Cylindry od rozrządu a przyczyną jest pęknięta odma pod kolektorem ssącym 4 cylinder.
Oleju przybywa a płynu ubywa- wniosek prosty (Uszczelka pod głowicą). Ale może być i tak , że olej przelali w warsztacie a płyn ubywa inną drogą. Ubytek płynu może być spowodowany pękniętym kolektorem ssącym w miejscu gdze woda przez niego przepływa. Matizy mają felerny ten kolektor a drogi. Ee, nie przesadzajmy tak od razu. Wątpię, aby tak poważna...
Skoro widać tam płomień to masz pęknięty kolektor ssący co daje ubogą mieszankę przez co dochodzi do jej zapłonu w kolektorze ssącym. Auto z LPG? Tak jest tylko na PB?
Ten przelew większy to o ile większy od max. Druga rzecz to przepływomierz trzecia to chłodnica powietrza często jest nieszczelna widać wycieki oleju, i czwarta pęknięty kolektor ssący.
W tych silnikach widziałem już podstawiające sie popychacze i pęknięte kolektory ssące(na wspólnym łączeniu - też brak reakcji na dodawanie gazu). Ogólna tragedia...
Problem rozwiązany, zapomniałem wcześniej napisać, pęknięty był kolektor ssący bądź dolotowy. Dymiarką tego widać nie było, z manometru też to nie wynikało, ale po wymianie wszystko jest jak należy. Dzięki za cenne rady, wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
Witam, mam ten sam problem co Ty. Zrobiłem już prawie wszystko co jest możliwe. Kolejną rzeczą obstawiamy pęknięty kolektor ssący, jak tylko będę coś więcej wiedział to dam znać. Jaki przebieg ma Twój Sprinter? 316?
Mam pęknięty kolektor ssący i nieszczelne dwa zawory.
W pękniętym kolektorze ssącym na przykład. Da się podejrzeć wszystkie parametry, włącznie z rejestrem który cylinder generuje wypadanie zapłonów - nie rozumiem w czym problem?
Masz pęknięty kolektor ssący, albo inne uszkodzenie skutkujące obcym powietrzem.
Parę dni temu zakończyłem walkę z takim wynalazkiem. Powodem takiej pracy w moim przypadku był pęknięty kolektor ssący.
Witam. Sprawdż czy czsem nie jest pęknięty kolektor ssący szczególnie obejrzyj dokładnie czwarty cylinder.
Sorki no właśnie takie ciśnienie na cylindrach na każdym-taka wiadomość od mechanika. Sam mówił, że to jest bardzo nietypowe Dzisiaj zapytałem jeszcze innego mechanika i ten twierdzi, że jest pęknięty kolektor ssący.
Witam, jeżeli przepustnica opuszcza się do końca to albo pęknięty (źle złożony) kolektor ssący, lub zapomniał Pan o jakimś wężyku z podciśnienia.
Dzięki za reakcje na moje pytanie ale nie zrozumieliśmy się. Jak napisałem silnik pracuje prawidłowo spalanie osiągi i moc prawidłowa tylko powietrze zasysa z kolektora ssącego pomijając filtr powietrza. Podejrzewam że jest gdzieś pęknięty kolektor ssący albo wyleciała jakaś zaślepka tylko że bez kanału trudno mi gdzieś podejrzeć a czytałem że zdarza...
Witam. Kod błędu 35 oznacza również nieszczelności w układzie dolotowym silnika sprawdż też czy czasem nie jest pęknięty kolektor ssący na czwartym cylindrze /bardzo częsta usterka w abimexie/
szczerze wątpie w tą teorie, oczywiście bez obrazy... nie mam może i tak obszernej wiedzy jak kolega ale takie objawy moim zdaniem są niepokojące. Tym bardziej że obroty też nie są odpowiednie tzn. falują , może i nie tak drastycznie jak przy pękniętym kolektorze ssącym ale są, i w połączeniu z wystrzałami z tłumika moim zdaniem jest coś nie tak......
w polonezach potrafił pękać kolektor ssący od spodu i też bedzie miał wysokie obroty a na testerze powinno pokazać no, zapisuje się błąd P6666 pęknięty kolektor ssący a w opisie naprawy FSO radzą kleić na glusia.
Wszyscy poprzednicy mają rację. Trzeba po kolei wykluczać możliwe usterki. Przyczyną może być nieszczelność w układzie dolotowym. Wydmuchana uszczelka kolektora lub pęknięty kolektor ssący. Za wczesny zapłon może również powodować nierówną pracę. Czym wyższe obroty zapłon samoczynnie przyspiesza się, więc przy 3000obr/min może mu to nie przeszkadzać....
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą - tam jest plastikowy kolektor obejrzyj dokładnie czy gdzie pęknięty nie jest może po tym ogniu się odkształcił i nie trzyma uszczelka przy głowicy
Miałem błąd kata przy pękniętym kolektorze ssącym, błąd był co kilkaset km. Namierzyłem go dopiero, jak oparłem się o felerny kolektor i zgrzew puścił dalej. Dość offtopu, wersja z tulejką z reguły nie działa zbyt rewelacyjnie, wersja z układem RC wymaga dobrania wartości elementów. Przy uwalonym kacie P0420 pojawia się regularnie co kilkanaście - dziesiąt...
Powodów może być kilka : 1 turbina zużyta mechanicznie 2 nieszczelności w układzie wydechowym 3 nieszczelności w układzie dolotowym 4 nieszczelny intercoouler 5 niedomykający się EGR 6 pęknięty kolektor ssący 7 I takie wesołe rzeczy jak zapchany filtr powietrza 8 Uszkodzony układ sterowania turbiną gruszka wężyki , zawór sterujący 9 Uszkodzona vaku...
Kiedyś się bawiłem i odkryłem coś dziwnego, jeżeli popchnę cały silnik(czy tam kolektor) ręką od siebie to momentalnie silnik spada z obrotów i prawie gaśnie. Może masz odkręcony, pęknięty kolektor ssący, skoro tak reaguje i coś cieknie ? Uszczelka ? Takie wystrzały gazu nie robią dobrze plastykowym kolektorom, a ten tak wygląda. Silnik może zasysać...
Mnie to też dziwim ale znajomy miał podobny temat w BMW zapchany katalizator uszkodził vanosy. Bierze olej ? I jeszcze jedna sugestia - czy nie bierze lewego powietrza np uszczelka na kolektorze ssącym, pęknięty kolektro ?
Ale jesteś uparty. Zawory można zdemontować po odkręceniu metalowej klapki, która jest za tłumikiem. Trzeba zdjąć okrągłe zabezpieczenia na trzpieniach zaworu. Pęknięty kolektor ssący ( rurka plastikowa ) tłumaczy nierówną pracę silnika. Wszystkie połączenia, gaźnik - cylinder muszą być szczelne. Nagar można czymś zeskrobać np. nożem. Stan cylindra...
Albo pęknięty/zluzowany plastikowy kolektorek ssący.
Jakie czajnabajki (jakiej firmy) naprawiasz? Ciężko to jakoś nazwać większości modeli są te same silniki, ale dla przykładu podam w których miałem wklejone śruby po samą główkę. w ostatnich 3 tygodniach (sezon w pełni i komunie :D) 2 x kłady KINGWAY silnik 110cc jeden pęknięty kolektor ssący, drugi zablokowana skrzynia 3 x mini cros DIRT BIKE silnik...
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
No ma pare bolączek ten motor. Grzybek w kolektorze ssącym, turbo w kolektorze wydechowym, odma w pokrywie zaworów, uszczelka pod chłodniczką oleju ....
Problem rozwiązany. Pęknięty przewód odmy pod kolektorami ssącymi. https://obrazki.elektroda.pl/8939014800_... Dzięki wszystkim za pomoc. Dodano po 42 Pęknięty przewód odmy.
Witam, mam ogromny problem z instalacją gazową w moim aucie (Chrysler Stratus 97r 2.0 16v) Gdy kupiłem to autko niecałe 2 lata temu, często strzelał gaz, pewnego razu strzał był tak mocny że pękł kolektor ssący. Uszkodziła się także obudowa od filtra powietrza. Założyłem nowy kolektor, a obudowę i filtr zostawiłem tak jak było. Samochód chodził głośniej...
Sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie gdzieś lewego powietrza. Taki objaw miałem w Xsarze co ja się oszukałem a to byla pęknięta zaślepka w kolektorze ssącym.
Utleniony i przerwany przewód. Kiedyś kabel mógł mieć przetartą izolację i tak jeździć latami. Teraz izolacja nie naruszona a miedź zielona jak trawa latem. Nie no, kiedyś też to się zdarzało, może mniej niż teraz, ale aut tez było mniej. Kiedyś asortyment przewodów dla motoryzacji, jako najmniejszą wartość przyjmował powiedzmy 1,5mm², nawet jeśli...
Zrobilem i nikt nie wspomniał o tym żeby sprawdzić kolektor ssący i zawor ssący nie zazysal paliwa a kolektor był pęknięty wiec nie zawsze musi oznaczać to problem z gaźnikiem ;)
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową...
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Dziś mechanik rozebrał kolektor. Silnik z16xe bez klap, o dziwo jest on pęknięty i zasadzie nie wiadomo co tam stuka. Będzie wymieniony na inny bez pęknięć. Co do samego stukania zastanawia mnie rozrząd który ma 2lata -19 tys km i był przekładany już po remoncie silnika.
Sprawdź kolektor ssący, czy nie jest pęknięty, poluzowany przy cylindrze, o-ring pod gaźnikiem wytarty. Rozumiem, że filtr powietrza jest czysty. Dysze główną, czyli tą mosiężną śrubę od spodu, przeczyść dokładnie.
Witam, okazało się, że kolektor ssący jest pęknięty. Jestem na etapie poszukiwań odpowiedniego. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o falowanie obrotów to jeżeli samochód jsst po wypadku i wszystkie czujniki są w porządku to sprawdż dokładnie kolektor ssący może jest pęknięty lub pęknięty jest któryś z wężyków odchodzących od kolektora.Głowną przyczyną falowania obrotów są nieszczelności w układzie dolotowym lub uszkodzony silniczek krokowy.
Takie efekty może powodować pęknięta rura łącząca przepływomierz z kolektorem ssącym, nieszczelność powoduje zassanie "obcego" powietrza, a wtedy komputer szaleje. Radze sprawdzić szczelność układu.
Ja tez mam a raczej miałem falowanie problemem był pęknięty wąż miedzy filtrem powietrza a kolektorem ssącym... Wiem ze temat dość stary ale problemy zawsze są nowe i częste wiec ku potomnym napisałem co było u mnie....
Ta listwa pod kolektorem ssącym to jest zasobnik paliwa? I co ona jest pęknięta czy tam są jakieś uszczelki? Żeby ją wyciągnąć to jest trochę roboty. Czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia?
A nie masz czasem pękniętego węża od odmy i leje się olej po kolektorze ssącym na gruszkę ?
Czy ten problem został rozwiązany bo mam ten sam problem i nie wiem co to może być ? Tak problem został rozwiązany. Kupiłem inny kolektor ssący bez klap. Bo jest dużo tańszy. I brak wycieków. :) Tamten musiał gdzieś być pęknięty i nie było tego widać :)
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
równie dobrze możesz po kolei każdy dorabiany wężyk z instalacji lpg do silnika odłączać i zaślepiać i próbować odpalać zimny i zobaczysz kiedy będzie w końcu dobrze i tam już szukać problemu ale równie dobrze też mógł któryś wężyk sparcieć i pęknąć np tuż przy kolektorze ssącym i tam ssie lewe powietrze co zaburza skład mieszanki, choć przez to raczej...
Witam dzisiaj rozebrałem sterownik i rzeczywiście był uszkodzony, pęknięty wężyk wymieniłem go poskładałem i jadę i znów 110 odcina... Uderzać ostatecznie w turbo winna gruszka ??? Były ślady oleju w wężyku do ECU? Były. Czy jest olej w czujniku ciśnienia w ECU? Jest. Umyj go.
sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
Hej Dziś wymieniłem termostat i jeden z błędów zniknął, jednak nie wyeliminowało to usterki Nadal powracają błędy P1153 i P0121 dotyczące przepustnicy Ponieważ wcześniej wymieniłem na używkę zacząłem szukać innej przyczyny Najpierw wymiana czujnika temperatury i czujnika wału korbowego. Sprawdziłem przewody biegnące od przepustnicy do ECU Podmieniony...
A kolektor ssący nie jest pęknięty? Dodano po 42 Ew. uszczelka pod nim?
wszystkie mam sciągnięte, na bank nie są pęknięte, cały układ dolotowy łącznie z kolektorami ssącymi jest wyciągnięty i nie ma śladu, rura stalowa była jedynie pęknięta ale została wymieniona i dalej to samo. Dodano po 1 zresztą gdyby były pęknięte to było by 1. słychać świst turba 2. Raczej nie było by pełnego doładowanie 2.2-2.3 Bara. Problem polega...
Fałszywe powietrze, uszkodzony kolektor, pękł w czasie obróbki...
Jak klapa nie porusza się przy dodawaniu gazu , to masz pęknięty gumiak - łącznik zespołu rozdzielacza paliwa a kolektorem ssącym. Chyba nie K-J , bo nic nie pisze o potencjometrze klapy spiętrzającej!
Miałem podobnie ten sam silnik przyczyna tkwiła w pękniętej gumowej rurze powietrza a konkretnie kolanku przy kolektorze ssącym.
Proszę o pomoc posiadam ml 3.2 b/g uszkodziła mi sie pompa jeździłem na samym gazie odpalałem z plaka po czym pękł kolektor ssący kupiłem używkę nowe uszczelki wymieniłem też pompę paliwa paliwa i sie zaczęło paliwo ciągnie zapali i gaśnie nie wiem co sie stało mam pytanie jeśli odpalam silnik klapki w kolektorze ssącym powinny byc otwarte czy zamknięte...
Uszkodzona membrana w parowniku, uszkodzony lub zabrudzony zawór regulacji gazu na wężu do miksera, pęknięty wąż miedzy mikserem a kolektorem ssącym. Pamieć przynosi mi na myśl, szczególnie w zimowych czasach, kiedy to w butlach, poza gazem nie rzadko znajduje do 2 litrów wody, trzeba by to sprawdzić.
Witam.Miałem podobną wadę w moim samochodzie.Przyczyny były dwie.Zużyte turbo i uszkodzony czujnik podciśnienia.Opisujesz że w przewodach podłączonych do turbiny jest smoła,jak to możliwe skoro turbo niby po remoncie.Powinno byc czyste.Czujnik podciśnienia może byc uszkodzony lub przewód łączący go z kolektorem ssącym może byc pęknięty i silnik pracuje...
Witam! Jaki w tym aucie jest kolektor dolotowy (ssący)? Spotkałem się kidyś 406-tką gdzie ten kolektor jest z tworzywa i może być pęknięty. A.G.
Sprawdz gumę łączącą kolektor ssący z gaźnikiem. Bywa często że jest pęknięta i zauważalne to jest po jej zdemontowaniu. Może to być przyczyną.
Do sprawdzenia zawór odmy "czerwony grzybek" w kolektorze ssącym, następnie membrana odmy w pokrywie zaworów oraz kontrolnie zawór zwrotny przewodu odpowietrzenia skrzyni korbowej.
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
Kolego, a nie pomyślałes o tym, aby zobaczyć jaki długi jest impuls na wtryskiwaczu? Wystarcza do tego zwykła żaróweczka nawet. Dalej-co znaczy, że po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza zapala bez przeszkód? Leje wtryskiwacz? A może pękł oring pod wtryskiwaczem? A może w kolektorze ssącym jest tak nakitrane paliwa, że z tego odpala?
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
Witam Czy ktoś może podać wymiar uszczelki od podgrzewacza powietrza zamontowanego w kolektorze ssącym. Jest pęknięta i widac to po zdjęciu przepustnicy. Niestety dostęp jest od spodu auta i chcę tą akcję demontażu i instalacji dokonać za jednym podejściem. Kod silnika E7J http://obrazki.elektroda.pl/5045642200_1...
Można nie dolewać płynu i czekać jak go wypali całego.Wtedy napewno biały dym zniknie.;-).Wtedy powiedzą że silnik szlag trafił i uszczelkę też bo został przegrzany.A tak całkiem poważnie to może problemem od początku nie była uszczelka pod głowica?Hmm...Teoretycznie płyn chłodzący może się do komory dostać jeszcze przez np.pęknięty kolektor ssący,pęknięty...
Witam kolegów Mam taki problem: opis usterki - gdy rano chcę ją odpalić odpala od strzała jednak po 1 sekundzie gaśnie i pali tak kilka razy (max 5 - 6 razy) po czym odpali i pracuje normalnie. objawy te występują tylko na zimnym silniku i nocnym postoju. jak ciepła to pali od strzała:) znajomy mechanik powiedział mi ze winny jest kolektor ssący (pęknięty)...
Odma czysta?? , map sensor sprawdzić , Świece zapłonowe sprawdzić - kiedyś miałem przypadek że po rozgrzaniu kulawo na jeden cylinder palił , dość delikatnie i też był efekt falowania. Sprawdż wszystkie wężyki podciśnieniowe , kiedyś miałem taki przypadek że rura ssąca łącząca filtr z kolektorem ssącym była ładnie pęknięta od spodu na zgięciu - nie...
jeszcze jedno mam pytanie jak silny by strzał gazu? posprawdzaj czy czasem cos nie pękło widziałem kiedyś pękniety kolektor ssący po strzale gazu, a o pękniętych obudowach filtra powietrza już nie wspomne :) posprawdzaj dobrze czy czasem coś nie jest pęlniete, skoro po strzale chodzi źle na benzynie jak i na azie czyli cos mu dolega, tak jak xawier...
Może uszkodzony jest czujnik mierzący ciśnienie w kolektorze ssącym , ja jednak stawiam na dziurę w dolocie , sprawdź dokładnie IC może być pęknięty, dokładne oględziny dolotu są wskazane.
Kod błędu 35 nie dotyczy tylko uszkodzenia silnika krokowego ale równierz nieszczelności w układzie dolotowym dlatego na twoim miejscu w pierwszej kolejności sprawdził bym wszystkie wężyki znajdujące się w kolektorze ssącym pod przepustnicą a szczególnie dokładnie obejrzałbym kolektor ssący przy czwartym cylindrze / bardzo często lubi pęknąć i wtedy...
"pęknięta" uszczelka kolektora ssącego... to jest niestety bolączka silników Opla... ale ktoś wcześniej już Ci o tym pisał...
Witam panowie. Upieracie się na nieszczelny dolot i może macie racje ale czy aby na pewno wtedy strasznie trzęsło budą tak jak autor tematu mówił? Miałem podobny problem w innym samochodzie i u mnie objawem takiego zachowania były nadmiernie zużyte panewki dzięki czemu telpało wałem na wszystkie strony. U mojego kolegi zaś objawem falowania obrotów...
Jeżeli samochód był badany diagnoskopem i nic nie z błędów się nie ujawniło to przyczyną falowania silnika jest nie szczelny kolektor ssący i tu należy skupić uwagę.Może to być np.pęknięty kolektor uszkodzona uszczelka pod nim,uszkodzony elektrozawór EGR,pęknięty któryś z wężyków odchodzących od kolektora itp. Pozdrawiam.
Nie wiem czy nie łapie 'fałszywego powietrza". Sprawdz wszystkie połaczenia przy kolektorze ssącym. Może przetarty jest któryś węzyków. Miałem podobny problem w Vectrze. Przyczyną był pęknięty przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego. Pozdrawiam
Możesz mieć uwaloną membranę w serwie, pęknięty króciec/wąż łączący serwo z kol. ssącym. Falujące obroty to też usyfiony silnik krokowy przy wtrysku. Z tego co pamiętam to 1.6SR to jednopunktowy wtrysk Bosch, tak? Te strzały to w kolektor ssący czy wydechowy?
A elektrozawór vanos'a to może być przetarty przez łańcuch jeśli ślizg jest pęknięty ? Bo na niskich obrotach silnik ładnie pracuje a po dodaniu gazu strzela najprawdopodobniej w kolektor ssący. Po zmianie elektrozaworów z BMW E46 316Ti Compact N42 patrząc na nie to ten dolny został obtarty a nie było na nim żadnych uszkodzeń
Witam--- trzeba sprawdzić te wężyki podciśnieniowe przy kolektorze ssącym oraz taki grubszy co idzie do serwa czy nie są pęknięte przetarte a może spadły
próbowałem zlokalizować to "kolanko" ale nie jestem w stanie Kolektor ssący dochodzący do IV cylindra, ok 10 cm od głowicy idąc po kolektorze w stronę ściany grodziowej Był pęknięty wężyk gumowy co idzie do kolektora, przy tym kolanku, ale wymiana na nowy nic nie dała... Dodano po 59 Sprawdź podstawę pod przepustnicą , często tam dochodziło do zerwania...
Profilaktycznie wymienił bym membrany w gaźniku, zużyte dają podobne objawy. dodam że czasami słychać lekkie strzały w wydechu. Stawiał bym na nieszczelny zawór wydechowy... Dodatkowo do sprawdzenia kolektor ssący, w tych silnikach lubiły pękać od wibracji, niby cały, ale pęknięty i łapie lewe powietrze.
Sprawdz przewód łączący kolektor ssący z przepływomierzem. Stawiam na 90 % że to jest pęknięte i łapie lewe powietrze. Identyczny przypadek ostatnio miałem w vectrze a.
Dzień dobry Moje auto to Volkswagen Polo 4 Pojemność silnika:1390cm3 59kw 80km Rok: 2008 Podczas demontażu odmy zauwazyłem pękniecie przewodu odmy przy skrzyni korbowej. Czy będę musiał zdemontować obudowę filtra powietrza i kolektor ssący jakoś wyciągnąc ten przewód czy wystarczy odkręcić mocowanie bagnetu? Proszę o poradę dziękuję.
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Wypadałoby go ustawić po regeneracji, choć jest szansa, że nie ruszając regulacji będzie ustawiał bardzo podobne ciśnienie i jakoś to będzie działało, to rozejrzyj się za interfejsem do swojej centralki, jak nie masz, lub manometr. (Moja była ustawiana na manometr, bo innych sposobów praktycznie nie było - zdaje się że 10 tys kosztował klucz do programu,...
Czyli na gazie masz ubogą mieszankę, jak na benzynie trzyma 90*C to zostaw termostat w spokoju. Jeśli kolektor jest pęknięty to musisz go wymienić i nie powinieneś tak jeździć, bo uszkodzisz głowicę. Czyli mam rozumieć, że jest jaka przy benzynie, za mało gazu na daną ilość powietrza tak? Więc na 100% muszę mieć pęknięty kolektor mówisz, skoro za dużo...
Witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem z autem Renault Megane Scenic 1.6 8v. Dwa tygodnie temu wymieniłem silnik z powodu pękniętego bloku. Po wymianie już nie odpalił. Strzela w wydech i kolektor ssący. Na chwilę załapie i strzał. Iskra jest trochę dziwna. Jest 4 razy w ciągu jednego cyklu (sprawdziłem lampą stroboskopową). Pod kompa...
temat dość stary ale nie wiadomo czy rozwiązany. moim zdaniem też może gdzieś lewe powietrze łapać w x16xel pomiędzy gażnikiem a kolektorem jest taki gumowy łącznik ok. 10 cm długośći. może pękł? zaraz za nim jest kilka wyjść na małe podciśnieniówki. a jakby tego było mało to kolektor ssący jest łączony w połowie. może tam sie jakaś śruba polusowała?
Przyjrzyj się również szczelności dolotu - kolektor ssący, uszczelka między nim a głowicami, ewentualne pęknięcie kolektora
Witam Wszystkich !!. Do kolegi "michał___" gdzie Ty wypatrzyłeś silniczek krokowy do poldka za 150 zeta i jeszcze powiedz że nowy. Mi gość zaśpiewał w sklepie za nowy silniczek 400 zł co mało mnie z butów nie wyrzuciło - dosłownie. A objawy z moim poldkiem mam "IDENTYCZNE" jak opisał kolega "ktoś12" w swoim poście z dnia: 15 grudnia (poniedziałek) 2003r...
O składzie mieszanki decyduje gaźnik a nie pompa; poziom paliwa w komorze pływakowej i ogólny stan gaźnika pompa ma za zadanie podać paliwo do gaźnika jeśli nie poda odpowiedniej ilości to są problemy ale na pewno nie odpowiada za skład mieszanki Zimny silnik kolego barthezz odpalamy wciskając raz pedał do oporu nie dwa (można i 15 ale automat ssania...
Więc tak , w dniu dzisiejszym podmieniłem cewkę na 3 cylindrze i brak reakcji... Zrobiłem pomiary kompresji : cyl. 1 - 12bar , cyl.2 -12 bar, cyl. 3 - 0 bar!!!, cyl;. 4 -13 bar Próba olejowa na 3 cylindrze nie przyniosła zamierzonego efektu. Co za tym idzie albo wypalony zawór na wydechu albo pęknięty tłok - tak domniemam... Zdejmuję więc głowice, pozostał...
Jak był pęknięty pasek rozrządu to i pewnie oberwało się i głowicy , a konkretnie zaworom .....sprawdż ciśnienie sprężania na cylindrach -najpierw na zimnym , póżniej na rozgrzanym silniku. Kolektor ssący przypadkiem nie łapie lewego powietrza ?, - sprawdż uszczelkę pomiędzy nim a głowicą.
Nie ubyło płynu w zbiorniczku ani nie przybyło oleju ani nie zmienił koloru na biały. Właśnie przyjrzałem się głowicy na allegro i myślę że nie ma możliwości żeby to była wina pękniętej uszczelki bo nie ma ''połończenia'' między komorą spalania a kolektorem ssącym . To już łapanie się g..na ale czy mógłby zawiesić się zawór ssący chyba mało prawdopodobne...
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
witam nie bardzo ma tutaj coś być nie tak jeżeli strzelił rozrząd w japońcu to koszta nigdy nie były tanie trzeba spodziewać się regeneracji głowicy szlif ewentualnie regeneracja gniazd zaworów będą jakieś zawory do wymiany ciężko powiedzieć ile zależ o jechanej prędkości autem no i standart uszczelniacze na zawory i uszczelka pod głowice kolektor ssący...
Z tego co opisujesz to DV-ka uwalona, szukaj oryginał żadnych Blow-off... Ale ogólnie w 1,8T szczelność to podstawa, także wszystkie rurki, wężyki mają być szczelne, sprawdź też gniazda wtryskiwaczy czy nie ma plam na kolektorze - gumki mogą przepuszczać i gniazda też warto zmienić. Pod kolektorem ssącym czy wężyki są w całości. jak będziesz jeździć...
Witam wszystkich , wymieniłem cały kolektor ssący z przepustnica i czujnikami bo mechanik powiedział ze mógł pęknąć , jak auto chodzi na gazie albo uszczelka może być nieszczelna . Wymieniłem to wszystko a auto jak chodziło tak chodzi czyli odpalam auto ma obroty 3 tysiace potem spada na 1 i tak sobie skacze odłączyłem silniczek krokowy i tak śmigam...
W tych silnikach z takimi objawami kojarzą mi się dwie usterki. Połączenie przepustnicy z kolektorem ssącym wykonane z gumy z 4 szpilkami, pęka i nieszczelność powoduje podobne objawy.Druga usterka to pęknięta rurka odmy przy bloku. Winny też czasami jest nastawnik przepustnicy, ale to trudniej zdjagnozować. Najlepiej zacząć od potencjalnych przyczyn...
kolektor ssący kolektor pęknięty pęknięty kolektor
piosenka radia klawisz uruchamiać funkcja autoalarm astry
Seat Cordoba 1.4 MPI - Kod błędu P1650 - Komunikacja modułów Problemy z elektroniką w Renault Captur 2014