Miałem tak przy pękniętych pierścieniach ABS. Piasta skorodowała pod pierścieniem i rozwaliła pierścień. W jednym miejscu miał przerwę i system interpretował to jako uślizg koła. Po wymianie piasty z pierścieniem problem ustał.
Więc glut z miga, piłowanko i siedzi jak nowy.:D Tak z ciekawości, po ile te pierścienie sprzedajesz?Jak reklama to pełną gębą.:D
Pęknięty pierścień ABS na przednim przegubie.
Pęknięty pierścień ABS-u przy którymś kole.
Pęknięty pierścień ABS po wymianie już nie świecą
Tak. Wczoraj Traffica robiłem z tym, do 50-60 km/h wszystko działało, powyżej ucinał. Pierścień był pęknięty.
Miałem praktycznie takie same objawy w Nissanie almera. U mnie był pęknięty pierścień ABS na przegubie. Pierścienie są z nierdzewki wciskane na stalowy przegub. Przegub rdzewieje i pęka pierścień.
Witam Miałem to samo w swojej i był pęknięty pierścień ABS na osi. Pękniecie nie było widoczne bo było miedzy wgłębieniem a zębem. Jeśli ci czujnik poszedł to możliwe że pierścień też
sprawdzany na kompie ale nie wiem która a tne koszty w zwiazku z liczną ilością napraw auta w ostatnim okresie. Lampka poduszki się pali. Czyli wystarczy zdjąć poduche z kierownicy. Fachowiec który sprawdzał powiedział ze do wymiany poduszka ale nie która ale to samo mówił o abs-ie a okazało się ze był pęknięty pierścień abs-u.
Witam Mam problem z odpalaniem samochodu,po włożeniu kluczyka nie chce zgasnąć czerwona lampka tylko zaczyna mrugać z większą częstotliwością (a czasami w ogóle nie chce zgasnąć) po kilku próbach wkładania kluczyka udaje mi się zgasić kontrolkę i odpala. Muszę dodać że zaczęło się to dziać jak powstał problem z ABS(pęknięty pierścień ABS) pali się kontrolka...
Trzeba sprawdzić czy czasem nie jest pęknięty któryś z pierścieni (koronek) ABS lub czy nie są zbytnio skorodowane ząbki lub zdeformowane np. na skutek uderzenia. Czasami ABS potrafi też "głupieć" jak pierścienie są mocno zanieczyszczone. Poza problemem z pierścieniami, powodem takiego zachowania ABS mogą być nierównomiernie zużyte opony lub założone...
Witam, jak w temacie , mam pęknięty pierścień ABS w Opel Meriva (rok2003 , 1,6 16V) . Chciałem kupić sam pierścień , w sklepie powiedzieli mi że jest on nieodłączną częścią przegubu . Mam pytanie czy jest to prawda ? Drugie pytanie czy można taki pierścień naprawić przez umiejętne zespawanie ( słyszałem taką opinię ) ? Proszę o poradę .
Witam. Mam CLIO 1.2 1998 r. Od jakiegoś czasu świeci się kontrolka od ABS. Problem był w prawym przednim kole - pęknięty pierścień abs - wymieniłem i kontrolka raz się świeci, raz nie. Nie ma reguły, jak jej się chce. Byłem u magika, podłańczał trzy różne komputery i na koniec powiedział, że on nie ma urządzenia, które może zdiagnozować problem. Dodam,...
Skorodowane lub pęknięte pierścienie ABS na przegubach mogą zakłócić pracę systemu ABS.
Witam, usterka była kłopotliwa i graniczyła ze sporymi kosztami, gdyby okazało się że skrzynia padła. Przyczyna na szczęście była prozaiczna. Powód przejścia w cykl awaryjny pracy to pęknięte pierścienie ABS-u na tylnych kołach. Pierścienie te nawet w serwisie Mercedesa nie są oddzielnie do nabycia, a jedynie w komplecie z całymi półosiami. Kupiłem...
sprawdź czy wtyczka od ABS jest podpięta przy kołach i czy któryś pierścieni nie pękną od ABS
Dziękuję wszystkim za "pomoc", przyczyną dziwnego zachowania był pęknięty pierścień od czujnika ABS-u, wycieku płynu puki co nie zlokalizowałem. Zamykam.
Zacznij od pierścieni , może pęknięty lub zanieczyszczenia , później czujniki i ich połączenia na kostkach.
Zacząłem dokładnie sprawdzać pierścienie ABS , okazało się że są oba pęknięte , zamówiłem nowe . jak się taki pierścień montuje nowy ? Wystarczy go zagrzać opalarką i wsunąć na oczyszczony przegub ?
Lub popatrz czy pierścień nie jest pęknięty!
Witam Miesiąc temu SAM wymieniałem tylne klocki hamulcowe w Lagunie II 2002r Najpierw wymieniłem lewy tył, a że poświęciłem cały wieczór do 1 w nocy, prawą stronę zmieniłem drugiego dnia. W między czasie przejechałem się dwa razy do sklepu i wtedy zauważyłem, że przy prędkości 25-35 km/h wyskoczył błąd ABS ESP SERV, później zmieniłem prawą stronę, błąd...
Witam muszą być takie same dla wszystkich kół. W/g mnie masz uszkodzony pierścień enkodera od czujnika ABS lub sam czujnik w którymś kole. Maiłem takie same objawy i przyczyną był pęknięty pierścień enkodera (tzw. koło foniczne) Jeżeli informacja o prędkości jest różna dla poszczególnych kół, to po wykryciu przez ABS sygnału ze stycznika hamulca rozpoczyna...
Bo akurat chwilę wcześniej to przeczytałem - sorki. Ale na drugi raz daj przynajmniej 24 godziny aby ludkowie z forum dali radę ogarnąć pytanie. Ale może nie wszystko stracone, bo mam radę jak to naprawić. Najpierw musisz zrzucić tarczę hamulcową. W moim szczeniaku była zintegrowana z piastą. Na piaście jest pierścień ABS. Sprawdź czy nie jest pęknięty....
cos dobrego tak dla siebie Osobiście używam TEXY ale to do wielu modeli i także zrobisz nią naczepy,ale nie jest tania. Do diagnozy naczep posiadam dedykowane "fejsy" do każdego systemu osobne. Co do innych sprzętów może koledzy się wypowiedzą. pytanie jeszcze jedno mam, czy pierscien jak bybyl pekniety to nie podniesie osi? Raczej nie ma to wpływu...
Miałem tak w renówce. Problemem był pęknięty pierścień (koronka) na piaście z powodu korozji pod pierścieniem. Po wymianie piasty problem zaniknął.
W Santa Fe lubią pękać pierścienie ABS na przegubie Mi świci się kontrolka od ABS. Pierścień na przegubie widziałem, że był pęknięty jak zmieniałem osłonę na przegubie. Czyli co nie będzie to już działać? Przegub do wymiany? Wcześniej raz na jakiś czas załączał się ABS na chwilę choć nie był potrzebny
Nie działa ABS, nie sygnalizuje tego kontrolka! Jeżeli faktycznie nie działa ABS i nie pali się kontrolka, to albo jest spalona, albo tak jak ktoś wyżej napisał jest odłączona żarówka. Sama wymiana żarówki lub podłączenie kontrolki nie naprawi ABSu. Przy tym wieku samochodu należy się liczyć z uszkodzonymi (zanieczyszczonymi lub pękniętymi) pierścieniami...
Przepraszam że dopiero teraz odpisuje choć problem rozwiązałem dosyć dawno. Problemem był pęknięty pierścień Enkodera na prawym przegubie. To pęknięcie powodowało że czujnik ABS źle odczytywał prędkość prawego koła. Wymieniłem owy pierścień na nowy i ABS chodzi bez najmniejszego zarzutu.
Sprawdź pierścień ABS na tym kole czy nie pękł albo się nie uszczerbił
Problem ze sygnałem z czujnika. Albo pęknięta koronka, luźny czujnik, uszkodzony czujnik, uszkodzony pierścień w łożysku. Wszystko zależy od rozwiązania. Diagnoza prędkości kół w formie wykresu. Tyle.
Kolego, pęknięty pierścień zębaty na przegubach przednich w wyniku korozji. Wystarczy podnieść samochód, obracając kołem obserwować pierścień. Będzie widoczne pęknięcie.
A co z pierścieniem ABS na przegubie, u mnie co prawda w innym samochodzie, ale powodował właśnie problem z ABS. Miedzy innymi zapalanie się lampki podczas jazdy. Pierścień był pęknięty natomiast czujnik halla był dobry i powodowało to błędne odczyty. Piszesz, że samochód był w serwisie więc powinni to sprawdzić, ale może coś przeoczyli.
witam Prawdopodobnie będzie pęknięty któryś pierścień nadający sygnał do czujnika,najcześciej pęka z przodu na przegubie.
Sprawcą była piasta koła . Pierścień magnesu wprasowany w piastę z łożyskiem nie nadawał sygnału do czujnika abs. Nie był pęknięty . Nie wiem co spowodowało że magnes nie rozmawiał z czujnikiem abs ? Po wykasowaniu błędów jest wszystko OK.
czujniki abs ,walu ,rozrzadu , A po co ? Ja mam i przez siedem lat tylko raz go użyłem, dosłownie raz. Trochę poważniej - elektronika w samochodzie jest stosunkowo wolna, więc oscyloskop nie musi być z górnej półki. Co do pomiarów wyjść z czujników używasz testera który pokaże obroty wału, prędkość kół więc po co dublować. Gdy np pęknie pierścień ABS...
Informacja o ilości impulsów na metr drogi jest na naklejce na spodzie liczników. Na pewno uszkodził się moduł ABS a nie czujniki/pierścienie przy kołach (pierścienie potrafią pęknąć i "ściąć" czujnik) objaw jest taki, że przy nawet lekkim dotknięciu hamulca włącza się ABS?
pierścienie od abs-u. dokładnie, pęknięte Jeśli nie to podepnij Clipa
czasami ABS na jednym z kół przednich reaguje zbyt szybko może być wtedy uszkodzony pierścień zębaty (pęknięty czujnik przebytej drogi ) na przegubie zewnętrznym. Ja tak dokładnie miałem na prawym kole i ono bardzo szybko się blokowało szczególnie na zakręcie bądź mokrej śliskiej nawierzchni
sygnał z czujników (jest ich 4 po 1 przy każdym kole) idzie bezpośrednio do komputera absu a następnie przekazywany do pompy absu. Przyczyny awarii: 1- uszkodzony czujnik 2- zabrudzony czujnik 3- pęknięty lub mocno skorodowany pierścień na przegubie lub piaście 4- zbyt duża lub mała odległość między czujnikiem a pierścieniem 5- przerwa na kablach między...
U mnie w megance z 99 r. zapalanie się kontrolki ABS-u powodowały pierścienie zębate na przednich kołach, były pęknięte, a jeden był luźny i lekko przytarł czujnik, ale jeszcze go nie uszkodził. To było widać, wystarczyło wejść pod samochód i obrócić kołami. Wystarczyło wymienić pierścienie i po kłopocie. Co ciekawe jak pojechałem do ASO, żeby sprawdzili...
Sprawdź pierścienie sygnałowe z przodu i z tyłu czy nie dotykają czujnika, lub czy nie są pęknięte. Oczywiście czujników ABS w kołach.
Lista danych i prędkoścć z 4 rech kół do obserwacji podczas jazdy . Astra j ma magnetyczne pierścienie na łożysku piasty i często pęknięta podkładka przegubu jest tam przyklejona i uszkadza powierzchnię .
Problemem okazało się delikatne pęknięcie na jednym z pierścieni ABS, niewidoczne od zewnętrznej strony. Pomogła wymiana pierścienia ABS
Witam, Mam Chrysler Neon 1997 2,0 benz. i chciałbym się dowiedzieć może ktoś mi doradzi mam problem z ABS przy ostatnim etapie hamowania załącza się ale nie ABS tylko jakaś pompa albo coś innego coś hałasuje jak docisnę pedał hamulca mocniej to czuję jak trochę wpadnie i wtedy przestaje hałasować. Co to może być ? Proszę pomóżcie P.S. I prosiłbym jak...
sam sobie opowiedziałeś na pytanie co jest powodem. Właśnie winę ponosi zły odczyt prędkości przednich czujników. Czujniki muszą czytać prędkość równomiernie i płynnie od chwili samego ruszenia pojezdem. Sprawdz szczeliny między czujnikiem a pierścieniem musi być na "listek" może być też uszkodzona koronka zardzewiała, pęknięta zabrudzona. Winę może...
Sprawdz czy pierścień czytający nie jest luzny na półosi lub czy nie jest pęknięty.Tu szukaj przyczyny zbyt wczesnego działania absu.Dotyczy to także kół tylnych.
Jak pisałem poprzednio może być problem z pierścieniami, po zapaleniu sterownik przeprowadza samodiagnozę odczyty z czujników będą ok, a jak zaczną się kręcić kółka może dostać bezsensowne informacje i wyłącza ABS, w oplu miałem raz pęknięty i efekt był podobny do tego co opisujesz
Musisz przełożyć całe tylne hamulce z tarczą kotwiczną i czujnikami. Nowa zostanie tylko belka. Nie jestem pewien na 100%, ale w nowszej belce prawdopodobnie masz czujniki aktywne współpracujace z pierścieniem magnetycznym. Specjalnie aby nie pomylić systemów zastosowano "odwrócone" wtyczki czujników. ps. wystarczyło zmienić pęknięty drążek - jset zdecydowanie...
Czujnik musi więc być sprawny skoro działa podpięty do lewej strony , ten sam czujnik zapięty tam gdzie ma być do prawej strony , już nie działa . Masz racje elektrycznie czujnik jest sprawny ale całość układu to elektryka plus mechanika czyli obracający się sprawny pierścień ( nie pęknięty, pordzewiały lub zabłocony) ... Więc możliwe że czujnik jest...
Miałem taki sam problem ale w Punto mk.1 - winne były pęknięte pierścienie foniczne na przegubach (z przodu). Tylko w mk.2 te czujniki chyba jakoś inaczej są skonstruowane... najlepiej było by się wpiąć oscyloskopem w przewód sygnałowy czujnika i obejrzeć przebieg podczas jazdy. Ponoć z tyłu pierścienie rzadziej pękają ale jak ktoś za mocno przywalił...
Raz miałem pęknięty pierścień foniczny w przednim kole w Punto I - jadąc 50km/h zatrzymałem się jakieś 100m za skrzyżowaniem przed którym się chciałem zatrzymać (i to wcale nie awaryjnie), identyczne auto mojego kolegi, taka sama awaria - zatrzymał się na innym samochodzie przed nim. Grande Punto, chwycił bęben z tyłu, jadąc jakieś 40km/h nie byłem...
Pęknięte koronka, lewe koło od kierowcy, pękniecie było tak niewidoczne, dopiero cienki śrubokręt poprawił i zębatka "pękła" Dodano po 4 ABS załącza się cały czas przy różnych prędkościach .... czyli działa ale niepoprawnie. Z tego co piszesz prawdopodobnie podobna rzecz stała się u mnie. Gdy jadę swoją Vectrą słyszę co chwilę załączającą się pompkę...
Błąd wyczytany lexią: nieprawidłowy sugnał z czujnika lewego przedniego koła. Błąd daje się skasować, ale po przekroczeniu ~30km/h pojawia się znowu. W trakcie jazdy z podłączoną lexią widzi poprawnie prędkość wszystkich kół, aż do momentu zgłoszenia błędu, wtedy sterownik podstawia jakąś absurdalną wartość (ale tak chyba ma być). W związku z tym wykluczam...
Pierścieni fonicznych nie powinno się ruszać, wymienia się je z piastą. Pierścień musi być bezpośrednio pod czujnikiem. Nagrzanie pierścieniem palnikiem w celu jego zdjęcia z piasty zniszczy go (rozmagnesuje). Również pęknięcie pierścienia dyskwalifikuje go z dalszego użytkowania.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
pęknięty pierścień pęknięty pierścień tłoku pęknięty pierścień tłok
obliczanie transformatora impulsowego pilarek łańcuch obracać samsung 65cali
inwerter tbd510nr proste uklady elektroniki
Pojemność zbiornika wyrównawczego dla kotła 17 kW Simmering w pralce Panasonic NA-168VX2: Wymiary i Wymiana