Uszczelka jest klejona i wymiana nie jest łatwa. Starą trzeba wycinać. Nie wymieniałbym przy uszkodzeniu widocznym na zdjęciu. Są kleje ...
robota nie warta zachód przy takiej budżetowej konstrukcji. Żart jakiś.... Mówił coś, że łożyska nie są wymienne w tym modelu czy jakoś tak. Bzdura, do łożyska jest elegancki i szybki dostęp. Jeśli łożyska szlag jeszcze nie trafił to sam v-ring kosztuje w jednej cyfrze złotówek. Jesli nawet trzeba by zmienić całe łożysko to koszt materiału ok 50 zł....
Nidy nie otwieraj korka na gorącym silniku!!! Jeżeli by się pieniło to byś zauważył w zbiorniczku wyrównawczym. Przyczyną ubytku lub pienienia, i przegrzewania się silnika mogła by być pęknięta uszczelka pod głowicą. Ale lepiej żeby nie. Jeżeli się nie pieni to jakie dalsze przyczyny gorącego silnika mogą być ? Poczekajmy może ktoś jeszcze coś na ten...
Opisane objawy wskazują na uszkodzone uszczelki na tłoku prasującym (2 szt).
Jeżeli Masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia a on ciągle wypycha płyn to na sto % uszczelka albo pęknięta głowica.Pozdrawiam.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Z opisu Twojego wynika że usterek jest sporo , zatem urządzenie już się wyeksploatowało . Proponował bym zezłomować i nową kupić , bo za parę miesięcy zepsuje się znowu coś i ciągle będziesz naprawiał . :cry:
ak złączka dziurawa to trzeba ją wymienić. Hmm :? Jako część zamienna nie występuje. Trzeba łatać.
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Raczej jakaś nieszczelność, może pęknięty kolektor? albo uszczelka wydmuchana?
Zadzwon do serwisu. Czy ci to uznaja zalezy od serwisanta i od polityki firmy candy...
Witam. Zdecydowałem się na propozycję serwisu,czyli wymianę drzwi na nowe .Koszt ok.300zł.Wymianę dokonają w terminie do 30 dni. Szkoda kasy na drzwi ,bo sama wymiana to" pikuś".Pozdrawiam.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Okazało się, że jest pęknięta uszczelka w bajpasie. Na szczęście miałem w zapasie podobną i po wymianie kompresor działa prawidłowo. Dziękuję
Pęknięcie pierścienia, pęknięty korpus. Uszczelka.
Albo uszczelka, albo pękł pierścień na tłoku. W obu przypadkach głowica do zdjęcia i będzie od razu widać czy to uszczelka :)
Nieszczelność w dolocie,pęknięta szpilka kolektora wydechowego, uszczelka kolektora wydechowego.
Pęknięta uszczelka, pęknięta głowica, rzadko pęknięty blok.
Zlokalizowałem pękniętą uszczelkę. Zamykam temat. Dziękuję za pomoc
Uszkodzona uszczelka albo głowica. Zdejmij, zawieź do sprawdzenia, jeśli głowica cała, nie pęknięta, planuj, zakładaj nową uszczelkę i do przodu.
Witam tylko jeśli wylewa się woda a nie kawa to raczej stawiałbym na uszkodzone kolanko bloku (pęknięte bądź uszkodzone uszczelki) albo pęknięte gniazdo w które to kolanko wchodzi w pozycji pracy zaparzacza.
W moim przypadku była to pęknięta uszczelka pod filtrem. Płaciłem za naprawę 30zł.
Trzeba zacząć od tego, aby upewnić się, czy powodem cieknięcia jest(są) popękane żeberka, czy mróz uszkodził uszczelki pomiędzy poszczególnymi żeberkami. Bez tego nie ma sensu rozkręcanie grzejnika. Dopiero jak będzie to dobrze rozeznane, można przystąpić do rozkręcania grzejnika i wymiany uszczelek, bądź wyeliminowania pękniętego żeberka. Teraz klucz,...
mam pękniętą uszczelkę na drzwiach komory zamrażalnika.moje pytanie jest takie czy drzwi są sklejane czy mają zatrzaski bo śrub tam nie ma a nie chciałbym ich rozerwać żeby wymienić uszczelkę.
Żadne kody,żadne błędy-najpierw zobacz czy nie masz typowych objawów pękniętej uszczelki pod głowicą.....opisz dokładniej problem.
Witam. Znalazłem dzisiaj pękniętą uszczelkę na przewodzie idącym od turbo do IC, nie wiem czy to jest przyczyną ale jak zmienię i pojeżdżę to zobaczę. http://obrazki.elektroda.pl/5789638300_1... http://obrazki.elektroda.pl/3331135300_1...
Jedynie przedmuch z cylindra przez pękniętą uszczelką/głowicę/blok.
Jaki przebieg ma auto? Być może pierścienie ale mogła pęknąć także głowica.
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
Jak nie ma chłodnicy EGR to uszczelka albo pęknięta głowica.
Ewidentnie nie trafia na zapłon. Rozrząd nie trafiony o 180st itp. Być może pęknięta uszczelka pod głowicą i ciśnienia po 12 na dwa cylindry masz. Od czego przestał odpalać?
Od pękniętej uszczelki pod głowicą.
Ale że ci aż hamulce wariują to nie szukałbym w cieniutkich wężykach podciśnienia sterowania elektrozaworów tylko raczej na servo i wąż ten gruby czy nie pęknięty czy ma uszczelki bo cieniutkie węzyki nie są w stanie zbić tak ciśnienia że hamulce bajzlują , szukaj od vacum do serwa hamulców bo tam coś się dzieje .
Jeśli wizualnie nie jest nic pęknięte,uszczelki są całe to to musi być szczelne. Raczej trudno sprawdzić kanał. Jak masz przewód impulsowy na zewnątrz czyli kawałek wężyka to to sparwdzisz.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Czyli 12 stopni to za mało? Jaki może być orientacyjny koszt takiej naprawy? Chłodziarka ma pęknięta, nie do używania rączkę (nie wiem kto wymyślił takie badziewie). Z powodu rączki, od otwierania zaś drzwi na pęknięta uszczelkę. Lodówka wyprodukowana w 2018r. Zastanawiam się nad sensem naprawy... https://obrazki.elektroda.pl/1794945700_...
(at)pankropa (at)jacdiag (at)jerry1960 rozkręciłem to trochę syfu było ale nie dużo złożyłem i nadal wolno napełnia. Tam jest taka gumowa uszczelka ona pęknięta jest to jest przyczyną? można kupić taką uszczelkę? a taki cały mechanizm to gdzie kupić ? i nie wiem jaki model kupić?
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
"pęknięta" uszczelka kolektora ssącego... to jest niestety bolączka silników Opla... ale ktoś wcześniej już Ci o tym pisał...
Masz pękniętą uszczelkę pod głowicą, dmucha z cylindrów do układu, dlatego w oleju nie ma wody, a układ cały czas się zapowietrza i bulgocze.
Trzeba podoginać wywiniętą blachę drzwi w miejscu gdzie wsuwasz uszczelkę. Najlepiej rozkręcić drzwi na pół odłączając uprzednio zmywarkę od prądu. Wnikliwie sprawdź spryskiwacze, czy nie są pęknięte na zgrzewie, bo to główna przyczyna wycieku zewnętrznego
a może głowica pęknięta? uszczelka pod głowicą? sprawdź ciśnienia na tłokach.
Wygląda na pompę wody ale może to być także uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica. Ściągnąć osłonę rozrządu szukać gdzie cieknie, warto sprawdzić obecność spalin w płynie chłodniczym. Używanie auta z taką usterką to proszenie się o kłopoty, przegrzejesz uszczelkę głowicy o ile jest sprawna.
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
właśnie stamtąd mam wyciek benzyny między gaźnikiem a podstawką gaznika To gdzieś górą cieknie z komory pływakowej. Przelewa poziom, pęknięty korpus ,uszczelka pokrywy itd. Uszczelki na i pod izolatorem dają tyle że nie ciagnie fałszywego powietrza, benzyny nie uszczelniają.
Może któraś rurka jest pęknięta lub uszkodzona jest uszczelka w WC. Jeżeli to możliwe to proszę podjechać, sprawdzić czy w sytuacji gdy woda nie jest pobierana, kurki zakręcone i spłuczka nie jest napełniana licznik nie zlicza. W przypadku wykazania wskazań na nim, trzeba by albo poszukać uszkodzeń (można też zamknąć zawory, skoro mieszkanie jest puste),...
Jakie mogą być jeszcze objawy pękniętej uszczelki po głowicą? , u mnie po za ubytkiem płynu chłodniczego nie ma żadnych innych objawów
Ja też tak miałem w audi, takie metaliczne stukanie i okazało się że jest pęknięta uszczelka pod głowicą (między cylindrami 4-5). I tak dwa razy mi się stało. Konieczne było planowanie głowicy.
Ewentualnie pęknięta uszczelka pod głowicą, czego Ci nie życzymy (przynajmniej ja nie życzę).
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
Może źle odpowietrzony układ. Chłodnica działa dobrze, wiatrak ? Czujnik temperatury jest ok ? Rurki powinny być twarde. Jak są miękkie to gorący olej przy pękniętej uszczelce je ''zmiękczył''.
Tak mam. Jest tam króciec płyny albo metalowy albo z plastiku. I albo pękł albo uszczelka padła.
Błąd 12 to może być wszystko, elektrozawory, grzałki czujnik cisnienia, uszczelka, pęknięty generator pary u jeszcze trochę problemów. Oddaj do serwisu, na stronie Enbio masz listę lokalnych serwisow
W moim przypadku (co prawda nie silnik VAG-owski), gaśnięcie po rozruchu i przejechaniu kilku kilometrów było objawem pękniętej uszczelki pod głowicą. Samochód po kilku minutach odpalał i czasami przejechał ponownie z 10 km. Sprawdź czy nie ma osadu na korku oleju, ewentualnie czy nie "przybywa" płynu chłodniczego.
Witam. Mam lodówkę Polar P MAX 189 z pękniętą uszczelką drzwi chłodziarki. Czy jest możliwość wymiany jej na nową bez uszkodzenia drzwi lodówki? Uszczelka mocowana jest pod częścią wewnętrzną drzwi i z tego co widzę jedyna możliwość jej usunięcia to odklejenie (częścowe ) zabudowy drzwi. Ma może ktoś fachową wiedzę jak to zrobić? Proszę o pomoc zanim...
A pęknięta uszczelka tłumaczyła dostawanie się oleju do płynu. No sam sobie odpowiedziałeś :) Masz zapewne "masło" w zbiorniczku wyrównawczym a jako, że to nie zima to zapewne uszczelka.
Miałem kiedyś corse b z silnikiem 1.2 eco, miałem też pod korkiem masło, okazało się, że była pęknięta uszczelka pod głowicą i mieszały się płyny.
Witam mam problem z oplem Astra k 1.6 turbo 200 koni zapala się chcek engine wywala następujące błędy P0101 miernik masy powietrza P0299 ciśnienie doładowania P1101 system zasysający w odnoszac się do punktu pierwszego w parametrach przepływomierz pokazuję 2.8 na wolnych obrotach i w momencie dodania gazu zmienia się więc wykluczył bym go ciśnienie...
bo nie trzeba było nic lutować tylko wymienić uszczelkę przy pompie paliwowej bo była pewnie pęknięta i dostawało się powietrze jak dobrze zassał to działał, a pęknięta uszczelka to spadek mocy i pozostałe problemy, trzeba było nie wymieniać połowy auta tylko uszczelkę
Najpierw sprawdź, czy śmigła nie mają zatkanych otworów i czy nie są pęknięte.
Osad w zbiorniku płynu chłodzącego mówi raczej sam za siebie.Masło pod korkiem też choć w tych temperaturach może tak być.Jeśli masz do tego problemy z odpalaniem szczególnie po nocy i z rury leje się płyn to jest pęknięta uszczelka pod głowicą.
Aha no to teraz wiem dlaczego mi ubywa tego płynu:) Czyli pewnie głowica pęknięta czy uszczelka bo olej to sprawdzałem i nie zmienił koloru
Bierze Ci olej? Jeśli tak to pierścienie a jeśli nie to uszczelka pod głowicą. pierścienie ?? raczej uszczelniacze zaworowe :) pęknięta uszczelka pod głowica czym innym się objawia ....
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Witam mam problem z Saeco HD 8763 . Nie leci mi kawa woda wydostaje się na tackę gdzieś wewnątrz ekspresu . Po szybkich oględzinach zobaczyłem że pęknięta jest uszczelka na bloku czy to ona może być winowajcą całej sytuacji czy coś grubszego ? Woda leci przez spieniacz bezproblemu . https://obrazki.elektroda.pl/8382324200_...
Krem na korku to nie wina oleju ale z dużym prawdopodobieństwem pękniętej uszczelki pod głowicą, a to co widzisz, to efekt łączenia się płynu chłodzącego z olejem - taki samochodowy majonez.
Sprawdź tę gumkę czy nie jest gdzieś pęknięta, uszczelkę miseczki gaźnika i szczelność połączenia gaźnik podstawa filtra to jest bardzo ważne. Naciskając primer tłoczysz powietrze do gaźnika, przy jakiejś nieszczelności nie będzie to działać.
Niestety takiej kostki nie ma , jest jakaś z 10-oma wejściami do której podpięte jest 4 kabelki. Rozebrałem gaźnik, niestety mam pękniętą uszczelkę,teraz szukam materiału na uszczelki. O dalszej mojej pracy poinformuję.
Popieram diagnozę kolegów uszczelka do wymiany . I dokładnie sprawdzić głowice może być pęknięta a może wystarczy tylko ją zeszlifować . W każdym bądź razie głowicę musisz ściągać .
Nie mogąc sobie poradzić z wymianą fartucha gumowego,wyjąłem cały bęben,odkręciłem także pokrywę zbiornika(przy tej okazji oczyściłem wnętrze z zalegającego tam kamienia,to niesamowite ile tego się naodkładało)jednocześnie wykryłem wiele usterek: -sparciałe przewody gumowe(z zawartością:guzik ,moneta,spinka) -grzałka do wymiany -pęknięta uszczelka pod...
Płynu nie ubyło ale po 7dniach znowu mi wrzucil wodę zbiorniczkiem.Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!! Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica. ps Wymiana chłodnicy w tym modelu jest możliwa po zdemontowaniu zderzaka i lamp.
Napisałem ci w poscie . Połącz razem węże od chłodnicy oleju i przepłucz układ . Zrób ze 100-200km i sprawdzaj w zbiorniku wyrównawczym co sie dzieje , jak pojawi się to samo to uszczelka lub pęknięta głowica. Jak będzie czysto to masz mniejszy kłopot tylko chłodnica oleju. Dodano po 2 A koszt naprawy to ci nie podam bo jestem za granicą . U mnie w...
ciśnienie oleju jest większe niż wody w silniku może być pęknięta uszczelka miedzy płaszczem wodnym jednego z cylindrów a kanałem olejowym. Odpal auto odkręć korek od chłodnicy i zobacz czy nie widać pęcherzyków powietrza
Witam Okazało się, iż mam pękniętą uszczelkę przy filtrze powietrza, mechanik powiedział że samochód za dużo powietrza łapał w mieszance paliwowej i dlatego tak drżał. Po wymianie chodzi jak laleczka. Pozdrawiam
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
Zamieść film. Ale stawiam że wąż pęknięty w oplocie.
Mechanik zmienial pompe wody oraz 2 przewody od chłodnicy. Nie wiesz może czy są tam 2 nagrzewnice? Bo mam z tylu dodatkowe pokrętła i grzeje tył. Dużo mi ludzi obstawiam pęknięty blok lub uszczelka pod głowica
A jak sprawdzić czy termostat otwiera . I jak sprawdzić czy pompa kręci? Na poziomie takiej wiedzy możesz tylko narobić więcej szkód, przyczyn może być naprawdę wiele, uszczelka głowicy, pęknięty blok, głowica, termostat, nie działający wentylator, zabita chłodnica. Dobra rada pierwszy lepszy mechanik postawi diagnozę w 5min
Jeszcze raz dobrze sprawdź uszczelkę w nakrętce. Mogło też coś tam pęknąć; wtedy elektrozawór do wymiany.
Czy uszczelka w tym typie nadaje się do wymiany i jak to się robi? (stara uszczelka jest pęknięta i chcę ją wymienić) pozdrawiam
aby pozbyć się powietrza z instalacji? Należałoby wodę pompować do hydroforu większego i okresowo upuszczać powietrze tylko: pompa pracuje jakby miała tarcie Wcześniej czy później spowoduje to jej uszkodzenie. Serwisant twierdzi że przed pompa ma gdzieś nieszczelność Sprawdziłem i nic takiego niema Wszystkie złączki przed pompa przekonałem i dodatkowo...
A nie masz przypadkiem bardzo zabrudzonego zbiorniczka wyrównawczego? A na korku od oleju nie ma dziwnego galaretowatego osadu? Zapalona kontrolka płynu chłodniczego nie musi oznaczać przegrzania, może być to niski poziom płynu, lub zanieczyszczony czujnik od poziomu (znajduje się on w zbiorniczku). Jeśli odpowiesz "tak" na te pytania to najprawdopodobniej...
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową...
Tak, to kanał powietrzny chłodzący głowicę, z drugiej strony ma dwie szczeliny pionowe po obu stronach wtryskiwacza, tam jest jego gniazdo. Więc albo luźny wtryskiwacz, coś z uszczelką wtryskiwacza (miedziana podkładka), albo niestety pęknięta głowica. Wykręć wtryskiwacz i zobacz jak wygląda uszczelka, czy nie widać okopceń na niej, daj nową podkładkę...
Prawdopodobnie padnięta jest uszczelka lub pęknięta głowica. Płyn wcale nie musi przedostawać się do oleju. Może do cylindra(najczęstsza usterka), może również do kanału dolotoweg lub wylotowego. Jeśli chodzi o sprawdzenie po zdemontowaniu głowicy to jeżeli nieszczelność powstała w uszczelce każdy mechanik to zauważy. Natomiast jeżeli w głowicy to trzeba...
witam , zmywarka od jakiegoś czasu nie domywa naczyń , wymieniłem pękniętą uszczelkę górnego ramienia kosza, i nic, pompa pracuje normalnie ale czy możliwe jest że nie wytwarza takiego ciśnienia jak powinna??? tabletka po skończonym cyklu jest nierozpuszczona(przy każdym programie) Jeżeli jest to możliwe to proszę o jakieś rady.
Na początku sprawdź nakrętkę zbiornika soli ,czy nie jest pęknięta ,czy uszczelka jest ok.
Witam!! Kolejny problem z moim autkiem :cry: . Gdy silnik trochę po pracuje na wolnych obrotach, płyn chłodniczy zaczyna bulgotać, wentylator nie załącza się. Wiadomo jutro zacznę od sprawdzenia wentylatora, ale co sprawdzić jeszcze. Czytałem, że to oznacza pękniętą uszczelkę pod głowicą/samą głowicę. Ale zanim przyjmę do siebie ten czarny scenariusz...
Po długich zmaganiach problem został namierzony. Pęknięta była uszczelka między kolektorami. Więcej na ten temat nie powiem, ponieważ aż tak się nie znam, ale problem został całkowicie usunięty
Cały czujnik jest zalany płynem i wychodzi z pod niego pęknięta uszczelka :/ Jadę kupić nowy :) Dodano po 4 Kupiłem czujnik ale najprawdopodobniej nie ten który potrzebowałem. Gdzie dokładnie znajduje się czujnik który mam wymianic? To ten z tyłu kolektora od strony kabiny czy tan na kolektorze ssącym po prawej stroniie od góry? Chyba że jest jeszcze...
Sprawdź dokładnie gdzie jest wyciek, problem może być z uszczelką, pękniętym wężykiem, zaciętym elektrozaworem...
Na połączeniu tego czarnego plastiku i metalowego odlewu są uszczelki i oringi - sprawdź czy są dobre. Tam gdzie zaznaczyłeś na żółto też jest uszczelka. Może też być pęknięty plastik. Takie uszczelki są do kupienia w serwisie Karchera. Musisz to rozebrać, bo inaczej nic nie stwierdzisz.
Dymi i cyka czyli uszczelka lub pęknięty kolektor wydechowy.
Silnik krokowy wyczyszczony i nic nie dało. Luz w sensie jak go wciskam ? No tak trochę ma ale nie dużo, nie wiem czemu nie mogę go wcisnąć, tak powinno być? tak ma być Dodano po 3 Pękniętą uszczelkę wymień i sprawdż ciśnienie paliwa
Zapal samochód i odkręć zbiornik wyrównawczy. Sprawdź czy nie lecą bąble w zbiorniku. Świadczyło by to o pękniętej uszczelce pod głowicą lub głowicy. Jest to częsta przyczyna gotowania się płynu. Zobacz (ostrożnie) czy wszystkie węże nagrzewają się równomiernie. Często nawet nowy termostat działa niewłaściwie. Również "zasyfione" przewody mogą być powodem...
Przyczyny: -zabrudzony czuj. biegu jałowego -pęknięta uszczelka pokrywy zaworów -złe ustawienie regulatora parownika LPG i kilka drobnych usterek np. zaśniedziałe przewody. Po usunięciu ww. usterek auto działa już lepiej, choć i tak pozostawia wiele do życzenia. Przyczyny złej pracy auta udało mi się ustalić po dłuższej lekturze kilkunastu postów. Bez...
Może to być wina uszkodzonej uszczelki tłoka, ewentualnie jest zamontowana odwrotną stroną lub pękniętej "komory" zaparzacza. Musiałbym zobaczyć to na filmie, gdyż ciężko zdalnie diagnozować.
Witam. Jeśli nie jest pęknięta to planowanie, uszczelka pod głowice robocizna to tak 500zl A nie wiadomo jeszcze jak z rozrządem czy nie tez do wymiany to dodatkowy koszt.
Hm tez miałem taki problem w moim golfie .I to był reduktor gazu tak zwany parownik po prostu on zamarzał przez to ze nie była dostarczana ciepła woda do niego i nie miał się jak nagrzać wiec radze sprawdzić węzę od idące do parownika czy są dobrze podłączone. Moze to być tez pęknięta uszczelka pod głowica bo jeżeli by pani płyn chłodniczy zanikał to...
Do wyjęcia takiej szyby lakiernicy używają małych stalowych blaszek, które wkłada się pod uszczelkę od wnętrza samochodu. Starą pękniętą szybę można "butem", tylko trzeba uważać na oparcie fotela-można wyłamać :D
uszczelka pęknięta uszczelka lodówki pęknięta pęknięta szczotka
caddy instalacji elektryczna wzmacniacz antenowy schemat telmor rolek podajnik papier lexmark
miernik częstotliwości ik3oil miernik częstotliwości ik3oil
Urządzenia do pomiaru obrotów silnika w dalekopisie Wymiana przegrzanego rezystora: czy to konieczne?