a więc tak najprawdopodobniej pęknięta jest membrana w reduktorze i podczas postoju w nocy przepusci taką ilość gazu do kolektora że potem ciężko jest uruchomić w pierwszej kolejności proponuje regeneracje reduktora albo jego wymiane
Zauważyłem, że objawy te nie występują gdy odpalam auto na benzynie i jeżdżę tylko na niej, natomiast jeśli jeżdżę na gazie i gdy przełączę na benzynę to silnik się zalewa, gdy dodam mu mocniej gazu. Po dłuższej jeździe na gazie auto nie może odpalić na benzynie - trzeba się nieźle na męczyć by odpalało lub odpalać na gazie, nie dość że dodać lekko...
Sam nie jestem w stanie tego zrobić, ani sprzętu, ani wiedzy. Masz kabelek i program, więc możesz to zrobić, tylko Ci się nie chce... ale zapewne znalazłeś przyczynę w postaci pękniętej membrany reduktora i LPG przedostającego się przez przewód kompensacji podciśnieniowej. Sterownik masz IAW-4AF, czyli już poprawiony, one raczej się nie psuły.
Objawy bardzo ogólne, ale możliwości są takie: -brudny filtr powietrza, fazy ciekłej, fazy lotnej -wtryski nie trzymają parametrów -złe ustawienia mapy wtrysku Z opisu wynika, że zalewa silnik gazem, w takim przypadku trzeba by sprawdzić, czy reduktor przy mocniejszym bucie nie podaje częściowo ciekłego gazu. W takim wypadku może to być pęknięta membrana...
Mam najtańszy presostat ze stycznikiem oraz termikiem do 1.1kW 3f i działa już długo bez problemu, poza tym jak napisano w powyższym poście jest odprężnik. Jako element sterujący można zastosować byle jaki presostat, choć widziałem też no name, w którym pękła membrana... Ktoś też wrzucał cały zestaw z reduktorem, tego nie polecam, odlew jest słaby i...
Pękniecie membrany. Czasem też reduktory mają "zawór bezpieczeństwa" i przy za dużym ciśnieniu zrzucają nadmiar ciśnienie właśnie do podciśnienia. Wtedy zależy gdzie jest podłączony wężyk w kolektor ,ale zdarza się że całość/większość gazu ze tego wężyka trafia na jeden cylinder. Wtrysk potrafi się też uszkodzić tak że jego zamknięcie następuje za wolno...
Witam. Mam taki problem, spadł mi reduktor do argonu i pękła mi osłona membrany. Chciałbym ją dokupić, czy istnieje taka możliwość? Model Harris 821. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat? https://obrazki.elektroda.pl/5727387200_...
witam. Wczoraj wymieniłem membranę i oringi w moim reduktorze oraz węże wodne. Membrana była pęknięta ,dlatego puszczał gaz podciśnieniem.W moim reduktorze nie było tyle żużlu co u kolegi, ale w dwóch miejscach kanałek był nie drożny.Teraz autko śmiga jak powinno. Ciśnienie gazu 1500 mbar,śruby regulacyjnej nie ruszałem.Czy to trochę nie za dużo? Pozdrawiam.
Wg mnie uszkodzony reduktor. Pęknięta membrana. Płyn chłodzący leje się do silnika razem z gazem stąd te efekty. Tyle mogę powiedzieć na podstawie tego co napisałeś.
No i tak. Cewka wymieniona, świece profilaktycznie też, , kable wn, sprawdzona kopułka wszystko cacy. Odpalenie, jedziemy i bum! Czy coś jeszcze może powodować takie zachowanie???Zabłysnę laicyzmem; może być to wina reduktora? (instalacja jest ciśnieniowa - ale chodził do tej pory idealnie), typu pękniętej membrany czy tp.? Reduktor podobno jest niskich...
Wyminiłem cewkę nic nie pomogło. rozebrałem sterownik wszystkie tranzystory ok . podmieniłem kondensatory Założyłem też inny reduktor bo ten co miałem zdaje sie że podawał za duże ciśnienie jak na razie działa dobrze Problem w tym że ten reduktor co założyłem ma ...20 lat jest polski firmy Metrix jak na razie działa jest szczelny , nie wiem czy jak...
Potrzeba stosowania zwężki świadczy ,że podciśnienie panujące w układzie dolotowym jest zbyt małe do sterowania przeponą reduktora ( zbyt mała czułość, lub utwardzona przepona) lub występuje fałszywe powietrze prze lub obok miksera. Dlatego przyjrzałbym się szczelności układu przede wszystkim. Zależy, jak jest zamontowany mikser, czy są klapy przeciwwybuchowe,...
Mam zamontowany reduktor Poliauto 72 C4 który mi się popsuł poprzez pęknięcie membrany i puścił wodę do gazu.Bardzo proszę o podpowiedź jaki zastosować nowy reduktor zamiast starego. Auto to Vectra B 1,6 16V. Potrzebuję coś taniego a w miarę dobry żeby działał z resztą instalacji. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich: Piotr
Witam Po zgaszeniu auta gdy odepnę listwę wtryskiwaczy i zatkam np. palcem wylot gazu na wężu... po pewnym czasie (15 sekund) pojawi się nie wielkie ciśnienie i ciągle rośnie. Po prostu co tu dużo mówić gaz leci z reduktora wtedy kiedy nie powinien. Dzieje się tak tyko przez pewien czas po postoju, potem ustaje... czyli pewnie wylatuje cały gaz z przewodów...
Jak już o partyzantce motoryzacyjnej, to kiedyś wieczorem 20km przed Częstochową strzelił mi w Omedze 2.0DTI przewód wtryskowy. Do rogatek Częstochowy zdążyło mi już zaimpregnować całe podwozie i tylną szybę, a do Katowic jeszcze parę metrów zostało. Kupiłem w markecie 5m przewodu igielitowego i cybant. Urwałem resztę przewodu, na kikut przy pompie...
Odgrzewam temat, reduktor wymieniony w starym membrana gazowa twarda jak kamień i na dodatek pęknięta. Teraz auto jedzie normalnie, ale problem jest w wolnymi obrotami. Czasami po zejściu działa normalnie a czasami faluje i gaśnie.
Witam Witam Jeśli tak to jak na razie nie kombinuj , odpowietrz układ i zobacz co się będzie działo , porządnie rozgrzej auto / przegoń go trochę / , rzadko się zdarza że rozsycha się uszczelka tak więc odpowietrz układ . Zobacz czy czasem membrana od gazu nie jest pęknięta /a naj lepiej dla sprawdzenia odłącz miałem taki przypadek brał z reduktora/.
Ta mała dziurka to odpowietrzenie części membrany nie stykającej się z lpg. Moim zdaniem powinno byś tak że: gdy wąż jest pusty <nie ma ciśnienia> i otwierasz butle to powinno tam ujść przez chwilkę powietrze, aż do podniesienia membrany. Potem gdy ciśnienie się ustatkuje, nie powinno już nic tamtędy uciekać. Chyba, że masz palnik który pobiera...
Witam. Posiadam samochód z instalacją OMVL Dream XXI N. Około rok temu z powodu awarii wymieniałem oryginalny komputer gazowy na zamiennik King. Wczoraj regenerowałem reduktor z powody pękniętej membrany na I stopniu. Po regeneracji samochód jeździ dobrze (zniknęło szarpanie, niestabilne wolne obroty), ale mógłby mieć większą dynamikę. Proszę o informacje,...
a ja tam wierzę we wszystko : mój znajomy po 5 latach eksploatacji zakupionego samochodu zajechał do mechanika bo silnik głośno chodzi. Mechanik powiedział ,że się przytarł z powodu braku oleju , a ten się awanturował bo przecież to silnik czterosuwowy wiec po kiego mu olej?:D W misie było trochę smołowatej mazi więc jakoś się to kręciło rzadko jeździł...
Reduktor, parownik jak zwał tak zwał, to jedno i to samo. Nie ma żadnego sztywnego podziału, że stałociśnieniowe (IV gen.) to reduktor, a zmiennociśnieniowe (I/II gen.) to parowniki. Masz reduktor dwustopniowy: https://gazeo.pl/poradniki/eksploatacja/... Mi wydaje się, że ciekły gaz jest wstrzykiwany...
Witam. Instalacja gazowa Tomasetto, elektronika Lech. 9 lat bez problemu. W zeszłym roku dusił się i dużo palił. W serwisie wymiana listwy, bo klekotała (klekotala od 4 lat i nie było problemu), nie pomogło, wymiana reduktora bo nie mieli membrany . Wyjazd z warsztatu, nie pomogło i co pęknięte (??? nie rozumiem zdania Red.) dwie świece nowe . To było...
U mnie silnik nawet zimny, po osiągnięciu 2000 obr/min sam się przełączał na gaz i nie było żadnej różnicy w pracy silnika. Ja mam Audi z silnikiem 2.0 ABT i też przy 2200 obrotach czy zimny czy ciepły się przełączy i bez problemu pojedzie. Ale nieprawdą jest że nie ma to różnicy w pracy silnika: Gaz nieodparowany zalewa silnik i przez to masz większe...
Reduktor jest uszkodzony , albo uszkodzony/zerwany/pęknięty jest przewód ( taki cienki) łączący reduktor z podciśnieniem ( wprost do kolektora ssącego lub czujnika ciśnienia). Jeśli wszystko jest OK w podłączeniu to uszkodzona jest membrana reduktora . Gaśnie Ci bo jak zmniejszysz ciśnienie to przy tych nastawach jest wtedy z kolei za ubogo - nie przemyślałem...
nawet jak zimny chodziło wsyztsko okej nie musiałeem czekaj az sie nagrzeje,nawet gdy były mrozy to nie było z Tym problemu , zawsze szedł jak głupi Zbyt wczesne przełączenie prowadzi do uszkodzenia membrany parownika. Prawdopodobnie to się stało i ciekły gaz zalewa ci silnik. Dokładnie tak i to przykład. ECU się nie zaświecała po przejechaniu kilkunastu...
I znowu. Wcześniej był problem z paleniem, ale w serwisie zostawiłem 570 zł zamiast 50 zł a to, dlatego że wymienili mi listwę a następnie, dlatego że nie mieli membrany, cały reduktor i dwie świece, bo były pęknięte (nowe) i tak do końca nie wiem, co było przyczyną. Minął miesiąc czy dwa i co? Temperatura jesienna i spadki temp. Co się dzieje, a no...
Gdy podasz napięcie na cewkę ,,ssania" to otwierasz całkowicie zawór membrany głównej, tak jakby na siłę. Podciśnienie steruje siłownikiem odblokowującym ruchy tego zaworu, ale samego zaworu nie otwiera. Może masz zakręconą fest regulację ciśnienia wyjściowego parownika? Albo membranka siłownika stwardniała ze starości i pękła? Ile km nakręcił już ten...
Tak jest takie pojedyncze szarpaniecie ale myślę że to wina poduch silnika lub skrzyni Ja właśnie kupiłem nowe poduszki i to samo :/ Mi chodzi bardziej o to dlawienie i czkanie silnika. Ja miałem to samo, jutro się przejadę to sprawdzę, ale chyba wymiana cewki pomogła. Mam taką wielką prośbę do ciebie :) 1. Najlepiej następnego dnia jak silnik na 100%...
cześć wszystkim, ponad rok temu zakupiłem zbiornik przeponowy IBO Italy 300l. przesiadłem się z małego zbiornika omnigena 50l który za często musiał być napełniany. w poprzednim zbiorniku ciśnienie wstępne było około 1,5bara i użytkowe miałem ustawione na max 4bary. w tym nowym zbiorniku 300l ciśnienie wstępne na tabliczce to aż 4 bary! wydało mi się...
Czy rozebrałeś do końca swój parownik? Stara membrana ma okolo 1mm ,nowa jak zobaczylem ma chyba z 3mm,guma jest mniej wiotka...czy tak ma byc???? Podaj prawdziwe wymiary tych membran, to może coś więcej Ci powiem :-). Czy to od tej membrany zalezy spalanie? Parownik ma dwa stopnie rozprężania. Pierwszy ma membranę grubą, bo pracuje na ciśnieniu z butli....
No to zaczynam .Koledzy po pierwsze należy wszystko odkręcić i obejrzeć to podstawa.Nie zaczynać od najdroższych rzeczy a i nowe nie gwarantują sukcesu .Nie była to wina przepływomierza ,który sugerował mechanik i to z wysokiej polki za 350 zl bo za 100 zloty to szajs.Nie była to wina komputera od gazu .Wina leżała po stronie membrany w reduktorze gdyż...
Temat jest taki: zregenerowałem własnoręcznie reduktor - KME Silver. Wszystko złożyłem elegancko, przy okazji zauważyłem, że [URL=http://motogaz.sp-s.pl/im/all/lov/c... reduktora ma pęknięta obudowę. Ale nic to, działało, to i teraz będzie, a na dniach dokupię. Po złożeniu wszystkiego do kupy zamontowałem, odpaliłem na benzynie,...
Kolego długość przewodów w instalacjach kolteka niema znaczenia ... To kategoryczne stwierdzenie jest niestety błędne, a udowodnię to na przykładzie. Wyobraźmy sobie, że węże doprowadzające gaz do wtrysków miałyby długość 10m, a prędkość przepływu gazu w przewodach wynosiłaby 10m/s (to ok. 36km/godz. prędkość prawie nie możliwa do osiągnięcia). Przyjmując,...
Zamarznięty parownik mógł zalać gazem silnik, kolektor ssący. Trudność w odpaleniu - zalany gazem silnik to odpalanie na gazie i benzynie jednocześnie, za bogato w paliwo by łatwo odpalić silnik, typowa sytuacja zdarzająca się przy 1 i 2 generacjach gazu, przy sekwencji gaz może przedostawać się wężykiem podciśnienia parownik/kolektor/map sensor. Pękła...
Witam, mam podobny problem z instalacją OMVL Dream XXI jak użytkownik sly333. Moja instalacja również przełącza się samoczynnie na Pb pomimo tego, że w zbiorniku jest ponad połowa gazu. Instalacja to tak jak już napisałem OMVL Dream XXI, wtryskiwacze OMVL standard, MAP sensor AEB013, reduktor OMVL Dream XXI-G code K901704. Auto to Opel Astra G 1.6 8V...
Nie znam się wogóle na instalacji II generacji stąd moje pytania, sam użytkuję I generację którą sobie sam ustawiam jak chcę śrubami. W sposób daleki od zaleceń eksploatacyjnych zapewne. Robocop: w instalacji I generacji mam ustawione obroty jałowe na 700 obr/min na zimnym silniku - mam wyregulowane zawory więc auto się nie trzęsie. Więc - da się!...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
W odpowiedzi do kolegi MALUMA może i w wiekszości tylko to jest mankamentem ale w mojej przy stanie 51 tyś zdechło: tylnie zawieszenie padły amortyzatory, przednie sprężyny od amortyzatorów, katalizator,( nie wspominam o dwukrotnje wymianie sond), tułaniu sie po zakładach i serisach i zszarpane nerwy. Jak ja się ciesze że pogoniłem ten samochód. :D...
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Dobra głupia sprawa, to że nie mogłem wyczuć czy przy odkręconej śrubie bardziej zalewam silnik czy już się po prostu dusi, to po prostu sprawa tego ze w butli nie było gazu i cały czas się dusił, więc przy wzbogaceniu na maksa mieszanki i tak się dusił, bo po prostu pech chciał że akurat w trakcie regulacji skończył się gaz, niby taka podstawowa rzecz...
pęknięta membrana membrana reduktora powietrza pęknięta membrana pompy
whirlpool zmywarka zablokowany płyta pavilion dv6500 renault scenic wtryskiwacz
Błąd 225 w ekspresie Miele - co oznacza? Luz zaworowy w ciągniku David Brown 990: wartości i regulacja