Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Też ostatnio miałem problem z odpaleniem mojej kosy NAC. Problemem był pęknięty wężyk doprowadzający paliwo ze zbiornika do gażnika. Też była iskra i też świeca pozornie wyglądała na mokrą. Drugie co mi natruło życia przy odpalaniu tej kosy to mokry, zaolejony filtr powietrza (gąbka), który znacznie utrudniał przepływ powietrza. Swoja drogą nie wiem...
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
Aż czuć to dotykając w okolicach jej węży Jakby były z fagumitu to by pękły Filtr paliwa kiedy wymieniany?
Otóż ogar z dnia na dzień mi zaczął wytwarzać próżnie w gaźniku. I zamiast Pobierać paliwo to on mi pobiera powietrze. Skoro jeździ to należy się tylko cieszyć, że zamiast paliwa spala powietrze :) Teraz poważniej. Zapewne chodzi Ci o to, że zapowietrza Ci się układ paliwowy? Przyczyny mogą być dwie: Zapchany układ paliwowy - coś mogło utknąć w kraniku...
Czy mógłbyś podesłać więcej zdjęć z połączenia cięgien i linek gaźnika z zespołem sterującym z twojego traktorka? Tu masz kilka tematów i filmików które udało mi sie znaleźć o połączeniach cięgien i regulacji. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Kosa śmiga na świecy NGK. Przy okazji okazało się, że był pęknięty wężyk paliwowy dokładnie na środku gumowej dławnicy zbiornika paliwa. Zestaw wężyków wymieniałem 3 lata temu. Akurat ta nowa dławnica miała otwór 5 mm pod wężyk ssący (w oryginale był mniejszy), pasował idealnie przeźroczysty wąż poliuretanowy 6x4 mm od pneumatyki, taki wężyk będzie...
Można jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa. Z rurki przelewowej powinno zapierniczać paliwo aż miło. Usterki szukaj w baku, pompka niekoniecznie musi być uszkodzona, może być też pęknięty wężyk zasilający, zamulony filtr smoka pompy.
Zakręcić kilka razy z rana i wykrecić świecę , jak mokra to szukać gdzie jest iskra. Parę rzeczy do sprawdzenia: Świece - wymienic.(tylko na zimnym silniku inaczej można je wykręcić z gwintem) (sprawdzić luz szczelinomierzem) Wymienić filtr powietrza. Aparat zapłonowy : oczyscić styki , ustawić przerwę , wymienić kondensator,wytrzeć kopułkę do sucha,oczyścić...
Witam, Posiadam od nie całego roku agregat 2500W (patrz zdjęcie) http://obrazki.elektroda.pl/1629816000_1... Nie wiem co to za firma, gdyż kupiłem go z trzeciej ręki. Agregat przy zakupie obciążyłem pełnym czajnikiem 2300W i zagotował go bez problemu, jak i w ciągu mojego użytkowania także chodził rewelacyjnie i przy różnych obciążeniach,...
Pan mechanik musi mieć świetny sprzęt, który odczytuje błędy o zapowietrzaniu:D ten silnik ma przelew wtryskiwaczy na zasilaniu. Często przyczyną zapowietrzania układu były przewody przelewowe wtryskiwaczy. Zdarzały się też pęknięte obudowy filtrów paliwa. Pamiętaj, że są to sugestie, a fizycznie auto może obejrzeć albo Twój majster, albo Ty. Do dzieła.
Ropa na filtrze paliwa to najczęściej świadczy o uszkodzonych gumowych wężykach paliwowych, chociaż raz miałem przypadek że była pęknięta obudowa filtra paliwa, miało to miejsce przy jakimś tanim zamienniku filtra.
Witam moje e46 320d znowu zawiodło mianowicie pękł wężyk od filtru paliwa cała ropa poszła na ulice wymieniłem wężyk zalałem rope i nic nie odpala pompki sprawdzone działają w filtrze paliwa jest ropa normalnie sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki wszystko ok po psiknieciu plaka w dolot raz kaszlnęła dala dyma i nic na zaciąg próbowana również nic...
czyli masz silnik 136KM Podstawa filtr paliwa i obudowa filtra potrafi pęknąć i zaciąga powietrze .Prosił bym o zdjęcie silnika .
Położenie silnika (a konkretnie świecy) może mieć wpływ na iskrę, na przykład przy pękniętej środkowej elektrodzie świecy l ??? Filtr paliwa - zbyt krótki/wyciągnięty przewód ze zbiorniczka.
To ja mam zagadkę: Ford Kuga 2014r 2.0 TDCI 163Km. Pękła obudowa filtra paliwa, auto się zapowietrzyło. Mechanicy wymienili podstawę filtra paliwa, kręcili przyciskiem "start" by odpowietrzyć auto, po czym wyskoczył komunikat "przekroczony czas zapłonu silnika". Od tej pory auto przestało kręcić. Przycisk start normalnie uruchamia zapłon, lecz gdy wciśnie...
jeśli czuć paliwo to masz z pewnością wyciek paliwa ... jeśli to czuć przy odpalaniu to z pewnością na odpływie z baku ... musisz sprawdzić przewód od baku aż po silnik . Po drodze będziesz miał filtr paliwa . filtr paliwa możesz mieć zasyfiony i dlatego możesz mieć problem z odpaleniem . Co do przewodów , mógł ci pęknąć . Musisz szukać i sprawdzać...
Cześć, Lecimy od początku kulka w smoku, krzywy smok, pęknięty smok, uszkodzone przewody od góry smoka do filtra/ separu - czytaj nieszczelność po zimie może pęknąć po długości na przewodzie lub np. spadający lód z naczepy go uszkodzic. Brudny filtr pod pompka, kto go wymienia,😭. Pęknięte szkoło pojemnika separu. Wymieniony jeden z dwóch filtrów paliwowych....
Może problem leży w pękniętej obudowie filtru paliwa?
Witam Kolegę na forum . 205tka jaki wtrysk ? piszesz punktowy ?ale wielopunktowy czy jedno punktowy? podaj rocznik samochodu . Objawy mogą wskazywać na uszkodzona pompę paliwa albo układ zasilania (wtrysk /ski ), regulator ciśnienia , uszkodzone przewody paliwowe , pęknięty filtr paliwa awaria ukałdu elektrycznego zasilającego pompę paliwa . ... i brak...
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Odkręć pompę paliwa pod tylnym siedzeniem i sprawdź stan gumowego wężyka w pompie. Lubi pęknąć. I wymień filtr paliwa.
Sprawdź, czy przewód doprowadzający do filtra paliwa nie jest pęknięty lub poluzowany, co może powodować zapowietrzenie w układzie.
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica.
Wg. producenta do sprawdzenia : P2097 - Wysoki limit układu regulacji składu mieszanki paliwa za katalizatorem Nieszczelności w układzie wydechowym. Pęknięte, skręcone lub nieprawidłowo podłączone elastyczne przewody podciśnieniowe Niedostateczna ilość paliwa w zbiorniku Nieszczelności w układzie doprowadzania powietrza lub w kanałach dolotu powietrza....
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
Masz wkład filtra paliwa tak?Po odkręceniu dekla z filtrem w środku jest taki plastikowy trzpień , wykręć go i dokładnie sprawdź czy nie jest pęknięty bo to jedna z przyczyn uciekającego paliwa z filtra jak i nieprawidłowego przepływu jeśli filtr jest zamknięty.Drugą przyczyną uciekającego paliwa z instalacji jest awaria zaworka zwrotnego w smoku. Tego...
dziwne jest to że jak pękł mi filtr paliwa to paliwo wyleciało ciurkiem na wyłączonym silniku. kopka chodzi bardzo źle ale tak już było od pewnego czasu łapie jak by od połowy, czasem coś zazgrzyta W jaki domowy sposób sprawdzić ten kabel od podciśnienia ? wydaje się cały brak pęknięć czy uszkodzeń mechanicznych.
A sprawdzałeś czy paliwo leci z przewodu paliwowego?Np. zapchany filtr paliwa ,pęknięty przewód paliwowy .
już znam przyczynę przy filtrze paliwa pękł wężyk i się zapowietrzał:) teraz już śmiga:)
A filtr paliwa sprawdzony? Wężyk w zbiorniku nie pęknięty?
Na początek wyczyść gaźnik.Jeżeli to nie pomoże do wymiany membrany w gaźniku. Wyczyść gaźnik i zainstaluj nowy zestaw naprawczy gaźnika. Radze także sprawdzić przewód paliwowy czy nie jest gdzieś pęknięty i wymiana filtra paliwa.
To jest wężyk od pochłaniacza par paliwa. Można z tym jeździć, nie jest to niebezpieczne dla silnika, ale komputer zarejestruje błąd i zapali check engine.
Jak miałeś pęknięcie przy samym filterku to nie będzie ciągła powietrza,ale już syf jak najbardziej. Zaciągnęła jakiegoś farfocla i pewnie sobie siedzi w gaźniku i raz podchodzi pod zaworek a raz nie. Tu raczej nie trzeba nic kupować tylko wyczyścić gaźnik. Ewentualnie kup nowy filtr paliwa.
1). Być może ta ułamana podstawa to właśnie przyczyna. Przez to pęknięcie może "zaciągać" tzw."lewe powietrze". Po uruchomieniu poprzez "zalanie" paliwem działą normalnie czy gaśnie po wypaleniu paliwa? jeżeli działa po tym odpaleniu to czy utrzymuje normalne obroty i ma normalną moc? 2). Jeżeli po zalaniu paliwem działa tylko na ile jej starczy tego...
Najprawdopodobniej wyciek paliwa za pompą paliwową, może był przetarty przewód luźne złącze pęknięty filtr itp. A niskie ciśnienie paliwa spowodowało zakłócenia pracy silnika.
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
Witam Miałem takie coś w vento (palił za drugim trzecim radiem, na początku rzucało silnikiem,nie chciał "wejść" na wyższe obroty) - przyczyna to pęknięty wężyk paliwa przy filtrze, układ paliwowy się zapowietrzał. Pozdrawiam
Problem najczęściej jest w filtrze paliwa. Wkład paliwa nie zasłania otworku odpływowego do zbiornika paliwa. Ten odpływ z filtra powinien być zawsze zamknięty. Otwiera się wtedy gdy wyjmie się wkład od filtra paliwa, aby brudne paliwo z filtra mogło odpłynąć do zbiornika. Otworek jest na dole trzpienia na który zakłada się wkład filtra. Ta szeroka...
pomiędzy pompę wtryskową a filtrem paliwa jest taki przewód jak podałem link z allegro, ale ten co jest na zdjęciach(czyli ten pęknięty przy podnośniku) nie jest taki sam nie wiem jak go wyciągnąć.
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Jeśli jest to silnik V6 to w zbiorniku powinna być elektryczna pompa paliwa, która pompuje paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem. Wygląda na nieszczelny zaworek w obudowie filtra paliwa. Sprawdź jescze przewody paliwowe czy któryś nie jest pęknięty i przez to schodzi paliwo.
Jeżeli tandem pompa nie ma wycieku, to do sprawdzenia zaworek zwrotny na filtrze paliwa - prawdopodobnie jest pęknięty i zaciąga powietrze.
A może przez pasek odkręci? Jak filtry paliwa/oleju w samochodzie w przypadku braku odpowiednich narzędzi.
takie spalanie można uzyskać jak cieknie paliwo, np z filtra paliwa, po nie prawidłowej wymianie lub gdy uszczelka zostanie uszkodzona, lub pęknie obudowa filtra. sprawdź czy nie leje ci się paliwo.
Wymieniłem dekiel - ten z króćcami od filtra paliwa. Pomogło, być może miał jakieś pęknięcie.
Mam problem ze swoim Iveco daily III 3.0 diesel 146hp, w tym roku musiałem już 5 filtrów paliwa wymienić, w miejscu mocowania grzałki paliwa w filtr paliwa powstaje pęknięcie, wypada grzałka i filtr do wymiany, nie mam już pojęcia dlaczego w tym miejscu pęka filtr, wymieniałem już przekaźnik pompy paliwa zamontowanej w zbiorniku, bo myślałem ze może...
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Sprawdź przewody do zbiornika zdąża się ze od ocierania ramy jest lekkie pęknięcie Zmieniłeś oczywiście dwa filtry - nie tylko ten wstępny?😆 Zobacz czy nie kapie paliwo z prawej strony na wysokości łączenia bloku ze skrzynia biegow
Trop niezły, ale jest pompa w baku która ma dobić do jednego bara Pompa nowa, SKV Germany, ciśnienie zmierzone - OK (pisałem wyżej). Sprawdź ten zaworek na powrocie na filtrze paliwa Nowe 2 zaworki pierwszy przed filtrem paliwa a drugi bezpośrednio na wlocie do pompy - widać go choć słabo na zdjęciach, które zamieszczałem wyżej dla Kolegi, pisałem...
Niestety nie ma tam żadnej śruby. Trzeba chyba odkręcić osobno górę i osobno dół. Od góry w filtrze jest mały gwintowany otwór chyba M14. A od dołu filtr ma plastikowy duży gwint na samym rancie, chyba tutaj się coś przytarło. Boję się na siłę kręcić żeby nie pękła obudowa
Mordowałem się kiedyś z założeniem metalowego "oczka" na końcu plastikowego przewodu przy filtrze paliwa w lancii, grzałem opalarką, udało się dopiero za 3 podejściem, jak już się bałem, że będzie za krótki. Robota chyba za karę ;)
Wymieniłem świece, wszystkie 4 były uszkodzone. Praca silnika bez zmian, czyli jak zimny szarpie, dławi się itd. Niedawno zauważyłem, że coś kapie spod silnika, wącham ropa. Pojechałem do serwisu i okazało się, że filtr paliwa jest pęknięty. Po wymianie filtra efekt szarpania-dławienia chyba znikł. Pisze chyba, bo już temperatury nie były ujemne, chociaż...
przy powrocie nie napełnia się cała tylko poniżej połowy. To cenna wskazówka. Jeżeli primer zasysa paliwo z powietrzem (widoczne w wężyku między gaźnikiem a primerem) to może być oznaka kilku problemów. Gaźnik ma nieszczelność na korpusie (np. uszczelce), albo zasysa lewe powietrze przez pęknięty wężyk paliwowy (od filtra w zbiorniku paliwa). Może...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Gaźnik wyczyszczony, ale dalej to samo. Pompka nie pompuje paliwa. Uszczelka między gaźnikiem a filtrem jest mocno zniszczona i pęknięta. Wiadomo trzeba wymienić, tylko czy to może powodować problem czy jeszcze coś. Kosiarka teraz w ogóle nie odpala.
Witam, Posiadam piłę spalinową Stihl ms180. Dawno temu padły uszczelniacze wału i piła leżała na szafce w garażu przez pare lat. Ostatnio wymieniłem w niej uszczelniacze i łożyska wału. Po tym nie chciała odpalić. Trochę pogrzebałem i w koncu wyszło że wymieniłem wężyk od paliwa, świece, filtr paliwa, filtr powietrza i gaźnik (początkowo kupiłem zestaw...
Witam ewentualne przyczny: - brudny filtr paliwa - słaba wydajność pompy paliwa Jednak najczęściej pęknięty wężyk między pompką a deklem zbiornika. Część paliwa ucieka bokiem co powoduje spadek ciśnienia paliwa. 0.8 bara ciśnienie OK. Dodano po 1 Witam ewentualne przyczyny: - brudny filtr paliwa - słaba wydajność pompy paliwa Jednak najczęściej pęknięty...
Witam, jeden wężyk, ten bez filtra, to wężyk podciśnienia, który otwiera kranik a drugi to paliwowy. Jeżeli nie dochodzi paliwo to być może jest coś nie tak właśnie z wężykiem podciśnieniowym, może jest przy gaźniku gdzieś zapchany. Piszesz, że w tym drugim jest paliwo, więc będzie kranik podciśnieniowy do wymiany, membrana będzie pęknięta.
Syczenie w kabinie slychać,a jak otworze maskę to zadnego syczenia nie słychać,ale będę sprawdzał wszystkie szczelnosci tak jak pisałeś A uszkodzene miał obudowę filtra paliwa lampy,maskę,błotnik i zderzak lekko był pęknięty Poza filtrem przy silniku nic nie było uszkodzone,to była mała stłuczka
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Pewnie leje się przez korek zbiornika albo z pękniętego, któregoś wężyka paliwowego.
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
Jeśli problem pojawia się na ciepłym silniku, może to świadczyć o uszkodzeniach mechanicznych, problemach z chłodzeniem lub niewłaściwym działaniem układu zapłonowego pod wyższymi temperaturami Wypadanie zapłonu to chwilowe nieprawidłowości w procesie zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w jednym lub więcej cylindrach . W skrócie chodzi o to, że mieszanka...
Ja spróbowałbym najpierw wymiany zaworku ( razem z oringami ) od powrotu na filtrze paliwa. Zdarza się że przy wymianie filtra po prostu pęknie, co może być niewidoczne a wtedy efekt wiadomy.
Miałem identyczne problemy w BMW E46 316i 1,9 benzyna (zapalała się żółta kontrolka).Podobnie jak u ciebie,mechanicy kombinowali - a to sonda(są dwie),złe paliwo,moduł,itp.Okazało się że właśnie odma a dokładniej - z tyłu silnika,stojąc od przodu (chłodnicy) pod filtrem kabinowym(musisz odkręcić całą obudowę filtra kabinowego),wtedy będziesz miał dojście...
Pompa nie podaje paliwa. To być może masz to samo co było u mnie - pęknięty karbowany wężyk między pompą i zaworem przelewowym. Jakoś tam dali pompę Nie wiem jak to rozumieć. Sama pompa jest osadzona (wciśnięta) w filtr (o ile pamiętam). Może ją idzie wymienić, ale musiałaby być dokładnie taka sama - to raz, a dwa - to jak drążyłem ten temat, to nigdzie...
Na rurce od filtra do gaźnika mam pęknięcie. Dysze mam 90. A może założyć filtr paliwa od malucha moze to cos da. Stożka nie chcę zakładać. Dodam jeszcze że w pokrywce od filtra powietrza nie mam wszystkich śrubek. A tak wogole to ile może mieć mocy teraz ten skuter o średnicy tłoka 47mm?
2 lata temu wymieniałem na nową - kupioną na allegro razem z "fajką" 115zł wpisz na allegro w wyszukiwarce któres z tych słów Mercedes rozdzielacz wtrysku kalosz kołnierz Dodano po 1 sam wymieniłem - godzina roboty doóki tego nie wymienisz gaz będzie strzelał Dodano po 51 sprawdzałem podrożało - 134zł + przesyłka Dodano po 7 przy wymianie - najpierw...
Kolega wspomniał, że ma zaolejony przewód więc pewnie wąż się przetarł albo pękł. W AFN najczęściej od filtra paliwa się przeciera, pod spodem i na pierwszy rzut oka tego nie widać. Ale jak jest olej to znaczy, że gdzieś musi lecieć. pozdro
Zanim wymienisz sprawdź ciśnienie paliwa. masz lpg i może pompa już nie daje takiego ciśnienia paliwa, tak samo filtr może być zapchany bo benzyna cały czas krąży i wraca do baku. Kiedyś miałem tak u siebie że pękł (rozpuścił się i na opasce tracił) przewód paliwowy w baku i ciśnienie na wtrysku było max 0.2 bara . Na jałowych jeszcze jakoś pracował...
Witam, Zapewne odpiął się do wężyka filtr ssawny w zbiorniku paliwa albo wężyk pęknięty. To mogło być przyczyną zatarcia.
Nie wiem bo nie ja to robilem, dokrecone jest mocno bo oburącz nie dam rady odkręcić. czy pokrywka składa się z 2 części? tzn dekiel i zakrętka? bo może to pękło?
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
a śruba mocująca przewód paliwa filtra z pompą nie jest czasem pęknięta. dzisiaj wlaśnie się o tym przekonałem a sprawdziłem po prostu podając paliwo z banieczki tym przewodem w astrze 1,7 DTL. pali jak pszczółka
Witam mam teraz to samo nie pali jak postoi kilka około godziny ,potem jest ok Auto Zafira 2.0 DI 16V Dla mnie wygląda że paliwo ucieka do zbiornika lub pęknięta obudowa wkładu filtra ,będę szukał Pozdrawiam
Z tego co wyczytałem to fordy mk2 niby nie mają pompy w baku a sam wskaźnik paliwa,w wezykupaliwo było bo na holu był ciagniety i wszędzie doszło paliwo bo wymieniłem filtr,plak wiadomo że się zapali i silnik bedzie kręcił,za godzinę będę po samochód to będę kombinować i sprawdzę kilka rzeczy. Zastanawiam się nad przekaznikiem w kabinie którego prawie...
To wygląda, że paliwo ma problem z przepływem. Filtr w baku jest czysty, kranik, przewód paliwa, gaźnik dysze czyste. Sprężanie ma dobre, może pierścienie zużyte, pęknięte.
Napisz jaki rok i silnik Błędy były odczytywane ? 2004, 252d Błędy były sprawdzane komputerem w BMW jedyny błąd jaki się pojawił to złe żarówki :/ Dodano po 1 Świece żarowe sprawdzone ? Układ paliwowy sprawdzony ? Może cofa się paliwo ? Świecie żarowe nie były sprawdzane, a czasem po odpaleniu samochodu czuć diesla, w BMW zobaczyli ze jakaś uszczelka...
Jeżeli wydobywają się kłęby białego dymu to najprawdopodobniej będzie to uszczelka pod głowicą do wymiany (woda dostaje się do cylindrów dlatego pojawia się biały dym) .Polecam też sprawdzić głowice na szczelność (czy nie jest gdzieś pęknięta). I taka mała rada Filtru paliwa nie powinno się czyścić tylko wymieniać.
Ja to bym zaczął od filtrów paliwa. I sprawdzenia całej instalacji paliwowej łącznie z pompką paliwa. A na końcu pompę wtryskową. Wątpię żeby pierścienie pękły. Jak by tak było, to by dym walił przez odpowietrznik w głowicy. Ja stawiam na filtry paliwa. Oczywiście jak nie lałeś opału. Zbiornik paliwa też by się przydało wypłukać przy okazji remontu.
Usterka może być całkiem błaha . Jak wymontujesz wkład filtra paliwa to w podstawie filtra zobaczysz taki wysoki plastikowy element (coś w rodzaju spirali), zdarzyło mi się ,że był pęknięty i skręcony, po wymianie tego elementu wszystko było ok.Może też szwankować zaworek w dolnej części podstawy filtra paliwa, niestety nie kupisz go jako osobny element...
A polecanego mechanika nie ma w okolicy?Ty masz szukać w necie a fachura będzie wymieniał?Wtryskiwacz sterujący do kontroli(może być pęknięta sprężyna w nim) a zacznij od wymiany filtra paliwa.
Kupiłem uszkodzony silnik B&G 12,5 hp. Silnik był uszkodzony. Po rozebraniu go stwierdziłem, że pęknięty jest korbowód. Innych uszkodzeń nie zauważyłem - gładź cylindra idealna, drobne ryski na tłoku (które spolerowałem), pierścienie OK, wał prosty. Założyłem nowy korbowód i złożyłem go. Próba odpalenia nie powiodła się - wał ciężko się kręci a iskra...
Witam wszystkich Przychodze z problemem i prośba o poradę pacjent :Partner Tepee 1.6 Hdi Ostatnio podczas wymiany między innymi filtra paliwa pękł mi zatrzask na przewodzie paliwowym. Znalazłem sam zatrzask i zastanawiam się jak się do tego dobrać bo reszta przewodu jest w bardzo dobrym stanie. Numer katalogowy obudowy filtra to 9809757980 ponieważ...
Sprawdź filtry coś jest nie tak ze składem paliwa, może być zanieczyszczony filtr lub może silnik łapać lewe powietrze (np. pęknięcie obudowy filtra lub jakiegoś przewodu). Pozdrawiam.
Witam sprawdziłem wszystkie blokady rozrządu i jest ok w kfu wał blokuje za filtrem oleju https://obrazki.elektroda.pl/1740962000_... https://obrazki.elektroda.pl/7372564000_... https://obrazki.elektroda.pl/9012774700_... znaki się pokrywają. Zauważyłem że jest straszny syf w filtrze oleju był nowy...
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Witam mam pytanie skuter romet 767 2t Skuter jeździ bez problemu lecz od paru dni Coś się dzieje jedzie A po jakimś czasie gasnie czy może się zacierać I teraz się zastanawiam czy oddać jakiemuś mechanikowi czy jak 2500 ma przejechane Poprzedni właściciel mówił że jak będzie ciężko palić to jest taki Filtr od paliwa i trzeba dmuchnąć i wtedy powinien...
Wężyk paliwowy, filtr paliwa, odpowietrzenie zbiornika, krzywe powierzchnie styku karterów między sobą i na połączeniu z cylindrem, gaźnik i jego połączenie z cylindrem, uszczelniacze, świeca, moduł zapłonowy, pęknięcie komory korbowej i jeszcze kilka innych. Trudno tak na odległość, widząc pilarki. Spokojnie, dasz wieczór zdjęcia to coś wymyślimy.
sprawdzi ciśnienie paliwa i ile km masz na filtrze paliwa i czy cewka zapłonowa niema przebicia może być pęknięta
Po pierwsze usuń link do aukcji i podaj typ piły w temacie, napisz coś więcej o objawach, przyczyną mogą byś pęknięte pierścienie tłokowe, zatarty cylinder, zatkany gaźnik lub filtr powietrza, nieodpowiednie paliwo. :x-mas:
Jak będziesz odkręcać bak z gaźnikiem to odkręć też plastikowy kolektorek ssący od silnika, one często pękają i są podobne objawy, jeśli też pęknięty to można umyć i skleić sylikonem lub kupić nowy (są 2 rodzaje - na kwadrat i koło) ale ja bym najpierw nalał benzyny do pełna do baku, popsikał parę razy pompką wstępną (to odpowietrza gaźnik też) i odpalił...
Dokładnie problem jest tylko przy dodaniu pełnego gazu na wolnych chodzi ładnie na pół gazie również oraz ciepły czy zimny nie ma różnicy jedno pociągnięcie sznurkiem i pięknie pali nawet świecę wymieniłem na nową i nic nie dało to bez filtra powietrza próbowałem i też bez zmian filtr paliwa wyczyściłem i nawet bez niego jest lipa a wezyki są całe chyba...
Wracając do filtru paliwa został on wymieniony wtedy jak zamarzł. Czy został wymieniony wkład filtra paliwa, czy cała puszka filtra? Bo jeżeli tylko wkład, to całą operację o d... roztrzaść , jeżeli puszka łapie lewe powietrze przez niewidoczne pęknięcie. Poza tym daj sobie spokój z fotkami robionymi przez mechaników na postoju, przy stoliku i kawce....
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Pozwolę się dołączyć do tematu.Scenic 1.9 dti F9Q 734.Objawy nie chciał palić po dłuższym postoju.Trzeba było go męczyć kilka razy. Usterki: glówną przyczyną była pęknięta sprężynka na zaworku zwrotnym jak na foto kilka postów wyżej-wymiana na nowy, układ zasilania paliwem łapał powietrze na filtrze paliwa-wymiana oringów na złączkach filtra (widoczne...
A ja Wam mówię, że Autor ma pęknięty przewód paliwowy, albo między zbiornikiem a pompą ale bardziej prawdopodobne, przy samym króćcu gaźnika od strony pompy.
Witam. Proszę nie pęknijcie tylko ze śmiechu. Gdzie w tym cholernym polonezie jest filtr paliwa? Przypomniało mi się po 12000km. Oglądałem schemat z rysunku, owszem, widzę go ale jestem za cienki w uszach by dojrzeć ten granat pod maską. Ps. Teraz to już się nazywa przeszkoda paliwowa. Dzięki.
pęknięty przewód paliwo pęknięty filtr paliwa filtr pęknięty rdzeń
ekspres bosch wyczyść zaparzacz upgrade 32bit 64bit sterownik mikrofon novox
sterownik smarta sterownik smart
7018B Firmware: SK-848-MAIN-V1.7, F1C200s, XY-Auto RK3128 – Latest Community Images, Touch Fixes, Flashing Methods Dopuszczalne obciążenie przewodu miedzianego w transformatorach EI, toroidalnych – gęstość prądu, normy IEC 60076, PN-EN 61558