrze na łączeniach przewodów, po odpaleniu było widać pęcherzyki powietrza w przewodach.
Dzień dobry wszystkim. Jako ,że jestem nowym użytkownikiem forum , to proszę o wyrozumiałość , gdybym pytał nie tu gdzie trzeba lub cokolwiek pomieszał . a więc do sedna ... Mam problem Z MB CLK 2004r 270 CDI 170-konny. Sytuacja wygląda następująco : Na biegu jałowym nie falują obroty. Silnik chodzi równo. Odpala od strzała. Auto od samego dołu ma odpowiednią...
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Kolego tylko diagnostyka komputerowa może podpowiedzieć co tak na prawdę dzieje się u Ciebie.Silnik wpada w tryb awaryjny i dla tego nie ma mocy.Często tak się dzieje gdy układ adblue się psuje,ale falujące obroty wskazują na pewno jakąś inną usterkę.Zresztą wywaliło by ci błąd ad blue. Tryb awaryjny??? a gdzieś ty to wyczytał??? Jedyna sytuacja, gdy...
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Świece grzeją, rozrusznik dobrze kręci. Na 100% sprawa paliwa. Dodano po 7 Na powrocie ( przelewie) mam przeżroczysty przewód, jak pompuję pompką ręczną to leci w nim bardzo dużo pęcherzyków powietrza.
Panie kolego niewiele brakowało, abym 11 lat temu w komisie nabył forda 1,8 D kombi. Szczęście, że udało mi się dotrzeć do właściciela, który oświadczył cyt: to auto zapali jak będę go trzymał w ciepłym mieszkaniu, nie mówiąc już o blachach i zawieszeniu. Przecież każdy wie, że silniki diesla ( z tamtego okresu) w fordach to najgorsze silniki (jest...
Cześć, Czy wygląda to może podobnie jak na tym wideo? http://videobam.com/dhnwQ U mnie problem też występuje i dodatkowo widze małe pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym - na postoju tworzy sie taki jeden około 1cm a po uruchomieniu silnika "biegają" one w przewodzie Wszystkie filtry nowe, nie jeżdzę na rezerwie, paliwo Verva
Witam mam problem z T4 po dodaniu gazu gaśnie i na przewodzie przelewowym pokazują się pęcherzyki powietrza.Cały układ sprawdziłem i niema żadnych wycieków.Mam pytanko czy w T4 2.4 jest pompka zasilająca w zbiorniku
Kontrolka się nie świeci , świece sprawne tak samo jak i przekaźnik sprawdzane kablem i miernikiem , na plaka odpala normalnie i przez jakiś czas jest potem spokój , nie znam wartości z vacuum-pompy , ale gdzieś się dokopałem że ten błąd U0422 może mieć związek z vacuum chodzi o jakiś elektro zawór , szczelność sprawdziłem fizycznie przewód po przewodzie...
A co mają przewody przelewowe do uszczelniaczy, których szczelności nie widać???Pompa nawet choćby nowa nie wytrzyma długo pracy na zapowietrzonym układzie!!! Jest smarowana paliwem a jeśli w nim są pęcherzyki powietrza to wcześniej czy później się zatrze. Odkręć pokrywę filtra paliwa i zobacz ile jest paliwa w jego obudowie, będziesz chociaż wiedział...
Fordowskie diesle 1.8 bez względu na zastosowany rodzaj wtrzysku zawsze cierpiały na przypadłość nieszczelności w ukłądzie zasilania i cofania się paliwa po dłuższym postoju - to raz (najczęściej z okolic filtra lub ręcznej pompki zasilającej) - sprawdź po nocy, przed kręceniem czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza. Dobrze też jest...
Mam taki problem niemoge pozbyć się pęcherzyków powietrza w paliwie dokładnie to w głównym wężu doprowadzającym paliwo do pompy wtryskowej dodam że mam problemy z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju ale patrząc na przewody niewidać żeby się ropa cofała aha jeszcze jedno w miarę dodawania gazu pęcherzyków przybywa a odpowietrznika kapie ropa (niewiele...
Hmm, może być różnie, najpierw odkręć odpowietrznik na filtrze lub przewód od powrotu lekko popuść i ręczną pampką podymaj chwilkę, jak idzie samo paliwko to ok. jak paliwko z pęcherzykami powietrza, to niszczelność na doprowadzeniu paliwa, szukaj gdze mokro się robi, a jak paliwko idzie ale mizernie to wyrzuć filtr i dawaj nowy. Jeżeli do tego momentu...
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
pęcherzyk powietrza głowica pęcherzyk powietrza żywica czujnik pęcherzyk powietrza
pinnacle instrukcja schemat voltcraft oznaczenie kolor ładowarka
pompa próżniowa lodówki hasło nazwa użytkownika router
Instalacja bagażnika dachowego w Ford Focus MK2 - krok po kroku Schemat serwisowy Samsung PS-WR55D - gdzie znaleźć?