Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Przyczyn może byc kilka - dziura w tulei, wypalone oringi tulei, pęknięty blok, pęknięta głowica - nikt nie zgadnie, trzeb rozebrać i zobaczyć.
Uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica lub blok. Oleju nie przybywa?
Dobrze pali- zapłon niby dobrze ustawiony. Cofanie spalin w stronę ssania decyduje jedynie o jakiejś nieszczelności. Wykluczam iż tłok może bic o zawór. Nie wiesz dokładnie ile wystawały zawory ponad płaszczyznę głowicy? Ta głowica była pęknięta od tego czasu jak kupiłeś ciągnik?
Głowica nie jest pęknięta tylko a uszczelka była dobrze założona
A więc tak zdjąłem głowice i uszczelka była ok. Po głębszych oględzinach cylindry wydają się ok, nie ma rantów. Na tłokach sucho wtryski też nie najgorzej wyglądają czyli silnik dobrze przepala. Podejrzenie padło na głowicę, że może być pęknięta także ona poszła do sprawdzenia. Mam drugą głowice która też potrzebuje remontu bo zawory już są cieniutkie....
Nie prawda, że przedmuch do kanału wodnego zdaża się żadko, w c360-3P, którym jeżdżę w firmie to na 90% przedmuchy były do kanału wodnego i co 3 miesiące wymiana uszczelki, poszła głowica do planowania i narazie jest spokój Rózróżniasz 3 cylindrowego 3P od 4 cylindrowego C360 ? To całkiem inne silniki, łączy je tylko rodzaj paliwa i zasada działania....
Jeśli na uszczelce pod głowicą nic nie widać to może to być pęknięta głowica niestety. Pęknięcie tulei raczej nie wchodzi w grę.
Zapomniałem dodać ze turbina tez jest na schyłku, wyciekał z niej olej (rozpylało w bardzo małych ilościach na zewnątrz) ale chyba to nie aż tak istotne. Kolego majdus76 jeśli głowica będzie pęknięta to da się ją gdzieś regenerować czy trzeba od razu kupować nową?
Witam serdecznie, Właśnie zdjąłem głowice przy mojej maszynie C-360 w celu wymiany uszczelek, bo mi dmuchało do chłodnicy, i przy okazji chciałbym sprawdzić szczelność płaszcza wodnego (czy to dmuchanie to oby nie pęknięta któraś głowica) i czy nie jest krzywa. Na forach piesze się, że jak krzywa głowica to splanować, ale ja mam pytanie - co to znaczy...
Wtryski już woziłem do sprawdzenia, są ok. Głowica nie jest pęknięta ani krzywa. Dałem ją do regeneracji, mechanik po wyjęciu zaworów powiedział że nie przylegają one prawidłowo do gniazda, tam gdzie się styka zawór z głowicą jest sadza a powinna być czysta błyszcząca powierzchnia. Jutro ją odbieram i zobaczymy czy to to. A... zawory nie były podparte,...
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Opisane objawy wskazywałby na uszkodzoną uszczelkę lub pękniętą głowicę.
Gdyby pękła tulej to prędzej będziesz miał wodę w oleju.Takie jest moje zdanie.Najprędzej obstawiłbym uszczelkę pod głowica lub pękniętą któraś głowice!
Co zostało wymienione. Bo wygląda na nieszczelność tłok/pierścienie/cylinder (ewentualnie głowica pęknięta).
Jak zmieniałeś głowice zerknąłeś na tuleje czy nie pękły? Rzadko się to zdarza, ale nie można wykluczyć takiej opcji. Traktor stoi na mrozie czy w cieple? Spróbuj tak jak koledzy podpowiadają samostartu.
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Może być oring a może być pęknięcie bloku. Głowicy bym nie podejrzewał. Ja poszukiwanie nieszczelności zaczynam benzyną najlepszy efekt i w miarę szybko ale to przed całkowitym rozebraniem.
Też miałem problem z bulkaniem wody po odkręceniu korka zawsze wyszczliwało powietrze wszystkie połączenia były szczelne. i tak odkręciłem korektor wydechowy i okazało się z 4 dmucha woda po rozebraniu głowicy znalazłem pęknięcie wymieniłem głowice i teraz hula
Sprawdź ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, możliwe ze pękł pierścień lub wada w głowicy.
Warsztat robił tylko obróbkę. Montaż tuleji, szlif bloku,szlif wału no i stwierdzil pęknięta głowice. Ja składałem
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
Głowica do remontu, skrakciała tuleja osadcza wtryskiwacza. Albo i sama głowiczka pękła... A co ciśnienia oleju, to wypadało by go wymienić, razem z filtrami, jeśli sie nie poprawi, to najtańszą opcją jeszcze jest wymiana pompy. Jeśli nie pomoże, silnik do kompleksowego remontu.
A głowice masz nie pęknięte . I silnik był zimny czy ciepły ?
Spaliły się oringi na tulejach, ew. któraś pękła.
Witam. Jak masz zdemontowaną głowicę, misę i tłoki z korbowodami to zalej kadłub gorącą wodą i obserwuj skąd wycieka woda. Może być przegnita tuleja, uszkodzone uszczelki tulei lub- co gorsza zniszczone(przeżarte) gniazda tulei cylindrowych.
Być może turbo pompuje za dużo powietrza robi się wysoka temperatura i wysadza uszczelkę ciśnienie w komorze jest za wysokie Ważne sprawdź układ wtryskowy i kąt wyprzedzenia wtrysku. I tak jak wyżej wspomniano sprawdź kanały wodne chociaż że mało prawdopodobne bo głowica by pękła ale sprawdzić można
Objaw ten sugeruje że jeżeli po zdjęciu głowic uszczelki będą całe to jest pęknięta tuleja
Widać że jest to szlam z wodą na moje oko. Podejrzewam że poszła Ci woda do oleju. Jak już wspominałem czy widzisz jak oleju przybywa a wody ucieka? Może pękła tuleja podczas montażu albo uszczelka pod głowicą
Pęknięty blok w miejscu wkręcania szpilki. Nie przeciągnąłeś za mocno przy dokręcaniu głowicy.
Sprawdź czy tuleje nie są pęknięte, nieraz same ze starosci robią się dziurawe.
Ile miałes tego mrozu 12 stopni? to dziwne,że wszyscy uczepili się bloku,który może pęknąć na końcu,chłodnica jest cała?,może pęknąć głowica przy gnieżdzie zaworowym,albo przegnite zaślepki przeciwmrozowe,poczują trochę mrozu i lecą,najpierw sprawdż ściągając głowicę,bez paniki,to tylko 1 godz. roboty
przyznam rację z tym starym blokiem można sobie więcej kłopotów narobić,sprawdzę głowicę jeśli się okaże że jest pęknięta to kupię cały silnik.
A ja miałem taki przypadek że ktoś dokrecał głowice bez pojęcia i bez klucza dynamometrycznego tak że pękły 2 tuleje przy szpilkach
Mówisz chyba o zaślepkach z boku głowicy, nimi woda leciałaby na zewnątrz. W twoim przypadku pękła głowica lub raczej tuleje albo blok. Czeka Cię rwanie tulei, żeby zobaczyć co się stało.
Jednak zmieniam cały zestaw, jednak 2 tuleje pękły i pierścionki były zapieczone na tłokach i głowice do sprawdzenia.
Tak jak się obawiałem, uszczelniacze z Perkinsa nie pasują ze względu na dużą średnicę zewnętrzną. Nie mieszczą się w sprężynie wewnętrznej. Poza tym okazało się że jedna z gumek pękła. (at)piotr1eo Jak wyszła przeróbka głowicy z dedykowanymi prowadnicami? Silnik chodzi, nie zaciera się? Zawory suche?
Ja jak kiedyś sprawdzałem czy dwu wskaźnik działa włożyłem go do wrzątku ok.90 ° to wyszło na czerwone pierwsze pole. Na zielonym już jest nie za dobrze, ja wtedy przestaję pracować i dam ciągnikowi ochłonąć, nie gaszę tylko chwilę czekam 5 -10 minut. I czy wejście wskazówki na czerwone pole powinno skutkować zatrzymaniem silnika do ostygnięcia? Czerwony...
Kranika w bloku silnika użyjesz gdy będziesz chciał spuścić tylko część płynu chłodniczego (poniżej poziomu głowic). Kranik u dołu chłodnicy pozwala wypuścić całość płynu. Płyn chłodniczy wlewa się do chłodnicy. Układ, według instrukcji, jest samoodpowietrzający i trzeba trochę poczekać, aż płyn wypełni kanały w głowicach. Nie próbuj przypadkiem gnieść...
Z tym silnikiem był trochę inny problem, wcześniej pękła tuleja w dolnej części i woda dostała sie do oleju. Po wymianie tuleji i oleju to przy zimnym silniku ciśnienie było dobre a jak sie zagrzał to spadało. Ale tak sie jeździło aż zatarło panewki, dobrze że nie uszkodziło wału, tak że jak wymieniłem panewki ciśnienie jest bardzo dobre na wolnych...
Po ściągnięciu głowicy z Ursusa C330 zauważyłem pęknięcie między tulejami - niżej jest link zdjęcia i wskazane miejsce pęknięcia bloku. Mam pytanie - czy to da się jeszcze naprawić, czy trzeba szukać 2 bloku albo silnika? Jutro ściągnę tuleje i zobaczę, jak to wygląda w środku. http://obrazki.elektroda.pl/6514175600_1...
W zeszłym roku też mi olej leciał z kolektora wydechowego ale w C360-3p. Myślałem że to cos poważniejszego. Ale wyjąłem wtryski i dałem do sprawdzenia. Okazało się że jedna końcówka jest pęknięta. Po wymianie problem ustąpił. :)
A remont robiłeś ty? Znaczy widzę, że z rozrządem nic nie robiłeś. Jak napisałem wyżej - wszystkie elementy do weryfikacji, skoro żadnego nie jesteś pewien. Rozrząd ustawiony źle, musisz dojść dlaczego. ciągnik był rozebrany przez nas na części pierwsze nowe tuleje tłoki (jeden pęknięty) glowica gniazda wypalone jakieś pęknięcia
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
Witam mam kłopot z moim ursusem. Po odpaleniu strasznie dymi na niebiesko i na wysokich obrotach przerywa,występuje to na zimnym i ciepłym silniku(na ciepłym troszeczkę mniej). W ciągniku została zrobiona cała góra silnika, (spowodowanie było to pękniętą głowicą i małym ciśnieniem w silniku).Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów?...
Silnik został zatarty, to jak on chodził dalej tylko pogorszyło jego stan. Widać po korbowodzie że obróciło w nim panewkę, zapewne bez szlifu wału i kapitalnego remontu się nie obędzie. Tulei nie wybijesz młotkiem, należy je wyciągnąć ściągaczem, zapraszam do przeczytania instrukcji obsługi gdzie jest to wyjaśnione. Pęknięcie pomiędzy tulejami to skutek...
Głowice do C-360 z firmy Ursus Chełmno - bardzo miękkie szpilki do mocowania wtryskiwaczy, w efekcie podczas przykręcania wtrysku ukręca się gwint na szpilce. Sama głowica wykonana z dobrego materiału, ale przy wymianie polecam zakup kawałka gwintowanego pręta i użycie go zamiast fabrycznych szpilek. Pompa hydrauliczna z Tucholi (od Zetora 7211, ale...
Ja proponuje;daj głowicę do sprawdzenia szczelności i czy nie pęknięta, trzeba prześwietlic i splanowanie jest konieczne. Sprawdź czy tuleja nie jest za głęboko w bloku a może jest też pęknięta jęśli jest w porządku to tylko należy dodac nową uszczelkę w prawidłowej kolejności i z odpowiednią siłą dokręcic śruby i wszystko.
głowica pęknięta pęknięta głowica ursus głowica
radio alpha instrukcja techbite sterowniki sprawdzenie hydrostatu electrolux
Volkswagen Crafter silnik stuka, gaśnie, błąd P1046 – wtryskiwacz, wiązka, diagnostyka Największe pojemności RAM w telefonach, tabletach, laptopach i przyszłość pamięci operacyjnej