Problem rozwiązany, zapomniałem wcześniej napisać, pęknięty był kolektor ssący bądź dolotowy. Dymiarką tego widać nie było, z manometru też to nie wynikało, ale po wymianie wszystko jest jak należy. Dzięki za cenne rady, wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
Skoro widać tam płomień to masz pęknięty kolektor ssący co daje ubogą mieszankę przez co dochodzi do jej zapłonu w kolektorze ssącym. Auto z LPG? Tak jest tylko na PB?
Mam pęknięty kolektor ssący i nieszczelne dwa zawory.
Dzięki za reakcje na moje pytanie ale nie zrozumieliśmy się. Jak napisałem silnik pracuje prawidłowo spalanie osiągi i moc prawidłowa tylko powietrze zasysa z kolektora ssącego pomijając filtr powietrza. Podejrzewam że jest gdzieś pęknięty kolektor ssący albo wyleciała jakaś zaślepka tylko że bez kanału trudno mi gdzieś podejrzeć a czytałem że zdarza...
Witam. Sprawdż czy czsem nie jest pęknięty kolektor ssący szczególnie obejrzyj dokładnie czwarty cylinder.
Czy ten problem został rozwiązany bo mam ten sam problem i nie wiem co to może być ? Tak problem został rozwiązany. Kupiłem inny kolektor ssący bez klap. Bo jest dużo tańszy. I brak wycieków. :) Tamten musiał gdzieś być pęknięty i nie było tego widać :)
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
Możesz mieć uwaloną membranę w serwie, pęknięty króciec/wąż łączący serwo z kol. ssącym. Falujące obroty to też usyfiony silnik krokowy przy wtrysku. Z tego co pamiętam to 1.6SR to jednopunktowy wtrysk Bosch, tak? Te strzały to w kolektor ssący czy wydechowy?
w polonezach potrafił pękać kolektor ssący od spodu i też bedzie miał wysokie obroty a na testerze powinno pokazać no, zapisuje się błąd P6666 pęknięty kolektor ssący a w opisie naprawy FSO radzą kleić na glusia.
Witam. Kod błędu 35 oznacza również nieszczelności w układzie dolotowym silnika sprawdż też czy czasem nie jest pęknięty kolektor ssący na czwartym cylindrze /bardzo częsta usterka w abimexie/
Zrobilem i nikt nie wspomniał o tym żeby sprawdzić kolektor ssący i zawor ssący nie zazysal paliwa a kolektor był pęknięty wiec nie zawsze musi oznaczać to problem z gaźnikiem ;)
Powodów może być kilka : 1 turbina zużyta mechanicznie 2 nieszczelności w układzie wydechowym 3 nieszczelności w układzie dolotowym 4 nieszczelny intercoouler 5 niedomykający się EGR 6 pęknięty kolektor ssący 7 I takie wesołe rzeczy jak zapchany filtr powietrza 8 Uszkodzony układ sterowania turbiną gruszka wężyki , zawór sterujący 9 Uszkodzona vaku...
próbowałem zlokalizować to "kolanko" ale nie jestem w stanie Kolektor ssący dochodzący do IV cylindra, ok 10 cm od głowicy idąc po kolektorze w stronę ściany grodziowej Był pęknięty wężyk gumowy co idzie do kolektora, przy tym kolanku, ale wymiana na nowy nic nie dała... Dodano po 59 Sprawdź podstawę pod przepustnicą , często tam dochodziło do zerwania...
Ale jesteś uparty. Zawory można zdemontować po odkręceniu metalowej klapki, która jest za tłumikiem. Trzeba zdjąć okrągłe zabezpieczenia na trzpieniach zaworu. Pęknięty kolektor ssący ( rurka plastikowa ) tłumaczy nierówną pracę silnika. Wszystkie połączenia, gaźnik - cylinder muszą być szczelne. Nagar można czymś zeskrobać np. nożem. Stan cylindra...
Witam panowie. Upieracie się na nieszczelny dolot i może macie racje ale czy aby na pewno wtedy strasznie trzęsło budą tak jak autor tematu mówił? Miałem podobny problem w innym samochodzie i u mnie objawem takiego zachowania były nadmiernie zużyte panewki dzięki czemu telpało wałem na wszystkie strony. U mojego kolegi zaś objawem falowania obrotów...
Jeśli chodzi o falowanie obrotów to jeżeli samochód jsst po wypadku i wszystkie czujniki są w porządku to sprawdż dokładnie kolektor ssący może jest pęknięty lub pęknięty jest któryś z wężyków odchodzących od kolektora.Głowną przyczyną falowania obrotów są nieszczelności w układzie dolotowym lub uszkodzony silniczek krokowy.
Czyli na gazie masz ubogą mieszankę, jak na benzynie trzyma 90*C to zostaw termostat w spokoju. Jeśli kolektor jest pęknięty to musisz go wymienić i nie powinieneś tak jeździć, bo uszkodzisz głowicę. Czyli mam rozumieć, że jest jaka przy benzynie, za mało gazu na daną ilość powietrza tak? Więc na 100% muszę mieć pęknięty kolektor mówisz, skoro za dużo...
Dzień dobry Moje auto to Volkswagen Polo 4 Pojemność silnika:1390cm3 59kw 80km Rok: 2008 Podczas demontażu odmy zauwazyłem pękniecie przewodu odmy przy skrzyni korbowej. Czy będę musiał zdemontować obudowę filtra powietrza i kolektor ssący jakoś wyciągnąc ten przewód czy wystarczy odkręcić mocowanie bagnetu? Proszę o poradę dziękuję.
Cześć wszystkim. Od dawna mam problem w moim 1.8 ADR z cieknącym olejem. Samochód był u różnych mechaników którzy wymienili wąż odmy, uszczelki zaworów, głowicy, miski, itd. itp. Problem nie ustąpił. Z racji że mam teraz trochę czasu a szkoda mi tego auta które służy mi już jako dodatkowy samochód roboczy już kilka dobrych lat. Zabrałem się sam za robotę....
Jak był pęknięty pasek rozrządu to i pewnie oberwało się i głowicy , a konkretnie zaworom .....sprawdż ciśnienie sprężania na cylindrach -najpierw na zimnym , póżniej na rozgrzanym silniku. Kolektor ssący przypadkiem nie łapie lewego powietrza ?, - sprawdż uszczelkę pomiędzy nim a głowicą.
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
Cylindry od rozrządu a przyczyną jest pęknięta odma pod kolektorem ssącym 4 cylinder.
Oleju przybywa a płynu ubywa- wniosek prosty (Uszczelka pod głowicą). Ale może być i tak , że olej przelali w warsztacie a płyn ubywa inną drogą. Ubytek płynu może być spowodowany pękniętym kolektorem ssącym w miejscu gdze woda przez niego przepływa. Matizy mają felerny ten kolektor a drogi. Ee, nie przesadzajmy tak od razu. Wątpię, aby tak poważna...
Czy można na jakiś czas skleić pęknięty kolektor wydechowy klejem? Za jakiś czas kupię nowy ale do tego czasu nie chciał bym pęknięcia. Klejem przykładowo takim można ? + na przykład na klej później taśma do wydechu. https://obrazki.elektroda.pl/1253159300_...
Nie jestem pewien właściwego działu ale: Drodzy Forumowicze Od kilku lat jestem szczęśliwym posiadaczem płaskich kolektorów solarnych. Lecz dziś okazało sie ze jeden przecieka w środku, jest pęknięta rurka, i teraz pytanie: jak otworzyć taki panel? Czy ma ktoś doświadczenie w takich sprawach? Dziękuje z góry, i za chwilkę dołączę zdjęcia.
Witam, mam ten sam problem co Ty. Zrobiłem już prawie wszystko co jest możliwe. Kolejną rzeczą obstawiamy pęknięty kolektor ssący, jak tylko będę coś więcej wiedział to dam znać. Jaki przebieg ma Twój Sprinter? 316?
Ten przelew większy to o ile większy od max. Druga rzecz to przepływomierz trzecia to chłodnica powietrza często jest nieszczelna widać wycieki oleju, i czwarta pęknięty kolektor ssący.
W tych silnikach widziałem już podstawiające sie popychacze i pęknięte kolektory ssące(na wspólnym łączeniu - też brak reakcji na dodawanie gazu). Ogólna tragedia...
W pękniętym kolektorze ssącym na przykład. Da się podejrzeć wszystkie parametry, włącznie z rejestrem który cylinder generuje wypadanie zapłonów - nie rozumiem w czym problem?
Masz pęknięty kolektor ssący, albo inne uszkodzenie skutkujące obcym powietrzem.
Parę dni temu zakończyłem walkę z takim wynalazkiem. Powodem takiej pracy w moim przypadku był pęknięty kolektor ssący.
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Sorki no właśnie takie ciśnienie na cylindrach na każdym-taka wiadomość od mechanika. Sam mówił, że to jest bardzo nietypowe Dzisiaj zapytałem jeszcze innego mechanika i ten twierdzi, że jest pęknięty kolektor ssący.
Witam, jeżeli przepustnica opuszcza się do końca to albo pęknięty (źle złożony) kolektor ssący, lub zapomniał Pan o jakimś wężyku z podciśnienia.
szczerze wątpie w tą teorie, oczywiście bez obrazy... nie mam może i tak obszernej wiedzy jak kolega ale takie objawy moim zdaniem są niepokojące. Tym bardziej że obroty też nie są odpowiednie tzn. falują , może i nie tak drastycznie jak przy pękniętym kolektorze ssącym ale są, i w połączeniu z wystrzałami z tłumika moim zdaniem jest coś nie tak......
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
No ma pare bolączek ten motor. Grzybek w kolektorze ssącym, turbo w kolektorze wydechowym, odma w pokrywie zaworów, uszczelka pod chłodniczką oleju ....
Regulacja w "każdej" pilarce, kosie 2T z "normalną" konstrukcją układu wymiany ładunku. Czyt. ze "zwykłym" tłokiem, oraz standardową konstrukcją cylindra czyli 90% konstrukcji. Ustawia Pan podstawowe parametry H i L, a następnie doregulowuje Pan parametry pracy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Jeżeli nadal jest problem to: -Nieszczelność...
Wszyscy poprzednicy mają rację. Trzeba po kolei wykluczać możliwe usterki. Przyczyną może być nieszczelność w układzie dolotowym. Wydmuchana uszczelka kolektora lub pęknięty kolektor ssący. Za wczesny zapłon może również powodować nierówną pracę. Czym wyższe obroty zapłon samoczynnie przyspiesza się, więc przy 3000obr/min może mu to nie przeszkadzać....
Dziś mechanik rozebrał kolektor. Silnik z16xe bez klap, o dziwo jest on pęknięty i zasadzie nie wiadomo co tam stuka. Będzie wymieniony na inny bez pęknięć. Co do samego stukania zastanawia mnie rozrząd który ma 2lata -19 tys km i był przekładany już po remoncie silnika.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
"pęknięta" uszczelka kolektora ssącego... to jest niestety bolączka silników Opla... ale ktoś wcześniej już Ci o tym pisał...
Przyjrzyj się również szczelności dolotu - kolektor ssący, uszczelka między nim a głowicami, ewentualne pęknięcie kolektora
Miałem błąd kata przy pękniętym kolektorze ssącym, błąd był co kilkaset km. Namierzyłem go dopiero, jak oparłem się o felerny kolektor i zgrzew puścił dalej. Dość offtopu, wersja z tulejką z reguły nie działa zbyt rewelacyjnie, wersja z układem RC wymaga dobrania wartości elementów. Przy uwalonym kacie P0420 pojawia się regularnie co kilkanaście - dziesiąt...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Mnie to też dziwim ale znajomy miał podobny temat w BMW zapchany katalizator uszkodził vanosy. Bierze olej ? I jeszcze jedna sugestia - czy nie bierze lewego powietrza np uszczelka na kolektorze ssącym, pęknięty kolektro ?
Kiedyś się bawiłem i odkryłem coś dziwnego, jeżeli popchnę cały silnik(czy tam kolektor) ręką od siebie to momentalnie silnik spada z obrotów i prawie gaśnie. Może masz odkręcony, pęknięty kolektor ssący, skoro tak reaguje i coś cieknie ? Uszczelka ? Takie wystrzały gazu nie robią dobrze plastykowym kolektorom, a ten tak wygląda. Silnik może zasysać...
Witam dzisiaj rozebrałem sterownik i rzeczywiście był uszkodzony, pęknięty wężyk wymieniłem go poskładałem i jadę i znów 110 odcina... Uderzać ostatecznie w turbo winna gruszka ??? Były ślady oleju w wężyku do ECU? Były. Czy jest olej w czujniku ciśnienia w ECU? Jest. Umyj go.
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Problem rozwiązany. Pęknięty przewód odmy pod kolektorami ssącymi. https://obrazki.elektroda.pl/8939014800_... Dzięki wszystkim za pomoc. Dodano po 42 Pęknięty przewód odmy.
Jakie czajnabajki (jakiej firmy) naprawiasz? Ciężko to jakoś nazwać większości modeli są te same silniki, ale dla przykładu podam w których miałem wklejone śruby po samą główkę. w ostatnich 3 tygodniach (sezon w pełni i komunie :D) 2 x kłady KINGWAY silnik 110cc jeden pęknięty kolektor ssący, drugi zablokowana skrzynia 3 x mini cros DIRT BIKE silnik...
Utleniony i przerwany przewód. Kiedyś kabel mógł mieć przetartą izolację i tak jeździć latami. Teraz izolacja nie naruszona a miedź zielona jak trawa latem. Nie no, kiedyś też to się zdarzało, może mniej niż teraz, ale aut tez było mniej. Kiedyś asortyment przewodów dla motoryzacji, jako najmniejszą wartość przyjmował powiedzmy 1,5mm², nawet jeśli...
kolektor ssący kolektor pęknięty pęknięty kolektor
screen panel repair elektronarzędzie wyrzynarka komunikacja integra
schemat dodge odkurzacz rainbow
Maszyna samowzbudna – zasada działania, prądnice DC, SEIG, AVR, magnetyzm szczątkowy Błąd MUX 06123-09 w autobusie MAN: Komunikacja danych